Pereiti prie turinio

Dėl automobilio vertės


Rekomenduojami pranešimai

Dar variantas gali būt ir toks, kad užtampys pats kaltininkas tave po teismus bandant įrodyti, kad avariją sukėlei tu, su savo technikinės apžiūros reikalavimų neatitinkančiu (dažnu atveju) automobiliu, tai dar ir kaltas gali likt (priklausomai kas daryta).

O kas liečia išmoką, tai nepriklausomas vertintojas + oficialios, ne vakar dienos, išrašytos sąskaitas manau laisvai apmokėtų draudimas. Neturint sąskaitų - gali laisvai imti ir tai kas pagal VIN priklauso.

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip reikia įrodyt, kad auto būtų išvengęs įvykio jei neturėtų modifikacijų. Nebent nepraleido sankryžoj ir nespėjo sustabdyti, bet ir tai abejoju. O jei trenkė į šoną, į galą ar išvis į stovintį auto, tai prie ko čia modifikacijos? Jei auto neatitinka KET ar TA, tai nedaro jo automatiškai kaltininku. Pas mus ne Amerika, teismai nors ir lėti, bet priiminėja pakankamai logiškus nuosprendžius. Nebent vienas iš dalyvių prie valdžios 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Stanley parašė:

Dauguma komentuotojų autobusais važinėja ir nesupranta kam dėt apdailas, turbiną ar padangas už 1k. 
Taip, karti tiesa ta, kad draudimui dzin ant realios žalos, jie visada stengiasi mokėti kuo mažiau, jie nemoka daugiau nei 80 ar kiek ten % vidutinės rinkos vertės pagal emprekis katalogą, nes įstatymai jiems taip leidžia. Jei įstatymai leistų, tai nemokėtų išvis. 
Bet mes visgi gyvenam teisinėje ir konstitucinėje valstybėje (ar bent jau apsimetam), visiškai nesvarbu ar automobilio modifikacijos reikalingos ar ne, legalios ar ne, jeigu žala buvo padaryta, tai ji turi būti atlyginta kaltininko. Jei draudimas nemoka, paduodi į teismą, jei draudimas išsisuka ir teismą laimi, tada paduodi į teismą patį kaltininką, tada jau teismą tikrai laimėsi. Juk jei kas nors ateis ir su kuvalda apdaužys mašina - jis vistiek turės atlyginti nuostolius, nors net neturės jokio draudimo. Aišku visam teisminiam procesui išleisi daug laiko ir pinigų, atsiimsi tik dalį žalos, o jei kaltininkas asocialus, tai teismą laimėjęs vistiek nieko negausi, bet čia jau kita tema. 

Kas liečia kasko, tai kai kažkada domėjausi visų modifikacijų įvedimas į draudimą kainuoja vos ne pusę tų modifikacijų vertės metams, tai visiškai neapsimoka, nebent paskutiniu metu kažkas pasikeitė.

bent vienas normalus komentaras:) aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Stanley parašė:

Dauguma komentuotojų autobusais važinėja ir nesupranta kam dėt apdailas, turbiną ar padangas už 1k. 
Taip, karti tiesa ta, kad draudimui dzin ant realios žalos, jie visada stengiasi mokėti kuo mažiau, jie nemoka daugiau nei 80 ar kiek ten % vidutinės rinkos vertės pagal emprekis katalogą, nes įstatymai jiems taip leidžia. Jei įstatymai leistų, tai nemokėtų išvis. 
Bet mes visgi gyvenam teisinėje ir konstitucinėje valstybėje (ar bent jau apsimetam), visiškai nesvarbu ar automobilio modifikacijos reikalingos ar ne, legalios ar ne, jeigu žala buvo padaryta, tai ji turi būti atlyginta kaltininko. Jei draudimas nemoka, paduodi į teismą, jei draudimas išsisuka ir teismą laimi, tada paduodi į teismą patį kaltininką, tada jau teismą tikrai laimėsi. Juk jei kas nors ateis ir su kuvalda apdaužys mašina - jis vistiek turės atlyginti nuostolius, nors net neturės jokio draudimo. Aišku visam teisminiam procesui išleisi daug laiko ir pinigų, atsiimsi tik dalį žalos, o jei kaltininkas asocialus, tai teismą laimėjęs vistiek nieko negausi, bet čia jau kita tema. 

Kas liečia kasko, tai kai kažkada domėjausi visų modifikacijų įvedimas į draudimą kainuoja vos ne pusę tų modifikacijų vertės metams, tai visiškai neapsimoka, nebent paskutiniu metu kažkas pasikeitė.

Is esmes teisus. Bet situacija ne kai su su kuvalda apdauzo masina - cia net ne eismo ivykis. 

Ir jei tau auksteleje prie maximos ivaziavo i sona, tai taip, kaltininko nekeicia esmes. Ir jei ne draudimas tai tikrai teisme kaltininkas sumokes. 

Bet jei tu kazkur kelyje, tiek kaktomusa susimali, kad tau i zala patenka turbinos, variklis - t.y. ne kosmetine avarija, ir  tyrimo metu paaiskeja jog tavo masina neatitinka tech paso ir techniniu specifikaciju, o dar ir aplinkybes neaiskios. Tai labai lengva nurasyti viska ant to kieno transporto priemone negali dalyvauti eisme. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pildant deklaraciją kaltininkas pasirašo, kad jis sutinka su tuo, kad yra kaltininkas, toliau jau lieka žalos padengimo klausimas. 
Jeigu nesutinka - kviečiama policija, kuri pradžioj neoficialiai pasako kas kaltas ir pasiūlo gražiuoju užpildyti deklaraciją. 
Jeigu vistiek nesutinka - policija nustato kaltininką oficialiai, už tai kaltininkas sumoka berods 100€ baudą už eismo įvykį. 
Abiem atvejais policija niekad nežiūri ar transporto priemonė atitinka KET, net jeigu važiavo per sniegą plikom padangom, čia sakau iš patirties (ne savo). 
Aišku kaltininkas vistiek gali nesutikti ir savo teisumą įrodinėti teisme, bet realiai niekas taip nedaro, nes vistiek ne jis dengs nuostolius, o draudimas, jam maks pabrangs draudimas keliasdešimt eurų, o ir šansų laimėti mažai ypač kai policija jau oficialiai nustatė kaltininką. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Stanley parašė:

Nežinau kaip reikia įrodyt, kad auto būtų išvengęs įvykio jei neturėtų modifikacijų. Nebent nepraleido sankryžoj ir nespėjo sustabdyti, bet ir tai abejoju. O jei trenkė į šoną, į galą ar išvis į stovintį auto, tai prie ko čia modifikacijos? Jei auto neatitinka KET ar TA, tai nedaro jo automatiškai kaltininku. Pas mus ne Amerika, teismai nors ir lėti, bet priiminėja pakankamai logiškus nuosprendžius. Nebent vienas iš dalyvių prie valdžios 😄 

Buvo atvejis, kai į "šikną" įvažiavęs žmogus liko nekaltas. Teisme sugebėjo įrodyti, kad nukentėjusios mašinos lempos neatitiko reikalavimų (buvo užtamsintos), todėl jis nepastebėjo, kad transporto priemonė yra stabdoma

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai šiuo atveju buvo tiesioginis ryšys tarp modifikacijos ir eismo įvykio, taip pat papuolė žmogus, kuris netingėjo teistis, kiek tokių yra, 1 iš 100? 
Sprendžiant iš temos autoriaus jis ketina modifikuoti auto kiek kitame lygyje nei niaukti žibintai. Įvažiavęs į galą pabandyk įrodyt, kad dėl avarijos kaltos apdailos, ratlankiai ar turbina 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Stanley parašė:

Nežinau kaip reikia įrodyt, kad auto būtų išvengęs įvykio jei neturėtų modifikacijų. Nebent nepraleido sankryžoj ir nespėjo sustabdyti, bet ir tai abejoju. O jei trenkė į šoną, į galą ar išvis į stovintį auto, tai prie ko čia modifikacijos? Jei auto neatitinka KET ar TA, tai nedaro jo automatiškai kaltininku. Pas mus ne Amerika, teismai nors ir lėti, bet priiminėja pakankamai logiškus nuosprendžius. Nebent vienas iš dalyvių prie valdžios 😄 

Ivairus variantai gali but - LED zibintai, jei neatitinkantys reikalavimu/perdaryti/be CE zenku (apakino; neveike; sviete ne ta spalva; suklaidino), ratlankiai su isvirtimu (nevaldomumas), tamsinti visi stiklai ('jis nemate kur vaziuoja') ir t.t - nereikia net Amerikos, galima ir cia lengvai ir gana pigiai uztampyt po teismus. O poto gali likt ir kaltas, arba dalinai kaltas. 

Aisku jei ten modifikacijos tokios, kurios neitakoja valdomumo/matomumo, tai nieko tokio kaip kad pvz kebulo aptraukimas plevele (neskaitant veidrodines) arba ismetimo sistema - jokiu problemu. Cia labiau kreipiu demesi i tuos kiausinius su ale JDM tiuningu, kur vaziuoja koks perpuves civikas, visas uzniauktas, iskaitant visas lempas prieki ir gale (puse net neveikia), visi 4 ratai stovi skirtingu kampu lyginant su kelio danga (side dish ar kazkaip taip jie ta porno vadina), visa elektronika is alibabos ir pns.

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Stanley parašė:

Viskas ką išvardinai nieko bendro neturi su JDM tuningu. Painioji kažkokius 15 metų senumo kaimiečių tuningo madas ir rimtus projektus. Pasigilink į temą prieš rašinėdamas nesąmones. 

image.png.f1e5dd62f2416e5e6f8cd283f01a12f4.png

 

'Rimtus projektus'.. Geriausias tiuningas tokiam projektui, tai butu iveikt techa sava eiga

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, TEGAS parašė:

Kuri turetum ant tralo veziotis, o ne eisme dalyvauti. 

ant tiek jus abu isskride kad tas 800eur buvo tik perkeltine prasme kad sudaryt situacija 😄 as galiu ir uz 10k ledine masina nusipirkt kuri garaze laikoma buvo 20 metu, ir rinkos verte bus tie patys 800eur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Rolkezas parašė:

ant tiek jus abu isskride kad tas 800eur buvo tik perkeltine prasme kad sudaryt situacija 😄 as galiu ir uz 10k ledine masina nusipirkt kuri garaze laikoma buvo 20 metu, ir rinkos verte bus tie patys 800eur.

Klausyk, sitam forume tik tiek ir belike kaifo tokios durnos temos. Leisk mums gyventi. 

O ir esmes nekeicia ir kitokie skaiciai. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 19 valandų, lasickui parašė:

Buvo atvejis, kai į "šikną" įvažiavęs žmogus liko nekaltas. Teisme sugebėjo įrodyti, kad nukentėjusios mašinos lempos neatitiko reikalavimų (buvo užtamsintos), todėl jis nepastebėjo, kad transporto priemonė yra stabdoma

Prieš kelias savaites pats vos neįpaišiau į kažkokio miniveno galą, pradėjus žaliam mirksėt galvojau, kad jis važiuos, bet visgi stabdė. Stop'ai neveikė. Ir prikolas tame, kad jam jau kažkas anksčiau į šikną įpiešęs buvo (sugadintas bamperis, galinis dangtis), o jis važinėja toliau su neveikiančiais stop'ais ir kitos aukos ieško. Patys galiniai žibintai nepažeisti, gabaritai dega, tačiau stabdant stop'ai neįsijungia. Įtariu, kad jam į šikną įvažiavo būtent dėl tos pačios problemos. Dėl to video registratorius yra must have. Policija tokius medžiot turėtų.

Tai kas liečia stop'us čia tikrai jautrus dalykas ir labai gerai, kad tokia teismų praktika formuojama.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 15 valandų, TEGAS parašė:

Kuri turetum ant tralo veziotis, o ne eisme dalyvauti. 

O tu kas būsi, dievas, kad nurodinėsi mums su kokiom mašinom galim eisme dalyvauti, su kokiom ne? Gal dar nurodysi kokius drabužius rengtis ir kokį maistą valgyt? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Stanley parašė:

O tu kas būsi, dievas, kad nurodinėsi mums su kokiom mašinom galim eisme dalyvauti, su kokiom ne? Gal dar nurodysi kokius drabužius rengtis ir kokį maistą valgyt? 

O tai kokie būdai legaliai padidinti auto galią ir išlaikyti jos tinkamumą dalyvauti eisme? Jei planuojama rimtai kišti į dalis norint gauti didesnė performance, tai sport pasas vienintelis kelias. O su juo automobilio keliuose jau nelabai eksplotuosi. Plius ir papildomos išlaidos, kad jis atitiktų sport reikalavimus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nėra vieno atsakymo. Viskas priklauso nuo esamos mašinos ir kokios galios norima. Aišku jei nori ten kokį JZ swapint ir 800HP atsukt, tai tik sport pasas, bet jei reikalavimai paprastesni, tai dažnu atveju iš stock variklio galima kažką daugiau išspaust, kuris vizualiai liks stock ir TA praeis. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...