Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

DĖMESIO! Šis pranešimas jums aktualus, jei nuomojate dedikuotą serverį BE priežiūros ir esate jame įdiegę LxAdmin ar Kloxo valdymo pultą.

 

Pastarosiomis dienomis buvo paskelbtos kritinės LxAdmin ir Kloxo valdymo pultų saugumo spragos, todėl, jei esate savo serveryje įdiegę LxAdmin ar Kloxo valdymo pultą, rekomenduojame NEDELSIANT atsisiųsti paskutinius valdymo pulto atnaujinimus.

 

Kaip tai atlikti:

 

* Jei naudojate Kloxo valdymo pultą, prisijunkite prie valdymo pulto ir pagrindiniame lange paspauskite "Update Home"

 

* Jei naudojate LxAdmin valdymo pultą, prisijunkite prie savo dedikuoto serverio per SSH ir iš komandinės eilutės paleiskite "/script/upcp" ir "/script/kloxo-upgrade.sh" komandas.

 

Jei jums reikalinga pagalba atnaujinant LxAdmin ar Kloxo valdymo pultą, atsiųskite savo serverio IP ir "root" slaptažodį į [email protected] ir mūsų administratoriai padės jums įdiegti atnaujinimus.

 

Šiuo metu nėra aiškus kompanijos, sukūrusios LxAdmin ir Kloxo valdymo pultus, likimas, todėl naujuose serveriuose nerekomenduojame juos diegti.

Paskaitykit prieš paskutinę eilutę ir suprasit, kad ne tokie jau jie blogi kaip jums atrodo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šeip yra kvaila prašyti root slaptažodžio klientų, VPS serveriams, nes jų nereikia, o kitas stebinantis dalykas, kad yra siuloma "atnaujinti" programinę įrangą, mano asmenine nuomone - ją reikia bent išjungti, bet ne atnaujinti. Bent jau taip visi padarė. 0dayjus pasirodė prieš ~2 savaites :lol:) jeah

Redagavo beck
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu beck, kadangi root slaptažodžio davimas neturi būti būtinybė, nes openvz technologija leidžia neprašant slaptažodžių prisijungti į vartotojo "root" terminalą arba jie patys neregistruoja ant kokių serverių stovi VDS.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"root" slaptažodis reikalingas greitesniam patvirtinimui, jog prašymą siunčiantis asmuo turi įgaliojimus administruoti serverį ir/ar prašyti atlikti administravimo darbus.

 

Jei kas iš čia vis kritikuojančių gudruolių-konkurentų savo nuožiūra landžioja po klientų duomenis - jūsų reikalas, bet tik nereikia tokios praktikos piršti kitiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
"root" slaptažodis reikalingas greitesniam patvirtinimui, jog prašymą siunčiantis asmuo turi įgaliojimus administruoti serverį ir/ar prašyti atlikti administravimo darbus.

 

Jei kas iš čia vis kritikuojančių gudruolių-konkurentų savo nuožiūra landžioja po klientų duomenis - jūsų reikalas, bet tik nereikia tokios praktikos piršti kitiems.

Ne esmė tas root slaptažodis, niekas nieko nekritikuoja, nes hypervm'ą ar lxadmin'ą naudojo daugelis. Esmė tame, kad visiems, kas naudoja hypervm/kloxo/lxadmin - juos reikia ištrinti ir nebenaudoti, o ne atnaujinti :lol: Taigi gera proga klientams persikelti ant DirectAdmin, cPanel ar Plesk.

 

http://forum.lxlabs.com/index.php?t=msg&am...mp;start=0&

 

Huge security issues -- DO NOT USE THEM. The LXLabs team knew about these issues for SEVENTEEN days and did NOTHING about them!
Redagavo beck
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ištrinti sistemą visada galima, bet tai ne sprendimas tiems, kas jau naudoja LxAdmin/Kloxo. Prieš 3 dienas buvo išleisti sistemos pataisymai, kurie apsaugo serverį su Kloxo nuo įsilaužėlių iš išorės - tai jau nemažai.

 

Deja, vienintelį LxAdmin/Kloxo kūrėją ištiko labai liūdnas likimas, todėl greičiausiai tai bus paskutiniai pataisymai. Esant galimybei, aišku, geriau pakeisti Kloxo valdymo pultą į kitą ir juo labiau nediegti jo į naujus serverius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jei mandagiai su jais kalbi tada viskas būna puiku, pastebėjau, kad kaip tu su jais elgiesi, taip ir jie su tavimi skaitosi. Visi mano matyti žmonių pokalbiai su serveriai.lt buvo kažkuo nemandagūs. Aš visada su jais kalbu mandagiai ir jie tikrai viską šauniai daro. Pvz.: užsisakinėjau tą jų duomenų atstatymo paslaugą (~40 litų) ir buvo atstatyti duomenys jau po sugadinimo, todėl niekas man nesusitvarkė. Tada mandagiai parašiau jiems el. laišką ir viską paaiškinau, bei paprašiau, kad atstatytų dar senesnę kopiją. Jie žinoma sutiko ir operatyviai įvykdė. Net sėkmės palinkėjo jei gerai pamenu...

 

Taip pat dažnai atsako ir pataria kas gali būti dėl serverio kažkokių iškilusių nesklandumų. Serverio programinės įrangos žinoma netaiso, nes čia jau mano bėdos, bet kas ir dėl ko taip vyksta visada pataria, tai pat pažiūri ar tai negalėtų būti dėl jų kaltės.

 

Čia tiktų patarlė: kaip šauksi, taip atsilieps.

 

 

Klysti su jais susirašinėjau tikrai mandagiai. Jie lygiai taip pat mandagiai atsakinėdavo. Pasikeitėm gal 20+ laiškų.

Tačiau "mandagumas" dar nėra viskas ko reikia klientams. Situacija paprasta: sumoku už metus. Praeina mėnuo ir maždaug 5 dienos ir jie perkelia į "oposumą". Paprašius atgauti pinigus už neišnaudotus 10 su pusę mėnesių pareiškiama jog tai turėjau daryti per pirmą mėnesį laiko. Toliau vyko diskusijos kad jie pinigų tiesiog "negali" gražinti. Iš pradžių jie patys pripažįsta kad sąlygos oposume suprastėjo paskui aiškina, kad ten iš tiesų yra viskas gerai ir kad ten toliau puikiai svetainė gali dirbt... Pats perspėjimas vyko be jokio perspėjimo. Ryte gaunu krūva laiškų kad neveikia serveris. Pasižiūriu akurat neveikia. Parašau į serverius, tuomet gaunu perspėjimą į serveriai.lt acc kad mano svetainė BUVO perkelta į kitą serverį (kuriame ji tapo praktiškai neveikianti). Nebuvo suteikta laiko nei susitvarkyti nei išeiti kažkur kitur. Nelabai įsivaizduoju ką dar blogiau jie toje situacijoje galėjo padaryti.

 

p.s. projektas pas juos iki pratęsimo sukosi jau metus laiko. Paskutiniai keletas mėnesių buvo praktiškai tokio pat apkrovimo, tačiau visa tai "problemų" nesukėlė iki tol kol pratęsus sutartį praėjo mėnuo ir truputis.

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"rufas" pamiršo paminėti, kad savo projektui iš pažįstamų gavo nemokamą dedikuotą serverį, nuo tada jam Serveriai.lt paslaugos ir tapo nekokybiškos. Ir be jokio pagrindo reikalavo piniginių kompensacijų, nors pats sutiko, kad jo svetainė itin smarkiai apkrauna serverio CPU ir kad mes laikėmės visų savo įsipareigojimų nepaisant to, kad "rufas" nesilaikė savųjų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
"rufas" pamiršo paminėti, kad savo projektui iš pažįstamų gavo nemokamą dedikuotą serverį, nuo tada jam Serveriai.lt paslaugos ir tapo nekokybiškos. Ir be jokio pagrindo reikalavo piniginių kompensacijų, nors pats sutiko, kad jo svetainė itin smarkiai apkrauna serverio CPU ir kad mes laikėmės visų savo įsipareigojimų nepaisant to, kad "rufas" nesilaikė savųjų.

O supratot kad apkrauna serverip CPU, kai sumokėjo už metus hostingo, nice :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arvydas: priekaištus turėjau nuo pat pirmojo ryto, kada svetainė buvo perkelta, be jokio išankstinio perspėjimo. Visiškai neprieštarauju paviešinti visą mūsų susirašinėjimą (kurį ir pats turiu).

 

Taip dedikuotą serverį nemokamai LAIKINAI skyrė vienas iš lankytojų, nes svetainė oposume tapo praktiškai neveikianti.

Iš karto po perkėlimo svetainės veikla buvo neįmanoma ir buvo dalinai sustabdyta. Per keletą dienų sulaukėme pasiūlymo kuriuo aišku ir pasinaudojome.

 

Sutartyje parašyta jog aš įsipareigoju "serverio resursus naudoti proporcingai".

Kokius resurus? Ką reiškia proporcingai? Proporcingai kam? :) Įdomumo dėlei tuo metu sutartį buvau pasiuntęs pažįstamui teisininkui, kuris stebėjosi, jog tokia žymi firma sutartis sudarinėja nepasitarusi su teisininkais. Jeigu suma būtų buvusi didesnė (ji buvo apie 200lt) jis būtų rekomendavęs pinigus išsieškoti teisiniu keliu. Pasak jo problemų tikrai nekiltų. Dėja dėl 200lt gaišti laiko šioje vietoje tikslo nemačiau, tad teko susitaikyti su situacija. O gražinti geranoriškai siekiant išsaugoti patenkintą būsimą klientą jūs griežtai nesutikote.

 

Pinigus gražinti už NEIŠNAUDOTUS ~10-11 mėnesių prašiau motyvuodamas jog stipriai pasikeitė sąlygos. Nes oposume svetainė tapo praktiškai neveikianti. Jūs aiškinote, kad galiu naudotis monitoringais jie visi parodys, jog oposumas dirba "puikiai" ir jūs neprivalote gražinti pinigų ir kad lankytojų atsiliepimai yra:

 

Jūsų svetainė nebuvo stabdoma, serverio veikimo laikas yra ne mažesnis kaip 99%, kritinio apkrovimo atveju serverio veikla automatiškai sutvarkoma ne per parą, o keliolikos sekundžių bėgyje, laiko svetainės optimizavimui ar serverio paslaugos pakeitimui jūs turite iki talpinimo plano galiojimo pabaigos, šiuo atveju iki kitų metų, įspėti jūs buvote iš karto pastebėjus problemą.

Apie oposumo stabilumą informacijos pilną internete. Manau kad su šiuos "stabiliu" serveriu yra susidūrę ir kai kurie forumo dalyviai.

 

 

Kas juokingiausia viso šio konflikto buvo galima išvengti net keliais būdais:

1. Parašius iš anksto kad mes "per daug apkrauname CPU" ir pasiūlius arba susitvakyti problemas per tam tikrą laiką arba išeiti kitur.

2. Grąžinti pinigus už neišnauduotus mėnesius. Beveik galiu garanuoti jog jeigu serveriai.lt aptarnavimas būtų "žmogiškesnis" jie iš manęs būtų uždibę ženkliai didesnę sumą nei tie vargani 200lt. Jau nekalbant apie kitus žmones, kuriuos mano patirtis su serveriai.lt galėjo paveikti.

 

 

Supratom, kad apkrauna, kai pradėjo apkrauti. Esmė tame, kad "rufas" su mūsų pastebėjimais sutiko ir neturėjo jokių priekaištų. Kol negavo nemokamai dedikuoto serverio iš pažįstamų.

Taip, jūs pamatėte kad apkrauna. Ir iš karto be jokio perspėjimo perkėlėte projektą į serverį, kuris praktiškai neveikia. Ir visai nesvarbu kad tas klientas prieš mėnesį laiko sumokėjo už metus? :)

 

Jau praradus kantrybę uždaviau klausimą:

> Jeigu aš nebekelčiau problemos dėl pinigų gražinimo, ir turimą

> planą naudočiau kitoms reikmėms. Ar tokiu atveju būtų grąžintas

> senasis serveris?

Atsakymas

Tokia galimybė yra. Kai mes įsitikinam, kad svetainė nebeapkrauna serverio, ji gali būti grąžinta į įprastinį serverį.

 

Problemos nekėliau. Nes teisiniu keliu eiti neturėjau laiko, o pasikeitus gal 30 laiškų jau buvo tapę aišku, kad kitais būdais atgauti pinigų neįmanoma.

Tačiau serveriai.lt per maždaug 10 mėnesių taip ir nesugebėjo pastebėti kad turimas planas visiškai nebenaudojamas(taigi ir nebeapkrauna serverio) ir nesugebėjo jo gražinti į normaliai veikiantį serverį :D

Panašu, kad jiems įsitikinti jog svetainė per stipriai apkrauna serverį yra žymiai lengviau nei pastebėti kad svetainė VISIŠKAI neapkrauna serverio :)

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau užteks žaisti tą žaidimą "dalį tiesos iškraipau, dalį nutyliu, o kas liko pasakau". Iš jūsų, "rufai", nesulaukėme nė vieno prašymo patikrinti svetainės keliamą apkrovą ir perkelti planą į kitą serverį. Jei išties buvote suinteresuotas geranoriškai bendradarbiauti, galėjote sutvarkyti savo svetainės kodą ir toliau ją talpinti shared hostinge.

 

Deja, bendradarbiavimas "rufui" mažiausiai rūpėjo. Svarbu buvo sugalvoti istoriją apie baisius Serveriai.lt nusižengimus, kurių nė vieno negali pagrįsti, ir reikalauti piniginių kompensacijų. Mes į kompensacijas visada žiūrime geranoriškai, kai kalbama argumentų kalba, o ne akivaizdžiai kurpiama iš piršto laužta istorija gavus nemokamą serverį kitur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Arvydas: priekaištus turėjau nuo pat pirmojo ryto, kada svetainė buvo perkelta, be jokio išankstinio perspėjimo. Visiškai neprieštarauju paviešinti visą mūsų susirašinėjimą (kurį ir pats turiu).

 

Taip dedikuotą serverį nemokamai LAIKINAI skyrė vienas iš lankytojų, nes svetainė oposume tapo praktiškai neveikianti.

Iš karto po perkėlimo svetainės veikla buvo neįmanoma ir buvo dalinai sustabdyta. Per keletą dienų sulaukėme pasiūlymo kuriuo aišku ir pasinaudojome.

 

Sutartyje parašyta jog aš įsipareigoju "serverio resursus naudoti proporcingai".

Kokius resurus? Ką reiškia proporcingai? Proporcingai kam? :) Įdomumo dėlei tuo metu sutartį buvau pasiuntęs pažįstamui teisininkui, kuris stebėjosi, jog tokia žymi firma sutartis sudarinėja nepasitarusi su teisininkais. Jeigu suma būtų buvusi didesnė (ji buvo apie 200lt) jis būtų rekomendavęs pinigus išsieškoti teisiniu keliu. Pasak jo problemų tikrai nekiltų. Dėja dėl 200lt gaišti laiko šioje vietoje tikslo nemačiau, tad teko susitaikyti su situacija. O gražinti geranoriškai siekiant išsaugoti patenkintą būsimą klientą jūs griežtai nesutikote.

 

Pinigus gražinti už NEIŠNAUDOTUS ~10-11 mėnesių prašiau motyvuodamas jog stipriai pasikeitė sąlygos. Nes oposume svetainė tapo praktiškai neveikianti. Jūs aiškinote, kad galiu naudotis monitoringais jie visi parodys, jog oposumas dirba "puikiai" ir jūs neprivalote gražinti pinigų ir kad lankytojų atsiliepimai yra:

 

 

Apie oposumo stabilumą informacijos pilną internete. Manau kad su šiuos "stabiliu" serveriu yra susidūrę ir kai kurie forumo dalyviai.

 

 

Kas juokingiausia viso šio konflikto buvo galima išvengti net keliais būdais:

1. Parašius iš anksto kad mes "per daug apkrauname CPU" ir pasiūlius arba susitvakyti problemas per tam tikrą laiką arba išeiti kitur.

2. Grąžinti pinigus už neišnauduotus mėnesius. Beveik galiu garanuoti jog jeigu serveriai.lt aptarnavimas būtų "žmogiškesnis" jie iš manęs būtų uždibę ženkliai didesnę sumą nei tie vargani 200lt. Jau nekalbant apie kitus žmones, kuriuos mano patirtis su serveriai.lt galėjo paveikti.

 

 

 

Taip, jūs pamatėte kad apkrauna. Ir iš karto be jokio perspėjimo perkėlėte projektą į serverį, kuris praktiškai neveikia. Ir visai nesvarbu kad tas klientas prieš mėnesį laiko sumokėjo už metus? :)

 

Jau praradus kantrybę uždaviau klausimą:

 

Atsakymas

 

 

Problemos nekėliau. Nes teisiniu keliu eiti neturėjau laiko, o pasikeitus gal 30 laiškų jau buvo tapę aišku, kad kitais būdais atgauti pinigų neįmanoma.

Tačiau serveriai.lt per maždaug 10 mėnesių taip ir nesugebėjo pastebėti kad turimas planas visiškai nebenaudojamas(taigi ir nebeapkrauna serverio) ir nesugebėjo jo gražinti į normaliai veikiantį serverį :D

Panašu, kad jiems įsitikinti jog svetainė per stipriai apkrauna serverį yra žymiai lengviau nei pastebėti kad svetainė VISIŠKAI neapkrauna serverio :)

 

 

Sorry, ne ta mygtuka nuspaudziau, bet palaikui rufa - mano situacija analogiska ir niuansau nelabai skiriasi. Pinigai sumoketi i prie uz metus, nors moketi dar nebuvo laikas, o prabegus savaitei po isankstinio apmokejimo, atsirado "per didelis resursu sunaudojimas". Zmoniskai issiaiskinti kas ir kaip nepavyko, nes pasiulymas vienintelis - arba imi dedikuota serveri ir saitus keli i ten, arba susirenki savo puslapelius, palieki mums savo litus ir eini i visas keturias puses, nes nieko kito be "oposumo" pasiulyti negalime, nors vienas is vadybininku laiske apie oposuma tiesiai parase "Svetaine siame serveryje gali buti trumpam nepasiekiama". Susitarti, kad permoka butu uzskaityta kaip mokejimas uz dedikuoto serverio ikurima nepavyko.

Redagavo bob denard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
akivaizdžiai kurpiama iš piršto laužta istorija gavus nemokamą serverį kitur.

Kokia istorija? :) Jūs teigiate kad oposume svetainė veikė normaliai?

Viena pagrindinių susirašinėjimo temų, buvo ta, jog Jūs bandėte teigti kad oposumas veikia "normos" ribose ir juo galima normaliai naudotis. Nors žinojote puikiai situaciją ir apie oposumo apkrautumą.

Paieškojęs neabėjoju, kad galiu atrasti krūvas skundus iš lankytojų dėl to, kad po perkėlimo mūsų projektas tapo praktiškai neveikiantis ir mūsų atsakymą: "darysim viską ką galim kad situaciją kuo greičiau susitvarkytų"

 

Natūralu, vos gavę pasiūlyma išsikėlėme į kitą serverį (laikinai) tam kad galėtume tęsti projekto darbą. Visiškai nesuprantu kodėl serveriai.lt sugalvojo prie to "prisikabinti". Jų manymu aš turėjau stabdyti projektą ir dar savaitę ar mėnesį sėdėti oposume, bei bandyti monitorinti tinklapį ir kitaip įrodinėti kad jis veikia prastai ? :)

 

Jeigu sakote, kad kažką meluoju siūlau paviešinti visą susirašinėjimą.

 

 

Mes į kompensacijas visada žiūrime geranoriškai, kai kalbama argumentų kalba, o ne akivaizdžiai kurpiama iš piršto laužta istorija gavus nemokamą serverį kitur.

Iš paskutinio laiško

> Ir galiausiai kodėl negražinami pinigai esant tokioje situacijoje.

Nes tokios sutarties sąlygos - kai sutartis nutraukiama ne dėl vykdytojo kaltės, sumokėtos įmokos nėra grąžinamos išskyrus atvejį, kai sutartis nutraukiama garantiniu laikotarpiu. Jeigu jums tokios sutarties sąlygos nepriimtinos, jūs galėjote rinktis kitas paslaugas, pvz., už kurias mokama kas mėnesį.

Žodžiu patarimas iš serveriai.lt lūpų: Niekas nemokėkit pas juos už metus :D

O tai jog jie perkėlė projektą be jokio perspėjimo į velniškai apkrautą serverį, tai jau visiškai su jais nesusiję ir tikrai nėra jų kaltė :)

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rašau antrą kartą iš eilės. Pagoogline randu daugybę panašių nusiskundimų.

Panašu, kad tokie dalykai atsitiko labai daug kam.

 

Bendravimo su Arvydu įpatumai atsisžvelgia ir tarkim čia:

http://blogr.lt/2009/01/14/ruosiames-persi...ri-serveriailt/

 

Taip pat atrodo jog po mano istorijos su serveriai.lt jie visgi kažko išmoko, ir prieš perkeldami bent sugeba informuoti žmones, kad jie BUS iškeldinti. Nuoširdžiai sveikinu su tuo ir linkiu toliau tobulėti klientų aptarnavimo srityje.

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kokia istorija? :) Jūs teigiate kad oposume svetainė veikė normaliai?

Viena pagrindinių susirašinėjimo temų, buvo ta, jog Jūs bandėte teigti kad oposumas veikia "normos" ribose ir juo galima normaliai naudotis. Nors žinojote puikiai situaciją ir apie oposumo apkrautumą.

Paieškojęs neabėjoju, kad galiu atrasti krūvas skundus iš lankytojų dėl to, kad po perkėlimo mūsų projektas tapo praktiškai neveikiantis ir mūsų atsakymą: "darysim viską ką galim kad situaciją kuo greičiau susitvarkytų"

 

Natūralu, vos gavę pasiūlyma išsikėlėme į kitą serverį (laikinai) tam kad galėtume tęsti projekto darbą. Visiškai nesuprantu kodėl serveriai.lt sugalvojo prie to "prisikabinti". Jų manymu aš turėjau stabdyti projektą ir dar savaitę ar mėnesį sėdėti oposume, bei bandyti monitorinti tinklapį ir kitaip įrodinėti kad jis veikia prastai ? :)

 

Jeigu sakote, kad kažką meluoju siūlau paviešinti visą susirašinėjimą.

 

 

 

Iš paskutinio laiško

 

Žodžiu patarimas iš serveriai.lt lūpų: Niekas nemokėkit pas juos už metus :D

O tai jog jie perkėlė projektą be jokio perspėjimo į velniškai apkrautą serverį, tai jau visiškai su jais nesusiję ir tikrai nėra jų kaltė :)

 

Elgesys su klientais tikrai savotiskas. Po ilgo susirasinejimo nusispjoviau, ikuriau pas juos dedikuota serveri ir perkeliau svetaine, kuri, pasak ju, kele problemu. Turiu pripazinti, kad cia jie buvo teisus - skriptas turejo bedu del resurso naudojimo. Susirasinejant buvo zadama, kad jei is serverio iskelsiu problemini saita, kiti liks tame paciame serveryje. Nepaisant to, iskelus svetaine i dedikuota serveri, likusios buvo sumestos i kita serveriuka, nors pazadai skambejo, "truputi" kitaip. Siuo atveju mane perkele ne i oposuma, bet i nauja, kuriame kol kas tik pradedami talpinti probleminiai saitai, tai siuo metu del pasiekiamumo dar nera bedu. Laikinai, kol nelaimeliu neapadauges.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bob denard> Jei turite priekaištų dėl esamo serverio, parašykite į support'ą, kad patikrintume esamo talpinimo plano keliamą apkrovą. Jei ji bus normos ribose, planas, jums pageidaujant, bus perkeltas į kitą serverį.

 

rufas> Taip, tuo metu oposumas veikė normos ribose, o pastaraisiais mėnesiais jo pasiekiamumas viršija 99.9%. Į siūlymus pateikti kokios nors, kad ir nemokamos monitoringo sistemos ataskaitą, idant būtų bent koks argumentas kompensacijoms, jūs nereagavote - nors ją gauti tetruktų 5 minutes. Geriau gaišote laiką bendraudami su teisininkais ir vis tiek nieko nepešėte - nes Serveriai.lt laikėsi visų įsipareigojimų prieš jus, nepaisant to, kad jūs nesilaikėte savųjų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Susitarti, kad permoka butu uzskaityta kaip mokejimas uz dedikuoto serverio ikurima nepavyko.

Netiesa, perkeliantiems svetaines į dedikuotus serverius visada galima užskaityti talpinimo plano likutį. Tiesa, kai svetainės jau būna perkeltos ir talpinimo planas nebenaudojamas.

 

O tiems, kieno svetainės itin apkrauna serverio CPU, pasiūlymas užskaityti talpinimo plano likutį dedikuotam serveriui siunčiamas visada be išimčių. "bob denard" galėtų atidžiau perskaityti jam siųstą pranešimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
rufas> Taip, tuo metu oposumas veikė normos ribose, o pastaraisiais mėnesiais jo pasiekiamumas viršija 99.9%. Į siūlymus pateikti kokios nors, kad ir nemokamos monitoringo sistemos ataskaitą, idant būtų bent koks argumentas kompensacijoms, jūs nereagavote - nors ją gauti tetruktų 5 minutes. Geriau gaišote laiką bendraudami su teisininkais ir vis tiek nieko nepešėte - nes Serveriai.lt laikėsi visų įsipareigojimų prieš jus, nepaisant to, kad jūs nesilaikėte savųjų.

Jeigu turiu pažįstamą teisininką negaliu jam pasiūsti absurdiškos sutarties? :)

Kuri teisinio ginčo atvejo (pasak jo) būtų interpretuojama kliento naudai. Nes yra visiškai nekonkreti.

Taip Oposumas gal ir veikė tuos 99% laiko. Tačiau projektas buvo praktiškai neveikiantis:

  • Iš pirmo karto dažniausiai neužkraudavo
  • Jeigu ir užkraudavo - kraudavo labai ilgai

Jau tada minėjau, kad projektas nėra kažkokia tekstinė svetainė. Ir jis yra imlus laikui. Tad jeigu vartotojui nepavyksta tam tikru metu atlikti tam tikrų veiksmų jis skundžiasi mums. Tokių skundų tuo metu buvo daugybė.

Monitoringai nėra vienintelis kokybės rodiklis. Ir manau tiek laiko būdamas šiame versle tai puikiai suprantate.

Jeigu kyla ginčų dėl tuo metu oposumo veikimo kokybės, galiu paieškoti atsiliepimų iš vartotojų, kurie mums priešingai nei Jūms yra svarbūs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
bob denard> Jei turite priekaištų dėl esamo serverio, parašykite į support'ą, kad patikrintume esamo talpinimo plano keliamą apkrovą. Jei ji bus normos ribose, planas, jums pageidaujant, bus perkeltas į kitą serverį.

 

rufas> Taip, tuo metu oposumas veikė normos ribose, o pastaraisiais mėnesiais jo pasiekiamumas viršija 99.9%. Į siūlymus pateikti kokios nors, kad ir nemokamos monitoringo sistemos ataskaitą, idant būtų bent koks argumentas kompensacijoms, jūs nereagavote - nors ją gauti tetruktų 5 minutes. Geriau gaišote laiką bendraudami su teisininkais ir vis tiek nieko nepešėte - nes Serveriai.lt laikėsi visų įsipareigojimų prieš jus, nepaisant to, kad jūs nesilaikėte savųjų.

 

Gerbiamas Arvydai, kaip jau minejau pries tai buvusiame poste, siuo atveju, mane nustebino ne tai, kad serverio planas, ar svetaine pasiekiamumas butu problemiskas. Sakinys apie naujo serverio paskirti taip pat pokalbio su vienu is jusu vadybininku citata. Tiesiog surasiau tai, ka sake jusu imones vadybinnkai tiek telefonu, tiek susirasinejant. Keista, kai kalbantis su zmonemis zadama labai aiski veiksmu seka "jei ikursite dedikuota serveri ir perkelsite svetaine, kiti tinklalapiai liks ten kur buvo". Turejau vilti, kad zodzio laikomasi ir keista, kad po to, kai ivykdziau savo "susitarimo" dali - perkeliau svetaine, kuria kaip problemiska, beje, taip pat ivardino jusu imones vadybininkai - sulaukiu ne susitarimu laikymosi ir is kitos puses, o "Jei turite priekaištų dėl esamo serverio, parašykite į support'ą, kad patikrintume esamo talpinimo plano keliamą apkrovą. Jei ji bus normos ribose, planas, jums pageidaujant, bus perkeltas į kitą serverį."

 

 

 

Netiesa, perkeliantiems svetaines į dedikuotus serverius visada galima užskaityti talpinimo plano likutį. Tiesa, kai svetainės jau būna perkeltos ir talpinimo planas nebenaudojamas.

 

O tiems, kieno svetainės itin apkrauna serverio CPU, pasiūlymas užskaityti talpinimo plano likutį dedikuotam serveriui siunčiamas visada be išimčių. "bob denard" galėtų atidžiau perskaityti jam siųstą pranešimą.

 

Viskas teisingai, tik atsakydamas jus praleidote zodi "ikurimui".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir vėl atsiprašau už antrą iš eilės pranešimą. :) Pradeda virti kraujas jau. Nors nuo mano istorijos praėjo jau beveik metai laiko.

 

Ponas Arvydas tvirtina, kad oposumas veikia "normaliai"

Dar vieno žmogaus skundas:

http://miglius.lt/oposumasserveriailt-kas-tai/524

 

Bėje kas juokingiausia virš šio skundo įdėtas googleads baneris kuriame sukasi serveriai.lt reklama :)

Puikus marketingo triukas.

 

 

Kas dėl dedikuoto serverio įsigijimo. Tai serveriai.lt tikrai sudarė visas sąlygas jį įsigyti:

žadėjo perkelti pinigus bei paskirti nuolaidą. Bėda tik ta, jog jie nesiūlė jokios alternatyvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bob denard> Iš jūsų paties pranešimų supratau, kad dėl shared hostingo serverio veikimo priekaištų neturite, dedikuotam serveriui gavote visas įmanomas nuolaidas ir jis buvo jums pagrįstai pasiūlytas, talpinimo plano likučio užskaityti nenorėjote, nes jį dar naudojate. Na tai kam dabar ieškot menkiausių smulkmenų, bele tik būtų prie ko prisikabint?

 

rufas> Na pripažinkit, kad kompensacijų reikalavote ne dėl to, kad teikėme jums neva nekokybišką paslaugą, o dėl to, kad gavus nemokamą serverį jums tos paslaugos paprasčiausiai nebereikėjo. Galima buvo žmoniškai, be išgalvotų kaltinimų, paaiškint situaciją ir sutart dėl visoms pusėms priimtino sprendimo. O jūs pasirinkote keistą taktiką aiškinti, kad viskas blogai, kad dėl visko kalti Serveriai.lt, kad faktai ir argumentai nieko nereiškia - svarbiausia gandai ir subjektyvūs pastebėjimai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
rufas> Na pripažinkit, kad kompensacijų reikalavote ne dėl to, kad teikėme jums neva nekokybišką paslaugą, o dėl to, kad gavus nemokamą serverį jums tos paslaugos paprasčiausiai nebereikėjo. Galima buvo žmoniškai, be išgalvotų kaltinimų, paaiškint situaciją ir sutart dėl visoms pusėms priimtino sprendimo. O jūs pasirinkote keistą taktiką aiškinti, kad viskas blogai, kad dėl visko kalti Serveriai.lt, kad faktai ir argumentai nieko nereiškia - svarbiausia gandai ir subjektyvūs pastebėjimai.

 

Man įdomu ar Jūs ir pats taip galvojate ar tiesiog bandote "išsivartyti" ? :)

Apie kokius faktus kalbate?

Ką Jūsų manymu turėjome daryti gavę krūvas nepatenkintų laiškų?

Parašyti visiems: "Jūms tik atrodo kad veikia blogai. Iš tiesų viskas veikia gerai." ? :)

Natūralu, kad susidarius tokiai situacijai ieškojau KUO GREIČIAU kaip iš jos pabėgti ir dabar mane drįstate tuo kaltinti? :D

 

Pasakykite nors vieną mano pateiktą "išgalvotą kaltinimą"? Čia jau prasideda šmeižimas kažkoks iš Jūsų pusės.

 

Kada aš aiškinau kad "viskas blogai"? Priešingai aš visada sakiau, kad paslaugų kokybė pas jus buvo tikrai aukšta ir iki to laiko neturėjau praktiškai jokių rimtesnių problemų.

 

 

Iš tiesų dabar velniškai gailiuosi vieno dalyko. Visus nepatenkintus laiškus ir atsiliepimus reikėjo pasakyti kad siūstų Jums. Pas mus tokių buvo labai daug. Nes projektas tai žaidimas, kur vartotojai į tokius dalykus reaguoja labai skausmingai :)

Galėtumėt visiems atrašinėti apie savo monitoringus ir apačioje pridėti prierašą:

--------------------

Hostingo paslaugų lyderis

http://www.serveriai.lt/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...