Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

bob denard> Iš jūsų paties pranešimų supratau, kad dėl shared hostingo serverio veikimo priekaištų neturite, dedikuotam serveriui gavote visas įmanomas nuolaidas ir jis buvo jums pagrįstai pasiūlytas, talpinimo plano likučio užskaityti nenorėjote, nes jį dar naudojate. Na tai kam dabar ieškot menkiausių smulkmenų, bele tik būtų prie ko prisikabint?

 

rufas> Na pripažinkit, kad kompensacijų reikalavote ne dėl to, kad teikėme jums neva nekokybišką paslaugą, o dėl to, kad gavus nemokamą serverį jums tos paslaugos paprasčiausiai nebereikėjo. Galima buvo žmoniškai, be išgalvotų kaltinimų, paaiškint situaciją ir sutart dėl visoms pusėms priimtino sprendimo. O jūs pasirinkote keistą taktiką aiškinti, kad viskas blogai, kad dėl visko kalti Serveriai.lt, kad faktai ir argumentai nieko nereiškia - svarbiausia gandai ir subjektyvūs pastebėjimai.

 

Prie ko prisikabinti as neieskau, nes ir taip praradau pakankamai daug laiko aiskindamasis kas ir kaip. Beje, atsakymo is jusu, kodel IV nesilaike savo pazadu del svetainiu palikimo sename serveryje taip ir nesulaukiau, vietoj to: "Na tai kam dabar ieškot menkiausių smulkmenų, bele tik būtų prie ko prisikabint?". Nemanau, kad zodzio nesilaikymas "smulkmena"

Del galimu nuolaidu - taip jos yra ir jomis pasinaudosiu, kai manysiu, kad tai reikalinga.

 

Tiesa sakant, jei galima duoti draugiskas patarima, kuris sutaupytu laiko tokiems klientams kaip as, tuo paciu ir jusu vadybininkams, kuriems mokate atlyginima ir jus apsaugotu nuo tokiu temu kaip si - tiesiog paprasciau ir nuosirdziau bendraukite su klientais, nes vienodu copy paste atsakymu srautu tik keliate nepasitikejima. Siuo atveju, is mano puses, pats didziausias priekaistas, nepaisant kitu niuansu, kuriuos jus vadinate "smulkmenomis" ir yra tas, kad teko praleisti keleta dienu rasant laiskus, daugybe kartu uzduodant tuos pacius klausimus ir gaunant nieko nesakancius standartinisu atsakymus ir bendraujant telefonu vietoj to, kad vienas is jusu zmoniu butu desimciai minuciu skyres laiko butent mano situacijai, zmoniskai sudeliojes taskus ir sutaupes savo bei mano laika. Tuo labiau, kad galu gale ir jusu vadybininkai pripazino, jog pagal jusu tinklalapyje pateikiama informacija tiksliai susigaudyti kaip elgtis neimanoma, o del kai kuriu niuansu galima padaryti rimtu klaidu. Ne kliento problemos aiskintis imones vidine tvarka ir taisykles.

Redagavo bob denard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ir kaip tau šovė mintis žaidimą laikyti tarp shared hostingo? :)

 

Tai internetinis žaidimas. T.y. PHP + MYSQL + HTML +CSS :)

Žaidimas serveriai.lt buvo jau maždaug metus. Apie pusę metų buvo aktyviai naudojamas.

Iki to laiko jokių net mažiausių užuominų nesulaukėme apie pernelyg apkraunamą CPU.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tai internetinis žaidimas. T.y. PHP + MYSQL + HTML +CSS smile.gif

Žaidimas serveriai.lt buvo jau maždaug metus. Apie pusę metų buvo aktyviai naudojamas.

Iki to laiko jokių net mažiausių užuominų nesulaukėme apie pernelyg apkraunamą CPU.

 

Nu suprantu, kad ne CS :P

 

Bent aš, jei būtų žaidime >10 online pastoviai (kaip pats sakai aktyvus buvo, tai tikriausiai net ir daugiau pastoviai online būdavo), senai būčiau persikėlęs, į VPS ar DS. Ir nebūtų jokių bėdų kilę. Kitą kart žinosi, kad nereik laukt paskutinės dienos ir/ar kol perkels kažkur kitur.

Aš asmeniškai hostingo vietoj būčiau iš vis suspendavęs, nes pats turėtum suprasti, kad hostinge tokiem projektam ne vieta, pats žinai kad realaus laiko online žaidimai labai labai daug resursų valgo, o jei dar skriptas parašytas neoptimaliai...

 

Serveriai.lt reikėtų, padaryti, kad rodytų kiek išnaudoja svetainės CPU ir kiek yra leistina, aišku jei dar nėra padaryta.

Taip pat siūlyčiau padaryti taisykles (bent aš neradau): kas galima, kiek resursų galima, kas atsitinka kai viršija resursus. Manau beveik nebeliktų tokių nusiskundimų, nes būtų pats vartotojas kaltas, kad neperskaitė taisyklių užsisakydamas.

 

 

Neginu nei vienos nei kitos pusės, tik išsakiau savo nuomonę ;)

Redagavo MuniGod
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MiniGod: Iš dalies esi teisus.

Tačiau aš ir skundžiuosi ne pačiu faktu kad iškėlė tačiau:

  • Tai padarė praėjus mėnesiui ir kelioms dienoms po to kai pratesiau paslaugas dar vieniems metams (kada jau nebegrąžina pinigų)
  • Bandė kažkokiu stebuklingu būdu įtikinti kad oposume viskas geras ir kad neturėčiau skųstis :P
  • Neperspėjo iš anksto. Apkrovimui tikrai negalėjo būti kažkokie žudantys kad staiga iš karto tą pačią akimirką reiktų perkelti :P Gi ilgą laiką iki to iškeldinimo tokiu pat būdu viskas veikdavo ir jokių minčių perkelti nebuvo???
  • Nesutiko gražinti pinigus už likusius ~10-11 mėnesių. Pats dirbu su klientais ir žinau kad jų vietoje tikrai būčiau sutikęs gražinti pinigus
  • Visiškai niekur nėra paaiškinta kiek gali "CPU išnaudoti", taip pat niekur nerodoma kiek "CPU naudoji". Sutartyje įrašytas kažkoks nesąmoningas punktas, kuris teisminio ginčo atveju greičiausiai apskritai būtų negaliojantis".

 

Jeigu aš tikrai per daug apkroviau serverį ir tokiu būdu trukdžiau kitiems serverio naudotojams tai žinoma mane turėjo iškraustyti. Bet visa tai galima buvo padaryti kitaip. Perkeliant visiškai be perspėjimo ir padarius tai "kreivai" serveriai.lt padarė mums daug žalos.

Tokių problemų būtų galima išvengti daugybe skirtingų būdų. Tačiau serveriai.lt tai įsivaizdavo tik vienu būdu: pirk VDS ;)

 

Turint omenyje kad panašūs bajeriai nutinka labai daug kam, manau serveriai.lt turėtų bent kažkiek keisti savo bendravimo su klientais bei iškeldinimo politikas (Asmeniškai pažįstu bent 2 žmones, kuriems buvo pasakyta jog privalo išsikelti dėl CPU per didelio išnaudojimo arba pirkti VDS, o internete paieškojus galima surasti daug daugiau)

 

Visa ši diskusija užvirė dėlto jog man išsakius savo nuomonę apie serveriai.lt jų gerbiamas direktorius Arvydas pradėjo mane kaltinti faktų išgalvojimu ir panašiais dalykais. Aš nesiekiu atgauti pinigų ar dar kažko, nes jau seniai esu supratęs kad tai einant neteisiniu keliu yra visiškai nerealu :P

Gerb. direktorius Arvydas Štrausas dėl to gali pykti, tačiau aš ir ateityje ketinu pasakyti savo nuomonę tokiais klausimais, kurie galbūt kai kam padės apsispręsti renkantis paslaugų tiekėją. Tai darydamas niekada nesakau kad pas juos viskas labai blogai. Ko gero stabilumas ir daugelis kitų dalykų ten yra tikrai labai puikūs. Tačiau trūkumų taip pat turi. Ir panašu jog net nebando jų taisyti.

 

Nežinau finansines serveriai.lt situacijos, bet manau kad jiems sektųsi dar geriau jeigu į klientus pradėtų žiūrėti kiek kitaip, nei tai darė iki šiol.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"rufas", matau, kad kaip ir žadėjote, dabar vykdote anti-serveriai.lt šmeižto kampaniją, bet viskam yra ribos, juolab, kad jums iš to jokios naudos. Ne paslaugų kokybėje ir ne CPU apkrovime problema buvo. Jums reikėjo dedikuoto serverio, iš pradžių teiravotės pas mus, po to radote nemokamą, persikėlėte, štai tada ir prasidėjo visos pretenzijos bei kompensacijų reikalavimai. Visa įvykių eiga pukiai atsispindi laiškuose. Kad būtų paslaugų teikėjas ir jo serveris kažkuo kaltas, tai negalite argumentuotai pagrįsti nei dabar, nei prieš metus, kai tas serveris dar tuščias buvo.

 

Dar vienas pastebėjimas - 30 dienų pinigų grąžinimo garantija galioja nuo sutarties įsigaliojimo, o ne nuo pratęsimo. Tad jokio skirtumo kada ir kas buvo perkelta - kompensacijų šiuo atveju galima buvo tikėtis tik tuo atveju, jei paslaugų teikėjas nesilaikė savo įsipareigojimų, arba geranoriškų derybų būdu.

 

Mes vis dar esame geranoriškai nusiteikę ir jei, kaip minėjote, nemokamą dedikuotą serverį turėjote tik laikinai, galime jums nemokamai išskirti naują dedikuotą serverį tam laikotarpiui, kurį nesinaudojote talpinimo planu. Kadangi Serveriai.lt dabar siūlo dedikuotus serverius su geriausiu resursų/kainos santykiu rinkoje, manau tai neblogas pasiūlymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arvydai,

Jeigu aš vykdyčiau "šmeižto kompaniją", tikrai nesakyčiau jog viskas iki to laiko veikė gerai ir stabiliai :P

Taip pat tikrai nesakyčiau jog man jokių problemų nebuvo ir su domenais (daug kas mano, jog sekat tikrinamų domenų info)

 

Prašiau konkrečiai įrodyti kur sakau netiesą, to nepadarėte :P

 

Galbūt Jums net nežinoma visa istorija. Nes pradžioje dar vyko diskusija su kitu Jūsų darbuotoju.

Tada dar nebuvo jokių minčių apie išėjimą kitur, nes tai buvo pati pirmoji diena.

 

 

Mano klausimas pačioje pradžioje:

Galbūt įmanoma būti sužinoti kas konkrečiai sukelia aprovimą.

Galėtume pabandyti paoptimizuoti tas dalis ir grįžti į normalų serverį?

Lankytojų labai daug neturime. Nemanau kad 300 lankytojų galėtų sukelti tokius didelius apkrovimus.

Tačiau kas 15 minučių yra vykdomas rungtynių simuliavimas. Galbūt tai ir yra priežastis?

Na svetainė šiuo metu praktiškai visiškai neveikia. Tikrai galėjot perspėti iš anksto

 

Atsakymas:

Sveiki,

apkrovimą didžiąja dalimi sukelia neoptimizuotos duomenų bazių užklausos. Vykdomas didelis kiekis ilgai trunkančių užklausų. Svetainės perkėlimas į dabartinį serverį (oposumas.serveriai.lt) yra alternatyva svetainės išjungimui, esant antram variantui svetainė nebūtų pasiekiama išvis.

 

Kitas klausimas

Sveiki,

Galbūt įmanoma tiksliau sužinoti, kurios vietos stabdo? Ar kokios konkrečiai užklausos?

Bandytume skubiai susitvarkyti.

Jeigu ne, tuomet gal įmanoma sužinoti nuo kada pradėjome stipriai naudoti serverio resursus? Pastaruoju metu turėjome daug didelių pakeitimų. Galbūt atsektume.

 

p.s. problema yra netame, kad perkėlėte, bet tame, kad neperspėjote bent viena diena iš anksto. Nebent mes mūsų išnaudojami resursai ženkliai pakilo būtent dabar?

 

Atsakymas

Sveiki,

nesekame konkrečių užklausų, ar scenarijų, kurie kelia apkrovimą, tai turėtų atlikti Jūsų svetainės programuotojai. Kiek turime duomenų, tai apkrovimas prasidėjo nė veliau kaip nuo birželio 29 dienos. Kai tai buvo pastebėta, Jūsų svetainė buvo perkelta.

 

ir t.t. iš mano pusės tikrai buvo noras viską sutvarkyti ir grįžti į serverį. Jeigu jau yra tokios baisios užklausos, tai tikrai jums nėra problemų jas duoti ir panašiai. Bet Jūs visiškai nerodėte jokio noro kad aš susitvarkyčiau ir grįžčiau į buvusią situaciją.

Bėje pakeitus serverį jokių baisių dalykų nebuvo rasta. Nors sekėmė slow_sql_logus ir panašiai.

 

Jūsų pasiūlymas dėl dedikuoto serverio nežmoniškai nustebino (maloniai) ;) Šiuo metu mokame šiek tiek daugiau ir gauname šiek tiek mažiau nei siūloma pas jus, bet aptarnavimas ir bendraviams su klientais man patinka daug labiau..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
"rufas", matau, kad kaip ir žadėjote, dabar vykdote anti-serveriai.lt šmeižto kampaniją, bet viskam yra ribos, juolab, kad jums iš to jokios naudos. Ne paslaugų kokybėje ir ne CPU apkrovime problema buvo. Jums reikėjo dedikuoto serverio, iš pradžių teiravotės pas mus, po to radote nemokamą, persikėlėte, štai tada ir prasidėjo visos pretenzijos bei kompensacijų reikalavimai. Visa įvykių eiga pukiai atsispindi laiškuose. Kad būtų paslaugų teikėjas ir jo serveris kažkuo kaltas, tai negalite argumentuotai pagrįsti nei dabar, nei prieš metus, kai tas serveris dar tuščias buvo.

 

Dar vienas pastebėjimas - 30 dienų pinigų grąžinimo garantija galioja nuo sutarties įsigaliojimo, o ne nuo pratęsimo. Tad jokio skirtumo kada ir kas buvo perkelta - kompensacijų šiuo atveju galima buvo tikėtis tik tuo atveju, jei paslaugų teikėjas nesilaikė savo įsipareigojimų, arba geranoriškų derybų būdu.

 

Mes vis dar esame geranoriškai nusiteikę ir jei, kaip minėjote, nemokamą dedikuotą serverį turėjote tik laikinai, galime jums nemokamai išskirti naują dedikuotą serverį tam laikotarpiui, kurį nesinaudojote talpinimo planu. Kadangi Serveriai.lt dabar siūlo dedikuotus serverius su geriausiu resursų/kainos santykiu rinkoje, manau tai neblogas pasiūlymas.

 

Dziugu, kad serveriai.lt poziuris i klientus pradeda keistis ir jau pradedama kalbeti apie derybas bei kompromisu paieskas. Manau, ieskant kompromisu, o ne tik isikandus laikantis savo pozicijos, galvos skausmo visiems butu maziau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jūsų pasiūlymas dėl dedikuoto serverio nežmoniškai nustebino (maloniai) :P Šiuo metu mokame šiek tiek daugiau ir gauname šiek tiek mažiau nei siūloma pas jus, bet aptarnavimas ir bendraviams su klientais man patinka daug labiau..

Dedikuotas serveris jums įkurtas, galite prisijungti prie klientų sistemos ir įdiegti serveryje pageidaujamą operacinę sistemą ar valdymo pultą (tuomet gausite "root" prisijungimo duomenis), įvertinti interneto ryšio kokybės ir serverio pajėgumų skirtumus nuo dabartinio varianto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išties geros diskusijos čia užvirė. :P Tema tikrai turėtų padėt apsispręst dėl serveriai.lt teikiamų paslaugų, bent man čia užteko pasiskaityt, kad padėtų apsispręst ar užsisakyt ar ne jų paslaugas. :P

 

 

P.S. Palaikau rufą ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Dedikuotas serveris jums įkurtas, galite prisijungti prie klientų sistemos ir įdiegti serveryje pageidaujamą operacinę sistemą ar valdymo pultą (tuomet gausite "root" prisijungimo duomenis), įvertinti interneto ryšio kokybės ir serverio pajėgumų skirtumus nuo dabartinio varianto.

Nenoriu pasirodyti nemandagus, bet dabar eksperimentuoti tikrai neturiu laiko. Serveriai.lt tiek ryšio kokybe tiek patikimumu niekada ir nesiskundžiau tad nelabai matau prasmės to tikrinti ;)

Tačiau aptarnavimo kokybė renkantis kam mokėti pinigus tikrai yra ne paskutinėje vietoje.

 

Galiu duoti pavyzdį. Turėjau projektą užsienietiškame nelabai žinomame serveryje. Jis užsidarė. Pinigai buvo mokėti paypal`u ir jie visiems juos gražino paypalu. Į Lietuvą tuo metu pinigų paypal`u pervesti nėjo.

Jie leido man išsirinkti kitą serverį, ir patys už tuos pinigus už jį sumokėjo.

Lietuvoje ko gero dauguma tiekėjų iš vis tokiu atveju nebūtų turėję minčių gražinti visiems pinigus (nutraukė veiklą). Tuo labiau tikrai nebūtų patys ėję ir mokėję už kažkokį hostingą (kam bereikalingas vargas... patys kalti klientai, kad jiems neina pervesti "normaliai") :P

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nereikalingas serveris - perleisk kitam naudotojui. Tą patį galima buvo padaryti ir su talpinimo planu, kai jis tapo nereikalingu.

 

Ir kam tie pavyzdžiai su užuominom, kaip užsienyje viskas gerai, o Lietuvoje - ne? Užsidarančios įmonės privalo atsiskaityti su kreditoriais nepriklausomai nuo to, ar įsteigtos užsienyje, ar Lietuvoje. Jei neatsiskaito įmonė - tą padaro jos bankroto administratorius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas butu gerai su serveriai.lt, tik vienas ju didziausias minusas - PAGALBA, kurios negausi arba gausi nekompetentinga, nors as asmeniskai turiu ne viena VDS, taipat mano atstovaujamu imoniu puslapiams nuomojami serveriai, bet kolkas kantrybes reikalas issikelti pas kita paslaugu tiekeja.

 

p. Arvydai, pasirupinkite bent kokybisku klientu aptarnavimu kas prideda 50% paslaugu kokybes.

 

 

Nauji siulomi planai galetu buti papildyti ir buvusiais planais, tiems kam reikia daugiau duomenu srauto ir CPU puikiai tinka seni planai, zadejau uzsisakyti dar viena VDS su senu planu D20 (bet pasirodo negalima), kur siuo metu nauji siulomi planai su panasiom kainom nei buve planai su per pus mazesniu duomenu srautu ir CPU.

Redagavo marekas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jei nereikalingas serveris - perleisk kitam naudotojui. Tą patį galima buvo padaryti ir su talpinimo planu, kai jis tapo nereikalingu.

 

Ir kam tie pavyzdžiai su užuominom, kaip užsienyje viskas gerai, o Lietuvoje - ne? Užsidarančios įmonės privalo atsiskaityti su kreditoriais nepriklausomai nuo to, ar įsteigtos užsienyje, ar Lietuvoje. Jei neatsiskaito įmonė - tą padaro jos bankroto administratorius.

 

Su planu jau pradedu galvoti ką daryti. Aną karto perleisti kitam negalėjau nes Jūs taip ir nepastebėjote kad tuščias index.php neeikvoja pernelyg daug CPU, kad atkelti į normalų serverį. O rašyti į supportą po pašnekesių viena tema su 3 skirtingais Jūsų darbuotojais nesiryžau.

 

Dėl to pavyzdžio, tai manau daugelis yra susidūrę, kad Lietuvoje užsidarant firmai jei nori pinigų juos išsimušti labai sunku ar net neįmanoma kartais. Tuo labiau jie turėjo puikų argumentą, tas laisvai galėjo ir nemokėti. Pagrindinė priežastis kodėl jie su visais atsiskaitė tvarkingai buvo ta, jog ateityje jie galvojo vėl teikti tokias paslaugas.

 

Manau jei serveriai.lt personalas paskirtų bent dieną peržvelgti klientų atsiliepimus, pasiplanuotų kaip galima kai kurių problemų išvengti. Atsakinėdami į laiškus galvotų jog "vienas nepatenkintas klientas gali atbaidyti 5 būsimus klientus" ir t.t., tai ir diskusijų tokiomis temomis būtų mažiau. Nes patikimumu praktiškai niekas nesiskundžia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Viskas butu gerai su serveriai.lt, tik vienas ju didziausias minusas - PAGALBA, kurios negausi arba gausi nekompetentinga, nors as asmeniskai turiu ne viena VDS, taipat mano atstovaujamu imoniu puslapiams nuomojami serveriai, bet kolkas kantrybes reikalas issikelti pas kita paslaugu tiekeja.

marekas, kaip suprantu kalbate apie dedikuotus serverius be priežiūros (angl. unmanaged). Turėtumėte suprasti, kad nepriklausomai nuo paslaugų teikėjo, į šią paslaugą įeina tik techninės įrangos ir interneto ryšio nuoma. Pagalba programinės įrangos klausimais nepriklauso, bet mus teikiama pagal galimybes + pasirūpiname serverio atsarginėmis kopijomis (kitur už tai reikia papildomai susimokėti arba daryti pačiam).

 

Nauji siulomi planai galetu buti papildyti ir buvusiais planais, tiems kam reikia daugiau duomenu srauto ir CPU puikiai tinka seni planai, zadejau uzsisakyti dar viena VDS su senu planu D20 (bet pasirodo negalima), kur siuo metu nauji siulomi planai su panasiom kainom nei buve planai su per pus mazesniu duomenu srautu ir CPU.

Šiuo metu prie senojo D20 kainos galite pridėti 4.5 Lt + PVM ir turėsite naują D80 planą, su tokiu pat CPU, bet gerokai didesniu srautu, RAM ir disko vieta:

 

Pralaidumas: 15 Mbps

Disko vieta: 80 GB RAID-10

CPU: 2.33 GHz Intel Xeon L5410

RAM: 2048 MB

Kaina: 49.5 Lt/mėn. + PVM (įprastinė kaina 99 Lt/mėn. + PVM)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Manau jei serveriai.lt personalas paskirtų bent dieną peržvelgti klientų atsiliepimus, pasiplanuotų kaip galima kai kurių problemų išvengti. Atsakinėdami į laiškus galvotų jog "vienas nepatenkintas klientas gali atbaidyti 5 būsimus klientus" ir t.t., tai ir diskusijų tokiomis temomis būtų mažiau. Nes patikimumu praktiškai niekas nesiskundžia.

Nuolat stebim atsiliepimus, ieškom savo klaidų ir stiprinam klientų aptarnavimą - pvz., neseniai pradėjom teikti pagalbą 7 dienas per savaitę.

 

Deja, tikrai didelės nesusipratimų dalies priežastimi yra klientų išankstinis nusistatymas ir nenoras kartu ieškoti sprendimo. Tokiais atvejais, kol klientas nepakeičia požiūrio, paslaugų teikėjas yra bejėgis vienas išspręsti problemą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nuolat stebim atsiliepimus, ieškom savo klaidų ir stiprinam klientų aptarnavimą - pvz., neseniai pradėjom teikti pagalbą 7 dienas per savaitę.

 

Deja, tikrai didelės nesusipratimų dalies priežastimi yra klientų išankstinis nusistatymas ir nenoras kartu ieškoti sprendimo. Tokiais atvejais, kol klientas nepakeičia požiūrio, paslaugų teikėjas yra bejėgis vienas išspręsti problemą.

 

 

Poziuri, kiek teko susidurti, reiketu keisti ne tik klientam, kaip jus sakote, bet ir jums patiems. Tikekimes, kad kalbos apie derybas ir kompromisus neliks tik kalbomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
marekas, kaip suprantu kalbate apie dedikuotus serverius be priežiūros (angl. unmanaged). Turėtumėte suprasti, kad nepriklausomai nuo paslaugų teikėjo, į šią paslaugą įeina tik techninės įrangos ir interneto ryšio nuoma. Pagalba programinės įrangos klausimais nepriklauso, bet mus teikiama pagal galimybes + pasirūpiname serverio atsarginėmis kopijomis (kitur už tai reikia papildomai susimokėti arba daryti pačiam).

 

Neminėsiu koks konkrečiai (tam kad visa ši mano diskusija nebūtų palaikyta, kaip kitos įmonės reklama), tačiau kitas hostingo tiekėjas Lietuvoje mums padėjo, nežiūrint į tai kad tikrai to neprivalo daryti (situacija lygiai tokia pati. Turim pasiėmė VDS be priežiūros)

Suprantu, kad papildomas laikas reiškia papildomus pinigus. Ir jeigu klientas to papildomo laiko reikalauja daug - tada jau galima sakyt:

"sorry, Tikrai negalime Jums skirti tiek laiko. Visgi jeigu yra tiek problemų reiktų pasiimti ir aptarnavimo paslaugą.."

Pats esu panašius dalykus sakęs ir tikrai manau, kad geri santykiai su klientu duoda daug daugiau naudos negu tos kelios minutės sugaištos atsakant ar užmetant akį (kalbu apie web projektų kūrimą ir palaikymą po to)

 

Gi neturite pasiūlyti kažkokių tarpinių "palaikymo variantų". O mokėti tokius pinigus už 1 valandą per metus laiko yra absurdiška :D Negi taip sunku padėti išspręsti 1-3 problemas per metus laiko? :D Tuo labiau kad ir ir klientas liks patenkintas ir atsiliepimai jo geri bus ir plius tie patys serveriai.lt personalas sugaiš netiek jau daug laiko tam.

Esu įsitikinęs, kad kai kada padedate. Be jeigu nebegalite padėti galima tai padaryti daug diplomatiškiau, nei sakyti "padėti neprivalom - pirk paslaugą".

 

Deja, tikrai didelės nesusipratimų dalies priežastimi yra klientų išankstinis nusistatymas ir nenoras kartu ieškoti sprendimo. Tokiais atvejais, kol klientas nepakeičia požiūrio, paslaugų teikėjas yra bejėgis vienas išspręsti problemą.

Klysti žmogiška ir visi kartais klysta. Bet jeigu klaidų nepripažįsta, tai ir susidaro įspūdis, kad nesistengiama nieko gerinti. Negaliu kalbėti apie pažįstamų konfiliktines situacijas su serveriai.lt (žinau ne vieną). Tačiau mano situacijoje paklausus kodėl neperspėjote apie iškeldinimą bent diena ar dviem iš anksto buvo atsakyta taip:

Svetainės perkėlimas į dabartinį serverį (oposumas.serveriai.lt) yra alternatyva svetainės išjungimui, esant antram variantui svetainė nebūtų pasiekiama išvis.

Paklausus dar kartą to paties atsakoma taip:

Kiek turime duomenų, tai apkrovimas prasidėjo nė veliau kaip nuo birželio 29 dienos. Kai tai buvo pastebėta, Jūsų svetainė buvo perkelta.

 

Negi iš tiesų padidėjus apkrovimui svetaines tą pačią dieną iškeliate? Esu beveik šimtu procentu įsitikinęs kad tendencijas apie tai jog "greit reiks iškelti" buvo matomos kur kas ankščiau.

 

O jeigu iškeldinate pačią pirmą dieną tai kyla dar didesni klausimai. Tarkim turiu projektuką, gavau netikėtai nemokamos reklamos. Ir per pietus jau perkelinėjate į kitą serverį, prieš tai net nepaklausę ar nori dedikuoto ar dar kažko? :D

 

p.s. būtų smagu po kokių metų, jei paaiškėtų kad savo rašliavom prisidėjau prie serveriai.lt klientų aptarnavimo kokybės pagerinimo :D

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Negi iš tiesų padidėjus apkrovimui svetaines tą pačią dieną iškeliate? Esu beveik šimtu procentu įsitikinęs kad tendencijas apie tai jog "greit reiks iškelti" buvo matomos kur kas ankščiau.

Jei tai būtina serverio stabilumui užtikrinti - tuomet taip. Kai įmanoma įspėti iš anksto - taip ir padarom. Imamės visų reikalingų priemonių, kad nekentėtų visi klientai dėl vieno sutarties pažeidėjo.

 

Vistik reikia suprasti, kad shared hostinge galioja tam tikros taisyklės ir visi klientai turi jų vienodai laikytis. Nėra klientų, lygesnių už kitus. Jei žmogus to nesupranta ir mano, kad jis kažkuo išskirtinis, kad sutartys jam negalioja, kad jis vienas turi teisę trikdyti kitų klientų svetainių darbą - toks požiūris 100% užprogramuoja problemas ateityje.

 

Be to, klientas taip pat turi dėti pastangas prognozuodamas savo svetainės apkrovą ir rinktis tinkamą hostingo sprendimą. Jei klientas tuo visai nesirūpins, tuomet augant projektui trikdžių ir nepatogumų išvengti nepavyks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na Jūsų pozicija aiški.

Aš vistiek negaliu patikėti (ko gero ir nepatikėsiu), kad svetainės lankomumui kylant ne šuoliškai o gražia linija, kažkuriuo metu pasiekiamas taškas kada trūkš plyš reikia iškelti tą pačią minutę, nes priešingu atveju jau žiauriai pradedama kenkti kitiems :D o vakar, užvakar ir ankščiau, kada lankomumas buvo 10 lankytojų mažesnis viskas veikė gerai ir CPU buvo naudojamas minimaliai :D .

 

Juolab kad vartotojams nėra suteikiama galimybė patiems matyti kaip stipriai jie apkrauna CPU, bei kas yra tas sutartyje minimas punktas "proporcingai naudoti CPU ir kitus komponentus" :D

 

Be to, klientas taip pat turi dėti pastangas prognozuodamas savo svetainės apkrovą ir rinktis tinkamą hostingo sprendimą. Jei klientas tuo visai nesirūpins, tuomet augant projektui trikdžių ir nepatogumų išvengti nepavyks.

 

Joks klientas neims VDS + palaikymo, kai jo svetainė veikia puikiai. Nesimato jokių apkrovimo požymių o ir iš tiekėjų nesulaukia jokių "po biški augate. Pagalvokite apie išsikėlimą į geresnį serverį".

Yra skirtumas tarp mokėti 15lt/mėn ir mokėti 40+180 / mėn :D

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
marekas, kaip suprantu kalbate apie dedikuotus serverius be priežiūros (angl. unmanaged). Turėtumėte suprasti, kad nepriklausomai nuo paslaugų teikėjo, į šią paslaugą įeina tik techninės įrangos ir interneto ryšio nuoma. Pagalba programinės įrangos klausimais nepriklauso, bet mus teikiama pagal galimybes + pasirūpiname serverio atsarginėmis kopijomis (kitur už tai reikia papildomai susimokėti arba daryti pačiam).

 

 

Aciu uz atsakyma, esme ne serveriai be prieziuros, kur prieziura kainuoja 4 kartus daugiau nei nuomoti serveri, bet elementarus klientu aptarnavimas, svarbu, kad kliento neizeidinetu klientu aptarnavimo specialistai, o pasirinkusius VDS be prieziuros nebutu toks saltas poziuris, yra kruva einamu klausimu i kuriuos turetu atsakyti konsultantai, o ne prikisti jog serveris be prieziuros ir visogero, nes niekas nepraso, kad jungtusi i serveri ir tvarkytu.

 

O siaip viskuo as patenkintas, jau vienas dalykas stebina ko nedaro kiti, tel. skambina darbuotojas ir perspeja apie baigiancius galioti domenus.

Redagavo marekas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Didikuotų serverių:

1 mėn. 20%

3 mėn. 30%

6 mėn. 40%

12 mėn. 50%

 

 

Jie NESIULO dedikuotu serveriu-jie MELUOJA klientams ir reikia skustis vartotoju teisems. Ten yra VPS, dedikuoti servai yra dedikuoti ir naudoji tik tu, o ne toj masinoj dar 10 zmoniu "dedikuoti" sedi. Jei butu dedikuotas-veiktu SWAP'as, pas juos neveikia, ne sten VPS.

 

As pats ilgai naudojau ju VDS, bet...paisgailejau snd pakeiciau savo D10 plana, kuris buvo is senu laiku 10Mb/s pralaidumas 100% cpu apkrova...i d30..nupluake mano nuolaida..turejau 50% nuolaida jei moku kas 3men ir 40% jei moku kas men-paiskeitus planam beliko 10% nuolaida, reikia db moketi metus i prieki, akd gauti ta pacia nuolaida ka turejau.

 

zodziu nauji VDS planai yra ######.

 

As labai gerai sutariu su vartotoju teisiu organizacijom..jei nebus atsizvelgta i mano prasyma pakeisti plana atgal arba duoti ta apcia nuolaida, kuri buvo,kai pirkau teks ten kreiptis, su JU apciu laiskais, kuriuose aiskiai sake-nuolaida galios visa laikotarpi kol naudosites paslaugomis. Nera ne zodzio apie plana ir t.t. PASLAUGOMIS.

Redagavo tommix
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...