Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Garantiją reik skaityt, nes būna po 7m. garantija slepiasi tai, kad po 2m. arba kažkiek ridos jie jau dengia tik dalį remonto ir atsižvelgiant į jų kainas remontuotis bus pigiau garaže.

 

O šiaip perkant naują mašiną pirmiausia nuvažiuok pačiupinėk abi ir pats suprasi kurios nori. Forumuose patarimų neieškok, nes tau tik 530d pasiūlys pirkt :D :D Nebent žmogus pats tokį modelį neseniai įsigijo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaina labai gera. Variklis nėra amerikonas, europiniai Legacy/OBK ėjo su tokiais varikliais, o šiaip nelabai kuo skiriasi nuo paprasto populiaraus 121kw. Bendrai tie 2.5 skaitosi kaip nepatikimi, todėl reikia labai žiūrėt tepalus, pilt kokybiškus ir t.t.

Bendrai paėmus jeigu nori Subaru - imk. Jeigu šiaip reikia mašinos - ieškok ko nors kito ;)

 

 

CT why not, tas pats Prius, tik labiau premium.

Volvo S60 nei kokybės nei ekonomijos nei jis mažas.

Dar kokį Auris hibridą gali pažiūrėt, bet ten ne Premium. Šiaip premium ir nedidelis nelabai derinasi ;)

 

namażai domėjausi apie lexus GS 450h ~2008 metų, patikimas, gana ekonomiškas ir galingas (100km per less than 6s), kiek ilgokas bet tai neesmė, tai realiai renkuosi tarp IS 250 ir GS 450h, kadangi vażinėju palygint nedaug (per metus mażiau nei 10k km), tai net nežinau kam prioritetus skirt :)

 

Realiai tiktų ir 1 ar 3 serijos BMW, bet priskaičiau kad nieko gero su jų varikliais benzininiais

Redagavo EdvinasKK
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš imčiau GS450h, nes turi mažesnes kuro sąnaudas, didesnę galią ir komfortą, palyginus su IS.

 

O BMW 6 cilindrų n52 varikliai dar pakankamai neblogi. n53 irgi nieko, bet jau su tiesioginiu įpurškimu. n54 (335i, 535i) prastas, labai mažas resursas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau kad kazka ismanai apie masinas, daugiau nei kiti.

 

Kanors zinai apie signum FL 2.8 varikliu? 3.0 dyzelis zinau kad sudu kruva, o kaip 2.8? Kazkur skaitinejau kad 2.8 ir 3.2 geri varikliai, bet daliu sunkiai gausi Lietuvoje

Pats signum turiu jau 5 metus, bet tik, kad dyzelis 2.2dti, kas iš variklio pusės mechaninės - viskas ok, sankaba, alkūninis, purkstukai, viskas laiko gerai, buvo tokiu el. problemų, toliau vaziuokle byra taip normaliai, na pas mane dar r18 ratai savo daro ir granatos byra baisiai, per tuos 5 metus pakeiciau gal 5-6 jas :D o toliau viskas normaliai. Dyzelis FL 3.0 kur yra 135kw, geras variklis, jau sutvarkytos problemos, kurios buvo ant pre-fl, o benzininiai, geri abu. Del daliu zinok nepasakysiu, siu modelio mazai, srotuose va gali but sunkiau rast, parduotuvese manau rasi viska, nerasi - uzsakys is uzsienio tikrai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats signum turiu jau 5 metus, bet tik, kad dyzelis 2.2dti, kas iš variklio pusės mechaninės - viskas ok, sankaba, alkūninis, purkstukai, viskas laiko gerai, buvo tokiu el. problemų, toliau vaziuokle byra taip normaliai, na pas mane dar r18 ratai savo daro ir granatos byra baisiai, per tuos 5 metus pakeiciau gal 5-6 jas :D o toliau viskas normaliai. Dyzelis FL 3.0 kur yra 135kw, geras variklis, jau sutvarkytos problemos, kurios buvo ant pre-fl, o benzininiai, geri abu. Del daliu zinok nepasakysiu, siu modelio mazai, srotuose va gali but sunkiau rast, parduotuvese manau rasi viska, nerasi - uzsakys is uzsienio tikrai.

pats irgi turejau signum 2.2 labai gera masina. Neturejau jokiu bedu galim sakyti.. Dabar galvojau apie Fl signum, ir uzmaciau skelbimuose vieninteli signum su 2.8 benzas/dujos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats irgi turejau signum 2.2 labai gera masina. Neturejau jokiu bedu galim sakyti.. Dabar galvojau apie Fl signum, ir uzmaciau skelbimuose vieninteli signum su 2.8 benzas/dujos

Jo jie reti variantai, gan ilgai teks paieškoti. Nesinori į kokią nors kitą mašiną persėsti, bmw, mb, audi? :D Kažkaip aš asmeniškai, opelio kaip sekančios mašinos nebepirksiu, noriu kito gamintojo mašiną išbandyt, bet paskui jau nieko prieš vėl galėčiau grįžti prie opelių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl 2.8t nežinau, 3.2 tikrai geras ir mažai valgo.

Patį modelį pradžiai patarčiau paimt test-drive'ui, nes daug kas juo nusivilia. Iš šono susidaro įspūdis, kad tai vidutinės klasės auto, kaip koks pasatas, o iš tikro golfas...

Važiuoklė byra, bet pigi. Dažnai salone kas nors neveikia. Auto nėra labai kokybiškas, bet gan paprastas ir neturi kažkokių brangių problemų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo jie reti variantai, gan ilgai teks paieškoti. Nesinori į kokią nors kitą mašiną persėsti, bmw, mb, audi? :D Kažkaip aš asmeniškai, opelio kaip sekančios mašinos nebepirksiu, noriu kito gamintojo mašiną išbandyt, bet paskui jau nieko prieš vėl galėčiau grįžti prie opelių.

Uz tokia kaina jau tikrai opelis 100 kartu geriau.. Bent jau man. Ziureciau B6, bet tai visu supuve, o opeli nei rudeles nerasi.

 

Dėl 2.8t nežinau, 3.2 tikrai geras ir mažai valgo.

Patį modelį pradžiai patarčiau paimt test-drive'ui, nes daug kas juo nusivilia. Iš šono susidaro įspūdis, kad tai vidutinės klasės auto, kaip koks pasatas, o iš tikro golfas...

Važiuoklė byra, bet pigi. Dažnai salone kas nors neveikia. Auto nėra labai kokybiškas, bet gan paprastas ir neturi kažkokių brangių problemų.

Kaip minejau turejau ir pre-fl 2.2 signum. Tai tikrai viskuom buvau patenkinas, nei vaziuokle nesiskundziau. Bet vat del to variklio idomu. Jei ne si tai 1.9 ziuretis teks

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW 530xd, 2007-07.

Facelift, automatas, juoda spalva.

M paketas, M vairas, juodos lubos, komfort salonas, CIC navigacija, HIFI garso sistema, Techniskai tvarkingas, visa elektra veikia.

Tech 2 metams, r17 ratai su gerom padangom.

 

Kaina: 6200e iki penktadienio vakaro, del eiles pas dazytota.

 

Defektai:

Dazomas galinis buferis, dazomas veidrodelis ir keli smulkus ibrezimai.

Kaune galiu perleisti savo vieta pas dazytota. Sake sutvarkys viska uz 150e, bet uzmetu dar 50-100. Tai tebunie 250e ir turit gera masina.

 

 

 

Foto senos, bagazines nera, nuotraukose truksta buferio groteliu, dabar yra.

post-14131-0-94741700-1533746966_thumb.jpg

post-14131-0-25606600-1533746967_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, reikia jūsų patarimo. Sesei ieškom automobilio nori, kad aukštesne būtu, mažos degalų sąnaudos, kaštai iki 6k.

 

A3 nenori, golfų taip pat, labiausiai patinka :

 

Toyota Auris ir Yaris ir aš dar siūlau Nissan Qashqai, bet galvoja kad daug ant kuro išleis, nors tik mieste važinės. Turit ką patarti ir apie šiuos modelius kokių pasvarstymų. Didelis aciū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, reikia jūsų patarimo. Sesei ieškom automobilio nori, kad aukštesne būtu, mažos degalų sąnaudos, kaštai iki 6k.

 

A3 nenori, golfų taip pat, labiausiai patinka :

 

Toyota Auris ir Yaris ir aš dar siūlau Nissan Qashqai, bet galvoja kad daug ant kuro išleis, nors tik mieste važinės. Turit ką patarti ir apie šiuos modelius kokių pasvarstymų. Didelis aciū

Priuso nenori? Antras, nors ir jau senokas, bet bus geros būklės, paskutinių metų ir ganėtinai mažai valgys ne prievartaujant. Dar bus automatas. Trečiukas europinis su realia gera rida už tokį biudžetą - impossible.

Šitam forume nerasi realių nekliedesinių patarimų apie Toyotas, deja :| nebent Stanley dar kažkiek, bet mind reading skillzai by default sako: benzas, nuobodi, kibiras, bet kantri. Čia toks boilerplate variantas.

Kas dėl kiškio, tai kolega nusipirkęs pagal gerokai didesnį biudžetą 2012m. egzempliorių, jau dabar pasikeiksnoja (bet pratęs prie 2005m. Zafiros max max komplektacijos ir nepriežiūros pasėkmių, tai kenčia), o kai kolegos siūlė imti kad ir senesnį RAV4, pasiuntė. Oh well.

 

Nuo savęs, tai jei antras Yaris tinka, imti su realia maža rida (mažiau nei 200k km), jei tinka mechaninė, tai, kad ir 1.4 D-4D, vežti pas autorizuotą visų galų pilnam visapusiškam patikrinimui. Pats drožiu negailėdamas ketvirtus metus, rida tik neseniai reali perkopė 200k km, judu be bėdų ir niekad, jokiomis aplinkybėmis neperkopiu 6l/100km (turint omeny žiemas ir t.t.). Benzinai? Na, man pirmos kartos Yaris (2002) su 1.3 ir automatine dėže mieste visiškai nesidrovint perlipdavo ir 8l/100km (gerai, kad benzinas tuo metu pigus buvo dar, palyginus, tai whatever). Bet čia gan agresyviu režimu (kiek toks kibiras leidžia, aišku). Antruko kėbule iki FL (kas yra 2009 metai), variklis kabo visiškai identiškas, o svoris jų gal per 200kg jau skiriasi - pavarų dėžės lyg ir visiškai identiškos. Mechaninė ekonomiškesnė, bet tik mieste - užmiesty automato paskutinės pavaros gerokai ilgesnės. O šiaip judėdavo gerai - pamenu, kad antros pavaros "dugnas" buvo 106km/h visiškai be gailesčio užspaudus. Ir antruke jau nebeliko "klasikinio" automato, atsirado MMT, kurio siūlau visom prasmėm privengti. T-Sport antruką rasti neišdrakonintą Lietuvoje - labai sunkus atvejis, dairiausi kurį laiką ir į juos. O ir kuro sąnaudos turėtų jau būti apie 9l/100km gan ramiau junginėjant bėgius mieste. Įtariu, kad pats nesunkiai perlipčiau visus 10, bet nuo toks variantas man nesidaro neįdomus iki šiol :).

Vadelioju ir 2012 (3 kartos) hibridą, patenkintas ir juo, bet pagal kuro sąnaudas ir dyzelinas vs. benzinas kaino skirtumą tai labai panašiai eksploatacija gaunasi. Tik tiek, kad naujesnis :) bet jis tvarkingas ir tikrai geros būklės absoliučiai niekaip nepalenda po 6k EUR biudžetu. O ir mk3 vos vos žemesnis, su vieta gale gerokai sunkiau.

Dėl Auris - už tokį biudžetą (realiai net nežiūrint į pusgyvius variantus, o orientuojantis į realiai visapusiškai gerus), tai lieka pati pirmoji karta. Mažos sąnaudos? Nebent tas pats 1.4 D-4D, bet jis šitam kėbule bus jau nei toks taupus, nei jis važiuos adekvačiai. Nors giminaitė daug metų Vilniaus sąlygomis drožė, bet man sunkoka įsivaizduoti kaip ten viskas ok gali būti nuo Yaris perlipus (vos ne 400kg skirtumas, tai kuro turi pasiimti ir būti "bukesnis"). 2.0 D-4D - tarpinės bėdos anksčiau ar vėliau, jei rida itin maža, dar galima žiūrėti, bet mieste - nematau prasmės. 2.2 D-CAT - žvėris šitam kėbule, daug kliedesio prisvaigta apie jų defektus (čia ne miestui skirtas variklis, o kuro irgi reikia normalaus), bet šiuo konkrečiu atveju netinka vien dėl itin didelių sąnaudų (pats asmeniškai vienu tarpu norėjau imti tokį egzempliorių su realia 130k km rida, bet, neskaitant kėbulo defektų, neoriginalių ratlankių ir padangų dydžio bei gan nemažos kainos, labiausiai atbaidė, kad vairuojama realaus pensininko ir ramaus vairuotojo, rodė vid. sąnaudas 9.8l/100km - faking Klaipėdoje ir net nepapuolant į jokius kamščius). Benzinai? Nebent 1.6 variantas, bet jis jau pasiims apie 9l/100km, nors neknis niekuo proto 1.4 - nejudantis normaliai daiktas, sąnaudos normaliai važiuojant bus ne ką mažesnės už 1.6 variantą. Pilnai tvarkingas hibridas su proto ribose esančia rida paprasčiausiai neišeis - kurį laiką pats tokių variantų dairiausi, bet jie nepinga greitai, nebus ir dabar, manau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prius nuo 2006 metu, bus mazos sanaudos ir remontam daug neisleis, aukscio irgi pakankamai. Dabar seimoj du prius yra, vieno sanaudos ant kompo 5.1, kito su platesnem padangom 5.5, realiai kiek matavau labai panasiai, 0.2 gal daugiau. Vaziuojama apie taupyma negalvojant.

Is gedimu tik priekini guoli ir sakiu gumas teko keist.

Rekia isivertint, kad dyzelius apmokestint gali ir nebus taip pigu vaziuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prius nuo 2006 metu, bus mazos sanaudos ir remontam daug neisleis, aukscio irgi pakankamai. Dabar seimoj du prius yra, vieno sanaudos ant kompo 5.1, kito su platesnem padangom 5.5, realiai kiek matavau labai panasiai, 0.2 gal daugiau. Vaziuojama apie taupyma negalvojant.

Is gedimu tik priekini guoli ir sakiu gumas teko keist.

Rekia isivertint, kad dyzelius apmokestint gali ir nebus taip pigu vaziuot.

Cia vidutines, ar vien tik po miesta? Ir kokios cia skaitosi padangos platesnes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baikit jus tas sanaudas skaiciuoti pagal kitus.

 

Vienas miestu vadina Kedainius, o kitas Vilniu.

vienas gyvena Vilniuje ir 85proc jo vaziavimo mieste sudaro aplinkeliai.

kitas gyvendamas tame paciame Vilniuje neislenda is senamiescio.

Vienas nuo sviesoforo pirmas nuvaziuoja, kitas stabdo eisma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia vidutines, ar vien tik po miesta? Ir kokios cia skaitosi padangos platesnes?

Vidutines, nezinau kiek vien mieste ar autostradoj. Mieste daugiau hibridas isnaudojamas, speju mazai skiriasi miesto ir uzmiescio sanaudos. Ka noriu pasakyt, kad vaziuot pigu kaip su dyzeliu, bet problemu maziau, bent jau is mano patirties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priuso nenori? Antras, nors ir jau senokas, bet bus geros būklės, paskutinių metų ir ganėtinai mažai valgys ne prievartaujant. Dar bus automatas. Trečiukas europinis su realia gera rida už tokį biudžetą - impossible.

Šitam forume nerasi realių nekliedesinių patarimų apie Toyotas, deja :| nebent Stanley dar kažkiek, bet mind reading skillzai by default sako: benzas, nuobodi, kibiras, bet kantri. Čia toks boilerplate variantas.

Kas dėl kiškio, tai kolega nusipirkęs pagal gerokai didesnį biudžetą 2012m. egzempliorių, jau dabar pasikeiksnoja (bet pratęs prie 2005m. Zafiros max max komplektacijos ir nepriežiūros pasėkmių, tai kenčia), o kai kolegos siūlė imti kad ir senesnį RAV4, pasiuntė. Oh well.

 

Nuo savęs, tai jei antras Yaris tinka, imti su realia maža rida (mažiau nei 200k km), jei tinka mechaninė, tai, kad ir 1.4 D-4D, vežti pas autorizuotą visų galų pilnam visapusiškam patikrinimui. Pats drožiu negailėdamas ketvirtus metus, rida tik neseniai reali perkopė 200k km, judu be bėdų ir niekad, jokiomis aplinkybėmis neperkopiu 6l/100km (turint omeny žiemas ir t.t.). Benzinai? Na, man pirmos kartos Yaris (2002) su 1.3 ir automatine dėže mieste visiškai nesidrovint perlipdavo ir 8l/100km (gerai, kad benzinas tuo metu pigus buvo dar, palyginus, tai whatever). Bet čia gan agresyviu režimu (kiek toks kibiras leidžia, aišku). Antruko kėbule iki FL (kas yra 2009 metai), variklis kabo visiškai identiškas, o svoris jų gal per 200kg jau skiriasi - pavarų dėžės lyg ir visiškai identiškos. Mechaninė ekonomiškesnė, bet tik mieste - užmiesty automato paskutinės pavaros gerokai ilgesnės. O šiaip judėdavo gerai - pamenu, kad antros pavaros "dugnas" buvo 106km/h visiškai be gailesčio užspaudus. Ir antruke jau nebeliko "klasikinio" automato, atsirado MMT, kurio siūlau visom prasmėm privengti. T-Sport antruką rasti neišdrakonintą Lietuvoje - labai sunkus atvejis, dairiausi kurį laiką ir į juos. O ir kuro sąnaudos turėtų jau būti apie 9l/100km gan ramiau junginėjant bėgius mieste. Įtariu, kad pats nesunkiai perlipčiau visus 10, bet nuo toks variantas man nesidaro neįdomus iki šiol :).

Vadelioju ir 2012 (3 kartos) hibridą, patenkintas ir juo, bet pagal kuro sąnaudas ir dyzelinas vs. benzinas kaino skirtumą tai labai panašiai eksploatacija gaunasi. Tik tiek, kad naujesnis :) bet jis tvarkingas ir tikrai geros būklės absoliučiai niekaip nepalenda po 6k EUR biudžetu. O ir mk3 vos vos žemesnis, su vieta gale gerokai sunkiau.

Dėl Auris - už tokį biudžetą (realiai net nežiūrint į pusgyvius variantus, o orientuojantis į realiai visapusiškai gerus), tai lieka pati pirmoji karta. Mažos sąnaudos? Nebent tas pats 1.4 D-4D, bet jis šitam kėbule bus jau nei toks taupus, nei jis važiuos adekvačiai. Nors giminaitė daug metų Vilniaus sąlygomis drožė, bet man sunkoka įsivaizduoti kaip ten viskas ok gali būti nuo Yaris perlipus (vos ne 400kg skirtumas, tai kuro turi pasiimti ir būti "bukesnis"). 2.0 D-4D - tarpinės bėdos anksčiau ar vėliau, jei rida itin maža, dar galima žiūrėti, bet mieste - nematau prasmės. 2.2 D-CAT - žvėris šitam kėbule, daug kliedesio prisvaigta apie jų defektus (čia ne miestui skirtas variklis, o kuro irgi reikia normalaus), bet šiuo konkrečiu atveju netinka vien dėl itin didelių sąnaudų (pats asmeniškai vienu tarpu norėjau imti tokį egzempliorių su realia 130k km rida, bet, neskaitant kėbulo defektų, neoriginalių ratlankių ir padangų dydžio bei gan nemažos kainos, labiausiai atbaidė, kad vairuojama realaus pensininko ir ramaus vairuotojo, rodė vid. sąnaudas 9.8l/100km - faking Klaipėdoje ir net nepapuolant į jokius kamščius). Benzinai? Nebent 1.6 variantas, bet jis jau pasiims apie 9l/100km, nors neknis niekuo proto 1.4 - nejudantis normaliai daiktas, sąnaudos normaliai važiuojant bus ne ką mažesnės už 1.6 variantą. Pilnai tvarkingas hibridas su proto ribose esančia rida paprasčiausiai neišeis - kurį laiką pats tokių variantų dairiausi, bet jie nepinga greitai, nebus ir dabar, manau.

 

 

Na Prius nepatinka jai išvaizda, imsim tik benza. Mažos kuro sąnaudos turėjau omeny įsitkti į 10l. Aš kaip tik girdėjau, kad Nissanas neblogas variantas. Šiaip Yaris labiausiai nori, bet ar jis nėra barškutis? Ir tik automata, o čia Auris lyg ir su robotu :(

Redagavo Jump3r
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baikit jus tas sanaudas skaiciuoti pagal kitus.

 

Vienas miestu vadina Kedainius, o kitas Vilniu.

vienas gyvena Vilniuje ir 85proc jo vaziavimo mieste sudaro aplinkeliai.

kitas gyvendamas tame paciame Vilniuje neislenda is senamiescio.

Vienas nuo sviesoforo pirmas nuvaziuoja, kitas stabdo eisma.

o tai be Vilniaus daugiau Lietuvoj "miestų" nėra? Man irgi kolega skundėsi ir netikėjo, kaip aš galiu tilpti su hibridu Yaris mk3 Klaipėdoj po 5,5 ir dar be jokio gailesčio spaudinėjant (esant reikalui) ir eismo nestabdant (metodika paprasta - žalias šviesoforas - 3/4 arba visas dugnas iki 60 km/h, o tada atleidi gazą, šokį į EV ir prilaikai ant ribos, kad greitis nekristų ir, jei įmanoma (kol lygus kelias ar nuokalnė) neperšoki ant benzininio variklio, o jis, mat Briuselyje niekaip nepalindo po tokiomis sąnaudomis (aišku, dar matavo "net" visus 50km pavažinėjęs ten.

Milane toks kalnas taxi ant Prius 2/3 kabančių irgi turbūt visiški ##### - gi reikėjo jiems ant dyzelinių bmw autoparko sėdėti ir būtų ekonomiškiau, ne? Ar Vilnius čia jau toks kosmosas, kuriame kosmonautai "geležiake" minimum 80km/h juda ir šeria atitinkamais gestais lėtesnius yra man, klaipėdiečiui, koks nors matas? Mane jau juodai ėda kamščiai darbo laiko pabaigoj link Jakų žiedo judant ar Palangos plente, tai ką ten apie Vilnių kalbėti, kai eismas realiai vos juda tokiais epizodais. Vien tai, kad kuras be reikalo "ant laisvų" nedega man jau good enough, o ir sėdi visiškoj absoliučioj tyloj, kol ant EV.

Na Prius nepatinka jai išvaizda, imsim tik benza. Mažos kuro sąnaudos turėjau omeny įsitkti į 10l. Aš kaip tik girdėjau, kad Nissanas neblogas variantas. Šiaip Yaris labiausiai nori, bet ar jis nėra barškutis? Ir tik automata, o čia Auris lyg ir su robotu :(

10l šimtui benzo yra mažos? Bet koks keturcilindris atmosferinis benzinas SUV arba mažalitražis turbininis, kuris nėra visiškas šlamštas, kad ir su APD, turėtų lįsti po tokiu reikalavimu. Nebent vėl apie legendary sostinę kalbam.

Tai susiraskit realų variantą, kas liečia Yaris, kuris visais parametrais tinka ir susitikę su pardavėju išsibandykit pilnumoj ir žinosit, ar jums ten barškalas, ar adekvatu. Čia kiekvienam subjektyviai ir pagal prioritetus mašinoj. Man tiek mk2, tiek mk3 kiek barškučiai (mk3 posūkiuose gerokai aštresnis, bet ir tarp vairuojamų daiktų rida netoli 3x skiriasi), bet tik totalus idiotas gali visiškai skirtingo segmento (ir dydžio!) mašinas lygindamas pamiršti apie jų tiek naujų RRP, tiek devėtų ir tuo labiau, kad metai stipriai skiriasi (konkrečiai kliedėtojams, kurie sugeba palyginti Yaris mk2 2008 metų už kad ir 4k EUR realiai idealios būklės su kokiu BMW trečiuku už tą pačią sumą ir svaigti apie valdomumus, ridą, kuro ir eksploatacijos sąnaudas, sorry, bet ką ten galima analogiško nupirkti? Apie kuro sąnaudas ir draudimą ar tą patį kasko net nėra kalbos). Niekas nesako, kad čia osom mašina, bet ta "jūsų" osom mašina visai kitus pinigus kainuoja, kas liečia TCO. O ir nereikia stereotipinio kliedesio varyti į eterį, kai praktikoj nėra nieko tekę bandyti - čia jau realiai užknisa pezesiai net neprilietus to, apie ką eina kalba ir svarigstant pagal seną Youtube Top Gear diktuojamą liniją.

 

Tiek Yaris, tiek Auris bus robotukai automatai, jei kalba neina apie Auris mk2 ir Yaris mk3. Ir net radęs kurį iš pastarųjų variantų už 6k EUR biudžetą, greičiausiai net nežiūrėčiau, nes tiesiog per mažai pinigų. Nors, gal kaip nors Yaris mk3 išeitų su 1.33 benzinuku ir CVT dėže, bet čia vėl būtų kliedėtojams peno apie tas dėžes nemažai :/.

Vidutines, nezinau kiek vien mieste ar autostradoj. Mieste daugiau hibridas isnaudojamas, speju mazai skiriasi miesto ir uzmiescio sanaudos. Ka noriu pasakyt, kad vaziuot pigu kaip su dyzeliu, bet problemu maziau, bent jau is mano patirties.

Viskas realiai į greitį remiasi. Prius mk2 kažkada atsisakiau minties dėl silpnoko variklio (tuo metu daug užmiestyje ir užsienyje ir po Baltijos šalis tekdavo judėti). Kartais ir Yaris mk3 (kurio svoris stipriai mažesnis, o visa hibridinė sistema identiška), atrodo silpnoka, kas liečia autostradą ir greičius virš apribojimų, bet stabiliai važiuojant su autopilotu, tai jau kas, autostradoj ne priedurnis, kad šachmatais žaisčiau, tam kito kibiriuko dyzelinio per akis :). Šiaip man su mk3 Yaris hibridu ir autopilotu laikant 140km/h gavosi apie 6l/100km. Dyzelinis yaris mk2 mechaninis niekad tokio skaičiaus nebuvo perkopęs, bet ten ir autopiloto nėra, yra kiek triukšminga. Bet pastarojo absoliučiai negaila ir iki gerokai didesnio greičio užvyti, o su hibridu realiai gerokai mažiau teko važinėtis autostradoj ir už miesto.

Kas liečia "miestą" (čia dar "panetkės" neaiškios, ar Klaipėda gali juo vadintis, jei ne, tai tarkim, kad sąnaudos visiškam kaime), tai gan agresyviai važinėjant nepalendu virš 6l/100km. Bet mano dyzelinis kibiras tik žiauriai šaltą žiemą yra perkopęs tą patį skaičių. Tik kad vienas yra APD, o kitam pats bėgius mėtai, kamščiuose sėdi karkale, o ne visiškoj tyloj. Man problemų tiek su dyzeliu, tiek su benzinu ir tuo labiau hibridu niekad nekilo, bet mašinos pirktos ne už centus(a la kuo pigiau autopliuse), visad tikrintos per visus galus kiek tik tai yra įmanoma (užtat pardavėjui negaila sumokėti nenusidėrėjus, nes aišku, kad perki ne š gabalą už kuo pigiau).

O kalbant visiškai ne į temą ir apie gan naujus hibridus, tai kiek tenka vadelioti hibridinį CH-R, tai tikrai nebesuprantu dyzelio prasmės. Atsidūrus kokioj Suomijoj, kur atsilupėlių vairuotojų praktiškai nerasta - išvis nesuprantu, ką ten su dyzeliu veikti. Tik varai LT autostrada 140km/h kartais dar ką prasilenkiant, tai gaunasi realus vidurkis iki 5,7l/100km. O vėliau visam kelyje tik krenta ir krenta sau ramiai iki žemiau 4.5 realios ribos :). O betono maišyti nereikia savo rankomis, autopilotas pats į kliūtis reaguoja adekvačiai - pasaka, TNGA platforma - stipriai kitaip vingiuotuose Žemaitijos keliuose ant greičio laikosi, tik kad kainos jau stipriai kitos tokio daikto. Tokį daiktą realiai, o ne iš kliedesių ir stereotipų čiupinėjant tai tik smagu darosi pagalvojus, kas kitąmet laukia su rimtesniu hibridu pasiūloj :). Va čia jau realiai jau nesuprantu tokius dalykus realiai panaudojant kartkartėmis, kokio organo tas dyzelis bereikalingas :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...