Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, reikia jūsų patarimo. Sesei ieškom automobilio nori, kad aukštesne būtu, mažos degalų sąnaudos, kaštai iki 6k.A3 nenori, golfų taip pat, labiausiai patinka :Toyota Auris ir Yaris ir aš dar siūlau Nissan Qashqai, bet galvoja kad daug ant kuro išleis, nors tik mieste važinės. Turit ką patarti ir apie šiuos modelius kokių pasvarstymų. Didelis aciū

 

 

Na Prius nepatinka jai išvaizda, imsim tik benza. Mažos kuro sąnaudos turėjau omeny įsitkti į 10l. Aš kaip tik girdėjau, kad Nissanas neblogas variantas. Šiaip Yaris labiausiai nori, bet ar jis nėra barškutis? Ir tik automata, o čia Auris lyg ir su robotu :(

Tiek Auris tiek Yaris2 neturi automatų.

Kas liečia saloną - net ir žemos klasės Toyota kaip Yaris bus mažesnis barškutis nei Nissan. Ir šiaip SUV visiškai nereikalingas daiktas jeigu nereikia didesnio pravažumo, važiuojama tik asfaltu. Nes jų sąnaudos didesnės, komfortas mažesnis. Nebent X-Trail dar pakankamai neblogai važiuoja kaip SUV, tik ten salonas iš 80-ujų.

Pritarsiu kitiems kurie siūlo Prius, tik bėda, kad reikės ilgai ieškoti gyvo varianto tarp buvusių taxų. Geriau šiek tiek prisidėti ir imti Auris hybrid. Arba Yaris hybrid.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek Auris tiek Yaris2 neturi automatų.

Kas liečia saloną - net ir žemos klasės Toyota kaip Yaris bus mažesnis barškutis nei Nissan. Ir šiaip SUV visiškai nereikalingas daiktas jeigu nereikia didesnio pravažumo, važiuojama tik asfaltu. Nes jų sąnaudos didesnės, komfortas mažesnis. Nebent X-Trail dar pakankamai neblogai važiuoja kaip SUV, tik ten salonas iš 80-ujų.

Pritarsiu kitiems kurie siūlo Prius, tik bėda, kad reikės ilgai ieškoti gyvo varianto tarp buvusių taxų. Geriau šiek tiek prisidėti ir imti Auris hybrid. Arba Yaris hybrid.

 

Turi omeny jau tokius:

 

https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-yaris-1-5-l-hecbekas-2012-benzinas-elektra-7501831.html

 

https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-auris-1-8-l-hecbekas-2011-benzinas-elektra-7087869.html

 

bet čia jau viršyja biudžetą :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas ka apie volvo v50 s40 pakomentuos? Ford baze, prancuzu varikliai?

Kiek zinau 2.0d prancuzu neblogi varikliai. Kaip 1.6d?

 

Pazystamu rate vienas yra, bet benzas. Nesiskundzia

Tuoj tau Stanley "išgirs" Volvo,tik lukterk kol pamatys postą :lol: Pas mane 1.6hdi,tai varikliai tikrai nėra bogi tiek 1.6 tiek 2.0 PSA koncerno.Tik aš jau noriu benzo arba hibrido,nes praktiškai vien mieste važinėju

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tuoj tau Stanley "išgirs" Volvo,tik lukterk kol pamatys postą :lol: Pas mane 1.6hdi,tai varikliai tikrai nėra bogi tiek 1.6 tiek 2.0 PSA koncerno.Tik aš jau noriu benzo arba hibrido,nes praktiškai vien mieste važinėju

 

Šitie volvo, tai netikri volvo, tai bus viskas ok. biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pritariu, v50 s40 ne volvo, o prancūzų, ford ir volvo bendras vaikas, kiek nevykęs. Rūdyja, pažįstamas iš volvo kluvo turi v50 2.0d, tai daug bedų su ja turi, ne su varikliu bet su viskuo aplink, o ir tvarko viską iškart, sankabą keitėsi tai su viskuo 800eur paliko, bet čia sueinama dalis, žinau kad daug ko neplanuoto buvo jam. Taip pat kita pažįstama turi s40 1.6d tai skundžiasi traukos trūkumu, be to jiems abiems tiek s40 tiek v50 buvo taip kad nė iš šio nei iš to ėmė nesikurti. Starteris suka bet niekas nevyksta, tai abiem kažkoks daviklis variklyje nuėjęs buvo. Dar s40 buvo egr užsikišęs, jį pašalino ir po visko buvo dar blogiau, visiškai traukos neliko, tai kapojosi su servisu kol padarė kaip reikia tai tiek ji tiek servisas tą auto keikė. Nu žodžiu. :) Pas mane v70 2003 d5 kaip ir be rimtesnių bėdų, keičiau kol kas tik einamas dalis kurios visoms dėvisi (neskaitant tepalų ir važiuoklės dalių buvo keistas starteris ir du kartus keistas trumpasis pusašis nes vis gumos plyšo), galiu pasakyt tik kad 5 bėgiai automatai jų prasti. :)

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi auto gesta, visi turi silpnu vietu ir visiems nutinka nenumatytu ir dar negirdetu gedimu.

Paskutini posta paskaicius, kazkas guodziasi, kad 1.6d netraukia, tai jis ir neturi traukt...

Neaisku nei kokiam servise EGR tvarke, nei kitos aplinkybes, bet kazkodel kalta masina, o ne servisas. O as cia matau serviso kalte.

 

 

 

Siame forume galima pakesti viska, bet tik ne diskusijas apie automobilius. Visi pikti, visi su savo nusistatymais ir visi teisus. Nors kai paklausi kiek gyvenime esat paliete masinu, tai duok dieve 3 iskaitant su mamos ir tevo.

 

P.S. ne as neturiu Volvo, nevazineju su Volvo ir man nepatinka Volvo.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokios prius plus 1,8 hibrido sąnaudos?

Nes naują kai bandžiau mieste, daugiau 8l buvo, o kaip su dujomis?

Gal labai trumpai važiavai, bent jau 2 kartos prius pirmas 5 minutes apie 7,5l rodo, nes dirba pastoviai variklis, šildo lamda zondą dėl ekologijos, į pilną hibrido rėžimą pereina kai variklis iki 70 laipsnių sušyla.

Su antra karta į 5 litrus šiek tiek pataupant galima tilpt, netaupant 5,5. Žiemą daugiau. Naujasnis turėtų būt ekonomiškesnis dėl talpesnių baterijų, bent jau teoriškai.

Redagavo vardas11
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal labai trumpai važiavai, bent jau 2 kartos prius pirmas 5 minutes apie 7,5l rodo, nes dirba pastoviai variklis, šildo lamda zondą dėl ekologijos, į pilną hibrido rėžimą pereina kai variklis iki 70 laipsnių sušyla.

Su antra karta į 5 litrus šiek tiek pataupant galima tilpt, netaupant 5,5. Žiemą daugiau. Naujasnis turėtų būt ekonomiškesnis dėl talpesnių baterijų, bent jau teoriškai.

Jis ne 1,5l?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tuoj tau Stanley "išgirs" Volvo,tik lukterk kol pamatys postą :lol: Pas mane 1.6hdi,tai varikliai tikrai nėra bogi tiek 1.6 tiek 2.0 PSA koncerno.Tik aš jau noriu benzo arba hibrido,nes praktiškai vien mieste važinėju

Kažkada buvau išsinuomavęs S40, tai labai patiko komfortas tokioje nedidelėje mašinoje, tada kilo mintis nusipirkt Volvo savo nelaimei...

Šiaip, jeigu tie S40/V50 iš tikro skaitosi netikri Volvo, tai man skamba kaip pliusas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo vietoj visgi pataupyčiau ar pasiskolinčiau ir imčiau hibridą. Nes tą kainos skirtumą greit atmuši mažesnėmis sąnaudomis, o kada nors vistiek pardavinėsi, tai ir parduosi brangiau nes hibridų paklausa vis auga.

Šaukia per brangu. O kaip dėl Volvo C30

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi auto gesta, visi turi silpnu vietu ir visiems nutinka nenumatytu ir dar negirdetu gedimu.

Paskutini posta paskaicius, kazkas guodziasi, kad 1.6d netraukia, tai jis ir neturi traukt...

Neaisku nei kokiam servise EGR tvarke, nei kitos aplinkybes, bet kazkodel kalta masina, o ne servisas. O as cia matau serviso kalte.

 

 

 

Siame forume galima pakesti viska, bet tik ne diskusijas apie automobilius. Visi pikti, visi su savo nusistatymais ir visi teisus. Nors kai paklausi kiek gyvenime esat paliete masinu, tai duok dieve 3 iskaitant su mamos ir tevo.

 

P.S. ne as neturiu Volvo, nevazineju su Volvo ir man nepatinka Volvo.

aš turėjęs ne vieną volvo, tai galiu kažkiek palygint. Taipogi kaip kažkas sakė kad čiupinėjęs tik 3 auto tai irgi ne, neskaičiavau kiek vairavęs bet tikrai virš 100, žinoma "turėjęs" ilgesniam laikui gal 5 tik, bet ne tame esmė. Pirmas dalykas "tikros" volvo būna cinkuotos bent 1996-2009 metų, s40 v40 v50 kažkodėl necinkavo, papūna ir sparnai ir slenksčiai ir dugnas, pats turėjau pirmos kartos v70 ir dabar vairuoju antros kartos v70, tai pirmoji buvo stuktelta į galinę arką ir netvarkyta, dažai ir lakas nusilupę, kiaurai švietė metalas, per 9mėn net paviršutinių rūdžių neatsirado. Dabar v70 mk2 turiu metus laiko beveik, yra ant kapoto ir ant stogo mažų pažeidimų nuo akmenukų ar kokio velnio, irgi vienodai metalas šviečia ir net nepradeda rūdys kilt. O esu turėjęs s40 pirmos kartos tai visa auto tvarkinga buvo, motoras perrinktas, o slenksčių nerasta, žmogus sakė buvo pervirinti ir po 2m vėl nieko neliko. Taip pirko pigiausius kiniečius, taip neaišku kas ir kaip įvirino juos, bet pasidarius į mašinas mieste ar pardavimuose aišku, kad tie modeliai rūdyja. Dėl gedimo tai taip, beabejo visos genda, tačiau esu volvo klube jau keli metai ir galiu palygint, kas genda dažniausiai, tai būtent šitie modeliai pasižymi "rimčiausiais" gedimais. Iš dviejų motorų renkantis, imčiau 1.6d turbūt jei ieškočiau patikimumo, nes 2l nors ir sako neblogas bet pagal žmonėm atsitinkančius gedimus to nepasakyčiau. Bet vėl gi, jei net mergina sako, kad traukos trūksta, tai manau kad tikrai yra nekažką. Miniu tai, nes ant popieriaus žiūrint 80kw atrodo nemažai kaip 1.6, bet ar ten sukimo momento nėra, ar ten dėžės bėgiai labai ilgi, bet nu traukos trūksta.

 

Mažiausiai nusiskundimų matau apie senuosius 2.5 103kw ir naujesnius 2.4 125kw benzus (bėda etm sklendė, bet ją pakeičia į "amžiną" variantą ir nebereikia sukt galvos). Taipogi volvo gamindavo "neužmušamą" variklį 2.3 redblock benzą, bet čia jau antikvaras.

 

Asmeniškai vairuoju volvo, nes nors brangu tiek nupirkt tiek išlaikyt, bet bent jau ant galvos ramiau, kad nei supus, nei suges iš lempos (t.y. mažas šansas tokio gedimo). Važiuoja maloniai, patogiai, nors ir nemanevringa bei valgo daug, bet mano poreikiam to ir nereikia, man reikia patikimumo ir nei viena nei kita ilgiau vairuota nepavedė, nors tvarkyt žinoma reikėjo.

 

Kažkada buvau išsinuomavęs S40, tai labai patiko komfortas tokioje nedidelėje mašinoje, tada kilo mintis nusipirkt Volvo savo nelaimei...

Šiaip, jeigu tie S40/V50 iš tikro skaitosi netikri Volvo, tai man skamba kaip pliusas :D

jos netikromis laikomos, nes vieninteliai modeliai kurie niekad nebuvo cinkuojami kaip minėjau, plius dalys iš trijų skirtingų koncernų sudėtos. Palyginimui S60 S80 V70 XC70 C70 XC90 iki 2006m neturėjo turbūt nei vienos ford ar PSA dalies.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasidomek mersu dyzeliniu varikliu problemom visu pirma,gal praeis noras pirkti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš turėjęs ne vieną volvo, tai galiu kažkiek palygint. Taipogi kaip kažkas sakė kad čiupinėjęs tik 3 auto tai irgi ne, neskaičiavau kiek vairavęs bet tikrai virš 100, žinoma "turėjęs" ilgesniam laikui gal 5 tik, bet ne tame esmė. Pirmas dalykas "tikros" volvo būna cinkuotos bent 1996-2009 metų, s40 v40 v50 kažkodėl necinkavo, papūna ir sparnai ir slenksčiai ir dugnas, pats turėjau pirmos kartos v70 ir dabar vairuoju antros kartos v70, tai pirmoji buvo stuktelta į galinę arką ir netvarkyta, dažai ir lakas nusilupę, kiaurai švietė metalas, per 9mėn net paviršutinių rūdžių neatsirado. Dabar v70 mk2 turiu metus laiko beveik, yra ant kapoto ir ant stogo mažų pažeidimų nuo akmenukų ar kokio velnio, irgi vienodai metalas šviečia ir net nepradeda rūdys kilt. O esu turėjęs s40 pirmos kartos tai visa auto tvarkinga buvo, motoras perrinktas, o slenksčių nerasta, žmogus sakė buvo pervirinti ir po 2m vėl nieko neliko. Taip pirko pigiausius kiniečius, taip neaišku kas ir kaip įvirino juos, bet pasidarius į mašinas mieste ar pardavimuose aišku, kad tie modeliai rūdyja. Dėl gedimo tai taip, beabejo visos genda, tačiau esu volvo klube jau keli metai ir galiu palygint, kas genda dažniausiai, tai būtent šitie modeliai pasižymi "rimčiausiais" gedimais. Iš dviejų motorų renkantis, imčiau 1.6d turbūt jei ieškočiau patikimumo, nes 2l nors ir sako neblogas bet pagal žmonėm atsitinkančius gedimus to nepasakyčiau. Bet vėl gi, jei net mergina sako, kad traukos trūksta, tai manau kad tikrai yra nekažką. Miniu tai, nes ant popieriaus žiūrint 80kw atrodo nemažai kaip 1.6, bet ar ten sukimo momento nėra, ar ten dėžės bėgiai labai ilgi, bet nu traukos trūksta.

 

Mažiausiai nusiskundimų matau apie senuosius 2.5 103kw ir naujesnius 2.4 125kw benzus (bėda etm sklendė, bet ją pakeičia į "amžiną" variantą ir nebereikia sukt galvos). Taipogi volvo gamindavo "neužmušamą" variklį 2.3 redblock benzą, bet čia jau antikvaras.

 

Asmeniškai vairuoju volvo, nes nors brangu tiek nupirkt tiek išlaikyt, bet bent jau ant galvos ramiau, kad nei supus, nei suges iš lempos (t.y. mažas šansas tokio gedimo). Važiuoja maloniai, patogiai, nors ir nemanevringa bei valgo daug, bet mano poreikiam to ir nereikia, man reikia patikimumo ir nei viena nei kita ilgiau vairuota nepavedė, nors tvarkyt žinoma reikėjo.

 

 

jos netikromis laikomos, nes vieninteliai modeliai kurie niekad nebuvo cinkuojami kaip minėjau, plius dalys iš trijų skirtingų koncernų sudėtos. Palyginimui S60 S80 V70 XC70 C70 XC90 iki 2006m neturėjo turbūt nei vienos ford ar PSA dalies.

Nesutiksiu dėl dviejų dalykų:

Volvo kaip savo dydžiui ir svoriui tikrai mažai valgo, tiek dyzeliai tiek ir benzai.

Patikima mašina bent jau man yra netik ta, kuri nesustos kelyje, bet ir ta, į kurią nereikės kišti daug pinigų. O šiuo atveju ir pats pripažįsti, kad Volvo išlaikymas brangus.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...