Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Cia ne sarkazmas, cia bandymas tiesiog prisi#isti, kaip skestantysis tarsi siaudo griebeisi. Bet nieko, pasipraktikuosi, gal kada pavyks ka nors sarkastiskai parasyt/pasakyt. Zinai, as irgi galeciau cia "nesveikai krutai" uzprikolint kad tavo nickas Smart, bet tu visai ne smart :D

 

O tau kaip Toyota fan'ui buthurtas parejo, kad nesaugia masina vairuoji, ar kaip? Sakykim taip, mano "propoganda" bus pasiekus tiksla, jeigu nors vienas forumietis noredamas pirkti Toyota ir suvokes gamintojo apgailetina skiriama demesi saugumui, persigalvos.

Tu gal autistas, kad sarkazmo nesupranti?

 

Nevairuoju toyotos ir nei vienas artimas zmogus nevairuoja toyotos, tiesiog matau akivaizdu zmogu sudsneki ir reik pasakyt jam, kad nusisneka.

 

Gamintojo apgailetina demesi saugumui, ok:

https://www.euroncap.com/en/results/audi/a4/a5/25897

https://www.euroncap.com/en/results/ford/mondeo/7866

https://www.euroncap.com/en/results/bmw/3-series/10914

https://www.euroncap.com/en/results/toyota/avensis/20854

 

Va faktai ant stalo, isvadas darom patys, o ne pagal blevyzgautojo is pirsto lauztus komentarus apie supuvusius kapotus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia rezultatai "ant popieriaus", modelio, kuris skirtas buvo siam bandymui, o kaip matome realios avarijos rodo ka kita. Volkswagen koncernas bandymams irgi pateike vienokius emisijos rezultatus, o realybe buvo kitokia, del to kilo dyzelgeito skandalas. Toyota CHR irgi is euroncap gavo 5 zvaigzdes, bet kaip matome pagalves net neissiskleide. Be to ankstesniam poste buvau iskeles hipoteze kodel net pagalves nebutu isgelbejusios tos merginos, o ir euroncap kaip maciau neturi jokiu crash bandymu, kurie butu nukreipti tiesiogiai i stoga (pazeidimai automobiliui verciantis).

 

Be to, nepamirskim, kad euroncap testai turi tik kelias kategorijas, pvz. priekinio, soninio smugio ir t.t. bei iki tam tikro greicio. Toyota, gal ir sukurta, kad praeitu ta standarta, bet kas uz standarto ribu (kitoks smugis, didesnis greitis ir pan), tada atsiskleidzia skarbonkes savybes.

 

Tai tiek. Mano nuomones nepakeisi, as tavo irgi. O kam reikes isvadas pasidarys patys.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikri nebent jeigu lipdukai nuskusti. Su lipdukais kad būtų tikri labai retas atvejis, nes vokietis neatiduos neišregistruotos mašinos. Ir dabar kiek žinau pradėjo gaudyt tuos netikrus (suklastotus) numerius, už juos ir teises gali atimt. Nors realiai nesąmonė, juk numeriai yra tik numeriai, jeigu jie atitinka tuos kurie įrašyti dokumentuose, tai koks skirtumas kuriam kioske jie pagaminti, ar Voketijos ar Lietuvos turgaus. Kaip jie gali būti suklastoti, čia juk ne dokumentas. Tas pats kas namo numeris, autobuso numeris ir t.t.

Nesakau, kad reikia pažeidinėti įstatymus ir važinėti neregistruotom mašinom, bet tarkim žmogus visiškai nieko tame nenusimanantis nusiperka mašiną turguj, važiuoja į regitrą priregistruot ir pakeliui jam teises atima, skamba absurdiškai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Toks mazas klausimelis. Pries metus su puse esu isigyjes priekaba, techniokine dar likusi apie pusmeti. Galvoju ja parduoti ir isigyti kiek didesne ir visiskai nauja. Kad lengviau parduoti, noreciau jau dabar praeiti tech. apziura, tik klausimas kas svarbiausia praeinant apziura ant priekabu, gal yra kokie niuansai? Pvz.: is to zmogaus kurio pirkau, kai paklausiau kodel skirtingo rasto padangos, jis atsake, kad i tokius menkniekius jie neziuri? Tas tiesa, o gal tas zmogelis uz "pinigus" praeijo patikrinima?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Toks mazas klausimelis. Pries metus su puse esu isigyjes priekaba, techniokine dar likusi apie pusmeti. Galvoju ja parduoti ir isigyti kiek didesne ir visiskai nauja. Kad lengviau parduoti, noreciau jau dabar praeiti tech. apziura, tik klausimas kas svarbiausia praeinant apziura ant priekabu, gal yra kokie niuansai? Pvz.: is to zmogaus kurio pirkau, kai paklausiau kodel skirtingo rasto padangos, jis atsake, kad i tokius menkniekius jie neziuri? Tas tiesa, o gal tas zmogelis uz "pinigus" praeijo patikrinima?

Turi žiūrėt į padangas, bet aš kai mašinai variau savo, buvo priekinių padangų šonai gerokai "nugraužti" nes suvedimas buvo pabėgęs ilgą laiką, tai arba nepastebėjo arba gal nebuvo pakankamai nugraužta. http://www.osceolagarage.com/wp-content/uploads/2015/07/tire-wear.png pas mane buvo kaip 1-ame pvz.

 

Tikrai galimas variantas, kad nupirko tech, ypač jeigu varyta kokiam mažesniam mieste, ne vilniuj ar kaune, bet va būna ir taip praeina.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu gal autistas, kad sarkazmo nesupranti?

 

Nevairuoju toyotos ir nei vienas artimas zmogus nevairuoja toyotos, tiesiog matau akivaizdu zmogu sudsneki ir reik pasakyt jam, kad nusisneka.

 

Gamintojo apgailetina demesi saugumui, ok:

https://www.euroncap.com/en/results/audi/a4/a5/25897

https://www.euroncap.com/en/results/ford/mondeo/7866

https://www.euroncap.com/en/results/bmw/3-series/10914

https://www.euroncap.com/en/results/toyota/avensis/20854

 

Va faktai ant stalo, isvadas darom patys, o ne pagal blevyzgautojo is pirsto lauztus komentarus apie supuvusius kapotus.

https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ekspertas-automobiliu-saugumo-testai-daznai-realaus-gyvenimo-neatspindi.d?id=78922197

 

Žmonės prisižiūri gražių filmukų, „Euro NCAP“ testų, kur daromi manevrai – labai konkretūs ir tikslūs, stačiais kampais.

 

Ka jus i tai uzdarbio ekspertai? Reiktu dar ir Stanley posta pacituot, nes ir jis remesi siais testais kaip grynu pinigu.

 

Juk sakiau, kad tuose testuose "ant popieriaus" viskas grazu, o realybeje viskas kitaip. Vis dar bandysit man Euroncap'o rezultatus ipirsti kaip itin patikinimus ir irodyti, kad Toyota saugumo etalonas? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne nu bet tu tikrai nesveikas ligonis kažkoks. Kuo tu remiesi? Keleta avarijų? Pasakyk savo nuomone saugiausia markę duok 20 min, surasiu mirtinų avarijų ir tada kiekvieną dieną tau į PM siuntinėsiu "NEBANDYK MAN SAKYT KAD X MARKĖ YRA SAUGI - VA ĮRODYMAI".

 

Grįžtant prie docento citatos, trūksta jo nuomonės į kaip reiktų tada "matuoti" automobilių saugumą. Pasakyti, kad "sistema netobula" ir nepasiūlyti jokio pakaitinio varianto yra nieko verta kritika, tokių galim prigalvoti ne tik šioje srityje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu kaip matau vis dar negebi diferencijuoti smugio stiprumo/avariju tipu. Tau visos avarijos vienodos, visose neva zusta zmones. Pakisk bet koki auto tarp dvieju furu, tai is esmes jeigu liktu gyvu butu stebuklas. Vien del sios aplinkybes man nereikia tavo "amziaus atradimu". O Toyotas esme tokia, kad pakankamai nestiprios avarijos dazniausiai neapseina be zmoniu auku (visi mano atvejai publikuoti siame forume ivairiu laikotarpiu). Analogiskomis aplinkybemis vokietis ar amerikonas issaugotu gyvybes, o Toyotos skarbonkes kebulas paprasciausiai "uzeina" ant zmogaus ir tiek. O jusu smugio absorbacijos teorija siuo atveju skamba tiesiog juokingai. Kas iki 50km/h absorbuoja, nuo 90 km/h sueda su zmogum :lol: Nors ka as cia rasau 5-ta karta ta pati.... Kas nenori suprasti, tas nesupras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik straipsnis išėjo, kaip autostradoje sunkvežimis atsitrenkė į Volvo XC60/90 galą, jis vėliau atsitrenkė priekiu į atitvarus. Galas suknežintas labiau nei to Priuso į kurį iskriejo girtuoklis. Laimei niekas gale nesėdėjo, nes tikrai būtų žuvęs. Vairuotoja išgyveno, bet patyrė daug sužalojimų. Oro pagalvės irgi neišiskleidė kaip ir toje Toyotoje CHR, nors irgi buvo smūgis į priekį.

 

Tai kaip čia taip? Juk Volvo pati saugiausia mašina, skardos iš tanko, milijonai airbagų ir pan. pasakos, o realybėje dūžta taip pat kaip ir neva popierinės Toyotos.

 

ponas neprisimenu, gal nusileisk ant žemės, nes save laikai protingesniu už tūkstančius saugumo inžinierių dirbančių visuose koncernuose, taip pat už NCAP ir visų kitų saugumą tikrinančių specialistų. Nors realybėje neturi visiškai jokių žinių ir patirties su technika, nežinai kas yra metalas ir net neįsivaizduoji iš ko surinktas automobilio kėbulas. Rašinėdamas nesąmones apie skardų plonumą tik atrodai kaip kaprizingas mažas vaikas. Patarčiau daugiau nedaryti sau gėdos, geriau protingai patylėk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu kaip matau vis dar negebi diferencijuoti smugio stiprumo/avariju tipu. Tau visos avarijos vienodos, visose neva zusta zmones. Pakisk bet koki auto tarp dvieju furu, tai is esmes jeigu liktu gyvu butu stebuklas. Vien del sios aplinkybes man nereikia tavo "amziaus atradimu". O Toyotas esme tokia, kad pakankamai nestiprios avarijos dazniausiai neapseina be zmoniu auku (visi mano atvejai publikuoti siame forume ivairiu laikotarpiu). Analogiskomis aplinkybemis vokietis ar amerikonas issaugotu gyvybes, o Toyotos skarbonkes kebulas paprasciausiai "uzeina" ant zmogaus ir tiek. O jusu smugio absorbacijos teorija siuo atveju skamba tiesiog juokingai. Kas iki 50km/h absorbuoja, nuo 90 km/h sueda su zmogum :lol: Nors ka as cia rasau 5-ta karta ta pati.... Kas nenori suprasti, tas nesupras.

Tu rimtai tam paciam sakinyje sakai, kad man visos avarijos vienodos ir po to sakai, kad visos toyotos vienodos?

 

Ok, visu nuomone aiski, manau laikas uzbaigt diskusija nes nuomones visu aiskios, kaip jau pats sakei nieks ju nepakeis tai kam bereikalo naudot vieta uzdarbio duomenu bazeje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik straipsnis išėjo, kaip autostradoje sunkvežimis atsitrenkė į Volvo XC60/90 galą, jis vėliau atsitrenkė priekiu į atitvarus. Galas suknežintas labiau nei to Priuso į kurį iskriejo girtuoklis. Laimei niekas gale nesėdėjo, nes tikrai būtų žuvęs. Vairuotoja išgyveno, bet patyrė daug sužalojimų. Oro pagalvės irgi neišiskleidė kaip ir toje Toyotoje CHR, nors irgi buvo smūgis į priekį.

 

Tai kaip čia taip? Juk Volvo pati saugiausia mašina, skardos iš tanko, milijonai airbagų ir pan. pasakos, o realybėje dūžta taip pat kaip ir neva popierinės Toyotos.

 

ponas neprisimenu, gal nusileisk ant žemės, nes save laikai protingesniu už tūkstančius saugumo inžinierių dirbančių visuose koncernuose, taip pat už NCAP ir visų kitų saugumą tikrinančių specialistų. Nors realybėje neturi visiškai jokių žinių ir patirties su technika, nežinai kas yra metalas ir net neįsivaizduoji iš ko surinktas automobilio kėbulas. Rašinėdamas nesąmones apie skardų plonumą tik atrodai kaip kaprizingas mažas vaikas. Patarčiau daugiau nedaryti sau gėdos, geriau protingai patylėk.

Stanley, cia tu sau geda daraisi, jei neskiri kur pienovezis iskrenda, o kur Golfas :lol: kaip ir praeitam poste sakydamas, kad auto susidures su stirna vien nuo smugio sustoja :lol: Stebina mane, kaip zmogus neturedamas common sense dar gali teikti tokias auto paslaugas :D

 

Trenkiantis i gala pagalves neturi sauti. Priekinis smugis buvo "antrinis". Kaip ir rasyta straipsnyje yra daug algoritmu, kurie skaiciuoja kada deployint airbagus kada ne. Siuo atveju airbagai nieko padeje ir nebutu, nenuostabu kad ir nesove.

 

Zinai, as cia nieko nevaizduoju, tiesiog pasidalinu savo izvalgomis ir pasiremiu nutikusiais ivykiais. Panasu, kad tik tu cia is saves kazka statai, nors vienintelis dalykas ka moki tai tik su dazu storio matuokliu pabaksnot. :lol: Nors tavo klientam gal to ir uztenka, svarbu nedazyta. :D

 

Tu rimtai tam paciam sakinyje sakai, kad man visos avarijos vienodos ir po to sakai, kad visos toyotos vienodos?

 

Ok, visu nuomone aiski, manau laikas uzbaigt diskusija nes nuomones visu aiskios, kaip jau pats sakei nieks ju nepakeis tai kam bereikalo naudot vieta uzdarbio duomenu bazeje.

Nesupranti ka noriu pasakyt. Vel man kisi auto dydzio klasifikacijas, nors konkreciu modeliu nei toyotas, nei kokio bmw cia net nelyginau.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Balsuojam - kas už tai, kad duot užmirštukui pailsėt nuo forumo kuriam laikui?

Nes paskutiniu metu visose skiltyse kiek jis rašo jokios naudos kitiems. Tik ginčai, kabinėjimaisi, kitų narių žeminimas ir savęs aukštinimas. Forumui nieko gero neatneša, tik kenkia jo reputacijai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jo, reikia pasalint is forumo samoningus narius, kurie atskleidzia tikraja auto speco kompetencija. :lol: Sukurk tema balsavimui, dar gali prie to pacio isteigt nukentejusiu nuo manes bei laikanciu nuoskaudas bureli. Turesi daugiau balsu "uz". :lol:

Svarbiausia pats stumia ant manes, kad neva technikoj zalias esu, geda darausi, bet kai ta pati su faktais pasakau apie ji - tai jau baninkim ji, meskim is forumo :lol:

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesiveliant į telenoveles. Iš šono žiūrint į Volvo avariją, tai galinio smūgio metu airbag'ai ir neturėjo išsiskleist, čia viskas ok. O antru smūgiu jie neišsiskleidė dėl galimai pažeisto stogo užuolaidos airbag'o. Kompas pasigavo klaidą ir jau į antrą smūgį nebereagavo. Nes ties bagažines viduriu dažniausiai ir būna fyškė į pastarąjį airbag'ą. Žiūrint į foto, iš tos vietos nelabai kas likę ir gan realu, kad trumpą gavo pastarieji laidai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvoju pirkti Subaru Legacy arba XC70 nuo 2008 metų. 4x4 benzinas-dujos, arba dujas pats įsidėčiau. Gal kas susidūrę ir patartumėt kurią geriau? Ar nei vienos iš šių?

 

Kasdien nuvažiuoju ~70-100km užmiestyje. Taip pat savaitgaliais mėgstu važiuoti grybauti/žvejoti, ieškoti neatrastų vietų, tai tenka kažkiek pavažinėti žvyrkeliais/bekele. Kabinčiau kablį, nes kartais prireikia priekabos. Per metus nuvažiuoju 25000-30000km.

 

Pvz.:

https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-legacy-2-5-l-universalas-2013-benzinas-dujos-7476629.html

https://autoplius.lt/skelbimai/volvo-xc70-3-2-l-universalas-2008-benzinas-dujos-6705029.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvoju pirkti Subaru Legacy arba XC70 nuo 2008 metų. 4x4 benzinas-dujos, arba dujas pats įsidėčiau. Gal kas susidūrę ir patartumėt kurią geriau? Ar nei vienos iš šių?

 

Kasdien nuvažiuoju ~70-100km užmiestyje. Taip pat savaitgaliais mėgstu važiuoti grybauti/žvejoti, ieškoti neatrastų vietų, tai tenka kažkiek pavažinėti žvyrkeliais/bekele. Kabinčiau kablį, nes kartais prireikia priekabos. Per metus nuvažiuoju 25000-30000km.

 

Pvz.:

https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-legacy-2-5-l-universalas-2013-benzinas-dujos-7476629.html

https://autoplius.lt/skelbimai/volvo-xc70-3-2-l-universalas-2008-benzinas-dujos-6705029.html

XC70 nerimta awd sistema, o dėl subariko nežinau, bet jei pūna kaip senesni tai jau gali ieškot kur gerą antikoroziją daro, ne tik kad užpučia palindę po dugnu ant jau esamų rūdžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikintinas pasirinkimas benzinas-dujos, nes iš tų kas turi XC70 dyzelius automatus galima suprasti, kad kuro sąnaudom nelabai džiaugiasi, kaip sako, kiek rodo ant spidometro autostradoj tiek ir kuro ima :D

O šiaip, manau Legacy pigau išlaikyti, XC70 daugiau komforto. Bekeliai XC70 aukštesnis, labiau galima būtų lyginti su Subaru Forester.

Redagavo vardas11
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turi žiūrėt į padangas, bet aš kai mašinai variau savo, buvo priekinių padangų šonai gerokai "nugraužti" nes suvedimas buvo pabėgęs ilgą laiką, tai arba nepastebėjo arba gal nebuvo pakankamai nugraužta. http://www.osceolagarage.com/wp-content/uploads/2015/07/tire-wear.png pas mane buvo kaip 1-ame pvz.

 

Tikrai galimas variantas, kad nupirko tech, ypač jeigu varyta kokiam mažesniam mieste, ne vilniuj ar kaune, bet va būna ir taip praeina.

 

Vat dar klausimas ar priekaba privalo tureti troseli ar grandine uzmauti ant kablio tuo atveju jei pagrindinis sujugimas sufailintu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvoju pirkti Subaru Legacy arba XC70 nuo 2008 metų. 4x4 benzinas-dujos, arba dujas pats įsidėčiau. Gal kas susidūrę ir patartumėt kurią geriau? Ar nei vienos iš šių?

 

Kasdien nuvažiuoju ~70-100km užmiestyje. Taip pat savaitgaliais mėgstu važiuoti grybauti/žvejoti, ieškoti neatrastų vietų, tai tenka kažkiek pavažinėti žvyrkeliais/bekele. Kabinčiau kablį, nes kartais prireikia priekabos. Per metus nuvažiuoju 25000-30000km.

 

Pvz.:

https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-legacy-2-5-l-universalas-2013-benzinas-dujos-7476629.html

https://autoplius.lt/skelbimai/volvo-xc70-3-2-l-universalas-2008-benzinas-dujos-6705029.html

 

Tai gal labiau į Outback reikėtų žiūrėti, o ne Legacy? :) Manau, visam tam tinkamesnis variantas būtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvoju pirkti Subaru Legacy arba XC70 nuo 2008 metų. 4x4 benzinas-dujos, arba dujas pats įsidėčiau. Gal kas susidūrę ir patartumėt kurią geriau? Ar nei vienos iš šių?

 

Kasdien nuvažiuoju ~70-100km užmiestyje. Taip pat savaitgaliais mėgstu važiuoti grybauti/žvejoti, ieškoti neatrastų vietų, tai tenka kažkiek pavažinėti žvyrkeliais/bekele. Kabinčiau kablį, nes kartais prireikia priekabos. Per metus nuvažiuoju 25000-30000km.

 

Pvz.:

https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-legacy-2-5-l-universalas-2013-benzinas-dujos-7476629.html

https://autoplius.lt/skelbimai/volvo-xc70-3-2-l-universalas-2008-benzinas-dujos-6705029.html

Pradėkim nuo to, kad už tokią kainą tvarkingo nei Subaru nei Volvo nepaimsi. Palyginimui senesnės kartos Fl 07-09m. Legacy/OBK vaikšto po 5-6k€.

Kaip ir minėjo, vietoje Legacy geriau Outback, nes Legacy tai paprasta gatvinė mašina, miške bus baisu bamperius nuraut, o OBK jau padidinto pravažumo universalas, kaip ir XC70.

Tarp OBK ir XC70 skirtumas labai didelis. Subaru kibiras, Volvoj gerokai daugiau komforto ir garso izoliacijos. Volvo turės gerokai daugiau navarotų. Erdvės salone XC70 irgi daugiau, OBK mažesnė mašina, nors iš išorės jos ir atrodo vienodai. Subaru valdomumas geresnis už daugelio lengvųjų mašinų, o Volvo vairuoji kaip autobusą, bijai, kad posūkyje neapsiverstum. Subaru šitie kėbulai dar nespėjo supūti, senesnių jau yra puvekų, bet galima rasti ir visiškai be rūdžių. Volvo su korozija problemų neturi. Subaru važiuoklės remontą gali pamiršt, net jeigu jos nesaugosi, su Volvo taip nebus. Volvo silpniausia ir brangiausia vieta elektronika, Subaru su ja neturi ir niekada neturėjo problemų. Mechanika irgi stipresnė Subaru, po rimtesnės bekelės su Subaru važiuosi namo, su Volvo į servisą. Varikliai būna skirtingi, bet bendrai paėmus ir vienų ir kitų vidutinės kokybės - t.y. nėra probleminiai, bet reikia pirkt nenuvažinėtą ir atsakingai žiūrėt į tepalus, nes nepriežiūros neatleis kaip kokia Honda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už atsakymus Stanley, LukasKuc, vardas11 ir RockNotDead.

 

Stanley, kainą galėčiau sau leist iki 8k. Senesnių outbackų man išvaizda nelabai patinka, o naujesni labai gražūs. Bet tvarkingo tikriausiai neįpirksiu iki 8k? Pvz. https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-outback-2-5-l-universalas-2011-benzinas-7366395.html

 

Ir ten besiplečianti pavarų dėžė truputį gąsdina. Ar nereikia jos bijoti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   1 narys

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...