Pereiti prie turinio

IdejosVerslui

VIP nariai
  • Pranešimai

    872
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    63
  • Atsiliepimai

    100%

IdejosVerslui Pranešimai

  1. Sveiki,neseniai pastebėjau,kad yra internetinių parduotuvių ,kurios pardavinėja - laikrodžių analogus,pinigines,tašes ir tt. tokių garsių brandų kaip Chanel,Armani,Prada ir tt.. Aiskiai galima suprasti,kad daiktai yra iš Kinijos,puslapis ganėtinai mėgiamas ir parduotuvės savininkas parašęs,kad VEIKLĄ VYGDO PAGAL VMI INDIVIDUALIOS VEIKLOS PAŽYMĄ. Prie prekių žinoma parašyta,kad analogas,prekės ženklo pavadinimas yra minimas. Taigi man kyla klausimas kaip taip galima ???

     

    Štai tas tinklapis - http://prekesjums.eu/

     

    Negalima. Tai gali užtraukti ne tik administracinę, tačiau ir baudžiamąją atsakomybę. Užbėgsiu už akių sekančiam klausimui (o kodėl tada tokių pilnas internetas?) - teisėsauga tiesiog nespėja/nesigilina visų gaudyti. Jeigu nori jiems padėti (t.y. - greičiausiai nori išnaikinti konkurentus) - gali kreiptis į ePoliciją ir pateikti nuorodas į tokius portalus. Šiaip jų gaudymu užsiima kelios instancijos, bet ten jau patys susigaudys. ;)

  2. Mano manymu - arba CV turi būti žiauriai originalus, arba konkretus ir aiškus. Nuotrauka, kaip jau sakiau, turi per daug subjektyvių faktorių ir vertinimų, kad ją būtų galima laikyti "reikalingu" dalyku gyvenimo aprašyme.

     

    Pridedu Jūsų dėmesiui vieną iš efektyviausių CV, kokį man tik teko matyti. Tai - Kosta Rikos dizainerio CV. Jame galėtų net nebūti jo darbinės patirties. Žmogų su tokiu CV (būtent dizainerį) aš priimčiau bet kurią dieną. Kalbu apie savo išmanomos srities pateikimą darbdaviui, originalumo faktorių ir panašiai. Va taip yra išsiskiriama iš tų 30 CV per dieną. ;) Taip tikrai būsi pastebėtas"

     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/09/kieciausias-cv.jpg

     

    Stipriai, ane? ;)

     

    O man tai įdomu šių straipsnių autoriaus patirtis kokia? nes pačiame puslapyje neaišku kas juos rašo ar iš kur jie paimti... straipsniai apie viską, pardavimai, finansai, technologijos ir t.t. naivu būtų tikėtis kad visą tai išmano ir iš savo patirties rašo vienas žmogus, ar tiesiog jūs meistriškai renkat informacija ir perrašot kitus straipsnius?

     

    Šių straipsnių autoriaus patirtis - 17 metų darbo, iš kurių - 5 vadovaujančiose pareigose ir paskutiniai 3 - būtent laisvai samdomo verslo vystymo ir plėtros konsultanto. Straipsniai rašomi iš asmeninės patirties, remiantis surinktais šaltiniais (jie paminimi kiekviename straipsnyje, jeigu tokie yra), įžvalgomis ir kitais faktoriais. Įsivaizduok, kad nusimanau daugelyje sričių, bet neesu aukštos klasės specialistas nei vienoje iš jų. :)

  3. Kaip tik jau kelinta diena sedziu prie CV redagavimo :)) Siektiek i nauda, dekui :) O gal kas isvis CV noretu pasidalinti savaisiais, realiu pavyzdziu butu ir gal ideju ka pridet, ko nereikia :)

     

    Ir kaip tik klausimas, jei pretenduoju i fizinio darbo vieta (Tarkim keltuvo vairuotojas, ar kokio fabriko darbuotojas) ar protinga butu prideti CV pabaigoje su darbu susijusias nuotrauka ar dvi :)

     

    Esu apie tai rašęs savo ankstesniame straipsnyje, kurį rasi čia: "jeigu Jūsų CV yra nuotrauka – turite 88% didesnę galimybę negauti darbo".

     

    Mano subjektyvia nuomone - nereikia nuotraukos. Čia dar labai svarbų faktorių vaidina ir "pirmojo įspūdžio" faktorius.

  4. Kažkada naudojausi visais patarimais ir suveikė tik vienas geras, kuriuo dalinuosi - kaskartą redaguok savo CV pagal tai, ko ieško darbdavys, kartais šiek tiek pameluok, kartais kažką nutylėk, būtinai pasidomėk tais reikalavimų punktais apie kuriuos nesi nieko girdėjęs, įvertink save truputį geriau negu esi iš tikrųjų vertas ir pokalbis beveik garantuotas... o toliau jau viskas priklauso nuo pokalbio eigos.

     

    Antras geras patarimas - CV neturi būti perpildytas, jokių sakinių - tik sausa informacija. Visus savo autorinius sugebėjimus sudėkite motyvaciniam laiške, kurio ir taip beveik niekas neskaito..

     

    Apie "pameluok" - rašysiu greitu metu. Siaubinga statistika ir dar siaubingesnis pasirinkimas tai daryti. Motyvacinius laiškus kaip tik skaito, tik iš karto jaučiasi, kuris motyvacinis yra "copy-paste", o kuris rašytas kandidatuojant būtent į tą poziciją. Be to - ir tą patį motyvacinį reikia mokėti parašyti, mokėti save pateikti jame taip, kad skaitantysis asmuo pajaustų, jog esate jam reikalingi.

  5. Skaičiau labai nemažai straipsnių apie tai, kaip turi atrodyti profesionalus gyvenimo aprašymas, ką jame reikia nurodyti, kaip išdėlioti pareigas, pasiekimus ir panašiai. Skaičiau nemažai patarimų, kaip įsilieti atgal į darbo rinką, kaip keisti darbus, kaip derėtis dėl atlyginimo… Tačiau randu labai mažai medžiagos apie tai, kaip jaunimui rasti tą pirmą darbą. Kaip turi atrodyti gyvenimo aprašymas, kurio dėka ieškantysis darbo galėtų “konkuruoti” (gal teisingiau – rungtis?) su darbo patirtį turinčiais kandidatais. Juk dažniausiai, jaunuoliai (ir jaunuolės), kurdami savo pirmąjį gyvenimo aprašymą bijo “tuštumos”.

     

    Šiame straipsnyje bandysiu padėti Jums užpildyti savo gyvenimo aprašymą, panaikinti tą “tuštumą”, kurios bijote Jūs ir kurios nenori matyti potencialus darbdavys. Savo gyvenimo aprašymą galite užpildyti ne melagingais duomenimis (apie tai dar rašysiu straipsnį greitu metu), o įrašydami į jį tai, ką… pamiršote. Dažniausiai – tai yra tam tikros užduotys, pasiekimai, veiksmai, mokslai ir kita informacija, kurią, sudarinėdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs “išbrokavote”, kadangi tai “nėra tikras darbas”. Esu tikras, kad paskaitę šį straipsnį, Jūs rasite, ką įrašyti (ir ką išbraukti) į savo CV ir gauti tą pirmąjį darbą.

     

    Socialinių tinklų supratimas

     

    Ne, Jūs nesate guru, ekspertas, nindzė ar Rambo. Ir ne Chuck’as Norris’as. Tačiau Jūs žinote kaip naudotis Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, Twitter, YouTube ir kitais socialiniais tinklais. Jūsų profiliai šiuose socialiniuose tinkluose gali būti Jūsų draugų (o vėliau – ir kolegų) pavydo šaltinis. Gal Jūs turite daug sekėjų? Gal tapinate gerą, kokybišką turinį? Įrašykite į savo gyvenimo aprašymą viską, kas susiję su socialiniais tinklais ir gali būti naudinga darbe – diskusijos LinkedIn grupėse, Facebook reklamos, Google Adwords/AdSense ir panašiai. Bet ką, ką tikrai gerai žinote ir mokate. Tai pastatys Jus į rimto kandidato poziciją verslo, kuris ieško socialinių tinklų specialisto, akyse. Greičiausiai (ir nereikia to bijoti), efektyvu būtų net savo jėgomis domėtis didesnėmis (ir senesnėmis) kompanijomis, kurios neturi savojo “aš” internete. Jiems tikrai reikia Jūsų žinių ir pagalbos.

     

    Saviugda

     

    Mano manymu, šiandieninėje rinkoje nėra tokio darbdavio, kuriam nepadarytų įspūdžio žmogus, kuris pats išmoko gerai valdyti sudėtingas programas, tokias kaip Photoshop, InDesign, Corel Draw, Sony Vegas, galbūt net AutoCAD. O gal puikiai gaudotės reklamos davėjų platformose, tokiose kaip Google Analytics, Advert Serve? – gal patys išmokote programuoti? Tokie dalykai pavers Jūsų gyvenimo aprašymą iš “######no” į “būtiną”.

     

    Padėjėjas ir savanoriška veikla

     

    Atsimenate, kaip mokyklos paskutinėse klasėse (ar universitete) padėjote įvykdyti projektą? Ar tas kelias savaites, praleistas savanoriškoje organizacijoje? O gal dalyvaujate kokiame nors forume, kur esate laikomas ekspertu, ar bent jau “žinančiu, ką kalba”? Ne, tai nėra darbas, bet tai yra darbinė patirtis. Užsirašykite visus projektus, prie kurių prisidėjote. Nurodykite, koks buvo Jūsų indėlis, kokias problemas/sunkumus padėjote išspręsti. Parodykite, kad esate inovatyvūs, galite rasti sprendimus ir tai jau darėte! Protingas galvų medžiotojas tikrai pastebės žmogų, jeigu ieško kažko, kas gali individualiai susitvarkyti su pavestomis užduotimis.

     

    Moksliniai darbai, tyrimai

     

    Ar teko ieškoti ir rinkti informaciją? Gal vadovavote tyrimų grupei? Gal rašėte bakalauro darbą iš tam tikros sferos ir nustebinote visus vertintojus savo įžvalgomis? Gal teko dirbti su grupe kitų studentų ir atlikti kažkokią svarbią rolę projekto įgyvendinime? Bet kuris iš šių darbų reikalauja dėmesio detalėms, analitinio mąstymo ir problemų sprendimų – trijų esminių savybių, kurių kiekviename kandidate ieško darbdavys. Vėlgi – parodykite, ką Jūsų atliktas darbas pakeitė, ką įtakojo, koks buvo jo rezultatas. Rezultatas yra visuomet svarbus. Darbdaviams įdomu ne tik ką, tačiau ir kaip Jūs tai padarėte.

     

    Turinio rašymas, kūryba

     

    Gal pradėjote rašyti savo blogą? O gal aktyviai komentuojate kažkieno kito blogą? Gal kuriate podcast’us kažkokia specifine tema? O gal YouTube filmukus? Jeigu kažkas domisi Jumis, Jūsų atliekama veikla – ji turi būti nurodyta Jūsų gyvenimo aprašyme! Visai gali atsitikti ir taip, kad vienas iš Jūsų sekėjų/fanų yra būtent Jūsų būsimas darbdavys.

     

    Darbdaviams patinka žmonės, kurie drąsiai reiškia savo nuomonę ir nebijo to daryti. Taip jie pamatys Jūsų užsidegimą, norą kovoti, saviraišką ir aistrą. Ir net jeigu Jūsų interesai nesutampa – gerai ir sklandžiai (bei motyvuotai) išdėstyta nuomonė gali paskatinti Jūsų telefoną skambėti ir pakėlę ragelį išgirsite kvietimą į pokalbį.

     

    Konkursai, olimpiados, varžybos

     

    Kalbant apie nebijojimą pasirodyti: Jūsų dalyvavimas kokiame nors konkurse, mokslo olimpiadoje ar varžybose yra milžiniškas pliusas. Neabejoju, kad neįrašėte to į savo gyvenimo aprašymą, nes… nelaimėjote. Taip, nelaimėjote darbdavio dėmesio, nes neparodėte, kad dalyvaujate ir norite varžytis su geriausiais. Tai yra svarbu, o ne pirma vieta. Pamirškite vietas ir laimėjimus. Šiuo atveju – laimi tas, kas dalyvauja. Jeigu Jūsų verslo idėja buvo svarstoma “Nextury Ventures” investicijai, tačiau jos negavo – manote, kad tai nepadarys įspūdžio Jūsų darbdaviui? O gal jis ir bus tas žmogus, kuriam Jūsų mintis pasirodys rentabili ir jis imsis investuoti?

     

    Lyderystė

     

    Vienas iš svarbiausių punktų gyvenimo aprašyme. Ypač – kai CV dar tuščias. Buvimas lyderiu (ir noras juo būti) parodo, kad nebijote siekti tikslo. Nesvarbu, kur buvote lyderiu – savanoriškoje veikloje, politinės partijos jaunimo skyriuje, rinkimų štabe ar stebėtojų komitete… Viskas, kas rodo Jūsų lyderystę, turi būti įrašyta į Jūsų gyvenimo aprašymą. Dar kartą pabrėšiu – parašykite ne tik, ką darėte. Būtinai nurodykite ir tai, ko pasiekėte, kai buvote (ar siekėte būti) lyderiu. Galite parašyti ir tai, ko ši patirtis Jus išmokė. Tai nebus neigiamas įrašas.

     

    Konferencijos, seminarai, kursai

     

    Kandidatas su keliais metais patirties toje srityje prieš Jus… Ar jis buvo tos srities konferencijoje šiais metais? O praeitais? Iš viso – nors kartą buvo? Gal ir ne. O Jūs – buvote. Ir mokėtės, klausėte, bendravote. Tai – jau pliusas. Galbūt baigėte kokius nors kursus internetu? Ne, tai nėra gėdinga patirtis ir kursų baigimo pažymėjimas nėra “nieko vertas”. Kol Jūs klausėte industrijos lyderių pamokymų, Jūsų “konkurentas” į tą pačią darbo vietą, greičiausiai, gulėjo ant sofos su pižama ir žiūrėjo “Farus”. Ką Jūs pasamdytumėte?

     

    Atvirkštinis mokymas

     

    Gal teko kam nors padėti paleisti elektroninę parduotuvę? Gal teko padėti versti iš/į anglų (ar kokios nors kitos) kalbos? O gal kam nors įkūrėte WordPress blogą? Gal parodėte dėdei, kuris užima ganėtinai aukštas pareigas kažkokioje įmonėje, kaip naudotis socialiniais tinklais? Gal savanoriavote “Big Brother Big Sister” ar “Kitas Variantas” organizacijose? Gal mokėte jaunimą, buvote jų mentoriais? Tai – labai svarbūs požymiai, nurodantys Jūsų gebėjimus. Tai turi būti nurodyta Jūsų gyvenimo aprašyme.

     

    Ko NETURI būti Jūsų gyvenimo aprašyme

     

    Kai surašysite viską, apie ką parašiau aukščiau – imsitės kitos dalies savo gyvenimo aprašyme – nebent taikote į tą sritį, kur tai yra svarbu (teisė, medicina, inžinerija ir pan.) – Jūs panaikinsite viską iš savo gyvenimo aprašymo, kas parodo, jog esate (ar neseniai buvote) studentas. Viską! Pažymiai, diplominis darbas, baigimo datos – viską. Kodėl? Todėl, kad niekas nesamdo studentų. Darbdaviai samdo pajėgius, pasiruošusius dirbti jaunus, savo srities profesionalus, kurie padės verslui pasiekti savo tikslų ir išspręsti kilusias problemas. Todėl savo gyvenimo aprašyme Jūs negalite (tiesiog tai yra draudžiama) būti studentu.

     

    Ir kaip dabar atrodo Jūsų gyvenimo aprašymas? Labiau profesionalus? Labiau užpildytas? Sutikite – nežinojote apie save tiek daug gero, ar ne?

     

    Gerai. O dabar – pirmyn, raskite darbą!

  6. O kaip bus parenkami mentoriai? Konkursiniu būdu kažkokiu? Ar organizatoriai savo nuožiūra tai darytų? Ar ne protingiau būtų daryti kaip ir tokį savotišką uždarbis.lt tam tikro regiono (pvz Vakarų Lietuvos) "meet'ą" su konferencijos prieskoniu?

     

    Svarstyčiau pasiūlymą kalbėti seminare. Tačiau su sąlyga, kad ir kiti dalyviai laikys tai naudinga. Kad mano dalis būtų įdomi - čia jau būtų mano pareiga tai užtikrinti.

  7. Na, spauda nėra tokia jau bėda. Greičiau - nišinis produktas. Bet lygiai taip pat yra internete, ar ne? Jeigu tuos pačius voljerus pardavinėji Apple fanų forume - nelabai kas juos pirks, teisingai? Tik internete galima nesunkiai rasti savo tikslinę grupę ir ją pasiekti su teisingomis reklaminėmis kampanijomis. O štai su spauda - bėda: ne visos tikslinės grupės turi savo leidinį.

     

    Yra dar vienas niuansas su spauda: jie (leidėjai) labai mėgsta pasigirti savo tiražo skaičiais. Aš tada užduodu jiems kitą klausimą: "kiek per X laiką (X - leidinio periodiškumas) leidinių grįžta neparduotų"? Va tas klausimas jiems labai nepatinka, nes atsakymas parodo leidinio tikrąjį efektyvumą.

  8. Ne, ne ir dar kartą ne. :) Spauda - praktiškai atgyvena. Nebent man reikia pasiekti tam tikrą tikslinę grupę - žvejus (net nežinau, kokį žurnalą čia įvardinti), verslininkus (IQ, Verslo Klasė, The Economist, Intelligent Life), tam tikrą lytį (Žmonės, Tik Vyrams, Top Gear) ir panašiai. Tačiau... Nei vienas iš periodinės spaudos leidinių neturi tokio pasiekiamumo ir interaktyvumo, kokį mums suteikia internetas. Su žurnalu nepadiskutuosi, nepakalbinsi autoriaus, neužduosi norimo klausimo. O ir kaip autorius - nelabai gali įtvirtinti savo, kaip srities eksperto, autoriteto, nes gali būti neteisingai suprastas ir vėl - niekas negali Tavęs paklausti ir pasitikslinti.

     

    Reklama spaudoje tinka norint pasiekti senesnę auditoriją. Jeigu nori pirkti gintarinius karolius - tinka reklama spaudoje. Jeigu prekiauji antikvarais - tinka reklama spaudoje. Jeigu teiki einamas paslaugas (pvz. santechniko) - tinka reklama spaudoje. Bet visa kita... Graudi realybė tokia, jog reklama spaudoje (kaip ir pati spauda) dabar tinka tik dinozaurų užpakalių šluostymui. :)

  9. Socialinių tinklų rinkodara (Social Media Marketing) yra viena naujausių ir sparčiai populiarėjančių paslaugų, leidžiančių sėkmingai plėtoti inovatyvias verslo idėjas. Ši paslauga išsiskiria savo dinamiškumu, t. y. ji priversta prisitaikyti prie nuolatos besikeičiančio paieškos sistemų požiūrio į socialinius tinklus ir šių tinklų sąsajas su vartotojų įpročiais. Populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje yra „Facebook“ (šiuo tinklu naudojasi daugiau nei 90 tūkst. šalies gyventojų), sparčiai populiarėja ir „Google+“.

     

    Kol vieni naująsias technologijas vadina eiliniu „mados klyksmu“, rinkos specialistai minėtoje nišoje įžiūri neįtikėtinos plėtros galimybes – rinkodara vis aktyviau domisi tinklaraščiais, realaus laiko įrašais, prenumeruojamomis transliacijomis ir virtualiais žaidimas, t. y. tiesioginiu keliu prie nuolat „budinčio“ vartotojo. Vakarų šalys tvirtina, kad informacijos dalijimasis, grindžiamas interneto ir mobiliojo ryšio priemonėmis, tampa viena svarbiausių sėkmingo verslo plėtros krypčių, t. y. Vakarų verslininkai atsisako aklai pasikliauti vien tik tradiciniais verslo komunikacijos būdais, todėl, siekdamos išvengti konkurencijos, į nuolatos plėtojamas rinkodaros strategijas įtraukia ir didžiuosius socialinius interneto tinklus.

     

    Pilnas straipsnis: http://www.visalietuva.lt/straipsniai/socialiniu-tinklu-rinkodara-inovatyvios-verslo-pletros-galimybes

     

    Gero skaitymo :)

     

    Visa Lietuva, kad ir kaip bebūtų gaila, atsilieka nuo bendro "rinkos pulso" :) Socialinis marketingas nėra nei naujas, nei "mados klyksmas". Greičiau jau būtinumas. Dabartinėje skaitmenizacijos eroje - jeigu Tavęs nėra socialiniuose tinkluose - Tavęs iš viso nėra. Tokia mano nuomonė. Žinoma, ji negali visuomet būti teisinga. Tačiau mano akimis (ir kiek žinau apie VL) - Visa Lietuva stengiasi parodyti savo "reklamos užsakovams", kad "dirba". jeigu ši įmonė suprastų apie pardavimų galią - jie nebūtų priėmę tam tikrų verslo sprendimų,kurių dėka jų pačių verslo dalis rinkoje labai sumažėjo.

  10. Nuo to laiko, kai “sprogo socialinių tinklų populiarumo bomba” – kilo nemažai diskusijų apie jų įtaką SEO (search engine optimisation – paieškos variklių optimizacija), kaip pastebimas Jūsų verslas, turintis savo interesus socialiniuose tinkluose, kaip (ir ar) paieškos varikliuose pozicionuojami įrašai ir panašiai. Bet kokiu atveju – kiekvienas verslas stengiasi, kad jo svetainę (ar puslapį socialiniuose tinkluose) aplankytų/pamatytų kaip įmanoma daugiau žmonių.

     

    Esu girdėjęs nuomonę, kad socialiniai tinklai, galėdami nukreipti vartotojus į Jūsų puslapį, mažina SEO įtaką. Kiti sako, kad tai – nesąmonė ir SEO visuomet bus vertinamas ir reikalingas procesas. Yra žmonės, kurie sako “reklama socialiniuose tinkluose man nepadėjo” ir leidžia marketinginius biudžetus kitiems dalykams. Yra ir tokie, kurie kaip tik darosi reklamą tik socialiniuose tinkluose (netgi nemokamą) ir nė negalvoja apie SEO. Aš šiuo klausimu taip pat turiu savo nuomonę, kuria su Jumis šiandien pasidalinsiu ir tikiuosi, kad ji nutrauks šiuos bereikšmius ginčus.

     

    Skirtingi įrankiai, turintys skirtingą auditoriją

     

    Pats didžiausias skirtumas tarp socialinio marketingo (yra kas vadina tai “socialus marketingas”) ir SEO yra tame, kokią tikslinę grupę Jūsų verslas pasiekia:

    Teisingai atlikto SEO taikinys – vartotojai, kurie aktyviai ieško informacijos, susijusios su Jūsų įmonės prekėmis/paslaugomis;

    Socialinis marketingas yra visiškai skirtingas įrankis. Jo pagalba Jūs siūlote savo prekes/paslaugas (netgi labai kruopščiai pasirinkę tikslinę auditoriją) ar apsilankyti Jūsų įmonės puslapyje žmonėms, kurie tuo metu neieško tokio produkto.

    Galima palyginti kiek kitaip: reklaminis blokas Visa Lietuva kataloge (buvo toks reikalas, atsimenate?) Jūsų veiklos kategorijoje, kur vartotojai, ieškantys informacijos, Jus lengvai ras; ir verslo pusryčiai ar kokia nors verslo konferencija, kur gaunate daug pažinčių ir išdalinate savo vizitines korteles, tačiau neaišku, kada ir kas paskambins dėl Jūsų produkto. Maždaug tokie būtų SEO ir socialinio marketingo analogai (gaila tik, kad Visos Lietuvos katalogo nebėra) “realiame pasaulyje”.

     

    Kaip veikia SEO?

     

    Pabandysiu paaiškinti labai paprastai ir suprantamai (bijau, kad viename verslo forume, kuriame talpinami mano straipsniai, galiu būti užpultas SEO specialistų, bet ką padarysi…). Paieškos variklio optimizavimas – tai procesas, kurio metu daroma viskas, kad Jūsų interneto svetainė, kai ieškoma tam tikrų žodžių ar frazių, susijusių su Jūsų verslu, paieškos variklių (Google, Bing, Yahoo) rezultatuose atsidurtų kaip įmanoma aukščiau viršaus. Kai kurie SEO proceso metodai yra pastovus svetainėje esančio turinio papildymas/atnaujinimas, raktinių žodžių/frazių buvimo tekstuose užtikrinimas, sąsajos su kitais puslapiais bei nuorodų į Jūsų svetainę iš kitų (pageidautina – labiau lankomų) svetainių pasiekimas. Ir tai – toli gražu ne viskas, ką gali geras SEO specialistas. Tačiau, tikiuosi, esmę sugebėjau paaiškinti. Pasilieku sau teisę taisyti/papildyti šią skiltį.

     

    Kaip veikia socialinis marketingas?

     

    Socialinis marketingas veikia kitaip. Jo esmė – bendravimas. Socialinio tinklo vartotojai dalinasi informacija, vaizdais, nuorodomis į įdomius portalus ar straipsnius (tikrai tikiuosi, kad kas nors pasidalina mano vienu ar kitu straipsniu) ir komentuoja pasidalintą informaciją toje pačioje platformoje. Smulkaus ir vidutinio verslo veiklos principus socialiniuose tinkluose esu aprašęs straipsniuose apie tai, ko negalima verslui daryti socialiniuose tinkluose, apie LinkedIn naudą verslui ir apie tai, kaip išvengti socialinių tinklų krizės. Neabejoju, kad parašysiu dar daugiau ateityje.

     

    Naudojant socialinius tinklus verslui, svarbiausia nepamiršti esminės užduoties – priversti savo įrašais vartotojus diskutuoti, dalintis jais ir reikšti savo nuomonę. Taigi, socialiniai tinklai yra ne tas įrankis, kuris veda Jums tikslines grupes, o daugiau suteikia Jums galimybę parodyti kitiems, kad esate srities ekspertai ir galite, esant reikalui, patarti, padėti ir parduoti.

     

    Blogų rašymas – socialinis marketingas ir SEO viename

     

    Blogų (kaip šio) rašymas atlieka abi funkcijas, aptariamas šiame straipsnyje – turinys yra puikiai indeksuojamas paieškos variklių, jame labai daug raktinių žodžių apie verslo plėtrą, marketingą ir panašiai (kalbant apie šį portalą). Tuo pačiu, į šį turinį galima nukreipti socialinių tinklų lankytojus, nes tai – kokybiškas (bent jau mano subjektyvia nuomone) turinys, už kurį dažnai prašomi “pinigai”, “investicija į save” ir kitoks marazmas, kurį Jums bando prastumti žmonės, gyvenantys ne iš verslo, o iš pasakojimų kitiems, kaip tai daryti.

     

    Blogo rašymas (ir čia kalbu apie tikrai kokybišką turinį) gali privesti prie to, kad Jūsų rašomi straipsniai atsidurs visuomenės informavimo priemonėse, žurnaluose, specializuotuose forumuose ir panašiai. Tai sukurs Jums naują srautą, dar didesnes galimybes būti pastebėtais ir pripažintais srities ekspertu (arba – ne). Tačiau, kad ir kokie būtų atsiliepimai apie Jūsų bloge dėstomas mintis – Jūs esate matomi. Aš negaliu paaiškinti Jums, kaip rašyti kokybišką turinį. Negaliu to padaryti už Jus. Galiu tik padėti užduoti sau tinkamus klausimus, kad tas turinys Jums “gimtų”. Jo išpildyme Jums gali padėti eilė specialistų – nuo tekstų rašytojų, SEO profesionalų, iki socialinio marketingo asų.

    Kuo daugiau pasinersite į skaitmeninį marketingą, kuo labiau išmoksite derinti skirtingas reklamos internete rūšis – tuo labiau suprasite, kad kiekvieno produkto sukuriama vertė yra didesnė, nei investicija į jį. SEO ir socialinis marketingas tarpusavyje nekariauja. Greičiau – tai nuostabi ir labai darni pora.

     

    Ir pabaigai – “fun fact”: žiūrėjau savo portalo lankomumo statistiką, tyrinėjau lankytojų elgesį, šaltinius, kurie tuos lankytojus man atveda ir panašiai. Nagrinėdamas Google vedamus raktažodžius, kurie rodo ir mano svetainę rezultatuose, pamačiau, kad antra (!) pagal populiarumą į mano svetainę atvedanti lankytoju frazė, vedama į Google paieškos variklį yra… “kaip tapti protingesniu“! Tai man sukėlė juoką :) Ir dabar, aš galvoju – ar tai yra komplimentas man, kad aš pateikiu žmonėms atsakymus į tą klausimą, ar lankytojai, ateinantys į mano svetainę tokių raktažodžių pagalba, yra (švelniai tariant) nepageidaujami? Kaip manote Jūs?

     

    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.

  11. Ačiū! Daug naudingo sužinojau. :)

     

     

    Galima organizuoti žaidimus prekybcentriuose - surask paslėptą produktą su žema kaina, pasinaudodamas savo telefonu ir įdiegtu prekybcentrio žemėlapiu telefone (gali būti ir visas žaidimas su sužymėtais taškais, vietomis ir t.t.)! Susimedžiok jį! O kam tada konsultantai reikalingi? Tada jų vaidmuo bus nurodyti kelią, kur tas Baltasis Triušis (produktas) nubėgo, klaidinti, o kai kada - nurodyti teisingą kelią. Jau ne konsultantai bus reikalingi, o animatoriai. Pirkimas turi būti įdomus, ir ne tik pirmąją parduotuvės atidarymo dieną. :) Turbūt jau organizuoja tokius žaidimus ir atrakcijas, ir jos turėtų vykti nuolat, kasdien. Ir tai neturi būti banalios akcijos ir produktų degustavimai - žmonės nusivils ir eis į tą prekybcenrį, kursi siūlys įdomesnį žaidimą, veiksmą, po kurio tikrai jausies susimedžiojęs grobį, papramogavęs ir pasportavęs, o ne eilinį kartą prasistumdęs parduotuvėje, prisipirkęs nelabai reikalingų daiktų, išleidęs pinigų ir materialiai, emocionaliai ir idėjiškai, atsiprašant, "iškruštas" ir išsunktas prekybininkų. Man dabar tokios idėjos atėjo į galvą, paskaičius straipsnį. :)

     

    Esu susidūręs su tokiu fenomenu, kai pardavėjas Elektromarkt parduotuvėje nesugebėjo paaiškinti parduodamo šaldytuvo funkcijų ir kam buvo tam tikros sudedamosios dalys (nerašysiu pilnai detalių). Po tokio "aptarnavimo" aš dabar skirstau parduotuvėse dirbantį personalą į dvi kategorijas:

     

    Tie, kurie žino apie produktą viską, ką turi žinoti ir gali tikrai profesionaliai patarti pirkėjui - konsultantai;

    Tie, kurie ten tik tam, kad patarnauti pirkėjui arba "prastumti" prekę - pardavėjai.

     

    Kitų negali būti. Štai, kai susiduriu su konsultantais - būna tikrai malonu. Užsienyje, beje, jau nebereikalingi pardavėjai. Tam yra iBeacon technologija:

     

    https://www.youtube.com/watch?v=c3h0eKGfUfI

     

    Manau, kad pardavėjai parduotuvėse (kaip ir pačios fizinės parduotuvės) turi tendenciją (nežinau, ar galima tai pavadinti "grėsme") išnykti. Į tai reikėtų atkreipti dėmesį kuriantiems verslą.

     

    Čia verstas straipsnis? Jei taip, gal gali nuorodą duoti? Norėtųsi orginialia kalba paskaityt.

     

    Ne, straipsnis neverstas. Turbūt neaiškiai rašau? Ar blogai, kad naudojuosi užsienio statistika? Na, nėra tokios statistikos Lietuvoje. Arba aš neesu pakankamai protingas, kad rasčiau tokią, kuri būtų tiksli ir nešališka.

  12. Sveikas atvykęs į bendruomenę. Čia tikrai rasi su kuo ir apie ką pabendrauti. Duosiu patarimą: čia žmones vertink pagal jų žinias, o ne išvaizdą ar amžių. Man, pirmą kartą pasinaudojus šio forumo nario pagalba SEO srityje (ir jis labai stipriai padėjo), aš vėliau buvau labai šokiruotas, kai sužinojau, jog jam - tik 16 metų. Tad būk pasiruošęs jauniesiems talentams.

  13. Sveiki,

     

    Trumpai ir aiškiai: buvau Baltarusijoje, į priekį važiuodamas žiauriai klaidžiojau nes turima navigacija žiauriai neaprėpia Baltarusijos ir kelionė tapo tragedija. Baltarusijoje nusipirkau (yra čekis ir t.t.) šią navigaciją, kurioje yra Rusijos Federacijos, Baltarusijos, Ukrainos, Kazachstano ir Suomijos žemėlapiai. Grįžęs į Lietuvą dar oficialiai nupirkau Pabaltijo šalių žemėlapius. Daiktas yra naujas (na, nepaisant naudojimo grįžimui į Lietuvą), viskas veikia puikiai, jam nieko nedaryta.

     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/09/photo.jpg

     

    Kaina - 150 LTL be derybų. Kaune galime susitikti. Šiandien reikia skubiai važiuoti į Vilnių, tai galiu atvežti ir ten (galioja tik 2014-09-12).

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...