Pereiti prie turinio

IdejosVerslui

VIP nariai
  • Pranešimai

    872
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    63
  • Atsiliepimai

    100%

IdejosVerslui Pranešimai

  1. Nenorėjau veltis į dar vieną diskusiją, bet tiek to...

    Šiaip, IdejosVerslui straipsnius įdomu skaityti, būna su faktais ar pavyzdžiais, bet pasirodo, kad ne visada atitinka realybę. Duotų nuorodų manau nebereikia komentuoti, nes jau parašyta kad jos ne apie tą patį, apie ką tema. Dabar reikėtų sakyti, kadangi vienas straipsnis yra netiesa, tai ir likę IdejosVerslui straipsniai yra niekiniai. Ar ne taip atsiranda tie nepatenkinti atsiliepimai apie MLM? :) Na gerai, tada nepeiksiu žmogaus be reikalo, prie kitų skaitytų straipsnių neturėjau ko prikibt. Tik kad kokybė yra geriau už kiekybę.

     

    Gerbiamasis,

     

    Mano pateiktos nuorodos yra kaip tik labai į temą. Jeigu nepastebėjai - tema yra apie MLM. Pateiktos nuorodos yra į FTC (Lietuvoje alternatyva būtų VTAT) sprendimus JAV, kur MLM kompanijos buvo apkaltintos tuo, kad naudoja piramidės schemą. Amway, beje, taip pat buvo FTC nubausta 1979 metais, vėliau - dar 1986. Deja, tačiau taip ir nebuvo įrodyta, kad Amway yra piramidė. Čia, kaip sako teisininkai - "kiekvienam įstatymui yra apstatymas". Amway atitinkamai keičia savo "verslo praktiką" ir laviruoja ant tos plonos ribos tarp MLM ir piramidės. Galų gale - tie patys IBO (Independent Business Owner) buvo "išrasti", siekiant atsikratyti bet kokios atsakomybės už veiklos vykdymo pažeidimus. Amway laikosi paprastos politikos - "mes gaminame produktus, o jau kas ten ir kaip juos pardavinėja - tai ne mūsų reikalas". Tuomet - labai paprasta nusimesti nuo savęs praktiškai bet kokius kaltinimus.

     

    Tačiau ir tokia verslo vystymo politika nepadėjo išvengti 2010-11-03 "susitarimo" Kalifornijos teisme dėl kaltinimų aukščiausio lygio distributoriams sukčiavimu, reketu ir piramidės verslo praktika (šaltinis čia). Ir nors "susitarimo" pasiekimas teisme nereiškia, kad kompanija "pripažįsta savo kaltę" (deja, įstatymai JAV tai leidžia) - kompanija tikrai ne "iš lempos" susimokėjo $34,000,000 USD grynais ir $22,000,000 USD produktais, kad tą susitarimą pasiekti.

     

    Jeigu labai nori - gali labai greitai rasti viską apie kiekvieną kompaniją, kuri balansuoja ant tos legalumo ribos tarp MLM ir piramidės. Mano straipsnyje kalbama ne apie tai. Jame kalbama apie MLM kompanijas ir jų naudojamą verslo modelį, elementarių verslo dėsnių nesilaikymą ir panašius dalykus.

     

    Jeigu Tau reikia atskiro išaiškinimo, tai skirsiu šiek tiek savo nieko verto laiko ir paaiškinsiu... Štai čia yra Amway oficialus dokumentas, kurį juos įpareigojo paskelbti teismas. Ir jie privalo jį skelbti kiekvienais metais. 4-tame to dokumento puslapyje (ir kiekviename po to), apačioje, yra labai smulkus raštas, kuriame rašoma, jog vidutiniškai Amway distributorius uždirba... $202 USD per mėnesį. T.y. - 550,37 LTL šiandienos kursu. 550 litų per mėnesį! Tu gal juokauji? Darbo biržoje bedarbio pašalpa yra didesnė :lol:

     

    Atleisk, bet tikrai nemanau, kad esi pozicijoje dėstyti apie mano rašomų straipsnių kokybę. Nors, kiekvienas turime savo nuomonę ir teisę ją garsiai išreikšti. Aš, talpindamas savo straipsnius čia, savotiškai sutinku išgirsti visokias nuomones jų (ir savo) atžvilgiu. Tačiau, nors mano straipsniai atsakyti negali - aš tai galiu padaryti. ;)

  2. Tiesiog aš pasakau tai ka žinau, o irdoyti niekaip aš negaliu, tiesiog reiktu susitikti su tam tikrais žmonėmis :)

     

     

    Beja, žmogus nesupras tol kol nėra pabuves seminaruose, nepasikalbėjes su tais žmonėmis kurie yra pasieke, dėl to jums neimanoma irodyti, tol kol patys to nenorėsit :) čia tas pats kaip knygose rašo kad kiekvienas gali būti milijonierius, bet jie neturi svariu argumentu, nes tai priklauso nuo tavęs viskas :)

     

    Nu ką Tu čia nori prajuokinti? Kokie dar žmonės? Tie, kas veda Amway seminarus, pasakoja pasakas, kaip uždirba po 15,000 per mėn, bet atvažiuoja į seminarą su '99 metų Opel'iu. Klausimas Tau, kaip Amway mylėtojui - kokiame versle (įvardink bet kokį, išskyrus MLM principui dirbantį) Tau, kaip darbuotojui, reikėtų įsigyti tos įmonės produkcijos už tam tikrą sumą, kad "pradėti dirbti"? Laukiu konkretaus atsakymo su faktais. Ačiū.

  3. Daug naudingos ir įdomios informacijos perskaičiau, iš kiekvieno pasiimsiu po truputį kas mano manymu atrodo teisinga ir reikalinga. :)

     

    Įdomumo dėlei paklausiu, gal būt aukštas kompensuojant prekės / paslaugos pristatyme? Rodydami klientui ypatinga dėmesį ar taikydami nestandartinius sprendimus? :)

     

    Atsiprašau, nelabai supratau klausimo...

  4. Patiko man šis straipsnis, bet akiniai gaminami vienetais, ne porom :D

     

    Ačiū už pastabą, bet "vienas vienetas akinio"? :) Man atrodo, kad akiniai yra "pora". Kaip ir akys. Jeigu klystu - tikrai pataisysiu.

     

    Neblogai, tik dėl aiškumo reiktų pasakyt, kad TM kompanijos tokių produktų kaip siurbliai neturi arba tai gali būt tik viena iš daugelio prekių. TM kompanijose prekės yra tokios, kurias kiekvienas distriburtorius turi sau įsigyti kas mėnesį arba kitaip sakant suvartot per mėnesį, todėl pagrindinė produkcija yra maisto papildai, valikliai, kosmetika ir panašiai. Ir dar vienas dalykas, kad ne visose kompanijose yra pardavimų galimybė, dažniausiai perkama tik tiek kiek pats suvartoji, toliau stengiesi neparduot, o įtraukt kitą į tinklą, kad jis taip pat vartotų sau ir įtrauktų dar kažką ir t.t. Ir tame kažkokios blogybės nematau, bet matau, kad tie produktai nėra tokie, kuriuos paprastai norėtų žmonės pirkti (kalbant apie didžiają daugumą), todėl jei sunkiau sekasi įtraukti kitus pradeda galvot ar verta čia tuos produktus toliau naudot. Taip ir sukasi užburtas ratas, vienus įtrauki, kiti atkrenta.

    Susidaro toks įspūdis, kad kompanija pagamina nepklausią prekę, nesiseka jos parduot ir tada sako davai darom TM kompanija ir nori nenori tinklo nariai vistiek privalės tai pirkt. Arba atvirkščiai, sugalvoja daryt TM verslą, turi piramidės planą, tik trūksta kokio nors produkto, kad tą verslą padaryti legaliu ir užsisako pas kokį nors gamintoją bet ką kas turi mažą savikainą.

     

    Apie tai kalba ir vyksta. Kai TM kompanija tampa parazituojančia - žemiausia grandis turi "pirkti minimalų kiekį" ir tai - vienas iš pagrindinių TM minusų. Jiems neaktualu, ar Tu suvartoji tas prekes, ar ne. Jiems aktualu, kad Tu jas pirktum. Siūlydamos pastovaus vartojimo prekes, TM kompanijos bando išspręsti straipsnyje aprašytą "rinkos ribą". Tokiu atveju - "ne visi tą produktą gali visada turėti, nes jis baigiasi". Bet tai neišsprendžia kitų problemų.

     

    P. S. Siurblys buvo KIRBY :lol: Ir yra. Tik pasiekė tam tikrą momentą rinkoje. ;)

     

    Straipsnį vertei ar pats rašei?

     

    Jei pats rašei, būtų gerai gauti šaltinius šių faktų:

    "Didžioji dalis TM būdu veikiančių kompanijos tampa “vergvaldėmis”, dėl ko dauguma jų savininkų (ypač – JAV) buvo sustabdyti teisėtvarkos organų ir pasodinti ilgiems metams už grotų (sukčiavimas JAV yra labai rimtas nusikaltimas) dėl to, kad “parduoda neįmanomos sėkmės galimybes“. Įsiskaitykite į tą frazę dar kartą. Taip tinklinis marketingas yra vadinamas JAV teismuose – neįmanomos sėkmės galimybių pardavimas. Ir tai – nusikaltimas. O kadangi veikla vyksta ne vienoje valstijoje – tai tampa federaliniu (t. y. – labai rimtu) nusikaltimu."

     

    P.S. Nesu TM / MLM gynėjas, greičaiu atvirkščiai. Nuoroda su šaltiniais iš rimtų puslapių (pvz .gov) būtų puikus atsakymas užhimnotizuotiems, kurie "ieško partnerių plėsdami tarptautinį verslą".

     

     

     

    Buvo ir siurbliai, kažkada (10m atgal) tėvai vos nenusipirko "stebūklingo" siurblio už 10k litų.

     

    Prašau, pateikiu nuorodas:

     

    Federal Trade Commision #1

     

    Federal Trade Commision #2

     

    JAV Apeliacinis Teismas atmetė skundą ir paliko galioti 2012 sprendimą dėl MLM schemų neteisėtumo JAV

     

    Na, dar Amway vadovas Indijoje buvo suimtas ir ten labai negraži byla, bet tingiu ieškoti nuorodų.

  5. Įsitvirtinti rinkoje su "kekšės" kainom lengva, bet pakelti tas "kekšiškas" kainas - užims daugiau laiko, nei iš karto bandyti įsitvirtinti rinkoje su kokybę atitinkančiom kainom.

     

    Kadangi labai "prilipo" lyginimas su kekšėmis - turiu pritarti HOST321. Kai rinkoje pasiūlysi žemas kainas - klientai pirks. Bet čia reikia labiau įsigilinti į HOST321 ankstesnį pasisakymą: "geriau vienas klientas už 1000, nei 100 klientų už 10". Ką reiškia toks palyginimas?

     

    Visu pirma - tai, kad jeigu turi vieną klientą už 1000 - gali skirti jam dėmesį, suteikti puikų kliento aptarnavimą ir paslaugų kokybę (nes jis moka daug). Ko pasekoje - klientas gali atsivesti draugą už dar vieną 1000...

     

    Kas bus, kai turėsi 100 klientų po 10? Faktiškos pajamos - tokios pačios. Tačiau, praktiškai nebus klientų aptarnavimo (juk tai - 100 žmonių, o ne vienas). O jeigu bus - tai turėsi samdyti tam žmones, kas kirs per pelną. Kitas faktorius - paslaugų/prekių kokybė...

     

    Ir, staiga, Tu sugalvoji pakelti kainą 10%. Klientas, mokantis 10, nebenorės už ######ną aptarnavimą ir produktą mokėti 11, ir eis ieškoti laimės kitur. Kita vertus, klientas, mokantis 1000, gali sau leisti mokėti 1100, jeigu jam patinka produktas ir aptarnavimas.

     

    Toks skirtumas tarp elitinės ir brangios kekšės. ;) Pigių baidyklių aplinkui yra daug. Ir net mažai joms mokantys vis žvalgosi į brangias, nes nori to, kas jiems atrodo geriau. Nors, teisybę pasakius, nuogos jos visos vienodos ;) Skirtumas yra pateikime ir klientūroje.

  6. Mėgstu rašyti straipsnius, paskui juos analizuoti, o vėliau – parašyti ką nors, kas būtų visiškai priešinga tam, ką paprastai rašau. Pirmąjį tokį eksperimentą padariau, kai parašiau straipsnį apie tai, kaip turi atrodyti pirmasis gyvenimo aprašymas. Sekantis mano bandymas buvo straipsnis apie merginą, kuri ieško vyro-milijonieriaus. Abu eksperimentai yra pavykę (na, bent jau dabar, žiūrint į Google Analytics duomenis) ir šiandien mane užplūdusi nuotaika parašyti kai ką, kas nebūdinga šiam portalui – apie tai, kaip sugadinti savo verslą. Juokauju, žinoma. Straipsnio pavadinimas skamba tikrai apgaulingai, bet tai nėra DELFI ar klubas.lt stilius, kad gauti daugiau paspaudimų. Greičiau - straipsnis yra su sarkazmo gaidele. Gal net rasite jame humoro. Bet paskaityti vis tiek verta.

     

    Taigi, kaip garantuoti, kad Jūsų verslas žlugtų (dar net nepradėtas)?

     

    Užkniskite visus Jus supančius žmones

     

    Šitas punktas yra vienas iš akivaizdžiausių. Akivaizdu ir tai, kad negalima to daryti. Atrodo, kad visi tai suprantame, tačiau Jūs nustebtumėte, kaip lengva padaryti būtent tai.

     

    Kad neužknistumėte žmonių – nereikia lankyti kažkokio specialaus kurso “Gerumo Akademijoje” (tikrai nežinau, ar tokia egzistuoja, bet atsižvelgiant į tai, kad kuo toliau – tuo daugiau mus supa visokio plauko “koučeriai” – neabejočiau, jog jeigu tokios nėra, tai greitu metu bus), juk tai ir taip suprantama. Tiesiog nebūkite grubūs kitiems, nedraugiški; stenkitės susilaikyti nuo komentaro diskusijos ar ginčo įkarštyje. Net tada, kai Jūsų pašnekovas yra neteisus (Jūsų nuomone) ar elgiasi netinkamai (vėlgi – Jūsų nuomone).

     

    Visuomet stenkitės užtikrinti, kad Jūsų atsakymas į bet kokią situaciją bus laikomas profesionaliu. Atsiminkite – didžioji dauguma naujų klientų atsiranda rekomendacijų dėka. Jeigu apie Jus kalbės, kad esate chamas – tai, greičiausiai, neatneš Jums naujų klientų. Nebent esate Daktaras Hausas. Bet Jūs ne Hausas…

     

    Nedarykite niekam paslaugų (ir niekada neatsakykite paslauga į paslaugą)

     

    Gero verslo praktika yra paremta bendradarbiavimu ir bendravimu su kitais (verslu ar individais). Jeigu nebendradarbiaujate su kitais ir nebendraujate su jais – kaip iš viso dirbate?

     

    Jeigu Jums kažkas padėjo – padėkite ir jiems. Nebūtinai “už tokią pat vertę”, “tiek pat laiko” ir “vedini pareigos”. Na, ir neduokite/neimkite kyšių. Ne apie legalumą dabar kalbu. Tiesiog nereikia to daryti.

     

    Paslauga nebūtinai turi būti kažkas grandioziško. Tiesiog parodykite, kad palaikote Jums padėjusius žmones. Padėkite jiems, net jeigu jie to iš Jūsų nesitiki ar neprašo. Paminėkite juos (ar jų teikiamas paslaugas), jeigu netyčia išgirdote, kad kažkam to reikia. Tegul tie, kam paminėjote apie kitą verslą/žmogų, pasako, jog kontaktuoja dėl Jūsų rekomendacijos. Galima tokią rekomendaciją atlikti ir naudojantis socialiniais tinklais, nors asmeniškai aš nerekomenduoju to. Geriau jau pasakyti apie tai tinkamu laiku, tinkamam žmogui.

     

    Geri darbai grįžta Jums. Ne tik versle.

     

    Už viską imkite kuo didesnius pinigus. Ir mainais duokite kuo mažiau

     

    Kokia dar nuolaida? Čia tau kas – turgus? Kokios garantijos? Nori garantijos – nusipirk mikrobanginę!

     

    Išgirdę panašius išsireiškimus – ne tik kad negrįšite pas tokį “verslininką”, bet, greičiausiai, atsisakysite iš jo pirkti tai, ko Jums reikia. Net jeigu jis vienintelis visoje šalyje tai turi. Nieko, ne saloje gyvename.

     

    Buvimas “plėšiku” versle garantuoja labai greitai sugadinamą reputaciją. O atsižvelgiant į tai, kad apie 80% verslo sudaro pastovūs klientai – apiplėšdami juos, Jūs praktiškai šaudote sau į kojas. Visuomet imkite tiek, kiek laikote teisinga kaina abiem sandorio dalyviams (t.y Jums ir Jūsų klientui). Net tuomet, kai galvojate, jog galėtumėte paimti ir daugiau.

     

    Čia ne branduolinė fizika. Būkime “biedni, bet teisingi” – Jūs tikrai žinote, kada sakote per didelę kainą.

     

    Pažadėkite, bet nedarykite

     

    Kai gyvenau JAV – girdėjau labai gerą posakį (jautriems žmonėms – neskaitykite sekančių dviejų sakinių ir pereikite prie pastraipos žemiau): “don’t let your mouth issue a cheque your ###### can’t cash later” (neleisk savo burnai išrašyti čekio, kurio paskui tavo užpakalis negalės išgryninti).

     

    Būkite sąžiningi su savo klientais. Nežadėkite jiems terminų, į kuriuos niekaip negalėsite įsisprausti. Nesakykite, kad padarysite tai, ko nedarote (o tuo labiau – ko niekada nesate darę). Tai, kad pasakysite klientui, jog negalėsite per jo norimą laiką atlikti darbo ar negalite to padaryti, nes nelendate ten, kur nesuprantate – nebus nusikaltimas.

     

    Parduokite savo produktą pigiau nei bet kas kitas

     

    Čia man, kažkodėl, iškyla vienas pokalbis iš mano patirties. Sėdžiu vieno savo kliento kabinete, vedame pokalbį apie mano paslaugas ir jų kainą, ir jis man sako:

     

    - Nežinau, kaip Tau paaiškinti, nes gali žiauriai grubiai nuskambėti…

     

    Aš jam atsakau, kad jis sakytų man viską, kaip yra, nes tik tada mes susikalbėsime. Ir sekantis sakinys mane “nužudo”:

     

    - Gerai, – sako man jis. – Na, Tu kaip elitinė prostitutė (šitoje vietoje, iš šoko, mano žandikaulis atsivėpia) – viskas žiauriai gerai, bet aš nenoriu susigundyti ir sužinoti, kad negaliu įpirkti Tavo paslaugų…

     

    Palyginimas tikrai grubus (gal straipsnio pradžioje reikėjo parašyti, kad silpnų nervų žmonėms skaityti nerekomenduojama?), nes net ir galint įpirkti mano paslaugas – aš neleidžiu daryti su manimi ką nori :) Bet ne apie tai eina kalba…

     

    Kalba eina apie tai, kad dauguma žmonių (o ypač – tik pradedančių verslą) leidžia sau tokią prabangą, kaip žemiausios kainos siūlymas ir savo paslaugų nuvertinimas. Nedarykite to. Nedarykite to ne todėl, kad priversite visus kitus tą kainą irgi mažinti (kai kas tai vadina sveika konkurencija), o todėl, kad tapus “pigia mergele” – “elitine” tapti jau nebeįmanoma.

     

    Turite žinoti savo vertę rinkoje. Žinokite savo prekių ir paslaugų kainą. Jeigu Jūsų potencialus klientas negali sau to leisti – geriau jau tegul jis netampa Jūsų klientu. Tai sukelia neigiamus ekonomikos efektus visoms sandorio pusėms.

     

    Viską darykite tik dėl pinigų

     

    Šis teiginys gali atrodyti dviprasmiškai. Kam daugiau kurti verslą, jei ne dėl pinigų? Juk tam tai ir darome, ar ne? Kad uždirbti kuo daugiau!

     

    O iš esmės – tai ne. Bent jau neturėtų taip būti. Verslo kūrimas (ir jo įgyvendinimas) turėtų būti ne tik dėl “pinigų darymo”. Tame procese turi būti ir tokios prekės/paslaugos pardavimas/teikimas, kuris yra žmonėms reikalingas ar padės jiems. O jeigu dar Jums ir patinka tai, ką darote (kaip man, pavyzdžiui) – tuomet tai yra iš viso fantastika. Tada net nejaučiate, kad dirbate. Kiekviena diena yra maloni ir gera.

     

    Jeigu norite, kad Jūsų verslas būtų geras, perspektyvus ir augtų – darykite tai, kas parašyta neparyškintu tekstu. Na, o jeigu kreipiate dėmesį tik į ryškų tekstą ir visa kita Jums neįdomu – parašykite man asmeniškai ir suteiksiu Jums gero bankroto administratoriaus kontaktus.

     

    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.

  7. Yra viena tema, apie kurią mes, verslininkai, labiausiai mėgstame kalbėti. Tai – mes patys. Mes dieviname girtis savo projektais, sugebėjimais, pasiekimais ar bet kuo kitu, kas daro mus išskirtiniais. Net jeigu išskirtiniais esame vien tik savo akyse. Ir, deja, čia nėra jokių “bet” ar “aš ne toks”. Visiškai nesvarbu, kokie esate sėkmingi – kalbėjimas apie tai, ką esate padarę, verčia Jus pasijusti geriau. Bėda tame, kad ne visada galime kalbėti apie tai, ką esame padarę. Bent jau ne pardavimo metu.

     

    Negalime eiti į kliento biurą ir kalbėti apie save. Arba kalbėti apie tai, koks kietas yra Jūsų produktas ir kokias kosmines technologijas naudojote, kad tą produktą pagaminti. Arba kaip išradote dar vieną ratą savo veiklos sferoje. Atsiprašau, bet to tiesiog negalima daryti.

     

    Tačiau, nepaisant viso to, norisi būti žinomais. Jūs norite, kad Jūsų klientai žinotų apie Jus dar prieš Jums jiems paskambinant. Jūs norite, kad dar prieš Jūsų pirmąjį pokalbį, klientai žinotų, kokie Jūs šaunūs, koks nerealiai geras yra Jūsų produktas ir kokia nuostabi Jūsų įmonė. Ir čia mes susiduriame su dilema: jeigu negalima kalbėti apie save – tai kas tai padarys už Jus?

     

    Paverskite savireklamą į marketingą

     

    Savireklama… Koks keistas žodis. Nors, skamba geriau nei “pagyros”. O turėjau omenyje būtent jas. Juk tokie esame žmonės – tikrai “skersai” žiūrime į žmones, kurie save giria. Tiesiog netoleruojame to. Bet… Jeigu pažiūrėsite į sėkmingus žmones, kurie tikrai nemažai pasiekė versle ir asmeniniame gyvenime, Jūs pastebėsite vieną dalyką – savireklama tame sužaidė labai svarbią rolę. Jeigu Jūsų verslo (ar asmeninio gyvenimo) sėkmė priklauso nuo savireklamos – Jūs neturite kito pasirinkimo, kaip kad būtent tai ir daryti. Juk kas tai padarys, jeigu ne Jūs patys? Kaip įgyvendinti savireklamą, neperžengiant profesionalumo ribų?

     

    Rašykite blogą

     

    Blogo rašymas, šiais laikais, yra vienas iš perspektyviausių ir geriausių būdų įsitvirtinti rinkoje kaip tam tikros srities ekspertui. Jeigu to negalite daryti savo įmonės svetainėje – sukurkite savo. Tam labai daug žinių nereikia. Svarbiausia – kas bus rašoma pačiame bloge, kas jį lankys ir skaitys.

     

    Rašykite straipsnius

     

    Internetas atveria labai dideles galimybes. Galite pateikti savo straipsnius per tokius įrankius kaip “15min.lt Įkrauk“, “DELFI Pilietis” ir panašiai. Galite siųsti juos elektroniniu paštu redaktoriams, kurių kontaktus rasite Jūsų potencialių klientų lankomuose (o ne Jus asmeniškai dominančiuose) portaluose. Greičiausiai, Jums už tai niekas nieko nemokės, tačiau čia kalbama apie savireklamą, o ne gyvenimą iš straipsnių rašymo.

     

    Viešai dalinkitės žiniomis

     

    Viešas kalbėjimas – labai geras savireklamos būdas. Tai ne tik pastato Jus “priešais Jūsų potencialų klientą”, bet Jūs galite su tais žmonėmis bendrauti gyvai. Jie gali Jums užduoti klausimus ir čia pat gauti atsakymus. Teisingi ir geri atsakymai tik padidins Jūsų, kaip srities eksperto, autoritetą. Geriausios vietos bandyti tokį dalyką – regioniniai prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Dar tinka verslininkų susitikimai, verslo pusryčiai ir panašūs renginiai. Tiesa, jeigu Jus kviečia į tokius renginius kaip lektorių – tai reiškia, kad jau esate pripažinti kaip ekspertai. Tik nereikia užmigti ant laurų.

     

    Dalinkite interviu

     

    Tai – vienas iš galingiausių savireklamos būdų, tačiau sunkiausiai pasiekiamas. Nusipirkti straipsnį spaudoje gali praktiškai bet kas, kas turi pinigų, o štai sulaukti žurnalisto skambučio ir kvietimo duoti interviu – jau didelis pasiekimas. Jūsų verslo (ar Jūsų, kaip asmens) atsiradimas spaudoje, suteikia tikrai nemažą “svorį” verslo pasaulyje. Svarbu, kad tas paminėjimas spaudoje nebūtų “Kriminalų” skyrelyje.

     

    Gaminkite video klipus

     

    Video klipai yra antras pagal galingumą marketingo įrankis. Ir jų sukūrimas šiais laikais nereikalauja ypatingų žinių. Daugumai žmonių kyla klausimas “apie ką kalbėti video klipe?”. Pradžiai – galite tiesiog pakartoti tai, ką jau esate rašę savo bloge. Bekalbant apie tai – gims naujos mintys ir turėsite pakankamai medžiagos video klipo montavimui.

     

    Leiskite nerealiai kietą naujienlaiškį

     

    Iš karto užbėgsiu įvykiams už akių: jokiu būdu nepirkite “duomenų bazių” ir panašių dalykų. Niekas nenori gauti šlamšto. Naujienlaiškiai siunčiami tik žmonėms, kurie nori tą naujienlaiškį gauti. Kaip įsigyti tokių “norinčiųjų”? Geru turiniu savo svetainėje ir partnerystėmis su kitomis svetainėmis. Jeigu draugausite su kitais verslininkais – niekas nesutrukdys jiems informuoti savo klientus apie Jus. Ir atvirkščiai.

     

    Mokykite

     

    Priklausomai nuo to, ką darote – visuomet galite pasidalinti savo patirtimi su žmonėmis, kurie neturi tokių žinių ir tik pradeda veiklą. Tai gali būti studentai, mikro verslo savininkai, vyresniųjų klasių moksleiviai ir kiti. Dalyvaukite tokiuose projektuose kaip “Kitas Variantas“, “LT Big Brother” ir panašiai.

     

    Sąveikaukite su bendruomene

     

    Galiu paminėti paprastą pavyzdį – prie namų esančioje parduotuvėje yra skyrius, kuriame prekiaujama kava, arbata, šviežiai spaudžiamomis sultimis ir kitais gerais dalykais. Tačiau to “kioskelio” apipavidalinimas yra toks, kad jis susilieja su bendru parduotuvės dizainu ir tampa… nematomas. Aš visuomet pasisveikinu su to kioskelio savininke, kartais persimetame keliais žodžiais. Turėdamas laiko – pasakiau jai savo nuomonę apie jos verslo apipavidalinimą ir daviau kelis nuoširdžius patarimus. Beje, vakar, to verslo savininkė davė dovanų (kažkokios labai skanios arbatos pakelį) mano antrąjai pusei, kad ji parneštų tą arbatą namo ir mes skaniai jos atsigertume.

     

    Siūlau ir Jums sąveikauti su Jus supančia aplinka, su bendruomene. Jeigu galite jiems padėti – padėkite. Jus tikrai atsimins.

     

    Darykite gerus darbus

     

    Čia, greičiausiai, pratęsiu tai, ką rašiau aukščiau. Geri darbai padės Jums būti pastebėtais. Nereikia daryti gerų darbų ir pirkti paskui straipsnius spaudoje, kad apie tai būtų parašyta. Tai daro politikai. Galite atkreipti dėmesį (tai pamatysite ypatingai dabar – prieš tiesioginius mero rinkimus) ir paklausti savęs, ar tai Jus veikia? Manau, kad ne. Jeigu veikia – tuomet siūlau paspausti raudoną X viršutiniame dešiniame šio lango kampe.

     

    Padėkite tiems, kam tos pagalbos reikia. Padėkite tiems, kurie niekada negalėtų sau leisti Jus pasamdyti ar įsigyti Jūsų produktą. Jeigu to nesate padarę – Jūsų gyvenimas nėra pilnavertis. Pajuskite tas emocijas, kurios užplūsta padėjus kitam. Taip Jus irgi pastebės. Aš tai darau ne tam, kad mane pastebėtų. Darau tai todėl, kad esu žmogus.

     

    Gero Jums savaitgalio.

     

    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.

  8. Taip, programuotojo čia galbūt ir nereikia, bet nuo to užduotis lengvesnė nepasidaro. Tiesiog užsakovas neteisingai įvardino darbuotoją - pavyzdžiui, jei atvažiavęs į servisą, sakytų, man reikia variklio meistro, o problema iš tiesų būtų visai ne variklyje, o važiuoklėje. Bet ir važiuoklės jis pats nepasitaisys.

     

    Tavo išvardintas veiksmų planas tiktų, jei kalbėtume apie kokio standartinio Wordpress puslapio pakūrimą. Magento - yra viena sudėtingiausių sistemų, kur net programuotojui kartais sunku susigaudyti. Ir pabandžius pačiam daryti, pirmas klausimas bus - kodėl Magento iš viso neveikia ant mano nusipirkto hostingo, nes greičiausiai paprastas shared hostingas visai netiks ir reiks VPS. Antra - kodėl veikia taip lėtai, nes Magento tokia reikli resursams, kad iš karto reikia jungti kažkokį kešavimo mechanizmą. Ir dar šimtas panašių klausimų. O jei dar prasideda schemų braižymas, kaip viskas turi būti išdėstyta, tai reiškia, kad greičiausiai reiks lįsti į templeito kodą, kur jau tikrai reiks programuotojo.

     

    Ar gali vartotojas visą tą pasidaryti pats? Iš principo gali, bet čia reiškia, ne padarai penkis žingsnius ir geri vyną, o sėdi, studijuoji Magento sistemą, serverio konfigūravimo niuansus, galima sakyti, pats išmoksti kaip reikia kurti eshopus, o tada jau gali ir pasidaryti. Tik vargu ar taip daryti verta, jei tiesiog reikia vieno eshopo.

     

    Laukiau panašaus atsakymo. Ir tada kyla klausimas, kodėl vartotojas renkasi tokią sistemą, kaip Magento, kai rinkoje pilna kitokių (daug lengviau konfigūruojamų) produktų? ;)

  9. 1. Nusiperki domeną;

    2. Nusiperki hosting'ą;

    3. Instaliuoji Magento TVS;

    4. Instaliuoji pirktą temą;

    5. Instaliuoji lietuvių kalbą

    6. Geri vyną.

     

    Realiai - nereikalingas joks programuotojas. Nematau nieko čia tokio reikalavimuose, kam reikalingas būtų programuotojas. Na... Nebent nori, kad prekės rodytų dvigubas kainas (LTL ir EUR), kaip kad reikalauja įstatymai. Va čia tai yra reikalų.

     

    O daugiau - nieko tokio. Nelabai suprantu, ko Tu ieškai.

  10. Taip, šiandien paliesime vieną iš pačių šlykščiausių temų (bent jau man) – telemarketingą ir pardavimus telefonu. Nėra baisesnio darbo už telemarketingo agento darbą. Lietuvoje tokie darbo skelbimai dar maskuojami kaip “pardavimų vadybininkas” ar net “pardavimų vadovas”.

     

    Telemarketingo agento (skambinančio ir siūlančio) darbas yra “aktyvūs pardavimai”. Jeigu tai nėra nurodyta darbo skelbime – galite paskambinti duotu telefono numeriu (jeigu toks yra) ir tiesiog paklausti apie tai. Aktyvūs pardavimai – tai skambučiai pagal pateiktas duomenų bazes (kartais – net atsitiktinių numerių rinkimas) ir bandymas įsiūlyti produktą. Toks darbas pardavimuose kardinaliai skiriasi nuo tokio, kur klientai patys kreipiasi į Jūsų įmonę su užklausomis apie produktus (nors vis tiek reikia mokėti jiems tą produktą parduoti). Tai vadinama – pasyvūs pardavimai. Paaiškinau trumpai, bet, tikiuosi, aiškiai.

     

    Na, bet jeigu jau įlipote į tą “aktyvių pardavimų” mėšlą (mano pačio pirmasis darbas gyvenime buvo būtent telemarketinge) – pateiksiu Jums kelis patarimus, kaip atlikti tą darbą efektyviau. Ir nesvarbu, ar dirbate toje srityje, ar tai daro Jūsų samdomi darbuotojai.

     

    Požiūris

     

    Visu pirma – turi pasikeisti Jūsų požiūris į šį darbą. Tikrai yra žmonės, kurie turi neįtikėtiną komunikabilumą ir gali telefonu parduoti tuščią skardinę nuo Pepsi. Visi kiti – turi į tokį darbą žiūrėti kaip į tobulėjimo ir verslo vystymo galimybę. Esu girdėjęs pasakymų, kad “beveik visi potencialūs klientai patys susisieks su tavimi”. Nesąmonė. Klientai su Jumis susisiekia tada, kai jau esate įsitvirtinę rinkoje, o ne žalias naujokas.

     

    Nesistenkite parduoti telefonu!

     

    Tai yra pati grubiausia klaida. Jeigu verslo, kuriame dirbate, vadovai galvoja kitaip – parodykite jiems šį straipsnį. Jeigu Jūs turite tokį verslą, kuriame Jūsų darbuotojai skambinėja visiems iš eilės ir siūlo Jūsų produktą (prekę/paslaugą) – dabar pat liepkite jiems sustoti, kol neperskaitysite šio straipsnio iki pabaigos.

     

    Pirmasis skambutis turi būti skirtas pristatyti verslą, kurį atstovaujate, potencialiam klientui, kuriam galbūt reikia Jūsų paslaugų. Jeigu Jūs taisote kompiuterius – akivaizdu, kad skambutis tam, kas kompiuterio net neturi, yra tuščias laiko švaistymas. Tik nereikia užpulti manęs (ei, visi turi kompiuterius!) už tokį pavyzdį, nes tai – tik pavyzdys.

     

    Taigi – pirmojo skambučio metu “pačiupinėkite” klientą, sužinokite, kas jis, ko jam reikia ir ar galite jam tai pasiūlyti. Užduokite jam klausimus, kurie ateityje padės Jums ir jam.

     

    Kas taiso Jūsų kompiuterius? 98% atvejų Jūs gausite atsakymą.

     

    Ar esate patenkinti teikiamomis paslaugomis? Vėlgi – pašnekovui atrodo, kad nuoširdžiai domitės jam teikiamomis paslaugomis. Pabandykite išsiaiškinti, kuo klientas nėra patenkintas. Jeigu Jūsų produktas gali išspręsti tą problemą – tai bus Jūsų stiprioji potencialaus pardavimo pusė.

     

    Kada galėčiau Jums paskambinti? Nepamirškite, kad Jūsų skambutis gali būti atliktas ne pačiu tinkamiausiu pašnekovui laiku. Pasidomėkite, ar Jūsų pašnekovas gali skirti Jums kelias minutes tam, kad “padėtumėte efektyviau dirbti”.

     

    Kada baigsis šiuo metu galiojanti kompiuterių priežiūros sutartis? Labai gali būti, kad tie, kuriems skambinate, jau turi sutartį su kompiuterių ūkį prižiūrinčia įmone. Tačiau tai nereiškia, kad skambutis yra beviltiškas. Kaip jau minėjau aukščiau – sužinokite, su kokiomis problemomis susiduria potencialus klientas, raskite sprendimą jų problemoms ir sužinokite, kada galite tą sprendimą pateikti.

     

    Tikrai nereikia laukti, kol klientas “pats Jums paskambins”. Taip nebus. Beveik esu tuo tikras. Jeigu Jūs žinosite, kada baigiasi dabartinės jo sutartys – Jūs drąsiai galite skambinti tam klientui likus maždaug mėnesiui ar porai savaičių iki sutarties galiojimo laiko pabaigos ir pradėti derybas.

     

    Paslaptis, kaip parduoti telefonu

     

    Ar žinote, kokia yra pagrindinė sėkmingo pardavimo telefonu taisyklė? Kas įtakoja pardavimą? Žmogus. Visame šiame procese svarbiausias yra žmogus, kuris sėdi prie telefono ir bendrauja.

     

    Jeigu turite tokius darbuotojus – paklauskite savęs: ar jie turi pakankamai žinių atlikti tai, kas jiems skirta? Kai mes atsiliepiame į skambutį – kiekvieną kartą darome tai kitaip: kai skambina mama – atsiliepiame su meile; kai skambina buhalteris – atsiliepiame nervingai; kai skambina klientas – atsiliepiame paslaugiai ir t. t. Ir kai suskamba telefonas, o ekrane – nežinomas numeris, mes atsiliepiame, paprastai, su savotišku “savisaugos mechanizmu” ir dažnai pamirštame, kad mes – verslininkai. Pamirštame tai ir išgirdę “laba diena, Jums skambina … iš …” dedame ragelį nepagalvoję, kad tas skambutis galėjo padaryti verslą efektyvesniu ar sutaupyti pinigų.

     

    Socialiniai tinklai ir telemarketingo skambučiai

     

    Apie tokią kombinaciją pagalvoja labai retas verslininkas. Ypač tuo metu, kai jo verslas socialiniuose tinkluose dar tik pradeda savo gyvavimą. O veltui…

     

    Žmonės, kurie pirmieji spaudžia LIKE Jūsų verslo puslapyje, dažniausiai yra artimi Jums asmeniškai. Tai – Jūsų giminės, draugai ir panašiai. Jeigu pamatėte, kad Jūsų verslo puslapio fanu tapo Jums asmeniškai nežinomas žmogus – parašykite jam. Paklauskite, kas paskatino jį tai padaryti, kas jį sudomino? Užmegzkite pokalbį, bendraukite. Dabartinė socialinių tinklų raida ir sklaida suteikia Jums tokią galimybę. Pasinaudokite ja. Socialinių tinklų ir bendravimo juose pagalba, galite sužinoti potencialaus kliento telefono numerį ir paskambinti jam. Štai šiuo atveju – Jūsų skambutis nebebus jau toks “šaltas” ir niekam neįdomus.

     

    Verslo vystymas skambučių pagalba

     

    Turite suprasti, kad aktyvūs pardavimai nėra “šalti skambučiai” (angliškai vadinami cold calls). Tačiau tik tokiu atveju, kai tai daro tinkami žmonės, turintys atitinkamas žinias, reikiamą komunikabilumą ir būtiną produkto ekspertizę. Lietuvoje, deja, telemarketingo/aktyvių pardavimų vadybininkais samdomi žmonės, kurie neturi jokios darbo patirties. Ir kai per dieną jie išgirsta apie 100-140 “neįdomu” ir “eik n*” – tokių žmonių motyvacija dirbti reikiamą darbą greitai kinta.

     

    Nesakau, kad nereikia tokio darbo. Sakau, kad jis turi būti atliekamas tinkamai. Žmonės, dirbantys aktyviuose pardavimuose, turi būti apmokomi, treniruojami, motyvuojami ir skatinami. Tada net blogiausi jų rezultatai viršys bet kokius geriausius, kuriuos Jūsų įmonė pasiekdavo anksčiau.

     

    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.

  11. Realiai - labai geras klausimas.

     

    Remiantis vienu įstatymu - ES pilietis, gyvenantis kitoje ES šalyje ilgiau kaip 185 dienas per kalendorinius metus, automatiškai laikomas tos šalies, kurioje gyvena, pastoviu gyventoju. Tai reiškia, kad bet kokie mokestiniai santykiai su pilietybės šalimi turėtų būti nutraukti - deklaruotas išvykimas, pakeistas vairuotojo pažymėjimas, pajamos gaunamos į tos šalies, kurioje dabar gyveni, banko sąskaitas ir mokami atitinkami mokesčiai.

     

    Remiantis kitu įstatymu - bet kuris ES pilietis turi teisę nevaržomai vystyti veiklą bet kurioje ES šalyje. Tačiau toje šalyje, kurioje gaunamos pajamos, tų pajamų gavimui turi būti kažkoks teisinis pagrindas (IV, IĮ, UAB, MB ir panašiai).

     

    Atsižvelgiant į tai, kad VMI svetainėje yra nurodyta, jog gali būti vykdoma "Nuolatinio Lietuvos gyventojo vykdoma individuali veikla" ir "Nenuolatinio Lietuvos gyventojo vykdoma veikla per nuolatinę bazę" - klausimas yra labai sunkus. Manau, kad turi registruoti veiklą VMI ir mokėti mokesčius Lietuvoje. Bet... Tai nebus tie mokesčiai, kaip pastoviam Lietuvos gyventojui.

     

    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/is-seselio-istrauke-pokerio-loseja-laimejimai-ispudingi.d?id=65975600

    Atsakymas - Taip ,cia jei kyla abejoniu ar moketi musu valstybei mokescius :)Va tamstai pavyzdys kokie netobuli Lt salies istatymai (siaip kaip salis ji nera bloga,yra ir geru dalyku :lol: )

     

    Pilietybė, šiuo atveju, yra ne prie ko. ;)

  12. “Jeigu Jūs turite labai daug darbo ir esate labai užsiėmę, o Jūsų vadovaujami žmonės – ne, tai reiškia, kad esate blogas vadovas”. Galite užsirašyti, pasižymėti, išsiraižyti savo darbo stale, pašventinti ir padainuoti “aleliuja”. Bet tai yra visiška tiesa.

     

    Nežinau, kiek kartų savo gyvenime pagaunu save darant viską už kitus. Kiek kartų pagalvoju, kad mane supa nepakankamai žinių/kvalifikacijos turintys žmonės ir niekas už mane to, ką reikia padaryti, nepadarys geriau. Ir labai gali būti, kad Jūs esate lygiai tokie patys kaip ir aš. Jūs norite, kad darbas būtų atliktas taip, kaip patys jį įsivaizduojate. Jūs jaučiatės, kad tik Jūs žinote, kaip tą darbą padaryti.

     

    Tiesa ta, kad Jūsų kolegos/pavaldiniai tikrai nežino, kaip padaryti tą darbą. Nes Jūs jiems to nesakote! Jie niekada to ir nesužinos, jeigu nepasakysite, neparodysite ir nesuteiksite galimybės išmokti tai daryti. Jie neturi galimybės ne tik padaryti to darbo, bet neturi ir galimybės to darbo padaryti greičiau/geriau/efektyviau nei jį padarytumėte Jūs. O gal to ir bijote?

     

    Kad ir kokia už to slypi priežastis – psichologinė ar fizinė, mano užduotis yra padėti Jums tapti lyderiais. Tad tapkite jais! Paaiškinsiu, kaip tai darosi:

     

    Raskite žmogų

     

    Juk negalite vadovauti sienai, teisingai? Žmogus, kurio ieškote, gali būti tas, kuris turi mažiausiai darbo (ne viską už jį darote patys) arba yra tam darbui labiausiai tinkamas (dėl patirties, žinių ar kitų priežasčių). Žinoma, aš rekomenduoju rinktis tinkamą žmogų, o ne tą, kuris turi mažiausiai darbo. Juk neveltui jis turi mažai darbo, teisingai? Gal tas, kuris turi mažiausiai darbo, yra niekam tikęs ir todėl jam niekas to darbo daugiau ir neduoda? Gerai, ne apie jį dabar…

     

    Pasirinkdami “tinkamą” žmogų, turite atsižvelgti į jo turimo darbo kiekį. Jeigu jis/ji yra labai užimtas (-a) – geriau būtų paieškoti ko nors kito. Nieko nėra blogiau, kaip užkrauti daug darbo turinčiam žmogui dar daugiau darbo. Net ir labai pajėgiam ir talentingam. Lengviausias pasirinkimas – žmonės, kurie yra netoliese (prie kito stalo, kitame kabinete ir pan.).

     

    Duokite jam/jai darbą

     

    Nenumeskite to darbo ant stalo kaip šunims numetamas kaulas. Maloniai, ramiai ir aiškiai paaiškinkite ką reikia padaryti. Pavyzdžiui, jeigu reikia padaryti “C” (o esate ties “A”) – paaiškinkite tiksliai, kas bus “C”. Jeigu reikia padaryti ir “B” (na, gal automatiškai šiame projekte “B” nepasidarys) – tuomet tai irgi reikia paaiškinti. Ir jeigu nepaaiškinsite – ne tik kad negausite “D”, bet gausite kažką panašaus į ď ḋ ḑ ḍ ḓ ḏ đ d̦ ɖ ɗ ƌ ᵭ ᶁ ᶑ ȡ ᴅ Dd ar net ȸ. Pastarojo nelinkiu niekam. Ir dar bus “B” praleista. Beje, visą procesą reikės (įprastai) paaiškinti tik vieną kartą. Jeigu reikės aiškinti daugiau – arba žmogus, kurį pasirinkote, yra netinkamas; arba Jūs…

     

    Atsikabinkite

     

    Šitas punktas kiek netikėtas, ar ne? Būkite laisvai pasiekiamas, bet nereikia stovėti darbą atliekančiam žmogui už nugaros. Nereikia pastoviai trintis prie/po/už jo stalo ir kas dvi minutes klausinėti “kaip sekasi?”. Leiskite tam žmogui atlikti pavestą darbą. Leiskite dirbti, klysti, aiškintis ir taisyti klaidas. Leiskite jam pačiam ateiti pas Jus ir pasakyti, kad darbas atliktas. Tada peržiūrėkite to darbo rezultatus ir išaiškinkite padarytas klaidas (jeigu tokių dar liko). Tada – leiskite jam/jai tas klaidas ištaisyti.

     

    Kai viskas bus padaryta – padėkokite tam žmogui. Nes nuo šiol – tą darbą tas žmogus darys pastoviai.

     

    Tikrai nėra lengva “paleisti” kai kuriuos darbus ir duoti juos atlikti kažkam kitam. Bet, kaip jau sakiau šio straipsnio pradžioje: jeigu Jūs turite labai daug darbo ir esate labai užsiėmę, o Jūsų vadovaujami žmonės – ne, tai reiškia, kad esate blogas vadovas.

     

    Leiskite kitiems dirbti. Leiskite Jūsų vadovaujamiems žmonėms augti i rtobulėti. Tokiu būdu laimės visi.

     

    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.

  13. Džiugu matyti, kad daugelis pasisakančiųjų vadovaujasi logika ir teisingu mąstymu apie verslo pradžią. Mano pozicija nebus nauja - savi pinigai (savi - tai ir artimųjų skolinti) plius investuotojai. Visu pirma - reikia mokėti pažiūrėti į savo verslo idėją kritiškai. Antra - nepatingėti ir apsilankyti keletoje konferencijų, kuriose lankosi "rimti verslininkai" ir nebijoti pasidalinti savo idėja ten. Išgirsi nuomones, kokių Tau nepasakys draugai ir/ar artimieji. Jeigu idėja gera - sulauksi susidomėjimo.

    Svarbu yra mokėti pristatyti idėją ir save, kaip labiausiai tinkantį žmogų jos įgyvendinimui.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...