Pereiti prie turinio

IdejosVerslui

VIP nariai
  • Pranešimai

    872
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    63
  • Atsiliepimai

    100%

IdejosVerslui Pranešimai

  1. Straipsnis parašytas vien tik tam, kad parašyti. Ir matosi, kad autorius yra šališkas ir priešiškoje TM pozicijoje.

     

    Daugumai tinklinio marketingo ™ veikimo principu paremtų kompanijų, jų parduodamas produktas yra skirtas tik dėmesio nukreipimui nuo tikrojo pelno siekimo (ir darymo) modelio.

    Kokio? seminarų, DVD ir kitos mokomosios medžiagos pardavimo?

     

    Todėl, kad TM veikloje besisukantys žmonės (kaip voverės ratelyje) nesupranta esmės – produktas niekada nebuvo tas faktorius, dėl kurio jie įsitraukė į tinklinį marketingą.

    Na taip, pagrindinis faktorius buvo pinigai, antras pats produktas (nes jei produktas teikia naudą, jį verta platinti). Nors autorius žino geriau ir mano kitaip.

     

    Tik, neduok Dieve, nevartokite žodžio “piramidė” prie žmonių, kurie yra į tai pasinėrę!

    Todėl, kad žodis "piramidė" turi blogą reputaciją, kai siejamas su verslu, tam turime padėkoti ponui Mavrodi iš MMM, B. Madoff ir kitiems gudročiams naudojantiems Ponzi schemą, pardavinėjančiams "auksinius sertifikatus", akcijas žadančias 200% dividendus ir pan.

     

    Tinklinio marketingo kompanijose “verslas” daromas ne parduodant produktą, o stengiantis prikalbinti kuo daugiau žmonių užsiimti tuo pačiu. Ir, žinoma, pirkti, pirkti, pirkti.

    Dėl kuo didesnio žmonių skaičiaus pritraukimo, tai todėl jis ir vadinasi "Tinklinis", kuo didesnį tinklą "numezgi", tuo didesnės tavo galimos pajamos. O koks verslas nesistengia, kad žmonės kuo daugiau pirktų?

     

    Toliau rengiami susitikimai, toliau kabinami makaronai žmonėms ant ausų ir toliau pardavinėjamos svajonės.

    Parodyk man sėkmingą pardavėją, kuris nekabina makaronų, nepardavinėja svajonių, geresnės-lengvesnės ateities vizijos ir t.t. ir pan.

     

    Niekas taip neerzina užkietėjusių TM fanatikų, kaip teiginys, jog jie žlugs.

    O koks verslininkas ar pardavėjas nori/svajoja žlugti? Kokio pardavėjo nesuerzintu toks teiginys?

     

    Iš esmės – kiekvienos aferos (sukčiavimo) mechanizmas yra lygiai toks pats: siekiama apgaulės būdu išvilioti Jūsų pinigus. Kad Jūs tuos pinigus atiduotumėte aferos sumanytojui ar vykdytojui – jis/ji turi įgauti Jūsų pasitikėjimą. Bent jau tam momentui. Auka, tinklinio marketingo atveju, sudorojama labai panašiai, kaip ir sukčiavimo – įgyjant aukos pasitikėjimą. Auka patiki netikrais pažadais ir, mainais, TM atstovas gauna jos pinigus.

    Surink medžiagą ir nunešk į prokuratūrą arba rašynėk nepagrįstus kaltinimus ir toliau, ir nenustebk jei kartais būsi patrauktas atsakomybėn už šmeižtą.

     

    P.S. perskaičius straipsnį ir komentarus, man susidaro vaizdas, kad autorius mažai nusimano apie tinklinį marketingą (ir kažin yra dalyvavęs TM, juk jis nei durniukas, nei kvailiukas, kaip visi likusieji) ir painioja TM kompanijas su "sėkmės pardavėjais", kurie pardavinėja seminarus, DVD su mokymais kaip teisingai gyventi, uždirbti kalnus pinigų ir pan.

     

    Labai džiugu, kad komentuoji straipsnius. Tiksliau - kad užsiregistravai vien tam, jog "paneigtum" mano poziciją. Iš tikro - tai nelabai džiugu, bet malonu, kai fanatikai ateina ir pareiškia savo poziciją. Tikrai nenustebinai. Ir nepasakei nieko naujo. Gaila, kad nepacitavai straipsnio esmės - matematikos ir logikos. :)

     

    Bet kokiu atveju - sveikas atvykęs į uždarbis.lt forumą.


    1.  
    2. Reklama
    3. Reklama
    4. Jei ne reklama, tai reklama...
       

     

    Kaip ją radai, tą svetainę? Kokius raktažodžius naudojai? Nes Alexa.com rodo itin blogą lankomumą, tai tikrai ne pirmuose Google puslapiuose jis yra. Toliau - svetainės apačioje rašoma, kad "Copyright 2009-2014", nors realiai svetainė įkurta tik 2011 metais. Ir per 3 metus neturėti lankytojų - vadinasi, š... čia, o ne svetainė.

     

    Kitas dalykas - nieko naujo, nieko negirdėto, pilnas internetas tokių paslaugų.

     

    Nusiperki domeną, instaliuoji nemokamą TVS (WP su WooCommerce, Prestashop, Magento, ZenCart, OpenCart ir t.t.), nusiperki temą už maksimum 100 USD (250 litų) ir važiuoja tas eShop'as praktiškai be jokių mokesčių. Na, 17 LTL už 3 mėn. už hostingą reikės susimokėti.

     

    Sėkmės versle ;)

  2. jei situos klausimu draudimus pagristumet pagal CK ir kitus LR kodeksus butu super ;)

    jei to ner, visa tai tik beletristika.

    klausti nieks nedraudzia tokiu dalyku, draudzia tik diskriminuoti del ju.

     

    Kaip jau paaiškinau aukščiau: klausti niekas nedraudžia. Tik paskui, paklausęs, pabandyk įrodyti, kad žmogaus nepriėmei ne dėl tų dalykų, apie kuriuos klausei, o dėl kitų kriterijų.

     

    Beletristika :lol: Darbo teisėje CK ir BK minėjimas yra beletristika ;)

  3. Kas liečia vaikus - juk nuo jų skaičiaus ten priklauso kažkokios kompensacijos, berods NPD keičiasi ir darbuotojas gauna šiek tiek didesnį atlyginimą, tai nesuprantu kodėl negalima klausti, jeigu norima apšviesti dėl atlyginimo mokėjimo?

     

    Kai pasirašinėji darbo sutartį - taip, viskas tvarkoje. Tačiau jeigu darbo pokalbio metu klausi "ar turite vaikų" arba "ar planuojate greitu metu šeimos pagausėjimą" ir, remiantis atsakymu, neįdarbini žmogaus - tai jau diskriminacija.

     

    Įsiskolinimai - čia tikrai šito bus neišvengiama tam tikrame versle, nes pavyzdžiui, apsaugos tanybose (bent vienoje iš jų tikrai, tačiau neturiu teisės įvardinti kurioje), norint įsidarbinti apsaugos darbuotoju ar kiek aukštesnėse pareigose, tavęs ne tik, kad paklaus, o ir reikalaus pateikti išrašą iš creditinfo, pagal kurį galima maždaug nuspręsti ar žmogus moka priimti atsakingus sprendimus. Skolos kaip tik parodo ar žmogus yra atsakingas. Kai kuriose darbovietės yra būtinos sąžiningo žmogaus savybės.

     

    Žmogaus sąžiningumas negali būti pateisinamas jokiais popieriais. Įstatyme numatyta tvarka (negalima diskriminuoti žmogaus dėl jo socialinės padėties) ir įsiskolinimai papuola į tą kategoriją.

     

     

    Neįgalumą - tokiems žmonėms turi būti atitinkamas darbo krūvis bei atlyginimas, jeigu to neklausi ir įdarbinus duosi tokį darbą, kurio jis atlikti negalės dėl savo negalės - kas tada? Neatliks darbų ir vistiek reikės mokėti normalų atlyginimą? Kas bus jeigu tas žmogus pasiskųs darbo inspekcijai dėl jam netinkamų darbo sąlygų?

     

    Yra toks magiškas dalykas, kaip Lietuvos Respublikos Darbo Kodeksas. Jame yra nurodyta apie neįgalumo nuslėpimą darbinantis, darbuotojo sveikatos būklę ir jo tinkamumą atlikti darbą, bei daug kitų punktų. O štai jeigu paklausi apie neįgalumą, gausi teigiamą atsakymą ir neįdarbinsi žmogaus - jis gali drąsiai kreiptis į LGKT (Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybą) ir pareikšti, kad neįdarbinai jo dėl neįgalumo. Ir "vartykis" tada, kaip gali.

     

    Nemanau, kad šitie punktai priskiriami prie diskriminacijos, nes nebūtų visiškai jokio logikos.

     

    Yra ne vienas įstatymas, kur nėra logikos, bet jie vis tiek galioja. Tikiuosi, kad į klausimus/abejones atsakiau. Ir, kad mano rašomus straipsnius vis tiek toliau skaitysi. ;)

  4. Pažiūrėjau pagal niką - UAB Biretra - pagal tinklapio Rekvizitai.lt informaciją, Vytautas Šileikis dabar yra 77 įmonių direktorius. Jei sugebate tiekai įmonių vadovauti, spaudžiu dešinę... :) Rimtai, tai, kaip supratau, verčiatės įmonių steigimu ir pardavimu?

     

    Kažkaip, kolega, pamirštate dar vieną galimą variantą dėl tų 77 įmonių ir vieno savininko... ;)

  5. Pasirengę pasamdyti savo pirmąjį darbuotoją? Jeigu dar nesate to darę anksčiau ir Jūsų atsakymas į straipsnio pradžioje pateiktą klausimą yra “taip” – Jums, turbūt, tikrai įdomu, kaip teisingai pradėti rinkti personalą į savo verslą. Visu pirma, turite suprasti vieną labai svarbią taisyklę – tinkamo žmogaus suradimas gali užimti nemažai laiko. Tikrai nenorite priimti į darbą pirmo pasitaikiusio žmogaus, ar ne? Jis/ji gali pasirodyti, kaip tinkamas žmogus į laisvą darbo vietą, tačiau jeigu užduodate kandidatui netinkamus klausimus – greičiausiai, Jūsų versle atsiras netinkamas žmogus. O tai reiškia ne tik sugaištą laiką (ieškant, samdant ir jam dirbant, kol nustatote, kad jis netinkamas), tačiau ir finansines sąnaudas. Ne tik jo atlyginimui, tačiau ir galimo nuostolio (juk pelną nešantis žmogus nėra netinkamas, ar ne?) bei išlaidų naujo darbuotojo paieškai. Ir, kadangi tai būtų pirmasis darbuotojas – neteisingo žmogaus priėmimas gali sustabdyti visą verslą.

     

    Tačiau kandidato atranka neapsiriboja vien tuo, jog reikia rasti tinkamą žmogų. Atrankos metu daug kas gali įvykti ne taip ir tai gali ne tik sutrikdyti Jūsų verslą, bet ir pakenkti verslo reputacijai dar jam neišsiplėtus. Žemiau, pateiksiu Jums kelis patarimus, kaip atliekamas personalo paieškos ir atrankos procesas.

     

    Pradėkite nuo teisingo darbo skelbimo aprašymo

     

    Kiek pastangų įdedate į savo darbo aprašymą? Jis turi būti labai tikslus ir aiškiai nusakyti jį skaitantiems asmenims (kandidatams), ko ieškote, ko tikitės ir ko jie gali tikėtis iš Jūsų. Darbo skelbimas turi atitikti ir LR Moterų ir vyrų lygių galimybių, bei LR Lygių galimybių įstatymus. Turite aiškiai parodyti, kad nediskriminuosite kandidatų, tačiau nurodykite ir bet kokius fizinius reikalavimus (pvz. “kiekvieną dieną gali reikėti kelti svorius iki 50 kg), kurie gali turėti įtakos kandidatų apsisprendimui.

     

    Sukurkite darbo pokalbio strategiją

     

    Prieš bendraujant su atrinktais kandidatais, Jums reikia susikurti tam tikrą pokalbio strategiją – kaip uždavinėsite klausimus kiekvienam kandidatui, kaip bendrausite, kas Jus domina ir panašiai. Nepamirškite, kad ta pati strategija turi tikti (ir būti taikoma) visiems asmenims, kurie kandidatuoja į skelbiamą darbo vietą. Jokių išimčių. Nenuklyskite nuo proceso, net jeigu su kandidatu (-e) maloniai rezgasi pokalbis. Jūsų užduodami klausimai turėtų paliesti jo/jos:

     


    •  
    • Pagrindinius įgūdžius;
    • Patirtį;
    • Gebėjimus;
    • Išsilavinimą;
    • Motyvaciją (šią vietą daug kas praleidžia);
    • Tikslus.

     

    Dar svarbiau – turite puikiai žinoti, apie ką negalima klausti pokalbio metu:

     


    •  
    • Šeimyninę padėtį/santykių statusą;
    • Religiją;
    • Vaikus;
    • Kilmės šalį;
    • Įsiskolinimus;
    • Lytinę orientaciją;
    • Socialinį statusą;
    • Neįgalumą (išskyrus atvejus, kai Jūsų darbo vieta yra skirta neįgaliam asmeniui).

     

    Tiesą pasakius – asmeniškai aš, pokalbiuose dėl darbo, visiškai nesidomiu kandidato (-ės) patirtimi, žiniomis ir panašiai, jeigu darbas nėra reikalaujantis specifinių techninių žinių (pvz. programavimas ir panašiai). Tiesiog bendrauju su žmogumi, leidžiu jam atsipalaiduoti (ir skatinu atsipalaidavimą), užduodu labai nestandartinius klausimus. Bet tai – mano atrankos kriterijai. Nors jie dar nei vieno karto manęs nepavedė. Jums siūlau vadovautis tuo, kas parašyta aukščiau (ir žemiau), nes nestandartinės atrankos eigą reikia išmokti. Ir ne, ji nėra paveldima.

     

    Nustatykite tinkamus atrankos kriterijus

     

    Negalima samdyti darbuotojo (ar atsisakyti samdyti jį/ją) dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės ir/ar religijos. Šie kriterijai yra itin saugomi įstatymų ir gali tapti verslą griaunantys, jeigu paaiškės, kad kandidatą rinkotės būtent pagal tai.

     

    Dar vienas, pakankamai svarbus dalykas: kandidatas turi sutarti ne tik su Jumis. Galbūt, ieškote pasamdyti ne vieną žmogų, o kelis (ar net keliolika) iš karto. Tada – labai svarbią rolę žaidžia darbuotojų tarpusavio sutarimas. Priimami darbuotojai gal ir turės Jums reikiamus įgūdžius ar žinias, tačiau kaip su asmenybėmis? Galų gale – su jais turite rasti bendrą kalbą ir Jūs.

     

    Visai neseniai, buvau susitikęs su žmonėmis, kurie pateikė man… Scientologų bažnyčios “išrastą” ir naudojamą “asmenybės testą”. Dar jis vadinamas “Oxford Capacity Analysis“, “American Personality Analysis” ir kitais pavadinimais. Lietuvoje jo pavadinimas buvo, berods, “Lyderystės testas” ar kažkas panašaus. Testą sudaro lygiai 200 klausimų, tokių kaip: “9. Ar manote, kad reikėtų skirti daugiau pinigų socialinei apsaugai?” Rimtai?! Kaip šitas klausimas nustatys mano asmenybę? Tokių klausimų pilnas testas, tačiau jį naudojantys asmenys/įmonės nesupranta elementaraus dalyko: OCA testas buvo sukurtas ne tam, kad nustatyti individo asmenybę ar galimybes. Testas sudarytas taip, kad jis sukirstų bet kurį normalų žmogų. Kaip kitaip scientologai paaiškins žmogui, kad jam reikia “įsilieti į jų gretas” ir kad jie “gali padėti panaikinti tam tikras negeras savybes”. Tai – savotiška marketingo (beje, paremto psichologiniu spaudimu) strategija – JAV miestuose, gatvėje stovi ženklai, kviečiantys užeiti į kažkokį pastatą, pasidaryti “nemokamą asmenybės testą”. Ir žmonės eina, “darosi” ir tampa scientologų bažnyčios sekėjais.

     

    Tema ne apie tai. Tačiau noriu pasakyti, kad priemonės, kurias naudojate siekdami priimti žmones darbui, turi būti parenkamos labai atsargiai. Štai 16-os asmenybių tipų testas man yra priimtinas ir laikau jį objektyviu.

     

    Renkantis žmogų darbo vietai užimti – pasvarstykite labai gerai ir nuspręskite, kas Jums yra aktualu ir svarbu. Galite susidurti su tokiais atvejais, kai prieš Jus – labai geras specialistas, su kuriuo neįmanoma būti viename kabinete. Ar imsite jį į darbą? Duotu atveju – įvertinkite, ar jis dirbtų vienas, ar turėtų savo nuosavą kabinetą, ar vadovautų žmonėms ir kitus faktorius, galinčius įtakoti ne tik jo rezultatus, bet ir Jūsų įmonę tiesiogiai. Ir tada priimkite atitinkamus sprendimus.

     

    Tikrinkite informaciją

     

    Jeigu esate iš tų darbdavių, kurie negali net pažiūrėti kandidatui į akis nepaskaitę jo gyvenimo aprašymo – tuomet patarčiau Jums įsitikinti, kad viskas, kas ten parašyta, yra tiesa. Iš tikrųjų, tai siūlau iš viso neskaityti CV ir net nežiūrėti į jo pusę, bet… Kadangi be to negalite gyventi…

     

    Kitą savaitę rašysiu straipsnį apie melą gyvenimo aprašyme, apie melą darbo pokalbio metu, pateiksiu visą statistiką (kas, apie ką, kiek ir kodėl meluoja) ir Jūs tikrai būsite šokiruoti to, ką perskaitysite. Tad, jeigu turite ateinančią savaitę darbo pokalbius – nukelkite juos iki tol, kol nepaskaitysite naujo straipsnio arba… nežiūrėkite kandidatų CV ir vertinkite juos pagal tai, kokie jie yra žmonės. Jeigu norite perskaityti apie tokį darbuotojų atrankos metodą daugiau – spauskite čia.

     

    Pirmojo darbuotojo priėmimas yra savotiškas balansavimas tarp tinkamo žmogaus suradimo ir verslo ateities apsaugojimo. Neskubant – galite išbalansuoti teisingai ir rasti žmogų, kuris sukurs Jūsų verslui pridėtinę vertę, o ne atneš nuostolius.

     

    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.

  6. Sveiki, dizaineriai,

     

    Senokai neskelbiau dizaino konkurso, bet panašu, kad kelis paskelbsiu kartas nuo karto...

     

    Šis konkursas - logotipo sukūrimui. Visu pirma - bus reikalingos dvi logotipo spalvų variacijos: viena, skirta rodyti ant tamsaus fono, kita - ant beveik balto (invertinė pirmojo kopija), nes svetainės dizainas yra kintamas.

     

    Žodis pavadinime: Paslaptis(.)lt

     

    Veikla: parduodami seminarai

     

    Ribojimų kaip ir nėra, norisi tik, kad logo atspindėtų prabangą, pinigus, turtą ar panašiai.

     

    Terminas: viena savaitė, su galimybe pratęsti dar savaitei, jeigu patinkantis variantas taip ir nebus pasiūlytas (labai tikiuosi, kad taip nebus).

     

    Atlygis: 150 LTL

     

     

    post-60046-0-29607900-1413552975_thumb.jpg

  7. Sutinku, tik nesuprantu kodėl tu rašai, jai pats matai kad viskas tas pats su kitais tradiciniais verslais. Kodėl geriau neužsiėmus geresnia veikla rašant apie įmones, kurie jau yra apgave žmogu, ar tiesiog elgiamasi su darbuotojais nepagarbiai ar dar kažka paanšaus. Jai patvirtinu, tai nereiškia, kad tu esi 100% procentu teisus, tai prašom nesusireikšminti labai jau. Jai rašai, tai bent jau palygink su tradiciniu verslu ir pamatysi kad pvz piramide ir tradiciniame versle yra.

     

    Tradicinis verslas:

     


    •  
    • Žino, kada produkto (prekės/paslaugos) rinkoje gana ir atitinkamai reguliuoja savo veiklą;
    • Samdo ne visus iš eilės, o tik tiek žmonių, kiek reikia;
    • Tradiciniame versle galima būtų įžvelgti "piramidę" pareigų hierarchijoje, tačiau iki maždaug 4 ar 5 lygio, kuriame yra patys paprasčiausi darbuotojai (pagalbiniai, be patirties, kasininkai ir pan.). Kasininkas negali turėti dar 10 kasininkų "po savimi" ir jo atlyginimas nepriklauso nuo to, kiek jis prekių tą dieną nuskanuos.

     

    Pavyzdžių būtų galima rasti dar daugiau, bet esme yra tame, kad tradicinis verslas yra visiškai nepanašus į MLM, kuirų verlo modelis yra tragiškas visiems. Išskyrus pačius MLM savininkus.

     

    Gal kažkiek ne į temą, bet: vienas mano geras pažystamas labai norėjo tapti verslininku. Yra nupirkęs visas įmanomas knygas apie verslą, jas visas perskaitęs, įmerkęs visus šeimos pinigus ir... Dabar jau gerokai prasiskolinęs. Ir niekaip aš jam negaliu išaiškinti, kad verslas ne tai, apie ką rašo knygos, o tikras verslas – PATI KNYGA. Perskaičius tiek knygų, galima pačiam išleisti knygą apie tai, ką rašo kitos knygos apie verslą. Ir tegu kiti, norintys tapti verslininkais, jas perka.

     

    Labai į temą. Čia tas pats su kai kuriais "seminarų vedėjais" - tipo turi 20 verslų, o važinėja po pasaulį ir seminarus veda. Po 200 USD kiekvienam dalyviui. Ir niekas nesupranta, kad pats seminaras ir yra verslas :lol:

  8. produktas niekada nebuvo tas faktorius, dėl kurio jie įsitraukė į tinklinį marketingą.

    Iš kur ištraukei šita teigini? iš dalies tu teisus esi, nes kaikurie žmonės pradeda tik dėl verslo, bet tokie žmonės dažniausiai nieko nepasiekia. O dėl populiarumo, manau jis yra populiarus, kieno nors paklausi visi žino ir sako geras daiktas.

    Tik, neduok Dieve, nevartokite žodžio “piramidė”

    Aš manau piramidė visur yra. net maisto piramidė yra, bet kad bijo tai tu esi teisus. Bet baimėj yra priežastis, tai giliau nesigilinsiu i tai. Tiesiog, pasidomėk, kas valdo ta Amway imone ir kas sukurė ta netradicini pardavimu sistema. Amway ir dexter yager group yra visai skirtingas dalykas.

    ik čia mes susiduriame su logikos problema. Tam, kad TM modelis būtų veiksmingas, jau trečiame lygyje (10 x 10 x 10) turi dalyvauti 1,000 žmonių. Na va… Jau turite visą savo rajoną versle. Visi yra verslininkai, blemba! Fantastika!

    Daugiausiai ieškoma ne kas nori verslininku būti, o kas nori prikti produktus, tai prašom, nekurti pasaku. Tiesiog visiems yra sakoma taip ir iš kokiu 100 žmoniu versla daro gal tik 1-3 žmonės o perka gal kokie 20-30 žmoniu. Ir kur čia nematai logikos?

    Seminaro metu – “visi gali tai pasiekti“. “Tai – vienintelė ir unikali galimybė“. “Jeigu Tu neprisijungsi prie mūsų dabar (skaityti: nepirksi to, ką tau dabar parduosiu) – tau nereikia verslo ir gali valinti dirbti į McDonald’s“

    Manau kiekviename versle, net ir tradiciniame versle nori savininkas, kad tu skaitytum, mokytumeis tik tai kas priklauso jo versle, tai naturalu, kad ir tarp MLM kiša knygas, seminarai ir visa kita, nes tai daroma ir tradiciniame versle.

    Net graudu ištikruju skaityti, kai žmogus rašo su tikslu pasityčioti iš velnio žino ko.

     

    Tu, tikiuosi, supranti, kad ką tik patvirtinai viską, ką aš parašiau šitame straipsnyje? :lol:

  9. O poto jau galima ir iš Lietuvos užsakinėti.

     

    Ir va tada pradeda eiti brokas. :lol: Pirmas užsakymas būna idealus. Kaip tik jį galima atlikti iš namų, niekur neskrendant. O štai jau nuo antrojo - rizikuoji gauti maždaug nuo 10 iki 80 procentų užsakymo broko. Ir tada - niekas, staiga, angliškai nebemoka toje įmonėje, iš kurios užsakinėjai. Kinietiški bajeriai.

  10. Tik be pavido scenu, žinom kas yra tikras lideris.

     

    Temos autoriui ačiū už įdomų straipsnį, manau kiekvienam naudinga žinoti ir kitokią nuomonę, o kiekvieno teisė sutikti su ja arba nesutikti. Straipsnyje rašote, kad schemos veikia rinkoje daugiau nei 25 metus, jei gerai skaičiuoju veikia jau daugiau nei 50 metų (imant vienos iš kompanijų įsteigimo datą).

     

    Kalba ėjo apie TM kompanijų veikimą Lietuvos rinkoje ;)

  11. Internetu neleidžia pardavinėti dėl to, kad neatitinka tiesioginių pardavimų principo, kai pirkėjui siūloma tai ko jam reikia, pagal jo poreikius. O dabar kaip parduotuvėj viskas išstatyta - imkit kam ko reikia. Čia susiję su tomis taisyklėmis, kurias paminėjo IdejosVerslui. Nors kitos ir turi, bijau sumaišyti, bet man regis Amway vienas iš tokių, kur leidžia turėt internetinę parduotuvę.

    Aš asmeniškai nemanau, kad pardavinėdamas turguj žmogus negali pakonsultuot, internetu sudėtingiau, nes nebūtinas bendravimas jeigu padarytas e-shopas, bet vis tiek įmanoma konsultacija. Bet šie draudimai tikrai įtraukiami į kompanijos politiką, etikos kodeksą ar dar kur nors.

     

    Bet vėlgi - nematau, kurioje vietoje el. parduotuvėje parduodamos prekės (ar pardavimo principai) neatitiktų nurodytų taisyklių. Viską lyg ir atitinka... Nei vienai iš trijų nėra nusižengimo. Arba neteisingai supratau Tave. Nes būtent prekyba internetu leistų MLM dalyviams savo uždarbį didinti mažesnių sąnaudų sąskaita - turėdami mažiau išlaidų, kaip kad prekyba elektroninėje erdvėje.

  12. Jo, protngai cia surasyta... as kiek esu susidures su tuo tinkliniu marketingu, as paklausdavau visada: o per interneta galima situos produktus pardavineti ? atsakymas NE, mano klausimas kodel ? atsakymas NE, negalima, mano klausimas bet kodel ? EEEE.... tokia kompanijos politika...

    Gerai, as suprantu kad tokia kompanijos politika....

    Atsakykite man i klausima kas nors :) kodel negalima ? kodel negaliu prekybos centre pardavineti ? aiskina tipo antkainis... prekiu yra visokiu, pigesniu, brangesniu...

    Taigi nesuprantu kodel negalima. niekaip...

     

    Šitą vietą ir aš girdėjau su keliomis MLM kompanijomis. Kažkaip keistai atrodo tokie draudimai, bet iki jų priežasties dar neprisikasiau...

     

    Jai išmanytum, tai nesakytum kad čia piramidė, labiau atrodo kad dirbdami kokioj maximoj esam piramidėj negu kokia mlm kompanijoj. Maximoj kad ir kiek tu stengsies daugiau neuždirbsi, tol kol tavęs pareigom nepakels. Gerai, kad imi faktus, bet tie faktai kartais gali būti negerai pagristi.

     

    Rimtai? Ta prasme - rimtai Tu čia? Teismo sprendimas - negerai pagrįstas? :blink:

  13. Neginu aš MLM, bet pirmiausia Jums reikia MLM netapatinti su Amway, gal tai ir žinomiausias, bet tikrai ne pats geriausias pavyzdys. Dar yra GNLD, Forever living, Mona vie, Fm group ir t.t. Kad kažką objektyviai būtų galima sakyti reikia susipažinti daugiau nei su viena kompanija. Ir tikrai stipriai skiriasi, pateikimo, seminarų lygis, reali produktų paklausa, kompensaciniai planai ir t.t. Iš savo patirties susidariau nuomonę, kad amway visas pateikimas skirtas žemesnio išsilavinimo ir emocijomis besivadovaujantiems žmonės, o visi kiti daug logiškiau tai pateikia. Su amway atstovais niekada nesu radęs bendros kalbos.

    Kas liečia statistinį uždarbį tai vėlgi nėra taip paprasta jį paskaičiuoti. Teoriškai normaliais produktais prekiaujančioje kompanijoje turėtų būti daug distributorių, kurie užsiregistravo vien tam, kad galėtų pirkti pigiau, nes distributoriams kainos apie 30% mažesnės. Jie į statistiką įeitų, bet realiai jokio biznio nedaro. Jei imsim amway tai turbūt būtų naivu galvoti, kad kažkas registravosi tik tam, kad pirktų, bet kitose kompanijose tokių atvejų žinau ne vieną.

     

    Ne "teoriškai", o praktiškai yra 1979 m. JAV teismo precedentinis sprendimas, kuriuo yra nustatytos 3 esminės taisyklės bet kuriam MLM sistemą naudojančiam verslui, kad jis nebūtų laikomas piramide:

     


    1.  
    2. "70 procentų taisyklė". Tai taisyklė, kuri įpareigoja, jog distributorius, pirkdamas produktus iš gamintojo perpardavimui (t.y. MLM "verslo darymui") privalo parduoti bent 70% visų pirktų produktų kiekio.
    3. "Perpirkimo taisyklė" (buy-back rule). Ji nurodo, kad tinkliniame marketinge, pardavėjas (t.y. produkto gamintojas - MLM kompanija) privalo per 45 dienas priimti atgal produktus, kuriuos nori grąžinti distributorius (paprastai - už 90 procentų mokėtos kainos). Šios taisyklės tikslas - apsaugoti psichologiškai paveiktus "distributorius" nuo perdėto optimizmo.
    4. "10 klientų taisyklė" nurodo, kad tam, kad distributorius būtų laikomas distributoriumi, jis privalo kiekvieną mėnesį atlikti 10 pardavimų skirtingiems klientams ir turėti tokių pardavimų tikrumo įrodymus

    .

     

    Ir tai - tik pradžia to, ko paprastai reikia klausti bet kurios MLM kompanijos, norint apsisaugoti nuo patekimo į piramidės principu paremtą tinklą.

     

    Kažką naujo ir naudingo tai tikrai nepasakei, per mažai įsigilinęs į šią sritį. Tiesiog pigus būdas pasikelti savo puslapio reitingus, nes jau iš anksto manau numatei, kad užvirs čia diskusijos :) Yra nemažai teisingų minčių, bet daug ir pro šalį. Norėtųsi kažko rimčiau iš žmogaus besivadinančio Guru :)

     

    Aš niekada nerašau apie tai, ko neišmanau ar kur neesu atlikęs "namų darbų". Man patinka, kai yra kvestionuojamos mano žinios. Ypač - tose srityse, apie kurias rašau. :lol:

  14. Ponuli,

    atleisk, kad neįdomi tau tavo skaitytojų nuomonė. Galiu ir nebeskaityt tavo MELO. Nu juk žadi parašyt 4 straipsnius ta tema, tai tikrai turi įsigilint, ar nori būt dar vienas žurnaliūga su skambiom antraštėm? Savo teiginių nežadu pagrįst linkais į 30 puslapių neįdomaus skaitalo. Kaip ir neskaičiau ką ten davei, o tik permečiau akimis. Nežinau, kaip tau, bet man nebuvo įdomu skaityt ir vietoj to, geriau susilpninsiu savo intelektą patikrindamas facebooką :) .

    Nepriimk asmeniškai, kad neskaičiau, bet skirk kur teismai dėl piramidės požymių, o kur tema yra apie tinklinį marketingą apskritai, o ne apie vieną firmą, kuri ir pateko į teismus. Ir gali nerašyt, bet iškart pripažinsiu, kad sutinku, kad kai kuriuos žmones galėjo ir pačius patraukt atsakomybėn už neteisingą reklamą.

     

    Keli patarimai, pasidomėk ir kitomis kompanijomis, netik amway ir kirbiu. Amway ir man buvo visą nuomonę sugadinęs apie tinklinį marketingą, bet yra daugybė kitų kompanijų (galėjo bent jau apytikslis skaičius būt parašytas tavo straipsny). Visai neseniai dar skambėjo ir Lietuvoj viena kompanija, net žiniasklaidoj. Visgi kitoj daly siūlyčiau palygint MLM ir piramides.

     

    Jei jau kas skaičiuosit išlaidas tų, kurie iš MLM uždirba, tai gal pasikalbėkit su kokiu, ir sužinosit, kad jos yra žymiai didesnės nei tie niekingi 30lt/mėn už telefono sąskaitą su neribotais pokalbiais. Tuo pačiu būtų galima paklaust kiek reikia dirbti. Ir dėl skiriamo laiko irgi sužinosit, kad nemažai įdeda darbo, kad pasiektų, ko pasiekia.

    O jei žiūrėti uždarbius, tai kad žinotum (o ir sudarai tokį vaizdą, kad žinai, nes rašai, kad yra per daug) kiek yra registruotų žmonių, kurie nedirba, arba kiek yra tokių, kurie perka prekę sau (nepatikėsi, bet yra ir tokių, kurie išbandę produktą ir toliau jį perka ne todėl, kad yra registruoti, bet todėl, kad patinka produktas).

    Įdomu, kokie skaičiai gautųsi jei paskaičiuotų vidutinį uždarbį visų, kurie tik kada nors bandė įkurt savo verslą?

    O iš visų pasakymų šioj temoj visų durniausia yra tai, kad geriau nieko nedaryti, ir gauti pašalpą darbo biržoj. Labai "geras" požiūris. Kas už tokius veltėdžius turi mokėt? Aš geriau šeimai papildomus pinigus išleisčiau, nei mokesčiams, kad išlaikyti, tuos, kuriems "neapsimoka" dirbti.

     

    Ir dar retorinis klausimas, tai jei aš parašysiu kokią nesąmonę, ir parašysiu, kad bus tęsinys, tai tipo galėsiu sakyt, kad tęsinyje būčiau paaiškinęs, kad taip nėra?

     

    Realiai - neturiu ką pasakyti :lol:

  15. Kiek teko domėtis (renkant medžiagą straipsniams) - Lietuvoje tokia statistika nėra renkama ar laisvai prieinama. Daugiau - reikėtų ieškoti informacijos Google (yra toks vienas įrankis ten) pagal raktažodžius, ten žaisti su ta sistema, taip būtų galima sužinoti, kas ir ko ieško, ko ieškoma labiausiai ir panašiai. Tačiau, kad būtų konkreti statistika - nemanau, jog yra.

  16. Pastaruoju metu, interneto platybėse pastebiu, kad vis daugiau žmonių klausinėja apie verslo plano parašymą. Taigi – koks turi būti tas verslo planas, kokia turi būti jo struktūra, kas jame turi būti parašyta? Šiandien, pasistengsiu parašyti nedidelę santrauką apie tai, kas Jums aktualu.

     

    Paprastas verslo planas

     

    Ką turiu omenyje, sakydamas “paprastas”? Tai – trumpesnė verslo plano forma, nereikalaujanti itin detalaus informacijos pateikimo, skirsnių pačiame plane ir panašiai. Dauguma įmonių ar pradedančių verslą žmonių turėtų orientuotis į būtent tokį verslo plano formatą. Galų gale – nelabai matau galimybių, kur pradedantis verslas gali parašyti 200+ lapų išsamų verslo planą. Nors… Aš irgi esu žmogus ir galiu klysti, teisingai?

     

    1. Įmonės apžvalga

     

    Pradėkite verslo planą nuo trumpo, konkretaus ir aiškaus verslo pristatymo. Koks yra Jūsų verslas ir ką jis daro? Reikėtų apžvelgti Jūsų viziją ir ką planuojate pristatyti rinkai. Nepamirškite pateikti ir “bazinės informacijos”: kada buvo įkurta Jūsų įmonė (kada pradėta veikla?); kas yra verslo savininkai; kur registruota įmonė; koks buveinės adresas ir panašiai. Žinoma, jeigu jau vykdėte veiklą iki verslo plano sukūrimo – reikėtų trumpai parašyti/parodyti, kaip Jums sekėsi ir kokie yra augimo planai.

     

    Ši verslo plano dalis yra labai svarbi. Žmogus, skaitantis Jūsų planą (pradedantis jį skaityti), skaitydamas šią dalį, priims vieną iš dviejų sprendimų – skaityti planą toliau ar išmesti jį į šiukšliadėžę. Todėl – šioje vietoje tikrai verta pasistengti.

     

    2. Prekės ir paslaugos (produktai)

     

    Ši verslo plano dalis yra apie Jūsų verslo “varomąją jėgą” – produktą. Nesvarbu, kas tai yra – prekės ar paslaugos (ar abi) – reikia tai tinkamai aprašyti. Ši dalis, paprastai, būna sudaryta vien iš teksto, tikrai nerekomenduoju kelti produktų nuotraukų (nebent tai – visiškai naujas, niekur nematytas produktas) ir gadinti viso verslo plano. Pasistenkite detaliai paaiškinti, koks yra Jūsų produktas. Kad būtų lengviau – šioje dalyje leisiu sau šiek tiek išsiplėsti.

     

    Detalus aprašymas

    Kokius parduodate (ar planuojate parduoti) produktus? Prekes? Paslaugas? Kiekvienai prekių/paslaugų kategorijai skirkite šiek tiek dėmesio – parašykite, kas tai, kiek kainuoja, kas yra produkto tikslinė grupė (kas produktą pirks, į ką jis orientuotas) ir kodėl (kuo produktas naudingas/reikalingas tikslinei grupei). Kokius kliento poreikius Jūsų produktas patenkina, kokias problemas sprendžia ir t. t.? Jeigu produktas yra pristatomas klientui naudojantis pašto/kurjerio paslaugomis – kiek tai kainuoja, kas moka tuos kaštus, kaip vyksta pristatymas, per kiek laiko (nuo užsakymo iki pristatymo į rankas) trunka visas procesas ir t. t.

     

    Beje, turiu pabrėžti, kad rašydami šią verslo plano dalį, susidursite su labai įdomiu fenomenu – pradėsite generuoti naujas verslo idėjas. Nenuklyskite. Geriau – užsirašykite jas atskirai, nepradėkite jų plėtoti verslo plane ir maišyti su jau sugalvotomis ir išdirbtomis idėjomis. Naujai gimusias idėjas tikrai galėsite panagrinėti vėliau.

     

    Palyginimas su konkurentais

    Būtinai palyginkite savo produktą su konkurentais. Paaiškinkite, kuo jie yra geresni už Jus (na, beveik negali būti, kad Jūsų produktas visais aspektais lenkia konkurentus ar yra “vienintelis ir nepakartojamas rinkoje”), o kuriose vietose Jūsų produktas lenkia konkurentus. Galbūt, pas Jus yra geresnė geografinė vieta? O gal esate laikomi rinkos ekspertais tam tikroje srityje ir tai suteikia Jums pranašumą?

     

    Kitais žodžiais – šioje vietoje reikia trumpai apžvelgti, kokia yra Jūsų produkto pozicija rinkoje.

     

    Gamyba/importas ir savikainos

    Paaiškinkite savo produkto kainos sandarą. Jeigu perparduodate kažkieno kito gamintą produktą – parašykite, kiek Jums kainuoja jį nusipirkti, kiek kainuoja atsigabenti, produkto saugojimas ar panašios būtinosios išlaidos, sudarančios produkto kainą.

     

    Gamintojai turėtų nurodyti, kiek kainuoja produkto gamyba, medžiagos, darbo jėgos kaina, technologijų kaina ir panašius faktorius. Paslaugas teikiantys verslai – teikiamų paslaugų savikainą, kuri susideda iš patalpų nuomos, technikos, žinių (kvalifikacijos kėlimas?), transporto ir panašių faktorių.

     

    Būsimi produktai

    Jeigu turite planų dėl naujų produktų pristatymo ateityje (t. y. – mokate tinkamai planuoti) – dabar būtų pats metas juos atskleisti. Kokie tai bus produktai? Kaip jie bus gaminami? Kam jie bus reikalingi ir t. t. (žr. aukščiau)?

     

    Šioje vietoje, gali kilti konfidencialumo klausimas dėl verslo plane pateikiamos informacijos. Jeigu manote, kad Jūsų verslo plane yra konfidenciali informacija – labai detaliai fiksuokite, kam jį pateikiate, kada ir kodėl. Taip pat – galite, kartu su verslo planu, pateikti ir konfidencialumo sutartį pasirašymui.

     

    3. Rinkos analizė

     

    Ši verslo plano dalis – itin svarbi. Kad ir kam Jūs tą planą pateiksite – gavėjai (-as) tikėsis, kad Jūs esate šios verslo srities ekspertas ir puikiai išmanote savo rinką. Ir štai šioje dalyje reikia tai parodyti. Turite ją parašyti taip, kad ji būtų suprantama bet kuriam ją skaitančiam žmogui.

     

    Rinkos analizė privalo susidėti iš:

     


    •  
    • Rinkos dalyvių

    Privalote žinoti, kas dar dalyvauja šioje rinkoje be Jūsų. Sunku būtų apibūdinti savo verslą, jeigu negalite apibūdinti, koks jis yra pas kitus tos pačios rinkos dalyvius. Egzistuoja milžiniškas skirtumas tarp skaitmeninės televizijos tiekėjų rinkos, kurioje yra tik keliolika dalyvių, iš kurių yra keli stambūs, ir taksi bendrovių, kurių, turbūt, yra šimtai.

     

    Tokia analizė turi didelę įtaką ne tik verslo planui, bet ir pačiam verslui.

     


    •  
    • Platinimo/prekybos modelių

    Prekės ir paslaugos gali patekti pas klientą įvairiausiais būdais. Paaiškinkite, kokie būdai yra labiausiai paplitę Jūsų verslo segmente, kaip veikia produkto platinimas. Kai kurie produktai yra išskirtinai parduodami didžiuosiuose prekybos tinkluose, kiti – elektroninėse parduotuvėse, kur papuola iš didžiųjų distributorių, kurie tuos produktus perka tiesiai pas gamintoją. Kai kuriais atvejais – tam tikri produktai yra parduodami ir tinklinio marketingo būdu, užsakomuoju paštu, vaikštant po klientų namus ir kitais būdais.

     

    Bet kokiu atveju – privalote žinoti (ir įvardinti) populiariausius, geriausius ir efektyviausius (piniginiu atžvilgiu) platinimo modelius.

     


    •  
    • Konkurentų

    Būtina aiškiai suprasti savo konkurentus. Kaip jie save pozicionuoja rinkoje? Kas jie? Kodėl (ir kokie) klientai renkasi būtent juos? Kodėl jie (konkurentai) yra sėkmingi? Kas įtakoja jų sėkmę – kaina, produkto galimybės, teikiamos paslaugos, klientų aptarnavimas, klientų apmokymai, programos, technologijos, prekių ženklai, pristatymas? Kas?!

     

    Esu parašęs ir atskirą straipsnį apie rinkos tyrimus, jį galite rasti paspaudę šią nuorodą.

     

    4. Strategijos apžvalga

     

    Šioje dalyje, reikia nustatyti Jūsų verslo strategiją: ką darote dėl savo tikslinės grupės (arba – tikslinei grupei) ir kodėl esate geriausi? Toliau – pabrėžkite, kaip auginsite lojalių klientų skaičių. Detaliai paaiškinkite. Labai detaliai. Tai – Jūsų strategija.

     

    5. Komandos apžvalga

     

    Tai – ne tik “įmonės įkūrėjas baigė 12 klasių ir sukūrė Counter-Strike žaidimo serverį, kurį aplanko iki 100 žaidėjų per mėnesį”. Ne, toks įrašas verslo plane atrodys mažų mažiausiai apgailėtinai. Labai tikiuosi, kad tokie žmonės net nedaskaitė šio straipsnio iki šios vietos, tad galime tęsti toliau.

     

    Paprastame verslo plane – parašykite, kas yra Jūsų verslo “varomoji jėga”, kodėl (patirtis, žinios, mokslai ir pan.) ir kiek tai Jūsų verslui kainuoja pinigų. Paprastai – “proto kaina” nurodoma paskutinių 3 mėnesių ir sekančių dviejų metų.

     

    Detaliame verslo plane – negalima apsiriboti vien tokia informacija. Čia jau reikia įvardinti visus skyrius (pavyzdžiui – gamybos, reklamos, pardavimų ir t. t.), darbuotojų skaičių kiekviename skyriuje, jų kainos augimą ir panašiai. Terminai, paprastai, nurodomi tie patys, tik skiriasi detalumas.

     

    6. Finansinis planas

     

    Šie dalykai yra privalomi bet kuriame verslo plane:

     

    Pinigų apyvarta (apyvartinės lėšos) yra svarbiausia finansinės skilties verslo plane dalis. Didžioji dalis verslo veikia dėka grynųjų, tačiau joks verslo planas neapsieina be apyvartos skaičiavimų.

    Pelnas ir nuostoliai, pardavimai, pardavimų kaina, verslo išlaikymo išlaidos ir panašiai. Visos sumos, paprastai, nurodomos prieš mokesčius. Nepamirškite įtraukti ir prognozuojamas investicijas į plėtrą ir pan.

    Balansinė vertė: be grynųjų ir pelno/nuostolių ataskaitos bei plano – verslas dažnai turi ir turtą (kilnojamąjį ir nekilnojamąjį), finansinius įsipareigojimus ir kapitalą.

    Pardavimų prognozės: sunku įsivaizduoti verslo planą be pardavimų prognozės. Ji tiesiog privalo čia būti. Beje, didelė dauguma žmonių, rašančiųjų verslo planus savo verslui (kai tai daro patys, o ne samdo žmogų iš išorės), daro milžinišką klaidą skaičiuodami optimistiškai.

    Darbuotojų planas: nepamirškite, kad Jūsų versle dirbantys (ar dirbsiantys) žmonės irgi kainuoja pinigus. Paprastame plane užtenka vos kelių eilučių, tačiau jos privalo būti (žr. aukščiau).

    Atsipirkimo analizė (sąlyginė): dauguma su verslo planais pridedamų investicijų atsipirkimo analizių nėra naudingos, nebent planą žadate pateikti bankui ar investitoriams.

    Rinkos prognozės: be pardavimų prognozės, būtina atlikti ir rinkos prognozę. Ar Jūsų produktas yra pastovaus, ar riboto vartojimo? Kiek yra potencialių klientų? Kaip šie skaičiai keisis? Pavyzdžiui – jeigu gaminate peilius su garantija iki gyvos galvos, užduokite sau klausimą, kada pasieksite natūralią rinkos ribą?

     

    7. Įgyvendinimo apžvalga

     

    Daug yra ginčyjamasi, kiek turi apimti ši, paskutinė dalis. Joje reikia apžvelgti visą planą trumpai – svarbiausius jo elementus, stipriausias ir silpniausias vietas, veiksmus, augimo planus ir taip toliau. Mano subjektyvia nuomone – ši verslo plano dalis turėtų tilpti į vieną/du puslapius. Daugiau tikrai nereikia. Stenkitės išmokti sisteminti informaciją ir atrinkti tai, kas iš tikrųjų yra svarbu.

     

    Žinau – šį kartą pateikiau labai daug “sausos” informacijos. Tačiau verslas nėra vien “linksmybės ir žaidimai”. Toli gražu. Be to – kartais rekomenduoju pasidaryti tokį verslo planą (bent kartą per metus) grynai “sau”. Taip padėsite sau sugeneruoti naujų minčių, pastebėsite rinkos dalį, kurioje nėra parduodami Jūsų produktai ar neteikiamos paslaugos, galėsite tinkamai atlikti savo verslo analizę ir taip toliau. Verslo planas sudaromas ne tik pinigams iš banko gauti. Jis sudaromas ir pinigams daryti.

     

    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.

  17. Ir tiek vidutiniškai gross (netto?) uždirba aktyvus "IBO" į mėnesį. O kiek jis turi būti aktyvus, kad tiek uždirbtų? Jaučiu, išeina visa darbo diena skambinėjant telefonu, rašant asmeninius el. laiškus, lankant potencialius pirkėjus ir potencialius platintojus... o kur dar seminarai... :D

     

    Be to, Lietuvoje nematau realaus tarnavimo klientams ir platintojų finansavimo, kurie lyg ir turėtų būti pagal tą įdomų Amway dokumentą... matome gi atvirkščią vaizdą - klientai ir platintojai turi tarnauti tinklui ir kišti pinigus... kažkas čia ne taip... :) Gal turimas omenyje Amway tinklo "sponsoriavimas", kai pirkėjai ir platintojai finansuoja patį tinklą, kad jis išsilaikytų? Tada tai apgailėtina... gauni sidabrinį medalį ir džiaugiesi. :)

     

    Tai ten pateikiamas tas "uždarbis" yra be išlaidų "verslui" - skambučių, važinėjimų ir panašiai. Sekančioje dalyje (Tinklinis marketingas (MLM), II dalis) pateiksiu daugiau įdomybių apie šią verslo rūšį. Žmonės skuba daryti kažkokias išvadas ir šaudyti kritikos strėles, kai parašyta viena iš 4 ar 5 dalių, kurias rengiuosi daryti apie MLM.

  18. Jeigu fb jums sukelia tik neigiamas emocijas, kokio velnio jį naudojate. Aš jame įžvelgiu tik pliusus, lengva ir greita bendrauti su draugais ir pažįstamais, su kuriais nėra galimybės susitikti. Daug naudingų straipsnių, grupių, juos lengva atsirinkti. Pvž. scrollinant žemyn, man gerokai paprasčiau apžvelgti temas, kuriomis domiuosi, nes dienraščiuose ar specializuotuose puslapiuose nepatogu.

    Pabaigai: neburnokit jeigu jūsų newsfeedas pilnas š*do, patys jį tokį pasidarėte. Turite draugų kurie kelia šlamšta ir jus tai erzina- meskite lauk arba nebeprenumeruokite jų naujienų. Unlike puslapius kurie jums nebeįdomus ir viskas, nebebus problemų.

     

    Apie tai ir eina kalba... Žmonės nemoka padaryti elementarių rūšiavimų to, kas jiems įdomu ir naudinga.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...