Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

pirkau prekę iš dealextreme užsakymą dariau 2/7/2011 ir neatsiunčia prekės, per paypal'ą iškėliau dispute, tačiau nieko neatrašė nei ką, tačiau gavau į emailą laišką jog man gražina pinigus

REFUND AMOUNT: ($8.87), tačiau tų pinigų nėra nei paypal'e niekur. Dabar net į laiškus neatsako, bei tarp invoice rašo

Status: Processing Paused due to Payment Complaint

 

Ką tokiu atveju daryti?

Redagavo laimonas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei per kazkiek laiko nieko neatsakys DX,paypal greiciausiai grazins pinigus tau. O siaip pirma reikejo jiem i supporta rasyti,jei normaliai parasai,jie visada atsako ir pasiulo patys arba grazinti pinigus arba persiusti isnaujo prekes. Net nereik per paypala kelti jokiu dispute.

Redagavo taimeris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip, tikrai atraso, bet paskutiniu metu atsakyma is supporto gauni tik po poros savaiciu :D seip tikrai labai nervinantis DX dalykas yra letos apsukos. Gal labai daug uzsakymu turi,nespeja suktis, bet viskas tikrai ilgai trunka... Vien waiting for supplier statusas prasilaiko minimum savaite nuo uzsakymo, paskui pakuoja dar 3 dienas ir tik tada priduoda pastan. O jei dar neturi kokios prekes is keliu esanciu siuntiny, tai vel papildomas vargas.

Redagavo pranskusd
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vos mėnesį išlaukei, palaukiau 2 mėn ir gavau ir nešikau į kelnes kaip kai kurie. Iš bėdos paklausi kas blogai pas jų, paaiškins. Jei labai šiki net patys padaro refund paprašius, kad ir 2 mėnesiams prabėgus.

 

O jei jau perki iš kinų, tai nusiteik laukti, o ne iškarto kaltint visus. Nori pigiau, lauk, nori greitai, imi DHL arba eini į parduotuvę ir nusiperki :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

pirkau prekę iš dealextreme užsakymą dariau 2/7/2011 ir neatsiunčia prekės, per paypal'ą iškėliau dispute, tačiau nieko neatrašė nei ką, tačiau gavau į emailą laišką jog man gražina pinigus

REFUND AMOUNT: ($8.87), tačiau tų pinigų nėra nei paypal'e niekur. Dabar net į laiškus neatsako, bei tarp invoice rašo

Status: Processing Paused due to Payment Complaint

 

Ką tokiu atveju daryti?

 

Man panašiai buvo prieš kelis mėnesius. Tik kad dispute iškėliau paskutinę galimo iškėlimo dieną (45 dienos galimo, jei gerai pamenu), nes DX supportas nesiteikė atrašyt į laiškus. Iškėlus dispute irgi gavau laišką iš DX, kad grąžina pinigus, bet nieko iš tiesų negrąžino. Pateikiau šią naują info paypalo dispute. Dar šiek tiek palaukiau ir iškėliau Claim. Bet per tą visą bylinėjimosi laikotarpį DX taip nieko ir neparašė PayPal sistemoje, tad paprasčiausiai atgavau pinigus, kai baigėsi Claim laikotarpis iki kada galima pateikt savo duomenis tyrimui.

 

Paskutiniu metu su DX darosi keisti dalykai. Anksčiau supportas atrašydavo per porą dienų, daiktai atkeliaudavo per mėnesį max, o dabar ir supportas dingęs, ir daiktai tuo pačiu dingsta. Gerai, kad jau yra atsiradę nemažai kitų panašių parduotuvių ir galima DX ignoruoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as nuo sausio 24 laukiu 9 siuntiniu visiem dispute iskeliau dx rase kad grazina pinigus bet taip ir negavau, paypal saskaita suspended dispute automatiskai uzdare :D tai jauciu taip nk ir negausiu bendra verte siekia virs 100usd biski gaila, turiu tracking numerius bet ziuriu kad taip ir nepaseke jie lietuvos dar

Redagavo kiborgas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jūs neskaitėt čia? http://www.post.lt/lt/?id=1194

 

Informacija dėl tarptautinių siuntų

 

Informuojame, kad dėl didelio iš trečiųjų šalių atkeliaujančio siuntų srauto jų pristatymas gavėjams gali užtrukti. Šiuo metu dauguma siuntų yra neišmuitintos.

 

Gruodžio–sausio mėnesiais dėl sudėtingų oro sąlygų ne tik trečiosiose, bet ir Europos Sąjungos šalyse buvo atšaukta dauguma skrydžių. Taip pat šiuo laikotarpiu kai kurių oro linijų darbuotojai streikavo. Dėl šių priežasčių užsienio šalyse susikaupė labai daug siuntų, kurios tik dabar pasiekia Lietuvą.

 

Kad visi procesai vyktų sklandžiau, prašome, gavus pranešimą apie atėjusią siuntą, Lietuvos paštui pateikti visus reikalingus dokumentus per pranešime nurodytą terminą. Jei prekė buvo pirkta užsienyje, taip pat būtina pateikti jos pirkimo faktą įrodantį dokumentą. Šią informaciją siųskite elektroniniu paštu [email protected]. Laiške neužmirškite nurodyti gavėjo vardą bei pavardę, siuntos numerį, kontaktinius duomenis. Prašome iš karto pateikti teisingus dokumentus. Taip pagreitinsite siuntos apdorojimo procesą tiek Lietuvos pašto deklarantams, tiek muitinės posto pareigūnams bei greičiau gausite laukiamą siuntinį. Atsiradus įtarimui, kad pateikti siuntos dokumentai yra neteisingi ir/ar suklastoti (arba visiškai nepateikiami), siunta sulaikoma kol gaunami teisingi dokumentai. Dėl to sulėtėja siuntų apdorojimo procesas. Taip pat primename, kad už dokumentų klastojimą numatyta administracinė ir/ar baudžiamoji atsakomybė.

 

Primygtinai prašome reikalingus dokumentus bei duomenis elektroniniu paštu siųsti tik vieną kartą. Kelis kartus siunčiant tuos pačius duomenis labai apkraunama sistema, taip pat dubliuojama informacija, kuri pateikiama muitinei.

 

Nurodytu elektroniniu paštu pateikus reikalingus dokumentus, į Jūsų el. pašto dėžutę bus atsiųstas automatinis laiškas, informuojantis, kad Jūsų pateikti duomenis sėkmingai priimti. Lietuvos pašto deklarantui kilus klausimų dėl Jūsų pateiktų duomenų, jis pats susisieks su Jumis nurodytais kontaktais.

 

Norime nuraminti, kad nė viena siunta, atkeliavusi iš trečiųjų šalių, nebus išsiųsta atgal siuntėjui.

 

Dėkojame už kantrybę ir supratingumą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...