Pereiti prie turinio

Kuro taupymas


Rekomenduojami pranešimai

riedeti nuo kalno su laisva pavara nera gerai stabdziu diskams, bet jeigu tai nera ilga ir status kalnas, tai kodel gi ne. Taip ,laisva pavara riedant kuras tauposi, bet daugiausiai jo sutaupytum tvarkinga vaziuodamas, neaksleruodamas, pavaras perjunginedamas ties 2k apsuku, kazkada per radija apie tai buvo kalbama, ir butent teisingas pavaru perjunginejimas duoda daugiausiai naudos. Bet jeigu automobilis senas, tai tokiu kuro sanaudo kaip nurodo gamintojas tu neisspausi vien del to jog variklis susidevejas yra.

As pats asmeniskai isigyjau auto su auto.pavaru deze ir dujom, tai man kuro taupymas nera aktualu. Susitvarkiau ismetima ,bet kazkokio zymaus kuro sumazejimo nepajutau.

O kodel tau pasistojo toks klausimas ? gal pas tave tiesiog padidejo kuro sanaudos zenkliai ? Pilant nekokybiska kura tokiu bairiu gali atsirast, bet tada jauciamas ir zymus traukos sumazejimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

riedeti nuo kalno su laisva pavara nera gerai stabdziu diskams, bet jeigu tai nera ilga ir status kalnas, tai kodel gi ne. Taip ,laisva pavara riedant kuras tauposi, bet daugiausiai jo sutaupytum tvarkinga vaziuodamas, neaksleruodamas, pavaras perjunginedamas ties 2k apsuku, kazkada per radija apie tai buvo kalbama, ir butent teisingas pavaru perjunginejimas duoda daugiausiai naudos. Bet jeigu automobilis senas, tai tokiu kuro sanaudo kaip nurodo gamintojas tu neisspausi vien del to jog variklis susidevejas yra.

As pats asmeniskai isigyjau auto su auto.pavaru deze ir dujom, tai man kuro taupymas nera aktualu. Susitvarkiau ismetima ,bet kazkokio zymaus kuro sumazejimo nepajutau.

O kodel tau pasistojo toks klausimas ? gal pas tave tiesiog padidejo kuro sanaudos zenkliai ? Pilant nekokybiska kura tokiu bairiu gali atsirast, bet tada jauciamas ir zymus traukos sumazejimas.

Tiesiog gyvenu zemaitijoje,tai cia riedeti vos ne ant kiekvieno kampo galima,bet va nezinau su pavara ar ant laisvo geriau. Ant laisvo pastebejau,kad apie 1.5k~~ apsuku buna kai riedi,bet gal tai tik puse tiesos? Ir kas del stabdziu disku,tai cia tiesiogiai jie dyla ar del to,kad ant laisvo variklis neprilaiko ir viskas tenka stabdziams?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog gyvenu zemaitijoje,tai cia riedeti vos ne ant kiekvieno kampo galima,bet va nezinau su pavara ar ant laisvo geriau. Ant laisvo pastebejau,kad apie 1.5k~~ apsuku buna kai riedi,bet gal tai tik puse tiesos? Ir kas del stabdziu disku,tai cia tiesiogiai jie dyla ar del to,kad ant laisvo variklis neprilaiko ir viskas tenka stabdziams?

na laikydamasis varivavimo kursus turejo tave su tuo supazindinti. Matai ,riedant ant laisvos, variklis negauna jokio kruvio, tai ir degalu sanaudos mazeja automatiskai. O kai riedi staciu kalnu ant laisvos ir stabdai ,tai dyla tiek stabdziu kaladeles tiek stabdziu diskai, tarkim jeigu ikaitintum stabdziu diskus per stipriai jie gali sulinkti/skilti, tarkim su karstais diskais ilekus i bala jie taip pat gali skilti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

riedeti nuo kalno su laisva pavara nera gerai stabdziu diskams, bet jeigu tai nera ilga ir status kalnas, tai kodel gi ne. Taip ,laisva pavara riedant kuras tauposi, bet daugiausiai jo sutaupytum tvarkinga vaziuodamas, neaksleruodamas, pavaras perjunginedamas ties 2k apsuku, kazkada per radija apie tai buvo kalbama, ir butent teisingas pavaru perjunginejimas duoda daugiausiai naudos. Bet jeigu automobilis senas, tai tokiu kuro sanaudo kaip nurodo gamintojas tu neisspausi vien del to jog variklis susidevejas yra.

As pats asmeniskai isigyjau auto su auto.pavaru deze ir dujom, tai man kuro taupymas nera aktualu. Susitvarkiau ismetima ,bet kazkokio zymaus kuro sumazejimo nepajutau.

O kodel tau pasistojo toks klausimas ? gal pas tave tiesiog padidejo kuro sanaudos zenkliai ? Pilant nekokybiska kura tokiu bairiu gali atsirast, bet tada jauciamas ir zymus traukos sumazejimas.

Nu, nu gal nenusisnekam, jog ant laisvo kura taupai....

 

Tiesiog gyvenu zemaitijoje,tai cia riedeti vos ne ant kiekvieno kampo galima,bet va nezinau su pavara ar ant laisvo geriau. Ant laisvo pastebejau,kad apie 1.5k~~ apsuku buna kai riedi,bet gal tai tik puse tiesos? Ir kas del stabdziu disku,tai cia tiesiogiai jie dyla ar del to,kad ant laisvo variklis neprilaiko ir viskas tenka stabdziams?

Nuo kalno meti auksta begi ir riedi. Seip keisk saibas ant ~2, 2.5 apsuku, bet svarbiausia nespaust gazo stipriai. Kuo daugiau gazo spustelni nuo daugiau kuro paduoda, jau geriau pamazu isibeget. Ir seip jei stabtelni neilgam neuzgesink variklio.

 

O daugiau tai, kaip pats sakei oro filtras ir pan. Dar siulyciau detis didelias padangas maziau valgys, o ir kalant i duobe ne taip skaudziai jausis. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalingus atsakymus gavau,dekui ;}

O kaip del slegio padangose?

Raso,kad gale reikia 1.9,o priekyje 2.1 pas mane. mazdaug 2.0 gale ir 2.2 priekyje pust,kaip kazkas sake,kad daugiau truputi palaikyt? Bet ar tiap nesusideves vidurys padangu labiau?

Redagavo Cukrus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie pavaras ir visa kita dauguma gerai pasakė, bet jei labai aktualu taupyti kurą, pirmiausia reikia pasirinkti tinkama automobilį. Pirkti ne kokia Audi A6 su 2,5 TDI, o A3 su 1,9 TDI. Jei važinėjama netik mieste, rinktis automobilį su autopilotu, bent pagal kompo parodymus, ima beveik visu litru mažiau dyzelio autostradoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie pavaras ir visa kita dauguma gerai pasakė, bet jei labai aktualu taupyti kurą, pirmiausia reikia pasirinkti tinkama automobilį. Pirkti ne kokia Audi A6 su 2,5 TDI, o A3 su 1,9 TDI. Jei važinėjama netik mieste, rinktis automobilį su autopilotu, bent pagal kompo parodymus, ima beveik visu litru mažiau dyzelio autostradoje.

 

Del automobilio,tai neaktualu dabar pirkimas,nezadu uzsibuti cia,koki turiu su tokiu dabar vazineju ;D tik vat ekonomiskiau vazinet noretusi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro padavima sumazinus imanoma sutaupyt, taciau nebetaip smagu su masina bus vaziuot :)

Bet ir tai nekazka. Pvz jei masina sunki, o variklis ir taip neisgalinguju tai gali ne tik, kad prasciau traukt, bet ir daugiau valgyt.

 

Geriausiai tiesiog su koja ta padavima mazint. ;D

 

Norėčiau paklausti ir kiek taip sutaupot (litrų)? Nes sunku tikėtis, kad ta suma didelė bus :unsure:

 

Būtų įdomu atsakymą gauti iš tų, kurie tai bandė (gal ir dabar taip toliau važinėja) :)

Nu su e36 1.6 tilpdavau i 8 litrus duju, bet cia jau visiskai pencininko rezimas, o vazinejant normaliai valgydavo apie 10 as kai per menesi prasuku mazdaug 1000km tai man jauciasi.

Dabar vel e36 1.6 tik be duju tai dabar visai netaupei vazineju, nes noriu atsidziaugt, bet degalinei tenka asara nubraukt tai teks vel pataupyt. :D

Redagavo north
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del automobilio,tai neaktualu dabar pirkimas,nezadu uzsibuti cia,koki turiu su tokiu dabar vazineju ;D tik vat ekonomiskiau vazinet noretusi

Šiaip jau viską kiti atsakė, tiesiog ramiai, neviršydamas greičio važinėji ir viskas. Nemanau, kad čia dar kažką labiau jaučiamo galima išspausti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išsilengvink automobilį. Vieni mėgsta palapines, miegmaišius, sulankstomas kėdes vežiotis, nors niekur nekeliauja. Jei bent 20 kg išimsi ir tai ok. Tolimose kelionėse kuo rečiau keisk apsukas, Palaikyk tolygų greitį. Jei važiuoji 4 ir daugiau juostų keliu, lenk kitą auto vos vos didesniu greičiu, nebūtina praskristi kaip pro stovintį. Mieste pavaras reiktų keist nesukeliant didelių apsukų, aišku tai kartais sunku padaryti, kai gale stovintys liepia važiuoti per geltoną :) Aišku kondicionierius, jis savo padaro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuvažiuojant 20000 km per metus susitaupo apie 400-500 Lt. Čia optimistiniu variantu.

Pats nesistengiu labai taupyt, bet kaip beprotis nesidraskau. Pavaras neretai keičiu ties +- 2100 apsukų, geriau lėčiau greitėju, bet 3k iš savo dyzeliuko neprašau.

Autostradose ar Kaunas - Vilnius irgi nesistengiu vilktis 90km/h, man laikas neretai yra brangesnis nei kuras, tad geriau visada paskaičiuokit, ar sutaupysit tiek kad būtų verta persėst į mažytę mašinytę (kas per mada lygint A6 ir A3, kai tai yra visai skirtingų kategorijų automobiliai, jei pats iš savo hečbeko perlipčiau į kupę, tai reiktų įsigyti stogo ar kokią kitokią papildomą bagažinę, o tau jau papildomos nemažos kuro sąnaudos + saugumas...).

Skubėdami irgi pagalvokit, ar tikrai reikia.

 

Taupyti reikią mąstant ir skaičiuojant

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas per mada lygint A6 ir A3, kai tai yra visai skirtingų kategorijų automobiliai

Būtent tai ir yra esmė, automobilių kategorijos skiriasi netik savo dydžių, patogumu, o ir išlaikymo kaina. Aišku yra tokių, kur sako A3, Golfas ar kiti maži modeliai tik moterim skirti, man čia ne lygis, tikram vyrui tik BMW 750. Arba aš važiuoju tik su benzinu, o dujos tik virėklėm arba dyzelis tik traktoriam :D Čia jau jų problemos.

Toks ir palyginimas, kad su 7 klase važiuok kaip nori, vistiek nebus pigiau kaip su 3 klase. Ir toks automobilio pasirinkimas ne pagal savo kategorija yra daug dažnesnė ir finansiškai skausmingesnė problema nei netinkamas vairavimo stilius.

 

Temos autoriaus tas neliečia, net neaišku ką jis vairuoja, kalbu bendrai apie pigų važiavimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...