Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Stanley, tu kalbi apie 5-10 proc. lietuviu pirkeju, kurie supranta kas yra TIKRA gera rida, kaip tokios masinos atrodo, kas yra komplektacija ir kad uz jas reikia daugiau primoket.

 

Kitiem reikia pigiai. Gyvas pavyzdys, gavau klausimą: Kam pirkt 06 zafira is taves kai uz ta pacia kaina galiu 09 nupirkti? Tik aisku jis ziuri 09m. pigiausia masina skelbimuose, plika komplektacija ir lygina su mano 06 siek tiek virs vidurkio su panoramom, navi, berakte uzvedimo sistema ir etc.

 

Kiekviena masina turi savo pirkeja, bet geriausiai visada iseina PIGUS variantai sakyk ka nori.

Redagavo MegaBoo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Komplektacija skonio reikalas, nevisiems jos reikia.

Mano nors ir nedidelėje, bet visgi šiokioje tokioje pardavimų patirtyje yra taip: auto už mažą rinkos kainą ir atitinkamos būklės parduodami labai ilgai, beveik visais atvejais tai buvo dyzeliniai tautovežiai. Tokių mašinų atvažiuoja žiūrėti tik durni pirkėjai, kurie ieško metų, ridos, neperka jeigu stiklas neoriginalus (reiškia daužta), jeigu yra mažas įlenkimas ant stogo (reiškia buvo apsivertusi) arba jeigu nemeta juodo dūmo (reiškia blogas variklis). Kartą Zafirą sugebėjau pardavinėti netgi 9 mėnesius, kaina buvo žema, būklė neideali, bet ir ne blogiausia. Su tokiom mašinom stengiuosi neprasidėti, tyčia niekada neperku, bet visgi kartais jos pas mane atsiranda dėl įvairių aplinkybių.

Tačiau kiek teko pardavinėti šiek tiek retesnių modelių, kurie buvo tikrai geros būklės, kuriuos galėčiau drąsiai parduoti artimam draugui - tokie išeidavo vos ne tą pačią dieną ir dar būdavo po kelis pirkėjus eilėje. Dažniausiai tai buvo benzas arba b/d, kaina buvo didesnė už LT rinkos vidurkį, kartais net pati brangiausia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Komplektacija skonio reikalas, nevisiems jos reikia.

Mano nors ir nedidelėje, bet visgi šiokioje tokioje pardavimų patirtyje yra taip: auto už mažą rinkos kainą ir atitinkamos būklės parduodami labai ilgai, beveik visais atvejais tai buvo dyzeliniai tautovežiai. Tokių mašinų atvažiuoja žiūrėti tik durni pirkėjai, kurie ieško metų, ridos, neperka jeigu stiklas neoriginalus (reiškia daužta), jeigu yra mažas įlenkimas ant stogo (reiškia buvo apsivertusi) arba jeigu nemeta juodo dūmo (reiškia blogas variklis). Kartą Zafirą sugebėjau pardavinėti netgi 9 mėnesius, kaina buvo žema, būklė neideali, bet ir ne blogiausia. Su tokiom mašinom stengiuosi neprasidėti, tyčia niekada neperku, bet visgi kartais jos pas mane atsiranda dėl įvairių aplinkybių.

Tačiau kiek teko pardavinėti šiek tiek retesnių modelių, kurie buvo tikrai geros būklės, kuriuos galėčiau drąsiai parduoti artimam draugui - tokie išeidavo vos ne tą pačią dieną ir dar būdavo po kelis pirkėjus eilėje. Dažniausiai tai buvo benzas arba b/d, kaina buvo didesnė už LT rinkos vidurkį, kartais net pati brangiausia.

 

Bet ar tiesa, kad pas Vokiecius/Turkus aikstelese jei nori nugriebti kelis gerus variantus tai turi imti visa paketa lauzu? Vienas draugas varinejasi is Turku aiksteliu tai taip visas biznis vyksta. Kelias geras duoda o po to visokias lagunas, a klases mersiukus ir kitus lauziukus turi krautis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na bukim saziningi, lietuvoje parduodamos masinos turbut koks 90% buvo dauztos arba/ir atsuktom ridom, taigi nieko stebetina kai atvaziuoja su dazu storio matuokliais ar daro diagnostikas, ir nesvarbu koks automobilio amzius ar kaina.

 

As nieko pries dauztas masinas neturiu, ir paciam teko tuo verstis kuri laika, ir pats su tokia vazineju, bet ne viena karta esu mates kai viskas buna sutvarkyta "belekaip" o pardavejas akis isputes sako kad net nebuvo musta. Pats kai tuo uzsiemiau, tai pirkejui visada foto parodydavau kaip atrode pries remonta. Jeigu saziningai atliktas darbas, kodel gi slept?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Todel kad pirkejas durnas dažniausiai. Jei pamato krušos ilenkima ant stogo sako kad mašina buvo apsivertus. Todėl.

 

Kalbu apie pirkejus 2-5k eur mašinoms. Kiek man tenka - beveik visi tokie, prisiskaite nesamoniu internete.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkėjas durnas ar už lavoną nori kaip už gerą automobilį?

Mašinos grįžta su 700k ridom ir/ar daužtos, o sako kad automobiliui nieko nebuvo ir kad rida tikrai nesukta.

Kažkodėl blogų istorijų apie perekupus daugiau negu gerų, todėl ir žmonės tikrina.

Nesena istorija, žmogus nusipirko automobilį su purkštukų gedimu ir 250k rida. Kadangi automobilis iš Švedijos, patikrinom pagal ridą pagal jo valstybinius numerius, ir ką gi radom? 750k tai kaip žmonės turi pasitikėt kaip aplinkui vien tokios istorijos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet ar tiesa, kad pas Vokiecius/Turkus aikstelese jei nori nugriebti kelis gerus variantus tai turi imti visa paketa lauzu? Vienas draugas varinejasi is Turku aiksteliu tai taip visas biznis vyksta. Kelias geras duoda o po to visokias lagunas, a klases mersiukus ir kitus lauziukus turi krautis.

Šito nežinau, po eksporto lavonų aikšteles nevaikštau :)

 

 

Todel kad pirkejas durnas dažniausiai. Jei pamato krušos ilenkima ant stogo sako kad mašina buvo apsivertus. Todėl.Kalbu apie pirkejus 2-5k eur mašinoms. Kiek man tenka - beveik visi tokie, prisiskaite nesamoniu internete.

Perekūpai patys kalti, kad savo melagingais skelbimais iškreipė Lietuvos rinką ir sukūrė pirkėjams iliuziją, kad galima nusipirkti idealų auto žymiai pigiau nei jis kainuoja vakarų Europoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerbiamieji,

 

Gal galite pasakyti kaip mūsų tautiečiai perikūpai išgauna auto kainas tokiomis geromis kainomis?

 

Dažnai vokietijoje tikriname automobilius patys apžiūrime ir nuperkame iš privačių asmenų.

 

 

Tačiau tokių skelbimų nebūna daug..

 

Girdėjome mitus kažkokius apie Exporto aikšteles, kur kainos mistiškai geromis kainomis, tačiau su defektais.

 

Ar galite pasakyti kaip tokias rasti? :D

Redagavo Mr Kent
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tose vadinamose eksporto aikštelėse kiek teko būt vien laužai, o kainos kosminės, nesuprantu kas ten už tiek perka.

Kažkokių stebuklingų aikštelių nėra, čia mitas, niekas nepardavinės mašinos perpus pigiau šiaip sau. Tiesiog kiekvienas perekūpas arba įmonė turi apsikabinęs vieną ar kelis dylerius, kuris jiems skambina kai prisirenka vienas ar keli paketai (pilni tralai) laužų nebetinkamų pardavimui į vietinę rinką. Atvažiuoja lietuvis ir pasikrauna iškart vieną ar kelis tralus. Dyleris gali padaryt gerą kainą, nes parduoda iškart didelį kiekį, jam nereikia ruošti mašinų pardavimui, dažniausiai ir mokesčių nereik mokėt, nes atiduoda mašinas be jokių kauferių.

Kitos įmonės perka iš aukcionų. Į aukcionus labai sunku papult, įmonė turi būti atidaryta prieš n metų, turi turėti n kapitalo ir t.t. Ten aišku geresnės kainos nei skelbimuose, bet niekada nežinai ką perki. Bet įmonėm tas nesvarbu, nes plika akimi nematomi defektai perleidžiami galutiniam pirkėjui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip Kauno turginiai pasakojo, tai perkant is tu eksporto aiksteliu yra derinama kaina ne automobilio, bet bendros sumos. Kaip ir minejo Stanley, kuo daugiau imi, tuo geresne kaina gaunasi. Grizo tralas ir is 9 auto buvo tik 2 vaziuojancios savo eiga. Tai reikia suprasti, kad visiskai viskas ten yra su defektais.

Taip pat tose aikstelese jie kisa modelius kurie jiems neparsiduoda, pvz nori gauti gera varianta A, turi paimti netoki gera varianta B, kuri gal net ant nulio parduosi.

Bet taip pat sake daznai apsiskaiciuoja su pinigais, pvz tukstanciu padaro mazesne kaina nei jau buna nudereta arba vietoj 9 auto i kaina iskaiciuoja 8.

Kiek pasakojo trala stengiasi surinkti daugiausiai per dvi pardavimo vietas.

 

Kalba eina apie 2000-5000e vertes automobilius.

 

Tik keista buvo klausyti kai grizta tralas ir ne velnio neatsimena nei ka pasime, nei su kokiais defektais, nei kiek tas modelis cia kainuoja. Atrodo perka bet ka ir bet kaip :] Greiciausiai dalis taip ir dirba, perka bet ka ir bet kaip, o poto ziuri kas cia gaunasi.

Nes kazkodel tie turginiai neatrodo tiek uzdirbantis kiek privatus perekupai kurie dirba tiesiog sau.

 

Aplamai paklausius man turginiu 40-50m amziaus tai is kalbos jie atrodo kaip megejai, nors tame versle 20 metu sukasi. Bet tas poziuris toks labai senamadiskas...

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paulius. is kalbos jie kalba lyg megejai, bet skaičiuoja viska geriau nei tu.

 

Tokia jų taktika - geriau nieko nežinoti, negu parduoti mažesne kaina :) Patikek, taip tikrai yra, jie seni vilkai, uždirba daugaiu nei bet kuris čia, tik kalba kaip nieko nežino ir kaip viskas blogai. Ypač tie kur nuo ankstyvų 90-2000 metų dirba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tose vadinamose eksporto aikštelėse kiek teko būt vien laužai, o kainos kosminės, nesuprantu kas ten už tiek perka.

Kažkokių stebuklingų aikštelių nėra, čia mitas, niekas nepardavinės mašinos perpus pigiau šiaip sau. Tiesiog kiekvienas perekūpas arba įmonė turi apsikabinęs vieną ar kelis dylerius, kuris jiems skambina kai prisirenka vienas ar keli paketai (pilni tralai) laužų nebetinkamų pardavimui į vietinę rinką. Atvažiuoja lietuvis ir pasikrauna iškart vieną ar kelis tralus. Dyleris gali padaryt gerą kainą, nes parduoda iškart didelį kiekį, jam nereikia ruošti mašinų pardavimui, dažniausiai ir mokesčių nereik mokėt, nes atiduoda mašinas be jokių kauferių.

Kitos įmonės perka iš aukcionų. Į aukcionus labai sunku papult, įmonė turi būti atidaryta prieš n metų, turi turėti n kapitalo ir t.t. Ten aišku geresnės kainos nei skelbimuose, bet niekada nežinai ką perki. Bet įmonėm tas nesvarbu, nes plika akimi nematomi defektai perleidžiami galutiniam pirkėjui.

 

Ne viena zinau kuris vaziuoja i Kyli, Flensburga ir pervaziavus Danijos siena 100km spinduliu renka ten exportines masinas ir tempia cia i Lietuva pardavinet. Masinos tai 5 golfai, B6 passatai, A3 audi ir t.t.. Viena zinau 23 metu jau pats varo ten ir per savaite 3 tralus prirenka. Pats kada ir varysiu pasiziureti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane visada domina uzdarbis tu kurie taip varo tralais, nes jei jie taip uzdirbtu kaip cia vietiniai perekupai kurie stumdo tarp lt>lt masinas, tai metus padirbes gali ir daugiau nebedirbt gyvenime :)))

 

Vienas pasakojo, kad nuo tralo 2000e uzdirba, tai nusijuokiau ir daugiau nebeimiau i galva ka sako :] 9 masinas pardavineti del 2000e tai kazkokia nesamone.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane visada domina uzdarbis tu kurie taip varo tralais, nes jei jie taip uzdirbtu kaip cia vietiniai perekupai kurie stumdo tarp lt>lt masinas, tai metus padirbes gali ir daugiau nebedirbt gyvenime :)))

 

Vienas pasakojo, kad nuo tralo 2000e uzdirba, tai nusijuokiau ir daugiau nebeimiau i galva ka sako :] 9 masinas pardavineti del 2000e tai kazkokia nesamone.

 

zinau kas nuo tralo apie 700eur uzdirba, per 9 masinas nuo tralo visas perekupam bei ukrainieciam isdauzo, masinos pigios, passatai b5+, golfai 4, zafiros ir pan, visos su darbais, nuo vienos lieka normaliai, kita ant savu, dar kita su lengvu minusiuku, ir sumoj nuo tralo ~700eur ir dziaugias ir iskart vel lekia i vokiecius :D per menesi pora reisu padaro, keikiasi tik kad ilgai veza, nes tralas dar naujas masinas vezioja de, sako galetu dar lycna reisa padaryt :)

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

700e nuo tralo - ok.

Bet galima 700e nuo vieno automobilio :)

 

Tiesiog tai yra pasirinkimas, jei iskaiciuoti "darbo valandas" as netikiu, kad prie vienos masinos nupirkimo, tvarkymo, pardavimo bus sugaista daugiau laiko nei tralo :)

 

Jei kalbeti apie mazesni uzdarbi, mano galva paemus auto kurios verte bent 4000e, praktiskai galima betkuria pirkti skelbime (ne is perekupo) ir nuo jos nieko nedarant uzdirbti bent 200e

 

 

bet skaiciuokim kiek pinigu reikia sukaupti, kad galetum tas 8 ar 9 masinas nupirkti ir kiek procentaliai mazai yra tie 700e

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

700e nuo tralo - ok.

Bet galima 700e nuo vieno automobilio :)

 

Tiesiog tai yra pasirinkimas, jei iskaiciuoti "darbo valandas" as netikiu, kad prie vienos masinos nupirkimo, tvarkymo, pardavimo bus sugaista daugiau laiko nei tralo :)

 

Jei kalbeti apie mazesni uzdarbi, mano galva paemus auto kurios verte bent 4000e, praktiskai galima betkuria pirkti skelbime (ne is perekupo) ir nuo jos nieko nedarant uzdirbti bent 200e

 

 

bet skaiciuokim kiek pinigu reikia sukaupti, kad galetum tas 8 ar 9 masinas nupirkti ir kiek procentaliai mazai yra tie 700e

Taip Pauliau, tu kalbi logiskai, jei iskaiciuot darbo valandas tai isvis gaunas absurdas, vaziuoja i vokietija 1500km i viena puse, kaip sake kasdien vokietijoje prasuka dar po 250- 300km, kabo ten 3 ~5 dienas, su nuvykimu gryzimu uztrunka veik savaite, grizt vel 1500km...nelengva tikrai, tik kaip pats sako as jau zmogus metuose palei 50 jau, visa gyvenima tik tuo uzsiemiau, sako sunku, taip sunku uzdirbt dar niekad nebuvo is masinu pardavimu, ale sako ka daryt, i fabrika uz minimuma kad vaikytu juk dirbt neisiu, i uzsieni vaziuot jau ir sveikatos nera fiziniam darbui, nu va ir taip skaiciuoja kad taip jam tokioj situacijoj geriau, seno kirpimo turginis cia, 25 metus tuo uzsiimantis

 

Ps: nejaugi taip lengva kad ir tuos 200eur pasigaut nuo masinos uz 4000eur vos ne na ura perkant? Mano galva per mazas atvadas kad del tiek rizikuot, ziurek islys koks gedimas, su juo neparduosi isvis o sutvarkes ant savu ar su minusu nusimest turesi. Isvis man toks vaizdas kad nera rinkos pas mus kad taip greituoju tik mojke su poliravimu padarius ar buferi/sparna perputus uzvirint 200-300eur, nera tautieciu, visi emigrave ir toliau mazeja, mazeja perkama galia, stovi toks vaizdas tos masinos ir tikrai geros. Tik ukrainieciai sluoja pigiausius tautovezius palei 1000eur ir vietiniai perekupeliai pigenom tarpusavy mainikauja

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip Pauliau, tu kalbi logiskai, jei iskaiciuot darbo valandas tai isvis gaunas absurdas, vaziuoja i vokietija 1500km i viena puse, kaip sake kasdien vokietijoje prasuka dar po 250- 300km, kabo ten 3 ~5 dienas, su nuvykimu gryzimu uztrunka veik savaite, grizt vel 1500km...nelengva tikrai, tik kaip pats sako as jau zmogus metuose palei 50 jau, visa gyvenima tik tuo uzsiemiau, sako sunku, taip sunku uzdirbt dar niekad nebuvo is masinu pardavimu, ale sako ka daryt, i fabrika uz minimuma kad vaikytu juk dirbt neisiu, i uzsieni vaziuot jau ir sveikatos nera fiziniam darbui, nu va ir taip skaiciuoja kad taip jam tokioj situacijoj geriau, seno kirpimo turginis cia, 25 metus tuo uzsiimantis

 

Ps: nejaugi taip lengva kad ir tuos 200eur pasigaut nuo masinos uz 4000eur vos ne na ura perkant? Mano galva per mazas atvadas kad del tiek rizikuot, ziurek islys koks gedimas, su juo neparduosi isvis o sutvarkes ant savu ar su minusu nusimest turesi. Isvis man toks vaizdas kad nera rinkos pas mus kad taip greituoju tik mojke su poliravimu padarius ar buferi/sparna perputus uzvirint 200-300eur, nera tautieciu, visi emigrave ir toliau mazeja, mazeja perkama galia, stovi toks vaizdas tos masinos ir tikrai geros. Tik ukrainieciai sluoja pigiausius tautovezius palei 1000eur ir vietiniai perekupeliai pigenom tarpusavy mainikauja

Tik kazin kas tuos naujus namus ir kotedzus statosi priemiesciuose?Turbut ukrainieciai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano galva taip labai paprasta uzdirbiti 200e. Ir tai visiskai nieko nedarant, tiesiog derybu forma numusi kaina, ka numusei uzsidejai ir viskas :) +100-200e ant numetimo naujam pirkejui.

Kiek zmoniu rinkau automobilius kurie juos nusipirko, laisvai nuo visu buvo galima uzdirbti nieko nedarant tuos kelis simtus euru.

As renkuosi siektiek kita kelia ilgiau ieskau automobilio, aptvarkau, bet ir uzdarbis yra kitas. Bet tai tik del to, kad as nenoriu kaupti sroto, man geriau vienas variantas, bet geras ir apciuopiamu rezultatu viska padaryti.

 

Esu nupirkes tik viena auto kurio defekta praleidau, bet tai tiesiog buvo ant salto variklio defektas, o atvaziavus buvo uzkaitinta. Bet nuo to automobilio vistiek solidziai uzdirbau ir netvarkant to defekto.

 

O kaip visi lietuviski perekupai pradeda? Turiu pinigu, perku masina ir pabadnysiu.

Nusiperki, uzsidejai kaina, galbut kazka patvarkei (nors po metu suprastum, kad elgtumeis visai kitaip) ir lauki pirkejo :) Oplia nuperka ir dziaugies pinigais, galbut jie nebuna menesinio atlyginimo dydzio, bet ir ne ant alaus. O su laiku viskas ateina.

 

Uzdirbti puikiai galima ir su srotais po 300e, bet reikia tam tureti noro. Esu pats nupirkes auto nes reikejo baldus vezti ir procentaliai uzdirbau virs 30proc. Bet tiesiog tai ne man :)

 

Bet nereikia ziureti kur kazkam kazkas gerai sekasi ir bandyti kartoti, reikia rasti savo :]

Man asmeniskai tolimas miskas masinu varymas tralais ir niekaip man nesueina galai, kad butu verta tai daryti. Bet juk zmones tai daro ir gyvena :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai visam pasauly viską daro su paskolom. Čia tik LT kažkas tokio baisaus tos paskolos, tik reikia protingai skolintis, o ne su belekokiom metinėm palūkanom ir už paskutinius.

Nera baisu aisku, vakaru visas pasaulis gyvena ant paskolu, tik kad pas mus biski siektiek kitaip viskas, mes ne vakarai ir stipriai atsiliekam, ekonomikoj pajamose isvis stabilumo nera. Mano aplamai atsakymas buvo kolegai kas stato tuos kotedzus. Vienaip ar kitaip zmoniu Lietuvoje mazeja, emigruoja dauguma, todel ir versla daryti kuo toliau tuo labiau darosi sunkiau, mazeja perkama galia. Del sito galiu gincytis nes cia faktas. Kad paskolos blogis - nesakau.

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai, nera ta Vokietija ten stebuklas (kalbu, nes zinau kas ten vazineja). Vazineja ten seni vilkai (kurie ismoke vokieciu kalbas), veliau is ju perema biznius ju vaikai. Masinas perka export aiksteles su visokiais defektais ir t.t ant galo pries pakrovima tralo turkai isrenka is masinu akumus, geresnius ratus nujema ir uzmeta skardinukus. Buna uzdirba nuo masinos 200 euru, 800 euru, kartais lieka ir 1500 euru, daznai ir i minusa nueina, nes kad variantus gauti turi pirkti paketa, o tas paketas sudaro pvz: lagunos, a klases mersiukai kur liaudziai ju nereikia. Dar nepamirskit lietuvos perpardvinetojai lupa lauk katalizatorius, jei brangesnios multimedijos jas isema ir parduoda (ideda prastesnias). Bet sio verslo uzdarbis remiasi dar tuo, jei pats viska tvarkai - dazai masinas, valai, tvarkai ka sugebi. Nes vieno pazystamo tevas i Vokiecius jau 23 metus vazineja ir jis dabar su juo vazineja. Daznai veza tuos tralus i Kauno turgu, galvoja ka iskarto nusimes be autopliuso, bet turint 23 metu idirbi, perekupam kurie sokineja ant tralu kainos netinka ir nori lediniu masinu, kad iskarto imeti i autopliusa ir parduodi. Taip, nebuna, tai vaziuoja pas save i aikstele, uzsidaro garaze ir prikelineja tuos slamstelius, kad turetu prekini vaizda. Tokia relybe. Pats kartais nuvaziuoju paziureti kaip jiems sekasi, tai ten darbas patikekit manim pro asaras yra, abu juodi kaip nigeriai ir zilais plaukais. Beje jie per menesi parsivaro 3 tralus. Savaite Vokiecius renka masinas, kitas dvi tvarko ir bando isparduoti. Del uzdarbio galiu pasakyti didelio stebuklo nera + pasidaro is tu ispjautu katalizatoriu ir kitu dalyku ka iseina is masinos papildomai parduoti.

 

 

Manau cia yra jau atgyvenes biznis, nes vistiek esame ES ir einam toliau, atsiras dar grieztesni istatymai pries tuos lavonelius, mokesciai prades stipriau spaust, tikrins tralus ir t.t. Taip, pat sutvarkys tuos visus perekupus ir valstybe prades rinkt mokescius.

 

Kaip pvz.: Italijoje masinos uz grynus nenusipirksi viskas banko pavedimu, masina gali prisiregistruoti tik su notariskai patvirintu automobilio pardavejo asmens dokumentu ir t.t..

 

Estijoje isvis, pries registruojant masina kelias dienas Mokesciu Inspekcija tikrina pirkimo-pardavimo sutarties teisetuma...

 

 

Geriau orentuokites automobilius pardavinet Vakaruose ar 3 salyse. Susiraskit patikima ir tvarkinga partneri ir - pirmyn!

Redagavo blooke
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...