Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Ieskausi biski rimtesnio prietaiso diagnostikai, kad kuo daugiau autu jungtusi.

 

Maciau yra neblogu kur pvz mersu net rodo prie kokios ridos kokia klaida rode, jei skydelyje nesutinka ridos zinom kad sukta.. bet yra problema kad ten kekvienai markei reikia metine licenzija isigyti.. o as bandau ieskoti prietaiso kur jau isigijai ir jokiu licenziju nereikia. Gal kazka rekomenduosit universalesnio?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Kokie pamąstymai apie pigių auto pardavimus (iki 2000 Eur) nuo liepos mėn įvedamo taršos mokesčio? Ar ženkliai kris pardavimai ir ar pirkėjai labiau rinksis brangesnį, bet mažiau taršų automobilį?

Redagavo Fumitto
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Kokie pamąstymai apie pigių auto pardavimus (iki 2000 Eur) nuo liepos mėn įvedamo taršos mokesčio? Ar ženkliai kris pardavimai ir ar pirkėjai labiau rinksis brangesnį, bet mažiau taršų automobilį?

Manau dauguma pirks brangesni, nebutinai maziau tarsu, kad ir is paskutiniu bet siek tiek uz brangiau nei pacio galimybes ir lt vidurkis. (vidurkis lyg 4800eur buvo) Kad tipo stipriau atsinaujint isvengiant tarsos mokescio ir ant ilgiau turet masina be mokescio. Jau ne is vieno taip girdziu :D

Nors asmeniskai manau, kad su laiku kas met mokesim ta mokesti, pratina liaudi, cia kai puode isvirt vis ugni didinant kad nejaustum ir iskart soko nebutu :D

 

O tie visai pigus iki 2000eur jauciu stipriai isvis rinka susitrauks, aisku vazines jais zmones kas naujesniu neisgali, bet tu pigiuju perekupus uzkardins jauciu, kur masina uz 800eur per diena per 3 rankas pereidavo kol pas pastovu gaspadoriu nusesdavo :D Nors taip ant duonos uzdirbdavo, ka dabar smulkieji perekupai darys nezinau...

 

Idomu ka kiti manot?

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš kelis metus važiavom su žmogum į Vokietiją pirkt E60, be Mpacko, visiškai paprastos išvaizdos, bet geru faršu nupirkom už ~10k€. Sako "žinau, kad grįžus draugai lazdavosis, kad brangiai mokėjau, nes LT tokie betmenai po 5k, bet aš perku ne modelį, o komplektaciją". Ir iš tikrųjų, suvedus į mobile.de tokius parametrus kaip ventiliuojamos masažuojamos sėdynės, adaptyvus kruizas, dinaminiai žibintai - čia buvo vienas pigiausių auto, ne tik tarp BMW, o apskritai.

 

Apskritai uz kiek dabar realu gyva ar bent jau tvarkinga E60 paimt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,Kokie pamąstymai apie pigių auto pardavimus (iki 2000 Eur) nuo liepos mėn įvedamo taršos mokesčio? Ar ženkliai kris pardavimai ir ar pirkėjai labiau rinksis brangesnį, bet mažiau taršų automobilį?

Šneki kaip politikas. Žmonės visada renkasi brangiausią auto kokį gali įpirkti ir taršos mokestis nieko nepakeis. Jei žmogus turi 2k mašinai, tai įvedus taršos mokestį jis vistiek turės 2k mašinai, tik jau turės rinktis pigesnę, kadangi dar reikės palikti taršos mokesčiui, taigi pagal logiką nupirks dar senesnę ir terš labiau. Taip pat tikėtina, kad vietoje benzininio pirks dyzelinį, nes jiems bus mažesni mokesčiai, taigi terš dar labiau. O visokie entuziastai, kuriems auto yra daugiau nei transporto priemonė, kurie perka senus galingus auto - taršos mokestis neprivers jų rinktis už tą pačią kainą naujesnius žemesnės klasės modelius. Jie ir taip pasiryžę išleisti tūkstančius remontams ir tiuningui, per kelias savaites kurui išleidžia daugiau, tai tas mokestis lašas jūroje.

O perekūpai vistiek mokesčio nemokės, taigi didelių rinkos pokyčių nebus.

 

Apskritai uz kiek dabar realu gyva ar bent jau tvarkinga E60 paimt?

Nuo 4 iki 15k, priklausomai kokios komplektacijos nori ir kas tau yra "tvarkingas".

 

Sveiki, gal kas važinėjat į Vokietija ir galėtumėt "Kielce" mieste pasižiurėti viena automobilį. Aišku, ne už ačiū,

Niekas nevažiuoja, sienos uždarytos. Nebent koks tralistas galėtų pažiūrėti, bet tokia ten ir apžiūra pas juos, kosmetiniai defektai ir vedasi-važiuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šneki kaip politikas. Žmonės visada renkasi brangiausią auto kokį gali įpirkti ir taršos mokestis nieko nepakeis. Jei žmogus turi 2k mašinai, tai įvedus taršos mokestį jis vistiek turės 2k mašinai, tik jau turės rinktis pigesnę, kadangi dar reikės palikti taršos mokesčiui, taigi pagal logiką nupirks dar senesnę ir terš labiau. Taip pat tikėtina, kad vietoje benzininio pirks dyzelinį, nes jiems bus mažesni mokesčiai, taigi terš dar labiau. O visokie entuziastai, kuriems auto yra daugiau nei transporto priemonė, kurie perka senus galingus auto - taršos mokestis neprivers jų rinktis už tą pačią kainą naujesnius žemesnės klasės modelius. Jie ir taip pasiryžę išleisti tūkstančius remontams ir tiuningui, per kelias savaites kurui išleidžia daugiau, tai tas mokestis lašas jūroje.

O perekūpai vistiek mokesčio nemokės, taigi didelių rinkos pokyčių nebus.

 

 

Nuo 4 iki 15k, priklausomai kokios komplektacijos nori ir kas tau yra "tvarkingas".

 

 

Niekas nevažiuoja, sienos uždarytos. Nebent koks tralistas galėtų pažiūrėti, bet tokia ten ir apžiūra pas juos, kosmetiniai defektai ir vedasi-važiuoja.

Tai kad kaip tik atvirksciai, dyzeliniams zymiai didesnis mokestis bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi taip galvoja, bet iš tikro atvirkščiai. Jeigu lyginti tuos pačius modelius su skirtingais varikliais - dyzeliniams mokestis beveik visada mažesnis, nes dyzeliai išmeta mažiau CO2. Vakarų Europa prieš 15-20m. irgi skaičiavo mokesčius pagal CO2 kiekį, po to kai miestai užduso dyzelių dūmuose suprato, kad tarša yra ne CO2 kiekis, o kitos medžiagos, kurių žymiai daugiau pas dyzelius. Dabar Lietuva užlips ant to paties grėblio, jeigu politikai nesusivoks ir nepakoreguos tos mokesčio lentelės.

https://www.delfi.lt/verslas/transportas/automobiliu-tarsos-mokestis-dar-neisigaliojo-bet-jau-veikia-rinkoje-pastebima-pokyciu.d?id=83558085

 

Imam kaip pavyzdį Passat B5.

1.9tdi nesvarbu kiek kW išmeta 148-149g, taigi mokestis jam bus 60€.

1.8 benzas 209g - 120€.

2.3 benzas 233g - 165€.

 

Honda Accord 7:

2.2 dyzelis 153g - 90€.

2.0 benzas 196g - 105€.

2.4 benzas 232g - 165€.

 

Paimkim ką nors naujesnio, pvz., Ford Mondeo 2010-2014m:

1.6 dyzelis 112g - 0€.

2.0 dyzelis 139g - 30€.

2.2 dyzelis 159g - 90€.

1.6 benzas 156g - 45€, bet kas pirks tokį variklį?

2.0 184g - 90€.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu mašina Lietuvoje, tai aišku Lietuvoje. Dabar populiariausia aferistų schema kai nurodo Vokietiją, o kai parašai prasideda istorijos, kad mašina užsieny, siųsk babkes ir išsiųsim tau auto. Tai nurodydamas Vokietiją tik atbaidysi pirkėjus, jeigu išvis neužblokuos. Nebent nurodyt Vokietiją, o komentaruose parašyt, kad mašina Lietuvoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Infliacija, plius mažesnis pasirinkimas, taigi didesnė pirkėjų paklausa vienam kibiro vienetui. Taip pat didesnė paklausa, nes konkurentai - seni vokiški auto irgi buvo pakankamai paprasti, nors ir labiau gendantys. Naujesnių kartų japoniški kibirai liko paprasti ir patikimi, o vokiečiai tapo gerokai sudėtingesni, taigi ir eksploatacija daug kam per brangi.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad neaiškus skelbimas kažkoks. Ridos nėra, VIN nėra, numeriai užtušuoti - iškart kvepia perekūpais. Toliau autopliusas leidžia įdėt 30 foto, pas tave tik 11. Komplektacija nesurašyta. Aišku, sakysi, kad pirkėjas gali viską sužinot telefonu, bet tokių mašinų kaip tavo šimtai, tai pirmiausia skambins tiems, kas nieko neslepia skelbime.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas yra su kainomis, kad pries 4 metus keliolikos metu kibirai kainuodavo 1500-2000EUR, dabar keliolikos metu to pacio vardo kibiras 3000-5000EUr kainuoja, pvz Civic, Accord, Mazda 6.

 

 

Nieko panašaus, yra tų kibirų už tokią kainą, kas pasikeitė per 5 metus tai benzininės mašinos tapo brangesnės nei dyzelinės.

Pats važinėju surudijusiais dyzeliniais kibirais. 2014 metais mazda 626 2000 metų pirkau už 4500lt, pernai pirkau mazda 5 2006 metų už 1600 eurų.

post-97198-0-90750300-1588850594_thumb.jpg

post-97198-0-19555500-1588850614_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad neaiškus skelbimas kažkoks. Ridos nėra, VIN nėra, numeriai užtušuoti - iškart kvepia perekūpais. Toliau autopliusas leidžia įdėt 30 foto, pas tave tik 11. Komplektacija nesurašyta. Aišku, sakysi, kad pirkėjas gali viską sužinot telefonu, bet tokių mašinų kaip tavo šimtai, tai pirmiausia skambins tiems, kas nieko neslepia skelbime.

 

Išrašei pizdy, tai viską sudėjo, apart papildomų nuotraukų. :D

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Komplektaciją turėjau omeny sužymėt realią, o ne belekokią :D El. sėdynių nėra, šildomo priekinio stiklo ir LED žibintų šiame modelyje išvis nebuvo. Čia kas užkliuvo už akių, dėl visko nesigilinau. Pažymėjai, kad neeksploatuotas Lietuvoje, o komentare rašai, kad metai Lietuvoje. Toks jausmas, kad specialiai nenori parduot :D

 

Nieko panašaus, yra tų kibirų už tokią kainą, kas pasikeitė per 5 metus tai benzininės mašinos tapo brangesnės nei dyzelinės.

Pats važinėju surudijusiais dyzeliniais kibirais. 2014 metais mazda 626 2000 metų pirkau už 4500lt, pernai pirkau mazda 5 2006 metų už 1600 eurų.

Prieš porą metų teko apžiūrėti beveik visus benzininius Accord 7 Lietuvoje iki 4k€, nei vieno gyvo taip ir neradom. Savo pardaviau už 4500€. Kažkaip netikiu, kad per tiek laiko kainos nukrito 3 kartus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...