Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

2024-05-12 10:15, DanielLK parašė:

Sveiki, užsiemu automobiliais iš Europos ir JAV. Paskutiniai metai visiškai tragedija, pardavimai maksimaliai sumažėje. Seku youtube Tautvyda iš Majamio kur perka automobilius iš JAV aukcionu, jis sako nuperka per mėnesi 500 auto + dar kiti tarpininkai. Jus man pasakykit kur tie automobiliai visi realizuojami, kaip Lietuvoje čia to pirkimo nėra? Tautvydo vloguose mašinos pagrinde visos Lietuvos rinkai skirtos. Tiesiog įdomu kur eina tos mašinos

Aš ir nesuprantu, kur tuos amerikonus padeda tokiais kiekiais temdami. Didelė dalis lietuvių baidosi, jei mašina buvo daužta, o iš Amerikos visos jos tokios. Plius amerikonai bene visi neekonomiški benzinai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, neprisimenu parašė:

Plius amerikonai bene visi neekonomiški benzinai.

Tikrai taip, geriau pirkt 300 tūkst. km nuvažiavusį dyzelinį auto ir tikrai niekas ten nesulūš 🙂
Tarkime iš US 70 tūkst., ir 300 tūkst. iš Europos. Tai įdomu kiek km reik važiuot, kad pradėjus keist tiesiog pakabos detales, dėžės tepalus ar dar ką ji bus ekonomiškesnė. 🙂

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 9 minutes, babausis1 parašė:

Tikrai taip, geriau pirkt 300 tūkst. km nuvažiavusį dyzelinį auto ir tikrai niekas ten nesulūš 🙂
Tarkime iš US 70 tūkst., ir 300 tūkst. iš Europos. Tai įdomu kiek km reik važiuot, kad pradėjus keist tiesiog pakabos detales, dėžės tepalus ar dar ką ji bus ekonomiškesnė. 🙂

 

O Europoj pagal tave nėra sveikų ar daužtų auto su mažom ridom? Tik USA? Amerikoj ten tik iki bažnyčios važiuoja ir susidaužo, o Europoj visos daužtos tai autobanais lakstė? 😄

aš labiau norėjau akcentuot, kad Lietuvoj auto parką bemaž sudaro turbūt 70 proc. dyzelių, o iš amerikos plaukia netoli šimto procentų benzinų. tai klausimas, kaip jos realizuojamos, jei du iš trijų lietuvių renkasi dyzelį. matyt išvažiuoja į Ukrainą ar dar kažkur

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, neprisimenu parašė:

Aš ir nesuprantu, kur tuos amerikonus padeda tokiais kiekiais temdami. Didelė dalis lietuvių baidosi, jei mašina buvo daužta, o iš Amerikos visos jos tokios. Plius amerikonai bene visi neekonomiški benzinai.

Dauguma perkasi sau - kas dalim beria, kas perkasi sau vazinejimui ar kazkokiam projekteliui, kas i Ukraina exportuojasi. Man atrodo nelabai ten gaunasi matematika pirkimui, kad sutvarkius parduot (Lietuvoje)🙂

O benzinas nera blogai - vidurkis Lietuvio ridos per metus gal kokie ~15k km (jei ne maziau) - kam to dyzelio?
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, babausis1 parašė:

Tikrai taip, geriau pirkt 300 tūkst. km nuvažiavusį dyzelinį auto ir tikrai niekas ten nesulūš 🙂
Tarkime iš US 70 tūkst., ir 300 tūkst. iš Europos. Tai įdomu kiek km reik važiuot, kad pradėjus keist tiesiog pakabos detales, dėžės tepalus ar dar ką ji bus ekonomiškesnė. 🙂

 

Aš duosiu konkretų atvejį.
Automobili X3 G01 30i, pirktas iš JAV 2020 metais su 40 tūkst rida. Dabar 80 tūkst. km rida. 
Mokėta buvo ~33 tūkst. EUR. Tuo tarpu Europoje tuo metu kainavo 20d turbūt kokius 40k EUR su 150 tūkst rida.
Kaip manai, kurios finale būtų/yra eksplotacija ir nusidevėjimas didesnis?

Ką aš pradžio turėjau omeny, kad man juokinga, kai žmonės skaičiuoja ekonomiškumą vertindami kiek pila kuro 100-ui kilometrų, nevertindami kiek visko gali tekt pakeist eksplotuojant automobilį su 3x didesne rida. 🙂
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors amerikonai beveik visi benzinai, bet jų vistiek importuojama žymiai mažesnis % nei europiečių, tai jie ir sudaro dalį tų 30% benzinų. 
Taip pat Lietuvoje nemažai finansiškai protingų žmonių kurie važiuoja dujomis, o amerikonai, ypač naujesni tam geriau tinka nei europiečiai su savo TFSI. Kai gali važiuot su dideliu V8 visureigiu pigiau nei dyzeliniu Golfu. 
Kas spėjo prastumti savo seną dyzelį iki rimtų gedimų tas vėl pirks dyzelį ir sakys kokie jie ekonomiški, nes valgo 4,79895l/100km riedant nuo kalno užgesintu varikliu 😄 O kas spėjo pakeisti purkštukus už 2k€, smagratį už 800€, kuro siurblį už 500€, turbiną už 400€, DPF, EGR - tie perka paprastą kaip žigulį europinį japoną ar JAV importą ir į tą klaksintį dūmijantį košmarą nebenori sugrįžt 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 21 minutę, Sleeder parašė:

Ar čia konkurentai dirba ar tikrai žmogus nesigaudo beveik visi neigiami komentarai https://rekvizitai.vz.lt/imone/autopatikros/atsiliepimai/

Tai yra paprastas dalykas. Netinka paslaugos kokybė ar kaina - tai ir neperki daugiau. Yra kas jam moka 450 Eur už patikrą, o yra kas piktinasi vaje kaip brangu. Kol jis turi klientų, jam dzin tie skundai ar dejavimai kaip brangu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaičius komentarus ten esmė ne kainoje, o paslaugų kokybėje ar net apgavystėse. Jau net ištisos fb grupės nukentėjusių yra. Pusę feisbuko jis jau užblokavęs, manau greit žmonės baigsis ir sėdės be darbo. Dar stumia ant kitų tikrintojų, kad visi blogi, o jis vienas geras. Nesu prieš konkurentus, bet tokių tai tikrai nereikia, nes gadina vardą ne tik sau, o ir visai paslaugai, žmonės po to išvis jokių tikrintojų nesamdys. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-05-15 14:35, MartynasKu parašė:

Tai yra paprastas dalykas. Netinka paslaugos kokybė ar kaina - tai ir neperki daugiau. Yra kas jam moka 450 Eur už patikrą, o yra kas piktinasi vaje kaip brangu. Kol jis turi klientų, jam dzin tie skundai ar dejavimai kaip brangu.

Kam mokėt tikrintojui tokias sumas, kai pas oficialų atstovą patikra kainuoja apie 100 eurų, kuri trunka porą valandų, automobilis patikrinamas nuodugniai: įskaitant dažų storio matuoklį; pakėlus ant keltuko, nuėmus apsaugas, dealerio diagnostika ir panašiai. Pseudo tikrintojas atvažiuoja su kokiu kinietišku š ar geriausiu atveju Launch ar Autel, kuris prie kai kurių blokų net neprisijungia.

Ir nereikia sakyti, kad atstovybėse durniai dirba ir tikrint nemoka. Kiekvieną dieną jie tą daro. O va šitas klounas tai pasakas pasakoja - https://www.facebook.com/Autoopatikra buvo kažkur jo video, kai rado "nesukinėtus" varžtus, kas įrodo jog grandinė nekeista (auto rida 120k ar 140k, o keitimas prie 180k). Tai kai tokie argumentai kainai mušti, tai pirkėjas išvis gali likti be auto, o tik už patikrą sumokėjęs. Skambino jis man irgi, telefonu apsimeta, kad "samdys tikrintoją" ir ar aš nieko prieš. Matyt jau ne vienas jį toli pasiuntęs yra 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemoka atstovybės tikrinti auto ir niekada nemokėjo. Yra atstovybių kur patikra ir palei 300€ kainuoja.
Jokių apsaugų nenuiminėja (tiesą sakant mes irgi nieko neardom, nes čia jau intervencija į mašiną). 
Diagnostika gal ir dilerinė, bet baigiasi tik klaidų nuskaitymu, gyvų parametrų nežiūri, o jei ir žiūrėtų, tai studentas vistiek nieko ten nesuprastų. 
Dažų storio matuokliais net nemoka naudotis, ką jau kalbėti apie kitų daužtumo požymių pastebėjimą. 
Būtent, kad jie to nedaro kiekvieną dieną, tai nėra jų specifika, tokią paslaugą turi tik todėl, kad klientai prašo. 

Esminis skirtumas tame, kad kai tikrintojui (sąžiningam) atsiųsi 5 skelbimus, tai jis iškart atmes blogus ir važiuos žiūrėti geriausio. Jei visi bus blogi, tai nežiūrės nei vieno. O į atstovybę patikrai turėsi nuvaryti visus 5, kad sužinoti, jog jie visi lavonai. 
Tikrintojas nuoširdžiai patars kurį auto geriau pirkt, kuriuos defektus galima nebrangiai sutaisyt, o kur variklis garsiau dirba, nors akivaizdaus defekto šiam momentui nėra. Tuo tarpu atstovybė tik išduos defektų lapą ir spręsk pats. 
Po apžiūros tikrintojas padės surašyti sutartį, perrašyti SDK, jei reikia nuvažiuoti kartu į regitrą ar nuvaryti mašiną iki namų. Kuri atstovybė atlieka tokias paslaugas? 
O kur dar kelių savaičių eilės atstovybėse, joks pardavėjas tiek nelauks. O jei mašiną perki kur nors Mažeikiuose, kas tau važiuos 100+km iki artimiausios atstovybės? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, Stanley parašė:

Nemoka atstovybės tikrinti auto ir niekada nemokėjo. Yra atstovybių kur patikra ir palei 300€ kainuoja.
Jokių apsaugų nenuiminėja (tiesą sakant mes irgi nieko neardom, nes čia jau intervencija į mašiną). 
Diagnostika gal ir dilerinė, bet baigiasi tik klaidų nuskaitymu, gyvų parametrų nežiūri, o jei ir žiūrėtų, tai studentas vistiek nieko ten nesuprastų. 
Dažų storio matuokliais net nemoka naudotis, ką jau kalbėti apie kitų daužtumo požymių pastebėjimą. 
Būtent, kad jie to nedaro kiekvieną dieną, tai nėra jų specifika, tokią paslaugą turi tik todėl, kad klientai prašo. 


Esminis skirtumas tame, kad kai tikrintojui (sąžiningam) atsiųsi 5 skelbimus, tai jis iškart atmes blogus ir važiuos žiūrėti geriausio. Jei visi bus blogi, tai nežiūrės nei vieno. O į atstovybę patikrai turėsi nuvaryti visus 5, kad sužinoti, jog jie visi lavonai. 
Tikrintojas nuoširdžiai patars kurį auto geriau pirkt, kuriuos defektus galima nebrangiai sutaisyt, o kur variklis garsiau dirba, nors akivaizdaus defekto šiam momentui nėra. Tuo tarpu atstovybė tik išduos defektų lapą ir spręsk pats. 
Po apžiūros tikrintojas padės surašyti sutartį, perrašyti SDK, jei reikia nuvažiuoti kartu į regitrą ar nuvaryti mašiną iki namų. Kuri atstovybė atlieka tokias paslaugas? 
O kur dar kelių savaičių eilės atstovybėse, joks pardavėjas tiek nelauks. O jei mašiną perki kur nors Mažeikiuose, kas tau važiuos 100+km iki artimiausios atstovybės? 

Čia iš savo varpinės pasakoji, nes pats tokį darbą dirbi. Ir pirma pastraipa visiška netiesa. Inchcape motors man išrišo daužimą, nes buvo keista šakė, parodė kad akivaizdžiai nauja įdėta, plius traverso varžtai sukinėti. Daužimas buvo nestiprus, detalės pakeistos originaliom naujom, (kapotas, sparnas), geometrija be virinimo atstatyta, dažų storis originalus (tikrintojas nebūtų radęs, nes nebūtų turėjęs galimybės po mašina palįst). O apsaugas tikrai nuiminėja visad, ne vieną mano mašiną tikrino ir mačiau ką daro. Visus apibėgimus ar defektus, sukinėtus varžtus su pirštu parodo. Buvo numuštas automato tepalo filtras su laikikliu, įdėtas akivaizdžiai naujas, iškart pasakė, kad galėjo būti jog automatas be tepalo padirbo. Tikrintojas iš viršaus būtų net nepamatęs. Su dažų storio matuokliu apeit daug mokslo nereikia, tai nesuprantu "ką ten mokėt reikia". O tarp tikrintojų - tikrai yra debilų, kurie tikrai nemoka jais naudotis: patikrina, rodo storį 110 ant sparno (originalus dažų storis), jis tą pačia detalę kitoj vietoj tikrina 😄 nu tai ######, jei ant tos detalės originalus dažų storis, tai ant tos pačios detalės kitoj vietoj jis kitoks nebus. Va čia yra nemokėjimo naudotis pavyzdys.

Ir taip, jie tą darbą dirba kasdien, nes auto patikros reikia laukt apie savaitę, o ne kelias. Čia tik tavo išmislas, kad atstovybės tik remontuoja auto, o tikrina tik tikrintojai. Absoliuti dauguma pirkėjų renkasi servisą, o ne tikrintoją. Bent jau Vilniuje. Sutikčiau gal tik dėl mažų miestų, gal vežasi tikrintoją, nes nėra atstovybių ar normalių servisų, kuriais galima pasitikėti (ne perekūpų draugų).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrintojas nera vienas, ju yra daug. Vieni dirba geriau, kiti blogiau, treti aferistai.

Zinau atveji kai tikrintojas dirbdavo po 20e Kauno turguje, kai pas mus visus tuo metu kainos buvo apie 100e. Jis pats draugams giresi sako tikrinu ir nieko nesuprantu, bet zmonem tinka.

 

Tas pats su servisais ne visi meistrai ten gabus, ne visi dirba saziningai. Ne jau tikites, kad atvare 15 metu masina i servisa, jums specialiai bus skirtas geriausias serviso meistras? Tikriausiai greiciau studentas. Nes atsakomybes per daug nenesa, o puiki terpe praktikuotis.

 

Joks servisas su masina nedaro bandomojo vaziavimo, nes tiesiog nenesa atsakomybes jei vaziuojant kas nutiktu.

Gyvi parametrai stovint ir vaziuojant skiriasi. Dalis agregatu su apkrova dirba kitaip nei tiesiog ant laisvo pagazuojant.

Vaziuojant gali bildeti vaziuokle, o akivaizdziai ja tikrinant to nesimatyt, vaziuojant jauciama trauka, stabdymas, automobilio stovejimas ant kelio, vibracijos, girgzdejimai, padangu uzimas, ratu musimas, greicio dezes darbas, variklio pasaliniai garsai duodant daugiau sukiu su apkrova ir kita.

 

Servisai taip pat turi savo privalumu, tai keltuvas, apsaugu nuemimas jei tai daro (daro ne visi). Jei pasistengs jie gali matyti tai ko tiesiog gatveje neimanoma matyti.

Nors man didziausias privalumas juose tai galimybe jungtis prie duomenu bazes ir matyti aptarnavimus. Naudinga tik jei auto pakankamai naujas ir bent didziaja dali laiko buvo aptarnautas ten. Tada matomos ridos, kas buvo keista ir pan.

Tai pagrinde pasiteisina taip vadinamiems polizinginiams automobiliams.

 

Gudrus pardavejai parduodami naujesnius ar brangesnius auto daznai sako sutinku tikrinti atstovybeje, nenoriu jokiu garaziuku ir smulkiu servisu, vaziuojam i atstovybe ir tai vis kartoja.

O kabliukas yra cia toks, kad pirkejui akis blizga, galvoja kaip pasitikima masina ir net pats pardavejas siulo tikrinti. Pardavejas gerai zino kokios eiles yra jo mieste patekti i atstovybe. Pirkejas paskambina ir isgirsta, kad eile bent kelios savaites. Ir perka be patikros 🙂

 

Dar griztant prie to bandomojo vaziavimo. Pardavinejau automobili su sankabos defektu, pirkejas tai zinojo. Bet norejo pilnai patikrinti. Patikra truko beveik 4h. Priraso aibe smulkmenu tokiu kaip "variklio apsauga sveria per daug"  - taip nes joje pilna purvo, zvyro, o masina nera nauja. Bet esminio ir vienintelio stambaus defekto kaip sankaba jie neuzfiksuoja. Nes tiesiog pavaziuojant kelis metrus iki keltuvo ne viskas pasijaucia.

 

Tikrintojas kartais turi galimybe patikrinti automobili salta, uzkurti po nakties. Servisas to niekada netures.

 

As tikrai nesu pries servisus ir tegul zmones ten tikrinasi.

Jei ieskai pagalbos, tai turi kreiptis ten kuo pasitiki. Jei pasitiki tikrintoju tai kreipkis i ji, jei tau atrodo patikimiau servisas tai kreipkis i servisa.

 

As ne tik tikrinu, bet ir prekiauju automobiliais. Patikros servise yra stipriai lengvesnes nei tikrintoju. Tai daug mieliau vaziuoju i servisus.

Zinoma yra buve kada tikrintojo klaida pakisa koja ir automobilis nera parduodamas.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, neprisimenu parašė:

Čia iš savo varpinės pasakoji, nes pats tokį darbą dirbi. Ir pirma pastraipa visiška netiesa. Inchcape motors man išrišo daužimą, nes buvo keista šakė, parodė kad akivaizdžiai nauja įdėta, plius traverso varžtai sukinėti. Daužimas buvo nestiprus, detalės pakeistos originaliom naujom, (kapotas, sparnas), geometrija be virinimo atstatyta, dažų storis originalus (tikrintojas nebūtų radęs, nes nebūtų turėjęs galimybės po mašina palįst). O apsaugas tikrai nuiminėja visad, ne vieną mano mašiną tikrino ir mačiau ką daro. Visus apibėgimus ar defektus, sukinėtus varžtus su pirštu parodo. Buvo numuštas automato tepalo filtras su laikikliu, įdėtas akivaizdžiai naujas, iškart pasakė, kad galėjo būti jog automatas be tepalo padirbo. Tikrintojas iš viršaus būtų net nepamatęs. Su dažų storio matuokliu apeit daug mokslo nereikia, tai nesuprantu "ką ten mokėt reikia". O tarp tikrintojų - tikrai yra debilų, kurie tikrai nemoka jais naudotis: patikrina, rodo storį 110 ant sparno (originalus dažų storis), jis tą pačia detalę kitoj vietoj tikrina 😄 nu tai ######, jei ant tos detalės originalus dažų storis, tai ant tos pačios detalės kitoj vietoj jis kitoks nebus. Va čia yra nemokėjimo naudotis pavyzdys.

Ir taip, jie tą darbą dirba kasdien, nes auto patikros reikia laukt apie savaitę, o ne kelias. Čia tik tavo išmislas, kad atstovybės tik remontuoja auto, o tikrina tik tikrintojai. Absoliuti dauguma pirkėjų renkasi servisą, o ne tikrintoją. Bent jau Vilniuje. Sutikčiau gal tik dėl mažų miestų, gal vežasi tikrintoją, nes nėra atstovybių ar normalių servisų, kuriais galima pasitikėti (ne perekūpų draugų).

Būtent, pasakoju iš savo varpinės, nes šitą darbą dirbu ir su šituo susiduriu kasdien. Mano parduodamus auto yra tikrinę atstovybėse ir ne kartą su pirkėjais po mano patikros papildomai esam važiavę į atstovybę kur nerasdavo dalies trūkumų, kuriuos radau pats. Ir čia nenoriu pasigirt neva koks aš geras tikrintojas, tai tiesiog įrodymas, kad neapsimoka važiuoti į atstovybę tikrinti prieš pirkimą. Mano atveju nepamatė nei dažytų dalių, nei nulūžusių žibinto laikiklių, nei sulankstyto TV, jau nekalbant apie gilesnius požymius. Vienam servise daužtumo patikra buvo tik prožektorium aplinkui apėjo net durų neatidaręs :D Kad tau ten atstovybė išrišo dužimą - valio, bet tai yra išimtis, o ne taisyklė. Jei detalės buvo pakeistos to nepamatyti neįmanoma, net jei buvo dažyta pagal gamyklinį dažų storį (nekalbu apie apsišaukelius tikrintojus). Taip, keltuvas padeda pamatyti daugiau požymių, bet keltuvai egzistuoja netik atstovybėse. 
Dar nepamiršk, kad patikra priklauso taip pat ir nuo mašinos amžiaus, sudėtingumo, kainos ir rinkos vertės. Kai perki darbinį arklį už 1k, tai ten užteks tik į artimiausią servisą nuvažiuot, kad už 10€ pasikeltų pažiūrėtų ar nesupuvęs, ar važiuoklė nesubyrėjus, stabdžiai stabdo, variklis nekala ir ok, svarbu iki tech pabaigos davažiuotų, koks skirtumas kas ten buvo daužta ir dažyta. Kai žiūri mašiną už 10k, bet už žemiausią rinkos kainą, tai ten jau svarbu, kad kėbulas nesuvirintas iš kelių, pagrindiniai agregatai be defektų ir tiek, važiuoklę ir kitus smulkius trūkumus už kainos skirtumą susitvarkysi. O kai žiūri mašiną už didelę rinkos kainą ir/arba 50-100k vertės, tai ten jau prasideda įbrėžimų ieškojimas, dėmės salone ir t.t. Dar ir nuo pirkėjų priklauso, vieni neperka jei buvo sparnas dažytas, kiti perka ir su virintu ketvirčiu ir jiems ok. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 21 valandą, Stanley parašė:

Po apžiūros tikrintojas padės surašyti sutartį, perrašyti SDK, jei reikia nuvažiuoti kartu į regitrą ar nuvaryti mašiną iki namų. Kuri atstovybė atlieka tokias paslaugas? 

Todėl čia atsirado niša tokiems kaip DOW, nes padeda žmonėms - praeina TA, užregina ir jeigu reik iki namų pristato. 🙂

Dėl servisas vs tikrintojas, patys visi išvardinot pliusus ir minusus abiejų pusių. Didžiausias pliusas, kad normalus tikrintojas savo asmeniniu vardu rizikuoja, jeigu darytų nesamones. Atstovybė šiuo atveju nelabai kuom atsako. 🙂

Mano vieną mašiną tikrino krastoj, su pavogta NBT. Davė sąmatą ir praktiškąi nieko žmogui nepasakė. Aš atsiėdęs suvardinau, kokia pinigų dalis iš visos sumos sudaro NBT, liko keli šimtai eurų ir jis tą mašiną nupirko. Būtų paliktas tiesiog rankose su ta sąmata - būtų man pasakęs viso gero. 🙂
Tiesa, daviau vėliau kontaktus, kas parduoda NBT ir kas pakeis šviesolaidį, atstatys fiškes, tai po kelių savaičių dar paskambino ir padėkojo. 🙂


 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DOW - viskas ok, tik kad jie kosmosą siekiančių kainų prašo už viską ką jie daro. Už blizgantį saloną, kavą ir administratorės kaštus nematau reikalo mokėti. 🙂  Stanley padaro tą patį, bet kas svarbiausiai dar už proto ribas siekiančias kainas. Aišku visada bus pigiausiai pačiam pasidaryti, o praeiti TA ar užsiregistruoti tikrai galima ir pačiam. 🙂 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas gerai su tais tikrintojais, tikrai buna labai adekvaciu ir fainu 🙂 tikrintojas turi buti objektuvus - t.y. ne gasdinti klienta, kad nepirtktu. Bet pasakyti ir gerus ir blogus dalykus. kiek kas ir kaip remontuojasi. 
 

yra teke su ivairiais sudurti. Jeigu samdyti, dazniausiai buna geri ir adekvatus. 

jeigu kokie “tolimi giminaiciai, kur kazkada prie techbikos buvo”. Tada galima net nerodyti mašinos. Viskas tik blogai, kad tik kaina numušti 🙂 nors esminiu problemu neranda, bet eina laizyti duslintuva ar “ar medus nebega”.

siaip sakyciau perkant masina uz 5k + tikrai reikia samdyti tikrintoja, o uz 10k+ veztis i servisa kartu su tikrintoju.

kas iki 5k - tiesiog nusimatyti papildoma 1k remontui ir tiek, nes bet kada bet kas gali senai mašinai sugesti 🙂 uz tiek beveik bet ka tokiai mašinai sutvarkysi. Net ir varikli pakeisi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Prieš 14 minučių, MartynasKu parašė:

DOW - viskas ok, tik kad jie kosmosą siekiančių kainų prašo už viską ką jie daro. Už blizgantį saloną, kavą ir administratorės kaštus nematau reikalo mokėti.

Vieni valgo "Džiaugsme", tuo tarpu man kartais pakanka ir valgykos prie ofiso. 🙂
Skirtingi žmonės, skirtingi ir žmonių poreikiai ir atitinkamai jiems yra pasiūla.

Nežinau dėl daug DOW įkainių, bet pvz. komiso pagrindais parduoti pas juos auto kaina yra 3 proc. + PVM. Ar tai daug? Galbūt, kaip už išsiurbimą ir sufotkinimą, bet dažnas net ir to nesugeba padaryt, ką kalbėt apie apie skambučius ir neadekvačius klausimus, kur dalį žmonių net purto išgirdus įvairius ir pasikartojančius klausimus. 🙂 
Plius net ir žmogui žinant, kad DOW parduoda ne savo auto, jam kažkiek ramiau pirkt iš patikimos įmonės, o ne iš kokio fizinio asmens.
 

Redagavo babausis1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pardavimui jie irgi neims bet ko, jei daužta, sukta rida, tu pas juos pardavinėti negalėsi - manau akivaizdu.
Dėl kosminių kainų, tai turėjau omenyje tas paslaugas, kurias teikia Stanley:
image.png.c5b2bc4938585764aed8bd3125324a69.png
Būtų pas Stanley tokios kainos, tai jo paslaugomis tikrai nesinaudočiau. Nes čia yra apiplėšimas viduryje baltos dienos. Suprantu, kad jiem kainuoja salonas, darbuotojai ir t.t. bet man kaip vartotojui tai neįdomu, ir kai yra alternatyva kelis kartus pigiau, faktas kad naudojuosi alternatyva.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, RokasSl parašė:

siaip sakyciau perkant masina uz 5k + tikrai reikia samdyti tikrintoja, o uz 10k+ veztis i servisa kartu su tikrintoju.

Nesutinku. Servisas pagrinde tik važiuoklę prakrato, tai kaip tik svarbiau pigiems auto, nes ten tokie defektai gali kainuoti ir pusę mašinos kainos, ypač jei dar dugnas supuvęs. Bet kai auto naujesnis, brangesnis, tai ten važiuoklė pats nereikšmingiausias dalykas. Na ras ten kokį klibantį šarnyrą už 50€, negi dėl to nepirksi mašinos? Šiaip pastebėjau pirkėjai per daug sureikšmina važiuoklę, nors tai pats paprasčiausias dalykas, daugeliui auto centus kainuoja ir bet koks servisas pakeist gali. Tuo tarpu tokių dalykų kaip pečiukas net netikrina, nors būna modelių kur pečiuką sutaisyt daugiau darbo nei variklį pakeist ir dar nei vienas servisas tuo nenori užsiimt. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu pardavėjai, pasireikškit kas čia per taktika, man visada įdomu buvo, kaina meta žemyn, po poros savaičių jei neperka kelia aukštyn ? Man nuo tokiu skelbimų iškarto atmetimo reakcija.

Įdomumo dėlei :

 

 

 

image.png

Redagavo VioLenT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...