Pereiti prie turinio

varle.lt suktybės ir vartotojo teisių gynimo drama


Rekomenduojami pranešimai

Mano Windows 7 yra legalūs ir jam tą pasakiau <..> paskutinius du kartus man Windows 7 perrašyti pavyko kuo puikiausiai

Ech, lietuviais esame mes gimę... Šiaip labai ištemptai viską dėstei, nuobodoka skaityti. ir tikria labai tautietiškai atrodo tas "nu nuleik kitaip pasiskūsiu. 98 centukai per mažai, bet vat jeigu pytaku nuleisi, tada jau viskas ore...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ech, lietuviais esame mes gimę... Šiaip labai ištemptai viską dėstei, nuobodoka skaityti. ir tikria labai tautietiškai atrodo tas "nu nuleik kitaip pasiskūsiu. 98 centukai per mažai, bet vat jeigu pytaku nuleisi, tada jau viskas ore...

"nu nuleik kitaip pasiskūsiu. 98 centukai per mažai, bet vat jeigu pytaku nuleisi, tada jau viskas ore...", - parodyk konkrečiai vietą, kurioje rašiau, kad ketinau skųstis dėl tų 98 centų. Jeigu negali tokios vietos parodyti, tai gal nesudarinėk absurdiškų išvadų? Niekas jų neketino "skųsti" dėl 98 centų kaip tamstai pasirodė. Be to, toks elgesys yra vadinamas reketu. O čia tiesiog pasiūliau derėtis ir viskas, atsižvelgiant į situaciją, kad jie nevykdo savo įsipareigojimo atgabenti prekę laiku. Nebūtų išėję sutarti - būčiau atšaukęs užsakymą ir tiek. Juo labiau, dėl kainos viskas buvo sutarta. Nesutarimai kilo, kai reikėjo grąžinti nekokybišką prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. O galbūt norima pasakyti, kad savo teisių gynimas yra smerktinas dalykas? Turiu džiaugtis, kad man blogą prekę įkiša, o po to meluoja, jog negalima atgauti sumokėtų pinigų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažnai tenka susidurti su tokiais klientais kaip tu, kuriems atrodytų, ežys į šikną įlindo:). Šventųjų šitoje istorije nėra, varle.lt bent jau galėjo pranešti apie situaciją ir išlaikyti profesionalumą net ir tau švelniai tariant p*sant jiems protą, tačiau tu ir pats gali būti šiek tiek supratingesnis. Ne visada viskas einasi taip, kaip turėtų, o kai porą dienų negavęs prekės iškart pradedi žiūrėti kaip nugrežti papildomai pinigų, iškart pasimato, kur prasideda ir pasibaigia tavo "vartotojų teisių gynimas".

Vadinti pora dienų tai, kas yra nuo spalio 25 dienos iki spalio 30 (o tiksliau iki lapkričio 7, nes tik tą dieną gavo normalią prekę, tačiau jau čia jų bėdos, nes žadėjo anksčiau viską, o aš laukti negalėjau, nes man tų RAM'ų reikėjo kuo greičiau), yra apsiskaičiavimas. Be to, buvau pakankamai supratingas dėl jų. Taigi, tiesiog pakartosiu, kad meluoti, jog pinigų už nekokybišką prekę grąžinti negali, tačiau ją pakeisti gali kita, yra mažų mažiausiai įžūlu. Tad gal nereikia dirbtinai švelninti situacijos ir varle.lt bei mane laikyti vienodai kaltais, kai taip tikrai nėra? Aš jiems dėl nieko nemelavau, o jie man melavo. Jeigu viskas būtų veikę arba būtų viską sutvarkę įstatymų numatyta tvarka, o ne bandę pradžioje akiplėšiškai išsisukinėti, jokių pretenzijų nereikščiau. Turbūt kiekvieno tokio tipo prekybininko svajonė yra turėti tylenius klientus, kurie dėl nieko nereiškia pretenzijų ir priima bet kokias š*dinas prekes.

Redagavo topsas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Topsas, suradai problema lygioi vietoi. Zodziu perskaiciau iki tos vietos kur buvo aisku , kad tu pradejai reikst pretenzijas net nesumokejes nei lito. Kai truputi paaugsi, turiu galvoi ne ugiu o protu, tokiu nesamoniu neissidirbinesi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vytas, vienaip ar kitaip ne tik jam su varle buvo problemų :) Man asmeniškai buvo tokia situacija:

Turėjo jie nešiojamą pc ( tikrai neblogas variantas buvo už 900LT ( 8GB RAM, 1TB HDD, Vaizdo korta 1GB, i3 procas). Viskas būtų buvę ok, susiskambinau, sako taip, ši prekė yra ir tikrai ji tiek kainuoja, nes vyksta jos išpardavimas. Galvoju - super, taip pigiai tikrai nerasi. Padarau jų svetainėje užsakymą, pasiėmu rekvizitus ir einu į banką pervesti pinigų. Laukiu eilėje, ir štai skambutis... Prisistato iš varlė.lt ir sako: " Atsiprašome, tačiau šio kompiuterio jau nebeturime 3 mėnesius. Gal norite užsisakyti kitą už 1500LT? ". Pagalvojau ir paklausiau, o kodėl prieš tai sakėte, jog yra? - "Matai, mes nevisada gauname atnaujinimus apie prekes, todėl sunku pasakyti". Ir taip visas pokalbis pasibaigė, nes jie padėjo ragelį.

 

Ačiū dievui, nepervedžiau pinigų jiems, nes būčiau likes be nieko ir tektų dar labiau aiškintis kas čia įvyko. Tiesa, salone pas juos ta pati prekė buvo, tik jos kaina buvo nepilnai 1700LT.. Tas pats kodas, taip pat atrodo ir tie patys parametrai. Sakyčiau labai jau keista :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu džiaukis, kad susidurei su varle o ne su TOPO CENTRU... Nes del topo centro tau ir Valstybinę vartotojų teisių apsauga butu ta pati pasakius, kaip mum pasake del televizoriaus. Vienas dedule tiesiai sviesiai pasake, kad mum sumoketa ir jums nera jokios galimybes susigrazinti pinigus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Topo centre viskas kitaip :) Ten viską galima, kai ateini pas tinkamus pardavėjus :) Pvz man su USB buvo taip, kad tik nusipirkau ir tą pačią minutę prie jų akių dėjau į pc ( reikėjo skubiai ), o nutiko taip, kad jis išsilydė. Vienas pardavėjas bandė neigti visą šitą įvykį, o kitas sako - Juk kameros tai filmuoja... Kaip tu tai paneigsi? Ir gavos taip, kad pakeitė per kelias minutes į naują, o seną pasiliko sau :)

 

Aplamai, labai priklauso koks pardavėjas. Tame pačiame skytech yra gerų ir blogų ( kadangi ten pastoviai perku, tai spėjau pajusti ką reiškia žmogus, kuriam reikia parduoti, o kuriam giliai p* ant tavęs )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apskritai dabar pilna tokiu gudruciu savo teisiu zinovu ir mokanciu pasneket ir pardaveju ir pirkeju puseje. Didzioji dauguma beabejo veda normalius prekybos santykius, as uzsakau, sumoku, tu parduodi. Bet jeigu nepasiseka ir pataikai ant aferisto pardavejo arba pirkejo, tada net nezinau ka patart, tik saugot nervus :) Aferiuga pardavejas, arba paslaugu teikejas geras psichologas, kaip ir aferistas pirkejas :) Jie jaucia zmogu su kuriuo bendrauja ir kiekvienam pritaiko ta elgesio modeli kurio reikia, tai arba puolimas, arba ignoravimas, arba dar kazkas. Sakyciau belieka palinket visiems stiprybes ir niekada "neuzsirauti" ant tokio pardavejo, paslaugu teikejo, ar pirkejo . Skaitykit istatymus, zinokit savo teises, ir svarbiausia taupykit nervus, perdaug nekonfliktuokit, jeigu matot , kad neteisus numokit ranka , pripazinkit ir eikit toliau, jeigu neteisus kitas, nereikia tu begaliniu susirasinejimu, dialogu ir t.t. iskart nesuprato, kreipkites ten kur reikia ir negaiskit laiko bandydami irodyt savo tiesa, daznai jus ignoruos tikedamiesi , kad nusibos ir apsiraminsit :D viena is taktiku siuo metu placiai taikomu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaičiau ir viskas aišku, kad neaišku... Suprantama žmogus nori atgauti prekę kuri neveikia. o gal veikia?

Autoriau, sakei sugaišai daug laiko ir nervų atidavei kovodamas su jais, o ar nebūtų buvę papraščiau tiesiog atsidarius internete tavo loptopo modelio aprašymą, gautį visą sąrašą RAM'ų suderinamumui? Nes toks faktas kad betkokie ram turi veikti pas MANE o ne pas JUS (i7 ar dar kas ten), manyčiau mažų mažiausiai kvaila.. :rolleyes: Absoliučiai visos motininės plokštės turi sąrašus, kuriuose parašyta kurie procesoriai ir ram palaikomi.. Net pateikti su absoliučiai tiksliais prekės kodais..

Nieko asmeniško, tiesiog noriu sužinoti ar tai darei, nes dažnai žmonės apie tai net nežinodami priekaištauja kaip kad ši situacija... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai nuobodus skaitinys. Prisijuokiau iš autoriaus, ypač kai jis pradėjo svarstyti, kokius antkainius varle.lt yra užsidėjusi.. :))

Aš manau, kad autoriui labai pasisekė ir iš dalies čia rodomas varle.lt geranoriškumas. Tikrai yra šlykščių įmonių, kurioje net su vartotojų teisėmis nieko pasiekti nepavyksta.

 

Šioje istorijoje vertėtų nusilenkti Varle.lt kolektyvui, kadangi, vartotojų teisės aktai aiškiai apibrėžia, jog:

 

Daiktų keitimo ir grąžinimo tvarką reglamentuoja Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 (Žin., 2001, Nr. 58-2105) patvirtintos Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės. Jose, be kita ko, nurodyta, kokių prekių vartotojas neturi teisės keisti ar grąžinti, joms esant kokybiškoms. Minėtame teisės akte nurodyta, kad visi elektros įrenginiai nėra grąžinami (85,00 kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą), todėl reikalavimas dėl kokybės reikalavimus atitinkančio telefono, televizoriaus ar kito elektros ar elektronikos įrenginio grąžinimo galėtų būti patenkintas tik geranorišku pardavėjo sutikimu.

 

Vartotojas pats sutiko pirkti siūlomą prekę, jam niekas jos tikrai neįpiršo. Varle.lt kolektyvas pasielgė sąžiningai vartotojo atžvilgiu.

 

Ir nereikia čia pūsti burbulo. Nes truputi juokinga...

Nusipirkta prekė veikė, tačiau ji neatliko reikalingų funkcijų dėl vartotojo žinių trūkumo, šioje vietoje pirkėjas nežinoto tiksliai kokie RAM tipai jam tinka labiausiai.

Redagavo BrainStorm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Taip, jie pinigus grąžino, bet tik po to, kai aš pats parodžiau charakterį, parodžiau akivaizdžias pastangas ir parodžiau jiems, kad visa tai geruoju ir tylėjimu jiems nesibaigtų.

 

pritariu %100. as pries kelis menesius buvau apgautas omnitelio del ~70lt, nieks nesnekejo su manim, irodinejo savo tiesas. Vos tik pradejus sneketi apie trecias tarnybas, sutarciu orginalo prasymus ir t.t. susieke aukstesne darbuotoja ir dave 100lt bonuso uz ju klaidas:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neduok Dieve, tokio kliento :D Nenoriu izeisti autoriaus, galbut jis teisiskai ir teisus, bet tokiu ne vienas pasitaiko ir pardavejams graziai nervus iskabina. Saunu, kad atgavai litus, bet rasinys buvo kiek ilgokas :) Dekui, kad pasidalinai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas do verksnys klientas...

Tai kitą kartą, perkant rūbus tarkim sportsdirect.com kur siuntimas 10 dienų (!!!!), laukiant užsakymo patvirtinimo 2 dienas, ir tau išmes, kad tos prekės neturi kur užsisakei, arba atsiųs ne visas prekes, tai ten irgi rašyk!! Prašyk nuolaidos! Duok Dieve mažiau klientų tokių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo.. Viskas aišku pasidarė nuo tos vietos kaip jau buvo parašytas laiškas dar nepraėjus žadėtam terminui.. Sunku su tokiais klientais, na bet ir vadybininkas netinkamas šioms pareigoms, kantrybės visiškai neturi.

 

Visada stengiuosi viską spręsti gražiuoju ir žiūrėti netik savo interesų, bet suprasti ir kitą pusę. Kaip ir šioje situacijoje, vadybininkas viską bandė išspręsti gražiai, bet matomai kantrybės neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko asmeniško, tiesiog noriu sužinoti ar tai darei, nes dažnai žmonės apie tai net nežinodami priekaištauja kaip kad ši situacija...

Taip, viską dariau. Ieškojau man tinkamų modelių, o kai gavau RAM'us, atlikau testus kelis kartus, ieškojau internete, ką tie testų rezultatai reiškia, kad TIKRAI įsitikinčiau, jog RAM'ai neveikė. Tikrai nebuvo taip, kad jungiu kompą, kompas sufreez'ina ir, vuolia, RAM'ai neveikia. Atlikau pilnavertį testą tiek su veikiančius, tiek su neveikiančiais RAM'ais kelis kartus ir pamačiau skirtumą, indikuojantį duotų RAM'ų neveikimą. Na o programinės įrangos neveikimas su duotais RAM'ais buvo viena tik iš papildomų sąlygų teigti, kad neveikia.

 

Labai nuobodus skaitinys. Prisijuokiau iš autoriaus, ypač kai jis pradėjo svarstyti, kokius antkainius varle.lt yra užsidėjusi.. :))

Aš manau, kad autoriui labai pasisekė ir iš dalies čia rodomas varle.lt geranoriškumas. Tikrai yra šlykščių įmonių, kurioje net su vartotojų teisėmis nieko pasiekti nepavyksta.

 

Šioje istorijoje vertėtų nusilenkti Varle.lt kolektyvui, kadangi, vartotojų teisės aktai aiškiai apibrėžia, jog:

 

 

Vartotojas pats sutiko pirkti siūlomą prekę, jam niekas jos tikrai neįpiršo. Varle.lt kolektyvas pasielgė sąžiningai vartotojo atžvilgiu.

 

Ir nereikia čia pūsti burbulo. Nes truputi juokinga...

Nusipirkta prekė veikė, tačiau ji neatliko reikalingų funkcijų dėl vartotojo žinių trūkumo, šioje vietoje pirkėjas nežinoto tiksliai kokie RAM tipai jam tinka labiausiai.

Šiaip žinojau, kokia prekė tiko, ir būtent tą užsakiau, bet man davė ne tai, ką užsakiau, tad žinių trūkumą ir tingėjimą perskaityti visą tekstą pasilik sau. O ta teisės akto dalis, kurią cituoji, nėra taikoma, kadangi mano atveju galioja teisės aktai, apibrėžiantys tvarką su neveikiančiomis ir nekokybiškomis prekėmis, kuri galioja ir elektronikos prekėms. Visų pirma, reikėtų pradėti nuo to, kad prekė neveikė. O toliau viskas, ką teigi, yra tik iš klaidingos prielaidos sekantys teiginiai. Tad nėra prasmės ir nagrinėti visko, ką čia susakei.

 

O šiaip dėkui visiems, kas suprato, jog varle.lt pasielgė akiplėšiškai, meluodama dėl teisės aktų ir nenorėdama grąžinti sumokėtų pinigų teisės aktų numatyta tvarka. Matau, kad kai kas iš čia esančių tiesiog patingėjo viską perskaityti, bet žinutę rašė vien tam, kad pasikeltų žinučių skaičių arba patys yra prekybininkai ir gina savo kolegas. Tai natūralu. Suprantu, teksto labai daug ir gali būti nuobodu jį skaityti, bet stengiausi viską nupasakoti tiksliai taip kaip buvo - nieko nei pridėdamas, nei atimdamas. O kai kas tiesiog ėmė ir melavo, kad "prekė veikė", o tuomet laiką gaišo, rodydami teisės aktus, taikomus tik veikiančioms prekėms. Taigi, kad nekiltų noras toliau meluoti dėl situacijos ar daryti nepagrįstų išvadų, viską sutrauksiu į tris teiginius:

1. Gavau neveikiančią prekę

2. Pageidavau grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus

3. Varlės melavo, kad pinigų grąžinti negali, tačiau prekę pakeisti kita gali

 

Apskritai suprantu, jeigu prekė veiktų ir pirkėjas akis draskytų prekybininkui dėl veikiančios prekės, tada galima pinigų negrąžinti, o prekės atgal nepriimti. Ir nieko nebūčiau nei sakęs, nei daręs, jeigu viskas būtent taip ir būtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, viską dariau. Ieškojau man tinkamų modelių, o kai gavau RAM'us, atlikau testus kelis kartus, ieškojau internete, ką tie testų rezultatai reiškia, kad TIKRAI įsitikinčiau, jog RAM'ai neveikė. Tikrai nebuvo taip, kad jungiu kompą, kompas sufreez'ina ir, vuolia, RAM'ai neveikia. Atlikau pilnavertį testą tiek su veikiančius, tiek su neveikiančiais RAM'ais kelis kartus ir pamačiau skirtumą, indikuojantį duotų RAM'ų neveikimą. Na o programinės įrangos neveikimas su duotais RAM'ais buvo viena tik iš papildomų sąlygų teigti, kad neveikia.

 

 

Šiaip žinojau, kokia prekė tiko, ir būtent tą užsakiau, bet man davė ne tai, ką užsakiau, tad žinių trūkumą ir tingėjimą perskaityti visą tekstą pasilik sau. O ta teisės akto dalis, kurią cituoji, nėra taikoma, kadangi mano atveju galioja teisės aktai, apibrėžiantys tvarką su neveikiančiomis ir nekokybiškomis prekėmis, kuri galioja ir elektronikos prekėms. Visų pirma, reikėtų pradėti nuo to, kad prekė neveikė. O toliau viskas, ką teigi, yra tik iš klaidingos prielaidos sekantys teiginiai. Tad nėra prasmės ir nagrinėti visko, ką čia susakei.

 

O šiaip dėkui visiems, kas suprato, jog varle.lt pasielgė akiplėšiškai, meluodama dėl teisės aktų ir nenorėdama grąžinti sumokėtų pinigų teisės aktų numatyta tvarka. Matau, kad kai kas iš čia esančių tiesiog patingėjo viską perskaityti, bet žinutę rašė vien tam, kad pasikeltų žinučių skaičių arba patys yra prekybininkai ir gina savo kolegas. Tai natūralu. Suprantu, teksto labai daug ir gali būti nuobodu jį skaityti, bet stengiausi viską nupasakoti tiksliai taip kaip buvo - nieko nei pridėdamas, nei atimdamas. O kai kas tiesiog ėmė ir melavo, kad "prekė veikė", o tuomet laiką gaišo, rodydami teisės aktus, taikomus tik veikiančioms prekėms. Taigi, kad nekiltų noras toliau meluoti dėl situacijos ar daryti nepagrįstų išvadų, viską sutrauksiu į tris teiginius:

1. Gavau neveikiančią prekę

2. Pageidavau grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus

3. Varlės melavo, kad pinigų grąžinti negali, tačiau prekę pakeisti kita gali

 

Apskritai suprantu, jeigu prekė veiktų ir pirkėjas akis draskytų prekybininkui dėl veikiančios prekės, tada galima pinigų negrąžinti, o prekės atgal nepriimti. Ir nieko nebūčiau nei sakęs, nei daręs, jeigu viskas būtent taip ir būtų.

 

Na ką tu laikai veikiančia/neveikiančia preke... RAM'us tau gerus davė, tik buvo ne tokie, kokių tau reikėjo. Jeigu būtum nuo pradžių kaip žmogus bendravęs, tai tikriausiai tau viską ir būtų normaliai pakeitę. Aš apturėjau panašią situaciją Oze (berods, Topo Centras?) - nusipirkau ausines, ir tik išėjęs apsižiūrėjau, kad paėmiau su 2.5mm jungtimi. Iškart nuėjau atgal, pripažinau klaidą, iškart atsiprašiau už papildomus rūpesčius, ir be problemų pasiūlė pakeisti ausines arba atiduoti pinigus, nors jokie teisiniai aktai jų neįpareigojo. Taip sakant, kaip šauksi - taip atsilieps.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

SauliusK, jei gerai supratau, tai tavo situacija tikrai nepanasi. Visu pirma, tai buvo tavo klaida del apsiziurejimo, o jo atveju, tai personalo klaida :) Apie RAM`us visiskai nieko neismanau, bet logiskai galvojant, jeigu susirasciau tokius, kokiu man reikia ir kurie tikrai veiktu, o pasiulytu jiems atitikmeni, kuris man netiktu, tai zinai ka, tureciau dar ir kokia teise pasiust juos velniop...

Tikrai visko neperskaiciau, bet permeciau akim situacija ir apmasciau, kaip as elgciausi. Jeigu uzsisakau preke, kuria turi pristatyt per 2-4 paras, tai as ja ir turiu gauti. Jeigu negaunu, tai man jau buna kaip ir nuostolis: laukti dar papildomai tiek laiko. Ty. ta atveji, kad pirkejas reikalavo nuolaidos as visiskai palaikau. Na, tik nepritariu tiem paistalam apie didelius antkainius, kad maciau pigiau, tai cia jau pirkejo akibrokstas :)

Pinigu susigrazinimas sioje situacijoje - privalomas! Tai ka, dabar tureciau laukt dar `n` laiko, kol tinkamus RAMUS pristatys??? Ar dar geriau, nusipirkt kitur ir po savaites gaut siuntini, kas reikstu, jog tureciau jau vienus nereikalingus.

Redagavo Merfas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip teko degti ir man nuo Varlės (Kaune). Prieš metus bandžiau televizorių pirkti. Pristatymo terminai irgi neatitiko ir du kartus pristatymo data buvo atidėta (iš ~4 dienų patapo ~trys savaitės). Grąžino pinigus, kai į el. komunikaciją įtraukiau direktorių :) Nusipirkau televizorių iš kitos firmos. Atvežė tą pačią dieną.

 

O šiaip, Varlė nėra kažkas išskirtinio. Lygiai tas pats galioja visoms kitoms LT kompiuterių šūdfirmėms: Fortakui, Kilobaitui ar Skytech'ui, kurios pas save beveik nieko neturi.

Redagavo CR1M1N4L
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu tik dėl to, kad Varlė.lt priimė užsakymą, kai prekės neturėjo. Gal galima ir būtų pritarti, jog vadybininkas nebuvo maloniausias. Visa kita - autoriaus išsidirbinėjimai. Netgi pinigus grąžino, kas ne visuomet baigiasi taip smagiai.

 

Beje, pirkti prekę iš kitur, kai nesi susigrąžinęs pinigų iš pirmosios prekybvietės - va čia tai jau klaida.

 

P.s. Nebepirk iš Varle.lt - padarysi jiems paslaugą. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, pirkti prekę iš kitur, kai nesi susigrąžinęs pinigų iš pirmosios prekybvietės - va čia tai jau klaida.

Tu ka? Juokauji? Koks kitas variantas tamstos mintyse? Zmogus gal duona su ta velnio deze uzsidirba, tai jam gal badaut, tol kol pagaliau sulauks siuntos?

Netgi pinigus grąžino, kas ne visuomet baigiasi taip smagiai.

As nesuvokiu kaip ju galimejo negrazint, o ne priesingai :))) Cia jusu paklausius, tai reikia but stumdomam vien del to, kad parduotuve nesusitvarko. Kame mano bedos? Daryk pristatymo laika 2-30dienu, tai tokiu atveju as ir nepirksiu. Kam cia ta marketingo burbula pust?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu ka? Juokauji? Koks kitas variantas tamstos mintyse? Zmogus gal duona su ta velnio deze uzsidirba, tai jam gal badaut, tol kol pagaliau sulauks siuntos?

 

As nesuvokiu kaip ju galimejo negrazint, o ne priesingai :))) Cia jusu paklausius, tai reikia but stumdomam vien del to, kad parduotuve nesusitvarko. Kame mano bedos? Daryk pristatymo laika 2-30dienu, tai tokiu atveju as ir nepirksiu. Kam cia ta marketingo burbula pust?

Tai jei reikia „čia ir dabar“, visada gali pirkti parduotuvėje. O autorius ir apie „eBay“ netgi buvo užsiminęs. Kitas dalykas – jo kompiuteris juk veikė su senais RAM. Suprantu, jei šlavėjui šluotos niekas neduotų ir dirbt reikėtų.

 

Visai neseniai kovojau su UK paštu, kad atlygintų nuostolius už prarastą siuntą (grubiai, 215 svarų). Po dviejų mėnesių atgavau pinigus, nors teko nemažai pasistengt (mokėjau iš lietuviškos sąskaitos, čekio neturėjau, sunku buvo įrodyti, kokia siuntinio vertė). Atgavau pinigus, be jokios kompensacijos. Tačiau vis tiek patenkintas, kad bent sugebėjau atgauti, nors tai buvo pašto kaltė. Dabar vėl kovoju su viena įstaiga, kad pinigus gaučiau, kurie man priklauso. Antrą savaitę vėluoja. Džiaugsiuos, jei išvis gausiu pinigus.

 

Parduotuvės bėdos, kad nesusitvarko su sandėliavimu, bet po to pačiam kyla problemų, kai turi prekę ir dar kažkas sako „gavom iš jūsų pinigus, galim duot prekę“. Perki - nepavyksta - susigrąžini pinigus - perki kitur. Ir viskas išspręsta taikiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visai neseniai kovojau su UK paštu, kad atlygintų nuostolius už prarastą siuntą (grubiai, 215 svarų). Po dviejų mėnesių atgavau pinigus, nors teko nemažai pasistengt (mokėjau iš lietuviškos sąskaitos, čekio neturėjau, sunku buvo įrodyti, kokia siuntinio vertė). Atgavau pinigus, be jokios kompensacijos. Tačiau vis tiek patenkintas, kad bent sugebėjau atgauti, nors tai buvo pašto kaltė. Dabar vėl kovoju su viena įstaiga, kad pinigus gaučiau, kurie man priklauso. Antrą savaitę vėluoja. Džiaugsiuos, jei išvis gausiu pinigus.

 

Offtopic:

 

 

mano nuomone, būtų įdomu, ne tik man, paskaityti šią istoriją. Jeigu turėsi laiko, aprašyk ją tam skirtoje skiltyje :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...