Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Nieko antidemokratiško nematau. Nei čia kokia diskriminacija, nei dar kas nors, ką būtų galima priskirti išsigalvotam režimui. Apskritai, kažkodėl dauguma dabartinių abiturientų labai bijojo kriterinio vertinimo, o dabar jau patenkinti visi tik ir rašo: "va, toks visada ir turėjo būti.". Gerai, kad jūs žinote daugiau nei sėdintys viršuje, tačiau iš dviejų vertinimų, sakyčiau, norminis buvo teisingesnis, nes suskirstė pagal tai, ko yra verti (žiūrint į ateitį, t.y. į stojimus), todėl labai puikiai derėjo prie lamerių sistemos, o kas dabar bus, tai tik vienas velnias težino, nes atsiprašau, chebryte, bet Dievu tai tikrai netikiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nesuprantu ko jums nepatinka tas kriterinis vertinimas? Na jis nėra tobulas, bet tikrai nėra blogesnis už senesni vertinimą. Vieninteliu dalyku kuo nusivyliau tai lietuviu, bet čia jau ne vertinimo kalte, o viso to egzamino struktūros. Pvz tokiame egzamine kaip matematika aš iš ankšto pasiskaičiavau ir žinojau ko reikia tikėtis tai man bent stresą nuėmė. O kai surinkau 6 balais daugiau nei tikėjausi net ir pradžiugino. Informatikos egzamine labai matėsi kriterinio vertinimo privalumai, nes žmogus kuris surinko 40 taškų gauna tik 29 vbe balo, o tai yra gan logiška, kadangi tuos 40 taškų gauni iš word ir excel ką galėtu padaryti dauguma abiturientų. Užtat jei dar padarai programavimą tada tavo vbe balas kyla kaip ant mielių, nes tai reiškia, kad tikrai turi informatikos žinių.

 

Dėl didelio 100 skaičiaus. Mažiau pavydėkite. Ir pagalvokite ar demokratiška yra suteikti 100 tik 1% išrinktųjų man tai absurdas. Nors vertinimas ir nėra tobulas, bet aš už tai, kad jis būtų tobulinamas negu grįžtama prie seno.

Įdomus tavo argumentai už kriterinį vertinimą. Jis tau sukelia mažiau streso? Galbūt šį argumentą ignoruosiu... Tikriausiai tavo antras argumentas yra toks, kad su buvusiu vertinimu, prastai parašius egzaminą, galima gauti nemažai balų, jei mažai kas gerai jį parašė. Nežinau ar tai yra visiškai blogas dalykas. Nors kiek aš matau, tai egzaminų rezultatai iš esmės yra naudojami palyginti abiturientu rezultatus tarpusavyje. Juk jie yra svarbus tik stojant. Universitetai nori priimti geresnius abiturientus, tad jiems ir reikia kažkaip sužinoti kas yra tie geresni. O tam visai gerai tiko senesnis įvertinimo būdas. Jis parodydavo kiek procentų žmonių aplenkei. Aišku, norėtus (nors man), kad įvertinimas dar tiesiogiai parodytų žinių lygį, bet deja... O dėl didelio 100 skaičiaus, tai man nelaba yra dėl ko pavydėti. Ir nelabai supratau tavo tos minties apie demokratiškumą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man įdomu, ką jie galvojo su savo tuo kriteriniu vertinimu, nes yra tokių atvejų, kur gali rinktis iš 2 egzų tarkim, o vienas buvo lengvas, tai ten aukšti balai kaip grybai po lietaus, o kitur - sausa. :D

Čia, manau, ne NEC'o kaltė, o aukštosios mokyklos, kuri leidžia rinktis iš kelių egzaminų. Visgi, yra sunku sudaryti visiškai skirtingų dalykų panašaus sunkumo egzaminus.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry, bet nesutinku. jeigu žmogus lėčiau mąsto, nereiškia, kad jis prasčiau už kitus žino...

Žinios yra gerai, bet mąstyti greitai taip pat ne ką mažiau svarbu. Tas greitas mąstymas kartais gali būti ir svarbiau už tobulas žinias. Bet aišku, jei viską žinai, bet kažkodėl nespėji visko padaryti, tai gal ne taip viską gerai ir žinai? Žinojimas nėra tik kokios nors formulės iškalimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip bijosiu pažiūrėt, kad jau geriau duočiau kam savo prisijungimo kodus ir tegul kitas žmogus baisėjasi :( :D

Baisu yra ne tada, kai balai vidutiniški, baisu kai yra 100,0,86, ir 90+ preliminariu balu iš istorijos - tai yra baisu. Kai visas triūsas ir darbas įdėtas nueina šuniui ant uodegos dėl kažkokio kvailo dvasininko kuris rašė savo autobiografija.

Redagavo Puatje
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baisu yra ne tada, kai balai vidutiniški, baisu kai yra 100,0,86, ir 90+ preliminariu balu iš istorijos - tai yra baisu. Kai visas triūsas ir darbas įdėtas nueina šuniui ant uodegos dėl kažkokio kvailo dvasininko kuris rašė savo autobiografija.

 

kokios temos buvo mokykliniam? kaip sekėsi perlaikyti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...