Pereiti prie turinio

Padėkite išsirinkti automobilį


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Vienas giminaitis paprašė pagalbos, jam skubiai reikia naujo automobilio, nes gavo paaukštinimą darbe ir dabar jis turės daug važinėti maršrutais Vilnius - Riga bei Vilnius - Talinas ir šiaip aplink Lietuvą verslo reikalais. Kadangi aš esu transporto vadybininkas, jis manęs paprašė, kad rasčiau keletą variantų. Bet vis delto norėčiau paklausti ir jūsų, ką jūs galėtumet pasiūlyt? (Jei galite, meskite nuorodas su skelbimais)

 

Reikalavimai automobiliui :

 

Kaina: +- 40 000 Lt

Patikimas autombilis (Fiat, Renault ir t.t. netinka)

Komfortiškas

Ekonimiškas

Sedanas

4/5 durys

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PIrksiau pusiau Hibrida Ta Toytota, nuo 8K euru prasideda, girdejau Vilniuj jie populiareja

ir tikrai ekonomiskas

 

 

Benzinas/Dujos 33K litu

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-hecbekas-2009-benzinas-elektra-3374912.html

 

 

Atrodo tai pornografiskai :D, yra dzipu tojotos hibridu, geriau atrodo, bet ir sitie siaip smagus sake :)

 

Uz tokia kaina ieskociau hibridinio jei daug vazinet reikia

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greitkeliams svarbiausia ilga dėžė ir galingesnis variklis, kad ją pasuktų. Teko važiuot ilgą atstumą su Opel Insignia, vidutinis greitis 160-180, sąnaudos buvo 6,5l/100km. Komfortiška, gera garso izoliacija, greičio visai nesijaučia. Nors vokiškų mašinų nemėgstu, bet šita įspūdį paliko. Nesugalvočiau geresnės mašinos ilgiems atstumams.

Galiu parvaryt iš Vokietijos, kitos savaitės gale jau būtų Lietuvoj. Jeigu domina - visa info www.24auto.lt.

Redagavo Stas22
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kodėl, bet pasatai jam nepatinka, tipo labai "diediški". Kolkas svarstom apie Volvo s80 (2008-2009) Ką manot?

Volvo puikus pasirinkimas, ner ka lygint su passatu. Jeigu vazineja bus tolimais atstumais tai konforto atzvilgiu, saugumo ir pan. tai volvo s80, tikrai puikus pasirinkimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalavimai automobiliui :

 

Kaina: +- 40 000 Lt

Patikimas autombilis (Fiat, Renault ir t.t. netinka)

Komfortiškas

Ekonimiškas

Sedanas

4/5 durys

Toyota Avensis tada. Dyzelinis motoras pagal galios poreikį ir gyvumą. Rekomenduoju 2.2 D-4D 110kW motorą - nėra toks lepus, galios irgi pakankamai, 6 pavaros, sąnaudos mieste nėra dar baisios (~7,5 l/100km paspaudinėjant), stovi grandinė, nereiks keisti diržų. Jei galios visgi pasirodytų mažokai, na, tada belieka 2.2 D-CAT motoras 130kW, bet jie su savais niuansais ir labai daug jų pardavime yra nujotų (žmonės nesuvokia, kad tie motorai skirti ne po miestą pensininkiškai maltis, supjauna juos važiuodami ant aukštų pavarų mažu greičiu).

Na, o jei pasirodytų, kad tokių nereikia, tada variantas Toyota Corolla (nuo 2007 m. kur ėjo sedanai) su 1.4 D-4D 66kW motoriuku. Vienas giminaitis be problemų tokį eksploatavo kiekvieną savaitgalį važinėdamas Vilnius-Klaipėda-Vilnius, praktiškai visad gerokai viršydamas greitį, tai mašina nesiskundė, net ir to variklio pakako. O mieste jis gerokai ekonomiškesnis nei Avensio motorai. Dydis jau irgi labai panašus į Avensio, tai komfortas irgi adekvatus turėtų būti.

PIrksiau pusiau Hibrida Ta Toytota, nuo 8K euru prasideda, girdejau Vilniuj jie populiareja

ir tikrai ekonomiskas

 

 

Benzinas/Dujos 33K litu

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-hecbekas-2009-benzinas-elektra-3374912.html

 

 

Atrodo tai pornografiskai :D, yra dzipu tojotos hibridu, geriau atrodo, bet ir sitie siaip smagus sake :)

 

Uz tokia kaina ieskociau hibridinio jei daug vazinet reikia

Prius gan kantrios mašinos - teko gyvai matyti taxi iš Italijos su 740k km rida :D ir baterijoms toli gražu nepanašu į galą (ko daug kas bijo pirkdami hibridus. Nereikia pirkti keltu plukdintos ir mėnesį stovėjusios iš JAV ir nebus bėdų su tom baterijom <_<). Aš mielai iš savo seno Avensio dyzelinio persėsčiau į tokį ar ankstesnės kartos Prius'ą, bet:

1. aš per metus nuvažiuoju apie 10k km tik;

2. 95% mano važiavimo yra mieste;

3. nors ir trumpai, bet tenka rytais kamščiuose pastovėti, o kartais ir vakare ilgesniuose;

 

O temos autoriaus draugo atveju tai akivaizdu, kad nė vienas punktas netiks. Užmiestyje hibridas tikrai nebus toks ekonomiškas kaip dyzelis, ypač jei teks paspausti. Hibridas šiuo atveju netenka prasmės.

Išvaizda čia kaip kam, man kaip tik moderni, ypač viduj, yra daug tragiškesniu "konservatyvių" mašinų, kur dizainas gerą dešimtmetį užkirmijęs lieka. O džipai hibridiniai Toyota tėra skirti JAV rinkai (Highlander), Europoj tik Lexus RX serijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toyota Avensis tada. Dyzelinis motoras pagal galios poreikį ir gyvumą. Rekomenduoju 2.2 D-4D 110kW motorą - nėra toks lepus, galios irgi pakankamai, 6 pavaros, sąnaudos mieste nėra dar baisios (~7,5 l/100km paspaudinėjant), stovi grandinė, nereiks keisti diržų. Jei galios visgi pasirodytų mažokai, na, tada belieka 2.2 D-CAT motoras 130kW, bet jie su savais niuansais ir labai daug jų pardavime yra nujotų (žmonės nesuvokia, kad tie motorai skirti ne po miestą pensininkiškai maltis, supjauna juos važiuodami ant aukštų pavarų mažu greičiu).

Na, o jei pasirodytų, kad tokių nereikia, tada variantas Toyota Corolla (nuo 2007 m. kur ėjo sedanai) su 1.4 D-4D 66kW motoriuku. Vienas giminaitis be problemų tokį eksploatavo kiekvieną savaitgalį važinėdamas Vilnius-Klaipėda-Vilnius, praktiškai visad gerokai viršydamas greitį, tai mašina nesiskundė, net ir to variklio pakako. O mieste jis gerokai ekonomiškesnis nei Avensio motorai. Dydis jau irgi labai panašus į Avensio, tai komfortas irgi adekvatus turėtų būti.

 

Prius gan kantrios mašinos - teko gyvai matyti taxi iš Italijos su 740k km rida :D ir baterijoms toli gražu nepanašu į galą (ko daug kas bijo pirkdami hibridus. Nereikia pirkti keltu plukdintos ir mėnesį stovėjusios iš JAV ir nebus bėdų su tom baterijom <_<). Aš mielai iš savo seno Avensio dyzelinio persėsčiau į tokį ar ankstesnės kartos Prius'ą, bet:

1. aš per metus nuvažiuoju apie 10k km tik;

2. 95% mano važiavimo yra mieste;

3. nors ir trumpai, bet tenka rytais kamščiuose pastovėti, o kartais ir vakare ilgesniuose;

 

O temos autoriaus draugo atveju tai akivaizdu, kad nė vienas punktas netiks. Užmiestyje hibridas tikrai nebus toks ekonomiškas kaip dyzelis, ypač jei teks paspausti. Hibridas šiuo atveju netenka prasmės.

Išvaizda čia kaip kam, man kaip tik moderni, ypač viduj, yra daug tragiškesniu "konservatyvių" mašinų, kur dizainas gerą dešimtmetį užkirmijęs lieka. O džipai hibridiniai Toyota tėra skirti JAV rinkai (Highlander), Europoj tik Lexus RX serijos.

kiek pastebejau is tavo postu kitos masinos neegzistuoja,vien Toyota :lol:

http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e300-3-0-l-sedanas-2009-dyzelinas-3280139.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek pastebejau is tavo postu kitos masinos neegzistuoja,vien Toyota :lol:

http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e300-3-0-l-sedanas-2009-dyzelinas-3280139.html

Egzistuoja ir kitos, gi matau gatvėse, kiemuose ir visur kitur :). Bet sau renkuosi trouble-free daiktus, kurie man turi tarnauti. Ne išimtis ir automobilis. O apie jas rašau, nes su jom daugiausiai susidūręs, didžioji dauguma mano aplinkoj vairuoja būtent jas. O ne skiedžiu internetinio folkloro pasakaitės nė nesedėjęs už vairo, o tuo labiau neturėjęs ir nenaudojęs kokios nors mašinos reikšmingą laiko tarpą.

 

Mersas, regis, jau perlipa temoj minėta biudžetą, ne?

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Egzistuoja ir kitos, gi matau gatvėse, kiemuose ir visur kitur :). Bet sau renkuosi trouble-free daiktus, kurie man turi tarnauti. Ne išimtis ir automobilis. O apie jas rašau, nes su jom daugiausiai susidūręs, didžioji dauguma mano aplinkoj vairuoja būtent jas. O ne skiedžiu internetinio folkloro pasakaitės nė nesedėjęs už vairo, o tuo labiau neturėjęs ir nenaudojęs kokios nors mašinos reikšmingą laiko tarpą.

 

Mersas, regis, jau perlipa temoj minėta biudžetą, ne?

gi rase +- 40k,manau nemazai nuderetum nuo tokios sumos,plius nieko masinai nebereikia.gali juk nupirkti uz 40k,bet i filtrus tepalus signalizacijas padangas ir t.t. dar tukstanti kita ikisti..

 

tik nesakyk kad Toyota negendantis stebuklas nekeliantis visiskai jokiu problemu,pats graziausias,pats geriausias pats paciausias :) .....bet nepradekim off topico cia dabar :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gi rase +- 40k,manau nemazai nuderetum nuo tokios sumos,plius nieko masinai nebereikia.gali juk nupirkti uz 40k,bet i filtrus tepalus signalizacijas padangas ir t.t. dar tukstanti kita ikisti..

 

tik nesakyk kad Toyota negendantis stebuklas nekeliantis visiskai jokiu problemu,pats graziausias,pats geriausias pats paciausias :) .....bet nepradekim off topico cia dabar :)

Tariamoji nuosaka nereiškia, kad pavyks nusiderėti, jei pardavėjas parašė, kad "nieko daryti nereikia, sėdi ir važiuoji", tai nereiškia, kad nieko daryti ir nereikia :).

 

Tu pats nori pradėti. Niekur nesakiau, kad stebuklas. Tai yra tiesiog automobilis, daiktas. Get over it. Grožiai, gerumai ir "patumai" (?) yra subjektyvokas dalykas, ne viską objektyviai galima pamatuoti. O kas su patvarumu, tai yra tokios rimtos kontoros kaip ADAC ir TUV, ten kam įdomu gali pasinagrinėti, nors, tiesa, jos vokiečių.. :).

EDIT: kaip tyčia, kątik radau :D:

Didžiausias korupcijos šešėlis krenta ant VAG koncerno, kuris ne vienerius metus užimdavo aukštesnes pozicijas negu turėtų. Policijos pareigūnai įtaria, kad ADAC organizacijos vadovas ir VAG koncerno yra tarpusavyje sudarę sandorį, kuris įtakoja galutinius tyrimų rezultatus.
Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greitkeliams svarbiausia ilga dėžė ir galingesnis variklis, kad ją pasuktų. Teko važiuot ilgą atstumą su Opel Insignia, vidutinis greitis 160-180, sąnaudos buvo 6,5l/100km. Komfortiška, gera garso izoliacija, greičio visai nesijaučia. Nors vokiškų mašinų nemėgstu, bet šita įspūdį paliko. Nesugalvočiau geresnės mašinos ilgiems atstumams.

Galiu parvaryt iš Vokietijos, kitos savaitės gale jau būtų Lietuvoj. Jeigu domina - visa info www.24auto.lt.

Bullshit. #####s sneki, arba tave kompas apgavo... Na arba palankios salygos, t.y. nuokalne. Prie tokio greicio tikrai ne tokios sanaudos, kokia masina bebutu fizika yra fizika, oro pasipriesinimas, greitis etc...

prie tokio greicio minimum 8-9l / 100 km...

 

arba pries tai 1k km buvo prasukta, o tu nenuresetinai "Average fuel", tada mazai ir bepakito.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bullshit. #####s sneki, arba tave kompas apgavo... Na arba palankios salygos, t.y. nuokalne. Prie tokio greicio tikrai ne tokios sanaudos, kokia masina bebutu fizika yra fizika, oro pasipriesinimas, greitis etc...

prie tokio greicio minimum 8-9l / 100 km...

Nėra tekę tokiu greičiu važiuoti ant 6 pavaros? Kokie ten rpm tebus, greičiausiai ~3000.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...