Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Benzinas ir melyna spalva. Bukle greiciausiai bus pagal kaina, nors ta melyna spalva gali slept gera bukle :D

 

Kas turi pinigu tokiai masinai melynos nepirks.

 

Pardavinejau as e60 tamsiai melyna, geresne spalva nei sio septintuko, bet pfju pfju pfju daugiau nebenoriu.

 

as zalias situose reikaluose, bet melyna spalva nelygis ar kaip cia suprast?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as zalias situose reikaluose, bet melyna spalva nelygis ar kaip cia suprast?

 

Prabangiam automobiliui tikrai tai nera pliusas, o cia kalbama dar ir apie limuzino klases prestizini automobili.

Jei gerai pagalvotum kiek 7 klases bmw, Audi a8 ar mersedes S klases nauju modeliu matai melynos spalvos.

nekalbu ape senus kai pacukai perka tai kas yra iperkama.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prabangiam automobiliui tikrai tai nera pliusas, o cia kalbama dar ir apie limuzino klases prestizini automobili.

Jei gerai pagalvotum kiek 7 klases bmw, Audi a8 ar mersedes S klases nauju modeliu matai melynos spalvos.

nekalbu ape senus kai pacukai perka tai kas yra iperkama.

 

O tai kokia spalva limuzinui tada yra pliusas? balta,juoda,sidabrine,raudona?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Benzinas ir melyna spalva. Bukle greiciausiai bus pagal kaina, nors ta melyna spalva gali slept gera bukle :D

 

Kas turi pinigu tokiai masinai melynos nepirks.

 

Pardavinejau as e60 tamsiai melyna, geresne spalva nei sio septintuko, bet pfju pfju pfju daugiau nebenoriu.

Kuom ta spalva bloga ? ant sito 7 gerai atrodo visai.

 

Prabangiam automobiliui tikrai tai nera pliusas, o cia kalbama dar ir apie limuzino klases prestizini automobili.

Jei gerai pagalvotum kiek 7 klases bmw, Audi a8 ar mersedes S klases nauju modeliu matai melynos spalvos.

nekalbu ape senus kai pacukai perka tai kas yra iperkama.

Is kur cia tokia info ? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skelbimus ziurekit pvz e65 faceliftas, tai yra 7 bmw nuo 2005m, melyni stovi pirmi ir jie skelbimuose kaba tikrai ilgai. Paskambinkit pardavejam ir paklauskit ar yra susidomejimas ju masinai?

 

Pats pardavinejau praktiskai idealu e60, m paketai, gan normali komplektacija.

Uz mazesne kaina nei sidabriniai, juodi. Ir kiek fb prisiklausiau komentatoriu pirkciau jei ne melyna.

 

Asmeniskai nei pats, nei dauguma pazystamu niekada nepirktu limuzino klases automobilio melynos spalvos, nu bukim teisingi palyginus su juo jis yra slikstus.

 

Taip sitam skelbimui nepriestarauju, nes kaina tikrai pagal spalva :))))

 

O tesiant tema, matet kasnors vestuves vezanti prabangu auto melynos spalvos? seimo automibili melyna? palydos automobili melyna? Manau ne :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Benzinas ir melyna spalva. Bukle greiciausiai bus pagal kaina, nors ta melyna spalva gali slept gera bukle :D

 

Kas turi pinigu tokiai masinai melynos nepirks.

 

Pardavinejau as e60 tamsiai melyna, geresne spalva nei sio septintuko, bet pfju pfju pfju daugiau nebenoriu.

 

Tai, kad labai gražiai žiūrisi mėlyna spalva būtent šitam automobiliui, taigi tai tik tavo subjektyvi nuomonė, kuri tikrai negali būti taikytina visiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://autoplius.lt/skelbimai/bmw-750-4-4-l-sedanas-2009-benzinas-5249527.html kodel tokia kaina maza,ar jos po tiek dabar vaiksto? :D

Tikrai ne del spalvos tokia kaina, bus viduj bedu. Rinkos kaina 18-20k

Jei gerai pamenu tie 4.4 motorai turi problemu su perkaitimu ir mazai kas uzsiima juos daryt.

Gali paskambint, arba pats pasakys kas negerai arba servise.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skelbimus ziurekit pvz e65 faceliftas, tai yra 7 bmw nuo 2005m, melyni stovi pirmi ir jie skelbimuose kaba tikrai ilgai. Paskambinkit pardavejam ir paklauskit ar yra susidomejimas ju masinai?

 

Pats pardavinejau praktiskai idealu e60, m paketai, gan normali komplektacija.

Uz mazesne kaina nei sidabriniai, juodi. Ir kiek fb prisiklausiau komentatoriu pirkciau jei ne melyna.

 

Asmeniskai nei pats, nei dauguma pazystamu niekada nepirktu limuzino klases automobilio melynos spalvos, nu bukim teisingi palyginus su juo jis yra slikstus.

 

Taip sitam skelbimui nepriestarauju, nes kaina tikrai pagal spalva :))))

 

O tesiant tema, matet kasnors vestuves vezanti prabangu auto melynos spalvos? seimo automibili melyna? palydos automobili melyna? Manau ne :)

 

Nu tada tikrai idomios tendencijos vyrauja rinkoje, niekad kazkaip apie tas spalvas nesusimasciau anksciau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man gražiausi BMW tai balti, geltoni, raudoni, ryškiai mėlyni, bordiniai ir pan. Iš bėdos pilki. O nuo banalių juodų, tamsiai mėlynų ir sidabrinių jau vemt norisi. Bet nieko nepadarysi, iš 5 turėtų BMW tik vienas buvo įdomesnis (kur dabar avatare), kiti baisūs - du juodi ir du tamsiai mėlyni, nes perkant tiesiog nėra iš ko rinktis. Nebent pačiam perdažyt ar apklijuot plėvele, bet tada reikia apsiženyti su ta mašina ilgam, kad nebūtų didelis nuostolis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ridom tikėt Lietuvoj tas pats kas tikėt, kad stoties plaštakės dar celkos :D Ypač Toyotų, nes rida lengvai atsisuka ir atstovybėse jokios istorijos nepateikia.

Aplamai nematau logikos tokios mažos mašinos pirkt dyzelio, kai benzo valgo praktiškai tiek pat.

Tai tikrinti reikia pas autorizuotus nuo A iki Z ir tada ramu, bent jau dėl savo kibiro ridos tai nėkart nekilo jokių abejonių. O istorija atsiranda jei kas nors pagal kokią nors recall programą buvo keista kada nors (čia apie toitoi kalbant), bet taip, galėtų būtų kažkokios lengvai prieinamos ir viešos duombazės pagal VIN.

Mano atveju, tai praktiškai visad, bet kokiu metų laiku <6l/100km dyzelio vs. minimum 7.5l/100km benzino Klaipėdoj, gal net daugiau, nes kuklus sukimo momentas to 1.3 VVTi 63kw. Ok, gal dabar ir bus dabartinio bako vidurkis jau kiek virš tos ribos, nes daug šildymų stovint, nelabai kur iš miesto išlįsta buvo. Bet šiltesnių metų laiku kartais ir tolėliau kur už LT išlendu ar po Žemaitiją mėgstu važinėti, tada vos ne 50/50 miestas/užmiestis gaunasi ir į realius 5,1l/100km įsipaišoma.

Reziumė, bent jau mano atveju, benzinui toli gražu sąnaudomis bei pačiu važiavimu iki "praktiškai tiek pat". Vienintelis pliusas, kiek senesnės kartos kibirą su tuo 1.3 vadeliojau, tai tylesnis variklio darbas ir tiek, o žiemą greičiau šilčiau pasidaro viduj. Kai nebyra nei tas, nei anas, tai nematau daugiau skirtumo.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu pas tave nepabyrėjo, tai džiaukis. Bet faktiškai dyzelis turi gerokai daugiau vietų kurios gali sugest, benzinas paprastas kaip žigulys. Taip pat dyzeliai yra daugiau nuvažinėti, taigi automatiškai ir kiti mazgai nesusiję su varikliu taip pat bus labiau nudrožti. Dėl litro sąnaudų skirtumo tikrai nesikratyčiau tam dyzelyje. O jeigu nori dar didesnės ekonomijos, tai dujas įsidedi ir važiuoji už 4€/100km. Joks klaksintis dyzelis tokių sąnaudų nepasiūlys.

Dėl ridos patikrinimo, tai taip, jeigu buvo garantinis remontas, tada bus įrašai bendroje duomenų bazėje. Tačiau tik 1 iš 10 mašinų buvo kažkas daryta, jeigu ne dar mažiau, todėl realiai Toyotom ir kitiem japonam ridą galima patikrint nebent jeigu tai buvo lietuviška ar švediška mašina (daugiau šalių nežinau kur galima viešai pasitikrinti) arba gal buvo išplaukus kokiam aukcione. Visais kitais atvejais ridos nepasitikrinsi niekaip ir gali būti atsukta kiek tik nori.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu pas tave nepabyrėjo, tai džiaukis. Bet faktiškai dyzelis turi gerokai daugiau vietų kurios gali sugest, benzinas paprastas kaip žigulys. Taip pat dyzeliai yra daugiau nuvažinėti, taigi automatiškai ir kiti mazgai nesusiję su varikliu taip pat bus labiau nudrožti. Dėl litro sąnaudų skirtumo tikrai nesikratyčiau tam dyzelyje. O jeigu nori dar didesnės ekonomijos, tai dujas įsidedi ir važiuoji už 4€/100km. Joks klaksintis dyzelis tokių sąnaudų nepasiūlys.

Dėl ridos patikrinimo, tai taip, jeigu buvo garantinis remontas, tada bus įrašai bendroje duomenų bazėje. Tačiau tik 1 iš 10 mašinų buvo kažkas daryta, jeigu ne dar mažiau, todėl realiai Toyotom ir kitiem japonam ridą galima patikrint nebent jeigu tai buvo lietuviška ar švediška mašina (daugiau šalių nežinau kur galima viešai pasitikrinti) arba gal buvo išplaukus kokiam aukcione. Visais kitais atvejais ridos nepasitikrinsi niekaip ir gali būti atsukta kiek tik nori.

Ar tikrai šiuolaikiniai benzinai paprasti kaip žigulys, pvz TSI varikliai.?

 

O dėl ridos, tai net autorizuoti centrai tiksliai nepasakys. Pvz:. nusiperku automobilį, per metus pravažiuoju 60 tūkst. km., atsuku iki 15 tūkst. km ir nuvažiuoju į techninį aptarnavimą ir t.t., ir pagal autorizuotą servisą mano automobilis bus nedaug pravažiavęs....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tikrai šiuolaikiniai benzinai paprasti kaip žigulys, pvz TSI varikliai.?

 

O dėl ridos, tai net autorizuoti centrai tiksliai nepasakys. Pvz:. nusiperku automobilį, per metus pravažiuoju 60 tūkst. km., atsuku iki 15 tūkst. km ir nuvažiuoju į techninį aptarnavimą ir t.t., ir pagal autorizuotą servisą mano automobilis bus nedaug pravažiavęs....

Šneka apie toyota corolla ~2005 metų, o tu apie VAG TSI motorus...

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuojasi maloniau, komfortas didesnis, vietos gale daugiau, atrodo gražiau, ne tiek daug gatvėse. E39 palyginus turi tik du pliusus - universalo kėbulą ir 3.0i variklį. Na ir 150kg mažesnį svorį, bet tas nelabai jaučiasi, nes jie abu sunkūs. Kaip ir E39 turi didžiausią bėdą - sunkiai įmanoma rasti gyvą, o tikrai geros būklės ir gausios komplektacijos kainuoja kosmosą.

Kas dėl variklių - optimalus ir ekonomiškiausias variantas 2.8. Amžinas paprastas variklis, gerai dirba dujom. Geriau imti po facelifto su dviem vanosais. Būna su mechaninėm dėžėm. Trūkumas, kad dažniausiai jie būna su skurdžiom komplektacijom.

Antras pasirinkimas būtų 740i, bet ne su 4.4, o su 4.0 V8 varikliu, smagiai važiuoja, bet turi įvairių ligų. Tačiau jie stovėjo tik iki facelift'o.

Naujesnis 4.4 jau ligų maišas. Nerekomenduoju.

Imti V8 3.0 ir 3.5 nėra logikos, nes trauka prastesnė, o valgo ir problemų turi tiek pat kiek ir 4.0. Todėl jie ženkliai pigesni, kam svarbiau komplektacija - gali rasti neblogą variantą už gerą kainą.

730D tas pats kas visiems atsibodęs 530D. Neimčiau, nes nematau logikos iš dyzelio kuris valgo kaip benzinas.

Na o tikriems fanams 750i V12 5.4, apie jį manau pasakot nereikia :)

 

Ai, dar yra 725tds, tai čia tas pats kas kokia Toyota Yaris 1.0 :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuojasi maloniau, komfortas didesnis, vietos gale daugiau, atrodo gražiau, ne tiek daug gatvėse. E39 palyginus turi tik du pliusus - universalo kėbulą ir 3.0i variklį. Na ir 150kg mažesnį svorį, bet tas nelabai jaučiasi, nes jie abu sunkūs. Kaip ir E39 turi didžiausią bėdą - sunkiai įmanoma rasti gyvą, o tikrai geros būklės ir gausios komplektacijos kainuoja kosmosą.

Kas dėl variklių - optimalus ir ekonomiškiausias variantas 2.8. Amžinas paprastas variklis, gerai dirba dujom. Geriau imti po facelifto su dviem vanosais. Būna su mechaninėm dėžėm. Trūkumas, kad dažniausiai jie būna su skurdžiom komplektacijom.

Antras pasirinkimas būtų 740i, bet ne su 4.4, o su 4.0 V8 varikliu, smagiai važiuoja, bet turi įvairių ligų. Tačiau jie stovėjo tik iki facelift'o.

Naujesnis 4.4 jau ligų maišas. Nerekomenduoju.

Imti V8 3.0 ir 3.5 nėra logikos, nes trauka prastesnė, o valgo ir problemų turi tiek pat kiek ir 4.0. Todėl jie ženkliai pigesni, kam svarbiau komplektacija - gali rasti neblogą variantą už gerą kainą.

730D tas pats kas visiems atsibodęs 530D. Neimčiau, nes nematau logikos iš dyzelio kuris valgo kaip benzinas.

Na o tikriems fanams 750i V12 5.4, apie jį manau pasakot nereikia :)

 

Ai, dar yra 725tds, tai čia tas pats kas kokia Toyota Yaris 1.0 :D

Kodel nepaminejai 740 d ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Renkuosi tarp Mazda 6 2013 metu 2.2 diesel ir Audi A4 2011 2.0diesel. Gal kas susidures esat ir galit kazka patart ? Aciu.

va va apie tokia mazda ir aš norėčiau plačiau sužinot,tik gal labiau benzinine,iš žmonių kurie bent yra vairavę ją,ar turi tokią.Tik nerašykit tos nesamonės,kad rūdyja taip kad net girdisi :D jau pavargus ta pasaka,ir už lango ne 2000m.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va va apie tokia mazda ir aš norėčiau plačiau sužinot,tik gal labiau benzinine,iš žmonių kurie bent yra vairavę ją,ar turi tokią.Tik nerašykit tos nesamonės,kad rūdyja taip kad net girdisi :D jau pavargus ta pasaka,ir už lango ne 2000m.

Rūdys neišnyko 2000 metais :) Nebūk naivus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...