Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Ok zaidziam sekli morka :)

 

Skelbimo pradzioje rasoma be LT raidziu, veliau tekstas yra su LT raidemis.

Nukopijavus i google teksta su lt raidemis ismeta kitos Audi skelbima (balta spalva) ijungus baltos audi skelbima mus nukelia i dabartini juodos audi.

 

Kitaip sakant zmogus ant vieno skelbimo buvo ikeles balta audi, ja turbut pardave ir dabar ten pat ikele juoda.

 

taip pat google randa, kad Audi buvo 2013m, veliau tas pats skelbimas patapo i 2012m

 

post-14131-0-52384200-1566331516_thumb.jpg

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

2005 metų turi daugiau bėdų su grandine. 2007 jau bus šiek tiek kitokia grandinės įtempėjo schema, ko pasekoje mažesnė tikimybė dėl jos barškėjimo.

O šiaip tai servisą + ridos patikra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2005 metų turi daugiau bėdų su grandine. 2007 jau bus šiek tiek kitokia grandinės įtempėjo schema, ko pasekoje mažesnė tikimybė dėl jos barškėjimo.

O šiaip tai servisą + ridos patikra.

 

o nuo 2016m butu dar geriau. Zmogus paklause apie konkrecius variantus, bet pasiulai gerokai brangesni. Visi zinom, kad facelift modeliai pas beveik visas markes turi maziau bedu, bet ju ir kaina buna vos ne dviguba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai matau logikos tokios mašinos pirkime. Jeigu turi pinigų, kad ją išlaikyti, reiškia turi pinigų nupirkti daug naujesnę/brangesnę. Todėl 95% tokių mašinų rinkoje apgailėtinos būklės, nes jas perka tik pacukai už paskutinius pinigus, kurie neturi pinigų priežiūrai. Nusiperka - pavažinėja - pradeda byrėti - parduoda ir toliau vėl viskas ratu. Kaip žaidimas "karšta bulvė" - pas ką sugedo tas ir taiso :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ką galėtumėt pasakyt apie TSI variklius 2009-2012 metų? Tarkim 1.4tsi 90kW. Daug apie juos blogo prišnekėta visur, bet klausimas ar tikrai ten taip blogai yra? Žinau, kad 1.4 su kompresorium ir turba tai labai probleminis, o su likusiais lygtai pagrinde tik su grandine bėdos, o tos grandinės pakeitimas nėra toks baisus kaip A6.

 

Daugiausia važinėju nedideliais atstumais ir nusibodo su visokiais TDI žiemą subinę šalt, norėtųsi benzo, bet su pasiūla sudėtinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perikūpų skelbimuose dažnai matau parašyta: "Yra serviso knygelė, rida tikra...". Tie daugkatiškiai jiems gal patiems netyčia užsideda, žinodami, kad ne iki galo šitas sakinys :D

O ka kaltint perekupa ar ka, jeigu vokiskoje tech apziuroj tuv 2017m fiksuota rida 168k km, o pas atstova duombazej dar 2014m 196k km buvo :D Perekupas garantavo kad rida originali, jis jos tikrai neatsuko ir popieriai tai paliudina. Ir jis nemelavo, o auto turejo viena savininka vokieti, kur ir ten ne visi sventi kaip kad daug kas galvoja.

 

Kitas atvejis musu lt atstovas, apynaujei auto mano kolega dare testdrive, fotografavo, dare review, nufotografavo ir skydeli su esama rida, kuri buvo gan nemaza kaip apynaujui auto :) po pusmecio tas pats automobilis buvo pardavinejamas pas ta pati atstova su zymiai mazesne rida ir visom garantijom :D Taip kad maziau skydaliokit del tu ridu, labai reikes nesuzinosit tikros ir nesusapnuosit. Ypac apgaudinet save kad dyzelinis kuilys pasatas 220k nuvaziaves, psichologinis faktorius ir tiek, stovi ziurekit

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ką galėtumėt pasakyt apie TSI variklius 2009-2012 metų? Tarkim 1.4tsi 90kW. Daug apie juos blogo prišnekėta visur, bet klausimas ar tikrai ten taip blogai yra? Žinau, kad 1.4 su kompresorium ir turba tai labai probleminis, o su likusiais lygtai pagrinde tik su grandine bėdos, o tos grandinės pakeitimas nėra toks baisus kaip A6.Daugiausia važinėju nedideliais atstumais ir nusibodo su visokiais TDI žiemą subinę šalt, norėtųsi benzo, bet su pasiūla sudėtinga.

O tai VAG vienintelis automobilių gamintojas, daugiau markių neegzistuoja? Pilna kitų automobilių su normaliais benzininiais varikliais.

 

O ka kaltint perekupa ar ka, jeigu vokiskoje tech apziuroj tuv 2017m fiksuota rida 168k km, o pas atstova duombazej dar 2014m 196k km buvo :D Perekupas garantavo kad rida originali, jis jos tikrai neatsuko ir popieriai tai paliudina. Ir jis nemelavo, o auto turejo viena savininka vokieti, kur ir ten ne visi sventi kaip kad daug kas galvoja.Kitas atvejis musu lt atstovas, apynaujei auto mano kolega dare testdrive, fotografavo, dare review, nufotografavo ir skydeli su esama rida, kuri buvo gan nemaza kaip apynaujui auto :) po pusmecio tas pats automobilis buvo pardavinejamas pas ta pati atstova su zymiai mazesne rida ir visom garantijom :D Taip kad maziau skydaliokit del tu ridu, labai reikes nesuzinosit tikros ir nesusapnuosit. Ypac apgaudinet save kad dyzelinis kuilys pasatas 220k nuvaziaves, psichologinis faktorius ir tiek, stovi ziurekit

Forumuose ir fb visi tik ir šneka, kad rida nesvarbu, bet įdėk skelbimą su didesne ir niekas neskambins ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai VAG vienintelis automobilių gamintojas, daugiau markių neegzistuoja? Pilna kitų automobilių su normaliais benzininiais varikliais.

 

 

Forumuose ir fb visi tik ir šneka, kad rida nesvarbu, bet įdėk skelbimą su didesne ir niekas neskambins ;)

Faktas kaip blynas :D Psichologinis faktorius nekitaip... Pas mus gali but masina kapitaliskai sutvarkyta ir pedantiskai priziurima su 350k rida neparduosi, o nueis tulas lietuvis pas perekupa su atvyniota 220k rida ant skydelio ir pasirinks jo :D

Pats zinai kad autobanine auto su tikrais 300k daug geriau nei miesto zulinta 240k. Tiek salono nutrynimu tiek techniniu nusidevejimu. Plius imant senesne masina, ta maza rida irgi ne rodiklis gali but, visi mazgai ir dalys nera nepavaldus laikui ir kad nesentu, kitiems ne nuo ridos bet nuo senumo pareina galiakas

Ps: kazkada cia sutikau pazystama, isigijes c6 A6 su 360k rida, paziurejau sakau nebloga komplektacija ir nenutrinta stipriai dar, tas euforijoj sako eik tu cia pyyze kai nauja viskas, reikes 180k pasidaryt...:D Nu tai apie ka mes kalbam, jei musu tautieciu mentalitetas toks ir jis geriau jaucias net kai save apgaudineja :D Cia vos ne kaip zinot kad sava moteri kaimynas birbina, bet ji pareina pas tave, o kaimynas prasilenkiant irgi spaudzia ranka :D Krc praktiskai taspats :D

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai VAG vienintelis automobilių gamintojas, daugiau markių neegzistuoja? Pilna kitų automobilių su normaliais benzininiais varikliais.

 

 

Taip, tas tiesa. Jeigu turit kžkokių idėjų tai aš tikrai mielai išgirsčiau. Esmė, kad norėčiau, kad nebūtų visiškas kibiras kaip Corolla ar Civic. Pvz. Golfas bent jau kažkokią garso izoliaciją turi, kad ir minimalią. BMW kaip ir neitin mane traukia, bet dabar jau imčiau ir tą turbūt, jei žinočiau, kad kažkuris variklis yra normalus, nes kiek domėjaus apie 4 cilindrų tai per daug bėdos su jais.

 

Gal 330i 190kW? 2006m.

 

Daugiausia šiaip į Volvo žiūrinėjau, bet S60 kažkaip praėjo noras dėl to durno apsisukimo spindulio, o ir šiaip nėra tų variklių, kurių ieškau. S40 būtų visai variantas, bet daugiausiai su 1.8 varikliais, kurie nevažiuoja, arba jei su geresniais varikliais tai pradėjusios rūdyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktas kaip blynas :D Psichologinis faktorius nekitaip... Pas mus gali but masina kapitaliskai sutvarkyta ir pedantiskai priziurima su 350k rida neparduosi, o nueis tulas lietuvis pas perekupa su atvyniota 220k rida ant skydelio ir pasirinks jo :D

Pats zinai kad autobanine auto su tikrais 300k daug geriau nei miesto zulinta 240k. Tiek salono nutrynimu tiek techniniu nusidevejimu. Plius imant senesne masina, ta maza rida irgi ne rodiklis gali but, visi mazgai ir dalys nera nepavaldus laikui ir kad nesentu, kitiems ne nuo ridos bet nuo senumo pareina galiakas

Ps: kazkada cia sutikau pazystama, isigijes c6 A6 su 360k rida, paziurejau sakau nebloga komplektacija ir nenutrinta stipriai dar, tas euforijoj sako eik tu cia pyyze kai nauja viskas, reikes 180k pasidaryt...:D Nu tai apie ka mes kalbam, jei musu tautieciu mentalitetas toks ir jis geriau jaucias net kai save apgaudineja :D Cia vos ne kaip zinot kad sava moteri kaimynas birbina, bet ji pareina pas tave, o kaimynas prasilenkiant irgi spaudzia ranka :D Krc praktiskai taspats :D

Tai protingai zmogus i prieki paziurejo. Jeigu LT dar niekur nefiksuota rida, kaip manai, jam ateity bus lengviau parduot su 280 ar 460? :) kaip ir minejo, patys pirkejai praso sukti rida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, tas tiesa. Jeigu turit kžkokių idėjų tai aš tikrai mielai išgirsčiau. Esmė, kad norėčiau, kad nebūtų visiškas kibiras kaip Corolla ar Civic. Pvz. Golfas bent jau kažkokią garso izoliaciją turi, kad ir minimalią. BMW kaip ir neitin mane traukia, bet dabar jau imčiau ir tą turbūt, jei žinočiau, kad kažkuris variklis yra normalus, nes kiek domėjaus apie 4 cilindrų tai per daug bėdos su jais.

 

Gal 330i 190kW? 2006m.

 

Daugiausia šiaip į Volvo žiūrinėjau, bet S60 kažkaip praėjo noras dėl to durno apsisukimo spindulio, o ir šiaip nėra tų variklių, kurių ieškau. S40 būtų visai variantas, bet daugiausiai su 1.8 varikliais, kurie nevažiuoja, arba jei su geresniais varikliais tai pradėjusios rūdyt.

Pradėkim nuo to, koks biudžetas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...