Pereiti prie turinio

Pasiūlykit miesto kompaktišką automobilį


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, nors ir ne automobilių forumas, tačiau rašau būtent čia, kadangi kaip taisyklė atšsakymą čia sulaukti greičiau nei pas automobilistus. Domina miesto automobilis, kompaktinės klasės, kaip Seat Ibiza, Ford Fiesta, Renault Clio, Peugeot 20x ir visi kiti tos klasės. Nelabai ką ir nusimanau apie juos, iki šiol neteko susidurti su šitos klasės auto, tai įdomu, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį tokiam auto, dar įdomu, dyzelis ar benzinas, kas geriauasia lyginant kuro sanaudas, patikimumą? Na ir viskas kitkas, ką tik žinote apie juos, būtų malonu jog pasidalintumėt ir patartumėt. Daugiausia bus važinėjama trumpais atstumais mieste ir užmiestyje.

Reikalingas nebrangus iki 4000 eurų, ne senesnis, nei 2007m.

 

Beje, ką manote, ar verta žiūrėti į tokius gamintojus, kaip Hyundai, Kia ir pan.? Kažkaip man nekelia pasitikėjimo, nors gal tai yra dėl to kad mažai girdisi apie juos? Tai ką jūs manote, nes kaina nebloga

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, nors ir ne automobilių forumas, tačiau rašau būtent čia, kadangi kaip taisyklė atšsakymą čia sulaukti greičiau nei pas automobilistus. Domina miesto automobilis, kompaktinės klasės, kaip Seat Ibiza, Ford Fiesta, Renault Clio, Peugeot 20x ir visi kiti tos klasės. Nelabai ką ir nusimanau apie juos, iki šiol neteko susidurti su šitos klasės auto, tai įdomu, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį tokiam auto, dar įdomu, dyzelis ar benzinas, kas geriauasia lyginant kuro sanaudas, patikimumą? Na ir viskas kitkas, ką tik žinote apie juos, būtų malonu jog pasidalintumėt ir patartumėt. Daugiausia bus važinėjama trumpais atstumais mieste ir užmiestyje.

Reikalingas nebrangus iki 4000 eurų, ne senesnis, nei 2007m.

turiu fiesta 2009m jau 3metai,1.25 benzas,imeciau dujas is kart nupirkes.Nulekiau 30k km,is remonto tik stabilizatoriaus traukes keiciau.Po 2 metu TA praejau is kart be jokiu nesamoniu.Siaip esu patenkintas kainos-kokybes santykiu.Duju mieste 9ltr,mano tapke tikrai sunki.Uzmiesty 7ltr.Primesk kad dyselis ims 4.5ltr mieste,o einamas remontas kainuos tikrai daugiau,o dar reikia nupirkti,kad nekisti pinigu.Kaip bebutu dyselio brangesne prieziura.Ai,dar keiciau generatoriaus dirzeli,nes per salcius eme skleisti garsa.Zadu keisti auto i didesne,jei nori,parduosiu savo.Yra ivairiu kebulo defektu

Redagavo minde1979
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu fiesta 2009m jau 3metai,1.25 benzas,imeciau dujas is kart nupirkes.Nulekiau 30k km,is remonto tik stabilizatoriaus traukes keiciau.Po 2 metu TA praejau is kart be jokiu nesamoniu.Siaip esu patenkintas kainos-kokybes santykiu.Duju mieste 9ltr,mano tapke tikrai sunki.Uzmiesty 7ltr.Primesk kad dyselis ims 4.5ltr mieste,o einamas remontas kainuos tikrai daugiau,o dar reikia nupirkti,kad nekisti pinigu.Kaip bebutu dyselio brangesne prieziura.Ai,dar keiciau generatoriaus dirzeli,nes per salcius eme skleisti garsa.Zadu keisti auto i didesne,jei nori,parduosiu savo.Yra ivairiu kebulo defektu

 

Dėkui už pastebėjimus. Pats greičiausiai imsiu gryną benziną be dujų, kadangi nemanau, kad verta dėti dujas į tokios klasės auto, + vietą užima, kai ir taip mažas auto.

Laukiu ir daugaiu nuomonių! :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu mažas auto, tai tik benzas. Dujos mažoj mašinoj nėra blogai, bet jeigu važinėsi trumpais atstumais tada neverta. Geriausia japonas - Toyota Yaris, Honda Jazz. Iš vokiškų Opel Corsa dar nieko. Apie prancūzus ir korejiečius nežinau. VAG neimčiau, nes labai pervertinti ir sunku rast geros būklės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, nors ir ne automobilių forumas, tačiau rašau būtent čia, kadangi kaip taisyklė atšsakymą čia sulaukti greičiau nei pas automobilistus. Domina miesto automobilis, kompaktinės klasės, kaip Seat Ibiza, Ford Fiesta, Renault Clio, Peugeot 20x ir visi kiti tos klasės. Nelabai ką ir nusimanau apie juos, iki šiol neteko susidurti su šitos klasės auto, tai įdomu, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį tokiam auto, dar įdomu, dyzelis ar benzinas, kas geriauasia lyginant kuro sanaudas, patikimumą? Na ir viskas kitkas, ką tik žinote apie juos, būtų malonu jog pasidalintumėt ir patartumėt. Daugiausia bus važinėjama trumpais atstumais mieste ir užmiestyje.

Reikalingas nebrangus iki 4000 eurų, ne senesnis, nei 2007m.

 

Beje, ką manote, ar verta žiūrėti į tokius gamintojus, kaip Hyundai, Kia ir pan.? Kažkaip man nekelia pasitikėjimo, nors gal tai yra dėl to kad mažai girdisi apie juos? Tai ką jūs manote, nes kaina nebloga

Vadelioju trečius metus 2008 Toyota Yaris su dyzeliniu 1.4 D-4D 66kw motoru. Faktinės (realios, o ne ką kompas rodo) sąnaudos šią žiemą buvo pasiekusios 6.1l/100km vieną mėnesį, kai gan ilgokai šildydavau rytais. Vienintelė problema, su kuria teko susidurti, tai retkarčiais esant šaltam orui (arti nulio) užmynus dugną bėgėjantis šiek tiek patrūkčiodavo. Po oro srauto matuoklės pravalymo ir oro filtro pakeitimo niekad daugiau neteko su kokiomis nors bėdomis susidurti, absoliučiai neturiu prie ko prikibti prie jos. Ramiai važinėjant Klaipėdoj neabejoju, kad galima būtų sutilpti į 4.5-5l/100km sąnaudas.

Prieš tai ilgą laiką vairavau 2002 Toyota Yaris su 1.3 VVT-i 63kw benzinu ir automatu, tai irgi iš remontų reikėjo tik duslintuvą pavirinti ir tai praktiškai tik prieš parduodant jį tebuvo prakiurusi prie realių 153k km.

Dabartinį ėmiau dyzelį, nes tuo metu absoliučiai nebuvo normalių T-Sport 1.8 VVTi 98kw variantų, o tas 1.3 VVT-i kiek vangokas būdavo senam kėbule man ir sąnaudos agresyviau važinėjant (tiesa, su APD) kartais ir 8l/100km pasiekdavo. Aišku, su protu, ramiau ir mechanine dėže turėtų 7l užtekti, manau.

Jei nebūtų pasirinkimo 1.4 D-4D su mech. 5 pavarų dėže ir be DPF, tada būčiau 1.3 VVTi jau ėmęs arba kokio Auris ieškojęs.

Siūlau vengti dyzelinio varianto su mech. 6 pavarų dėže bei DPF filtru, jei nesinori vėliau knistis su pjovimais ir "glušinimais" ir panašiom nesąmonėm. Taip pat, bet kokiu atveju - vengti automatinės pavarų dėžės šitoje Yaris (ir ne tik) kartoj, nes Toyota irgi buvo nusivažiavusi stipriai su tragiškomis robotizuotomis MMT dėžėmis.

 

Žodžiu, esu patenkintas savo skarbonke, kibiru ir visokiu kitokiu žemiau plintuso pagal uždarbio standartus vežimu :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už pastebėjimus. Pats greičiausiai imsiu gryną benziną be dujų, kadangi nemanau, kad verta dėti dujas į tokios klasės auto, + vietą užima, kai ir taip mažas auto.

Laukiu ir daugaiu nuomonių! :)

Pavažinėtum dujom ir bendzinu sakytum kitaip. Daug važiuojant po poros metų tos dujos labai daug atsiperka. Bet jeigu per savaitę 50km tepravaziuoji gal ir nereikia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pavažinėtum dujom ir bendzinu sakytum kitaip. Daug važiuojant po poros metų tos dujos labai daug atsiperka. Bet jeigu per savaitę 50km tepravaziuoji gal ir nereikia...

 

Turęjęs ir dujas ant Peugeot 307, bet nesužavėjo, kai važinėju dažnai trumpais atstumais, 1-3km tai net nepakaisdavo žiemą kad dujos persijungtų, tai neilgai paturėjau. O kai teko važiuoti su dujine Toyota Carina, tai net visa mašina traukydavos :D Nežinau, gal dujos blogos buvo bet į dujas dabar nebežiūriu palankiai

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na geriausias variantas maltis grynai po miestą būtų Priusas,ekonomiškumo ir patvarumo klausimu turbūt be konkurencijos,Bet čia vėlgi savi niuansai,turi patikt jų išvaizda,tapkės valdymo dinamika,ir susirast toyotu faną,kuris gimęs toyotoj ant galinės sėdynės ir padėtų išsirinkt ne taxą,jei perkama ne iš atstovybės pavalkiotas Priusas.Bet kad pirkt tokį hibridą ir žmogaus charakteris turi būt atitinkamas,jauną žmogų turbūt ir su naručnikais neikištum į tą priusą,nes juk dinamikos nėra,kaip draugelį išdulkinsi ant šviesoforo,kokią fyfą irgi hui nustebinsi tik atbaidysi :lol: Bet šiaip kas turi Priusus ne prikeltus iš morgo,net patys pradeda jas laužyt,kad būtų ką paremontuot :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turęjęs ir dujas ant Peugeot 307, bet nesužavėjo, kai važinėju dažnai trumpais atstumais, 1-3km tai net nepakaisdavo žiemą kad dujos persijungtų, tai neilgai paturėjau. O kai teko važiuoti su dujine Toyota Carina, tai net visa mašina traukydavos :D Nežinau, gal dujos blogos buvo bet į dujas dabar nebežiūriu palankiai

Taigi ir minėjo, kad kuo daugiau važinėji, tuo labiau dujos atsiperka. O be to, važiavimo kokybė dar priklauso nuo to, kaip ir kokia dujų įranga sudėta. Galiausiai, dujų įranga, kaip ir kiti mazgai, irgi gali sugesti.

 

Na geriausias variantas maltis grynai po miestą būtų Priusas,ekonomiškumo ir patvarumo klausimu turbūt be konkurencijos,Bet čia vėlgi savi niuansai,turi patikt jų išvaizda,tapkės valdymo dinamika,ir susirast toyotu faną,kuris gimęs toyotoj ant galinės sėdynės ir padėtų išsirinkt ne taxą,jei perkama ne iš atstovybės pavalkiotas Priusas.Bet kad pirkt tokį hibridą ir žmogaus charakteris turi būt atitinkamas,jauną žmogų turbūt ir su naručnikais neikištum į tą priusą,nes juk dinamikos nėra,kaip draugelį išdulkinsi ant šviesoforo,kokią fyfą irgi hui nustebinsi tik atbaidysi :lol: Bet šiaip kas turi Priusus ne prikeltus iš morgo,net patys pradeda jas laužyt,kad būtų ką paremontuot :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na geriausias variantas maltis grynai po miestą būtų Priusas,ekonomiškumo ir patvarumo klausimu turbūt be konkurencijos,Bet čia vėlgi savi niuansai,turi patikt jų išvaizda,tapkės valdymo dinamika,ir susirast toyotu faną,kuris gimęs toyotoj ant galinės sėdynės ir padėtų išsirinkt ne taxą,jei perkama ne iš atstovybės pavalkiotas Priusas.Bet kad pirkt tokį hibridą ir žmogaus charakteris turi būt atitinkamas,jauną žmogų turbūt ir su naručnikais neikištum į tą priusą,nes juk dinamikos nėra,kaip draugelį išdulkinsi ant šviesoforo,kokią fyfą irgi hui nustebinsi tik atbaidysi :lol: Bet šiaip kas turi Priusus ne prikeltus iš morgo,net patys pradeda jas laužyt,kad būtų ką paremontuot :D

 

Jo apie šitą variantą buvau rimtai galvojęs vienu metu, esu ir važiavęs (kaip keleivis), viskas patiko atrodo gerai surinktas, nebarška plasmasės, bet vienas dalykas kas man jame nepatinka - tai vidaus dizainas, tiksliau visi prietaisiai sukoncentruoti ne kairėje, prieš vairuotoją, o per vidurį. Kažkodėl mane toks išdėstymas erzina. Žmonės sako, kad nepatinka jo dizainas, bet man kaip tik, gana neblogai arodantis automobilis, tik ne salonas... Nors salono išvaizda ir nepatinka, bet radęs gerą variantą manau įsigyčiau ir priusą, tik baisu ant TAXI buvusios neužtaikyti. :D

O šiaip kaip su jų akumuliatoriais, nebūna problemų žiemą, ir šiap iki kokios ridos jie laiko?

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu mažas auto, tai tik benzas. Dujos mažoj mašinoj nėra blogai, bet jeigu važinėsi trumpais atstumais tada neverta. Geriausia japonas - Toyota Yaris, Honda Jazz. Iš vokiškų Opel Corsa dar nieko. Apie prancūzus ir korejiečius nežinau. VAG neimčiau, nes labai pervertinti ir sunku rast geros būklės.

Sutinku dėl vag 100%, o tarp japonų tai turbūt tik toyota normalesni, kiti labai pūt mėgsta (ar jau nebe? pas mane biškį senesnių mašinų info... :D ).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na geriausias variantas maltis grynai po miestą būtų Priusas,ekonomiškumo ir patvarumo klausimu turbūt be konkurencijos,Bet čia vėlgi savi niuansai,turi patikt jų išvaizda,tapkės valdymo dinamika,ir susirast toyotu faną,kuris gimęs toyotoj ant galinės sėdynės ir padėtų išsirinkt ne taxą,jei perkama ne iš atstovybės pavalkiotas Priusas.Bet kad pirkt tokį hibridą ir žmogaus charakteris turi būt atitinkamas,jauną žmogų turbūt ir su naručnikais neikištum į tą priusą,nes juk dinamikos nėra,kaip draugelį išdulkinsi ant šviesoforo,kokią fyfą irgi hui nustebinsi tik atbaidysi :lol: Bet šiaip kas turi Priusus ne prikeltus iš morgo,net patys pradeda jas laužyt,kad būtų ką paremontuot :D

Tik problema, kad už temoj minimą biudžetą visavertiškai tvarkingą antros kartos Prius sunkoka nupirkti.

Tada esu senas žmogus jau, nes patinka pastaruoju metu su Yaris mk3 hibridu važinėti, o "dinamikos" pakanka tokiam (agregatas kaip pas Prius II, o svoris gerokai mažesnis). Draugelių dulkinimui ( :huh: ) ir fyfų nustebinimui turbūt labiau vokiška "draivinimo dievų siųstoji" markė skirta :)

Kas laužo tam, kad reiktų remontuoti? Seriously?

Nebūtina būt Toyotų fanu, kad atpažint taxą. Ir Toyotų fanų nelabai būna, nes Toyotas renkasi tik tie kam reik nuvažiuot iš taško A į tašką B. O kam išvaizda nepatinka dar yra civicų hibridų.

O už tuos 4000EUR realiai nuperkami Civic yra visaverčiai hibridai, t.y. ar jie gali išimtinai tik elektra važiuoti, ar turi regenerative braking? Klausiu, nes neteko susidurti nei su Civic, nei su Insight gyvai, tik nuogirdos ir tai pagrinde apie JAV rinkai skirtus variantus.

Kas dėl fanų, na, yra tų klubų ir forumų, kaip ir BMW ar bet kokia kita markė.

Jo apie šitą variantą buvau rimtai galvojęs vienu metu, esu ir važiavęs (kaip keleivis), viskas patiko atrodo gerai surinktas, nebarška plasmasės, bet vienas dalykas kas man jame nepatinka - tai vidaus dizainas, tiksliau visi prietaisiai sukoncentruoti ne kairėje, prieš vairuotoją, o per vidurį. Kažkodėl mane toks išdėstymas erzina. Žmonės sako, kad nepatinka jo dizainas, bet man kaip tik, gana neblogai arodantis automobilis, tik ne salonas... Nors salono išvaizda ir nepatinka, bet radęs gerą variantą manau įsigyčiau ir priusą, tik baisu ant TAXI buvusios neužtaikyti. :D

O šiaip kaip su jų akumuliatoriais, nebūna problemų žiemą, ir šiap iki kokios ridos jie laiko?

Dėl išdėstymo, tai abejuose (mk I ir II) Yaris tas pats buvo, pačioj pradžioj buvo neįprasta tas skaitmeninis spidometras centre, bet įpratus, tai visai prilipo - antrajam Prius'e lygiai tas pats. Išvaizda antro Prius savotiška, bet turbūt toks ir sumanymas buvo visose modelio kartose. Realiai, subjektyvus dalykas. CH-R irgi turbūt daug kam pasirodytų šlykštokas.

Kas dėl akumuliatorių, tai nelaikyti ištisai nejudinamos (patartina bent kartą kas dvi savaites pavažiuoti, jei itin mažai važiuojama). Kas dėl baterijų tarnavimo, tai pačiam teko gyvai pamatyti antros kartos Prius ex-taxi iš Milano su ~730-740k km rida. Baterijos gyvybingos buvo dar kaip priklauso, nereikėjo dar jų keisti. Žodžiu, normaliai eksploatuojant - ilgai ir nuobodžiai tarnaus.

Tik dėl kompaktiškumo nežinau, man jis pasirodė praktiškai senojo T22 Avensis ilgio, nors matmenų tikslių nepamenu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prius antros kartos dabar realios kainos apie 5000-6000€ padorios būklės. O jeigu norisi geresnės spalvos, metų, ridos ir t.t., tai ir daugiau. Už 4000€ be šansų, nors ir skelbimų nemažai, bet ten tik šrotas. Nebent pasiseks ir rasi kokį gyvą su kosmetiniais defektais už kokius 4500€.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug mazyliu eina su 1,4d varikliu. Labai geri. Ford fiesta, Pezukas, Citroen c2, toyota aygo.. Dar kazkur eina. Tikrai patikimi varikliai, o per miesta spraigyti su tokia smagu.

Labai nekažką tas PSA 1.4 dyzeliukas Aygo kėbule, o ir gan retas variantas. Jei jau tokį mikro krepšą, tai jam ir 1.0 VVT-i 67AG per akis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinėju su darbine Opel Corsa 2013m 1.2 atrodo benzinas ir gamyklinės dujos.

Labai patogu, įjungi benziną paneleje rodo kiek yra benzino, perjungi į dujas tada rodo kiek dujų (100 proc tikslumu). Dujų įjungimo mygtukas taipogi pačioje paneleje.

Kuro sanaudos tai žiauriai juokingos, jei važiuoji ant 80 km/h tai 100 km viso labo suvalgo tik 6~7l dujų. :D

Važiuoji lėčiau, bet praktiškai dykai, o ir pačiai auto nėra kam gesti, nes labai jau primityvus automobilis. Mašina aukštoka tai varau per visus gulinčius policininkus nestabdant. :D Smagu :D Išvaizda, traukianti akį, atrodo kaip brangesnė auto, o dar LED žibintai. :) Smagus kibiriukas, mieste palakstyti tai saldainis. :D Už 4k paimsi be problemų. :)

Redagavo loco
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinėju su darbine Opel Corsa 2013m 1.2 atrodo benzinas ir gamyklinės dujos.

Labai patogu, įjungi benziną paneleje rodo kiek yra benzino, perjungi į dujas tada rodo kiek dujų (100 proc tikslumu). Dujų įjungimo mygtukas taipogi pačioje paneleje.

Kuro sanaudos tai žiauriai juokingos, jei važiuoji ant 80 km/h tai 100 km viso labo suvalgo tik 6~7l dujų. :D

Važiuoji lėčiau, bet praktiškai dykai, o ir pačiai auto nėra kam gesti, nes labai jau primityvus automobilis. Mašina aukštoka tai varau per visus gulinčius policininkus nestabdant. :D Smagu :D Išvaizda, traukianti akį, atrodo kaip brangesnė auto, o dar LED žibintai. :) Smagus kibiriukas, mieste palakstyti tai saldainis. :D Už 4k paimsi be problemų. :)

O kiek mieste valgo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kiek mieste valgo?

 

 

Labai panašiai irgi, jeigu nekaukini, iš esmės tai žiauriai pigiai eksploatuojamas automobilis.

Ekonomiška važiuoti tiek benzinu, tiek dujomis.

 

Su 32 dujų baku prasuku apie 450 km važiuojant ekonomiškai, o su savo asmenine 2.4 benzinu / dujos 50l dujų baku pravažiuoju lygiai tiek pat, kartais net mažiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...