Pereiti prie turinio

Blogiausias mėnesis pardavimams


Rekomenduojami pranešimai

Programavimo srityje tai užsakymų bent jau man mažiausiai būna šventinėmis dienomis, pvz. kalėdiniu periodu, apskritai, kad ir per visą adventą minimumas išsilaiko. Po naujų metų stebuklingai visi griebiasi paslaugų užsakinėjimo. Bet kalbu apie smulkųjį verslą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pridurti galiu tiek, kad žmonės pas mane programavimo rinkoje jau gruodį pradeda kalbėti apie kažkokias projektų idėjas, bet tai tik kalbos, o realių darbų - 0. Sausį jau prasideda konkretesni darbai, tvirtinami užsakymai, vyksta derybos, analizės, labiau tokie projektų rengimo darbai. Vasaris - juodas programavimas. Kovą irgi jo būna, bet tuo pačiu prasideda projektų pristatymai, daug susitikimų su klientais (pristatymai, apmokymai, teisinės sutartys, finansinės operacijos), įtempta komunikacija. Būtent šio laikotarpio eigą lengva apibūdinti. Kitų mėnesių grafikas gan slankus, tačiau darbo visada daugiau/mažiau būna, nes be naujų užsakymų vykdymo, yra ir įsipareigojimų vykdymas. Bet labiausiai bent jau man užimti būna sausis, vasaris, kovas, tada seka šiokia tokia pertraukėlė dėl asmeninių priežasčių (bet gal ir tada darbo būtų), gegužę mėgstu paramos projektus organizuoti, PR didinti, tad užimtumas labai didelis, bet tiesioginio pelno nėra kalnai. Vasara - daugiau ar mažiau užimta. Dar rudens pradžioje būna apkrovų. Spalis, lapkritis, gruodis - juodesni mėnesiai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Maisto papildų nišoje (ne sporto papildų) pardavimai krito 55% praeitų metų birželio mėn. Gruodžio mėn. irgi buvo jaučiamas pardavimų kritimas, kažkiek įtakojo ir šventinis laikotarpis, bet daugiausia dėl e-shop techninių nesklandumų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prasciausias Rugsejis ir Spalis. Lapkritis ir gruodis yra tie menesiai kai nemiegu naktim ir apien 40% metines apyvartos padarom (siaip jeigu siais menesiais neparduodat - tai man klausimas kaip isvis tada kazka parduodat). Pries kelis metus vasaros menesiai buvo gan prasti, taciau pridejom nauju produktu ir Geguze bei Birzelis ispudingi menesiai, tuomet Liepa ir Rugpjutis vasaros sales palaiko degima.

Siemet sausis prastas, bet tik del to, jog nespejom gaminti produkcijos ir viska ispardavem Lapkriti ir Gruodi (planavom 30% augima, gavom 70% augima, tiek is to planavimo....), tai pavieniai maziau perkami daiktai siuo metu eina kaip visada, taciau neturint bestselleriu tenka susitaikyt su minusu. Siaip sausis/vasaris/kovas/balandis buna panasus menesiai kaip rugpjutis - nei geri nei blogi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prasciausias Rugsejis ir Spalis. Lapkritis ir gruodis yra tie menesiai kai nemiegu naktim ir apien 40% metines apyvartos padarom

 

Tai bent nisa parasyk, nes akivaizdu, kad cia nestandartinis atvejis (tiek tai, kad 40proc per 2 menesiu, tiek tai, kad butent rugsejs ir spalis prasciausi).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Situo butent atveju aksesuarai vyrams ir moterims, ecommerce + retail, abu pardavimu kanalai taip pat +- 3 proc. Cia ypatingai standartas, UK high street retail rodo lygiai tokius pacius/labai panasius rodiklius (dirbam Uk rinkoje su dideliu procentu pardavimu Prancuzijai bei Usa (usa siemet pakrito, del nelaimiu, mokesciu bei pasto sistemos pertvarku), vakaru salys taip pat islaiko tokius pirkimus). Jeigu kapstytis giliau:

Sausis - labai gera pirma puse, zmones po Kaledu kas neisleide pinigu/gave ju dovanu juos mielai isleidzia sau. Realiai as net sausio menesiu ispardavimu nedarau.

Vasaris - nuo sausio vidurio iki vasario pirmos puses pabaigos aprimsta, taciau antroje puseje pagereja, ruosiasi pavasariui

Kovas/Balandis - tiesiog nei blogai nei gerai

Geguze/Birzelis - zmones ruosiasi vasarai/atostogom, puikiai perka

Liepa/Rugpjutis - zmones labiau ziuri kur leist pinigus atostogom, taciau neatsisispiria ispardavimam ir noriai leidzia pinigus (pvz John Lewis vasaros sales pardavimai yra beveik tokie geri kaip ir Kaledu laikotarpio, man cia siekemybe, bet dar teks padirbeti).

Rugsejis/Spalis - kai kurie jau ruosiasi Kaledu dovanom, dauguma pradeda taupyti dovanom, siais menesiais pardavimai mazesni, zmones isrankesni, ilgiau svarsto, prastesnes konversijos pardavimams, gali kristi iki puses ar vieno procento, taciau ypatingai daug uzklausu perziuru ir t.t Siuos menesius isnaudojam reklamai, gamybai ir t.t, zodziu ruosiames kaledom.

Lapkritis - nuo mazdaug antros savaites jauciamas pagyvejimas, daug uzklausu, geresni pirkimai, zmones ruosiasi Kaledom. Konversijos kyla iki 3 - 3.5%

Gruodis iki mazdaug 20d visiska beprotybe, retail beprotybe iki 23d. Tada ramu iki 26 (boxing day sales) ir tai prideda dar pora dienu beprotybes. Ypatingai ziauriai geros konversijos visur, ypatingai daug uzklausu ir zmones atsiunte uzklausas jau yra pasiruose pirkti.

 

Vienas pastebejimas, 2015 bei 2016 Kaledu sezonas prasidejo anksciau (Lapkricio pradzioje), 2017 pora savaiciu ilgiau delse visose salyse. Kaip ir minejau USA rinka siek prisidare europai (mokesciu naujos tvarkos, stichines nelaimes, USPS kardinali pertvarka).

 

 

Tai bent nisa parasyk, nes akivaizdu, kad cia nestandartinis atvejis (tiek tai, kad 40proc per 2 menesiu, tiek tai, kad butent rugsejs ir spalis prasciausi).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pries metus mano e-shop turejo geriausia menesi metuose, butent Sausis... poto visus metus nepavyko atkartoti sausio rezultato

Sveikas, jei ne paslaptis, kokia niša ir ar Lietuvos rinka? Ačiū

 

viskas atvirksciai

Kokia niša ir rinka? :)

 

Situo butent atveju aksesuarai vyrams ir moterims, ecommerce + retail, abu pardavimu kanalai taip pat +- 3 proc. Cia ypatingai standartas, UK high street retail rodo lygiai tokius pacius/labai panasius rodiklius (dirbam Uk rinkoje su dideliu procentu pardavimu Prancuzijai bei Usa (usa siemet pakrito, del nelaimiu, mokesciu bei pasto sistemos pertvarku), vakaru salys taip pat islaiko tokius pirkimus). Jeigu kapstytis giliau:

Sausis - labai gera pirma puse, zmones po Kaledu kas neisleide pinigu/gave ju dovanu juos mielai isleidzia sau. Realiai as net sausio menesiu ispardavimu nedarau.

Vasaris - nuo sausio vidurio iki vasario pirmos puses pabaigos aprimsta, taciau antroje puseje pagereja, ruosiasi pavasariui

Kovas/Balandis - tiesiog nei blogai nei gerai

Geguze/Birzelis - zmones ruosiasi vasarai/atostogom, puikiai perka

Liepa/Rugpjutis - zmones labiau ziuri kur leist pinigus atostogom, taciau neatsisispiria ispardavimam ir noriai leidzia pinigus (pvz John Lewis vasaros sales pardavimai yra beveik tokie geri kaip ir Kaledu laikotarpio, man cia siekemybe, bet dar teks padirbeti).

Rugsejis/Spalis - kai kurie jau ruosiasi Kaledu dovanom, dauguma pradeda taupyti dovanom, siais menesiais pardavimai mazesni, zmones isrankesni, ilgiau svarsto, prastesnes konversijos pardavimams, gali kristi iki puses ar vieno procento, taciau ypatingai daug uzklausu perziuru ir t.t Siuos menesius isnaudojam reklamai, gamybai ir t.t, zodziu ruosiames kaledom.

Lapkritis - nuo mazdaug antros savaites jauciamas pagyvejimas, daug uzklausu, geresni pirkimai, zmones ruosiasi Kaledom. Konversijos kyla iki 3 - 3.5%

Gruodis iki mazdaug 20d visiska beprotybe, retail beprotybe iki 23d. Tada ramu iki 26 (boxing day sales) ir tai prideda dar pora dienu beprotybes. Ypatingai ziauriai geros konversijos visur, ypatingai daug uzklausu ir zmones atsiunte uzklausas jau yra pasiruose pirkti.

 

Vienas pastebejimas, 2015 bei 2016 Kaledu sezonas prasidejo anksciau (Lapkricio pradzioje), 2017 pora savaiciu ilgiau delse visose salyse. Kaip ir minejau USA rinka siek prisidare europai (mokesciu naujos tvarkos, stichines nelaimes, USPS kardinali pertvarka).

Perskaitęs tavo pirmą post'ą pamaniau, kad beveik taip pat kaip ir pas mane, bet kai parašei šį - žiūriu, kad nelabai. :) Turbūt pagrindė dėl to, jog skiriasi rinkos ir produktas (turbūt, kad avalynę dovanoms perka daug rečiau, nei įvairius aksesuarus).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaitęs tavo pirmą post'ą pamaniau, kad beveik taip pat kaip ir pas mane

 

Jo pirmasis postas:

 

Prasciausi: rugsejis ir spalis

Geriausi: lapkritis ir gruodis

 

Tavo:

 

Prasciausi: sausis, birzelis, liepa, rugpjutis.

Geriausi: kovas, spalis, lapkritis.

 

Na jo, beveik taip pat :D O is tiesu tik lapkritis sutampa, o spalis netgi atvirkstine tvarka :D

 

Beveik taip pat :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo pirmasis postas:

 

Prasciausi: rugsejis ir spalis

Geriausi: lapkritis ir gruodis

 

Tavo:

 

Prasciausi: sausis, birzelis, liepa, rugpjutis.

Geriausi: kovas, spalis, lapkritis.

 

Na jo, beveik taip pat :D O is tiesu tik lapkritis sutampa, o spalis netgi atvirkstine tvarka :D

 

Beveik taip pat :D

 

Lapkritis sutampa, gruodžio pirma pusė pas mane irgi buvo labai gera (nežinau, ar tai paminėjau pirmam post'e), taip pat "Pries kelis metus vasaros menesiai buvo gan prasti", "Siemet sausis prastas" sutampa, tai nežinau... Na, ne tame emsė :D

Redagavo Narysx
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai, sutampa tai sutampa, bet mano priezastys galbut kitos:

 

Pries kelis metus vasaros prastos - tai pastebejom ir ivedem nauju produktu linija - pyst ir vasara gera. (cia sito ir esme, kad jeigu matai kad kokie menesiai yra prasti ir varo i minusa reiktu kazka pergalvoti kas negerai su tavim ir tavo parduotuve. Kai kas nesiseka arba norisi geriau as visada svarstau: "kas man negerai? KOdel parduotuve ######? Kodel zmonems neidomi?". Ir tada tvarkai. Vidines priezastis pirmiausia reikia tvarkyti ir taikytis prie isoriniu.

 

Sausis sis prastas nes viska pardavem Gruodi ir neturejom laiko gamybai.

 

Lapkritis sutampa, gruodžio pirma pusė pas mane irgi buvo labai gera (nežinau, ar tai paminėjau pirmam post'e), taip pat "Pries kelis metus vasaros menesiai buvo gan prasti", "Siemet sausis prastas" sutampa, tai nežinau... Na, ne tame emsė :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai, sutampa tai sutampa, bet mano priezastys galbut kitos:

 

Pries kelis metus vasaros prastos - tai pastebejom ir ivedem nauju produktu linija - pyst ir vasara gera. (cia sito ir esme, kad jeigu matai kad kokie menesiai yra prasti ir varo i minusa reiktu kazka pergalvoti kas negerai su tavim ir tavo parduotuve. Kai kas nesiseka arba norisi geriau as visada svarstau: "kas man negerai? KOdel parduotuve ######? Kodel zmonems neidomi?". Ir tada tvarkai. Vidines priezastis pirmiausia reikia tvarkyti ir taikytis prie isoriniu.

 

Sausis sis prastas nes viska pardavem Gruodi ir neturejom laiko gamybai.

 

Žinok pilnai tave suprantu ir sutinku su tavo mąstymu, aš lygiai taip pat galvoju :) Tik tiek, kad pas mus pvz. vasarą nu ant tiek prastai, kad nebežinai ko imtis... Ir vienaip, ir kitaip bandai stumti tuos pardavimus, bet tiesiog neina ir viskas.

Jūs patys gamiant, patys galit įvesti naujus produktus, tai šiek tiek kitaip... O pas mus pilna priklausomybė nuo tiekėjo. Šiaip labai teisingai paminėjai, kad svarbu turėti bestseller'ius. Pastebėjau, kad kai jie yra, gali vien tik ant jų "važiuoti" ir bus didesnis + nei įprastai. Tik pasikartojant - yra priklausomybė nuo tiekėjo ir vasarą tų bestseller'ių išskirti nepavyko (nebuvo išsiskiriančių produktų), o žieminiai visi jau išparduoti. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man pirmas klausimas: kodel papildomu tiekeju nesiieskot? Nes jeigu jusu tiekejas uzsilenks - jus irgi bankrutuojat? Jeigu tiekejas sukels kainas? Bankrotas? Jeigu tiekejas vietoj avalynes prades gaminti baldus? Jus irgi Batu Parduotuve pervadinsit i Baldu Parduotuve? Cia yra per didele rizika, kurios visiskai nevaldote.

 

Jusu situacijoje, patiems negaminant, jums dar lengviau ivesti nauja produkta. Man reikia ruosti dizaina, brezinius (ta pati brezini tureti keliom programom paruosimui nuo spaudos iki metalo ir medzio cnc, ar zinai kaip sunku rasti dizaineri kuris ruosia brezinius cnc?), apskaiciuoti, ieskoti medziagu, ko negalim pasigaminti ieskoti kas pagamins, tada gaminti sample, tada perziureti ar viskas gerai, jei ne tai trukt is vadziu vel is pradziu, tada masine gamyba, quality control, surinkimas ir t.t.

Jums: susirandat nauja tiekeja, nuperkat ir viskas.

 

Meskit is galvos situs atsikalbinejimus ir kaltes vertima tiekejam kad jus neparduodat.

Atsimenu kazkada mano darbas buvo vadovauti padaliniui su 15 zmoniu komanda, pardavinejom paslauga. Naturalu jog reikejo pateikti savaitinius, menesinius bei 12, 6+6 ir t.t forecast, pelno islaidu prognozes ir t.t. Kazkada pasakiau savo bosei kad va birzelis bus ######, nes istoriskai visada ###### + atostogos, zmones isvaziuoja, kitu religiju zmones svencia ramadana taigi irgi nieko nepirks. Viska atmete, liepe perdaryt ir pasake: tai jeigu zmones isvaziuoja, nebuna, neperka, kodel jiems marketinguojat? Nera kitu zmoniu? Tuscias miestas? Tuscia salis? Visi dingo? Zodziu gavau ziauriai velniu. Tada susedom su reklamscikais, persvarstem viska ir tas butent birzelis buvo pats geriausias menesis padalinio istorijoje, niekada taip gerai nebuvo.

Esme, kad yra toks nuvalkiotas posakis, kuriuo reikia vadovautis "Think outside the box" :)

 

 

Žinok pilnai tave suprantu ir sutinku su tavo mąstymu, aš lygiai taip pat galvoju :) Tik tiek, kad pas mus pvz. vasarą nu ant tiek prastai, kad nebežinai ko imtis... Ir vienaip, ir kitaip bandai stumti tuos pardavimus, bet tiesiog neina ir viskas.

Jūs patys gamiant, patys galit įvesti naujus produktus, tai šiek tiek kitaip... O pas mus pilna priklausomybė nuo tiekėjo. Šiaip labai teisingai paminėjai, kad svarbu turėti bestseller'ius. Pastebėjau, kad kai jie yra, gali vien tik ant jų "važiuoti" ir bus didesnis + nei įprastai. Tik pasikartojant - yra priklausomybė nuo tiekėjo ir vasarą tų bestseller'ių išskirti nepavyko (nebuvo išsiskiriančių produktų), o žieminiai visi jau išparduoti. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkada pasakiau savo bosei kad va birzelis bus ######, nes istoriskai visada ###### + atostogos, zmones isvaziuoja, kitu religiju zmones svencia ramadana taigi irgi nieko nepirks. Viska atmete, liepe perdaryt ir pasake: tai jeigu zmones isvaziuoja, nebuna, neperka, kodel jiems marketinguojat? Nera kitu zmoniu? Tuscias miestas? Tuscia salis? Visi dingo? Zodziu gavau ziauriai velniu. Tada susedom su reklamscikais, persvarstem viska ir tas butent birzelis buvo pats geriausias menesis padalinio istorijoje, niekada taip gerai nebuvo.

Esme, kad yra toks nuvalkiotas posakis, kuriuo reikia vadovautis "Think outside the box" :)

 

Targetinot kazkaip specifiskai neisvaziuojancius atostogauti, ar tas planas, kuri igyvendinot brzeli butu taip pat pritaikomas ir ktais menesiais, tieisog labiau pasistenget?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Targetinot kazkaip specifiskai neisvaziuojancius atostogauti, ar tas planas, kuri igyvendinot brzeli butu taip pat pritaikomas ir ktais menesiais, tieisog labiau pasistenget?

 

Targetinom visiskai naujas auditorijas, su senais partneriais palaikydami ta pati rysi kaip ir visais menesiais, tai is senuju gavom tuos mazesnius iprastinius birzeliui skaicius kaip visada, is nauju dalyku viskas kitas. Tas planas is dalies pritaikomas ir kitiems menesiams ir galbut butu veikes puikiai pletrai toliau, taciau po to menesio tiek as is operaciju tiek kolega is pardavimu gavom siltesnes vietas ir buvom isskirstyti, tai tiek man ten ir rupejo :))))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kalbant konkrečiai apie mūsų situaciją, tai atsarginių tiekėjų yra ne vienas ir ne du. T. y., jei dabartinis užsielnkia, gretai switchin'am į kitą ir viskas. Netgi tuoj atsidarys antra parduotuvė su vienu iš tų atsarginių tiekėjų. BET apjungti kelis tiekėjus į vieną projektą tokiame automatizavimo lygyje kaip mes norim labai sunku. Tiek techniškai, tiek visų darbo procesų atžvilgiu.

 

Man pirmas klausimas: kodel papildomu tiekeju nesiieskot? Nes jeigu jusu tiekejas uzsilenks - jus irgi bankrutuojat? Jeigu tiekejas sukels kainas? Bankrotas? Jeigu tiekejas vietoj avalynes prades gaminti baldus? Jus irgi Batu Parduotuve pervadinsit i Baldu Parduotuve? Cia yra per didele rizika, kurios visiskai nevaldote.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...