Pereiti prie turinio

Ar verta pirkti nauja masina is salono?


Rekomenduojami pranešimai

Jeigu mašina stovi vietoj ir niekur nevažiuoja - per metus prasuka 5-10k. Jeigu važinėji kasdien į darbą - jau bus 20-30k. Jeigu gyveni toli nuo darbo, dažnai važiuoji į kitus miestus, pvz., savaitgalį pas senelius į kaimą, kartais į užsienį - jau bus 40-50k. Aš kartais nuvažiuoju į Vokietiją, dar būna 1-2 kartus į netolimą užsienį pakeliauju, tai per metus iš kažkur susisuka 50-80k :)

Iki darbo 2-3km. Dazniausiai einama pesciom, taciau orai ne visada tai leidziai, tai tenka kviesti taksus. I vokietija tikrai nezadu iskart pjauti, bet kitus lietuvos miestus tikrai savaitgali-kita reikes aplankyt. Tai masina tikrai nestoves vetoi, bet ir nesidruoz kaip per kokius ralius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu mašina stovi vietoj ir niekur nevažiuoja - per metus prasuka 5-10k. Jeigu važinėji kasdien į darbą - jau bus 20-30k. Jeigu gyveni toli nuo darbo, dažnai važiuoji į kitus miestus, pvz., savaitgalį pas senelius į kaimą, kartais į užsienį - jau bus 40-50k. Aš kartais nuvažiuoju į Vokietiją, dar būna 1-2 kartus į netolimą užsienį pakeliauju, tai per metus iš kažkur susisuka 50-80k :)

Nesamone, pilna skelbimuose 2005 bmw su vos 120k rida :DDDDDDDDD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sita tema neturi atsakymo, masina kaip moteris tai yra labai daug niuansu ir kas vienam atrodo "teisinga" kitam gali buti priesingai.

 

Visi matom savo akimis, turim savo poreikius, savo suvokima ir t.t. Jei as nepirksiu naujos, nes man netinka, nereiskia, kad kaimynui netiks nauja.

 

Labai nepatinka sitos temos uzdarbyje nes cia virsta ne diskusija su argumentais, bet kiekvienas uzsimerkes varo savo ... O dar blogiau kai reiskiasi zmones per gyvenima tureje 1 ar 2 automobilius ir net nesuprantantis, kad jausmas juose gali skirtis.

 

 

Pasakysiu i tema, kad nelabai zinau zmogaus kuris yra pirkes nauja automobili ir pasakytu, kad pasirinko blogai,o kita karta ziures vel tik naujo.

Bet visu ju metines serviso islaidos virsija tu kas vazineja su devetais. Kodel taip yra nesigilinau.

Retas musu galim ipirkti nauja ir komfortiska automobili, todel perkame tik mazus miesto automobilius, sumokame didelius pinigus, bet negauname jokio komforto ar malonumo.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sita tema neturi atsakymo, masina kaip moteris tai yra labai daug niuansu ir kas vienam atrodo "teisinga" kitam gali buti priesingai.

 

Visi matom savo akimis, turim savo poreikius, savo suvokima ir t.t. Jei as nepirksiu naujos, nes man netinka, nereiskia, kad kaimynui netiks nauja.

 

Labai nepatinka sitos temos uzdarbyje nes cia virsta ne diskusija su argumentais, bet kiekvienas uzsimerkes varo savo ... O dar blogiau kai reiskiasi zmones per gyvenima tureje 1 ar 2 automobilius ir net nesuprantantis, kad jausmas juose gali skirtis.

 

 

Pasakysiu i tema, kad nelabai zinau zmogaus kuris yra pirkes nauja automobili ir pasakytu, kad pasirinko blogai,o kita karta ziures vel tik naujo.

Bet visu ju metines serviso islaidos virsija tu kas vazineja su devetais. Kodel taip yra nesigilinau.

Retas musu galim ipirkti nauja ir komfortiska automobili, todel perkame tik mazus miesto automobilius, sumokame didelius pinigus, bet negauname jokio komforto ar malonumo.

Na keli topikai buvo cia su argumentais. Taciau mano manimu, jeigu tu neturi gero pazystamo, kuris dirba servise, o vazioji pas koki Igorioka, kuris perpilineja tepalus visiesm is eiles, o tarpais tarp masinu geria 7 kabliu "Stipriausiai" - yra didele tikimybe kad tau jis koki suda padaris. Mano atveju as nepazistu nei vieno, o tie pigesni garaziniai servisai ant kievieno kampo, taciau facebuku page su atsilepimais jie neturi.

 

Kitas daliks, net jeigu koks pazystamas su 2005 mazda ir patenkintas Igorioko garaziuku, tai nereiskia kad atvares savo 2011 metu Toyota as liksiu toks pats patenkintas, kadangi to Igorioko pagrindinis irankis buvo, yra ir bus plaktukas, o siolaikines masinos daug technologiskesnes. Tas pats hibridas turi jau 2 variklius.

 

Aplamai ar daug tu garaziniu varineje i kvalifikacijos pakelimus, kursus? Servisose aisku irgi gali pataikit ant kokio vaikio is profkes, bet sansas paliginus su garaziuku ligus 1-10%.

Redagavo apieviska
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na keli topikai buvo cia su argumentais. Taciau mano manimu, jeigu tu neturi gero pazystamo, kuris dirba servise, o vazioji pas koki Igorioka, kuris perpilineja tepalus visiesm is eiles, o tarpais tarp masinu geria 7 kabliu "Stipriausiai" - yra didele tikimybe kad tau jis koki suda padaris. Mano atveju as nepazistu nei vieno, o tie pigesni garaziniai servisai ant kievieno kampo, taciau facebuku page su atsilepimais jie neturi.

 

Kitas daliks, net jeigu koks pazystamas su 2005 mazda ir patenkintas Igorioko garaziuku, tai nereiskia kad atvares savo 2011 metu Toyota as liksiu toks pats patenkintas, kadangi to Igorioko pagrindinis irankis buvo, yra ir bus plaktukas, o siolaikines masinos daug technologiskesnes. Tas pats hibridas turi jau 2 variklius.

 

Aplamai ar daug tu garaziniu varineje i kvalifikacijos pakelimus, kursus? Servisose aisku irgi gali pataikit ant kokio vaikio is profkes, bet sansas paliginus su garaziuku ligus 1-10%.

 

Niekas nedraudzia varyti ir deveto automobilio i rimtesni servisa, nebutinai specializuota, bet tokius kur yra aptarnaujantis vadybininkai, kur gali laukiamajam kavos gauti ir odine sofkute :] Nezinau daug tokiu tinklu, nes mano mieste ju nera, bet elementarus pavizdys KEMI.

 

Garazinis gali tave apgauti, bet gali tau ir sutaupyti daugiau nei 50proc ka butum palikes kitur. Visokiu yra, bet taip surasti gerus servisus yra sunku, nes tenka pradzioje patirti savo kailiu ir nemalonius apsilankymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Garazinis gali tave apgauti, bet gali tau ir sutaupyti daugiau nei 50proc ka butum palikes kitur. Visokiu yra, bet taip surasti gerus servisus yra sunku, nes tenka pradzioje patirti savo kailiu ir nemalonius apsilankymus.

 

Sutinku. Vat man atrodo kad perkant is salono as busiu daug maz per viduri. Baisiai daug nesutaupisiu, bet tuo paciu momentu ir garaziniai manes neapipis. Turiu kelis pazystamus, kurie varo i LT masinus ir kitu saliu, ir jie man kai kurios niuansus yra papasakoje. Kelias masinas as vos nebuvau pasiemes, o ten pasirodo buvo dauztos ir laaabai gerai. Zodziu ******* mane yra gan simple, nes nieko neraukiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zodziu paskutinius kelis menesius nekaip negaliu apsispresti is kur imti masina? Ar bandyt surasti kazka per skelbimus ar tesiog paimti is salono lizingu? Masinuose as visiskai nieko neraukiu. Tesiog absoliuciai. Nei tevas, nei senelis nera turejes. Zodziu perkant per skelbimus as patampu ideali auka. Plius masina vairosiu ne pats, o mergina pagrinde, ko pasekoje tarkim vaziojant pas kazkokius garazinius gali ir ja papildomai *******...

 

Visi aplinkui, ko nepaklausi, sako kad masina pirkti is salono yra didziausiai klaida:

1) Jinai greitai nuverteja. Tacia mano atveju ta masina bus iki gyvenimo galo.

2) Laaabai brangus servisas. Asmeniskai nusiziurejau Toyota Yaris is Solorinos. Ju puslapyje parasita, kad aptarnavimas kainuoja 189 eu.

 

Zodziu gal kas yra pirkes masina is salono? Ar net is solorinos?

Jeigu paryskintas teiginys yra teisingas - tai siulau pirkti tik is salono. Nusipirksi nauja, zinosi kad masina ideali, praeityje nei dauzta, nei dazyta, nei variklis tvarkytas, zodziu - naujas daiktas, kuris saugomas ir priziurimas tarnaus kaip priklauso.

 

Kitavertus, nezinau kas per zmogus galetu pirkti masina iki gyvenimo galo. Aisku niekas nezino kas bus rytoj, bet masina siais laikais nera jau tokia didele prabangos preke. Tie patys lietuviai pakankamai daznai tas masinas keicia (jau nekalbant apie uzsieni, kur kai kurie issimoka lizinga ir vel nauja perka). Neretai ir finansine situacija pagereja, tad norisi kazko ir naujesnio. O tu taip kategoriskai teigi kad visam gyvenimui :D Pagalvok gerai. Gal visgi tada apsimoka pirkti poros metu senumo automobili, kuris tiek daug nenuvertes lyginant su nauju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JEi tau užtenka Yario klasės gali pirkti yari naują. Jai neužtenka, už tuos pačius 12k gali išeiti kelių metų pasatas ar skoda superb ar panasios klasės automobilis. Perkant su istorija, nemanau, kad bus labai kažkokių tragiškų investicijų.

 

Kažkaip "lietuviški" nauji automobiliai labai mėgsta rūdyti... Tai verta pasigalvot apie papildomą antikoroziją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu paryskintas teiginys yra teisingas - tai siulau pirkti tik is salono. Nusipirksi nauja, zinosi kad masina ideali, praeityje nei dauzta, nei dazyta, nei variklis tvarkytas, zodziu - naujas daiktas, kuris saugomas ir priziurimas tarnaus kaip priklauso.

 

Kitavertus, nezinau kas per zmogus galetu pirkti masina iki gyvenimo galo. Aisku niekas nezino kas bus rytoj, bet masina siais laikais nera jau tokia didele prabangos preke. Tie patys lietuviai pakankamai daznai tas masinas keicia (jau nekalbant apie uzsieni, kur kai kurie issimoka lizinga ir vel nauja perka). Neretai ir finansine situacija pagereja, tad norisi kazko ir naujesnio. O tu taip kategoriskai teigi kad visam gyvenimui :D Pagalvok gerai. Gal visgi tada apsimoka pirkti poros metu senumo automobili, kuris tiek daug nenuvertes lyginant su nauju.

Teisingai sakai. Omeni turejau, kad jinai bent 10 metu pratanauti, aisku gal ir po 5 jau keisiu tesiog siaip. Taciau pirmine mintis kad jinai tarnautu ilga laika, o ne kas metus i servisus tempti ir moketi minimum po 200 uz visokias parejusias granatas ar guolius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neziurek daugiau nei 3-5 metus i prieki. Keisis gyvenime per ta laika labai daug kas: daugiau uzdirbsit, atsiras vaiku, reikes didesnes.

As darau taip: imu nauja masina 4-5 metam, kad ir ta pati yarisa. Ishsilizinguoji be likutines vertes. Parduodi po lizingo pabaigos, ir va jau turi 6-8k. Juos vel dedi ant pradinio inaso tokios pat arba geresnes masinos, imokos pasidaro juokingai mazos jei panasios klases/kainos masina, arba tokios pat kaip buvo jei imi geresne. Taip ir gyveni kas 4-5 metus pasikeisdamas nauja masina.

O tie metiniai aptarnavimai 150-250 eur tikrai nera baisus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neziurek daugiau nei 3-5 metus i prieki. Keisis gyvenime per ta laika labai daug kas: daugiau uzdirbsit, atsiras vaiku, reikes didesnes.

As darau taip: imu nauja masina 4-5 metam, kad ir ta pati yarisa. Ishsilizinguoji be likutines vertes. Parduodi po lizingo pabaigos, ir va jau turi 6-8k. Juos vel dedi ant pradinio inaso tokios pat arba geresnes masinos, imokos pasidaro juokingai mazos jei panasios klases/kainos masina, arba tokios pat kaip buvo jei imi geresne. Taip ir gyveni kas 4-5 metus pasikeisdamas nauja masina.

O tie metiniai aptarnavimai 150-250 eur tikrai nera baisus.

Na mane kiti gazdina kad tie aptarnavimai bus po 500

Redagavo apieviska
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mane kiti gazdina kad tie aptarnavimai bus po 500

 

Nebus. Aš toyotą corollą iš salono nusipirkęs, tai dabar buvo aptarnavimas prie 30k, tai kainavo apie 200€, o prie 45k km kainuos apie 120€. Aptarnavimo kainas iškart gali sužinoti salone, ten jos tikslios prie 15k km, tada prie 30k km, tada prie 45k km ir t.t. Vienais metais moki brangiau, apie 200€, kitais mažiau, apie 120€.

 

EDIT: gali pažiūrėti Tokviloje techninio aptarnavimo kainas čia: https://www.tokvila.lt/lt/servisas/lt/servisas/toyota-prieziura-ir-aptarnavimas/techninio-aptarnavimo-kainos

Redagavo jkacinskas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano mintis tokia pat, taciau dabar normalu yra kad kiekvienas tiri po n masinu. Pas mane pvz 3 aukstu namas, 5 butai, ir kieme 8 masinos... Ir visi aplinkui tik ir sako kad dabar masinos gaminamos 5 metams. Po 5 metu prades baisiai biret. Cia mano pagrindine baime yra. Ar tikrai jos visos tokios trapios? Buvau atostogu Bulgarijoje pries kelias savai. Emem yarisa hinrida. Pjovem per kalnus, laukus, bibius. Per dvi dienas suvartojo tik 3/4 savo bako. Kiti sako, kad nevirsiujus 50km/h mieste galima vazinetis nemokamai iki darbo ir atgal. Zodziu naujos masinos pliusai man akivaizdus, bet vat minusai neaisku ar pagristi...

Pasikartosiu, kad Yaris yra proto neknisanti mašina ir kliedėti apie 5 metų tarnavimą yra stiproka.

Dar paminėk apie hibridą ką nors, tai prasideda intergalaktiniai kliedesiai apie mistinius kažkokius gedimus, nors net nėra vairavę, o ką kalbėti apie eksploatavimą :)

Kas dėl nemokamai, tai Yaris kontekste irgi nesąmonė. Taip, jis gali važiuoti ant baterijų pastoviu greičiu apie 60km/h (max 73 km/h lyg ir, bet čia nuokalnėn), bet tai baterijos ten ne tokios talpios, kad daug galėtum nuvažiuoti - čia ne koks plug-in hibridas, nesikrauna jis nuo tinklo, kraunasi iš benzininio variklio, ant elektros gali apie kilometrą nuvažiuoti normaliomis sąlygomis.

Tai drąsiai sakau, kad minusai nepagrįsti.

O tie tepalai ieina i serviso kaina? Ar cia vien tik darbas + tepalai, dirzeliai ?

Solorinos atveju tai viskas įeina, išskyrus tik jei per aptarnavimą tikrinant stabdžius pamatoma, kad jau sudilę, tada už naujas kaladėles reikia sumokėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal plačiau apie šitą sistemą? kuo naudinga, kokie minusai ?

PCP. Naudinga, kad visuomet vairuoji nauja auto, minusai - siek tiek brangiau nei lizingas. Nors jei skaiciuoji, kad lizinga issimokejes parduosi auto ir investuosi i kita nauja - tai dar cia reiktu skaiciuot, nes vargas, peklos ir nesamones, o cia tiesiai sviesiai - nuveziai, pasirasei popierius, turi kita. Cia iprastinis lizingas su added value ir tiesiog vadinasi personal contract purchase. Cia tiems kam auto pirkimas, rinkimasis ir taip toliau yra uzknisantis ir per daug laiko kainuojantis dalykas.

 

Servisas daug abejoju kad gali kainuot, eko klases auto apie £180 svaru UK, veliau pinga, abejoju, kad Lietuvoje bus daug brangiau.

Atsimenu Lietuvoje senais laikais vairavau sena naudota honda accord 95 poto subaru impreza, subaru legacy, toyota corrola keliu metu senumo, tai vis koks ###### islysdavo, tai per metus daugiau taisymui isleisdavau, nors ir tvarkiausi pas "sava meistra".

Redagavo asdf
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gera tema, pats dabar parduodu vieną auto ir galvoju ar imt lizingą ar vėl kažką seno. Kai nusiperku auto, bent pradžiai nepatingiu užsirašinėt visas išlaidas remontų. Du paskutiniai 10-15 metų senumo dyzeliai jau per pirmą mėnesį pareikalavo maždaug po 800 €, visokie diržai, tepalai, stabdžiai, dar kažką važiuoklei patvarkai ir kai viską sudedi jau nemaža suma. Tai čia jau vos ne visų metų lizingo įmokos perkant kokį Yaris. Ir tai dar nėra visos išlaidos, važiuoklės senos ir jei ne pirmais tai antrais metais vėl pradės kažkas byrėt, o jei nepasiseks su dyzelio purkštukais, turbinom, smagračiais ir panašiai tai išlaidos tik auga. O kur dar visokios smulkmenos kurių tiesiog neverta tvarkyti, bet vairavimo malonumo tikrai neprideda. Maloniau vairuot žemesnės klasės naują auto, nei pavargusį premium klasės. Kitas dalykas, kad tokį seną auto po 2-3 metų jau tikrai norisi pakeisti ir vėl tos išlaidos kartojasi. Seniau turėjau už 3000 € pirktą Opel Signum, per 3 metus į jį sudėta dar 2000 €. Kažkas sugenda, bet visą kitą tvarkoj ir galvoji sutvarkysiu ir ramiai važiuosiu, po kurio laiko dar kažkas subyra ir taip begalo. Ant galo subyrėjo turbina ir trūkus kantrybei pardaviau už 1500 €. Viską sudėjus nemažą dalį lizingo galima buvo padengti.

Pokolkas svarstau kokių 2-3 metų senumo Auris arba Corolla benziną, būna tik su 50 000km ridom, praktiškai naujas auto, kokius 5 metus nelabai ką jam tvarkyti reiks ir prižiūrint gali nors ir 10 metų turėt, tik greičiausiai jau atsibos po 5 metų.

Beje, turiu ir gerą seno auto pavyzdį, pokolkas 2006 metų Prius reikalauja labai nedaug išlaidų, bet negaliu sakyt, kad visai negenda, metai daro savo, jau kažkur prarūdijo duslintuvas, sailenblokus atėjo laikas keist, bet šiaip viskas ok, jokio galvos skausmo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per daug neieškant Auris 2016 metų su 30 000 km rida 11500 €. Pasiimi 5 metam ir su visais kasko įmoka nebus net 200 €, na dar pradinį gal kokius 3000 € įmoki ir važiuoji tuos 3 metus be jokio galvos skausmo ir dar viską išmokėjus lieka normalus, nenusenęs auto.

http://inchcape.lt/naudoti/ltu/cars/view/8864

 

Arba per tuos 5 metus pakeiti du senus auto, į kiekvieną sukiši pinigus remontams ir vistiek turi seną auto, kurį nori greičiau parduot ir ieškot kito.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal plačiau apie šitą sistemą? kuo naudinga, kokie minusai ?

Bent pas tojota schema gan paprasta. Pradinis inasas + lizingas + likutine verte (% nuo to, kas lieka po pradinio inaso). Tarkim 15k masina kainuoja, imeti 3k, lieka 12k. Is tu 12k 30% likutine verte yra 3,6k. 12-3.6=8.4 k. Tos 8.4k sumoki lizingu per 5 metus, po 5 metu jie paima is taves tavo kibira ir likutine verte, tai yra 3.6k naudoji naujos masinos imimui kaip pradini inasa. Realiai tesiog gauni nauja masina ir moki toliau lizinga. Didele tikimybe, kad galesi paimti jau mandresni modeli. Priklausomai kokia likutine verte pasirinkai.

Redagavo apieviska
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vos nulipau nuo kompo jau nesąmonių prirašėt :D

Apie servisus: tuos didžiuosius servisus su odinėm sofom ir nemokama kava apeinu iš tolo. Geri meistrai ten nedirba, nemažai studentų iš profkių atliekančių praktiką, o didžiausias jų uždarbis yra nesuprantančių klientų apgaudinėjimas, taigi galutinėj sumoj už kavą gali ir 1000€ susimokėt. Tų etaloninių Vasių su butelių rankoj jau nelabai ir beliko (bent jau Vilniuje), nes ir mašinų nebėra kurias galima kuvaldom taisyt ir žmonėm jau reikia labiau kokybės nei kainos. Geriausi meistrai dirba ant savęs garažuose vieni arba su keliais padėjėjais. Dažniausiai taiso tik vieną markę, turi eiles mėnesiais, kartais jiems net prisiskambinti neįmanoma.

 

Dėl senų mašinų: jeigu netikrinat ką perkat ir po to kišat pinigus, tai nereiškia, kad visos senos mašinos blogos ir reikalaus išlaidų. Daugumą savo mašinų pasinaudojęs 1m./50k parduodavau maždaug į nulį sudėjus visus remontus (neskaičiuojant aptarnavimų). Pigiausia buvo eksploatuot 95m. civicą - remontai kainavo vos 200Lt. Naujos mašinos nuvertėjimas būtų daug didesnis.

 

Nesakau, kad naujos mašinos yra blogai, bet aptarnavimai ir nuvertėjimas tikrai nėra pigesni už senos mašinos eksploataciją. Pirkti naują mašiną ir ją turėti tik tol kol yra garantija, tada keisti į kitą naują suprantama. Bet pirkti naują ir su ja važinėti ilgai gan rizikinga, nes kai pasibaigs garantija jeigu kas suges už remontą mokėsi kosmosą, ypač perkant visokius sudėtingus modelius. Ir jeigu pirkti naują, tai tik hibridą arba dar geriau plug-in hibridą, kad mažos išlaidos degalams bent kiek atpirktų nuvertėjimą. Ir šiaip reikia žiūrėti į ateitį.

 

Nelabai suprantu, kodėl Lietuvoje nepopuliarus toks variantas kai gali nusipirkti iš salono mašiną kuri ką tik patapo dėvėta (berods pravažiavo 6000km ir suėjo 6mėn.). Vokietijoje tokios mašinos netgi populiaresnės nei naujos, nes realiai gauni praktiškai naują auto, su visom garantijom, tik trečdaliu pigiau. Kadangi paklausa yra, todėl salonai dirbtinai daro tokias mašinas - registruoja ant savęs, duoda važinėt darbuotojams ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik iš salono. Matau kas diena kaip vienos įmonės mašinos naujos, bet amerikonai tvarkyti. . O kitos naujos tuščios bet lizingai.

Visos mašinos vienodų markių. Pas mus gedimai keisčiausi ir įvairiausi. O pas konkurentus nebent lemputė kokia užsidega kuria iškart uzgesina dyleris.

 

Pats prieš porą metų tik už dėvėtas mašinas buvau. Bet padirbus 2 metus su naujom ar +5 metų mašinom supratau, kad suagumo (gedimų, tolimų kelionių be gedimų, avarijos atveju) tik salono mašina padės, tad tu perki sauguma, ir nesvarbu, kad mašina nu vertės..

 

Bet čia tik mano nuomonė, kitiem svarbu būtų iki 500€ su T.A ir nieko nekeisti. Nesvarbu, kad paskui tokie daro avarijas ir dar ką nors užmuša.

 

Vos nulipau nuo kompo jau nesąmonių prirašėt :D

Apie servisus: tuos didžiuosius servisus su odinėm sofom ir nemokama kava apeinu iš tolo. Geri meistrai ten nedirba, nemažai studentų iš profkių atliekančių praktiką, o didžiausias jų uždarbis yra nesuprantančių klientų apgaudinėjimas, taigi galutinėj sumoj už kavą gali ir 1000€ susimokėt. Tų etaloninių Vasių su butelių rankoj jau nelabai ir beliko (bent jau Vilniuje), nes ir mašinų nebėra kurias galima kuvaldom taisyt ir žmonėm jau reikia labiau kokybės nei kainos. Geriausi meistrai dirba ant savęs garažuose vieni arba su keliais padėjėjais. Dažniausiai taiso tik vieną markę, turi eiles mėnesiais, kartais jiems net prisiskambinti neįmanoma.

 

Dėl senų mašinų: jeigu netikrinat ką perkat ir po to kišat pinigus, tai nereiškia, kad visos senos mašinos blogos ir reikalaus išlaidų. Daugumą savo mašinų pasinaudojęs 1m./50k parduodavau maždaug į nulį sudėjus visus remontus (neskaičiuojant aptarnavimų). Pigiausia buvo eksploatuot 95m. civicą - remontai kainavo vos 200Lt. Naujos mašinos nuvertėjimas būtų daug didesnis.

 

Nesakau, kad naujos mašinos yra blogai, bet aptarnavimai ir nuvertėjimas tikrai nėra pigesni už senos mašinos eksploataciją. Pirkti naują mašiną ir ją turėti tik tol kol yra garantija, tada keisti į kitą naują suprantama. Bet pirkti naują ir su ja važinėti ilgai gan rizikinga, nes kai pasibaigs garantija jeigu kas suges už remontą mokėsi kosmosą, ypač perkant visokius sudėtingus modelius. Ir jeigu pirkti naują, tai tik hibridą arba dar geriau plug-in hibridą, kad mažos išlaidos degalams bent kiek atpirktų nuvertėjimą. Ir šiaip reikia žiūrėti į ateitį.

 

Nelabai suprantu, kodėl Lietuvoje nepopuliarus toks variantas kai gali nusipirkti iš salono mašiną kuri ką tik patapo dėvėta (berods pravažiavo 6000km ir suėjo 6mėn.). Vokietijoje tokios mašinos netgi populiaresnės nei naujos, nes realiai gauni praktiškai naują auto, su visom garantijom, tik trečdaliu pigiau. Kadangi paklausa yra, todėl salonai dirbtinai daro tokias mašinas - registruoja ant savęs, duoda važinėt darbuotojams ir pan.

Kolegos po nuomų mašinas kurios 5 metus laužytos, dauztos nesmarkiai bent kartą į pusmetį, ne kartą ir ne du ne tos rūšies kuras pripiltas buvo, laikytos apsukos ant redline be jokių apkatkiu nuo pat 30km ridos iki tos dienos kol gražina dyleriui ar paslaugai kuri parduoda kaip,, auto po lizingo,,

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik iš salono. Matau kas diena kaip vienos įmonės mašinos naujos, bet amerikonai tvarkyti. . O kitos naujos tuščios bet lizingai.

Visos mašinos vienodų markių. Pas mus gedimai keisčiausi ir įvairiausi. O pas konkurentus nebent lemputė kokia užsidega kuria iškart uzgesina dyleris.

 

Pats prieš porą metų tik už dėvėtas mašinas buvau. Bet padirbus 2 metus su naujom ar +5 metų mašinom supratau, kad suagumo (gedimų, tolimų kelionių be gedimų, avarijos atveju) tik salono mašina padės, tad tu perki sauguma, ir nesvarbu, kad mašina nu vertės..

Nesuprantu, kodėl čia visi taip paniškai bijo gedimų, tarsi mašina suges ir gyvenimas sugrius. Na sugedo, pasitaisei ir važiuoji toliau. Jeigu esi labai užimtas verslininkas, kai laikas brangiau už pinigus, tada nesiginčysiu. Tačiau eiliniam žmogui pinigai irgi rūpi.

 

Bet čia tik mano nuomonė, kitiem svarbu būtų iki 500€ su T.A ir nieko nekeisti. Nesvarbu, kad paskui tokie daro avarijas ir dar ką nors užmuša.
Mašinos būklė ir saugumas nuo mašinos vertės nepriklauso. Gali ir už 30k nusipirkt suvirintą iš gabalų, be airbagų, su kreiva geometrija ir t.t. Ir tokia mašina tikrai nebus saugesnė nei senas nedaužtas prižiūrėtas kibiriukas už 500€.

 

 

Kolegos po nuomų mašinas kurios 5 metus laužytos, dauztos nesmarkiai bent kartą į pusmetį, ne kartą ir ne du ne tos rūšies kuras pripiltas buvo, laikytos apsukos ant redline be jokių apkatkiu nuo pat 30km ridos iki tos dienos kol gražina dyleriui ar paslaugai kuri parduoda kaip,, auto po lizingo,,

Absoliučiai bet kokia naudota mašina, bet kokio amžiaus ar modelio gali būti buvusi nuomos ir to nežinosi. Išimtis nebent savininkas privatus asmuo pirkęs naują ir tas aiškiai matosi dokumentuose, bet tokie variantai vienetiniai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Nelabai suprantu, kodėl Lietuvoje nepopuliarus toks variantas kai gali nusipirkti iš salono mašiną kuri ką tik patapo dėvėta (berods pravažiavo 6000km ir suėjo 6mėn.). Vokietijoje tokios mašinos netgi populiaresnės nei naujos, nes realiai gauni praktiškai naują auto, su visom garantijom, tik trečdaliu pigiau. Kadangi paklausa yra, todėl salonai dirbtinai daro tokias mašinas - registruoja ant savęs, duoda važinėt darbuotojams ir pan.

 

Taip daro tam, kad kaip verslas pasidarytu savo targetus bei galetu saukti va kiek masinu pardavem nauju arba seno stocko isvalymui. Masina tampa padeveta ne tada kai kazkiek pravaziuoja, o tada kai salonas ja uzregistruoja savo vardu - realiai gali su pora simtu km rida nupirkt uz daug pigiau, gali gauti ir 10k pravaziavusia.

 

Kaina tikrai buna zemesne, masinos tvarkingos dazniausiai, privalumas, jog gali ja dienos begyje gauti, kai siaip perkant uztrunka siek tiek.

Minusai, kad negali pasirinkti komplektacijos/spalvos/variklio ir t.t. - gauni tai kas yra.

Del visu garantiju neesi teisus, tokios masinos gauna reduced warranty, kadangi oficialiai tai jau yra second hand (tu busi antrasis savininkas). Beto jeigu garantija metams, o registracija buvo atlikta pries 8 menesius - tavo garantija galios tik 4 likusius menesius.

Taipogi pvz Uk masinos draudimas naujai masinai: pravazineji tarkim metus, tau ja pavogia/supila ar dar ka - draudimas tiesiog nuperka nauja masina tau be jokiu kalbu ar sumazintu ismoku. Turint pre registered car - tokiu bairiu jau nebus, nes masina second hand, tu antras savininkas ir bla bla. Aisku Lietuvoje auto draudimu rinka dar neissivyscius normaliai ir prastai reglamentuota - tai gali buti ir neaktualu.

 

Jeigu minusai bedos nedaro - tikrai galima gera deala nusauti, net iki 30% mazesne kaina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oficialiai naudotas auto yra pravažiavęs 6k km * 6mėn senumo (tiksliai nežinau ar vietoje * turi būti "ir" ar "arba"). Garantija yra ta pati, tarkim buvo 5m., dabar mašina pusės metų senumo, taigi garantijos liko 4,5m. Šneku apie Lietuvą ir Vokietiją, nes čia viskas labai panašu, kaip UK nežinau, ten biški kitas pasaulis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...