Pereiti prie turinio

Kas noretu susimesti Mitybos planui?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Sudomino pasiskaityti apie mitybą ką rašo Andrius :)

http://www.andriuspauliukevicius.lt/pavasario-akcija/

 

Gal kas norėtu kartu susimesti ir nusipirkti planą pigiau?

 

Jis nėra indvidualus, gaunamos formulės kaip ir ką apskačiuoti + papildomi kiti planai

 

Jei kas nors susimestų, parašykit :) būtų įdomu paskaityt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeninio plano ir negausi is jo, ten sistemoj sudeti sablonai ir pasirenki kiek kartu sportuoji, ryte ar vakare, kokiu tikslu nori: numest svorio, priaugt, isryskint. Taip ta plana ir issirenki. Visu svoriu kategorijoms.

 

Gal gali pasidalinti su visais? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.eatthismuch.com/

prašom pasidarykit patys :D

 

O jei rimčiau tai individualiam planui reikia daug daugiau nei kažkokiam puslapy paspaudinėt mygtukus, priklauso ir nuo savijautos valgant tą maistą ir žinojimo kuo pakeisti ir kitų smulkmenų taip kad užsisakius planą kad ir koks "individualus" jam dažniausiu atvėju reikės kažką pakoreguot

Redagavo Suirotaro
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.eatthismuch.com/

prašom pasidarykit patys :D

 

O jei rimčiau tai individualiam planui reikia daug daugiau nei kažkokiam puslapy paspaudinėt mygtukus, priklauso ir nuo savijautos valgant tą maistą ir žinojimo kuo pakeisti ir kitų smulkmenų taip kad užsisakius planą kad ir koks "individualus" jam dažniausiu atvėju reikės kažką pakoreguot

 

Kazkokias visiskas pievas cia generuoja :D

 

Gal gali pasidalinti su visais? :)

 

Uz 5 eur simboliskai galiu pasidalint

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokio stebuklo tikitės? gausit eilinį šabloną ir tiek :) čia pačiam tokią mityba pasidaryti užtruktų lygiai 10min.

1. Ryte avižų 50g, 3 kiaušiniai, sauja riešutų.

2. Priepiečiai užkandis, bananas + keli riešutai.

3. Pietūs vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

4. Prieš treniruotę vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

5. Po treniruotės baltiminis kokteilis + vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

6. Prieš miega varškės pakalis.

 

Va mityba for free.

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokio stebuklo tikitės? gausit eilinį šabloną ir tiek :) čia pačiam tokią mityba pasidaryti užtruktų lygiai 10min.

1. Ryte avižų 50g, 3 kiaušiniai, sauja riešutų.

2. Priepiečiai užkandis, bananas + keli riešutai.

3. Pietūs vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

4. Prieš treniruotę vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

5. Po treniruotės baltiminis kokteilis + vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

6. Prieš miega varškės pakalis.

 

Va mityba for free.

 

bandziau laikytis valgiau pora metu kiausinius rytais, dabar ant tiek atsibodo nebegaliu ziuret ;D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bandziau laikytis valgiau pora metu kiausinius rytais, dabar ant tiek atsibodo nebegaliu ziuret ;D

Aš pvz kiekvieną rytą geriu kokteilį, 80g avižų, bananas, + proteinas + riešutų sviestas, suvarau į blenderį ir išgeriu. Jeigu jau maistas nelenda tai keisk proteino kokteiliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

maistas nelenda kol esi nepratęs valgyt rytais, čia visiem galioja kas sako jog ryte negali valgyt, nes visiškai nesinori ir t.t, taip yra tik todėl, kad organizmas yra nepratęs ir nesinorį, saivaite laiko pavalgyk rytais pusryčius, net jei ir nesinori kaip nors suvalgyk vis tiek ir pamatysi jau po tos savaitės pradėsi norėt pusryčių, nes jausies alkanas.

 

O kiaušinius galima keisti į žuvį, jei nebelenda kiaušiniai

Redagavo Suirotaro
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokio stebuklo tikitės? gausit eilinį šabloną ir tiek :) čia pačiam tokią mityba pasidaryti užtruktų lygiai 10min.

1. Ryte avižų 50g, 3 kiaušiniai, sauja riešutų.

2. Priepiečiai užkandis, bananas + keli riešutai.

3. Pietūs vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

4. Prieš treniruotę vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

5. Po treniruotės baltiminis kokteilis + vištiena/jautiena + grikiai/ryžiai + daržovės

6. Prieš miega varškės pakalis.

 

Va mityba for free.

 

Pvz asmeniškai man šita mityba netiktų pagal macro/kcal ir mano gyvenimo būdą. Man čia per daug valgymų, per daug angliavandenių. Tai kaip tu gali nemokamai paduot mitybą tipo VA PADARIAU PLANĄ, kai skiriasi kiekvieno žmogaus tikslas, kcal/macro reikia skaičiuot pagal svorį/gyvenimo būdą. O ir valgyti nebūtina 5-6 kartus per dieną. Gali valgyt ir po vieną/du. Čia labai kvaila tokiu pasidalint ir sakyt, kad gera mityba. :D

 

maistas nelenda kol esi nepratęs valgyt rytais, čia visiem galioja kas sako jog ryte negali valgyt, nes visiškai nesinori ir t.t, taip yra tik todėl, kad organizmas yra nepratęs ir nesinorį, saivaite laiko pavalgyk rytais pusryčius, net jei ir nesinori kaip nors suvalgyk vis tiek ir pamatysi jau po tos savaitės pradėsi norėt pusryčių, nes jausies alkanas.

 

O kiaušinius galima keisti į žuvį, jei nebelenda kiaušiniai

 

O kam valgyt ryte jei nelenda? Fastingas veikiantis dalykas. Jei nori augint svorį, tiesiog didesnį meal'ą suvalgyk vakare, jei ryte ilgai nesivalgo. Nu pas jus čia patarimai tai visiškai "BROSCIENCE", kur nesigilinant į žmogaus situaciją į tai, kad mityba yra labai individualus dalykas ir kiekvienas gali pagal savo gyvenimo būdą prisitaikyti sau patogų variantą. Jūs įsivaizduojat, kad dar vis 90-tieji ir veikia tik Valgyk 10x per dieną vištą/ryžius, būtinai pavalgyk pusryčius arba kitaip b***s bus.

Redagavo Dezininkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pvz asmeniškai man šita mityba netiktų pagal macro/kcal ir mano gyvenimo būdą. Man čia per daug valgymų, per daug angliavandenių. Tai kaip tu gali nemokamai paduot mitybą tipo VA PADARIAU PLANĄ, kai skiriasi kiekvieno žmogaus tikslas, kcal/macro reikia skaičiuot pagal svorį/gyvenimo būdą. O ir valgyti nebūtina 5-6 kartus per dieną. Gali valgyt ir po vieną/du. Čia labai kvaila tokiu pasidalint ir sakyt, kad gera mityba. :D

 

Tai sumažini anglius ir tinka. Ką aš žinau, kiek jam reikia anglių? tai per atstumą parašyk jam gerą mityba.

 

Pvz asmeniškai man šita mityba netiktų pagal macro/kcal ir mano gyvenimo būdą. Man čia per daug valgymų, per daug angliavandenių. Tai kaip tu gali nemokamai paduot mitybą tipo VA PADARIAU PLANĄ, kai skiriasi kiekvieno žmogaus tikslas, kcal/macro reikia skaičiuot pagal svorį/gyvenimo būdą. O ir valgyti nebūtina 5-6 kartus per dieną. Gali valgyt ir po vieną/du. Čia labai kvaila tokiu pasidalint ir sakyt, kad gera mityba. :D

 

 

 

O kam valgyt ryte jei nelenda? Fastingas veikiantis dalykas. Jei nori augint svorį, tiesiog didesnį meal'ą suvalgyk vakare, jei ryte ilgai nesivalgo. Nu pas jus čia patarimai tai visiškai "BROSCIENCE", kur nesigilinant į žmogaus situaciją į tai, kad mityba yra labai individualus dalykas ir kiekvienas gali pagal savo gyvenimo būdą prisitaikyti sau patogų variantą. Jūs įsivaizduojat, kad dar vis 90-tieji ir veikia tik Valgyk 10x per dieną vištą/ryžius, būtinai pavalgyk pusryčius arba kitaip b***s bus.

Tai jeigu pvz man reikia 4k kalorijų per dieną, tai kaip aš praleisdamas valgius jas surinksiu?

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai sumažini anglius ir tinka. Ką aš žinau, kiek jam reikia anglių? tai per atstumą parašyk jam gerą mityba.

 

 

Tai jeigu pvz man reikia 4k kalorijų per dieną, tai kaip aš praleisdamas valgius jas surinksiu?

Jeigu tau reikia 4k kalorijų per dieną, tai tikrai nesi pradedantysis sportininkas ir kerti apie mitybą šiek tiek ir susirinksi bei prisitaikysi pagal save. Jeigu man reikėtų 4k ir neturėčiau daug laiko valgyt, tai vienas mano mealas būtų 1-1,3k ir valgyčiau 3-4x per dieną. Nėra tokių pradedančiųjų sportininkų, kuriem reikėtų tiek kcal per dieną. Aš apie tai ir kalbu, kad per atstumą, nieko nežinodmas neparašysi normalios mitybos, o tu parašei jam "Va tau mityba", kai jis nori pirkt mitybos planą mainstreaminį susimetęs ir galvoja, kad bus ten viskas gerai. Tai bent paklaustum jo duomenų kažkokių, jei nori padėt, arba išvis geriau tada nepadėt, jei nesigilini, o nukreipt pas specialistus, nes akivaizdu, kad temos autorius šiuo klausimu nieko nesupranta ir jam tiks toks mitybos planas, kurį naudoja jo draugas su skirtingu tikslu ir visiškai kitokiu sudėjimu. :D

Redagavo Dezininkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tau reikia 4k kalorijų per dieną, tai tikrai nesi pradedantysis sportininkas ir kerti apie mitybą šiek tiek ir susirinksi bei prisitaikysi pagal save. Jeigu man reikėtų 4k ir neturėčiau daug laiko valgyt, tai vienas mano mealas būtų 1-1,3k ir valgyčiau 3-4x per dieną. Nėra tokių pradedančiųjų sportininkų, kuriem reikėtų tiek kcal per dieną. Aš apie tai ir kalbu, kad per atstumą, nieko nežinodmas neparašysi normalios mitybos, o tu parašei jam "Va tau mityba", kai jis nori pirkt mitybos planą mainstreaminį susimetęs ir galvoja, kad bus ten viskas gerai. Tai bent paklaustum jo duomenų kažkokių, jei nori padėt, arba išvis geriau tada nepadėt, jei nesigilini, o nukreipt pas specialistus, nes akivaizdu, kad temos autorius šiuo klausimu nieko nesupranta ir jam tiks toks mitybos planas, kurį naudoja jo draugas su skirtingu tikslu ir visiškai kitokiu sudėjimu. :D

Tai būtent jis gautų onlinu "tokio" tipo mitybą kurią ir parašiau iš lempos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam valgyt ryte jei nelenda? Fastingas veikiantis dalykas. Jei nori augint svorį, tiesiog didesnį meal'ą suvalgyk vakare, jei ryte ilgai nesivalgo. Nu pas jus čia patarimai tai visiškai "BROSCIENCE", kur nesigilinant į žmogaus situaciją į tai, kad mityba yra labai individualus dalykas ir kiekvienas gali pagal savo gyvenimo būdą prisitaikyti sau patogų variantą. Jūs įsivaizduojat, kad dar vis 90-tieji ir veikia tik Valgyk 10x per dieną vištą/ryžius, būtinai pavalgyk pusryčius arba kitaip b***s bus.

 

Na, kad augint svorį pradedančiajam reikia prisivalgyt vakare tai čia toks įdomus pasakymas, aišku, žiūrint kokį tu svorį ten augint nori. Kitas dalykas, taip, fastingas veikia, bet reikia ir mokėt tai daryt ir tai daryt reiktų ne kiekvieną dieną ir dar prie to pačio ne visose situacijose jis tinka, ypač pradedančiam. O valgyt dažnai reikia ne šiaip iš oro, kad kažkokia močiūtė 90taisiais taip sakė, o tam kad palaikyti greitą medžiagų apykaitą ir joks čia ne broscience, taip tiesiog yra. Ir taip, mityba yra individualus dalykas, aš parašiau patarimą, kuris žinau, kad veikia Man, kaip padaryt, kad tie pusryčiai nebūtų kažkoks košmaras, pavalgai kurį laiką nenorėdamas, o po to organizmas viską sutvarko, pripranta ir jau nori pusryčių ir nebebūna problemų, kad "nesivalgo ryte". Pabandęs tikrai nenumirs, o jei neveiks jam toks dalykas tai tada žinos kas neveikia Jam.

 

Dėl mitybos galima ginčytis iki nukritimo, yra krūvos visokiausių "teisingų" mitybų, bet daug labai priklauso nuo tikslo ta mityba dar. Ir nereiškia, kad jei mano draugeliui pizdec kaip gerai tinka mityba ir kaip gerai veikia, tai kažkam kitam irgi tiks ir taip pat gerai veiks.

Redagavo Suirotaro
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, kad augint svorį pradedančiajam reikia prisivalgyt vakare tai čia toks įdomus pasakymas, aišku, žiūrint kokį tu svorį ten augint nori. Kitas dalykas, taip, fastingas veikia, bet reikia ir mokėt tai daryt ir tai daryt reiktų ne kiekvieną dieną ir dar prie to pačio ne visose situacijose jis tinka, ypač pradedančiam. O valgyt dažnai reikia ne šiaip iš oro, kad kažkokia močiūtė 90taisiais taip sakė, o tam kad palaikyti greitą medžiagų apykaitą ir joks čia ne broscience, taip tiesiog yra. Ir taip, mityba yra individualus dalykas, aš parašiau patarimą, kuris žinau, kad veikia Man, kaip padaryt, kad tie pusryčiai nebūtų kažkoks košmaras, pavalgai kurį laiką nenorėdamas, o po to organizmas viską sutvarko, pripranta ir jau nori pusryčių ir nebebūna problemų, kad "nesivalgo ryte". Pabandęs tikrai nenumirs, o jei neveiks jam toks dalykas tai tada žinos kas neveikia Jam.

 

Dėl mitybos galima ginčytis iki nukritimo, yra krūvos visokiausių "teisingų" mitybų, bet daug labai priklauso nuo tikslo ta mityba dar. Ir nereiškia, kad jei mano draugeliui pizdec kaip gerai tinka mityba ir kaip gerai veikia, tai kažkam kitam irgi tiks ir taip pat gerai veiks.

PIRMAS LINKAS. Šiaip net nesigilinau, ką numečiau, bet esmė yra tokia, kad tas valgymas dažniau po mažiau yra tik mitas. :D Ir jeigu normaliai atsisėdus researchint, daug mokslinių straipsnių galima su testų rezultatais surast.

 

Bet kaip jau prieš tai minėjau ir kaip ir čia vienas kitas žmogus parašė, būtent mityba ir yra individualus dalykas ir labiau reikėtų sutelkt dėmesį ne į "mitybos planus", o žinias apie mitybą. Thats it. O jeigu jau tai nepavyksta - pasisamdyk specialistą, nes tau šablono be pakeitimų niekas nepadarys. Tuo labiau, jei niekad negyvenai sveikai/nesportavai tai iškarto kardinaliai pakeist visko net negalima, o turėtų būti visko mažinama/taisoma palaipsniui. Anyways, linkiu susirasti sau tinkančia ir svarbiausia PATINKANČIĄ mitybos programą. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriau praleisti keleta savaiciu narsant interneto platybes ir ieskant informacijos kas ir kaip. Daugiau naudos bus. Ir kai zinosi kiek ir ko ir kokiomis proporcijos mazdaug reikia - gali naudotis kad ir nemokamu MyFitnessPal accountu. O jei noresi detaliu planu kaip kad pas ta pati Pauliukeviciu - susimoketi galima uz metus 50 baksu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad daugumai pradedanciuju sportuot uztenka zinoti, kad reikia ikalt apie 1.7 g baltymu svorio kilogramui + surinkt reikiama kaloriju kieki (geriausiai is normalaus , neperdirbto maisto), kuris keletu simtu kaloriju virsytu svorio palaikymo norma (cia is svorio auginimo perspektyvos).

Padorus angliu/riebalu balansas.

Jokiu ten stebuklu sabloninis automatinis planas neduos. Pagal save dar geriau susideliosi, nes pasikoreguosi ka labiau megsti valgyti, o ne kankinsies pagal sablona ly gten kazkokia maldaknyge butu.

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai nesunku mitybos programą susidaryti. 5 metus sportuoju ir pats pasidaręs mitybos programą esu, kitiems irgi sudarau. Kaip ir minėjo kiti kolegos, tai yra šabloninės programos. Žinoma, viena mitybos programa tinkanti kitam, nereiškia, kad tiks ir kitiems. Svarbiausia šiek tiek pasidomėti, skirti laiko ir pasidarysit tą programą. O jeigu tingit, nenorite gaišt laiko, tai mokat už programą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...