Uždarbis.lt: Kas noretu susimesti Mitybos planui? - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs dziu-mAn-dzy 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +130 -0
  • Pranešimai: 6718
  • Kartu nuo: 2008-08-26
  • Miestas:Vilnius

2019-04-17 10:36 (#21)

Rodyti pranešimąbabunas, 2019-04-17 10:17, pasakė:

4k kcal :blink: tai čia visą dieną tik valgyt reikia :D

Man tiek nereikia :) ir kalorijų neskaičiuoju, nes pagal mane čia nesamone tampa, o ne gyvenimas :)

0


Narys yra atsijungęs Dezininkas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +10 -0
  • Pranešimai: 525
  • Kartu nuo: 2012-02-17
  • Vardas:Tomas

2019-04-17 11:22 (#22)

Rodyti pranešimąSuirotaro, 2019-04-17 10:31, pasakė:

Na, kad augint svorį pradedančiajam reikia prisivalgyt vakare tai čia toks įdomus pasakymas, aišku, žiūrint kokį tu svorį ten augint nori. Kitas dalykas, taip, fastingas veikia, bet reikia ir mokėt tai daryt ir tai daryt reiktų ne kiekvieną dieną ir dar prie to pačio ne visose situacijose jis tinka, ypač pradedančiam. O valgyt dažnai reikia ne šiaip iš oro, kad kažkokia močiūtė 90taisiais taip sakė, o tam kad palaikyti greitą medžiagų apykaitą ir joks čia ne broscience, taip tiesiog yra. Ir taip, mityba yra individualus dalykas, aš parašiau patarimą, kuris žinau, kad veikia Man, kaip padaryt, kad tie pusryčiai nebūtų kažkoks košmaras, pavalgai kurį laiką nenorėdamas, o po to organizmas viską sutvarko, pripranta ir jau nori pusryčių ir nebebūna problemų, kad "nesivalgo ryte". Pabandęs tikrai nenumirs, o jei neveiks jam toks dalykas tai tada žinos kas neveikia Jam.

Dėl mitybos galima ginčytis iki nukritimo, yra krūvos visokiausių "teisingų" mitybų, bet daug labai priklauso nuo tikslo ta mityba dar. Ir nereiškia, kad jei mano draugeliui pizdec kaip gerai tinka mityba ir kaip gerai veikia, tai kažkam kitam irgi tiks ir taip pat gerai veiks.

PIRMAS LINKAS. Šiaip net nesigilinau, ką numečiau, bet esmė yra tokia, kad tas valgymas dažniau po mažiau yra tik mitas. :D Ir jeigu normaliai atsisėdus researchint, daug mokslinių straipsnių galima su testų rezultatais surast.

Bet kaip jau prieš tai minėjau ir kaip ir čia vienas kitas žmogus parašė, būtent mityba ir yra individualus dalykas ir labiau reikėtų sutelkt dėmesį ne į "mitybos planus", o žinias apie mitybą. Thats it. O jeigu jau tai nepavyksta - pasisamdyk specialistą, nes tau šablono be pakeitimų niekas nepadarys. Tuo labiau, jei niekad negyvenai sveikai/nesportavai tai iškarto kardinaliai pakeist visko net negalima, o turėtų būti visko mažinama/taisoma palaipsniui. Anyways, linkiu susirasti sau tinkančia ir svarbiausia PATINKANČIĄ mitybos programą. :D

3


Narys yra atsijungęs airis 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 857
  • Kartu nuo: 2009-03-01
  • Miestas:kazkur toli toli

2019-04-20 17:04 (#23)

Geriau praleisti keleta savaiciu narsant interneto platybes ir ieskant informacijos kas ir kaip. Daugiau naudos bus. Ir kai zinosi kiek ir ko ir kokiomis proporcijos mazdaug reikia - gali naudotis kad ir nemokamu MyFitnessPal accountu. O jei noresi detaliu planu kaip kad pas ta pati Pauliukeviciu - susimoketi galima uz metus 50 baksu.

1


Narys yra atsijungęs biz 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4240
  • Kartu nuo: 2008-09-02

2019-04-21 16:02 (#24)

Kad daugumai pradedanciuju sportuot uztenka zinoti, kad reikia ikalt apie 1.7 g baltymu svorio kilogramui + surinkt reikiama kaloriju kieki (geriausiai is normalaus , neperdirbto maisto), kuris keletu simtu kaloriju virsytu svorio palaikymo norma (cia is svorio auginimo perspektyvos).
Padorus angliu/riebalu balansas.
Jokiu ten stebuklu sabloninis automatinis planas neduos. Pagal save dar geriau susideliosi, nes pasikoreguosi ka labiau megsti valgyti, o ne kankinsies pagal sablona ly gten kazkokia maldaknyge butu.

Šį pranešimą redagavo biz: 2019-04-21 16:03

0


Narys yra atsijungęs tram 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +8 -0
  • Pranešimai: 484
  • Kartu nuo: 2011-12-12

2019-04-23 08:42 (#25)

Labai nesunku mitybos programą susidaryti. 5 metus sportuoju ir pats pasidaręs mitybos programą esu, kitiems irgi sudarau. Kaip ir minėjo kiti kolegos, tai yra šabloninės programos. Žinoma, viena mitybos programa tinkanti kitam, nereiškia, kad tiks ir kitiems. Svarbiausia šiek tiek pasidomėti, skirti laiko ir pasidarysit tą programą. O jeigu tingit, nenorite gaišt laiko, tai mokat už programą.
Rašau straipsnius įvairiomis temomis ir įvairaus pobūdžio tinklapiams.
Su manimi galite susisiekti AŽ arba wsprendimai@gmail.com
0


Narys yra atsijungęs wicked 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +21 -0
  • Pranešimai: 3618
  • Kartu nuo: 2008-03-11
  • Miestas:hollywoods

2019-04-23 09:31 (#26)

Rodyti pranešimątram, 2019-04-23 08:42, pasakė:

Labai nesunku mitybos programą susidaryti. 5 metus sportuoju ir pats pasidaręs mitybos programą esu, kitiems irgi sudarau. Kaip ir minėjo kiti kolegos, tai yra šabloninės programos. Žinoma, viena mitybos programa tinkanti kitam, nereiškia, kad tiks ir kitiems. Svarbiausia šiek tiek pasidomėti, skirti laiko ir pasidarysit tą programą. O jeigu tingit, nenorite gaišt laiko, tai mokat už programą.


Šiaip, realiai, viskas pasaulyje taip veikia - gali išmokti dažyt sienas, gali išmokti duoną išsikepti, gali išmokti nagus lakuot ir pan., o jei tingi ir nenori gaišt laiko - susimoki kažkam, ir padaro tas, kas moka.
0


Narys yra atsijungęs Vyrasx5 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +20 -0
  • Pranešimai: 1276
  • Kartu nuo: 2011-07-15

2019-04-23 13:50 (#27)

Rodyti pranešimąbiz, 2019-04-21 16:02, pasakė:

Kad daugumai pradedanciuju sportuot uztenka zinoti, kad reikia ikalt apie 1.7 g baltymu svorio kilogramui + surinkt reikiama kaloriju kieki (geriausiai is normalaus , neperdirbto maisto), kuris keletu simtu kaloriju virsytu svorio palaikymo norma (cia is svorio auginimo perspektyvos).
Padorus angliu/riebalu balansas.
Jokiu ten stebuklu sabloninis automatinis planas neduos. Pagal save dar geriau susideliosi, nes pasikoreguosi ka labiau megsti valgyti, o ne kankinsies pagal sablona ly gten kazkokia maldaknyge butu.

kuris keletu simtu kaloriju virsytu svorio palaikymo norma

aš asmeniškai su šita bėda pats susiduriau, kadangi svorio priaugimo/numetimo reikia +–300 500 kcal. nuo ribos, ta riba turi būti gana tiksli. O ją nustatyti nemačius žmogaus PRAKTIŠKAI neįmanoma. Žmonės gali būti vienodo ugio ir svorio bet vienam riba bus 2000 kitam 2500 o kitam 1800, priklausomai nuo to - Ką jis veikia gyvenime, kaip jo kūnas atrodo dabar ir taip toliau.
"... autoritetą lemia daug veiksnių, o vienas svarbiausių - sėkmė. Žmogaus, kuriam sekasi, idėja jau savaime yra patraukli." Bon Gustave
0


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 1930
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-04-23 15:24 (#28)

Verslas nuo nulio, užsivarai - tada rašai knygas ir pardavinėji tipsus, ką pavalgyt kaip sportuoti ir pnš. :D
0


Narys yra atsijungęs biz 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4240
  • Kartu nuo: 2008-09-02

2019-04-23 21:00 (#29)

Rodyti pranešimąVyrasx5, 2019-04-23 13:50, pasakė:

kuris keletu simtu kaloriju virsytu svorio palaikymo norma

aš asmeniškai su šita bėda pats susiduriau, kadangi svorio priaugimo/numetimo reikia +–300 500 kcal. nuo ribos, ta riba turi būti gana tiksli. O ją nustatyti nemačius žmogaus PRAKTIŠKAI neįmanoma. Žmonės gali būti vienodo ugio ir svorio bet vienam riba bus 2000 kitam 2500 o kitam 1800, priklausomai nuo to - Ką jis veikia gyvenime, kaip jo kūnas atrodo dabar ir taip toliau.


Tai savaime aisku :)

Pasiskaiciuoji apytiksles riba pagal internete rastas lenteles, tada stebi kas savaite dvi kaip keiciasi svoris. Jei nieko nepriaugi, atitinkamai pridedi simta kita kaloriju.

Apskritai daug kam uzsiknisimas tiksliai kalorijas skauot (o valgant skirtingus maistus nelabai ir imanoma), tai tiesiog pagal savo svorio kitima ziuri ar dar papildomai privalgyt, ar jau uztenka.
0


Narys yra atsijungęs Play4Money 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +6 -0
  • Pranešimai: 112
  • Kartu nuo: 2011-05-29
  • Miestas:Kaunas

2019-05-06 21:35 (#30)

Yra Pauliukevičiaus knygos pdf internete, jei normaliai skaitai per dvi dienas sukramtysi, pradžiai pilnai užtenka. Staigiai keist mitybos įpročius nėra gerai, pradžiai bent pabandyk valgyt sveikesnius/naudingesnius produktus, pažiūrėk kas tinka, patinka, tada maždaug galėsi pats dėliotis planą. Jei nuspręsi laikytis plano, patariu nusipirkt maistines svarstykles. Jos labai padeda sekt pokyčius, didinti/mažinti kalorijas, organizmas adaptuojasi prie suvalgomo maisto kiekio.
0


Narys yra atsijungęs tram 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +8 -0
  • Pranešimai: 484
  • Kartu nuo: 2011-12-12

2019-05-06 22:13 (#31)

Aš pats svėriau 66kg, per 2-3 metus priaugau iki 90kg. Dėka sporto, mitybos ir poilsio. Mityba daug padarė, pirmiausia prisiverčiau gaminti ko labiausiai nemėgau iš tiesų. Išmokęs gaminti, pradėjau daugiau valgyti, didinti kalorijas, žiūrėti kaip keičiasi svoris. Visą informaciją vedžiau į excel, tiek savo svorį, tiek svorius salėje ant štangos, atsirado motyvacija viskam, auginti svorį, valgyti daug, bet dabar sustojau ties 90kg, laiko mažiau valgyti laiku, tad palaikau kolkas svorį, nors tikslas yra 100kg. Ką toliau darysiu? Tiesiog didinsiu kalorijas rinkdamas baltymus, angliavandenius ir riebalus. Jų proporcijas darysiu taip kaip mano kūnas reaguos ir toliaus keisis. Tad pagrindinis patarimas, daug valgyti ir žinoma pakankamai ilsėtis(tuo pačiu metu eiti miegoti, tuo pačiu metu keltis).
Rašau straipsnius įvairiomis temomis ir įvairaus pobūdžio tinklapiams.
Su manimi galite susisiekti AŽ arba wsprendimai@gmail.com
0


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 1930
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-05-07 08:09 (#32)

aš per ~5 metų laikotarpį jau tris kartus buvau priauges iki ~105 kg ir numetes iki 75 kg, galėčiau betseleri parašyt
0


Narys yra atsijungęs dziu-mAn-dzy 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +130 -0
  • Pranešimai: 6718
  • Kartu nuo: 2008-08-26
  • Miestas:Vilnius

2019-05-07 08:19 (#33)

Rodyti pranešimąbabunas, 2019-05-07 08:09, pasakė:

aš per ~5 metų laikotarpį jau tris kartus buvau priauges iki ~105 kg ir numetes iki 75 kg, galėčiau betseleri parašyt

Viena yra priaugti kokybiškos masės, o kita priaugti riebalų :)
0


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 1930
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-05-07 08:24 (#34)

Rodyti pranešimądziu-mAn-dzy, 2019-05-07 08:19, pasakė:

Viena yra priaugti kokybiškos masės, o kita priaugti riebalų :)


nu taip aš lašinių priaugęs buvau, ne raumenų masės, bet anyway kad ir raumenų masės priaugsi ir nepuoselėsi ilgainiui jie virs lašiniais

Šį pranešimą redagavo babunas: 2019-05-07 08:24

0


Narys yra atsijungęs Play4Money 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +6 -0
  • Pranešimai: 112
  • Kartu nuo: 2011-05-29
  • Miestas:Kaunas

2019-05-07 15:01 (#35)

Rodyti pranešimąbabunas, 2019-05-07 08:24, pasakė:

nu taip aš lašinių priaugęs buvau, ne raumenų masės, bet anyway kad ir raumenų masės priaugsi ir nepuoselėsi ilgainiui jie virs lašiniais

Galima kokį mokslinį straipsnį, kaip raumenys virsta lašiniais?
0


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 1930
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-05-07 15:07 (#36)

Rodyti pranešimąPlay4Money, 2019-05-07 15:01, pasakė:

Galima kokį mokslinį straipsnį, kaip raumenys virsta lašiniais?


Švarco foto pažiurėk ir nereikės mokslinių straipsnių ^_^
0


Narys yra atsijungęs Play4Money 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +6 -0
  • Pranešimai: 112
  • Kartu nuo: 2011-05-29
  • Miestas:Kaunas

2019-05-07 15:38 (#37)

Rodyti pranešimąbabunas, 2019-05-07 15:07, pasakė:

Švarco foto pažiurėk ir nereikės mokslinių straipsnių ^_^

Garsiai tik nesakyk niekam tokių dalykų. :) Paaiškinsiu paprastai. Raumuo naujų skaidulų nekuria. Pačios skaidulos didėja/mažėja priklausomai nuo gyvenimo būdo ir daug kitų faktorių. Su riebalais yra kitaip, jie nesiplečia/nesitraukia, o didėja/mažėja jų kiekis.
Jei jau gilinantis į pačias raumens skaidulas, tai treniruojantis skaidulose atsiranda mikro-įtrūkimai, kuriuos organizmas (vel gi priklausomai nuo daug faktorių) sugeba užgydyti SU PAPILDOMA atsarga. Taip vyksta raumens augimas.
0


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 1930
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-05-07 15:51 (#38)

Rodyti pranešimąPlay4Money, 2019-05-07 15:38, pasakė:

Garsiai tik nesakyk niekam tokių dalykų. :) Paaiškinsiu paprastai. Raumuo naujų skaidulų nekuria. Pačios skaidulos didėja/mažėja priklausomai nuo gyvenimo būdo ir daug kitų faktorių. Su riebalais yra kitaip, jie nesiplečia/nesitraukia, o didėja/mažėja jų kiekis.
Jei jau gilinantis į pačias raumens skaidulas, tai treniruojantis skaidulose atsiranda mikro-įtrūkimai, kuriuos organizmas (vel gi priklausomai nuo daug faktorių) sugeba užgydyti SU PAPILDOMA atsarga. Taip vyksta raumens augimas.


Tai čia viskas aišku, esmė kad jeigu neprizižiurėsi tai riebalais vistiek ir apgliaumysi, o tada tik galėsi sakyt visiems kad pas tave po lašiniais sixpackas slepiasi
0


Narys yra atsijungęs Play4Money 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +6 -0
  • Pranešimai: 112
  • Kartu nuo: 2011-05-29
  • Miestas:Kaunas

2019-05-07 21:58 (#39)

Rodyti pranešimąbabunas, 2019-05-07 15:51, pasakė:

Tai čia viskas aišku, esmė kad jeigu neprizižiurėsi tai riebalais vistiek ir apgliaumysi, o tada tik galėsi sakyt visiems kad pas tave po lašiniais sixpackas slepiasi

Tai čia jau gyvenimo būdas viską sudėlioja, bet ne pačių raumenų pavirtimas lašiniais :)

Šį pranešimą redagavo Play4Money: 2019-05-07 21:59

0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-05-27 06:12

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai