Pereiti prie turinio

dingo LPEXPRESS siunta - kokios galimybes?


Rekomenduojami pranešimai

Kaip pakuoji kad sumazint rizika? Gali pavyzdi koki? :) Butu naudinga

Matot, mano sritis numizmatika ir bonistika. Tai kas man tinka tikrai netinka pc, drabužiams ar didesniems siuntiniams.

Bet siunčiant vertingus smulkius, mažus daigtus reikia visada pakuoti taip, kad nebarškėtų ir kuo didesnė pakuotė ir žinoma nepagailėti juostos ir laiko tvarkingai pakuojant.

Pvz. Monetos sveria daug, bet užima labai mažai vietos ir jeigu galima 1kg supakuoti į CD dydžio voką, aš renkuosi S/M dydžio dėžę. Ir taip sumažinu riziką.

Faktas, kad mažą voką įsikišti daug lengviau nei didelę dėžę.

Faktas, kad ilgai dirbantis darbuotojas iškart supras ar numanys 2-3 variantus, kas gali būti 1kg cd voke, o didesnėj dėžėj gali būti betkas.

Kol kas man pasiteisino.

 

Teoriškai visur taip rašo, bet praktiškai tas sunkiai įmanoma. Kurjeriai gerokai ilgiau užtruktų ir gerokai mažiau siuntų išvežiotų tuo atveju. Todėl niekas nieko netikrina.

Tai gali būti, nesiginčiju. Realiai kiek susidūręs, tai visada pirma dėžęs iš busiko paima, ir spėju akim nužvelgt ar viskas gerai su pakuote. Gal jei būtų kas dingę ir kitaip dabar rašyčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal gali pateikti pavyzdi, kuri europos parduotuvė prašo primokėti už siuntinio draudimą?

Nepateiksiu konkrečių url, dėl savų priežasčių.

Pora SS, kad yra draudimas ir už jį atskirai mokama.

 

Vėlgi, jei pirksi kokį menkniekį už kelis eurus, tai to draudimo tau niekas ir nesiūlys.

Kai kurios parduotuvės, jau įskaičiuoja draudimą į kainą siuntimo, kai kurios leidžia atskirai rinktis.

O ir turbūt nuo prekių kategorijų daug kas priklauso. Turbūt, kad drabužiai, batai dings tikrai daug rečiau nei koks brangus telefonas.

 

post-11603-0-34984100-1610014646_thumb.jpg

post-11603-0-73282200-1610014692_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepateiksiu konkrečių url, dėl savų priežasčių.

Pora SS, kad yra draudimas ir už jį atskirai mokama.

 

Vėlgi, jei pirksi kokį menkniekį už kelis eurus, tai to draudimo tau niekas ir nesiūlys.

Kai kurios parduotuvės, jau įskaičiuoja draudimą į kainą siuntimo, kai kurios leidžia atskirai rinktis.

O ir turbūt nuo prekių kategorijų daug kas priklauso. Turbūt, kad drabužiai, batai dings tikrai daug rečiau nei koks brangus telefonas.

 

gal yra koks tekstas kuris parašo šito draudimo taisykles? Ta prasme ką konkrečiai daro šitas draudimas, kada jis neveikia, kada jis veikia ir panašiai?

Tiesą pasakius kinijoje tai yra įprasta, bet europoje to dar nemačiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal yra koks tekstas kuris parašo šito draudimo taisykles? Ta prasme ką konkrečiai daro šitas draudimas, kada jis neveikia, kada jis veikia ir panašiai?

Tiesą pasakius kinijoje tai yra įprasta, bet europoje to dar nemačiau

Nelabai suprantu ko klausi.

Tai nėra taisyklė ar prievolė.

Tai tiesiog draudimas siuntinio ne pardavėjo,o siuntėjo (paštas, kurjeris), kad jeigu jis dings ar bus išvogtas, bus gražinta sumokėta suma.

Vienintelė mano kaip pirkėjo pareiga įsitikinti ar nėra akivaizdžių pakuotės pažeidimų, ir ar svoris atitinka bent jau pakilnojus. Nes jei siuntiesi prekę 3kg, o gauni vos 1kg. Tai iškart pastebėsi ir nepriimsi. O jei jau priemei nežiūrėjęs draudimo nebus.

Kiek mano kolegų taip nudegė..

 

Pagal viską EU eshopas privalo užtikrinti gavimą prekių pirkėjui.

Ir jei jis negauna prekių, eshopas turi gražinti pinigus ir čia jo bėda, kad dingo.

Tokie eshopai turbūt jau įskaičiuoja kainą į siuntimą arba rizikuoja.

Ten kur aš perku, tai būna pasirinkimas: arba perki nedraustą ir rizikuoji ant savęs arba moki 3-4x daugiau su draudimu. Aišku, dar reikia žiūrėti eshopų politiką, kaip jie siunčia ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei eshopas EU, tai eshopas yra atsakingas iki tol kol pasirašai už siuntinį.

 

Aišku, reiktų nepamiršti siuntimo būdų. Jei pirkėjui rekomenduojama imti draustą siuntą ir mokėti, tarkim, dvigubai daugiau, bet pirkėjas nori sutaupyti ir ima paprastą.

Tai dingimo atveju, pats pirkėjas turėtų būti kaltas, kad rizikavo ant taupymo.

Drausta siunta taip pat nėra garantas. Pirkėjas privalo prieš pasirašydamas patikrinti siuntą ir įsitikinti, ar siunta vizualiai nepažeista ir ar svoris daug maž atitinka.

Nes pasirašymas yra patvirtinimas, kad priemat siuntą ir jei kažkas dingo, nebebus draudimo. Retas klientas patikrina, o daugiau paaiškėjus, kad siuntos turinys išvogtas, kelia pretenzijas, nors jau nieko padaryt nėra galima..

Čia labiau kalbu apie paštą, ir čia yra basics.

 

Ir VISADA reikia drausti siuntas, kurių vertė 30+€.

LT paštas Europoje yra tarp top 5, labiausiai vagiančių siuntas.

Pats prekiauju, tai 1/10 siuntų dingsta Europoje kaip minimum. Tiksliau nedingsta, o yra išavagiamas turinys.

Aš siunčiu tik draustas, nebent klientas nori rizikuoti ant savęs.

Man asmeniškai nuo 2017 nedingo nei viena siunta (išsiunčiau per 1000 visoje europoje), o kolegomis dingsta pastoviai, kai kurie net nebesiunčia į EU..

Turiu tam tikrus kriterijus pakuojant, kad sumažinti riziką, pasitesina.

Esu dirbęs siuntų išvežiotuoju, niekad neduodavom siuntos klientui į rankas kol nepasirašo. Jeigu nesutinka, tai siuntą įmeti atgal į busą ir viso gero, sistemoje žymi kaip nepristatytą ir tegu jau pats su vadybininkais aiškinasi. Nes kol gavėjas nepasirašė tol siunta skaitosi neįteikta ir kurjeris už ją atsako. Jei klientas sugalvos pabėgt nepasirašęs ar atplėš siuntą ir atiduos atgal, tai bus daug problemų kurjeriui. Taip kad niekas neduos į rankas siuntos apžiūrinėt ar juolab atplėšt. Bet dabar dėl pandemijos kita situacija - kurjeris tiesiog paduoda siuntą ir viskas, nieko pasirašinėt nereikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu dirbęs siuntų išvežiotuoju, niekad neduodavom siuntos klientui į rankas kol nepasirašo. Jeigu nesutinka, tai siuntą įmeti atgal į busą ir viso gero, sistemoje žymi kaip nepristatytą ir tegu jau pats su vadybininkais aiškinasi. Nes kol gavėjas nepasirašė tol siunta skaitosi neįteikta ir kurjeris už ją atsako. Jei klientas sugalvos pabėgt nepasirašęs ar atplėš siuntą ir atiduos atgal, tai bus daug problemų kurjeriui. Taip kad niekas neduos į rankas siuntos apžiūrinėt ar juolab atplėšt. Bet dabar dėl pandemijos kita situacija - kurjeris tiesiog paduoda siuntą ir viskas, nieko pasirašinėt nereikia.

 

Keista. Paskutiniu metu daug ką teko pirkti, tai pristatinėjo ir dpd ir zitcity, tai ne kart nei kodo neprase, nei ka pasirasyt liepe. Paklausia ar mano (vardu) siunta pasakau taip ir iteikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu dirbęs siuntų išvežiotuoju, niekad neduodavom siuntos klientui į rankas kol nepasirašo. Jeigu nesutinka, tai siuntą įmeti atgal į busą ir viso gero, sistemoje žymi kaip nepristatytą ir tegu jau pats su vadybininkais aiškinasi. Nes kol gavėjas nepasirašė tol siunta skaitosi neįteikta ir kurjeris už ją atsako. Jei klientas sugalvos pabėgt nepasirašęs ar atplėš siuntą ir atiduos atgal, tai bus daug problemų kurjeriui. Taip kad niekas neduos į rankas siuntos apžiūrinėt ar juolab atplėšt. Bet dabar dėl pandemijos kita situacija - kurjeris tiesiog paduoda siuntą ir viskas, nieko pasirašinėt nereikia.

 

Nieko negaliu pasakyti, ir nelabai ką yra diskutuoti, nes mano patirtis su kurjeriais nėra labai didelė, tiek kiek eilinis žmogus, daugiau susidūręs su paštais.

Kad plėšti ir draskyti niekur ir nerašiau, o kad apžiūrėti, tai turi leisti ir privalo. Nes jei neduos apžiūrėti, gavėjas negalės reikšti jokių pretenzijų, nes pasirašydamas sutinka.

O, kad nereiktų spekuliuoti, tai iš kurjerių taisyklių:

 

Lp Express / Lietuvos paštas

- pateikiant gavėjui asmeniškai pasirašytinai registruotąją ar įvertintąją pašto siuntą ar pašto siuntinį, pakuotė,

lipdukas su specialiu spaudu, lipnioji juosta, plomba ar perrišimo virvutė yra nepažeisti ir pašto siuntos ar

siuntinio svoris atitinka nurodytąjį;

- gavėjas priėmė pašto siuntą ir pasirašė, kad ją gavo;

 

Omniva

Svarbu atidžiai apžiūrėti gautos siuntos pakuotę ir pastebėti galimus pažeidimus, o atidarius - pažiūrėti, ar turinys nepažeistas. Jeigu siuntos turinys nepažeistas, šį faktą uždokumentuokite kartu su siuntą perduodančiu asmeniu. Po to gavėjui su pažeidimo ir pakuotės nuotraukomis rekomenduojame kreiptis į siuntėją.

 

Venipal

Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad visos pretenzijos automatiškai bus laikomos negaliojančiomis, jei gavėjas pasirašė ant gavimo lapo nenurodydamas, jog siuntiniui buvo padaryta žala. Pasirašymas ant gavimo lapo nenurodant, jog buvo padaryta žala, reiškia, kad gavėjas mano, jog siuntinys buvo pristatytas tinkamos būklės.

 

DPD

9.6. Gavėjas siuntos priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui, privalo apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimus, Gavėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei kartu su Kurjeriu užpildyti Kurjerio pateiktą Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai yra klientų taisyklės, kurjerių taisyklės yra kitokios. Per apmokymus aiškiai sako jokiais būdais neatiduoti gavėjui siuntos kol nepasirašė, nes visokių individų gali pasitaikyt. Paima siuntą, užtrenkia duris ir po to sako, kad negavo. Kai pasirašo tada tegu tikrina kiek nori. Kurjerio alga priklauso nuo išvežto siuntų kiekio, už siuntą gauna keliasdešimt centų (nežinau kiek tiksliai, dar prie litų dirbau), per dieną išveža 100-200 siuntų. Jei prie kiekvieno gavėjo praleis kad ir po 2min - nieko neuždirbs arba grįš namo vidurnaktį. Todėl niekas nesicackina. Ir kiek man veždavo skirtingos firmos niekas neduodavo siuntos į rankas kol nepasirašiau, nebent siunta didelė, tada padeda prie kojų kol pasrašinėji. Išimtis 2020 metai kai pasirašinėt nebereikia.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai yra klientų taisyklės, kurjerių taisyklės yra kitokios. Per apmokymus aiškiai sako jokiais būdais neatiduoti gavėjui siuntos kol nepasirašė, nes visokių individų gali pasitaikyt. Paima siuntą, užtrenkia duris ir po to sako, kad negavo. Kai pasirašo tada tegu tikrina kiek nori. Kurjerio alga priklauso nuo išvežto siuntų kiekio, už siuntą gauna keliasdešimt centų (nežinau kiek tiksliai, dar prie litų dirbau), per dieną išveža 100-200 siuntų. Jei prie kiekvieno gavėjo praleis kad ir po 2min - nieko neuždirbs arba grįš namo vidurnaktį. Todėl niekas nesicackina. Ir kiek man veždavo skirtingos firmos niekas neduodavo siuntos į rankas kol nepasirašiau, nebent siunta didelė, tada padeda prie kojų kol pasrašinėji. Išimtis 2020 metai kai pasirašinėt nebereikia.

Na nežinau apie kokias taisykles konkrečiai kalbi, bet mano pacituotos iš oficialių kurjerių taisyklių, kurias galima rasti kiekvienam internetiniame jų puslapyje.

Ir niekur neradau, kad būtų draudžiama parodyti, ir apžiūrėti pakuotę. Visur to netgi reikalaujama.

Nes nu pagalvok logiškai, jei gavėjas nematęs pasirašys, tai jis reiškia praranda galimybę draudimui, kompesacijai, nes jis pasirašydamas sutinka, kad siuntinys tvarkingas.

Ir tokiu atveju, visokių kurjerių gali pasitaikyt. Pasirašei - laisvas, užtrenkia busiko duris ir nuvažiuoja.

 

O dėl laiko gaišimo, atlyginimo, tai nediskutuosiu, čia jau vidinis firmos reikalas kas ir kaip. Ir nei siuntėjui nei gavėjui nėra aktualu nei kiek tas kurjeris uždirba nei kiek jis tų siuntų pristatys ar kiek laiko sugaiš.

O, kad per apmokymus mokina, tai nesistebiu. Laikas = pinigai, daugiau pristatai, daugiau pinigų firmai. O kaip pristatysi tai jau kurjerio bėda.

 

Bet tai ką tu sakai, negali būti nei pagal oficialias taisykles, nei logiškai.

Pasirašęs už siuntą tu nebegali ir siuntėjui teikti pretenzijų, nes pasirašydamas patvirtini, kad viskas gerai.

Aišku, yra 14d gražinimo garantija EU, bet jei dalis siuntos pavogta, kaip tu įrodysi, kad jos negavai ir pats nepradanginai, o juk pasirašai, kad gavai. :)

Aišku, gali visokių niuansų būti, reikia žiūrėti konkrečiai situacija.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai baigsis karantinas ir vėl prasidės pasirašymai, tai galėsi pabandyt atvažiavusiam kurjeriui padiktuot taisykles. Po to važiuosi pats pasiimt siuntą iš sandėlio ;) O jeigu susipyksi su kurjeriu, tai kitą kartą jis tau net nebandys pristatyti siuntos, iškart žymės sistemoj kaip nepristatytą.

Gali skaityt taisykles kiek nori, realybė deja kitokia. Ir čia ne vairuotojų kaltė, kokios darbo sąlygos taip jie ir dirba. Jeigu nori aukšto lygio pristatymo - užsakinėk pristatymą per UPS ;)

 

Nors manau kai baigsis karantinas pristatymo sistema liks tokia pati, kai gavėjui nereikia pasirašyti, tai vežėjui mažiau atsakomybės. Amerikoj išvis siuntas prie durų numeta, po to praeiviai jas sau pasiima ir kažkaip abejoju, kad vežėjai tas siuntas kompensuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai baigsis karantinas ir vėl prasidės pasirašymai, tai galėsi pabandyt atvažiavusiam kurjeriui padiktuot taisykles. Po to važiuosi pats pasiimt siuntą iš sandėlio ;) O jeigu susipyksi su kurjeriu, tai kitą kartą jis tau net nebandys pristatyti siuntos, iškart žymės sistemoj kaip nepristatytą.

Gali skaityt taisykles kiek nori, realybė deja kitokia. Ir čia ne vairuotojų kaltė, kokios darbo sąlygos taip jie ir dirba. Jeigu nori aukšto lygio pristatymo - užsakinėk pristatymą per UPS ;)

 

Nors manau kai baigsis karantinas pristatymo sistema liks tokia pati, kai gavėjui nereikia pasirašyti, tai vežėjui mažiau atsakomybės. Amerikoj išvis siuntas prie durų numeta, po to praeiviai jas sau pasiima ir kažkaip abejoju, kad vežėjai tas siuntas kompensuoja.

 

Nu kaip tai ne vairuotojų kaltė? Jei taisyklėse yra nurodyta, kad privalo duoti patikrinti siuntą prieš pasirašymą, reiškia privalo. Visos kitos kurjerių "panetkės" apie kurias čia rašai yra tik jų pačių problema. Jei aš noriu patikrint siuntą ir kurjeris kategoriškai atsisako man ją duoti prieš pasirašymą ir išsiveža atgal, aš tą pačią minutę apie šį kurjerį pranešu jo darbdaviui, po tokio skundo manau yra nubraukiami priedai, o po kelių tokių išsišokimų manau ir atleidimu iš darbo kvepia. Plius jei sakai, kad davus siuntą nepasirašius, siuntos gavėjas pasiims siuntą, užtrenks duris ir pasakys, kad siuntos negavo, tai lygiai taip pat gali būti ir karantino laikotarpiu kai nebereikia pasirašyt. Pasiimu siuntą ir paskui pranešu, kad nieko negavau. Tuomet įrodinėjimas vyksta taip pat kaip vyktų ir tada kai reikia pasirašyt. Tad šis argumentas visiškai nelogiškas.

Redagavo Vileikis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmogau, nusiimk rožinius akinius. Aš šį darbą dirbęs ne vienoje įmonėje, daug draugų ir pažįstamų jį dirba/dirbo, žinau visą virtuvę iš vidaus, o tu kurjerių busą tik per langą matęs ir kažką bandai įrodyt. Dar kartą pakartosiu, kad tos taisyklės kurias randi internete tai yra pristatymo taisyklės klientams, o ne kurjerių darbo taisyklės. Didžiausių įmonių kurjeriai net nedirba tiesiogiai tai įmonei, nors ir apklijuoti tuos įmonės logotipais. Jie turi kitą darbdavį, kuris irgi gali dirbti per tarpininkus. Jeigu vairuotojas dirba sąžiningai ir pristato daug siuntų, tai niekas jam algos nemažins ir juolab neatleidinės, gali skųstis kiek nori. Vairuotojų visada trūksta, nes darbas sunkus ir atsakingas, dažniausiai patys vairuotojai išeina po kelių mėnesių neištvėrę. O visokių skundų jie gauna labai daug, gavėjai įsivaizduoja, kad jam vienam šiandien turi pristatyt siuntą ir kurjeris turi prie jo visaip derintis.

Dėl siuntos paėmimo nepasirašius irgi klysti. Karantino metu jei pasakysi, kad negavai siuntos, tai bus tik tavo žodis prieš kurjerio, nei vienas nei kitas negalės pateikt jokių įrodymų, nežinau kaip tokiu atveju kompanija tvarkytųsi su klientu, bet vairuotojui tikrai nieko negrėstų, ypač jei jis patikimas ir dirba ilgai. Tuo tarpu ne karantino metu pasirašymas yra įrodymas, kad siunta atiduota, taigi kol parašo nėra tol kurjeris atsakingas už siuntą ir jei gavėjas pasiima nepasirašęs tai lygu siuntos vagystei. Man taip nėra buvę, bet tokioj situacijoj jaučiu iš karto skambinčiau vadovybei ar net policijai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai baigsis karantinas ir vėl prasidės pasirašymai, tai galėsi pabandyt atvažiavusiam kurjeriui padiktuot taisykles. Po to važiuosi pats pasiimt siuntą iš sandėlio ;) O jeigu susipyksi su kurjeriu, tai kitą kartą jis tau net nebandys pristatyti siuntos, iškart žymės sistemoj kaip nepristatytą.

Gali skaityt taisykles kiek nori, realybė deja kitokia. Ir čia ne vairuotojų kaltė, kokios darbo sąlygos taip jie ir dirba. Jeigu nori aukšto lygio pristatymo - užsakinėk pristatymą per UPS ;)

 

Nors manau kai baigsis karantinas pristatymo sistema liks tokia pati, kai gavėjui nereikia pasirašyti, tai vežėjui mažiau atsakomybės. Amerikoj išvis siuntas prie durų numeta, po to praeiviai jas sau pasiima ir kažkaip abejoju, kad vežėjai tas siuntas kompensuoja.

 

Negi tiek daug daugiau ups vairai uzdirba, kad gali skirti daug laiko klientui?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir sakiau, viską ką parašei yra kurjerių "panetkės" praktikoje. Visos tos panetkės baigiasi kai prasideda teisė. Viskas ką čia parašei pažeistų mano kaip paslaugos gavėjo teises. Pretenzijas reikščiau įmonei kuri teikė pristatymo paslaugą. Jei ta įmonė sumokėjus man kompensaciją, jos neišsiieškos iš kurjerio, valio. Net nesileisiu į gilesnę diskusiją, nes čia tau reiktų rožinius akinius nusiimt jei įsivaizduoji, kad jei tokia praktika veikia, ji yra teisinga. Tiesiog dauguma žmonių nežino savo teisių ir retai jas gina. Sveikinu, jei niekad neteko susidurt su siuntos gavėju kuris būtų pretenzingas.

 

"taigi kol parašo nėra tol kurjeris atsakingas už siuntą ir jei gavėjas pasiima nepasirašęs tai lygu siuntos vagystei". Ne, tai visiškai nėra lygu siuntos vagystei. Tai siunta kuri priklauso gavėjui. Tu ją tik atveži ir gavėjas turi TEISĘ ją apžiūrėti prieš paimdamas. Tarp tavęs ir gavėjo nėra jokio santykio, gavėjui už tinkamą siuntos pristatymą atsako įmonė teikianti šią paslaugą. Tad įdomu būtų pamatyti, ką sakytu policiją iškvietęs kurjeris iš kurio neva pavogė daiktą asmuo kuriam tas daiktas priklauso :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O iš kur kurjeriui žinot ar tas siuntą pagrobęs asmuo yra gavėjas, jei jis neparodė dokumento?

Matau gyveni kažkokiam iliuzijų pasaulyje. Net už dingusias siuntas tos kompanijos vengia atlyginti nuostolius, o tu čia fantazuoji apie kažkokias kompensacijas už blogą pristatymą. Tokių gavėjų kaip tu labai daug kur bando diktuot savo teises, su jais kalba trumpa - siunta atgal į busą ir sistemoje žymima "nepristatyta" arba "atsisakė priimti". Po to važiuoji pats iki sandėlio pasiimti, jei ne - siunta grąžinama siuntėjui. Jei problemos pasikartoja - adresas įsimenamas kaip probleminis, kas toliau su juo daroma jau priklauso nuo įmonės ir nuo kurjerio. Gali skųstis ar dėstyt teisės aktus kiek nori ir kam nori - niekam neįdomu. Čia ne kirpykla ir ne restoranas, ne tu esi reikalingas siuntų kompanijai, o ji tau. Pilnas internetas skundų apie visas kompanijas, bet vistiek visi siunčia ir gauna siuntas, nes kito pasirinkimo neturi. Aišku taip neturėtų būt, bet taip yra, tokia realybė. Rinktis tau, ar bandyt šakotis ir pyktis su kurjeriu ir su visa sistema ar tiesiog duot arbatpinigių kurjeriui, kad kitą kartą labiau stengtųsi pristatyti siuntą ir labiau ją saugotų. Nes kurjerio darbas tik pristatyti siuntą tau, jam visiškai neįdomu kas viduj, kiek laiko keliavo, ar buvo pažeista ir pan.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O iš kur kurjeriui žinot ar tas siuntą pagrobęs asmuo yra gavėjas, jei jis neparodė dokumento?

Matau gyveni kažkokiam iliuzijų pasaulyje. Net už dingusias siuntas tos kompanijos vengia atlyginti nuostolius, o tu čia fantazuoji apie kažkokias kompensacijas už blogą pristatymą. Tokių gavėjų kaip tu labai daug kur bando diktuot savo teises, su jais kalba trumpa - siunta atgal į busą ir sistemoje žymima "nepristatyta" arba "atsisakė priimti". Po to važiuoji pats iki sandėlio pasiimti, jei ne - siunta grąžinama siuntėjui. Jei problemos pasikartoja - adresas įsimenamas kaip probleminis, kas toliau su juo daroma jau priklauso nuo įmonės ir nuo kurjerio. Gali skųstis ar dėstyt teisės aktus kiek nori ir kam nori - niekam neįdomu.

 

Primink, tu siuntų tarnybos administracijoj/vadyboj dirbai ar tiesiog kurjeriu? :D Nelabai supranti, kad šitoj grandinėj santykis yra tarp siuntėjo->siuntų tarnybos->gavėjo. Kurjeris tik siuntų tarnybos darbuotojas. Man kaip gavėjui, tiesiai šviesiai pasakysiu, pochui kurjerio šūdmaliavimas. Gavėjui visiškai neįdomu Petras ar Antanas atvežė siuntą, už tokį išsikalinėjimą pretenzijas gavėjas reikš įmonei kurios paslaugas užsako. Kaip įmonės viduj šitie dalykai sprendžiami man neįdomu.

 

Per daug metų naudojimosi kurjerių paslaugomis neteko sutikt tokio kuris neleistų apžiūrėt siuntos prieš pasirašymą. Dažnai žinoma ir gavėjas kuo greičiau paima, pasirašo todėl tokių situacijų nenutinka.

 

Sakai galiu dėstyt teisės aktus kiek noriu ir niekam neįdomu? :D Nejuokauk, nemažai metų dirbu su įvairių pretenzijų ir raštų ruošimu. Kai žinai kam raštai turi būti adresuoti, visi tokie "išsidirbinėjimai" greit išsisprendžia.

 

Sakai man rinktis ar šakotis ir pyktis su kurjeriu ar duot jam arbatpinigių? :D Kame čia šakojimasis ir pyktis jei aš turiu teisę pažiūrėt ką gavau prieš priimdamas. Tai čia kaip tik kurjeris pradeda šakotis ir pyktis kai savo taisykles išvedžioja. Ir kas susitaupo jei tu tą siuntą įsimesi atgal į busą, pažymėsi kaip neatsiimtą ir sekančią dieną vėl turėsi ją vežti, gal jau net kitu adresu :D Kaip čia išvis tokia mintis net į galvą gali ateit, kad šitoj situacijoj kai kurjeris nesuteikia teisės apžiūrėt siuntos, yra kaltas gavėjas :D Gal aš čia vienas to nesuprantu? Pasidalinkit įžvalgom kas dar skaitot šitą temą :D

 

Apibendrinant galiu pasakyt, kad iš tavo ankstesnių postų šitam forume, atrodei solidus, suaugęs vyras. Po šitų tavo pasisakymų ir tokį požiūrį į darbą, parodei, kad ir kaip žmogus ir kaip darbuotojos esi ######nas. Eilinis mužiko mentalitetas, kai asmuo, kurio pareiga tiesiog atvežti siuntą, maksimaliai išsispisinėja ir bando parodyt jog šitoj grandinėj "siuntėjas>siuntų įmonė>gavėjas" vairuotojas su savo panetkėm yra aukščiau visų.

 

Nuoširdžiai tikiuos, kad man paklius būtent toks *******ėjantis kurjeris, kad galėčiau ir aš nusileist iki tokio lygio ir parodyt, kad teisės tikrai yra aukščiau kažkokių panetkių.

 

Gali neatrašinėt į šį komentarą, tavo požiūrį supratau, diskutuot su tavim nenoriu. Gražios dienos :)

Redagavo Vileikis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paantrinsiu, kad tikrai neteko sutikti kurjerio, kuris duotu pasirasyt neparodes siuntos. O siuntas teko imt tikrai ne po viena karta is DPD, DHL, Fedex, UPS, Itella. Dazniausiai pats kurjeris pasako cia jusu siunta, prasom pasirasykit. Deze isoriskai matai ar jin aplamdyta, apdraskyta, ar ne. Nemanau, kad pastebejus itartina defekta ir ji ivardinus neduotu apziuret detaliau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat galiu patarti, kad nesipykit su kurjeriais. Dažnai vienas ir tas pats kurjeris važiuoja tuo pačiu maršrutu, ir jei vieną kartą jau pristatė tavo adresu, didelė tikimybė kad ir rytoj, ar po savaitės veš tas pats.

Kaip ir minėjo Stanley, kurjeris turi teisę žymėti apie nepavykusi pristatymą, net nebandęs siuntos pristatyti probleminiui klientui, ir eisi bereikalingus kryžiaus kelius, kad įrodyti kurjerio kaltę?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paantrinsiu, kad tikrai neteko sutikti kurjerio, kuris duotu pasirasyt neparodes siuntos. O siuntas teko imt tikrai ne po viena karta is DPD, DHL, Fedex, UPS, Itella. Dazniausiai pats kurjeris pasako cia jusu siunta, prasom pasirasykit. Deze isoriskai matai ar jin aplamdyta, apdraskyta, ar ne. Nemanau, kad pastebejus itartina defekta ir ji ivardinus neduotu apziuret detaliau.

 

Kalba ėjo apie apžiūrą, išsipakuojant ją, manau. :D Tokio dalyko kažin, ar lauktų kurjeris, jei nėra išorinių įpakavimo pažeidimų. Atrodo, kad eilinį kartą forume žmonės laikosi įsikibę nuomonės, nors kalba apie ganėtinai skirtingus dalykus. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Primink, tu siuntų tarnybos administracijoj/vadyboj dirbai ar tiesiog kurjeriu? :D Nelabai supranti, kad šitoj grandinėj santykis yra tarp siuntėjo->siuntų tarnybos->gavėjo. Kurjeris tik siuntų tarnybos darbuotojas. Man kaip gavėjui, tiesiai šviesiai pasakysiu, pochui kurjerio šūdmaliavimas. Gavėjui visiškai neįdomu Petras ar Antanas atvežė siuntą, už tokį išsikalinėjimą pretenzijas gavėjas reikš įmonei kurios paslaugas užsako. Kaip įmonės viduj šitie dalykai sprendžiami man neįdomu.

 

Per daug metų naudojimosi kurjerių paslaugomis neteko sutikt tokio kuris neleistų apžiūrėt siuntos prieš pasirašymą. Dažnai žinoma ir gavėjas kuo greičiau paima, pasirašo todėl tokių situacijų nenutinka.

 

Sakai galiu dėstyt teisės aktus kiek noriu ir niekam neįdomu? :D Nejuokauk, nemažai metų dirbu su įvairių pretenzijų ir raštų ruošimu. Kai žinai kam raštai turi būti adresuoti, visi tokie "išsidirbinėjimai" greit išsisprendžia.

 

Sakai man rinktis ar šakotis ir pyktis su kurjeriu ar duot jam arbatpinigių? :D Kame čia šakojimasis ir pyktis jei aš turiu teisę pažiūrėt ką gavau prieš priimdamas. Tai čia kaip tik kurjeris pradeda šakotis ir pyktis kai savo taisykles išvedžioja. Ir kas susitaupo jei tu tą siuntą įsimesi atgal į busą, pažymėsi kaip neatsiimtą ir sekančią dieną vėl turėsi ją vežti, gal jau net kitu adresu :D Kaip čia išvis tokia mintis net į galvą gali ateit, kad šitoj situacijoj kai kurjeris nesuteikia teisės apžiūrėt siuntos, yra kaltas gavėjas :D Gal aš čia vienas to nesuprantu? Pasidalinkit įžvalgom kas dar skaitot šitą temą :D

 

Apibendrinant galiu pasakyt, kad iš tavo ankstesnių postų šitam forume, atrodei solidus, suaugęs vyras. Po šitų tavo pasisakymų ir tokį požiūrį į darbą, parodei, kad ir kaip žmogus ir kaip darbuotojos esi ######nas. Eilinis mužiko mentalitetas, kai asmuo, kurio pareiga tiesiog atvežti siuntą, maksimaliai išsispisinėja ir bando parodyt jog šitoj grandinėj "siuntėjas>siuntų įmonė>gavėjas" vairuotojas su savo panetkėm yra aukščiau visų.

 

Nuoširdžiai tikiuos, kad man paklius būtent toks *******ėjantis kurjeris, kad galėčiau ir aš nusileist iki tokio lygio ir parodyt, kad teisės tikrai yra aukščiau kažkokių panetkių.

 

Gali neatrašinėt į šį komentarą, tavo požiūrį supratau, diskutuot su tavim nenoriu. Gražios dienos :)

Kai argumentų nebelieka tai reikia pulti į asmeniškumus ir įžeidinėti? Planuoji čia kažkam kažkokius raštus, tuo tarpu komentuoji kaip mažvaikis.

Dar kartą pakartosiu, kad ne aš tai sugalvojau ir nei aš nei joks kitas kurjeris nenorėtų taip dirbt. Kiekvienas kurjeris norėtų turėt fiksuotą grafiką, fiksuotą algą ir fiksuotą siuntų kiekį, kad galėtų ramiai ir kokybiškai dirbt, deja taip nėra, alga priklauso nuo išvežto siuntų kiekio, o darbo laikas nuo to, per kiek laiko jas išveši. Todėl papildoma minutė prie kiekvienos siuntos galutinėj sumoj kurjeriui kainuoja labai daug, nežinau kitos profesijos kur reiktų taip daug skubėt visą dieną. Kaip ir minėjo "neprisimenu" - kurjeris ateina su siunta po pažastim, paduoda scanerį, pasirašai, duoda siuntą ir viso gero. Jeigu siunta didelė - padeda po kojom, ant batų stalčiaus ar dar kur patogiau, siuntą juk matai išoriškai. Jei paprašysi pavartyt apžiūrėt iš išorės gal ir sutiks, bet atplėšt ir pažiūrėt kas viduj tikrai niekas neduos. Nepatiks turinys, grąžinsi kurjeriui, jis grąžins į sandėlį atplėštą - kurjeriui problemos. Ginčytis vietoj kieno kokios teisės kurjeris neturi laiko, jei kas nepatinka - skambink į informaciją.

 

Aš tau tiesiog pasakoju realybę kaip viskas atrodo iš vidaus, o tu vietoj to, kad padėkotum už gautą info ginčijiesi ir draskai akis. Ir jei tau įdomu šito darbo seniai nedirbu, mano dabartinėj veikloj klientas pirmoj vietoj.

 

Ne, neturi tokios teisės.

Suprask pagaliau, čia ne valstybiniai įstatymai, kad galiotų kažkokios teisės. Pasakys, kad tavęs nebuvo namie ar nepakelei ragelio ir ką tu kam įrodysi? Kreipsies į teismą, kad teismo ekspertai užsakytų telefonų išklotines, kamerų įrašus ir pan.? Ok, laimėsi teismą, atgausi 3€ už siuntimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Suprask pagaliau, čia ne valstybiniai įstatymai, kad galiotų kažkokios teisės. Pasakys, kad tavęs nebuvo namie ar nepakelei ragelio ir ką tu kam įrodysi? Kreipsies į teismą, kad teismo ekspertai užsakytų telefonų išklotines, kamerų įrašus ir pan.? Ok, laimėsi teismą, atgausi 3€ už siuntimą.

 

Tai kurjeris tyrimo metu meluos? Teisme klientas tokiu atveju atgautų 3 €, o kurjerio įmonei būtų padaryta daug didesnė reputacinė žala. Klientai imtų nepasitikėti tokia įmone ir dar uoliau apžiūrinėti jos pristatomas siuntas.

Redagavo Blackbeard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...