Pereiti prie turinio

Garantija ir prekes keitimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

sugedo saldytuvas, garantija galioja dar menesi.
Meistras atvyko, uzfiksavo, kad saldytuvas nera remontuojamas.
Saldytuvas kainavo 500 eur, dabar identisko kaina 660 eur, tik modelio skaiciai pasikeite, bet saldytuvas absoliuciai toks pats.
Parduotuve siulo primoketi 160 eur ir pakeist i nauja, bet ar tokiu atveju jie neturi nemokamai pakeist preke i identiska?
Ju tinklapyje nerandu informacijos apie tokius atvejus, yra standartine info, kad garantija 24 men ir kada ji negalioja.

Redagavo OriginACC
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kazkada aiskino, kad gamintojas keicia i naujesni modeli, jei nera seno jau gamyboje. Bet gamintojai buna duoda garantija pvz 12 men, o kitus 12 men (del istatymo) duoda pats pardavejas. Tai jei sugenda preke per pirmus 12 men ir reikia keist, tada gamintojas gali keist i brangesni varianta kuris atitinka tavo preke. O kadangi cia sugedo po 12 men, tai gali but, kad gamintojo garantijos nebera ir parduotuve is savo pinigu nenori ir turbut neprivalo duot prekes atitikmens uz dyka kuris pakeite tavo preke. Tai turbut variantas yra tik damoket arba uz ta pinigu suma issirinkt kita modeli. Cia kiek tiesos nezinau, bet taip buvo aiskinta kazkada. ?

Redagavo TheChosenOne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, TheChosenOne parašė:

Man kazkada aiskino, kad gamintojas keicia i naujesni modeli, jei nera seno jau gamyboje. Bet gamintojai buna duoda garantija pvz 12 men, o kitus 12 men (del istatymo) duoda pats pardavejas. Tai jei sugenda preke per pirmus 12 men ir reikia keist, tada gamintojas gali keist i brangesni varianta kuris atitinka tavo preke. O kadangi cia sugedo po 12 men, tai gali but, kad gamintojo garantijos nebera ir parduotuve is savo pinigu nenori ir turbut neprivalo duot prekes atitikmens uz dyka kuris pakeite tavo preke. Tai turbut variantas yra tik damoket arba uz ta pinigu suma issirinkt kita modeli. Cia kiek tiesos nezinau, bet taip buvo aiskinta kazkada. ?

neskleiskit nesamoniu, pagal istatyma priklauso 2metu garantija, ir pirkejui visiskai dzin kas ten duoda 12men, o kas kita 12men, cia jau pacio pardavejo ir gamintojo reikalas.

negali/nemoka sutvarkyti, turi duoti nauja, neturi naujo? turi duoti analoga.

Gudrutis pardavejas, bando prigauti ir tiek, neseniai buvo panasi situacija su telefonu, sugedo, likus menesiui iki garantijos pabaigos, pardavejas neturejo identisko, tai tiesiog dave naujesni modeli, be jokiu gincu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai taip, jokių priemokų negali būti, keičia NEMOKAMAI į tą patį, arba analogišką panašios kainos.

tad dar gali pasiūlyti ir ne tą tokį pat bet kito modelio, o ir pigesnį analogą už tą pačią kainą, bei kitos išvaizdos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 19 minučių, OriginACC parašė:

parduotuve sako, kad neturim analogisko, tai siulo grazinti pinigus ar primoketi.
Nors tas saldytuvas uz 660 EUR yra viskas analogas.

Rašyk skundą į VVTAT ir po 4 mėn turėsi raštą, kurį privalės pardavėjas vykdyti, bet kadangi daug kas nenori 4 mėn be šaldytuvo gyventi ir mažai kas kreipiasi, tai ir žaidžia pardavėjai ant to. Kurie jau praeina visas "instancijas" tai tiem jau pakeičia, kaip ir sako įstatymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tereikia damoketi 160eur ir gausi naują šaldytuvą ir čia dar temą kuri?

Palauk tą mėnesį gobšu būdamas ir galėsi naują pirkti už pilną kaina. 

Nepamiršk, kad tavo šaldytuvas nusidėvėjimo turi, dar gerai tau čia pasiūlė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, OriginACC parašė:

parduotuve sako, kad neturim analogisko, tai siulo grazinti pinigus ar primoketi.
Nors tas saldytuvas uz 660 EUR yra viskas analogas.

Tau pasirinkimas yra, grąžina pinigus. Kadangi modelis ne toks pat, jie tau tiesiog geranoriškai siūlo kitą modelį su priemoka, oficialiai tos priemokos neturėtų matytis, ir jei pasirašytum ant šito pasiūlymo jie tiesiog apiformintų šitą dalyką, kaip 500e grąžinimą, ir parduotą prekę už 660.

Oficialus pasiūlymas yra pinigų gražinimas, kuris yra geriausia ką tu gali apskritai oficialiai gauti. Joks save gerbiantis verslas neatiduos prekės už nuostolį, tad tikėtis brangesnio analogo būtų naivu.

Tą faktą jog išvaizda identiška tiesiog ignoruok, nes modelis yra kitas, o išvaizda gali būti ir sutapimas

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 minučių, venom parašė:

Tereikia damoketi 160eur ir gausi naują šaldytuvą ir čia dar temą kuri?

Palauk tą mėnesį gobšu būdamas ir galėsi naują pirkti už pilną kaina. 

Nepamiršk, kad tavo šaldytuvas nusidėvėjimo turi, dar gerai tau čia pasiūlė.

O kodel tureciau moketi? ?

man naujo saldytuvo nereiketu, jei sitas toliau veiktu, tuo labiau mano senas kaip naujas stovi, tik , kad neveikia. Ne ta preke kuria noretusi keist, dar ir uznest i 5 auksta be lifto 70kg reikes.

 

Gal ir mokeciau daugiau, jei tai butu telefonas, ar dar koks kitas irenginys kuris nuo pastavaus naudojimo butu subraizytas ar kitaip isoriskai pavarges ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VVTAT paskambinau , pasake, kad pagal civilini kodeksa neturi teises reikalauti papildomu pinigu ir turi nemokamai pakeist i analogiska preke.
Tik va pagal parduotuve tas naujas saldytuvas nera analogiskas. Bet pagal isvaizda/ charakteristikas/ ismatavimus/ talpa ir t.t visiskas analogas, tik modelio skaiciukai pasikeite ?

Redagavo OriginACC
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, OriginACC parašė:

VVTAT paskambinau , pasake, kad pagal civilini kodeksa neturi teises reikalauti ir turi nemokamai pakeist i analogiska preke.
Tik va pagal parduotuve tas naujas saldytuvas nera analogiskas. Bet pagal isvaizda/ charakteristikas/ ismatavimus/ talpa ir t.t visiskas analogas, tik modelio skaiciukai pasikeite ?

kas yra analogas nėra niekur aprašyta, kaip kad ir kartais paima remontuoti garantinis, ir "turi gražinti per protingą laiko tarpą" o kiek tas protingas laiko tarpas? Esu girdėjes kai garantinis tvarko ir puse metų...

Tad kaip ir minėjau geriausias pasiūlymas kurį gavai yra pinigų grąžinimas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, OriginACC parašė:

VVTAT paskambinau , pasake, kad pagal civilini kodeksa neturi teises reikalauti papildomu pinigu ir turi nemokamai pakeist i analogiska preke.
Tik va pagal parduotuve tas naujas saldytuvas nera analogiskas. Bet pagal isvaizda/ charakteristikas/ ismatavimus/ talpa ir t.t visiskas analogas, tik modelio skaiciukai pasikeite ?

Musk raga pardavejui. Pasiimk pinigus, nes nesugeba pasiulyti analogo naujo. Tada nusipirk nauja kitoje parduotuveje su 500 EUR nuolaida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, n0l parašė:

neskleiskit nesamoniu, pagal istatyma priklauso 2metu garantija, ir pirkejui visiskai dzin kas ten duoda 12men, o kas kita 12men, cia jau pacio pardavejo ir gamintojo reikalas.

negali/nemoka sutvarkyti, turi duoti nauja, neturi naujo? turi duoti analoga.

Gudrutis pardavejas, bando prigauti ir tiek, neseniai buvo panasi situacija su telefonu, sugedo, likus menesiui iki garantijos pabaigos, pardavejas neturejo identisko, tai tiesiog dave naujesni modeli, be jokiu gincu.

Tai garantija yra garantija. Niekas nesako, kad neduos ir nenori sprest reikalo. Konkreciai kalba eina kodel nenori duot be priemokos to pacio saldytuvo tik naujesnio modelio. Kitoks modelis uz ta kaina variantas turbut yra, kad primoket nereiketu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va 160, dar papildomą garantiją išsipirkus, gautųsi antras šaldytuvas?

Sąlyginai nedidelė suma, bet jaučiu visi turėtų suprasti, kaip erzina tie garantiniai ir dar su tokiais gaminiais..

Tai geriau iš skelbimo paimti, tą dalį bent sutaupai, o gal veiks ir ilgiau?

Pliusas tik, kad nurašė šaldytuvą ir išvis kalbasi, o ne mėnesį laukti kokių žinių..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar viena problema,  kad garantinis servisas yra AG service. Is 70 atsiliepimu tik viena teigiama radau. Savaite meistras vaziavo, pries tai skambinau kelis kartus, kad greiciau atvaziuotu.  Meistras garantini atveji uzfiksavo sako, bet 3 diena niekas neskambina. Pats prisiskambint negaliu, po bendrai 2 valandu laukimo niekas nekelia.Groja muzika ir autoatsakiklis pasako aciu uz kantrybe. 

O parduotuve be garantinio akto is AG service nieko nekeis.

 

https://rekvizitai.vz.lt/imone/ag_service/atsiliepimai/

Redagavo OriginACC
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai parduotuvė sutinka grąžinti pinigus? Jei sutinka, tai kokios problemos? Garantija tam ir yra, kad taisyti gedimus, pakeisti prekę į tokią pačią naują arba grąžinti pinigus. Taip, viskas brangsta dėl infliacijos, bet kur parašyta, kad garantija turi kompensuoti netik gedimus, bet ir infliaciją? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau jau pasakyti variantai, ir tu daugiau nesi teisus.

1. Kito modelio šaldytuvas yra kito modelio, niekam neįdomu, kad tau jis atrodo vienodas, specifikacijos vienodos, jis yra kitas modelis, į jį niekas nemokamai nekeis.

2. Tau siūlo pinigų grąžinimą, kas yra pagal įstatymus. Kas dar nepatinka? ? Sutinka grąžinti pinigus tvarkingai, daugiau tavo reikalas ką tu už juos pirksi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolegos viską gerai mąstot, bet kiek pamenu įstatymuose yra būtent pirkėjo teisė rinktis ar pinigų jis nori ar analogiškos prekės. O jeigu pirkėjas nori analogiškos prekės, tuomet pardavėjas turi vykdyti jo prašymą, tačiau kaip ir minėjau, jeigu analogiškos prekės atvejui pardavėjui gaunasi nemaži papildomi kaštai, tai natūralu, kad jis bando prasisukti grąžindamas pinigus. Ne kartą pats buvau susidūręs su analogiška situacija kai įmonei priklausantis daiktas sugedo ir pardavėjas sako, va gražinam pinigus. Sakau man pinigų nereikia, reikia daikto, nes jis uždirba kitus pinigus. Nepatiko ta idėja pardavėjui, bet kadangi perka įmonė už dideles sumas, tai pyktis nenorėjo, tai pakeitė į analogišką prekę ir tiek.
Žodžiu įtrauktinėti VVTAT'ą reikia ir tada turėtų viskas gautis, tik laike užtruks bent 4 mėn...

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, MartynasKu parašė:

Kolegos viską gerai mąstot, bet kiek pamenu įstatymuose yra būtent pirkėjo teisė rinktis ar pinigų jis nori ar analogiškos prekės. O jeigu pirkėjas nori analogiškos prekės, tuomet pardavėjas turi vykdyti jo prašymą, tačiau kaip ir minėjau, jeigu analogiškos prekės atvejui pardavėjui gaunasi nemaži papildomi kaštai, tai natūralu, kad jis bando prasisukti grąžindamas pinigus. Ne kartą pats buvau susidūręs su analogiška situacija kai įmonei priklausantis daiktas sugedo ir pardavėjas sako, va gražinam pinigus. Sakau man pinigų nereikia, reikia daikto, nes jis uždirba kitus pinigus. Nepatiko ta idėja pardavėjui, bet kadangi perka įmonė už dideles sumas, tai pyktis nenorėjo, tai pakeitė į analogišką prekę ir tiek.
Žodžiu įtrauktinėti VVTAT'ą reikia ir tada turėtų viskas gautis, tik laike užtruks bent 4 mėn...

Analogiška prekė reiškia identiška. Skirtingas prekės kodas reiškia skirtingas prekes, kurios nėra identiškos. 12 ir 13 iPhonai daugeliui irgi atrodo identiški, bet taip nėra. Imk pinigus ir būk ramus. Jei stumsi "dūrą" ir reikalausi to panašaus šaldytuvo, tai arba gausi oficialų atsakymą, kad tokie nebegaminami, arba pasiūlys panašiausią iki gražinamos pinigų sumos ribos. Bet 100% brangesnio negausi, galim iš dėžės alaus lažintis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, MartynasKu parašė:

Kolegos viską gerai mąstot, bet kiek pamenu įstatymuose yra būtent pirkėjo teisė rinktis ar pinigų jis nori ar analogiškos prekės. O jeigu pirkėjas nori analogiškos prekės, tuomet pardavėjas turi vykdyti jo prašymą, tačiau kaip ir minėjau, jeigu analogiškos prekės atvejui pardavėjui gaunasi nemaži papildomi kaštai, tai natūralu, kad jis bando prasisukti grąžindamas pinigus. Ne kartą pats buvau susidūręs su analogiška situacija kai įmonei priklausantis daiktas sugedo ir pardavėjas sako, va gražinam pinigus. Sakau man pinigų nereikia, reikia daikto, nes jis uždirba kitus pinigus. Nepatiko ta idėja pardavėjui, bet kadangi perka įmonė už dideles sumas, tai pyktis nenorėjo, tai pakeitė į analogišką prekę ir tiek.
Žodžiu įtrauktinėti VVTAT'ą reikia ir tada turėtų viskas gautis, tik laike užtruks bent 4 mėn...

Tai jau daug kartų pats sakė - analogiškos prekės nebėra, dėl to siūlo arba kitokį modelį primokėjus, arba grąžinti pinigus. Viskas tvarkingai pagal įstatymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam ir rašoma, kad tokia pat arba analogiška tuo metu, bet tikrai is principo transportavimai ir tt, gaunasi turi garantini, bet susimoki, kad ir pasisekė dar paskutini mėnesį papult ?

Pamenu savo situacija, kai dar pusmetis likes iki garantijos pabaigos, bet pradėjo ten man aiškinti, ka jau čia kreiptis, čekis išblukęs.. tai tikrai suima nervas

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Analogiška prekė nėra identiška. Atsiverskit žodyną. Man buvo sugedęs stiprintuvas, tai kadangi tokių nebebuvo pardavime jie pakeitė į tos pačios firmos už tokią pačią kainą tik jau naujesnį ir geresnį modelį (tais laikais dar nebuvo tokios infliacijos). Nors prieš tai irgi bandė "pramesti" ant garantijos ir nieko nekompensuoti, teko pakovot, bet čia jau kita istorija. 
Tai šiuo atveju analogiška prekė būtų kitas šaldytuvas už 500€. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...