Pereiti prie turinio

Ieskau gero trenerio Kaune


Rekomenduojami pranešimai

Prieš 24 minutes, stressed parašė:

Gal ka rekomenduotumete? Tikslas numesti svori. Esu 180cm 110kg ir nebegaliu toliau taip gyventi, pastoviai bunu pavarges ir t.t.

Be ironijos ir pašaipų. nustok ėst vakarais, ypač kokias 4valandas prieš miega.

Man šitas patarimas suveikė puikiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlyčiau pradėt nuo šeimos gydytojo konsultacijos, esant tokiam svoriui paskirs siuntimą pas dietologą, nemokamai sudarys mitybos programą (nereiks pseudo treneriam mokėt už šablonines copy-paste mitybos programas). Gal dar ištirs nuo širdies kraujagyslių ligų. Kai susitvarkysi mitybą, galėsi ieškot trenerio ir sportuot. Sportas su esama mityba tikiu, kad tik alins toliau kūną ir pavargimo jausmas nedings.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sporto sale mazai ka padaro, svoris metamas virtuveje, sales darbas tiesiog vysnaite ant torto prie jau esamo progreso virtuveje. Jeigu tokie bendresni patarimai tai:

Daugiau baltymu, maziau ne complex angliavandeniu, jeigu norisi pastos, ar siaip ryziu, rinkis visada pilnagrudzius vietoje tiesiog literaliai tavo insulina spaikinanciu produktu.

O siaip siulyciau permest aki i viena knyga, galbut jeigu nepatinka skaityt, pasiziuret autores kontento, labai daug naudingo stuff pasako, pamoko:
https://www.amazon.com/Glucose-Revolution-Life-Changing-Power-Balancing/dp/1982179414

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-09-18 11:55, Tmaster parašė:

Be ironijos ir pašaipų. nustok ėst vakarais, ypač kokias 4valandas prieš miega.

Man šitas patarimas suveikė puikiai.

😀😀 wow super patarimas, cia visiems aisku ir taip manau 😁

Jeigu tavo tikslas numest svori tai sportas tikrai ne pirmoj vietoj, viskas yra mityboj.

Na galiu nuo saves patarima duoti kas man padeda ir veikia,tai yra subalansuoto maisto tiekejai-  kurie teikia maista pagal tavo pasirinkita kaloriju kieki. Menesio pradzioje susimoki ir tada esi maziau daugiau ipqreigotas valgyti tai kas tau pateikta, motyvacijos netruksta, nes kas diena valgai skanau, skirtinga maista, ir kai esi susimokejes uz visa men. tai gaila pinigu kazka papildomai pirkti. O kai mityba normali, tai galva geriau veikia, miegas geresnis, jegu ir motyvacijos sportui yra

Redagavo babunas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Intermittent Fasting

as naudoju 16/8 , t.y. 16 valandu nieko nevalgai, 8 valgai.

Labai paprasta sistema, neimanoma nenumesti svorio, netgi maisto labai neribojant. As valgau viska, kas man patinka, isskyrus akivaizdu junk food ir chemija.

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, Freemannn parašė:

Sporto sale mazai ka padaro, svoris metamas virtuveje, sales darbas tiesiog vysnaite ant torto prie jau esamo progreso virtuveje. Jeigu tokie bendresni patarimai tai:

Daugiau baltymu, maziau ne complex angliavandeniu, jeigu norisi pastos, ar siaip ryziu, rinkis visada pilnagrudzius vietoje tiesiog literaliai tavo insulina spaikinanciu produktu.

O siaip siulyciau permest aki i viena knyga, galbut jeigu nepatinka skaityt, pasiziuret autores kontento, labai daug naudingo stuff pasako, pamoko:
https://www.amazon.com/Glucose-Revolution-Life-Changing-Power-Balancing/dp/1982179414

kriaušę padaužai pora valandų intensyviai svoris krenta kaip turi būt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Jerka parašė:

Parodyk man žmogų, kuris turėdamas viršsvorio 2 valandas intensyviai padaužytų bokso maišą..

pilna visokių kovotojų riebių kur muša maišus suprakaitavę. viršsvorininkams rizika yra bėgiot kad sanarių nesuvarytų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, radianas parašė:

pilna visokių kovotojų riebių kur muša maišus suprakaitavę. viršsvorininkams rizika yra bėgiot kad sanarių nesuvarytų

😄 tai tu nelygink profesionalių kovotojų su paprastu žmogumi. Jei ieško trenerio, vadinasi fizinis pasiruošimas nėra kaip profesionalaus sportininko. Aš pats esu fiziškai pakankamai pasiruošęs, bet man 30 min padaužymo (su pertraukom) jau yra labai ką veikti. Dėl bėgimo sutinku, puiki alternatyva yra dviračio minimas. Bet kaip kolegos aukščiau minėjo, be mitybos pokyčių nebus rezultatų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svoris kris tik tokiu atveju, kai energijos bus suvartojama mažiau nei jos išskiriama. 

Efektyviausias būdas - teisingai skaičiuoti kalorijas.

Neskaičiuojant kalorijų, tai galima visko prisigalvoti. Čia papuola ir mitybos iškrypimai (grikių dietos...). 

Geras būdas yra fasting kas antrą dieną. Vieną dieną valgai ką nori ir kiek nori, kitą dieną tik vandenį geri. Svoris tirpsta ant akių

Galima valgyti pvz tik paukštieną ir vaisius.  Tiesiog bus sunku suvartoti tiek kalorijų, kad svoris augtų.

 

Apibendrinus, tai yra belekiek būdų numesti svorio, reikia tik atrasti sau tinkantį, kad nebūtų kančia. Vienintelį dalyką į ką reikia atsižvelgti - energijos balansą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Į temą.

 

Pats prieš beveik 2  mėnesius svėriau 109 kg. (196 cm). Aišku neatrodžiau "storas". Bet tiesiog atsibodo sunkus drabužių ieškojimas, tai leškos netelpa, tai per belly netelpa nu žodžiu. Viskas atrodo paprasta, tačiau nėra paprasta. Tokiam dalykui reikia daug valios ir psichologinio nusiteikimo. Nes tikrai norėsis viską mesti, svarbiausia nepalūžti. Šiai dienai sveriu 97-98 kg svyruoju. Tai ką aš dariau?

 

Taisyklė numeris 1 yra KALORIJŲ DEFICIJAS. Ką reiškia? Tai reiškia, kad turi daugiau kalorijų per dieną sudeginti negu suvalgyti. Internete pilna visokių skaičiuoklių, jos + - neblogai parodo. Geriausia dropinti 200-500 kalorijų žemyn, kad kristų svoris. Aš dropinau daugiau, bet tikrai nedaryk kaip aš, nes paskui tiesiog greitai nusilps organizmas, ir bus ahujenai sunku visai.

 

Atisakyti visiškai tokių maistų kaip kebabai, picos, aplamai viso fast foodo, majonezų, gėrimų su cukrum, alkoholio. Vietoj kolos, rinkis cola zero. ir ttp. Valgyti gali daug, tiesiog maistas turi būt turiningas. Mano situacija kitokia, nes aš mesdamas svorį, ėjau į salę sportuoti, nes tuo pačiu norėjau auginti raumenį ir jo prarasti kuo mažiau mesdamas svorį. Nes metant svorį neteksi ir raumeninės masės. Todėl labai šitam reikale gelbėja protein powder. Galėčiau prirašyt daug daug visko, bet svarbiausia yra žiūrėti ką valgai. Nusipirk svarstykles, kad galėtum svertis maistą, ir žinotum kokie macros tavo meale yra. Visą maistą aš gaminausi namie, ir net dabar numetus tiek svorio, aš ir toliau jį gaminuosi namie, aišku cheat day būtinas dalykas, tačiau ne 3000 kalorijų suvalgyti vien tik iš cheat maisto. Internete pilna visokių gerų dalykų. Maistas pagrindinis buvo: krūtinėlė, lašiša, kalakutiena, jautiena. DARŽOVĖS BŪTINAS dalykas. Vaisiai. Šaldyti vaisiai. Jeigu turi tikslą, turi jo ir siekti. Aš tai dariau solo, be jokių gymo draugelių ar kažko pan. Dar labai svarbu gerti vitaminus, vitaminas d, omega 3 žuvų taukai, magnis, kalcis ir ttp. Seniau vakarais sukirsdavau 2 čipsų pokelius su padažu, ir 2 šokolado milka plytas. Šiai dienai sugebu vos pusę mažo pokelio čipsų valgyt nes jautiesi sotus, ir netelpa. Dar gali padėti meal prep, kai pasidarai valgyt 2-3 dienom į priekį. Susiskaičiuoji, pasigamini, susidedi, paskui tik bam pasišlidai ir ez. Protein barai, lidle pilna protein pudingų, kurie idealiai atitinka kaip desertas, mažai kalorijų, ir turi labai reikalingų baltymų. Graikiškas jogurtas iš vis man buvo game changeris, gyvenime nevalgiau tokio dalyko, o šiai dienai aš jį visur naudoju, padažus darausi, valgau kaip desertą su protein milteliais, nu beleką gali daryt, Varškė geras dalykas. Galiu pateikt pora pvz kaip maitinausi mesdamas svorį.

 

Pusryčiai: 50-60g 7 grudų avižų (outs). Apie 50-60g graikiško jogurto, 32g vienas tas skoopas protein powderio, viską sumaišai į šaldytuvą per naktį. Ryte įsiberi šaldytų šilauogių 20g, 20g šaldytų braškių ir skanauji. Puikus maistas kuris išlaikys tave iki pietų sotų 99%, pilnas gerų medžiagų. Taip valgiau pirmas 3 savaites.

 

Priešpiečiai: tiesiog mažas bananas, arba obuolys.

 

Pietums: 150g keptos krūtinėlės, su gera sauja šaldytų daržovių, 30g basmaki ryžių. Labai skanu ir tobula. Daržovių realiai gali dėtis kiek nori, nes jos turi labai mažai kcal. Aišku svarbu nepersivalgyti.

 

Vakarienė: 100-150g keptos jautienos, su daržovėm, bei 50-60g virtų pilno grūdo makaronų.

 

Jeigu norisi kažko saldaus po vakarienės: Just protein šokoladukas, su mažai cukraus. Protein pudingas iš lidleko, tas pats graikiškas jogurtas, protein sheikas su low fat pienu.

 

Čia kaip pavyzdys. Bet esmę supratai. Pirmas 2 savaites bus nežmoniškai sunku, gali būti silpna, gali pykinti, nes bus organizmui šioks toks šokas. Bet po tų 2 ar 3 savaičių organizmas adaptuosis, ir būsi sotus nuo tokio maisto. Svarbiausia sekti savo svorį kas savaitę. Jeigu krenta - OK, jeigu nekrenta arba kyla - vadinasi reikia dar mažinti kalorijas. Nežinau ką dar bepridurt, bet sėkmės.

 

P.s pamiršau paminėt, kad dirbu fizinį darbą, ir kas dien nueinu 10-15k stepsų.

Redagavo aifonas
info
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Populiaru šiuo metu

  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...