Pereiti prie turinio

Juokingos/kvailos situacijos aptarnaujant klientus - pasidalinkime! :)


Rekomenduojami pranešimai

Mane asmeniskai prajuokinusi situacija su klientu buvo, kai studentavimo laikais dirbau senukuose ir zmogus pirko uz beveik 2000litu begimo takeli suniui 😉 as jam vardinu visus privalumus jis man sako nesivargink pasakot, nelabai man idomu, as ji perku suniui nes tyngiu ji vedziot ;D 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi atvejai panasus, bet vis dar stebiuosi kai taip nutinka.

 

Diena pries buna apziuretas automobilis, klientas gauna defektacija ir jam viskas tinka nusprendzia pirkti.

Atejus rytui kai jau turiu vaziuoti pas klienta ir su juo kartu vykti pirkti automobilio, gaunu zinutes:

"Susapnavau, kad bloga masina, atsiprasau jos nepirksiu"

"Turiu sukures daina apie bloga automobili, nenoreciau, kad man taip butu ir gyvenime, nepirksiu sios masinos, ieskosime toliau"

"Sapnavau, kad sudege masina, deja jos nepirksiu"

 

Visais variantais rasti automobiliai budavo tikrai labai geri ir net daznu atveju rasti vel toki pati tam paciam klientui nepavyksta.  Visi klientai ir toliau naudojasi paslaugomis.

Bet kai zmogus diena atgal uz paslaugas susimoka arti 300e, o sapnas pakeicia jo sprendima, tai sunku suprasti 🙂

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Paulius. parašė:

Visi atvejai panasus, bet vis dar stebiuosi kai taip nutinka.

Diena pries buna apziuretas automobilis, klientas gauna defektacija ir jam viskas tinka nusprendzia pirkti.

Atejus rytui kai jau turiu vaziuoti pas klienta ir su juo kartu vykti pirkti automobilio, gaunu zinutes:

"Susapnavau, kad bloga masina, atsiprasau jos nepirksiu"

"Turiu sukures daina apie bloga automobili, nenoreciau, kad man taip butu ir gyvenime, nepirksiu sios masinos, ieskosime toliau"

"Sapnavau, kad sudege masina, deja jos nepirksiu"

Visais variantais rasti automobiliai budavo tikrai labai geri ir net daznu atveju rasti vel toki pati tam paciam klientui nepavyksta.  Visi klientai ir toliau naudojasi paslaugomis.

Bet kai zmogus diena atgal uz paslaugas susimoka arti 300e, o sapnas pakeicia jo sprendima, tai sunku suprasti 🙂

Daugiau tokių sapnuotojų yra moterų ar yra ir vyrų tiek pat? 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 39 minutes, ovsas1 parašė:

Daugiau tokių sapnuotojų yra moterų ar yra ir vyrų tiek pat? 😄

Šiuo atveju 2-1 laimi moteri. 😄  Vyrai dazniau del biudzeto persigalvoja. Siandiena perka masina uz 20k, ryte nubude sako, kad jau ji neju kisenei ir ima uz 14k. Greiciausiai vakare bendraujant buvo itraukiamas alus 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbant PUB'e UK buvo. Užsisako moteris BBQ vištienos sparnelius ir kelia ranką, kad prieičiau prie jos:

- Kas atsitiko?
- Aš negaliu šito valgyti!
- Ar kažkas blogai su maistu?
- Blogai. Šita vištiena turi vištienos skonį, o aš nevalgau ir negaliu pakesti vištienos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai prekyboje kartais tenka prašmežuoti tai daug buvo klientų kuriem paaiškini pasakai ir jis po to skambina, kad neveikia, tai vienas iš įsimintesnių, pardaviau moteriškei robotą siurblį, beaiškinant ji sustabdė mane, nes pasakė kad tokį turėjusi. Po penkių valandų gaunu skambuti iš jos.
Sveiki, žinokit pardavėte man neveikianti siurblį.
-Gal galit tiksliau papasakot kas neveikia, kaip pasireiškė jo neveikimas?

Jis neįsijungia, kroviau keturias valandas, lemputė baterijos dega žaliai, bet nepasileidžia.

-O ar jį tikrai įjungėte?
Taip ar tu mane durna laikai, aš gi tokį turėjau viską moku, noriu grąžinti.
-O ar įjungimo mygtuką siurblio apačioje paspaudėtė?

Nu aš ne durna spaudžiu ant viršaus mygtuką play neveikia, mano toks pats bent gyvybės ženklus rodė prieš numirštant o šitas nieko visiškai.
-Paspauskite apačioje įjungimo mygtuką, viršuje yra siurblio paleidimo mygtukas.
Koks 10 sekundžiu tylos girdžiu veikiančio siurblio garsą. Nieko nesakius padeda ragelį.
Po poros minučių gaunu SMS: atsiprašau, kad kėliau balsą, jis veikia, aš pati durna nemokėjau jo paleisti.

Dar vienas iš įsimintesnių, žmogus pirko RC laivelį. Instruktažo metu pasakiau, kad jis be sąlyčio su vandeniu neveiks tam, kad pirštų nenusikapot.
Sekančią dieną skambutis
Tu man laivą neveikianti pardaviai, aš žinau kur gyveni pakasiu tave ***** (krūva keiksmažodžių)
-O į vandenį įdėt bandei?
Asile tu jis neveikia ir vėl milijonas keiksmų ir grąsinimų.
-Pasikartosiu perkant gi sakiau, kad be sąlyčio su vandeniu jis neveiks, net instrukcijoje ir ant pultelio raudonom raidėm parašyta, įdėk į vandenį.
Tu čia mane apipist bandai gaidy mirsi tu

-Gal vietoje grąsinimu pabandyk įjungt savo smegenis ir įdėk bent į vonią bačką ar betkur kitur ir tada galėsi grąsint, kad neveiks.
B*** bet jei neveiks tu gausi į nosi asile

-Lauksiu žinių iš tavęs jei kas žinai kur gyvenu. (Padėjau ragelį)
Po pusvalandžio skambina ramiu balsu, nu krč veikia jis viskas tvarkoj tiesiog į prūda įdėjom ir plaukia gerai valdosi, o žiūrėk gal baterijų turi dar jam papildomų.  (nei atsiprašau nei nieko, na bent supranti ant kiek IQ drop kai kurie klientai 🙂

Šiaip dažnai būna tokių graudžiai juokingų situacijų kai žmogus skambina ir jau nori grąžinti, nes tiesiog instrukcijos nepaskaito arba jam tas daiktas būna per daug protingas, kad sugebėtų naudotis. Net pastebėjau tokią tendenciją jei perka vyresnio amžiaus žmogus, jis išsiklausinės prisiskaitys instrukcijos ir kitur pasidomės kaip veikia prieš naudojantis, o didžioji dalis mūsų kartos tiesiog iš kart galvoja, kad gimė mokėdamas 🙂
 

Redagavo mixaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, mixaz parašė:

Šiaip dažnai būna tokių graudžiai juokingų situacijų kai žmogus skambina ir jau nori grąžinti, nes tiesiog instrukcijos nepaskaito arba jam tas daiktas būna per daug protingas, kad sugebėtų naudotis. Net pastebėjau tokią tendenciją jei perka vyresnio amžiaus žmogus, jis išsiklausinės prisiskaitys instrukcijos ir kitur pasidomės kaip veikia prieš naudojantis, o didžioji dalis mūsų kartos tiesiog iš kart galvoja, kad gimė mokėdamas 🙂
 

Del to ant bleacho raso, kad negalima jo gerti, ant alho denat raso, kad negerti. Saldytos picos buna su paveiksleliu kuria puse deti, UK jau yra tualetinio su instrukcija kaip naudotis ant pakuotes......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau įsidarbinęs senukuose būdamas studentu. Atėjau pilnas optimizmo, geros nuotaikos, pasiruošęs atiduoti viską. Pirmas darbas gi žinai. Net pats nepajutau koks surambėjęs, paniuręs ir agresyvus pasidariau tų 1.5 metų bėgyje konsultuodamas tuos imbicilus, kurie neranda išėjimo iš parduotuvės ar ateina pap*** protą, kad eilėje prie sandėlio reikėjo ilgai laukt. Čia gal toks ne iš kliento pusės, kad jis kažko buko paklausė ar padarė, bet iš mano pusės, kad aš grubiai, "ant prikolo" atrėžiau, kuriozas:

- Sveiki, norėčiau 10m kiliminės dangos.

- Sveiki, kurios?

- Šitos (pirštu parodo į 4m pločio dangą)

- O ne (pasakiau tyliai, bet kartu ir jam girdimai. Užpi** kai reikia pjauti daug ir kartu didelio pločio dangos).

Pradėjau vyniot, matuot, braižyt linijas, vėl vyniot, vėl atmatuot, vė vyniot...

- Žinokit, butų greičiau jeigu darytumėt taip

Aš, jau atpi*** senukuose gerus metus, pakankamai savimi pasitikintis, kad žinočiau ką darau, sakau:

- Būtų greičiau jeigu mažiau pirktum.

 

Suprantu, kad pasielgiau žiauriai negražiai ir už tokius dar galima gauti malkų. Visa lainmė, kad papuolė jaunas ramaus būdo vyrukas, kuris kažkaip nelabai suregavo ar ėmė į širdį. Senukuose tapau jaunu viskuo nepatenkintu, užsiknisusiu seniu. Privedė nuolatinis klientų nepasitenkinimas, buki klausimai, darbas per 3 skyrius (nes darbuotojų kaitą buvo milžiniška ir nebuvo kam dirbt) ir t.t.

Bet reziume esu patenkintas, kad įgavau patirties klientų aptarnavime, pardavimuose. Labai vertinga patirtis. Tas kas gerai moka kalbėti su žmonėmis, pirkti ar parduoti, manau turi šviesesnę ateitį ir geresnes perspektyvas nei bet koks kitas srities specialistas. Aišku neturėčiau ir dabartinio, gerai apmokamo, puikias darbo sąlygas turinčio darbo susijusio su pardavimais ir klientų paieška, jeigu nebūčiau paminėjęs patirties senukuose savo CV, kas man suteikė tą nedidelį, bet svarbų "extra edge"

Redagavo Kapusargas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Perkant mašinas Vokietijoje atrinkus skelbimus, išnagrinėjus foto, kelias dienas bendraujant su pardavėju, išprašius foto, video visko ko reikia, nuderėjus kainą, suforminus dokumentus, kai lieka tik apmokėti - klientas pareiškia, kad jam komplektacija netinka ar žmonai spalva nepatiko. Nors tuos skelbimus pats išsirinko ir atsiuntė. Ir čia ne pavieniai atvejai, o kuo toliau tuo dažniau. Po to skundžiasi kodėl pirkimas taip ilgai užtruko 😄 Arba viską suderinus kelias dienas ar net savaites dingsta, galvoja ar pirkt, kai galiausiai apsisprendžia, tai mašina jau būna parduota, tada jis ant manęs pyksta, kad nespėjau nupirkt 😄 
Būna apžiūrėjus tikrai gyvą ir vertą pirkimo mašiną ir radus defektų už kelis šimtus jos neperka, po to išleidžia dar daugiau kitų variantų apžiūroms ir nuperka brangiau. 
Labiausiai tai nervina skambinėtojai, kurie nemoka nei rašyt nei skaityt, tik skambina. Tokie dažniausiai atima kelias valandas laiko kol viską išklausinėja, galiausiai paslaugų neužsako, nes kažkas netiko, nors viskas aiškiai aprašyta puslapyje. Dabar su tokiais nebežaidžiu, iškart sakau visa informacija puslapyje, jei domina - rašyk email ir dedu ragelį. Aišku gal negražu taip daryt, bet kitos išeities neturiu. 

 

prieš 2 valandas, Karol parašė:

Del to ant bleacho raso, kad negalima jo gerti, ant alho denat raso, kad negerti. Saldytos picos buna su paveiksleliu kuria puse deti, UK jau yra tualetinio su instrukcija kaip naudotis ant pakuotes......

Čia kaip iš memo - ankščiau automobilių instrukcijose buvo parašyta kaip reguliuoti vožtuvus, dabar parašyta, kad negalima gerti akumuliatoriaus skysčio 😄 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmogus užsisakė papildą, kuris iš esmės visiškai nepopuliarus, bet sutarėm, kad atsiims Vilniuje, tai ir apmokės atsiimant. Po kelių dienų gavau jau prekę, rašau, kada gali atsiimti - tyla. Sekančią dieną paskambinau, sako jo jo, ok, paimsiu šiandien, paskambinsiu, dar pasitikslino adresą. Nepaskambina. Vėl sekančią dieną rašau - neatrašo. Tada ne už ilgo skambinu, atsiliepia, sako "kokį papildą? Nežinau, apie ką kalbat" ir numeta ragelį. 😄 Dar parašiau sms, argi ne jis užsakinėjo, bet nieko nebeatrašė, tai ir tiek to, galvoju.

Po kelių mėnesių tas pats žmogus man rašo jau į kitą mano numerį, kuris kitai el. parduotuvei priskirtas, klausia, ar gali įsigyti tą pačią prekę. 😄 Žinoma, taip ir neįsigijo.

Ko gero visuose darbuose, kur tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, visokiausių absurdų būna ir jie tikrai įsimena, tačiau kai pažiūri bendrą vaizdą, tai tų kosmonautų yra tik kokie 2%. Ir tuo tik galima pasidžiaugti, kad absoliuti dauguma yra adekvatūs, normalūs žmonės, su kuriais bendrauti - vienas malonumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, Kapusargas parašė:

Buvau įsidarbinęs senukuose būdamas studentu. Atėjau pilnas optimizmo, geros nuotaikos, pasiruošęs atiduoti viską. Pirmas darbas gi žinai. Net pats nepajutau koks surambėjęs, paniuręs ir agresyvus pasidariau tų 1.5 metų bėgyje konsultuodamas tuos imbicilus, kurie neranda išėjimo iš parduotuvės ar ateina pap*** protą, kad eilėje prie sandėlio reikėjo ilgai laukt. Čia gal toks ne iš kliento pusės, kad jis kažko buko paklausė ar padarė, bet iš mano pusės, kad aš grubiai, "ant prikolo" atrėžiau, kuriozas:

- Sveiki, norėčiau 10m kiliminės dangos.

- Sveiki, kurios?

- Šitos (pirštu parodo į 4m pločio dangą)

- O ne (pasakiau tyliai, bet kartu ir jam girdimai. Užpi** kai reikia pjauti daug ir kartu didelio pločio dangos).

Pradėjau vyniot, matuot, braižyt linijas, vėl vyniot, vėl atmatuot, vė vyniot...

- Žinokit, butų greičiau jeigu darytumėt taip

Aš, jau atpi*** senukuose gerus metus, pakankamai savimi pasitikintis, kad žinočiau ką darau, sakau:

- Būtų greičiau jeigu mažiau pirktum.

Suprantu, kad pasielgiau žiauriai negražiai ir už tokius dar galima gauti malkų. Visa lainmė, kad papuolė jaunas ramaus būdo vyrukas, kuris kažkaip nelabai suregavo ar ėmė į širdį. Senukuose tapau jaunu viskuo nepatenkintu, užsiknisusiu seniu. Privedė nuolatinis klientų nepasitenkinimas, buki klausimai, darbas per 3 skyrius (nes darbuotojų kaitą buvo milžiniška ir nebuvo kam dirbt) ir t.t.

Bet reziume esu patenkintas, kad įgavau patirties klientų aptarnavime, pardavimuose. Labai vertinga patirtis. Tas kas gerai moka kalbėti su žmonėmis, pirkti ar parduoti, manau turi šviesesnę ateitį ir geresnes perspektyvas nei bet koks kitas srities specialistas. Aišku neturėčiau ir dabartinio, gerai apmokamo, puikias darbo sąlygas turinčio darbo susijusio su pardavimais ir klientų paieška, jeigu nebūčiau paminėjęs patirties senukuose savo CV, kas man suteikė tą nedidelį, bet svarbų "extra edge"

nuo senu laiku, gal 20 metu atgal, buvo sakoma “jei Senukuose ishdirbsi bent puse metu, kitoj imonej galesi dirbt visa gyvenima” 🤣

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Studijų laikais pradėjau dirbti omnitel. Tai situacijų daug ir įvairių. Nuolatiniai klientai su "manęs kažkas klausosi. Mane kažkas seka. Kodėl facebookas rodė, kad trečią nakties esu prisijungęs, jei tuo metu miegojau". Tai gražiai bandai paaiškinti, kad taip sistemos veikia, bet jei žmogus toliau savo šizofrenines mintis taško, tai pasiūlai kreiptis tiesiogiai į patį facebooką. Pamenu viena iš piktų klienčių, kuri gavo keliais litais didesnę nei įprastai sąskaitą, atėjo visa apsiputojusi nutraukti sutarties. Mandagiai paaiškinau, kad jos padidėjusi sąskaita yra dėl padidinto tarifo SMS žinučių, bet jai buvo neįdomu. Nori nutraukti sutartį ir pereiti pas konkurentus. Pasiūliau jai kreiptis tiesiai į konkurentus. Ten susitars dėl norimos naujos sutarties sąlygų ir numerio perkėlimo datos. O nuo tos datos nusitrauks sutartis su omnitel. Bet jai netinka, jai matai aš čia meluoju. Nori ji nutraukti sutartį ir viskas. Okay. Sakau vienintelis variantas yra numerio išjungimas. Numeris nebebus aktyvus ir negalėsite niekur jo perkelti ir jo neteksite, bet čia ir dabar galėsite nutraukti sutartį. Aišku ji taip ir padarė. Big surprise. Po dienos atlekia dar labiau apsiputojusi, nes negali persikelti numerio į kitą tinklą. Ramiu balsu dar kartą paaiškinau visą situaciją. Parodžiau dokumentą, kurį ji pati pasirašė dėl numerio išjungimo. Tai susimokėjo papildomai už numerio reaktyvaciją. 

 

Redagavo lasickui
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas "ataušęs" klientas buvo nupirkęs draugei iPhone išsimokėtinai salone. Po dienos ar dviejų atneša ir sako noriu gražinti. Netiko spalva. Telefonas nenaudotas. Apžiūriu ką jis atnešė. Įrenginys išpakuotas, aktyvuotas, ant ekrano perklijuota gamyklinė plėvelė, po kuria pilna dulkių ir burbuliukų. Sakau negalima gražinti naudoto elektronikos daikto. Jis įrodinėjo savo gyvenimo tiesas, aš jam citavau Civilinio Kodekso ir mažmeninių prektybos taisyklių ištraukas. Galiausiai jis tiesiog atsistojo palikęs tą iPhoną ant stalo ir demonstratyviai išėjo, sakydamas "man neįdomu, aš telefoną jums gražinau". Tai visa situacija buvo pranešta atitinkamiems skyriams, telefonas pagalbinėse patalpose laukė sugrįžtančio kliento. O po kažkiek mėnesių patikrinus jo numerį, šis jau buvo išjungtas dėl nemokumo, o susikaupusi nemaža sąskaitų suma perduota antstoliams 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sedėjau telefonų taisykloj oslo traukinių stoty, begalo daug žmonių praeina, iš galinio kambariuko matau per kamerą kažkoks narkomanas (lengva atpažint xD) apžiūrinėja prekes ilgiausiai, nepamačiau kad ką nors paimtu, bet išeinu, sakau ateik čia biški

Sakau trauk viską iš po džempo, tai ištrauke ausiniu 2 dežutes nemažas, sakau eini padedi atgal iš kur paimei ir pizdini xD (nes jeigu iškvietus asaugą, popierius reikėdavo pildyt ir policija kviest) sako ok.. xD nuėjo sudėjo ant lentynu tvarkingai ir išėjo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...