Pereiti prie turinio

Greitai ir kokybiškai programuoju WEB projektus


Rekomenduojami pranešimai

Turiu trijų metų patirtį programuojat el. komercijos sistemas.

 

Keletas mano freelance projektų:

 

http://idejuklubas.lt

http://talentuklubas.lt

http://clickbankdominationsecrets.net/blog/

 

 

Siūlykit darbus ir kainas, derinsim ar priimtina santykis!

 

Skype me at: it.zip.travel

 

Tai gal neprogramuoji, o instaliuoji tvs? Nes čia tavo šituose dvejuose "darbuose" naudojama joomla tvs o kitame wordpress, tai kur čia tas programavimas? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip Tu teisus freelanceriai dazniausiai neprogramuoja nuo pradziu iki galo, o instaliuoja jau sukurta sistema ir pritaiko ja tavo poreikiams.

 

 

Beje Talentuklubas.lt smarkiai virsyja standartine Joomla instaliacija, taigi ir custom projektai galiu lengvai suprojektuoti.

 

Svarbu tik, kad pats uzsakovas moketu isdestyti ko jam reikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Taip Tu teisus freelanceriai dazniausiai neprogramuoja nuo pradziu iki galo, o instaliuoja jau sukurta sistema ir pritaiko ja tavo poreikiams.

 

 

Beje Talentuklubas.lt smarkiai virsyja standartine Joomla instaliacija, taigi ir custom projektai galiu lengvai suprojektuoti.

 

Svarbu tik, kad pats uzsakovas moketu isdestyti ko jam reikia.

Kuo remdamasis teigi, kad freelance'riai dažniausiai naudoja open source TVS?

Jei tu naudoji nemokamą TVS, nereiškia kad dauguma freelancer'ių daro taip pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TVS, frameworkai ir klasių rinkiniai yra skirti darbui optimizuot.

 

Nes kaip sakė Vilius per vieną php konferenciją

 

( http://distance.ktu.lt/vips/index.php?svc=page&sp[]=RecFrameSet&pageback=CourseDescription&backid=348&courseid=348&id=3325 Jos įrašas matomas per WMP )

 

Programuotojai yra tinginiai, todėl jie nedaro to pačio darbo du kartus.

 

 

Aš manau, kad geriau įvaldyt gerai pora TVS, kurie nuolat atnaujinami ir su pilnom dokumentacijom, nei kurt savo, kas daugeliu atveju vis tiek lieka bugu rinkiniu.

 

 

 

 

Vis gi temos klausimas buvo:

Ar kam nors reikia programavimo / instaliavimo / konfigūravimo / taisymo darbų pagalbos internetiniams projektams? (PHP / MySQL / AJAX / XHTML / JS) ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
TVS, frameworkai ir klasių rinkiniai yra skirti darbui optimizuot.

 

Nes kaip sakė Vilius per vieną php konferenciją

 

( http://distance.ktu.lt/vips/index.php?svc=page&sp[]=RecFrameSet&pageback=CourseDescription&backid=348&courseid=348&id=3325 Jos įrašas matomas per WMP )

 

Programuotojai yra tinginiai, todėl jie nedaro to pačio darbo du kartus.

 

 

Aš manau, kad geriau įvaldyt gerai pora TVS, kurie nuolat atnaujinami ir su pilnom dokumentacijom, nei kurt savo, kas daugeliu atveju vis tiek lieka bugu rinkiniu.

 

Nesutinku nei su siuo punktu ;) Geras programeris padares darba istaiso bugus istestuoja darba ir tai atitinka uzsakovo poreikius visiskai. TVS'e yra tik tai ko reikia jokiu bereikalingu dalyku.

 

Cia priklauso aisku nuo programerio siuo metu i rinka skverbiasi daug nepatyrusiu programuotoju po kuriu tikrai gali likti daug skyliu, todel uzsakovas turetu atkreipti demesi i programuotojo patirty aisku su tuom kyla ir kaina... bet esme islieka..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Detaliuozuoti labiau reikėtų, nes mano supratimu skriptas yra mažesnis darbas, nei svetainę paleist, o jų paleidęs ne vieną.

 

PS: rašiau, kad darbe programavau smart-shop.com branduolio el. parduotuves, tai manau šį ta pasaką apie patirtį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
TVS, frameworkai ir klasių rinkiniai yra skirti darbui optimizuot.

 

Nes kaip sakė Vilius per vieną php konferenciją

 

( http://distance.ktu.lt/vips/index.php?svc=page&sp[]=RecFrameSet&pageback=CourseDescription&backid=348&courseid=348&id=3325 Jos įrašas matomas per WMP )

 

Programuotojai yra tinginiai, todėl jie nedaro to pačio darbo du kartus.

 

 

Aš manau, kad geriau įvaldyt gerai pora TVS, kurie nuolat atnaujinami ir su pilnom dokumentacijom, nei kurt savo, kas daugeliu atveju vis tiek lieka bugu rinkiniu.

 

 

 

 

Vis gi temos klausimas buvo:

Ar kam nors reikia programavimo / instaliavimo / konfigūravimo / taisymo darbų pagalbos internetiniams projektams? (PHP / MySQL / AJAX / XHTML / JS) ?

 

Nereik taip kurt, kad butu bugu rinkinis. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Programuotojai yra tinginiai, todėl jie nedaro to pačio darbo du kartus.

 

 

Kalbek tamsta uz save. Tu tik tinginys gal ir esi ir kisi tvsus free... jeigu ir naudoja programuotojai tvs, tai tu uzejes i ta svetaine net nesuprasi kas ten per tvsas idiedgtas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užsipuolėt vargšą žmogų, bet Jūsų postose yra teisybės nemažai...

 

Įdiegti TVS'ą didelio mokslo nereikia, vos ne kaip žaidimą install'iuoti. Next, Next, suvedi Admin Name/passw. ir vuolia - turi puslapį.

 

Ir užmautyti ant šios TVS kokį free CSS template ar temą uždėti, nemanau, kad čia jau labai didelio darbo ir inių reikalaujantys darbai. :)

 

Iš kitos pusės, jei užsakovas projektui skiria ~100-200Lt, tai manau retas kuris rašytų unikalų script'ą, ar Jūs rašytumėt? Aš ne.

 

Žinoma, viskas keičiasi jei užsakovas rimtas, t.y. pakankama suma įvertina programuotoo darbą ir suvokią realią situaciją.

Tad manau viskas priklauso nuo sakovo poreikių.

 

Tačiau yra tikrai ir tokių 'programuotojų' tipas, kurie kaip minėjau, next next next, puse valandos pasiknisa su free template ir jau skelbia:

- Štai, padariau 'super-duper' geriausią svetainę, kuri verta xxxxLt, nes įdėta daug darbo, dafiga laiko, etc.

 

Čia daugiau sukčiai, nei rimti programeriai.

 

Na nemanau, kad čia reikia plėstis šia tema, bet manau čia realiai tinka pavizdys, kada moterytė atneša savo senuka PC į taisykla, nes jis kažko nebeįsijungia. Reali problema yra išsitrukusi kokia 'fyškė', kur 15min dabrbas, o 'meistreliai' atlupa xxxLt sakydami, kad parėjo 'motina' ir tt.

 

Tai tiek.. :))

 

P.S. Čia nenoriu įžeisi/sukritikuoti temos autoriaus ar kitų asmenų, čia šiaip neturiu ką veikt ir parašiau pagal esamą temą/diskusiją... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tuščia diskusija.

 

Svarbiausiai patenkintas klientas, o ką kaip ir su kuo darai, tai nei klientui rūpi, nei ką.

 

 

 

 

Beje, gal yr gerai ajax išmanančių programerių? Reiktų pagalbos pribaigiant miniaukcioną anglišką.

Redagavo Tygas.net
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Esi suprogramavimęs ką nors savo? Nes kai žiūriu pirmas Joomla, antras Joomla, trečias WordPress. Nematau tavo aplamai jokio programavimo, o ką kalbėt apie kokybišką? O kur tavo ta patirtis atsispindi? o tos el.parduotuvės yra pvz? Neklaidink klientų...

Redagavo Domus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu Jum neduok pavalgyt, duok pakomentuot ir pakritikuot ;]

 

Dauguma darbų darau ant open source platformų, dėl ankščiau paminėtų priežaščių.

 

Taip Jūs labai mėgstat kurti kažką savo, o aš mėgstu perprast laiko ir tūkstančių vartotojų naudojamas sistemas ir jas panaudoti galutiniam projektui įgyvendinti.

 

 

PS: crappint moka kiekvienas, perprast ką parašė rimti developeriai tik vienetai.

 

 

Paskutinis greit į life išeisiantis projektas: Receptų knyga

Redagavo Tygas.net
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
PS: crappint moka kiekvienas, perprast ką parašė rimti developeriai tik vienetai.

 

Baisu net skaityt :)

 

Em, sakai kad kokybiškai programuoji? Tai reiškiasi esi rimtas 'developeris', o kodel tavo darbai 'crappina'? :)

Turbūt blogai suformulavai savo išsireiškimą, ji turėtų skambėti štai taip:

 

PS: crappint moka kiekvienas, perprast ką parašė rimti developeriai tik vienetai. Ir aš tas vienintelis.

 

no offence - nesusilaikiau nepakritikavęs, nes pagal tavo keistoką supratimą, kas yra kokybiškas programavimas išeitų, kad kokybiškas produktas yra ripintas produktas? :)

Redagavo meskew
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perprast yra tūkstantį kartų lengviau, negu sukurt kažką savo A-Z, panaudojant pilnai programavimo kalbą :) Dokumentaciją paskaitai ir viskas. Elementaru. Pilnai perprast normalią TVS ir gerus templeitus daryt jai ir dar kažką užtenka savaitės (man užteko). Jei nieko nesugebi savo sukurt, tai ir parašyk programuoju open source modulius, čia juk templeitas ir vieną kitą moduliuką padaryt, ir taip abejoju ar tenka ką nors daryt kaip ant Joomlos ir WordPress voliojas google visur. Suprasčiau jei būtum prie kūrėjų ar tobulintojų Joomlos, o tokias TVS administruot/modulius parsisiųst ir įrašyt(kažką mini pakeist) gali ir dizaineris, paskaitai pamoką ir viskas.

 

Todėl negalima laikyt programavimu, parašyk modulio pavadinimą ar dar ką tu padariai, nes kaip ir minėjau templeitas+modulis iš google != programavimui.

 

Aš nieko prieš, tik neklaidink klientų, beje bent jau templeita (šabloną) savo sukurtum o tai ir tie ne tavo..

Redagavo Domus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parodyk savo sukurtą projektą, kuris lenkia patogumu open source.

Turiu ne vieną klientą, kuris po custom projektų prašo permest viską ant to pačio wordpress.

 

 

Klientui iš vis nesvarbu su kuo ten padaryta. Jam nėra skirtumo ar ten .net ar php. Opensource ar custom. Jis tik nori rezultato.

 

 

Tai kam išradinėt dviratį? Kurk savo projektus, aš kursiu savaip.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
kas yra kokybiškas programavimas išeitų, kad kokybiškas produktas yra ripintas produktas?

 

 

Kas yra kokybiškas projektas, tas kuris ištestuotas ir kuriam pasiūlymus tiekia tūkstančiai programuotojų iš viso pasaulio, ar tas kurį tu keletą kartų patestavai localhoste?

Redagavo Tygas.net
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku su kitais, kurie rašo, kad už mažai babkių nieks nedaro A-Z. Tai ir firmos nedaro A-Z visą laiką. Bet nesuprantu nafik rašyt programuoju, jei aplamai yra žmogus žalias tik naudoja open source ir modulius iš google, tai sorry, bet koks čia programavimas? Aš ir naudoju open source (nieko prieš), bet jei savo nieko nesugebi padaryt, tai nesi programuotojas. Kaip supratau tu vien open source [tokius dalykus ir 13m. vaikai padaro], visus projektus.

 

Matosi, kad nesupranti kas yra programuotojas.

 

P.S Parašiau jam per skaipą, ar padarytų TVS man, tai užsidėjo plytą ant skaipo ^_^ aš nieko prieš tik pasakau savo nuomone :P

Redagavo Domus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai ir pasimato tikrasis DOMO veidas. Manau klientai patys išsirinks su kuo nori dirbti, paskaitę paskutines eilutes.

 

[13:40:05] ºTygas[.fr]: Kuo galiu padėt?

[13:40:11] Rokas: svetaine

[13:40:12] Rokas: o tu svetaines

[13:40:17] Rokas: o tu programuoji ant

[13:40:20] Rokas: open source?

[13:40:38] ºTygas[.fr]: Ir open source taip pat

[13:40:44] Rokas: sugebetum

[13:40:45] Rokas: man TVS

[13:40:46] Rokas: sukurt?

[13:40:50] Rokas: ta prasme A-Z?

[13:40:53] Rokas: programuojant

[13:40:53] Rokas: OOP

[13:40:55] Rokas: Ajax

[13:40:58] Rokas: dhtml

[13:41:00] Rokas: ?

[13:41:27] ºTygas[.fr]: O tiksliau ko tau reikia

[13:41:32] Rokas: TVS

[13:41:38] Rokas: bet ne open source

[13:41:42] Rokas: ne jokių joomla ir pan

[13:42:01] ºTygas[.fr]: ką jis turėtų daryti ir kokia kaina

[13:42:57] Rokas: nuotrauku mazinimas/irasymas/atvaizdavimas, naujienu redagavimas/trinimas, statistikos su GD library (php) padarymas, na zodziu atsiusiu aprasyma, del kainos rasim kompromisa

[13:43:03] Rokas: sugebetum?

[13:43:27] ºTygas[.fr]: Drąsiai

[13:43:35] ºTygas[.fr]: Jei kaina sudomins

[13:43:39] Rokas: bet be jokių

[13:43:42] Rokas: ta prasme

[13:43:44] Rokas: skriptu

[13:43:47] Rokas: parsiuntimu

[13:43:48] Rokas: ir pan

[13:43:49] Rokas: zodziu programvimas

[13:43:53] Rokas: lietuviski variablai

[13:44:02] Rokas: viska normaliai ir saugumas turetu buti svarbus

[13:44:15] Rokas: ir ne jooomla/mambo/fusion/worpress ar pan

[13:44:16] ºTygas[.fr]: aha viskas būtent taip, kaip ir rašei uzdarbis.lt

[13:44:27] Rokas: taip

[13:44:32] Rokas: per kiek laiko iseitu padaryt

[13:44:35] Rokas: ir kiek noretum gauti?

[13:44:45] ºTygas[.fr]: kainas ir laiką pats sakai

[13:46:16 | Edited 13:52:17] ºTygas[.fr]: Kai turėsi detalią specifikaciją bent trijų puslapių atsiųsk į [email protected]

Ir gale prirašyk kainą, bei kitus svarbius reikalavimus. Skype nediskutuojai ir negaištam laiko

[13:46:31 | Edited 13:46:46] ºTygas[.fr]: o iki to manau, nėra apie ką diskutuot daugiau

[13:47:06] Piktas-Rokas: Na konrkeciai daug nereikia

[13:48:43] Piktas-Rokas: Statistika (kiek apsilanke nariu, kiek puslapiu paspaude, is kur atejo, paisoma su GD library). Toliau Naujienos ir straipsniai redagavimas/trinimas/rasymas. Ir Galerija foto resizinimas, idejimas, istrinimas. Tada friendly urls (su apache), keliom kalbom svetaine. ^_^ Viskas. Reiktu kuo greiciau tuo geriau, kaina tai pagal tave

[13:49:01] Piktas-Rokas: Objektiniu programavimu viskas ir apkomentavimu, kad veliau, kiti programuotojai galetu tvarkyt.

[13:49:04] Piktas-Rokas: Kokia kaina?

[13:49:41] ºTygas[.fr]: [13:46] ºTygas[.fr]: Kai turėsi detalią specifikaciją bent trijų puslapių atsiųsk į [email protected]

o iki to manau, nėra apie ką diskutuot daugiau

 

<<<

[13:49:51] Piktas-Rokas: Visa

[13:49:53] Piktas-Rokas: specifikaciją

[13:49:55] Piktas-Rokas: jau pasakiau

[13:49:55] Piktas-Rokas: :P

[13:50:09] Piktas-Rokas: dizaino nereikia programuok maždaug pagal CSS layoutus paprastus

[13:50:13] Piktas-Rokas: vėliau uždės

[13:50:15] Piktas-Rokas: kokia kaina?

[13:50:33] Piktas-Rokas: ir kodas (x)HTML bei CSS pagal W3C standartus. Kokia kaina būtų?

[13:52:23] ºTygas[.fr]: [13:46] ºTygas[.fr]: Kai turėsi detalią specifikaciją bent trijų puslapių atsiųsk į [email protected]

Ir gale prirašyk kainą, bei kitus svarbius reikalavimus. Skype nediskutuojai ir negaištam laiko

 

<<<

[13:52:36] Piktas-Rokas: Aš kainos nežinau

[13:52:49] Piktas-Rokas: Tai aš ne programuotojas ir nežinau kiek nori ir už kiek dirbi

[13:52:54] Piktas-Rokas: visa specifikaciją jau parašiau:

[13:53:00] Piktas-Rokas: Statistika (kiek apsilanke nariu, kiek puslapiu paspaude, is kur atejo, paisoma su GD library). Toliau Naujienos ir straipsniai redagavimas/trinimas/rasymas. Ir Galerija foto resizinimas, idejimas, istrinimas. Tada friendly urls (su apache), keliom kalbom svetaine. :P Viskas. Reiktu kuo greiciau tuo geriau, kaina tai pagal tave

[14:50:00] Rokas sako: Objektiniu programavimu viskas ir apkomentavimu, kad veliau, kiti programuotojai galetu tvarkyt.

[13:53:43] Piktas-Rokas: Kiti reikalavimai: W3C kodas, OOP programavimas, naudoti formas AJAX'o. Jokių scriptų nukopintų iš google ar pan. Kintamieji lietuviškais pavadinimas (tik be nosiniu). Komentuoti kodą.

[13:55:40] ºTygas[.fr]: [13:46] ºTygas[.fr]: Kai turėsi detalią specifikaciją bent trijų puslapių atsiųsk į [email protected]

Ir gale prirašyk kainą, bei kitus svarbius reikalavimus. Skype nediskutuojai ir negaištam laiko

 

<<<

[13:55:56] Piktas-Rokas: Tai

[13:55:57] Piktas-Rokas: nesuprantu

[13:55:58] Piktas-Rokas: tu durnas

[13:55:59] Piktas-Rokas: ar kas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jau tiesa. Sorry paskutinės eilutės. "durnas". Tai tikrai keistai atrodo kopinant 4 paskutines eilutes, nesakant jokio žodžio.

 

Damn. šiaip norėjau sužinot ar ką nors padarytum be open source. Tai būčiau paredagavęs savo postus. [kad esi programuotojas] ^_^ Nesuprantu ką tu norėjai tuo pasakyt tuo logu.... [sorry už Off-topic].

Redagavo Domus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tai jau tiesa. Sorry paskutinės eilutės. "durnas". Tai tikrai keistai atrodo kopinant 4 paskutines eilutes, nesakant jokio žodžio.

 

Damn. šiaip norėjau sužinot ar ką nors padarytum be open source. Tai būčiau paredagavęs savo postus. [kad esi programuotojas] ^_^ Nesuprantu ką tu norėjai tuo pasakyt tuo logu.... [sorry už Off-topic].

 

As galeciau apsiimti testavimu ir kurimu prie TVS, yra programeris kuris gali padaryti viska nuo nulio,

kitaip sakant jis visada ir daro nuo nulio, niekada nieko nekopijuoja, unikali ir saugi sistema garantuoja,

bei suportas jeigu iskiltu klausimu, visas TVS butu uzkoduotas ir apsaugotas nuo vagystes ir perpardavimu.

 

Nuo pacio TVS'o unikalumo bei pritaikitu sprendimu, bei sugaisto laiko ji testuojant, tvarkant ir ieskant klaidu

kaina prasidetu nuo 400 LT, taip pat ir tavo atveju panasiai, priklausomai dar nuo visokiu smulkmenu :P

 

Jeigu domina rasyk: [email protected]

 

P.S. prizadu auksciausia kokybe ir patogiausius sprendimo budus :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...