Pereiti prie turinio

Uab Duomenų Centras negrąžina pinigų


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

reiktu žinoti, kad Uab Duomenu Centras ty. http://www.duomenucentras.lt negrąžina pinigų už hostingo pratęsimą ir naujai išrašytą sąskaitą, kuri buvo apmokėta anksčiau termino.

 

Ty. nesutinka nei grąžinti pinigų nei pagal dabartines kainas už apmokėtą sąskaitą + papildomą priemoką pakeisti mano VPS į kitą. Kas mane labai nuvylė, nes buvau lojalus klientas...

 

Pridursiu:

Esmė tokia, kad už pinigus (kuriuos prašau grąžinti) jie man nesuteikė jokių paslaugų, nes tai turėtu būti tik nuo rytojaus. :)

Redagavo lifesound
koreguotas pavadinimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pala pala pala...

Iš VPS į VPS mes niekada neklnojome ir tikrai nekilnosime ( per kiekvieną akciją būna lygiai tokių pat nesusipratimų ). Klientas gali nebent pats persikelti.

 

O dėl pinigų gražinimo:

Visą laiką perku Maksimoje ir kaip visada nusipirkau skalbiamųjų miltelių, nors man jų dar nereikėjo. Po kelių dienų užeinu i maksimą ir žiūriu, jog šiems milteliams taikoma didžiule nuolaida. Parbėgu namo ir su milteliais keliauju į maksimą, jog man gražintu pinigus ir as galeciau nusipirkti milteliu uz atitinkama kaina. Maksimoje atsakymas aiskus.

 

Sorry, si karta cia situacija visiskai aiski.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pala pala pala...

Iš VPS į VPS mes niekada neklnojome ir tikrai nekilnosime ( per kiekvieną akciją būna lygiai tokių pat nesusipratimų ). Klientas gali nebent pats persikelti.

 

O dėl pinigų gražinimo:

Visą laiką perku Maksimoje ir kaip visada nusipirkau skalbiamųjų miltelių, nors man jų dar nereikėjo. Po kelių dienų užeinu i maksimą ir žiūriu, jog šiems milteliams taikoma didžiule nuolaida. Parbėgu namo ir su milteliais keliauju į maksimą, jog man gražintu pinigus ir as galeciau nusipirkti milteliu uz atitinkama kaina. Maksimoje atsakymas aiskus.

 

Sorry, si karta cia situacija visiskai aiski.

 

Del perkelimo, tai cia niekas neprase atlikti darbu.(galbut ne taip issireiskiau)

 

Milteliu as nenaudojau, nes milteliu terminas dar ir sia diena yra uz senus pinigus. Antra turint saskaita nueik i maksima su nepanaudotais milteliais ir paprasyk grazinimo. Deja grazins ir aciu pasakys. Priemoka buvo pasiulyta, tik del to, kad nesugeba pinigu grazinti.

 

Geros dienos.

Redagavo lifesound
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O dėl pinigų gražinimo:

Visą laiką perku Maksimoje ir kaip visada nusipirkau skalbiamųjų miltelių, nors man jų dar nereikėjo. Po kelių dienų užeinu i maksimą ir žiūriu, jog šiems milteliams taikoma didžiule nuolaida. Parbėgu namo ir su milteliais keliauju į maksimą, jog man gražintu pinigus ir as galeciau nusipirkti milteliu uz atitinkama kaina. Maksimoje atsakymas aiskus.

 

Offtopic:

Ett, gaila kad Lietuvoje tokia praktika netaikoma. Kanadoj tokia situacija dažna ir čia verslininkai visiškai nesikrauna - jei pirkai daiktą prieš savaitę, o dabar jam didžiulė nuolaida - ateik su pirkimo čekiu ir atiduos skirtumą. Dar saldainių duos į kišenę :)

 

p.s. galioja viskam išskyrus apatinį trikotažą ;]]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiems pasitaiko visko galbūt įvyko elementarus nesusipratimas, bet jei jau taip gavos, Lietuvoje nemažai konkurentų yra:

- Serveriai.lt

- Gix.Lt

- Static.Lt

- E-project.lt

- Eurovps.lt

ir daug kitų.

 

Turbut ta ir teks padaryti, bet tik po metu, nes i bala ismesti 573.54 LT truputi gaila.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pala pala pala...

Iš VPS į VPS mes niekada neklnojome ir tikrai nekilnosime ( per kiekvieną akciją būna lygiai tokių pat nesusipratimų ). Klientas gali nebent pats persikelti.

 

O dėl pinigų gražinimo:

Visą laiką perku Maksimoje ir kaip visada nusipirkau skalbiamųjų miltelių, nors man jų dar nereikėjo. Po kelių dienų užeinu i maksimą ir žiūriu, jog šiems milteliams taikoma didžiule nuolaida. Parbėgu namo ir su milteliais keliauju į maksimą, jog man gražintu pinigus ir as galeciau nusipirkti milteliu uz atitinkama kaina. Maksimoje atsakymas aiskus.

 

Sorry, si karta cia situacija visiskai aiski.

Dažniausiai palaikau duomenų centrą, bet čia žiauriai neteisūs esat. Maksimoje miltelius priims atgal be didesnių problemų jeigu jie neišpakuoti ir neatidaryti. Yra Lietuvoje įstatymai dėl pinigų grąžinimo už prekes/paslaugas, pirmiausia jais pasidomėkit, prieš primetinėdami savo nuomonę visiems.

 

Lifesound vietoje kreipčiausi į vartotojų teises.

Redagavo dealeris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai kuriose JAV parduotuvėse netgi būna 30 dienų kainos skirtumo grąžinimo terminas. Pavydžiui, pirkau Circuit City elektronikos parduotuvėje pirkau fotoaparatą. Po savaitės sumažino jo kaina apie $120. Užteko vieno skambučio į Circuit City ir jie man tą skirtumą grąžino į kortelę. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pala pala pala...

Iš VPS į VPS mes niekada neklnojome ir tikrai nekilnosime ( per kiekvieną akciją būna lygiai tokių pat nesusipratimų ). Klientas gali

nebent pats persikelti.

 

 

O dėl pinigų gražinimo:

Visą laiką perku Maksimoje ir kaip visada nusipirkau skalbiamųjų miltelių, nors man jų dar nereikėjo. Po kelių dienų užeinu i maksimą ir žiūriu, jog šiems milteliams taikoma didžiule nuolaida. Parbėgu namo ir su milteliais keliauju į maksimą, jog man gražintu pinigus ir as galeciau nusipirkti milteliu uz atitinkama kaina. Maksimoje atsakymas aiskus.

 

Sorry, si karta cia situacija visiskai aiski.

 

Paskaityk žemiau:

 

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

 

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

Taigi, jeigu milteliai būtų nepradaryti ir turėtum čekutį, galėtum laisvai eiti ir atsiimti pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

 

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

 

Kaip hostingas gali but netinkamos kokybes ?

 

Manau cia taisykles reguliuoja duomenu centras o ne pirkeju teises. Dazniausiai pries registruodamiesi sutinkat su ju visom apmokejimo ir pinigu grazinimo taisyklem o jei tokiu dalyku neskaitot tai esat patys kalti cia ju verslas ir ju taisykles.

Redagavo ecash
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip hostingas gali but netinkamos kokybes ?

 

Manau cia taisykles reguliuoja duomenu centras o ne pirkeju teises. Dazniausiai pries registruodamiesi sutinkat su ju visom apmokejimo ir pinigu grazinimo taisyklem.

 

Hostingas gali būti netinkamos kokybės tuo atveju, jeigu yra kažkokie parametrai ar opcijos mažesnės, nei buvo parašyta, kad bus.

Redagavo Kofemanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visos duomenųcentras TOS ir nuomonės nieko nereiškia prieš LR įstatymus

Pilna instrukcija

Prekių ir paslaugų atsisakymas

 

Lietuvos Respublikos teisės aktai nustato pirkėjo (vartotojo) teisę atsisakyti ryšio priemonėmis, tame tarpe ir internetu, sudarytos pirkimo - pardavimo arba prekių teikimo sutarties. Pirkėjo (vartotojo) teisė grąžinti prekes arba atsisakyti paslaugų užsakytų internetu yra būtina, nes vartotojas, pirkdamas prekę ar paslaugą per internetą, neturi galimybės faktiškai pamatyti produktą arba įvertinti paslaugų pobūdžio bei kokybės.

 

Terminas. Pažymėtina, kad prekių ar paslaugų galima atsisakyti ne bet kada, o tik iki nustatyto termino pabaigos. Reikalavimą dėl sutarties atsisakymo vartotojas turi pateikti per 7 darbo dienų terminą, kuris skaičiuojamas priklausomai:

 

1. kai daiktas parduodamas - nuo daikto pristatymo dienos;

2. kai teikiama paslauga - nuo sutarties sudarymo dienos.

 

Atsisakymo pranešimas. Apie ketinimą atsisakyti prekės ar paslaugas pirkėjas (vartotojas) privalo pardavėjui ar paslaugų teikėjui pranešti raštu http://www.consumer.lt/uploads/documents/pranesimas_apie_atsisakyma.doc , t.y. siunčiant raštą registruotu paštu arba pateikiant tiesiogiai.

 

Mokesčiai. Paslaugų teikėjas ar pardavėjas privalo grąžinti vartotojo įmokėtas sumas be jokių papildomų mokesčių, nepriklausomai nuo sumos dydžio.

 

Grąžinimo sąlygos. Vartotojas gali pasinaudoti teise nutraukti sutartį, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė. Daikto ar jo pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą daiktą, nėra vertinami kaip esminiai daikto išvaizdos pakeitimai. Norint apžiūrėti daiktą, galima jį išpakuoti, pakeisti daikto ar jo pakuotes išvaizdą, bet tik tiek, kiek tai trukdo daiktą apžiūrėti ir patikrinti.

 

Kilus ginčui dėl daikto išvaizdos pasikeitimo ar daikto sugadinimo, gali būti skiriama ekspertizė. Pardavėjas privalo kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos ir pateikti daiktą ekspertizei. Jos išlaidas apmoka kaltoji šalis.

 

Sumokėtų sumų grąžinimas. Pardavėjas, gavęs pranešimą apie sutarties atsisakymą, per 15 dienų privalo atsiimti daiktą ir grąžinti pirkėjui už daiktą sumokėtus pinigus, o paslaugų teikėjas - grąžinti už paslaugą sumokėtus pinigus. Terminas pinigams grąžinti vartotojui skaičiuojamas nuo sutarties atsisakymo gavimo dienos.

 

Išimtys. Pirkėjo (vartotojo) teisė atsisakyti internetu sudarytos sutarties ne visada galima. Pirkėjas (vartotojas) negali pasinaudoti šia teise, jeigu sutartis sudaryta dėl:

 

1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinių programų tiekimo ir pirkėjas (vartotojas) pažeidė pakuotės apsaugas;

2. laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;

3. dalyvavimo žaidimuose ar loterijose.

Redagavo dealeris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabau cia problema su nauju uzsakymu?

Ar tiesiog turejo VPS su kokia nors 50% nuolaida ar be nuolaidos ir uzsimane gaut 72%, kuri, kaip suprantu, galioja tik naujiems uzsakymams?

 

 

P.S. Cia man labiau panasu kaip nueini i parduotuve, nusiperki kazka, poto grizti su cekiu ir atsinesi nuolaidu kortele, bei reikalauji grazint skirtuma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

FLSHS'as eilini karta primetė savo neteisingą nuomonę ir spruko į krūmus kokie darbuotojai tokia ir firma.

 

As pasakiau savo nuomone ir nenoriu daryti 5 puslapiu turgaus. Tema seku, bet rasyti daugiau nezadu ir to nebereikia daryti. Yra imones pozicija ir tokios temos jos nei trupucio neitakoja ir bijoti nera ko.

Lietuvoje 3 milijonai nuomoniu ir viena is ju yra tavo, kad mano nuomone neteisinga.

Redagavo FLSHS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

imones pozicijos visada turi sutapti su istatymais, jei ju siuo atveju yra laikomasi, tai tada ok :)

 

na kai nesutampa su istatymais dar buna moraline reikalo puse. Tada lemia faktoriai, kas kam yra svarbu, ar imonei gesinti konflikta, kol jis neissiplete viesai i forumus, ar griezta pozicija, ja apginant tam paciam forume argumentuotai ir nepriestaraujant istatymams :)

 

detales sitoj situacijos ne visai aiskios, tai sunku is tikro kazka pakomentuoti kas cia turetu buti teisus, manau daug kas cia nutyleta...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesvarbu kokia ten situacija, bet klientas visuomet gali reikalauti pinigų grąžinimo jei nepraėjo daugiau nei 2 savaitės (būtent paslaugoms), t.y. 14 dienų, o jei pinigai nėra grąžinami tuomet pažeidžiamos kliento teisės ir jis lengvai gali kreiptis į VVTAT ir pinigai bus išieškoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Offtopic:

Ett, gaila kad Lietuvoje tokia praktika netaikoma. Kanadoj tokia situacija dažna ir čia verslininkai visiškai nesikrauna - jei pirkai daiktą prieš savaitę, o dabar jam didžiulė nuolaida - ateik su pirkimo čekiu ir atiduos skirtumą. Dar saldainių duos į kišenę :)

 

p.s. galioja viskam išskyrus apatinį trikotažą ;]]

 

Ir tai yra visiskas vartotoju teisiu iskrypimas, is esmes priestaraujantis nuolaidu principams. Nuolaidos dazniausiai duodamos butent todel, kad jau tam tikras skaicius prekiu yra parduotos pilna kaina ir butent todel gali prekybininkas sau leisti padaryti nuolaida likusiom prekem.

Pavyzdziui nusiperki 100 prekiu po 90Lt ir pardavineji po 100Lt. Pardaves 90 is ju gali sau leisti padaryti 20% nuolaida ir parduoti po 80Lt galutiniam variante uzdirbdamas 800Lt. Jei dar duosi visiems tiems 90 zmoniu pries tai pirkusiems ta pacia nuolaida atgaline dara jau busi 1000Lt minuse! Totalus priestartavimas nuolaidos esmei. Todel as visiskai suprantu kodel FLHS taip drasiai ir uztikrintai dave pavyzdi su skalbimo milteliais - nes tai yra sveikas protas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir tai yra visiskas vartotoju teisiu iskrypimas, is esmes priestaraujantis nuolaidu principams. Nuolaidos dazniausiai duodamos butent todel, kad jau tam tikras skaicius prekiu yra parduotos pilna kaina ir butent todel gali prekybininkas sau leisti padaryti nuolaida likusiom prekem.

Pavyzdziui nusiperki 100 prekiu po 90Lt ir pardavineji po 100Lt. Pardaves 90 is ju gali sau leisti padaryti 20% nuolaida ir parduoti po 80Lt galutiniam variante uzdirbdamas 800Lt. Jei dar duosi visiems tiems 90 zmoniu pries tai pirkusiems ta pacia nuolaida atgaline dara jau busi 1000Lt minuse! Totalus priestartavimas nuolaidos esmei. Todel as visiskai suprantu kodel FLHS taip drasiai ir uztikrintai dave pavyzdi su skalbimo milteliais - nes tai yra sveikas protas.

 

Nu čia ne iškrypimas, o seka to kad prekes galima bet kada gražint. Kadangi bet kokiu atveju atsirastų gudručių kurie parneštų prekę, grąžintų už kainą kuria pirko ir perpirktų už kainą su nuolaida, tai prekybininkai iš kart įrašo tokią taisyklę į savo nuostatus. Jie tai bet kokiu atveju turėtų daryt, o kai įrašo kaip taisyklę tai iš kart atrodo kokie jie geri ir rūpinas savo klientais :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...