Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Žinau žmogų, kuris iš MB ML persėdo į XC, tai labai džiaugėsi, nes eksploatacija apie 4 kartus pigesnė ir už tuos pačius pinigus atrodo solidžiau.

Kitas klausimas ar tau reikia SUV klasės auto? Jeigu tau nereikia nei didesnio pravažumo nei įvaizdžio, tai bus tik nereikalingas dydis, prastesnis valdomumas, didesnės kuro sąnaudos, prastesnė trauka ir t.t.

Bet jeigu perki prabangios markės naujesnį auto, tai pasiruošk mesti pinigus kaip į kibirą, nes tokių automobilių eksploatacija yra brangiausia. Todėl klausinėti kiek kas kainuoja manau neverta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel lietuviai tokie be fantazijos. Arba AUDI arba PASATAS :D

Aš irgi ruošiuosi keisti auto, ruošiuosi parduoti savo Honda Accord Tourer 2004 m.

Tai fantazavau, fantazavau ir vėl išsirinkau Accord'ą, naujesnio modelio nuo 2008 m. :D

Reiks pradėt žvalgytis LT arba DE :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, čia įsisiautėję esat temoj ir aktyvūs. Gal žinot kokius tinklalapius kur būtų automobilių duomenys variklių pagal metus, autobusiukų išmatavimų vidaus (talpos). Kažkada žinojau neblogą rusišką tinklalapį, tai ten visų auto einamiausios bėdos būdavo surašytos apie kiekvieną auto, pagal metus variklį ir t.t. Korozijos garantiniai laikai ir pan. Tik pamiršau. Kad nekurti temos naujos, gal čia įmeskit nuorodą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ford tranzit 2,2 (63kw) dyzli, gal kas kokiu atsiliepimu turit? :)

 

Ne visai į temą, nes net nežinau koks variklis ten buvo, bet su transit'u buvo pas tėvą statybininkai atvažiavę (2004 ar 2005 m, nepamenu, kalbėjo). Kalbėjausi su tėvu ir kaip tik užsivedė statybininkai (už kokių 150 metrų nuo mūsų). Po kokių 30 sekundžių tėvas sako "Jis ką doornas tiek drožt užvedinėjant..?" Sakau, užsivedė jau, gi čia fordas. Kažkaip nuo gana seniai išlikę, kad Ford'as turi dirbt garsiai.

 

Ši istorija neturi nieko bendro su patikimumo, kokybe ar konkrečiu varikliu, tiesiog prisiminiau linksmą istoriją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ziurineju ir tuos volvo xc60 tikrai grazus, bet kai audi labiau prie sirdies pirma audi domiuosi. Bet speju eksplotacija tai pas volvo tikrai pigesne.

 

 

Zydiskai galvoji... :) Volvo eksplotacija bus zymiai brangesne, jei nori pigumo tai ir toliau ziurek audines ir kitus vagenus... Jei nori pigios eksplotacijos tai isvis maziau dairykis i parketinius dzipus, ar net bekeliai skirtus, nes jie reikalauja zymiai daugiau euru nei koks paprastas sedanas. Jei norisi 4 varomu ratu tai ziurekis quattro, 4motion ir t.t. Bet prisimink kad tie keturi varomi kuriu neina perjunkti tik i galinius varomus dar ir parodys savo charakteri su kuro sanaudom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kad nekurti naujos temos, galbūt, kas žinote kokias maždaug kainas šrotai moka už mašinas ardymui? Su angliškomis viskas aišku, bet ar perka Europietiškas ardymui? Jei taip, sakykim, kiek maždaug moka už 2000 m. ir naujesnes Audi, BMW, VW...?

 

Perka. Moka labai kukliai. Bent jau kiek as pats esu jiems siules. Jei nori uzdirbti, lauzynams turi siulyti dzipus. Bet cia jau reikia ismanyti kainas ir niuansus. Arba siulyti kazkokias retesnes auto. Pvz., as uz dyzelini Toyota Aygo 2006 metu is lauzyno gavau 1600 eur., pries metus. Buvo nedauztas, europinis, tik pirktas Prancuzijoje be dokumentu. 1.4 dyzeliniai varikliai turi paklausa ir dabar, nors ten ne Toyota variklis. pats variklis kainuoja apie 450, plius purkstukai ir t.t. Susirenka neblogai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zydiskai galvoji... :) Volvo eksplotacija bus zymiai brangesne, jei nori pigumo tai ir toliau ziurek audines ir kitus vagenus... Jei nori pigios eksplotacijos tai isvis maziau dairykis i parketinius dzipus, ar net bekeliai skirtus, nes jie reikalauja zymiai daugiau euru nei koks paprastas sedanas. Jei norisi 4 varomu ratu tai ziurekis quattro, 4motion ir t.t. Bet prisimink kad tie keturi varomi kuriu neina perjunkti tik i galinius varomus dar ir parodys savo charakteri su kuro sanaudom.

Nusisneki, bobute cia taip tau sake?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusisneki, bobute cia taip tau sake?

 

 

Aš kol kas nematau, kad nusišnekėčiau, jau senos volvo dalys nėra išpigiausių, o apie xc60 jau galima išvis piguma pamiršt, o dar lygint su audi... Nieko nesakau, gal tu gauni ten tas dalis pigiau, bet kalbant ne iš tavo pasakų pasaulio tai Volvo yra brangesnis modelis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepatingėjau atsidaryti ir pasilyginti keletą detalių kainų xc60 ir q5, tų pačių metų ir panašių variklių pagal galingumą.

Palyginau keletą pagrindinių dalių, kurios yra dažniausiai keičiamos. Didelio skirtumo nematau. Kažin ar ir kitų panašios klasės automobilių dalių kainos labai skirtųsi. Ir šiaip įdomu, ką jūs dar į eksploataciją įtraukiat?

 

xc60

  • priekinės kaladėlės: 48-66
  • galinės kaladėlės: 21-44
  • stabdžių diskai: 41-52
  • Paskirstymo diržo komplektai: 71-84
  • oro filtras: 18-25
  • tepalo filtras: 11-14

 

Q5

  • priekinės kaladėlės: 37-57
  • galinės kaladėlės: 24-54
  • stabdžių diskai: 39-50
  • Paskirstymo diržo komplektai: 118-125
  • oro filtras: 8-18
  • tepalo filtras: 6-10

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perka. Moka labai kukliai. Bent jau kiek as pats esu jiems siules. Jei nori uzdirbti, lauzynams turi siulyti dzipus. Bet cia jau reikia ismanyti kainas ir niuansus. Arba siulyti kazkokias retesnes auto. Pvz., as uz dyzelini Toyota Aygo 2006 metu is lauzyno gavau 1600 eur., pries metus. Buvo nedauztas, europinis, tik pirktas Prancuzijoje be dokumentu. 1.4 dyzeliniai varikliai turi paklausa ir dabar, nors ten ne Toyota variklis. pats variklis kainuoja apie 450, plius purkstukai ir t.t. Susirenka neblogai

Taip, ten PSA variklis (greičiausiai HDi) - lavoninis variantas, dar ženkliai silpnesnis už 1.0 VVT-i benziną (10kw skirtumas nenaudai). Toyota savo 1.4 D-4D nedėjo į juos, o gaila, būtų panašus mini žvėrelis kaip ir iQ su tuo motoru :). Pats Yariką vartoju su juo, tai adekvačiai juda, benzinai liūdina sąnaudomis ir trauka (išskyrus, aišku, T-Sport versiją su 1.8 Dual VVT-i, nors ten jau sąnaudos gros stipriai). Įdomu, kas per purkštukai tame HDi motore? Nes D-4D tokios kubatūros tai viskas Bosch stovi ir remonto kainos Toyota dyzelių kontekste tai gana juokingos.

 

<..>

Aš tai sakyčiau, kad perkant mašiną už 15k€ yra normalu į ją per metus du "sukišti" dar 2-4k€. Ypač, kai tai tokios klasės mašina. Kaip ir sakė, įvaizdis čia :) o jis kainuoja.

Ne normalu čia, o graudu, kai vokiečiai premium modelius padaro visiškai nepatvarius. Bet va, kai vartotojai priima tai kaip "normą", tai kodėl gi ne ignoruoti mazgų patikimumą ir ilgaamžiškumą? O normalus aptarnavimas jokiai mašinai neturėtų tiek per metus kainuoti, jei ne >30k km suvažiuojama. Na, gal įvaizdžio medžiotojams čia norma, vos ne kaip koks abonentinis mokestis už paniatkių savo sluoksniuose prisilaikymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...