Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Pritarsiu, 06-08m automata 3.0l dyzeli x3 tvarkinga per mazas biudzetas. Dvilitris, jei plikas kai barabanas, apspardytas, ir ant lazdos ir iki 4k gali rast. Zodziu masina masinai nelygi, tas pats x3 gali ir 3500 ir 8000 kainuot

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš porą metų teko ieškoti tokio X3 Vokietijoje, po nemažai apžiūrėtų lavonų buvo rastas labai gyvo kėbulo ir salono variantas už 5k, bet su techniniais defektais, standartinės dyzelinės ir bmw ligos - turbina, siurblys, termostatas, smagratis, dar kažkas, jau visko nepamenu. Pardavėjas net neslėpė, kad mašina pradėjo byrėt, todėl ir parduoda. Su klientu nusprendėm imti, nes geriau į tokį investuoti iki 2k ir turėti beveik naują mašiną ilgam nei dar leisti pinigus paieškoms ir paimti pavargusį, kuris šiai dienai bus techniškai tvarkingas, o rytoj vistiek subyrės. Plius papuolė su gera komplektacija, pardavėjas dar atidavė dviračio laikiklius, ratus ir t.t. 3.0D 150kW. Sėkmingai parvariau į LT savo eiga ir berods praėjo TA iš pirmo karto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

blia interesnai, autogide brangesnio nei uz 6K neradau, manai visi lavonai?

 

 

Lietuvoj apskritai didžioji dalis lavonų. Geras nedaužtu kėbulu, nesukta rida, automobilis mobile.de kainuoja iki 2 k EUR brangiau negu Lietuvos rinkos brangiausi variantai.

 

Perekupai gerų variantų į Lietuvą nevaro, nes geras, tvarkingas auto Vokietijoje kainuoja atitinkamai, tad tokį automobilį parvarius perekupui nieko nesigauna uždirbti, tad gerų variantų nieks nevaro.

Perka daužtą, su 400 tūkst. ar didesne rida, sutvarko "pardavimui", atsuka ridą, užslepia defektus, pripila "medaus" į variklį ir kadangi toks lavonas Vokietijoje kainuoja pigiai, perekupas užslėpęs defektus dar gali uždirbti nuo tokio automobilio, bet pirkėjui, tai vienas vargas tokį nusipirkus.

 

Žodžiu, jei nori gero automobilio, pamiršk autogidus ir autopliusus ir nesiorentuok pagal juos kiek kainuoja vienas ar kitas modelis, nes 19 iš 20 automobilių Lietuvos skelbimuose yra lavonai.

 

Tikriausiai 2010 metais dar gyveni.

 

Tu pats atitrūkęs nuo realybės, žmonės kurie užsiima automobilių pirkimu iš užsienio irgi man pritaria, kad X3 už 5 k EUR gyvo tikrai neišeis nupirkti.

 

Prieš porą metų teko ieškoti tokio X3 Vokietijoje, po nemažai apžiūrėtų lavonų buvo rastas labai gyvo kėbulo ir salono variantas už 5k, bet su techniniais defektais, standartinės dyzelinės ir bmw ligos - turbina, siurblys, termostatas, smagratis, dar kažkas, jau visko nepamenu. Pardavėjas net neslėpė, kad mašina pradėjo byrėt, todėl ir parduoda. Su klientu nusprendėm imti, nes geriau į tokį investuoti iki 2k ir turėti beveik naują mašiną ilgam nei dar leisti pinigus paieškoms ir paimti pavargusį, kuris šiai dienai bus techniškai tvarkingas, o rytoj vistiek subyrės. Plius papuolė su gera komplektacija, pardavėjas dar atidavė dviračio laikiklius, ratus ir t.t. 3.0D 150kW. Sėkmingai parvariau į LT savo eiga ir berods praėjo TA iš pirmo karto.

 

 

Tai va, vis tiek minimum 7 k tvarkinga kainuoja, o iki 5 k per porą metų tikrai neatpigo, atvirkščiai tokį modelį kaip X3 su metais vis sunkiau ir sunkiau rasti tvarkingą net ir už tuos pačius 7 k.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praejusi savaitgali pirkom klientei X3 facelift, 3,0d, automat, sidabrine spalva, bet su m paketu.

Kaina buvo skelbime lyg 6200e.

Buvo nezimus pabraizimai ant kebulo, bet pagal metus tikrai proto ribose.

 

 

iki tol buvom ziureti keliu iki facelift po ~3500-4500e. Ir vieno facelift ~5000e.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki ka manot apie kebulo daliu vezima is lenkijos versla? ir pardavima savo patalpuose lenku kalba kaip ir gimtoji tai problemu su pardaveju del snekejimo neturi kilti idomu suzinoti ar erta lysti i sia sfera? ar apsimoka?

 

Reikės įdirbio.

Redagavo Miratas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bernai pasiulymas jums arba gal kazkas nori nustebint zmona.

 

BMW F30 2,0d 135kw

2014m, 250,000km

Juoda spalva, automatas, juodas odinis sildomas salonas su atmintim, el liukas, sport vairas, HIFI muzika, r18 ratai su gerom padangom.

 

Tech apziura pusantru metu,

Registruotas Lietuvoje.

 

Vienintelis minusas ant galinio buferio kampo (foto)

Toliau automobilis yra idealaus stovio.

 

 

Kaina 8500e , +-2d, kol uzregistruosiu ant saves.

 

 

IMG-20200513-145523.jpg IMG-20200513-145530.jpg IMG-20200513-145547.jpg IMG-20200513-183329.jpg

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir aš pasiūlymą žmonoms ir jums :) Pranašauja karštą vasarą, kam kaisti automobilyje, kai jis turi kondicionierių? O ir pardavėjai žino, kad su tuščia sistema, tenka klausytis pirkėjo priekaištų, ir mesti kainą.

 

Kad to išvengti - atvažiuosim užpildysim kondicionieriaus sistemas draugiška kaina, ir visi liks patenkinti.

 

864400084 - kreipkitės, Vilniuje, jo rajone, dažnai buname ir kituose miestuose, atvykti į Jūsų pasirinktą vietą - ne problema. Paminėkit jog esate uždarbietis, gausite nuolaidą!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, norėjau paklausti dėl europoje vykstančių aukcionų. Kas ką rekomenduotumėt ir kurių reiketų vengti? Šneku apie CopartGER, Adesa, romu, Autoone. Kuriuose galima pagauti geriausia marža, o kurią laikytumėte saugiausia? Domina visos nuomonės ir visi pasiūlymai. Jei ne aukcionai, galbūt rekomenduotumėt šiaip kokią svetainę su nurašytais auto europiniais. Suprantu, jog ne visi norėtų dalintis tokia info, tačiau būtų įdomu padiskutuot čia tema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras jausmas kai tech. apžiūrai "praeiti" automobiliui išleidi 10 Eur :) Teko pirkti galinį valytuvą ir gesintuvą. :) Ir žinau, jog čia Stanley nuopelnas, kad nupirko gerą automobilį, kuris jau nuvažiavo 15 tūkst. km ir jokių rimtesnių gedimų neturėjo. :) Prieš tai turėjau golf 3, tai be 350-400 Eur remontui, techninės apžiūros praeiti nebuvo įmanoma. Ir prieš mane daug iš perekupų pirktų audinių ir VW savininkų kišo kontrolieriams baltus lapus - suka raktus į servisus, nes iš pirmo karto praeiti nepavyksta. :) Net kontrolierius pasakė, kad automobilio techninė būklė pagal tai, kad automobiliui 15 m yra labai ir labai gera ir sakė, kad važiuosiu ir važiuosiu.

 

Žodžiu linkėjimai Stanley! :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai skelbimuose buna parasyta, kad auto pagamintas tokiais metais, tai jie is coc ar is vin ima data?

 

Visada galvojau, kad gamybos metus ir raso gamybos, o sakai gali kiti piknaudzoauti ir pasakyt gamybos metais velesne data (vin data, kuri velesne uz coc data) nei is tiesu pagaminta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skelbime visi rašo pirmos registracijos datą. COC Lietuvoje mažai kas matę. Pagal VIN iššifruot modelio metus irgi mažai kas moka. Tos mašinos atveju būtų 2018 gamybos data, 2019 modelio metai ir 2020 pirma registracija.

Žmonos mašina 2007 gamybos ir 2007 pirmos registracijos, bet modelio metai 2008 ir pagal visus katalogus šis modelis prasidėjo nuo 2008m., todėl jei kada pardavinėsiu skelbime nurodysiu 2008, kitaip pirkėjai niekada jo neras. Tikslius metus jau nurodysiu komentare.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As klausiu apie tuos atvejus kai zmones papildomai paraso gamybos data salia registracijos datos.

Tai idomu, kuria is tu dvieju jie paima.

Vin lengvai jie gali paziuret savo naudotos masibos, o tas coc kur fuksuojamas? Ta prasme jis gali pasimesti pereinant per rankas masinai turbut? Kai vin tuo tarpu niekada nepasimeta

 

Ir ar tame paciame vin nefiksuojama ir gamybos data?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Modelio metai būna tik metai, be mėnesio. Jis šifruojamas pagal VIN 10 simbolį:

10th-Digit-of-VIN-to-Vehicle-Model-Year-Chart_Page_1.jpg

Bet tai galioja ne visoms mašinoms.

 

Gamybos data būna metai ir mėnuo arba metai, mėnuo ir diena. Kai kurioms markėms šią datą galima iššifruoti su online VIN dekoderiais. Apytikslę datą galima pasižiūrėti pagal datas užrašytas ant įvairių automobilio detalių.

 

COC būna tik užsienietiškuose auto, lietuviškuose nesu matęs, lietuviai dažniausiai išmeta, nes galvoja, kad tai nereikalingas popiergalis, nors kai kuriose valstybėje jo reikalauja registruojant, tai jeigu koks užsienietis sugalvos nupirkt mašiną jam jo reikės, o naujo išėmimas atstovybėje kainuoja kelis šimtus €.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galit kas patart kaip tvarkingai uzpildyti pirkimo-pardavimo sutarti auto atveztai is Italijos? Tech pase yra italo duomenys ir kitoje puseje exporto zyma su lietuvio duomenimis kuris veze i lt. Tai nuo kurio man rasytis "kauferi" ? Ir ar butina italiska kauferi ar tinka ir kitos salies?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galit kas patart kaip tvarkingai uzpildyti pirkimo-pardavimo sutarti auto atveztai is Italijos? Tech pase yra italo duomenys ir kitoje puseje exporto zyma su lietuvio duomenimis kuris veze i lt. Tai nuo kurio man rasytis "kauferi" ? Ir ar butina italiska kauferi ar tinka ir kitos salies?

 

Nelabai suprantu ko tu klausi.

Tu pirkai jau parvaryta auto ir nori tvarkingai susitvarkyt pirkimo pardavimo sutarti? ar nori ja parduot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai suprantu ko tu klausi.

Tu pirkai jau parvaryta auto ir nori tvarkingai susitvarkyt pirkimo pardavimo sutarti? ar nori ja parduot?

As pirkau parvaryta ir noriu prisiregistruot savo vardu lietuvoje. Italiskam tech pase yra savininko buvusio duomenys ir lietuvio, ten kur exporto duomenys priklijuoti. Nuo kurio man dabar rasytis kad pirkau? :) Ir niekur nerandu sablono italisko pirkimo-pardavimo sutarties, ar galima tarkim vokiska "kauferi" pildytis?

Redagavo demjanl
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...