Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Paskutiniu metu teko susidurt su perpardavinėtojais kurie pardavinėja ne asmeniškai, o automobilius užrašę ant savo įkurtų Mažūjų bendrijų.

Kokie privalumai turint MB ? Radau info, kad pelno mokesčiui lengvatos yra ? Tik 5% mokami ? Ar čia kažkiek bandoma nuo savo vardo atsakomybę permesti ant įmonės ?

Redagavo VioLenT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kad nekurti kolkas naujos temos parašysiu čia:

 

Vakar buvo nupirktas auto, dyzelinis 2005 Opelis už 1600 eurų, sutartyje suma įrašyta pilna. Sutartyje jokie defektai nenurodyti. Auto pirktas nuo fizinio pardavėjo iš kiemo. Buvome dviese su draugu. AUto prieš kelias dienas praėjo TA, važiavo ok. Kadangi šeštadienio vakaras kažkur pasikelti galimybės nebuvo.

Grįžus 70km. pasijautė kieme, kad barška greičiausiai sankaba, šiand ryte tas pats, ryt važiuosiu iki serviso ant keltuvo tikrinti, nes panašu, kad ir daugiau gali būti bėdų, nes metė papildomai klaidas ir t.t.. Savininkas teigia, kad sankaba su viskuom keista prieš 15 000 km. Su savininku sukontaktuota, apie situacija pranešta, sakė lauks ką pasakys servisas.

 

Kadangi pats parduodamas auto visad pasakau net ką pirkimo metu niekas nepastebėtų dažniausiai ir įrašau į sutartį visus defektus (nebuvimas katalizatoriaus ir t.t.), tai neteko dar su tokia situacija susidurti.

 

Tai kiek suprantu geriausia būtų, jei servisas surašytų patikros aktą su visais defektais, tuo pačiu galvoju ir nufilmuoti kiek bus galimybės (padaryti foto) ir bandyti tartis dėl auto grąžinimo? Nes jeigu tikrai sankaba ir t.t., tai remonto suma bus didelė ir nemanau, kad pardavėjas norės kompensuoti, nei pačiam tvarkytis pradėti.

 

Sutaupei 50 ar 100 Eur ir dabar turi rimtą galvos skausmą. Reikėjo užsisakyti Stanley ar Pauliaus paslaugas ir tokį defektą tokie šio verslo rykliai būtų suuodę dar apžiūros metu, bet tas lietuvių instinktas kuo pigiau ima viršų. Sėkmės, gal perkant kitą auto būsi pamoką išmokęs. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutaupei 50 ar 100 Eur ir dabar turi rimtą galvos skausmą. Reikėjo užsisakyti Stanley ar Pauliaus paslaugas ir tokį defektą tokie šio verslo rykliai būtų suuodę dar apžiūros metu, bet tas lietuvių instinktas kuo pigiau ima viršų. Sėkmės, gal perkant kitą auto būsi pamoką išmokęs. :)

 

Tokiam price range perkant matyt daugiau isleisi ekspertams nei uz masina sumokesi..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokiam price range perkant matyt daugiau isleisi ekspertams nei uz masina sumokesi..

 

Šiaip jau rimti ekspertai iš 20 nusiųstų skelbimų, gali važiuoti pažiūrėti 3-5 auto, nes kitas iš nuotraukų jau mato, kad neverta gaišti laiko. Tai jei 5 auto po 50 Eurų, čia kažkoks kosmosas 250 Eur, jei auto kainuoja 1600 ? Viskas čia normalu, nereik taupyti ten kur nereikia.

 

Va geriau einat dešros pirkti, pasižiūri IKI, norfoj ar maximoj dešroms 40 % nuolaida ir perki ir ten tikrai vieta ir laikas taupyti, o perkant auto reikia pasisamdyti išmanantį žmogų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pirksiu brangesnę auto tai pasinaudosiu paslaugomis, bet reikėjo kažko laikinai važiuojančio, kol kitas auto remontuojamas, kad nusipirkti, pavažiuoti ir parduoti su nedideliu minusu :) Kadangi aišku savininkas nenori auto atgal, o servisai kalba skirtingai, tai kolkas nieko ir nedarysiu su auto.

O šiaip tai čia tokia kainų kateorija labai kvaila, norėjau išvis kokio pigaus laikino kibiro, bet turbūt viską išpirko iki Liepos 1, nes arba lavonai, arba kaina prasilenkia su logika. O kai perki ten už 1,5-2k, atrodo nėra ir labai pigus auto, bet kartu nėra, kad jau norėtum viską tvarkyti.

Aplamai kiek apžiūrėta auto iki 3k tai tikrai liūdna situacija, kainos pakilo, turguose kokybė išvis tokioje kategorijoje nulinė ir paisirnkimas mažas. Jei anksčiau už tokią ir mažesnę suma užtekdavo pažiūrėti keletą auto ir nesukant galvos važiuoti, tai dabar apžiūri 10-20, perki normaliausią techninį stovį ir vistiek atsiras pavažiavus minusų.

Nesu auto mechanikas ar panašiai, bet bendrą supratimą turiu, bet esmė, kad kai pats turi auto žinai +/- visas bėdas, kai perki nepamatysi, per test drive tiek.

 

Teko pirkti BMW E46 330, BOSCH servisas per patikrą perkant nepamatė aibės dalykų, kurios pamatė BMW servisas. Kas kainavo papildomai 1k sutvarkyti viską nusipirkus, nors ir nebuvo kažko rimto. Aišku galėjau dauguma dlaykų netvarkytis ir važiuoti, bet kiekvienas skirtingai suprantame tvarkingą auto.

Redagavo Arturas1985
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjai gerai prasisukti, grubiai tariant paperikupauti, deja deja, jei neturi ypač gilaus išmanymo geriau tokiais dalykais neužsiimti, o ypač Lietuvoje, kurioje jei geras auto visada atsiras bendradarbis, kaimynas, ar giminaitis, kuris tą automobilį nupirks, dar nespėjus jam pasirodyti skelbimuose, nes lietuviai dar tiek neuždirba, kad keistų automobilius šiaip sau, o ne todėl, kad atsirado rimtų defektų ir nebeapsimoka taisyti.

 

Dėl kainų kategorijos, faktas kad už 1-2 k vargiai rasi gerą variantą, nes jei tokių ir pasitaiko juos išgraibsto akimirksniu.

 

Pamenu, aš kai pirkau prieš du metus Corollą, tai ir mano pažystamų rate yra tokių "išmanančių" matomai kaip tu, bet ne tokiam profesionalo lygyje kaip Stanley ar Paulius. Tai žodžiu dėjo mane į šuns dienas, kai pasakiau kiek jinai kainavo, o Lietuvoj skelbimuose buvo praktiškai 2x pigesnės, jau nebekalbu apie tą faktą, kad kainavo ir parvežimas, bei Stanley paslaugos. Tai suma Lietuvos skelbimų kainomis gavosi tokia, kad laisvai būtų dvi Corollos išėjusios už tuos pinigus. :)

 

O, bet, tačiau, kai susitikome prieš kelias savaites giminės susitikime, sakau tai va, kainavo kaip dvi Corollos, bet du metai eksploatacijos parodė, kad ji verta kiekvieno dviejų Corollų vertės euro. Taip, sukainavo brangiai, bet užtat neišlindo nė vieno rimto defekto, tech. apžiūrai pravaryti išleidau 13 Eur (gesintuvas, galinis valytuvas). Eksploatacijos išlaidos viso labo tepalų ir filtrų keitimas, langų skysčio dapylimas. Va čia tai automobilis !

 

Pigiai ir gerai nebūna, reikia tą įsikalti į galvą, o lietuviai parduoda auto kai ji pradeda byrėti.

 

Pats Stanley ne kartą yra rašęs, kaip servisai ar net atstovybės nepastebėjo kai kurių gan rimtų defektų kuriuos pastebėjo jis. Mano automobilio nieks į jokias atstovybes nevarė prieš perkant, visiškai pilnai pasitikėjau Stanley patirtimi ir žiniomis.

 

A vat po pirkimo tai taip, ir tech. apžiūrą varant išgyrė tiek Telšiuose (vos nupirkus), tiek ir Vilniuje (po 2 metų eksploatacijos), o pas savo garažinį meistrelį kai nuvarau pakeisti tepalų ir filtrų, jis mėgėjas viską peržiūrėti iš važiuoklės pusės ir bent kolkas jo komentaras būna: nu nėra čia prie ko prisikabinti, viskas super. :)

 

Žinok į lavoną už 2 k sukišus į jį dar 2 k jis gera mašina nepatampa, vis tiek lieka lavonu, o kai nuperki gerą mašiną nedaužtą, su originalia iki 100 k rida kad ir už 5 k, tai po to važiuoji ir džiaugiesi.

 

Porą savaičių maliausi po miestą daug stovėjau kamščiuose prie Liepkalnio sankryžos, tai benzo sąnaudos net 9,2 l/100 km kompas rodo, tai šioje vietoje, taip tenka porą litrų daugiau kuro įpilti 100 km, bet užtat neskauda galvos dėl EGR, DPF užsikišimų, purkštukų keitimų, variklio tarpinių keitimo ir pan. ir šie malonumai kainuoja nuo kelių šimtų iki 1 K Eur.

 

Taip, kad siūlau keisti požiūrį ir samdytis išmanančius.

 

Lygiai taip pat aš savo srityje vertinu tuos kurie kreipiasi prieš perkant daiktą, o aš patariu kaip galima sutaupyti, o ne po pirkimo, žiūrėk čia tas blogai ir tas ką daryti... tokiu atveju žmoogui tenka susimokėti du kartus. Taip pat kaip ir tau, nusipirkai ir po to dar kiši pinigus remontams, nes neremontuoti nebegali, kadangi jau nusipirkai. O kai prieš perkant tau pasako, kad tas variantas š***s, tu tiesiog neperki ir neturi problemų...

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra Lietuvoje ir geru automobiliu ir buna ju skelbimuose. Yra taip ir zmoniu kurie parduoda nes atsinaujina arba reikalingas kitoks automobilio tipas pvz universalas, dzipas ir t.t.

 

Zinoma yra ir blogu variantu, bet kur ju nera. Juk cia devetu automobiliu rinka.

 

 

O kas liecia apie paslaugas, tai manau visi turim daryt ka ismanom, o ne vadinti tokius kaip musu tevai buvo visu galu meistrai. Pats masina taiso, nama pasistato, suni pagydo. Tik jei viska gerai paziureti viskas budavo tep lep ir bet kaip.

 

As pats pvz perku NT ir veduosi meistra, kad jis ivertintu stovi ir atliktu darbu kokybe. Nes tai nera mano sfera, neturiu nei noro nei laiko gilintis i ja, o ir per prasti reikia daznai ne tik teoriniu, bet ir praktiniu igudziu.

Todel man tikrai nei kisene drasko, nei kazkoki vyriskuma musa, kad kveciuosi zmogu kuris is to duona valgo ir tai jo yra kasdienis darbas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku būna, bet tvarkingų automobilių daug daug mažiau. Aišku jei perki per tarpininką ir jis randa gerą variantą Lietuvoje, tai vuolia, minimum sutaupai 400 Eur, nes nereikia parvežti automobilio į Lietuvą, bet kai aš aš pirkau automobilį, tai iš Corollos benzinų buvo 3 ar 4 mašinos Lietuvos skelbimuose, o visi kiti dyzeliai su savo krūvomis problemų.

 

O Vokietijoje rinkausi iš 200 skelbimų, jau nebekalbu apie tai, kad Lietuvoje važinėtos druskos ragavusios ir didžioji dalis be antikoorozinio padengimo, tai žiūrėk po to ir pradeda rūdys lysti po metų, kitų... :)

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baikit tirštinti spalvas :D niekas perekupinti nebando :D reikėjo tuo metu važiuojančios auto, nebuvo laiko paieškoms ilgoms ir tiek :) o dėl žmonių sąžiningumo pritariu, Lietuvoje dar ilgai bsu svarbiausia kita api*****, mokėti suktis ir t.t. Bet ir dabar jaučiasi, kad keičiasi kultūra, nebėra kaip anskčiau, nors tenka sutikti ir seno plauko pardavėjų, kur maždaug už dviračio kaina perki, tai ko čia žiūrėti :D kai išsiparduosiu autoparką ir bus laiko paieškoms brangesnės auto, bus proga ir į Stanley kreiptis, nes ir dabar žadėjau jau, bet kadangi jau nebebuvo laiko teko pirkti kas buvo arti ir atrodė tuo metu tvarkingai :) Tik mes žinome, kad tvarkingumo lygis kiekvienam skirtingai suprantamas, vienam gerai ir plikos padangos bei barškanti važiuoklė, ir sakys, ko nori, juk mašina važiuoja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kadangi daugumos lietuvių pardavėjų tvarkingumo lygis tragiškas, geriausia pirkti iš Vokietijos, bus brangiau, bet ir mašinos tvarkingos.

 

Ir va mano automobilį nupirks tėvas, kai kažkada aš jį pardavinėsiu. Geras, tvarkingas variantas net nepasirodys skelbimuose, kaip dažniausiai ir būna. O lavonai ar su rimtais defektais, keliauja į autopliusą su retomis išimtimis.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kadangi daugumos lietuvių pardavėjų tvarkingumo lygis tragiškas, geriausia pirkti iš Vokietijos, bus brangiau, bet ir mašinos tvarkingos.

 

Ir va mano automobilį nupirks tėvas, kai kažkada aš jį pardavinėsiu. Geras, tvarkingas variantas net nepasirodys skelbimuose, kaip dažniausiai ir būna. O lavonai ar su rimtais defektais, keliauja į autopliusą su retomis išimtimis.

 

Suprantu savaitgalis ir t.t. bet jau laikas blaivytis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kad nekurti kolkas naujos temos parašysiu čia:

 

Vakar buvo nupirktas auto, dyzelinis 2005 Opelis už 1600 eurų, sutartyje suma įrašyta pilna. Sutartyje jokie defektai nenurodyti. Auto pirktas nuo fizinio pardavėjo iš kiemo. Buvome dviese su draugu. AUto prieš kelias dienas praėjo TA, važiavo ok. Kadangi šeštadienio vakaras kažkur pasikelti galimybės nebuvo.

Grįžus 70km. pasijautė kieme, kad barška greičiausiai sankaba, šiand ryte tas pats, ryt važiuosiu iki serviso ant keltuvo tikrinti, nes panašu, kad ir daugiau gali būti bėdų, nes metė papildomai klaidas ir t.t.. Savininkas teigia, kad sankaba su viskuom keista prieš 15 000 km. Su savininku sukontaktuota, apie situacija pranešta, sakė lauks ką pasakys servisas.

 

Kadangi pats parduodamas auto visad pasakau net ką pirkimo metu niekas nepastebėtų dažniausiai ir įrašau į sutartį visus defektus (nebuvimas katalizatoriaus ir t.t.), tai neteko dar su tokia situacija susidurti.

 

Tai kiek suprantu geriausia būtų, jei servisas surašytų patikros aktą su visais defektais, tuo pačiu galvoju ir nufilmuoti kiek bus galimybės (padaryti foto) ir bandyti tartis dėl auto grąžinimo? Nes jeigu tikrai sankaba ir t.t., tai remonto suma bus didelė ir nemanau, kad pardavėjas norės kompensuoti, nei pačiam tvarkytis pradėti.

Net Vokietijoje 2 iš 3 parduodamų dyzelių su mechanika daugiau ar mažiau barška smagračiai. Klientams iš karto sakau, kad net neieškosim su nebarškančiu, nes neapsimoka, paieškoms išleisi pusė naujo smagračio kainos ir niekas negarantuoja, kad nepradės braškėt po mėnesio. Geriau pasikeist naują ir ramiai važiuot daug metų. Teko sutikt kelis senus klientus, kurie jau ~5m. važinėja su tuo pačiu smagračiu ir net nekeičia, nes vibracijos kol kas nėra, o pašalinis garsas važiuot netrukdo. Netgi restauruoti smagračiai sugenda po pusės metų. Tokie jau tie senų dyzelių ypatumai. 2005 Opeliuose turbūt 9 iš 10 parduodamų barškės smagračiai. TA smagračių ir sankabos netikrina. Jeigu ten vos vos barška kaip visi, tai dar važiuos ir važiuos. Jeigu barška labai garsiai, tai turėjai išgirst dar apžiūrinėdamas mašiną.

 

Baikit tirštinti spalvas :D niekas perekupinti nebando :D reikėjo tuo metu važiuojančios auto, nebuvo laiko paieškoms ilgoms ir tiek :) o dėl žmonių sąžiningumo pritariu, Lietuvoje dar ilgai bsu svarbiausia kita api*****, mokėti suktis ir t.t. Bet ir dabar jaučiasi, kad keičiasi kultūra, nebėra kaip anskčiau, nors tenka sutikti ir seno plauko pardavėjų, kur maždaug už dviračio kaina perki, tai ko čia žiūrėti :D kai išsiparduosiu autoparką ir bus laiko paieškoms brangesnės auto, bus proga ir į Stanley kreiptis, nes ir dabar žadėjau jau, bet kadangi jau nebebuvo laiko teko pirkti kas buvo arti ir atrodė tuo metu tvarkingai :) Tik mes žinome, kad tvarkingumo lygis kiekvienam skirtingai suprantamas, vienam gerai ir plikos padangos bei barškanti važiuoklė, ir sakys, ko nori, juk mašina važiuoja :D

Jeigu visa kita ledas, tai barškanti važiuoklė ir plikos padangos yra smulkmenos, susitvarkai už porą šimtų ir važiuoji toliau. Daug baisiau supuvęs daužtas kėbulas be airbagų, kalantis variklis ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galbūt kas ieškote mainyti savo automobilį į didesnia amerikietišką? Išsiskiria iš visų automobilių, chevy impala ltz 2014. 2.5benzinas. Pilniausios komplektacijos automobilis. Užmesti black edition ratlankiai bei galinis bamperis. Kosmetiniai defektai. Kas ką gero turit pasiūlyt mainyt? Apytikslė mainomo auto vertė ~13k.

Redagavo euLukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...