Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Jūsų tie ginčai tai "Prajuokink mane" laidoj mažiau šypsaus nei šitoje temoje. :)

 

Papraščiausiai yra dvi žmonių kategorijos, vieni perka metus ir ridą, kiti - mašiną.

 

Buvo čia puse metų atgal, atvažiavo pirma A6, 95-97m, 2.5tdi Q, odos, viskas labai gražu, rida, 480k.

Salonas tvarkingas, kažkiek oda patrukinėjus, bet nei suplyšę nieko. Kaina buvo vidutinė rinkos, ridos nerašydavau skelbime, per pirmą savaitę atvažiavo gal 3 ar 4 ( tiksliai nepamenu ) žmonės kuriems tikrai patiko, tik pamatę ką rodo ant skydelio, pasakydavo - aišku, paskambinsiu. :) Tiesiai šviesiai sakydavau, kad jei nori - galiu padaryt, kad jin 10k prabėgus, sakau tai mašinos būklės nepakeis. :) Visi tai jo jo, mes suprnatam, bet pagalvosim. Nu po sakau 3 ar 4 tokių mes pagalvosim atsirado 245k, sekantis žmogus paėmė, sakydamas, matosi, kad mašina išlaikyta ir mažai važiuota. :) Va jum ir Lietuvos pirkėjai.

 

Taip pat, nesenai pardaviau B6 1,9tdi 06m., su 350k rida, galėjau drąsiai daryt, 180k, nes vienintelis dalykas, kas buvo padilęs, tai šviesų įjungimo mygtukas/ratukas, tačiau pasitaikė protingesnis pirkėjęs ir nereikėjo čiūdintis. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūsų tie ginčai tai "Prajuokink mane" laidoj mažiau šypsaus nei šitoje temoje. :)

 

Papraščiausiai yra dvi žmonių kategorijos, vieni perka metus ir ridą, kiti - mašiną.

 

Buvo čia puse metų atgal, atvažiavo pirma A6, 95-97m, 2.5tdi Q, odos, viskas labai gražu, rida, 480k.

Salonas tvarkingas, kažkiek oda patrukinėjus, bet nei suplyšę nieko. Kaina buvo vidutinė rinkos, ridos nerašydavau skelbime, per pirmą savaitę atvažiavo gal 3 ar 4 ( tiksliai nepamenu ) žmonės kuriems tikrai patiko, tik pamatę ką rodo ant skydelio, pasakydavo - aišku, paskambinsiu. :) Tiesiai šviesiai sakydavau, kad jei nori - galiu padaryt, kad jin 10k prabėgus, sakau tai mašinos būklės nepakeis. :) Visi tai jo jo, mes suprnatam, bet pagalvosim. Nu po sakau 3 ar 4 tokių mes pagalvosim atsirado 245k, sekantis žmogus paėmė, sakydamas, matosi, kad mašina išlaikyta ir mažai važiuota. :) Va jum ir Lietuvos pirkėjai.

 

Taip pat, nesenai pardaviau B6 1,9tdi 06m., su 350k rida, galėjau drąsiai daryt, 180k, nes vienintelis dalykas, kas buvo padilęs, tai šviesų įjungimo mygtukas/ratukas, tačiau pasitaikė protingesnis pirkėjęs ir nereikėjo čiūdintis. :)

Na, jei viskas keista kada priklauso normaliam autorizuotam servise, o ne garažiukuose, yra sąskaitos detalių ir darbų, tai nematau kodėl nepirkti ir su didele rida. Bet jei nieko nėra, niekas neaišku kada keista ir kaip remontuota, tai faktas, kad geriau ieškotis kito varianto. Bent jau saviškei kai ką nors remontuoju, tai viską kaupiu ir tuo pačiu pats vedu jos istoriją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ok, eksperte:

2001m. Avensis (dyzelis) - dabar apie 275,6k km;

2002m. Yaris (benzinas) - dabar apie 157k km;

1984m. Golf mk2 (benzinas) - 2008 metais buvo 168k km

 

Visų ridos tikros. Stebuklas, ar ne?

 

Komentaru cia nerasau, bet sikart nesusilaikiau :)

Ne stebuklas, gi sujabalintos stovejo po belekiek metu, kol parveze i Lietuva, auksarankiai suvirino ir prikele antram gyvenimui, Lietuvos artojams... :)

Kaip bebutu, reik zet masina, o ne rida, bet tik nesidziaugt ir nesigirt visiem, kad vaziavus 200k, kaip visi cia megsta ... Manot geras masinas uzsienieciai parduoda? Nea :)

Sakykit kokia dalis auto Lt su tikrom ridom? 15-20proc? Vargu... :)

As motociklu ir mates ir turejes beveik po 100k vaziavusiu, ne kelioniniu, bet streetu ir britvu, o cia kalba eina apie auto, cia tik pamastymui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, jei viskas keista kada priklauso normaliam autorizuotam servise, o ne garažiukuose, yra sąskaitos detalių ir darbų, tai nematau kodėl nepirkti ir su didele rida. Bet jei nieko nėra, niekas neaišku kada keista ir kaip remontuota, tai faktas, kad geriau ieškotis kito varianto. Bent jau saviškei kai ką nors remontuoju, tai viską kaupiu ir tuo pačiu pats vedu jos istoriją.

O tu ar bent zinai kad labai daznai tie autorizuotu servisu darbininkai taip patvarko tavo masina kad po to tik butent kad kazkokiam neaiskiam garaziuke pas dede Vasia gali vel atstatyti savo auto kad jis toliau galetu normaliai vaziuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>

Ne stebuklas, gi sujabalintos stovejo po belekiek metu, kol parveze i Lietuva, auksarankiai suvirino ir prikele antram gyvenimui, Lietuvos artojams... :)

<..>

Dvi iš jų naujos (su nuline rida) parduotos vieno šeimos nario klientams, iš kurių po 3 ar 4 metų buvo nupirktos atgal, visi aptarnavimai daryti autorizuotam servise buvo tuo metu, tai visiškai ramu tiek dėl jų ridos, tiek dėl būklės. Aišku, čia retas atvejis, bet, iš kitos pusės, kiekvienas laisvas pirkti iš kur nori: ar naudotą iš dilerio, ar iš turgaus, ar iš privačių asmenų per skelbimus, ar patys varytis iš vokiečių. Bet kai kaina groja daugumai labiausiai, tai nereikia stebėtis po to.

 

 

O tu ar bent zinai kad labai daznai tie autorizuotu servisu darbininkai taip patvarko tavo masina kad po to tik butent kad kazkokiam neaiskiam garaziuke pas dede Vasia gali vel atstatyti savo auto kad jis toliau galetu normaliai vaziuoti.

Ne, nežinau. Man ir nelabai rūpi kaip Klaipėdoj dirba Klasera, Baltic auto, ar dar koks nors servisas. Solorina tvarko kaip priklauso ir su dėdėm Vasiom reikalų netenka turėti, tai iš asmeninės patirties nepasakysiu ar ten tokio garaže vyksta atstatymai to, ką autorizuoti servisai patvarko ne taip. Dar taip nėra buvę, o ir ten išvis itin retai tesilankau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Autorizuotuose ir šiaip "blatnuose" servisuose dažniausiai dirba studentai atėję po mokslų. Pradirbę n metų, įgavę praktikos atsidaro savo garažiukus, po to prasiplėtę iki blatno serviso prisiima dirbt studentų ir viskas toliau vyksta ratu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip manot, ka dabar pirikupai darys kai tranzitiniai numeriai nuo liepos 1d galios tik 1men. Per menesi masinos neparduodi, nuima nuo iskaitos, tada gauni varyt masina i technikine, drausti, ir deti lietuvisku numerius, imesi tokia masina i skelbima, iskart lietuvis pagalvos "nu va, nusipirko, kazkas pradejo lysti ir parduoda", nemanau kad kiekvienas patikes kad tu perparduodi masinas, cia bus tas pats kaip ir "isvykstu i uzsieni, masina nereikalinga" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip manot, ka dabar pirikupai darys kai tranzitiniai numeriai nuo liepos 1d galios tik 1men. Per menesi masinos neparduodi, nuima nuo iskaitos, tada gauni varyt masina i technikine, drausti, ir deti lietuvisku numerius, imesi tokia masina i skelbima, iskart lietuvis pagalvos "nu va, nusipirko, kazkas pradejo lysti ir parduoda", nemanau kad kiekvienas patikes kad tu perparduodi masinas, cia bus tas pats kaip ir "isvykstu i uzsieni, masina nereikalinga" :)

 

o kam imti tuos tranzitinius numerius ir ja registruoti? atsiranda pirkejas tada ir uzregistruoji su normaliais numeriais jeigu to pageidauja pirkejas, o iki tol gali ji buti ir neregistruota lietuvoje, o jei reik pavaziuot ar pan. tai dabar dauguma "perikupu" turi garazinius numerius ir jokios problemos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Metalinius prekybinius numerius gali išsiimti kas oficialiai užsiima auto verslu. Gali būti ir įmonė ir IV.

Laikini tranzitiniai kartoniniai (nežinau, gal nuo liepos pirmos irgi metaliniai) skirti laikinai registracijai, su jais bent jau anksčiau galima buvo pasilikti vokiškus dokumentus. Tai tavo mašina gali stovėti tarkim pusė metų neregistruota LT, uždedi raudonus nr, mėnesį pavažinėji, numeriai baigiasi ir toliau mašina stovi. Nemanau, kad tokiems bus kažkokia prievolė kai mašina neturi nei lietuviškų numerių nei techpaso. Anksčiau jiems pasibaigus galėjai imt vėl naujus, kad nuo dabar nebegalima negirdėjau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Debilų naujienos dėl prekybinių numerių: https://www.e-tar.lt/portal/legalAct.html?documentId=3bf97870005611e4bfca9cc6968de163

(sorry, kitaip net nežinau kaip pavadint)

 

Esmė tokia: anksčiau buvo viskas logiška, tarkim stovi tavo mašina turguj be numeriu, atvažiuoja pirkėjas, uždedi savo raudonus numerius kad pravažiuot, pirkėjas perka, išrašai jam leidimą kad nuvažiuotų iki regitros, kitą dieną grąžina numerius ir visi laimingi.

 

Dabar:

1. Su numeriais gali važiuoti tik prekybininkas. Taigi pardavęs mašiną turėsi pats su pirkėju tąsytis po technikines ir regitras.

2. Prieš važiuojant turi lįsti į internetą ir įvesti visus duomenis, kokia mašina, kada kur važiuos ir t.t. Ir dar išsirašyti pats sau leidimą. Gaunasi taip: atvažiuoja pirkėjas, pažiūri, sako: perku. Jam sakai, ok, tuoj prie interneto prisijungsiu. Kol viską padarai pirkėjas pabėga (juk visiem reikia kuo greičiau nusipirkti). Regitros asilai galėtų bent kokią Android programėlę sukurti.

3. Mašina turi būti ne tik apdrausta, bet dar ir sumokėti mokesčiai už ją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...
  • po 3 savaičių...

Debilų naujienos dėl prekybinių numerių: https://www.e-tar.lt/portal/legalAct.html?documentId=3bf97870005611e4bfca9cc6968de163

(sorry, kitaip net nežinau kaip pavadint)

 

Esmė tokia: anksčiau buvo viskas logiška, tarkim stovi tavo mašina turguj be numeriu, atvažiuoja pirkėjas, uždedi savo raudonus numerius kad pravažiuot, pirkėjas perka, išrašai jam leidimą kad nuvažiuotų iki regitros, kitą dieną grąžina numerius ir visi laimingi.

 

Dabar:

1. Su numeriais gali važiuoti tik prekybininkas. Taigi pardavęs mašiną turėsi pats su pirkėju tąsytis po technikines ir regitras.

2. Prieš važiuojant turi lįsti į internetą ir įvesti visus duomenis, kokia mašina, kada kur važiuos ir t.t. Ir dar išsirašyti pats sau leidimą. Gaunasi taip: atvažiuoja pirkėjas, pažiūri, sako: perku. Jam sakai, ok, tuoj prie interneto prisijungsiu. Kol viską padarai pirkėjas pabėga (juk visiem reikia kuo greičiau nusipirkti). Regitros asilai galėtų bent kokią Android programėlę sukurti.

3. Mašina turi būti ne tik apdrausta, bet dar ir sumokėti mokesčiai už ją.

buvau Regitroje, kolkas, iki nauju metu, snekejo, kad nereikia ivedinet i interneta, nors pagal istatyma kaip ir reiktu.

gali vaziuoti ir pirkejas, bet automobilyje butinai turi buti prekybininkas :)

 

Metalinius prekybinius numerius gali išsiimti kas oficialiai užsiima auto verslu. Gali būti ir įmonė ir IV.

Laikini tranzitiniai kartoniniai (nežinau, gal nuo liepos pirmos irgi metaliniai) skirti laikinai registracijai, su jais bent jau anksčiau galima buvo pasilikti vokiškus dokumentus. Tai tavo mašina gali stovėti tarkim pusė metų neregistruota LT, uždedi raudonus nr, mėnesį pavažinėji, numeriai baigiasi ir toliau mašina stovi. Nemanau, kad tokiems bus kažkokia prievolė kai mašina neturi nei lietuviškų numerių nei techpaso. Anksčiau jiems pasibaigus galėjai imt vėl naujus, kad nuo dabar nebegalima negirdėjau.

tai dabar po menesio laiko pasibaigus tranzitiniam numeriam ju pratesti neimanoma? auto isregistruojama, numeriai negalioja ir t.t.? jei vazinesiu su tranzitiniais be TA tai ir atims registravima? :)

dabar galima su jais pasilikt uzsienio salies dokumentus?

 

P.S. maciau TA stotyse, eilese stovi ciurkos, kam jiem ta lietuviska TA? :)

Redagavo MidaX
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažniausiai Lietuvoj gyvena vienas čiurka su lietuvišku pasu, iš Rusijos atvažiuoja kiti jo draugai čiurkos, perka mašinas, registruoja Lietuvoj ant jo vardo, išveža į Rusiją ir ten važinėja su lietuviškais numeriais. Vien Maskvoj apie 50 000 auto su Lt numeriais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Galbūt ne pati geriausia vieta klausti,bet manau gausiu greičiausiai atsakymą būtent čia.

 

Sakykim radau automobilį viename iš lietuviškų auto skelbimų. Skelbime parašyta,jog automobilis parduodamas ardymui,nes jis yra išregistruotas. Beje automobilis yra daužtas. Pirkčiau jį projektui,prikelčiau ir galbūt naudot jį norėčiau pats. Mano klausimas: ar galėsiu įregistruoti tą automobilį ateityje,jeigu jis yra išregistruotas. Dėkoju už atsakymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galbūt ne pati geriausia vieta klausti,bet manau gausiu greičiausiai atsakymą būtent čia.

 

Sakykim radau automobilį viename iš lietuviškų auto skelbimų. Skelbime parašyta,jog automobilis parduodamas ardymui,nes jis yra išregistruotas. Beje automobilis yra daužtas. Pirkčiau jį projektui,prikelčiau ir galbūt naudot jį norėčiau pats. Mano klausimas: ar galėsiu įregistruoti tą automobilį ateityje,jeigu jis yra išregistruotas. Dėkoju už atsakymą.

Greiciausiai ta masina nurasyta, o ne isregistruota (pardavejas ne taip parase trubut). Po avarijos, buvo nustatyta, kad auto nebetinka eksplotacijai, nes pazeisti lanzeronai ar kazkas panasaus. Draudimas tokiu atveju sumoka visos masinos kaina, su salyga, kad jos nebeeksplotuosi. todel daznai buna skelbimuose paraso, kad tik ardymui Paprastai suremontavus garaze, tau jos nieks neleis registruot, nebent varytum i autorizuota servisa, ten tvarkytu, israsu pazymas. Tada dar reiktu pereit visokias ekspertizes ir tik tada leistu registruot. Zodziu, neverta, nebent masina, pakankamai brangi.

Redagavo DONseaGAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar berods galima priregistruot kokioj Latvijoj, po to vėl atvaryt į Lietuvą. Ar palaukt kol pakoreguos tą įstatymą dėl nurašymo, nes dabar jeigu kokiai pigiai mašinai subraižysi visą šoną, gausis daug detalių dažymas ir remontas viršys automobilio vertę - jis nurašomas ir jį draudžiama toliau eksploatuoti. Nesvarbu, kad jis yra idealios techninės būklės ir gali iškart pereiti TA nieko netvarkant.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Sveiki,

 

man tokia situacija, vakar nupirkau mašiną, viskas su ja gerai. Vienintelė problema kad ji yra su vokiškais tranzitinias numeriais, kurie jau negalioja. Nupirkdamas automobilį gavau tik Fahrzeugbrief'ą, o vokiškos pirkimo-pardavimo (kaufvertrag'o) sutarties negavau.

"Regitroje" išsiaiškinau, jog norint Lietuvoje registruot mašiną, man būtinai reiks to Kaufvertrag'o. Pardavėjas sako, jog nėra nieko blogo pirkimo-pardavimo sutartį pasidaryti pačiam (formą jau radau), nes visi savininko duomenys yra vokiškame techpase.

 

Noriu pasiteiraut,ar tokia veikla skaitosi kaip dokumentų klastojimas ir užtraukia baudžiamąją atsakomybę?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   1 narys

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...