Pereiti prie turinio

Pirmas automobilis


Rekomenduojami pranešimai

Pirmoji mergina buvo AUDI a8. Nieko neišmanau apie automobilius, todėl parametrų nepasakysiu. Kainavo ~30.000LT, bet iš tėvų gavau už dyką.

http://fancytuning.com/wp-content/uploads/2010/09/project-kahn-audi-a8.jpg

 

Šiuo metu važinėju su VW GOLF 3 universalu. Kainavo 2500LT

http://www.autobonus.lt/foto/1111/1/66868-volkswagen-golf-3.jpg

 

Kas keisčiausia,kad tokią mašiną iškeisti į golfą,kas nutiko?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas keisčiausia,kad tokią mašiną iškeisti į golfą,kas nutiko?

 

Audi gavau iš tėvų, kurie prieš tai naudojosi šiuo automobiliu. Važinėjau beveik metus laiko (~10mėn) neturėdamas teisių. Nenorėjau įkliūti žaliesiems į rankas, tad pagrindinius kelius keisdavau į aplinkelius, kurie dažniausiai būdavo prastos kokybės. To pasekoje automobilis nemažai nusidėvėjo, o tašką padėjau tuomet, kai viena žiopla moteris skersai įdaužė automobilio šoną. Pardaviau, gavau nemažą sumą, tačiau nusprendžiau važinėti su kompaktiška transporto priemone, kuri yra patogi, talpi ir paprasta. Žinoma ateis laikas kuomet vėl grįšiu prie Audi, tačiau šiuo metu man ne automobiliai ir jų išvaizda galvoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Mano pirmoji buvo mazda 323F 93m 1.6 16V. Smagi masina, kaip ir Arvydas kažkada vos pamates ja iš karto užsinorėjau jos, po kelių metų įsigijau. Atvažinėjau 2 metus.

 

http://imageshack.us/a/img109/9936/img20120407145809.jpg

 

Deja nepasisekė kelyje ir ja sudaužiau...

 

http://imageshack.us/a/img546/9960/nuotrauka0082.jpg

 

 

Dabar vairuoju taip pat mazda, xedos6 2.0 v6.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas prasidėjo nuo to, kai pažįstamas pravežė su Alfa Romeo. Tiesiog įsėdau, pradėjom važiuoti ir supratau, kad mano pirmasis automobilis Alfa Romeo. Dar prieš įlipant draugas pajuokavo, sakė: "Žiūrėk atsargiai, užkrečiama". Prieš tai buvau eilinis moksleivis svajojantis apie vokišką kokybę. Kiek vėliau ieškojausi Honda Civic. Tačiau pamačius, kad už tvarkingą V-Tech reiks paklot apie 5k Lt ir apart variklio, bei taburetės su peršviečiamom skardom ten nieko nėra buvo pradėta ieškotis Alfa Romeo 156 SportWagon, dar kitaip vadinamo - universalo. Taip pat ieškojau su atnaujintu varikliu, tačiau... Gavosi, kaip gavosi.

 

Buvo surinkta suma pirmąjam automobiliui. Per forumą buvo rasta ką tik iš Olandijos parvežta alfa. Raudona, 17" ratukai, raudona oda. Pamačiau ir įsimylėjau. Ryt iš ryto jau buvau Vilniuj. Apžiūrėjom, tačiau likau nusivylęs. Oda nusitrynus, matosi buvo stipriai daužta ir dar normaliai neatitampyta. Mašina visiškai plika, viskas kas nusiima - išimta. Net kondiškės nebuvo. Nutarta ieškoti toliau.

post-40789-0-62941600-1366407704_thumb.jpg

 

Bevažiuojant Vilniuj permečiau akimis skelbimus ir radau mano reikalavimus atitinkantį variantą. Universalas, oda, klimatronikas, šildomos sėdynės, autopilotas, naujas variklis (didžiausias pliusas - kintamos geometrijos turbina). Nu vienu žodžiu super, tačiau paskambinus buvo pasakyta, kad prieš 10 min buvo parduota...

 

Grįžau namo, perverčiau skelbimus. Nieko nebuvo. Netikėtai užkliuvo už akių niekuom neišsiskirianti Alfa už labai patrauklią kainą ir visai neblogo stovio (bent iš nuotraukų). Dar netikėtai taip sutapo, kad tėvui reikėjo į Uteną darbo reikalais. Už kelių dienų nuvažiavus buvo apžiūrėtas mašiniukas. Salonas papurvintas, keletos smulkmenų trūko, valytuvai durniavo. Sėdau išbandyti, nulėkiau iki artimiausio žvyrkelio pravažiavau. Niekas nebarška - nu tiesiog super. Tėtis irgi pralėkė, irgi į žvyrkelį. Užkliuvo tik tas, kad stabdžiai labai vangiai dirbo. Tačiau savininkas paaiškino, kad mašina praktiškai visą laiką stovėjus. Savininkai buvo išvažiavę į užsienį uždarbiauti. Patikrinus regitrą puikiai matėsi, kad nemeluoja. Per du metus Lietuvoje ji pravažiavo nepilnai 9k km. Na ką, kaip ir viskas tinka, dar savininkas neblogai paderina kaina, kadangi ne užilgo išvažiuoja ir nenori palikti vėl mašinos stovėti. Pilnos kelnės laimės, šokinėju aplink mašiną, viskas gražu, niekur nesikabinėju :D Sutvarkėm dokus, apdraudėm pradėjom judėt link namų. Dar leidau iki namų parvairuoti buvusiam savininkui Alfonsą. Išlipęs graudžiu žvilgsniu nužvelgė mašiną ir atsidusęs tarė: "kažkaip gaila pasidarė...". Na ką lekiam namo, pramankštinau mašiniuką, stabdžiai lyg grįžo. Ties Jonava galas kaukt pradėjo. Pasirodo užpuvę supportai. Po to pradėjo bildėti važiuoklė. Matomai pasikratė, dar Kaunas savo davė. Buvau nusiteikęs ją remontuoti, tačiau negalvojau, kad reiks praktiškai visą perinkti :D Gale tik viena traukė liko sena, o priekis visas pakeistas. Taip pat pakeistos galiniai amortikai su spyruoklėm, nes buvo visiškai mirę. Tiesa, dar ne tiek linksmas nutikimas buvo prieš remontą. Susipirkau visas dalis važiuoklės, važiavau jau link meistro ir pyst mašina visa pašoko ir sustojo. Išlipu - galinė berods išilginė traukė buvo ant tiek supuvus, kad išlūžo tvirtinimas. Nu ką, laimingai su tralu iki meistro. Po poros dienų pasiimu automobilį - nu ką tu. Lepota. Ant kelio stovi "alfiškai". Lekia irgi alfiškai. Važiuoji ir negali atsidžiaugti. Po kelių dienų pradėjo drebėti sankabos pedalas. Nu ką, meistras sako sankabos išminamojo guolio kojelė nulūžo. Važiuok greičiau iki manęs, kol dar gali įmest bėgį. Atlėkiau, palikau. Pasiskambinau parduotuvei, pasiklausiau kainos. Baisūs 40 Lt. Skambina meistras, sako ieškokis naujos sankabos. Dabartinis diskas iki kniedžių sudrožtas. Nu ką, per pažįstamą radau sankabą už 450 Lt, tačiau reikėjo laukt bent dvi savaites. Teko imt iš vietinės firmos už 600 Lt. Tai čia galima užskaityti, kaip pirmą gedimą. Dabar pravažiavus 3k km nebepučia pečiuko ventiliatorius. Sugedo varža. Baisius 20 Lt kainuos naudota. Ir dar ABS užsidegė. Išsiaiškinau, kad meistras bedėdamas šakes palenkė fiksatorių ir laidas pastoviai lietėsi su ratu. Galima irgi užskaičiuoti kaip gedimą :D

 

 

Dabar ieškausi vasarinių ratukų gražių, tačiau dar nieko gražaus neradau už atitinkamą kainą. Taip pat planuose yra dėtis odinį saloną, kadangi pasiūla yra. Už kelių mėnesių lėksiu keistis tepalų, diržų. Tada tiesiu taikymu į Vimotą riedėsim. Būtent 1.9 JTD variklis turi didelį rezervą remapui, nesunkiai 100kw pasiekia. O po čipo ieškosimės Brembo stabdžių nuo V6 versijos, kad nebūtų vėliau UPS.

 

Reziume, kaip pirma mašina, nerealiai smagi. Man patinka ir į jokią kitą nekeisčiau. Turi šis modelis kažko tokio, dėl ko šiek tiek "pameti galvą".

Taip pat, sklinda kalbos, kad Alfos dažnai genda ir brangus remontas. Taip, tačiau tik tuo atveju, jei:

a) nusipirkai lavoną už pigiai (Lietuvon tvarkingų alfų niekas neveža, nes užsienyje tvarkinga Alfa palaiko kainą, o už normalią kainą Lietuvoj jų niekas neperka)

b) gyveni ne Kaune arba Vilniuje, nes kiek teko susidurti, kituose miestuose meistrai į Alfas žiūri kaip į kosminius laivus. Berods Panevėžyje vienam žmogui pakeitė sankabą už 1500 Lt (kiek aš mokėjau žinot). Po tokių kosmonautų ir sklando mitai :)

c) nemoki naudotis internetu. Praktiškai visas norimas dalis gali gauti pigiau iš skelbimų. Tiesa, čia jau loterija, nes detalė buna naudota, bet vis geriau, nei kinietiška padielka.

 

Baigiant, noriu pasakyti, kad ši markė tikrai ne kiekvienam žmogui skirta. Ir tai džiugina, kadangi Alfa meetuose tikrai susirenka įdomių žmonių.

 

Gal kiek per daug išsiplėčiau :D Vienu žodžiu, hatters gonna hate.

 

Ahh, visai pamiršau foto. Fotosesija su telefonu ir dar žiemą :D

post-40789-0-76361100-1366410882_thumb.jpg

 

post-40789-0-78568400-1366410884_thumb.jpg

 

Persiprašau už ypač rišlų tekstą. Penktadienis... Oi ne, jau šeštadienis :D

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas automobilis neskaitant tevu pirktas uz savo pinigus. Audi A4 2007, 2.0tdi, 103kw, universalas, pilnas s-line(sportinis odinis vairas ir pusiau odinis salonas, sportine zeminta, kietinta, vaziuokle ir sline apdaila). Iki pilnos laimes truksta r18, bet gaila vaziuokles su Lietuvos duobem, teks pasitenkinti r17.

Redagavo Majami
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas automobilis neskaitant tevu pirktas uz savo pinigus. Audi A4 2007, 2.0tdi, 103kw, universalas, pilnas s-line(sportinis odinis vairas ir pusiau odinis salonas, sportine zeminta, kietinta, vaziuokle ir sline apdaila). Iki pilnos laimes truksta r18, bet gaila vaziuokles su Lietuvos duobem, teks pasitenkinti r17.

jeigu patirties netruksta, tai nera problemu su r18 ratais. na nebent kaune situacija labai ziauri.. vilniuj tai vazinet galima

 

Ford focus mk1 2001 metu 1.6 74 kw benzas. Pirktas 2003 metais is Vista salono ir praeitais metais perleistas man. Benza rija nezmoniskai, dabar pradejo rudyt... Bet siaip vairuojasi gana smagiai.

as tau jau kazkurioj kitoj temoj sakiau, kad kazkas blogai su tuo varikliu yra :) gal per riebu misini duoda ar ka. nes mano pana i 10-11l/100km Vilniuj laisvai itelpa

 

To Esnyper: tai paskaicius posta pats lavona nusipirkai, jeigu jau keitei nuo visos vaziuoklis iki sankabos... nu bet ta lavona susitvarkiai :)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu patirties netruksta, tai nera problemu su r18 ratais. na nebent kaune situacija labai ziauri.. vilniuj tai vazinet galima

Vilniuj duobių nėra palyginus su Kaunu. Vilniuj važiuoji ir mėgaujiesi kelio kokybe. Bet vairuotojai pas jus, tai...

To Esnyper: tai paskaicius posta pats lavona nusipirkai, jeigu jau keitei nuo visos vaziuoklis iki sankabos... nu bet ta lavona susitvarkiai :)

Kaip ir rašiau į Lietuvą tvarkingų neveža. Kadangi biudžetas tuo metu buvo labai ribotas teko tenkintis vietine rinka. Mašina ne lavonas buvo, tiesiog labai ilgai stovėjus. O tai mašinai yra tikrai nesveika. Tiesa, dar nepaminėjau, kad rida (į kurią net nežiūrėjau pirkdamas) buvo ~248k km. Diagnostikoj sužinojau realią ridą - 498k km. Kompresiją tikrinausi, tai nebuvo prie ko prikibti. O važiuoja tikrai gerai.

 

Susitvarkiau ir riedu laimingas. Pamoką išmokau.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vilniuj duobių nėra palyginus su Kaunu. Vilniuj važiuoji ir mėgaujiesi kelio kokybe. Bet vairuotojai pas jus, tai...

 

Kaip ir rašiau į Lietuvą tvarkingų neveža. Kadangi biudžetas tuo metu buvo labai ribotas teko tenkintis vietine rinka. Mašina ne lavonas buvo, tiesiog labai ilgai stovėjus. O tai mašinai yra tikrai nesveika. Tiesa, dar nepaminėjau, kad rida (į kurią net nežiūrėjau pirkdamas) buvo ~248k km. Diagnostikoj sužinojau realią ridą - 498k km. Kompresiją tikrinausi, tai nebuvo prie ko prikibti. O važiuoja tikrai gerai.

 

Susitvarkiau ir riedu laimingas. Pamoką išmokau.

Nu jo, rida viska pasako tada. :) bet galiu paguosti, buna masinos ir naujesnes apie milijona prabegusios :) teko savom akim matyt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, rida viska pasako tada. :) bet galiu paguosti, buna masinos ir naujesnes apie milijona prabegusios :) teko savom akim matyt

 

Nėr ko guosti. Aš realistas. 15 metų dyzelio su <250k rida paprasčiausiai nebūna. Teisingiau tokios retenybės net nepasiekia skelbimų, arba būna labai stipriai daužtos/skendusios/degusios ir ilgą laiką stovėjusios. Po to prikeltos ir bandomos parduoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

1. Audi 80 Perechodas 1.3 pirkau iš kaimyno už 700 lt teisių dar neturėjau tai paraižius pakampiais nusprendžiau parduot. buvo nerealiai islaikyta 180k begus tikra rida. nu zodziu ledas antikravaras :D gavau 1,4k.578975_555164514545312_249788086_n.jpg

2. Dabartine Audi 100 C4 2.8 benzinas 128kw mokėjau 2k. žiauriai smagi mašina galinga minkštai važiuoja pigi eksplotacija ( išskyrus motorą V6) patenkintas labai :)

10270205_698648896840424_1273846425_n.jpg?oh=02b266cc47b0c8e0c180c37f708a8476&oe=536D63A7&__gda__=1399639202_7382bc807e73d650fabc1c7062df76d6

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...