Pereiti prie turinio

Ruošiuosi pirkti ekonomišką automobilį, gal kas turite patarimų ar net pasiūlymų?


Rekomenduojami pranešimai

JEi žiūrėsi 4 golfą, tai pažiūrėk sparnus priekinius, ar nerudyja, nes pas mane pradėjo rudyti, pas kita pažįstama irgi, bet kituose to nelabai mačiau, tai nežinia nuo ko čia taip yra

 

Pagrinde tai kalta kišenė prie rato, ten kaupiasi žemės ir su laiku rūdyt pradeda, bet realiai, kai keičiamos dalys parūduje, mažiausia bėda, svarbu kėbulas tvarkingas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Benzinas/dujos geriau?

Piltis dujas ne kiek vienam patogu, o ir gali rankas apsišaldyti, o prie užkurto auto, net lauke smirdi tos dujos.

Vienareikšmiškai tik dyzelis! :)

Duju ims apie 11-13l/100km mieste, kaip dyzeliu gali net prasisukti su 5l/100km, tėvo dyzelis, kaip nepilnas miestas, telpa net į 4.7/5l, o spaudžiant pastoviai 12-13 išlaiko 4.5l/100km. Sakyk ką nori, dujom taip neprasisuksi.

nieks nesmirdi, jeigu vaziniejies su nesureguliotom dujom ir netvarkingom, tai net ir viduj tau smirdes, apsineses vazinieses, susiregulioji dujas ir vaziniejes be smarves, pas manes katalizatoriaus net nera...

 

apsisaldyti gali, kai nemoki pistoleto ikisti, per skubejima man buvo, nusisaldziau, savaite raudona ranka vaiksciojau, tik tiek.

Redagavo AndriokasGR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienam dujos smirda (nors kazkaip neteko tos smarves jausti nei vienoje masinoje su tiesioginemis dujomis), kitam sprogsta (nors Panevezy sprogimas ivyko net ne del duju baliono), bet kai pradeda kalbeti apie savo dyzelius, tai jau pamirsta visus ju minusus, kiek sukiso i turbinu, purkstuku, smagraciu, siurbliu remontus. Paziurekit su kokiom ridom atvezamos masinos pardavimui, 90 proc. dyzeliu visiskai pavarge ir reikalaujantys rimto remonto. Ir dar kas juokina, kai pradeda kalbeti apie sanaudas. Is vis nesuprantu, kaip jus paskaiciuojat kad jusu dyzeliai ima butent 4.7 litro, ar 5.3 :D Nu visiskas absurdas skaiciuoti kura mililitrais.

Suprantu, kad dyzelis apsimoka tada, kai gauni kuro is sono, bet abejoju ar visi vazinejantys dyzeliais pilasi pigesni kura. Nemaza dalis tiesiog perka net nepagalvoje apie eksploatacija, ar tas dyzelis atsipirks ir pan., tiesiog turi isikale i galva, kad "dyzelis pigiau", ir perka negalvodami.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu perki benziną/dujas tada jis lygiavertis dyzeliui, o žmogus už pusė golfo kainos nemanau ar dėsis dujas + kažin kada atsipirks :D O visa dyzelio eksplotacija priklauso nuo mašinos stovio. Aš savo per 4 metus, tik 2 pakaitinimo žvakes ir akumą keičiau. O dėl turbinos: Jei nemoki naudotis dyzeliu su turbo,pirk benziną :D Jei nupirksi su kintamos geometrijos turba( 81kw arba 66kw nuo "01 metų) Tai po visų smagesnių pasivažinėjimų prieš gesinant motorą, reikia leisti varikliui laisva eiga min 30s(priklauso kaip važinėjai) padirbt. Ir nebijot prapūst turbiną kartas nuo karto, t.y virš 4k apsukų pavažinėt. + Autorius minėjo, kad draugas su diagnostika padės, tai yra šansas nupirkti labai tvarkingą mašiną, nes golfe jau galima pažiūrėt ar turba nedapučia/perpučia ar veikia visi davikliai. Dar pasižiūrėk kaip pečiukas pučia, nes gali žiemą problemų turėt(pasikeisk salono oro filtrą).

 

Dėkingas už naudingas pastabas.

 

Vienam dujos smirda (nors kazkaip neteko tos smarves jausti nei vienoje masinoje su tiesioginemis dujomis), kitam sprogsta (nors Panevezy sprogimas ivyko net ne del duju baliono), bet kai pradeda kalbeti apie savo dyzelius, tai jau pamirsta visus ju minusus, kiek sukiso i turbinu, purkstuku, smagraciu, siurbliu remontus. Paziurekit su kokiom ridom atvezamos masinos pardavimui, 90 proc. dyzeliu visiskai pavarge ir reikalaujantys rimto remonto. Ir dar kas juokina, kai pradeda kalbeti apie sanaudas. Is vis nesuprantu, kaip jus paskaiciuojat kad jusu dyzeliai ima butent 4.7 litro, ar 5.3 :D Nu visiskas absurdas skaiciuoti kura mililitrais.

Suprantu, kad dyzelis apsimoka tada, kai gauni kuro is sono, bet abejoju ar visi vazinejantys dyzeliais pilasi pigesni kura. Nemaza dalis tiesiog perka net nepagalvoje apie eksploatacija, ar tas dyzelis atsipirks ir pan., tiesiog turi isikale i galva, kad "dyzelis pigiau", ir perka negalvodami.

 

Aš apie tai mąsčiau. Kaip ir minėjau, iš mano žiūrimos mašinų aibės benzinų/dujų labai mažai t.y. stoka. O pačiam dėtis į mašiną ir nelabai norisi, nes tai kainuos kone trečdalį visos mašinos kainos. Beto visi rašote apie tas dujas, bet nieks normaliai neišvardinant kokios problemos kyla su dujomis ir benzinu. Būtent VW Golf/Bora, Audi a3, Skoda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus visos mašinos šeimoje buvo ir tikiuosi bus Benzinas - Dujos. Svarbiausia,kad dujos būtų tiesioginės,o ir skelbimų tikrai yra ne vienas,kad dujos būtų dėtos nesenai ir su garantija. Jei dujos tvarkingai sudėtos ir sureguliuotos,tai apie problemas išvis galėsi pamiršti. Per tiek metų apskritai neturėjome problemų su dujomis. Jei nuspręsi pirkti mašina su Dujomis,tai nepirk su statytomis Vokietijoje. Kodėl? Yra pasenusių dujų sistemų ir daugelis servisų nebetvarko,nes neturi tam reikiamos ir tinkamos įrangos (iš patirties,daug apvažinėta ir skambinta). Šiuo atveju palikau balioną,o keičiau tik sistemą visą naują ~1000lt. Dėl rankų nusišaldymo - tai niekad nenaudoju pirštiniu,tiesiog reikia išmokti gražiai pajungti šlangą ir ją nuimti. Nuimant galbūt problema ta,kad kvapas lieka rankose dujų. Kolonelės darbuotojas tikrai praves tau instruktažą visą,jei tik norėsi. Dėl sanaudų - viršuje rašė žmogus,kad galima sutilpti į 8l. Sunkiai. Visos mašinos buvo pas mus 1,6 - 1,8 - 2,0 darbinio tūrio ir valgydavo visos vidutiniškai ~10lt +- dujų. ~20lt/100km. Nekalbu apie automatus ir galingesnes mašinas,ten jau kita opera. Viską reziuomuojant - imk benziną arba benzina/dujas. Ieškokis tiesioginių su garantijomis arba dėkis pats ir nesuksi galvos. Paprastesni benzininiai varikliai - mažiau galvos skausmo. Žiemą greičiau pašils,dirbs tyliai,nekrioks,nedrebės.

P.S Jei pirksi su dujomis,būtinai patikrink iki kada balionas dar galioja,kad nekiltų problemų tech.apžiūroje. Pas mane šiuo metu tiesioginės BRC dujos,tai žiemą reikia pavažiuoti 2-3km,kad persijungtų į dujas. Vasarą pakankamai greitai persijungia,nes greičiau tiesiog pasiekia reikiama temperatūrą.

 

Rinkis pagal save,nes aš tik pasakiau savo nuomone. Nieko neturiu prieš dyzelines mašinas,kiekvienam savo.

 

Šiuo metu vairuoju:

Audi A4 2000m

1,8 (92kW) Mechaninė

Dujų mieste 11lt / Užmiestyje ~9-10

Su autopilotu važiuojant buvo pavyke sutilpti į maždaug 8,3l / 100km.

Redagavo Tuskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus visos mašinos šeimoje buvo ir tikiuosi bus Benzinas - Dujos. Svarbiausia,kad dujos būtų tiesioginės,o ir skelbimų tikrai yra ne vienas,kad dujos būtų dėtos nesenai ir su garantija. Jei dujos tvarkingai sudėtos ir sureguliuotos,tai apie problemas išvis galėsi pamiršti. Per tiek metų apskritai neturėjome problemų su dujomis. Jei nuspręsi pirkti mašina su Dujomis,tai nepirk su statytomis Vokietijoje. Kodėl? Yra pasenusių dujų sistemų ir daugelis servisų nebetvarko,nes neturi tam reikiamos ir tinkamos įrangos (iš patirties,daug apvažinėta ir skambinta). Šiuo atveju palikau balioną,o keičiau tik sistemą visą naują ~1000lt. Dėl rankų nusišaldymo - tai niekad nenaudoju pirštiniu,tiesiog reikia išmokti gražiai pajungti šlangą ir ją nuimti. Nuimant galbūt problema ta,kad kvapas lieka rankose dujų. Kolonelės darbuotojas tikrai praves tau instruktažą visą,jei tik norėsi. Dėl sanaudų - viršuje rašė žmogus,kad galima sutilpti į 8l. Sunkiai. Visos mašinos buvo pas mus 1,6 - 1,8 - 2,0 darbinio tūrio ir valgydavo visos vidutiniškai ~10lt +- dujų. ~20lt/100km. Nekalbu apie automatus ir galingesnes mašinas,ten jau kita opera. Viską reziuomuojant - imk benziną arba benzina/dujas. Ieškokis tiesioginių su garantijomis arba dėkis pats ir nesuksi galvos. Paprastesni benzininiai varikliai - mažiau galvos skausmo. Žiemą greičiau pašils,dirbs tyliai,nekrioks,nedrebės.

P.S Jei pirksi su dujomis,būtinai patikrink iki kada balionas dar galioja,kad nekiltų problemų tech.apžiūroje. Pas mane šiuo metu tiesioginės BRC dujos,tai žiemą reikia pavažiuoti 2-3km,kad persijungtų į dujas. Vasarą pakankamai greitai persijungia,nes greičiau tiesiog pasiekia reikiama temperatūrą.

 

Rinkis pagal save,nes aš tik pasakiau savo nuomone. Nieko neturiu prieš dyzelines mašinas,kiekvienam savo.

 

Šiuo metu vairuoju:

Audi A4 2000m

1,8 (92kW) Mechaninė

Dujų mieste 11lt / Užmiestyje ~9-10

Su autopilotu važiuojant buvo pavyke sutilpti į maždaug 8,3l / 100km.

 

Sveikas :)

 

O kodėl rekomenduoji benzinus net ir be dujų? Visvien ekonomiška? Taip pat gal gali ką nors apie automatus papasakot?

Redagavo GSoul
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas :)

 

O kodėl rekomenduoji benzinus net ir be dujų? Visvien ekonomiška? Taip pat gal gali ką nors apie automatus papasakot?

 

Rašiau,kad benziną,jog ateityje pats įsidėtum dujų įrangą.

Apie automatus visiškai nieko negaliu pasakyti,nes niekad neturėjau. ^_^

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas :)

 

O kodėl rekomenduoji benzinus net ir be dujų? Visvien ekonomiška? Taip pat gal gali ką nors apie automatus papasakot?

 

Tau dėl tos ekonomijos atrodo svarbus dalykas, bet realiai ir ji kainuoja, tai kaip pvz dujų įsidėjimas ar dyzelio priežiūra, o tu dar nevažinėjęs, tai nežinai ant kiek tau ekonomijos reikia, kuri vienaip ar kitaip suteikia nepatogumų.

 

Automatų visais laikais bijojo, bet jei žiūrėtum ne triptroniką ir iki 00' kur ėjo (priklausomai nuo markės/modelio užsilikusios dėžės ir iki vėlesnių metų), tai turėtų būt geri, jei nesijunginėja grubiai bėgiai ir viskas veikia, bei nestringa apsukos ar pnš.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš perkant nepagailėk pinigų diagnostikai, nes aš su tėvu paskubėjau pirkdamas, tai baigėsi tuom ,kad po dviejų metų reikėjo variklį keisti :)

 

PO DVIEJŲ METŲ :lol: vargu ar ta diagnostika būtų kąnors padėjusi, greičiausiai, jog pats per du metus sudrožei

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Benzinas/dujos geriau?

Piltis dujas ne kiek vienam patogu, o ir gali rankas apsišaldyti, o prie užkurto auto, net lauke smirdi tos dujos.

 

O jei dar ir į burną prisipilsi dujų, tai ir apsinuodyti gali...

 

http://i.imgur.com/NARP8.gif

 

--------------

 

Jei dujos gerai sudėtos, tai jos problemų nekelia. Kiek per šešis metus teko važinėti su benzinas/dujos, vien tik su benzino sistemos gedimais teko susidurti.

 

Kitas dalykas, kad tu nežinai, kiek važinėsi. Visi kaip tik rekomenduoja tiems, kurie žada mažai važinėti, imti tiesiog benziną, nes ta ekonomija tiesiog neatpirks papildomų investicijų į dyzelinę mašiną ar dujų įrangą. Pavyzdžiui, kad dujos atsipirktų, skaičiuojama, kad per metus reikia apie 15 tūkst. km pravažiuoti.

 

Aišku, jei tau psichologinis kompleksas neleižia važinėtis su dujomis, tai belieka dyzelis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PO DVIEJŲ METŲ :lol: vargu ar ta diagnostika būtų kąnors padėjusi, greičiausiai, jog pats per du metus sudrožei

 

Ne visai, jau pirkau gan pavargusi, nors buvo keistos detales ir pnš., bet kuo toliau, tuo labiau buvo problemų su varikliu. O dėl diagnostikos, tai kas būtų jeigu būtų

Redagavo Arvis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau dėl tos ekonomijos atrodo svarbus dalykas, bet realiai ir ji kainuoja, tai kaip pvz dujų įsidėjimas ar dyzelio priežiūra, o tu dar nevažinėjęs, tai nežinai ant kiek tau ekonomijos reikia, kuri vienaip ar kitaip suteikia nepatogumų.

 

Automatų visais laikais bijojo, bet jei žiūrėtum ne triptroniką ir iki 00' kur ėjo (priklausomai nuo markės/modelio užsilikusios dėžės ir iki vėlesnių metų), tai turėtų būt geri, jei nesijunginėja grubiai bėgiai ir viskas veikia, bei nestringa apsukos ar pnš.

 

 

Triptroniką?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Triptroniką?

 

Manau zmogus girdejo kad Multitronikai nekokios dezes, tik sumaise su Triptronikais.

Realiai tas pats meslas tik jeigu suges Multi tai remontuoti kainuos daugiau nei nauja tokiu metu masina, o jeigu Trip, tai dar galesi pasitvarkyti ar pasikeisti ne taip skusmingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau zmogus girdejo kad Multitronikai nekokios dezes, tik sumaise su Triptronikais.

Realiai tas pats meslas tik jeigu suges Multi tai remontuoti kainuos daugiau nei nauja tokiu metu masina, o jeigu Trip, tai dar galesi pasitvarkyti ar pasikeisti ne taip skusmingai.

 

Multi visiškai blogai, manau, kad visi žino, tai į tą tarpą apie Trip kalbėjau, nors geriau paimėnt abu, bet paprastų labai retas variantas arba kaina netenkins..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienam dujos smirda (nors kazkaip neteko tos smarves jausti nei vienoje masinoje su tiesioginemis dujomis), kitam sprogsta (nors Panevezy sprogimas ivyko net ne del duju baliono), bet kai pradeda kalbeti apie savo dyzelius, tai jau pamirsta visus ju minusus, kiek sukiso i turbinu, purkstuku, smagraciu, siurbliu remontus. Paziurekit su kokiom ridom atvezamos masinos pardavimui, 90 proc. dyzeliu visiskai pavarge ir reikalaujantys rimto remonto. Ir dar kas juokina, kai pradeda kalbeti apie sanaudas. Is vis nesuprantu, kaip jus paskaiciuojat kad jusu dyzeliai ima butent 4.7 litro, ar 5.3 :D Nu visiskas absurdas skaiciuoti kura mililitrais.

Suprantu, kad dyzelis apsimoka tada, kai gauni kuro is sono, bet abejoju ar visi vazinejantys dyzeliais pilasi pigesni kura. Nemaza dalis tiesiog perka net nepagalvoje apie eksploatacija, ar tas dyzelis atsipirks ir pan., tiesiog turi isikale i galva, kad "dyzelis pigiau", ir perka negalvodami.

 

pritariu, is visu debilisku diskusiju apie masinas forumuose, vienas durniausiu dalyku, kai raso tas sanaudas 5,2, 4,9 :D :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pritariu, is visu debilisku diskusiju apie masinas forumuose, vienas durniausiu dalyku, kai raso tas sanaudas 5,2, 4,9 :D :D

 

Nematau nieko debilisko, isvazineji kokius 10 pilnu baku ir vedi vidurki, desimtoji dalis po kablelio labai didele dalis.. Ar as mieste naudoju 7.1 ar 7.9 manau skirtumas yra ir nemazas.

 

Nuo 1 bako apie 10l, tai nuo tu paciu 10 baku vedant vidurki skaiciai po kablelio gali reiksti apie 100 l kuro, ar cia jau nieko nereiskia?

Redagavo Kanteris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nematau nieko debilisko, isvazineji kokius 10 pilnu baku ir vedi vidurki, desimtoji dalis po kablelio labai didele dalis.. Ar as mieste naudoju 7.1 ar 7.9 manau skirtumas yra ir nemazas.

 

Nuo 1 bako apie 10l, tai nuo tu paciu 10 baku vedant vidurki skaiciai po kablelio gali reiksti apie 100 l kuro, ar cia jau nieko nereiskia?

 

Ar tu supranti, kad kuro sanaudoms itaka daro daug veiksniu (masinos technine bukle, ratu dydis, vairavimo stilius, temperatura, eismo srautas ir t.t.), ir skirtingomis salygomis gali skirtis bent keliais litrais. Tai kam rasineti skaicius po kablelio, kurie nieko neparodo? Todel niekas ir nematuoja sanaudu mililitrais, tiesiog apvalina ir dar uzdeda kokio litro ar didesne paklaida. O jei dar paskaiciuoji eksploatacijos kainas, tai tas sanaudu apvalinimas dar juokingesnis pasidaro. Ypac jei islenda keli rimti gedimai, kuriu sutaisymas kainuoja ne 200 ir ne 300Lt, o virs 1000Lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš visų turėtų mašinų tik kelios buvo dyzelinės ir labai džiaugiuosi kad ne daugiau, nes kiek buvo dyzelių tiek buvo problemų ir jokios ekonomijos su jais nepajaučiau. Su dujinėm niekada neturėjau jokių problemų kurios buvo susijusios būtent dėl dujų įrangos. Eksploatacija paprasta - filtriukai pigūs, juos keiti kartu su kitais filtrais, reduktoriai teoriškai laiko 100k, praktiškai nuvažiuoja ir 150 ir daugiau, jų kanos maždaug 30-50€. Dujas gali užpilti operatorius, nors pačiam ten nieko sunkaus nėra. Nesvarbu ar dujos tiesioginės ar paprastos, ar pas vasia garaže statytos - jos smirda tik tada kai yra nuotekis. Tuo tarpu dyzelis smirda visada, nepakenčiu to kvapo. Ypač kai paimi riebų pistoletą į rankas, po to rankos mašinoj dar pusę valandos smirda.

 

Jei jau bijai dujų - imk tiesiog benzą. Mažoje mašinoje benzino ir dyzelio sąnaudos labai panašios. Nekreipk dėmesio kas ten svaigsta apie 4,7 sąnaudas mieste, pagal tokią logiką jiems važiuojant užmiesty turbūt bakas pilnėja. Realiai Vilniaus mieste tokie 66kw dyzeliukai valgo apie 7 dyzelio. Benzinas analogiškai 8-9 (pas mane Honda tiek valgo dujų). Juolab kai dabar kuras atpigęs, tai skirtumas pinigų sąnaudose kurui dar mažesnis. O išlaikymo kainos lieka tos pačios. Su benzinu turėsi mažiau problemų, pigesnę ir paprastesnę eksploataciją, malonesnį ir ekologiškesnį važiavimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš visų turėtų mašinų tik kelios buvo dyzelinės ir labai džiaugiuosi kad ne daugiau, nes kiek buvo dyzelių tiek buvo problemų ir jokios ekonomijos su jais nepajaučiau. Su dujinėm niekada neturėjau jokių problemų kurios buvo susijusios būtent dėl dujų įrangos. Eksploatacija paprasta - filtriukai pigūs, juos keiti kartu su kitais filtrais, reduktoriai teoriškai laiko 100k, praktiškai nuvažiuoja ir 150 ir daugiau, jų kanos maždaug 30-50€. Dujas gali užpilti operatorius, nors pačiam ten nieko sunkaus nėra. Nesvarbu ar dujos tiesioginės ar paprastos, ar pas vasia garaže statytos - jos smirda tik tada kai yra nuotekis. Tuo tarpu dyzelis smirda visada, nepakenčiu to kvapo. Ypač kai paimi riebų pistoletą į rankas, po to rankos mašinoj dar pusę valandos smirda.

 

Jei jau bijai dujų - imk tiesiog benzą. Mažoje mašinoje benzino ir dyzelio sąnaudos labai panašios. Nekreipk dėmesio kas ten svaigsta apie 4,7 sąnaudas mieste, pagal tokią logiką jiems važiuojant užmiesty turbūt bakas pilnėja. Realiai Vilniaus mieste tokie 66kw dyzeliukai valgo apie 7 dyzelio. Benzinas analogiškai 8-9 (pas mane Honda tiek valgo dujų). Juolab kai dabar kuras atpigęs, tai skirtumas pinigų sąnaudose kurui dar mažesnis. O išlaikymo kainos lieka tos pačios. Su benzinu turėsi mažiau problemų, pigesnę ir paprastesnę eksploataciją, malonesnį ir ekologiškesnį važiavimą.

 

Sveikas, dėkingas už tavo patarimus. Gal turi kokių žinių apie automatus?

 

Be to, skelbimuose nurodo, kad VW 74kW ryja apie 11 l./100 km. (benzino) mieste. :?

Tad skirtumas gan nemažas, daugiau kaip 1.5x

Redagavo GSoul
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal katalogą Golf 4 1,9TDi 66kw automatas 8,9l/100km, 1,6 74kw automatas 11,8l/100km.

 

Apie automatus žinau tiek, kad sunku rasti mažą auto su automatine dėže. Kiek buvo tokių ieškančiųjų, galiausiai visgi nuleido rankas ir paėmė mechaną. O kas visgi buvo užsispyręs ir rado automatą, po kiek laiko pasigailėjo ir ieškojo mechano.

Pats pasverk, ar tu ant tiek nemoki vairuot, kad pasiryžęs pilti +2l kuro, turėt žymiai lėtesnę mašiną ir daugiau rūpesčių žiemą arba nusėdus akumui? Ir nepamiršk, kad automatai žymiai dažniau linkę gesti ir jų remontas brangesnis (kad mechaninė dėžė sugestų čia išvis labai retas dalykas).

Turint omenyje, kad automobilis perkamas ekonomijai - automatas čia niekaip netinka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal katalogą Golf 4 1,9TDi 66kw automatas 8,9l/100km, 1,6 74kw automatas 11,8l/100km.

 

Apie automatus žinau tiek, kad sunku rasti mažą auto su automatine dėže. Kiek buvo tokių ieškančiųjų, galiausiai visgi nuleido rankas ir paėmė mechaną. O kas visgi buvo užsispyręs ir rado automatą, po kiek laiko pasigailėjo ir ieškojo mechano.

Pats pasverk, ar tu ant tiek nemoki vairuot, kad pasiryžęs pilti +2l kuro, turėt žymiai lėtesnę mašiną ir daugiau rūpesčių žiemą arba nusėdus akumui? Ir nepamiršk, kad automatai žymiai dažniau linkę gesti ir jų remontas brangesnis (kad mechaninė dėžė sugestų čia išvis labai retas dalykas).

Turint omenyje, kad automobilis perkamas ekonomijai - automatas čia niekaip netinka.

 

Tai negi tie automatai taip linkę byrėt? Matai, automatą imčiau labiau dėl patogumo, o ne dėl ekonomiško. Čia nėra esmė mokėjime vairuoti, tiesiog gan daug esu važinėjąs su automatu ir man tiesiog maloniau vairuoti automatus. Nejaučiu malonumo pavarų maigyme. Aišku, nėra ir tragedija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai negi tie automatai taip linkę byrėt? Matai, automatą imčiau labiau dėl patogumo, o ne dėl ekonomiško. Čia nėra esmė mokėjime vairuoti, tiesiog gan daug esu važinėjąs su automatu ir man tiesiog maloniau vairuoti automatus. Nejaučiu malonumo pavarų maigyme. Aišku, nėra ir tragedija.

 

Pirmas automobilis ir tu nori silpno, ekonomiško, automato? Nejauti malonumo 1,2 bėgiu didelėm apsukom važiuoti?

 

Tu keistas, gal gimei jau suaugęs? :D

 

P.S. Juokauju, brandus jaunuolis tiesiog retas atvejis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...