Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Iš neturėjimo ką veikt ir iš smalsumo pradėjau ieškot sau kitos mašinos, kurią pirksiu +/- 2020m. Pastaruoju metu labai patraukė japonai, nuo to laiko, kai nusipirkau Mitsubishi Lancer :). Naujai mašinai turbūt išleisiu +/- 4k €. Iš visų mašinų, kuriuos teko peržiūrėt Subaru Impreza 2 kartos (2007 m. 1.5l) labiausiai patraukė dėmesį, kadangi kaip pastebėjau tai yra geriausias ekonomijos (Su dujom), kainos ir kokybės santykis. Draugas turi pats Subaru Impreza STI jau beveik metus, realiai jokių didelių trūkumų neturi ir tik giria šią mašina :). Tačiau gal yra geresnių mašinų už tokią kainą? Pagrinde turi būt nedidelė mašina, ekonomiška (Prioritetas benzinas/dujos), su geru kainos ir kokybės santykiu mašina, labai didelis privalumas būtų sedanas, pagrinde mieste būtų važinėjama.

 

P.S Užmačiau pas save, kad aukštos įtampos laidai yra nuo VW, o turėtų būti mitsubishi, bet kuriasi realiai neblogai ir važiuoja gerai, bet gal kas pasikeistų, jeigu nusipirkčiau tinkamus AIL?

Kiek per metus nuvažiuoji km, kad 1.5l motorą kyla mintys dujinti? Ar jis neekonomiškas? :|

Ir - kam kišti nagus prie auto jei viskas veikia kaip priklauso? Nuobodu pasidarė?

Biudžetas +/- 3000 Eur.

 

Su tokia suma galima žiūrėt į Golf V ar pamiršt?

 

Labiausiai benzininiai domina, bet dyzelių irgi kategoriškai neatmetu.

Yra kažkas, bet sunku įsivaizduoti, kas per būklė bus. Kai teises laikiausi prieš dešimtmetį, tai tada toks (1.6 benzinas) ir kentėjo nuo manęs :) nežiūrėčiau realiai į tokius silpnus benzininius tokiai Golf masei. Bet ir jokiais būdais ne į SDI apgailėtiną atmosferinį dyzeliuką. Bet va tautovežinis idealas su idealiu TDI kainuos brungiai :|

Geriau jau kokio mkIV tikrai tvarkingo pasidairyti už tokį biudžetą, jei kategoriškai tik golfuko norisi.

O kaip ten reikalai pvž su Mazda 6? Žinau, kad problemų su rudim jos turi, bet kaip pvž iš techninės jų pusės? Mačiau rašei, kad planavai pirkt Mazda 6 pats.

Draugas nupirko "už labai pigiai" su nedidele realia rida (netoli 150k km buvo) dyzelį, lyg ir 2005. Po labai greitai išlindusio kapitalinio remonto prisilygino su išlaidom iki rinkos vertės. Dabar tikrai neblogą auto turi, bet nejuokingai nusiskausmino su tais remontais. Rūdžių po kol kas nerasta išorėj, bet po dugną iš neturėjimo ką veikti nelandžiojau. Išvada - nori Mazda 6 - dairaisi benzino ir tai prižiūrėti turėsi be apsileidimo, lyg ir tepalai dar ten atitinkami reikalingi, bet nesu tuo 100% įsitikinęs. O dyzeliai tai baisiau už toytoy d-cat - nesvarbu ką pilsi, kaip prižiūrėsi, ateis laikas ir kapitalinis prašysis į svečius.

 

Mazda 6 pirk jei gali atidziai dugna ir rema apziuret, slenkscius is galu reiktu pabadyti, ten buna kiaurymes, ar visiskai supuve, likes tik dazu lukstas. Dar salone reiktu nusilupti apdaila virs slenksciu atlenkti kilimelius ir ziuret pro plysius ant kiek ten ispuve..

Autorizuotas servisas/dileris prieš perkant patikrai per toli, ar tiesiog per brangu?

 

as isvis nesuprantu kam tuos puvekus ziuret, jei ir rasi nesupuvusi tai tik nedidelio laiko klausimas.

Ypač, jei pasiruošti antikoroziniam ir jį padaryti yra ne lygis, tai tikrai - tik laiko klausimas.

Masina yra daiktas ir pirkti tokia masina, kuriai reikia prieziuros kaip kudikiui, na sorry. :) nusiperki dar nesupuvusi puveka ir po to pamates rudi griauzi save, kad praejusia ziema 2 savaites nenuploviai masinos ir druska sparna pragriauze kiaurai:D

 

Cia zinoma tik mano asmenine nuomone, gal kiti turi laiko ir noro, kad gali vaskuotis, blizgint bei su skudureliu trinti kas antra diena ta masina.

Mano nuomonė labai panaši, bet mano mašina yra apgailėtinas kibiras ir šiaip žemiau plintuso pagal uždarbio verchų paniatkes :) nors kartais nepatingiu ir pavaškuot, labai retkarčiaisi. O šiaip nėra nei laiko, nei noro cackintis - neatleisčiau, jei kokį rytą imtų ir nei iš šio, nei iš to nesivestų. Kas tada iš to, kad zuper aparac atitinkantis visas "bahūrų" ideologijas stovi kaip neveiksnus lavonas kieme, kai tenka pėsčiom pėdinti link darbovietės ar su kokia maršrutke judėti ir abiem atvejais vėluoti.. :)

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek per metus nuvažiuoji km, kad 1.5l motorą kyla mintys dujinti? Ar jis neekonomiškas? :|

Ir - kam kišti nagus prie auto jei viskas veikia kaip priklauso? Nuobodu pasidarė?

 

Yra kažkas, bet sunku įsivaizduoti, kas per būklė bus. Kai teises laikiausi prieš dešimtmetį, tai tada toks (1.6 benzinas) ir kentėjo nuo manęs :) nežiūrėčiau realiai į tokius silpnus benzininius tokiai Golf masei. Bet ir jokiais būdais ne į SDI apgailėtiną atmosferinį dyzeliuką. Bet va tautovežinis idealas su idealiu TDI kainuos brungiai :|

Geriau jau kokio mkIV tikrai tvarkingo pasidairyti už tokį biudžetą, jei kategoriškai tik golfuko norisi.

 

Draugas nupirko "už labai pigiai" su nedidele realia rida (netoli 150k km buvo) dyzelį, lyg ir 2005. Po labai greitai išlindusio kapitalinio remonto prisilygino su išlaidom iki rinkos vertės. Dabar tikrai neblogą auto turi, bet nejuokingai nusiskausmino su tais remontais. Rūdžių po kol kas nerasta išorėj, bet po dugną iš neturėjimo ką veikti nelandžiojau. Išvada - nori Mazda 6 - dairaisi benzino ir tai prižiūrėti turėsi be apsileidimo, lyg ir tepalai dar ten atitinkami reikalingi, bet nesu tuo 100% įsitikinęs. O dyzeliai tai baisiau už toytoy d-cat - nesvarbu ką pilsi, kaip prižiūrėsi, ateis laikas ir kapitalinis prašysis į svečius.

 

 

Autorizuotas servisas/dileris prieš perkant patikrai per toli, ar tiesiog per brangu?

 

 

Ypač, jei pasiruošti antikoroziniam ir jį padaryti yra ne lygis, tai tikrai - tik laiko klausimas.

 

Mano nuomonė labai panaši, bet mano mašina yra apgailėtinas kibiras ir šiaip žemiau plintuso pagal uždarbio verchų paniatkes :) nors kartais nepatingiu ir pavaškuot, labai retkarčiaisi. O šiaip nėra nei laiko, nei noro cackintis - neatleisčiau, jei kokį rytą imtų ir nei iš šio, nei iš to nesivestų. Kas tada iš to, kad zuper aparac atitinkantis visas "bahūrų" ideologijas stovi kaip neveiksnus lavonas kieme, kai tenka pėsčiom pėdinti link darbovietės ar su kokia maršrutke judėti ir abiem atvejais vėluoti.. :)

 

 

Nu kaip čia pasakius.. su dujom realiai vos ne su visom mašinom ne mažiau kaip 2x pigiau važinėsi (Jeigu miesto sąlygomis), per metus pravažiuojant +/- 10k km, atsipirktų per kiek daugiau, nei metus.

Redagavo Sprunkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad variklis labai slabnas.. ;)

Nes mieste daugiausia vaziuojant, butini 2-3l varikliai :D pats 3 metus vazinejau su astra 1.4l ir kazkaip uzteko to variklio, tiek is vietos pajudet, tiek kazka aplenkt. Pagal kai kuriips toks jausmas, kad jei auto nera 80kw, tai i kalna neuzvaziuoja ir stumt ja reikia :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei apie taupuma snekam, tai teko menesiuka pasivazinet su 206+ Peugeot 1,1 motoriuku 44kw, kaip bebutu keista, bet mieste dar ir padet galedavai kitus ir siaip trauka nesiskunde, nors buvo ir nauja auto 18k prabeges tik. Bet uzteko tiek mieste tiek uzmiestyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes mieste daugiausia vaziuojant, butini 2-3l varikliai :D pats 3 metus vazinejau su astra 1.4l ir kazkaip uzteko to variklio, tiek is vietos pajudet, tiek kazka aplenkt. Pagal kai kuriips toks jausmas, kad jei auto nera 80kw, tai i kalna neuzvaziuoja ir stumt ja reikia :D

 

Aš irgi pastebėjau šitą fenomeną :D Pats turiu 1.3l 55kw Mitsubishi Lancer, esu labai patenkintas tiek pačia mašina tiek trauka ir tikrai man nereiktų galingesnio motoro, nes nematau tam net prasmės :D. Iki 160 km/h gali įsibėgėt ir tai man per akis, realiai tokiu greičiu niekur nelakstysi, tik greičiau įsibėgėja, bet kas iš to?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi pastebėjau šitą fenomeną :D Pats turiu 1.3l 55kw Mitsubishi Lancer, esu labai patenkintas tiek pačia mašina tiek trauka ir tikrai man nereiktų galingesnio motoro, nes nematau tam net prasmės :D. Iki 160 km/h gali įsibėgėt ir tai man per akis, realiai tokiu greičiu niekur nelakstysi, tik greičiau įsibėgėja, bet kas iš to?

 

Jo ir po to tokie "įsibėgėtojai" užmiesty 5min užtrukdami aplenkt vieną fūrą (nes netraukia greičiau, o 3-4pavaros nemeta, nes gi apsukų bus 4-5k) kelia avarines situacijas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo ir po to tokie "įsibėgėtojai" užmiesty 5min užtrukdami aplenkt vieną fūrą (nes netraukia greičiau, o 3-4pavaros nemeta, nes gi apsukų bus 4-5k) kelia avarines situacijas :)

Jei imam ekstremumus, tai tokie lygiai taippqt nesaugus, kaip ir tie kurie su savo 2.5l laksto uzmiestyje ant 140 ir nardo tarp furu. Esme, kad uztenka ir to 1.4l ir 1.2l mieste ir uzmiestyje. Sutinku, kad tarkim lenkian uzmiestyje reikia but atidesniam, bet meti begi zemyn ir nera problemu. O vaziuot 90-110 tokiais varikliais viskas gerai. Pats kai vairavau astra 1.4 vaIuojant magistrale(vazinedavai vilnius-panevezys 2 kartus per men), tai apsukos vaziuojant 130-140 budavo 4k, bet del to jokio diskomforto nepatyriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo ir po to tokie "įsibėgėtojai" užmiesty 5min užtrukdami aplenkt vieną fūrą (nes netraukia greičiau, o 3-4pavaros nemeta, nes gi apsukų bus 4-5k) kelia avarines situacijas :)

Cia ne tik masina kalta, bet ir zmoniu mastymas, kai kiti labai save sureiksmina arba nesuvokia aplinkos. Be to ne pas visus Hondos, kad maloniai suktusi ant 6k :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po teisių išsilaikymo ilgą laiką važinėjau su Reno Clio 1.5 dCi 42kw (berods), 2003. Užsiknisdavau aš su juo, teko ir 10 litrų 100km mieste pilti, o ir nevalindavo jis iš viso. Visur dugnais važinėdavau. Tuo tarpu senelio vidurkis per 3+ metus (skaičiuoja kiekvieną litrą) - 3.8l/100km.

 

Prieinam prie išvados, kad man, mažalitražis, nei ekonomiškas, nei malonus vairuoti. Tačiau vairuotojam, kurie dažniausiai važinėja pesininko rėžimu - idealus variantas.

 

Todėl siūlyčiau pasidomėti apie vairavimo stilių ir įpročius prieš siūlydami tokius variantus. Ne visiem jie tinka.

 

Jei kalbam apie mažalitražius naujus automobilius, tai jau kiek kita kalba. Pažįstamas turi mašiną su juokingu 1.4 TB. Originaliai 125kw. O dar ir remap'as padarytas, kiek daugiau nei 140kw. Mieste be problemų telpa į 7-8 litrus, smagiai važinėjant. Užmiestyje - liūdniau. Jeigu nereiktų autostradom lakstyt, tikrai pasikeisčiau savo zyzelį į tokį variantą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei imam ekstremumus, tai tokie lygiai taippqt nesaugus, kaip ir tie kurie su savo 2.5l laksto uzmiestyje ant 140 ir nardo tarp furu. Esme, kad uztenka ir to 1.4l ir 1.2l mieste ir uzmiestyje. Sutinku, kad tarkim lenkian uzmiestyje reikia but atidesniam, bet meti begi zemyn ir nera problemu. O vaziuot 90-110 tokiais varikliais viskas gerai. Pats kai vairavau astra 1.4 vaIuojant magistrale(vazinedavai vilnius-panevezys 2 kartus per men), tai apsukos vaziuojant 130-140 budavo 4k, bet del to jokio diskomforto nepatyriau.

 

 

Tai Vilnius - Panevežys kas kita 4 juostos, Tie kas važiuoja lėčiau būna pirmoj juostoj ir norint juos aplenkt nebūtina dugnais mint, galima ir neskubant apsilenkt, nes priešprieša niekas neatlekia. Jei jau važiuojant toliau link Šiaulių šiek tiek liūdniau. Ne vieną avarinę situacija mačiau, kur su mažalitriais kibiriukais važiuodami valandą lenkia furą. O dėl tų laskstytojų tai tokie bent nubausti gali būt už savo greičius. Ir ne visiem smegenų užtenka važiuot saugiai. Tik noriu pasakyt, kad su mažalitriu net ir smegenų turint, kai intensyvesnis eismas labai sunku kažką aplenkt. Nes atrodo kelias tusčias, kol aplenki ne vieną 100m nuvažiuoji ir vidury lenkimo išlenda kas nors ir jau nei lenkt nei grįžt atgal.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai Vilnius - Panevežys kas kita 4 juostos, Tie kas važiuoja lėčiau būna pirmoj juostoj ir norint juos aplenkt nebūtina dugnais mint, galima ir neskubant apsilenkt, nes priešprieša niekas neatlekia. Jei jau važiuojant toliau link Šiaulių šiek tiek liūdniau. Ne vieną avarinę situacija mačiau, kur su mažalitriais kibiriukais važiuodami valandą lenkia furą. O dėl tų laskstytojų tai tokie bent nubausti gali būt už savo greičius. Ir ne visiem smegenų užtenka važiuot saugiai. Tik noriu pasakyt, kad su mažalitriu net ir smegenų turint, kai intensyvesnis eismas labai sunku kažką aplenkt. Nes atrodo kelias tusčias, kol aplenki ne vieną 100m nuvažiuoji ir vidury lenkimo išlenda kas nors ir jau nei lenkt nei grįžt atgal.

 

Nu nežinau, tikriausiai nebūsi turėjęs mažalitražio. Jeigu +/- 50 kw ant 1200 kg ar ant didesnio svorio, tai jo, traukos būtų mažokai, bet, kai pas mane 1070 kg sveria ir 55 kw tik, tai trauka nesiskundžiu. Su trečia pavara realiai net nepastebi kaip nuo 40 iki 80 km/h greit įsibėgėji.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką manot apie vw scrirocco? prašė pasidomėt bet man tai jie nelabai.. tai galvoju kaip atkalbėti.. kolkas argumentai kad gale vos 2 vietos ir netilps normaliai sėdėt žmonės pvz aš beveik dvimetrinis..

 

tarkim kaip šitas variantas? - http://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-scirocco-2-0-l-kupe-coupe-2008-benzinas-4000861.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką manot apie vw scrirocco? prašė pasidomėt bet man tai jie nelabai.. tai galvoju kaip atkalbėti.. kolkas argumentai kad gale vos 2 vietos ir netilps normaliai sėdėt žmonės pvz aš beveik dvimetrinis..

 

tarkim kaip šitas variantas? - http://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-scirocco-2-0-l-kupe-coupe-2008-benzinas-4000861.html

 

Kiekvienas pagal poreikius renkasi mašiną. Juk dauguma sportinių automobilių būna aplamai dviviečiai. Šis nėra sportinis, bet iš išvaizdos kažkokį sportiškumo įvaizdį palieka. Tai jeigu tai renkantis automobilį yra preoritetas, tai gal ir visai vertas dėmesio variantas. Nors aš asmeniškai už tokią kainą manau į Golf VI žiūrėčiau, praktiškesnis variantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką manot apie vw scrirocco? prašė pasidomėt bet man tai jie nelabai.. tai galvoju kaip atkalbėti.. kolkas argumentai kad gale vos 2 vietos ir netilps normaliai sėdėt žmonės pvz aš beveik dvimetrinis..

 

tarkim kaip šitas variantas? - http://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-scirocco-2-0-l-kupe-coupe-2008-benzinas-4000861.html

 

Kiekvienam pagal poreikius...:) Pvz man dvieju duru masinos tai kaip peilis po kaklu, negaliu pernest :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai va man irgi nelabai praktiškas atrodo, prieš tai turėjau 2 durų bet bent trys vietos gale buvo o čia dvi ir tai atsibodo.. o dar labai smagu kokius pirkinius iš parduotuvės tokiam tampytis.. pažėjau tu 6 golfų, bet visokie 1.2L ir panašūs skelbimuose tušti.. na viena gti radau tik bet baltas tai jam netinka spalva sakė..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas, pasimečiau galutinai.

 

Kokia gali būt reali Golf IV bendzininio hečbeko (1.4 arba 1.6 variklis) geros būklės kaina? Skelbimuose kainos svyruoja nuo 800 iki 2500. Pigiausi, tikėtina, labiausiai uždrošti, bet permokėt irgi nesinori.

Nuo metu ir komplektacijos priklauso, bet siaip uz benza ir ketvirtam golfui daugiau 1.5k neduociau ypac jei dvieju duru

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...