Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Perkant ratlankius kokie parametrai yra svarbiausi, kad tiktų mašinai? T.y Skylių skaičius, atstumas tarp skylių ir pnš? Dėkui iš anksto! :)

Skylių skaičius ir atstumas tarp skylių. Pvz 4x100, 5x114,3 ir pan. Būtinai turi būti toks, koks yra, panašaus nepriderinsi, nors ratas ir užsidės, bet įvažiavus į duobę gali nulūžt varžtai.

Centrinė skylė. Jeigu rato bus mažesnė nei tavo mašinos, tai ratas tiesiog neužsidės. Jeigu bus didesnė - nieko blogo, galima užsidėt ir važiuot. Jeigu bus vibracija 100-110km/h - reikės įsidėti centravimo žiedus. Geriausia įsidėti iš karto. Jų kaina autoaibėje 4€.

Ratlankio išnešimas, žymimas ET, IS, OFF ir kitaip. Kuo skaičius mažesnis - tuo ratas labiau išlindęs į lauką. Mažesnio išnešimo (didesnio ET) ratas gali liesti važiuoklę ar stabdžių suportą (ar tiesiog šlykčiai atrodyt :) ), didesnio gali liesti arkas. Auto su didesnio išnešimo ratais posūkiuose važiuos stabiliau, bet labiau jausis duobės per vairą.

Ratlankio plotis. Platesnė padanga ant siauro ratlankio atrodys šlykščiai, plaukios, mašina bus netiksliai valdoma, didesnė tikimybė, kad nusimontuos padanga jei bus mažai oro. Automobilio su to paties pločio padanga ant platesnio ratlankio valdymas bus tikslesnis, važiuos stabiliau. Vienintelis trūkumas, kad platesnis ratlankis dažniausiai sveria daugiau.

Na ir aišku skersmuo - R. Kuo mažesnis skersmuo - tuo mažiau svorio, tuo aukštesnė padanga, tuo daugiau komforto, tačiau prastesnis valdymas. Kuo didesni ratlankiai, tuo jie brangesni, tuo brangesnės padangos, didesnė tikimybė jas prakirsti mūsų keliuose. Nereikia persistengti su R, nes mažesnis nei gamintojo gali neužsidėti, o žymiai didesnio skersmens ratai bus per sunkūs ir mašina bus blogai valdoma.

 

Pasiskaičiuoti ar ratai jums tiks galite willtheyfit.com

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš neturėjimo ką veikt ir iš smalsumo pradėjau ieškot sau kitos mašinos, kurią pirksiu +/- 2020m. Pastaruoju metu labai patraukė japonai, nuo to laiko, kai nusipirkau Mitsubishi Lancer :). Naujai mašinai turbūt išleisiu +/- 4k €. Iš visų mašinų, kuriuos teko peržiūrėt Subaru Impreza 2 kartos (2007 m. 1.5l) labiausiai patraukė dėmesį, kadangi kaip pastebėjau tai yra geriausias ekonomijos (Su dujom), kainos ir kokybės santykis. Draugas turi pats Subaru Impreza STI jau beveik metus, realiai jokių didelių trūkumų neturi ir tik giria šią mašina :). Tačiau gal yra geresnių mašinų už tokią kainą? Pagrinde turi būt nedidelė mašina, ekonomiška (Prioritetas benzinas/dujos), su geru kainos ir kokybės santykiu mašina, labai didelis privalumas būtų sedanas, pagrinde mieste būtų važinėjama.

 

P.S Užmačiau pas save, kad aukštos įtampos laidai yra nuo VW, o turėtų būti mitsubishi, bet kuriasi realiai neblogai ir važiuoja gerai, bet gal kas pasikeistų, jeigu nusipirkčiau tinkamus AIL?

Redagavo Sprunkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš neturėjimo ką veikt ir iš smalsumo pradėjau ieškot sau kitos mašinos, kurią pirksiu +/- 2020m. Pastaruoju metu labai patraukė japonai, nuo to laiko, kai nusipirkau Mitsubishi Lancer :). Naujai mašinai turbūt išleisiu +/- 4k €. Iš visų mašinų, kuriuos teko peržiūrėt Subaru Impreza 2 kartos (2007 m. 1.5l) labiausiai patraukė dėmesį, kadangi kaip pastebėjau tai yra geriausias ekonomijos (Su dujom), kainos ir kokybės santykis. Draugas turi pats Subaru Impreza STI jau beveik metus, realiai jokių didelių trūkumų neturi ir tik giria šią mašina :). Tačiau gal yra geresnių mašinų už tokią kainą? Pagrinde turi būt nedidelė mašina, ekonomiška (Prioritetas benzinas/dujos), su geru kainos ir kokybės santykiu mašina, labai didelis privalumas būtų sedanas, pagrinde mieste būtų važinėjama.

 

P.S Užmačiau pas save, kad aukštos įtampos laidai yra nuo VW, o turėtų būti mitsubishi, bet kuriasi realiai neblogai ir važiuoja gerai, bet gal kas pasikeistų, jeigu nusipirkčiau tinkamus AIL?

Pirksi masina uz 4 metu ir jau ieskai? Na jo, tokie "turistai" stebina. Uzjauciu pardavejus, kai tokie atvaziuoja masina apziuret :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš neturėjimo ką veikt ir iš smalsumo pradėjau ieškot sau kitos mašinos, kurią pirksiu +/- 2020m. Pastaruoju metu labai patraukė japonai, nuo to laiko, kai nusipirkau Mitsubishi Lancer :). Naujai mašinai turbūt išleisiu +/- 4k €. Iš visų mašinų, kuriuos teko peržiūrėt Subaru Impreza 2 kartos (2007 m. 1.5l) labiausiai patraukė dėmesį, kadangi kaip pastebėjau tai yra geriausias ekonomijos (Su dujom), kainos ir kokybės santykis. Draugas turi pats Subaru Impreza STI jau beveik metus, realiai jokių didelių trūkumų neturi ir tik giria šią mašina :). Tačiau gal yra geresnių mašinų už tokią kainą? Pagrinde turi būt nedidelė mašina, ekonomiška (Prioritetas benzinas/dujos), su geru kainos ir kokybės santykiu mašina, labai didelis privalumas būtų sedanas, pagrinde mieste būtų važinėjama.

 

P.S Užmačiau pas save, kad aukštos įtampos laidai yra nuo VW, o turėtų būti mitsubishi, bet kuriasi realiai neblogai ir važiuoja gerai, bet gal kas pasikeistų, jeigu nusipirkčiau tinkamus AIL?

 

Nejuokink tu zmoniu geriau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Impreza nuo 2007m. yra ne antros, o trečios kartos.

Su ta 1.5 nesąmone verksi važiuojant, nes norėsi išlipt pastumt, kad greičiau įsibėgėtų. Mažiau 2.0 net nežiūrėčiau.

Subaru niekada nepasižymėjo kuro ekonomija. Boxer variklių aptarnavimai irgi ne iš pigiųjų. Bendrai mašina gera, kokybiška, bet ne tas variantas kai reikia ekonomijos. Geriau kokia Toyota ar Honda.

Man per 4 metus jau daug kartų poreikiai pasikeitė ir 7 mašinas pakeičiau. Tai prieš tiek laiko rinktis auto tikrai neverta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirksi masina uz 4 metu ir jau ieskai? Na jo, tokie "turistai" stebina. Uzjauciu pardavejus, kai tokie atvaziuoja masina apziuret :D

 

 

Nejuokink tu zmoniu geriau :)

 

 

Dar už tokius pinigus turi būti nedaužta, rida max 80k, nu vienu žodžiu - ledinė.

 

Jeeez... ar čia man tik vienam taip atrodo, ar jau ant tiek nusidegradavę esam, kad tik *******ėt mokam? Ar aš kažkur rašau, kad einu ir dabar pas kiekvieną pardavėja apžiūrinėju tas mašinas? Ar jau taip sunku įsiskaityt, kad rašau, jog dėl smalsumo ir iš neturėjimo ką veikt apžiūrinėju mašinų skelbimus ir tiesiog būtų man įdomu padiskutuot.. B**t kaip ######a tokie žmonės, negaliu..

Redagavo Sprunkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakydamas uzjauciu pardavejus turejau omeny bendrai tokius "pirkejus", kurie pirkti masinos dar nelabai ruosiasi (nes tuo metu dar turi su kuo vazineti), bet daro turistinius zygius po visa lietuva (nuo kauno iki taurages per panevezi ir siaulius) ir apziurineja automobilius nuo kupe iki minivenu :D time waster'iai kitaip tariant, kurie dar patys nezino ko nori ir daznu atveju ziuri tokius variantus kuriem net reikiamos pinigu sumos neturi.

 

O tavo konkreciu atveju daviau suprast, kad tikrai dar neverta nieko ziuret, juolabiau tu net nezinai kiek kainos pasikeis per tuos 4 metus, o gal ir tavo finansai pageres/pabloges. masina toks dalykas, kuris greit nuverteja, o ir pacio zmogaus poreikiai keiciasi labai greit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Impreza nuo 2007m. yra ne antros, o trečios kartos.

Su ta 1.5 nesąmone verksi važiuojant, nes norėsi išlipt pastumt, kad greičiau įsibėgėtų. Mažiau 2.0 net nežiūrėčiau.

Subaru niekada nepasižymėjo kuro ekonomija. Boxer variklių aptarnavimai irgi ne iš pigiųjų. Bendrai mašina gera, kokybiška, bet ne tas variantas kai reikia ekonomijos. Geriau kokia Toyota ar Honda.

Man per 4 metus jau daug kartų poreikiai pasikeitė ir 7 mašinas pakeičiau. Tai prieš tiek laiko rinktis auto tikrai neverta.

 

O kaip ten reikalai pvž su Mazda 6? Žinau, kad problemų su rudim jos turi, bet kaip pvž iš techninės jų pusės? Mačiau rašei, kad planavai pirkt Mazda 6 pats.

 

Sakydamas uzjauciu pardavejus turejau omeny bendrai tokius "pirkejus", kurie pirkti masinos dar nelabai ruosiasi (nes tuo metu dar turi su kuo vazineti), bet daro turistinius zygius po visa lietuva (nuo kauno iki taurages per panevezi ir siaulius) ir apziurineja automobilius nuo kupe iki minivenu :D time waster'iai kitaip tariant, kurie dar patys nezino ko nori ir daznu atveju ziuri tokius variantus kuriem net reikiamos pinigu sumos neturi.

 

O tavo konkreciu atveju daviau suprast, kad tikrai dar neverta nieko ziuret, juolabiau tu net nezinai kiek kainos pasikeis per tuos 4 metus, o gal ir tavo finansai pageres/pabloges. masina toks dalykas, kuris greit nuverteja, o ir pacio zmogaus poreikiai keiciasi labai greit.

 

Nu ok tiek to, sorry, kad bšk išsiliejau, žinau, kad neverta dar dairytis, bet vis tiek įdomu padiskutuot :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakydamas uzjauciu pardavejus turejau omeny bendrai tokius "pirkejus", kurie pirkti masinos dar nelabai ruosiasi (nes tuo metu dar turi su kuo vazineti), bet daro turistinius zygius po visa lietuva (nuo kauno iki taurages per panevezi ir siaulius) ir apziurineja automobilius nuo kupe iki minivenu :D time waster'iai kitaip tariant, kurie dar patys nezino ko nori ir daznu atveju ziuri tokius variantus kuriem net reikiamos pinigu sumos neturi.

Jo jo, užknisa tokie. Volvo pardavinėjau tai iš eilės trys skirtingi apžiūrinėtojai kaip susitarę viska ištikrino, pasivažinėjo, o galiausiai sako "gera mašina, bet aš Audi noriu"...

 

O kaip ten reikalai pvž su Mazda 6? Žinau, kad problemų su rudim jos turi, bet kaip pvž iš techninės jų pusės? Mačiau rašei, kad planavai pirkt Mazda 6 pats.

Jeigu benzas, tai techniškai jokių bėdų neturi. Taip, sau norėjau pirkt, bet pavargau ieškot. Kiek apžiūrėjau - visi arba puvekai arba jau iš špakliaus sulipdyti (nors vizualiai gražūs ir paprastas žmogus to nepamatytų). Žmonės kalba, kad facelift rūdija mažiau, gal ir tiesa, gatvėse jų nemačiau kaiurų, bet jie jau kitoje kainos kategorijoje. Galiausiai už "sveikos" Mazdos kainą papuolė lengvai daužtas Accordas. Mašina patinka, tik kai kurias dalis problematiška rasti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mazda 6 pirk jei gali atidziai dugna ir rema apziuret, slenkscius is galu reiktu pabadyti, ten buna kiaurymes, ar visiskai supuve, likes tik dazu lukstas. Dar salone reiktu nusilupti apdaila virs slenksciu atlenkti kilimelius ir ziuret pro plysius ant kiek ten ispuve..

 

Turi draugas mazda 6, salonas ledas, bet del rudziu verkti noris tik kapotas, bagazines dangtis nepraso tvarkymo, nors is paziuros atrode islaikytas variantas. 2l benzino pakanka vazinejimui, bet nepaleksi gyvai su tokiu. Garso izoliacijos ten ir nelabai yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei rasi nesupuvusį, tai pasidarysi pilną antikoroziją, žiemą kėbulą pastoviai plausi, vaškuosi ir važinėsi ilgai ir laimingai. O jeigu neplanuoji mašinos prižiūrėt, tada taip, pirk tik nerūdijantį kėbulą ir kišk pinigus į techninius gedimus.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesupuvus tokiu metu mazda turbut tegali buti jei padarytas antikorozinis arba kalifornijoj vazineta :D

Ispanijoj mašinos brangios, visos apdaužytos, bet nei vienos nėra su rūdim :) Gal kokioj Italijoj dar pavyktų rasti sveiką.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei rasi nesupuvusį, tai pasidarysi pilną antikoroziją, žiemą kėbulą pastoviai plausi, vaškuosi ir važinėsi ilgai ir laimingai. O jeigu neplanuoji mašinos prižiūrėt, tada taip, pirk tik nerūdijantį kėbulą ir kišk pinigus į techninius gedimus.

Masina yra daiktas ir pirkti tokia masina, kuriai reikia prieziuros kaip kudikiui, na sorry. :) nusiperki dar nesupuvusi puveka ir po to pamates rudi griauzi save, kad praejusia ziema 2 savaites nenuploviai masinos ir druska sparna pragriauze kiaurai:D

 

Cia zinoma tik mano asmenine nuomone, gal kiti turi laiko ir noro, kad gali vaskuotis, blizgint bei su skudureliu trinti kas antra diena ta masina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvieno prioritetai skirtingi...

 

Šeimoj turim mazda 6 apie 5 metus, gal jau net daugiau. Vos vos išlindusios rūdys dar ant arkų, bet matyt jau pradės progresuoti. Dugnas gražus. Nei karto nedarėm antikorozinio, žiemą automobilis beveik niekada neplaunamas, parvaryta iš prancūzų. Nežinau, man tai tokia situacija pilnai tinka. Prarūdys arkos - susitvarkysi ir toliau laimingas važinėsi. Žmonės, kurie labai bijo rūdžių, gerokai perdeda. Puikis pavyzdys nario neprisimenu postas.

 

Pirkdamas tokį automobilį gauni kitus privalumus:

- mažesnė kaina

- patikimas automobilis (mano kuklioj patirty gerokai mažiau bėdų nei su VAGais)

 

Man toks variantas pilnai tinka ir tuo dar nenusivyliau. Iš viso šeimoj turėjom 2 mazdas, pirmoji buvo Mazda 626, po jos iškart pirkom mazda 6.

Redagavo Tadas0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...