Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Šitie Accordai praktiškai nerūdija, todėl ir kainas laiko. Gražesnis, komfortiškesnis ir mažiau tautinis Toyota Avensis analogas, kurios irgi kainuoja palyginus brangiai pagal savo metus dėl savo patikimumo ir pigumo eksploatacijoje. Kaip tik dabar žmonai/kelionėms ieškau kažko tokio patikimo japoniško, bet kai žinau, kad ta mašina pas mus neišsilaikys 10 metų, tai nematau reikalo permokėt 2k tik už nerūdijimą. Geriau paimsiu Mazdą 6, pavargsiu, bet rasiu be rūdžių, padarysiu antikoroziją, prižiūrėsiu kėbulą ir po kelių metų parduosiu už savikainą. Nes labai abejoju ar Avensis su Accordu kainuos savo 4-6k po 2-3 metų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar normali mašina, su kuria pusę metų Lietuvoj ant druskos negali važinėt? Todėl ir kaina atitinkama.

Turiu Accordą. 2 metai pas mane, iš viso Lietuvoj nuo 2011 m. Rūdžių nėra. Čia bobutė tau papasakojo, ar krištolinį rutulį išsitraukei ir išbūrei, kad rūdija?

 

 

Galima ir mazda 6 be rūdžių atrasti. Mama važinėja su mazda 6, rūdys pradėjo lįsti tik po ~4 metų važinėjimo Lietuvoje. Dabar praėjus 5 metams dar tik nedideli židiniai ant arkų, bet bendrai paėmus, rūdžių laaabai nedaug dar.

Redagavo Tadas0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu Accordą. 2 metai pas mane, iš viso Lietuvoj nuo 2011 m. Rūdžių nėra. Čia bobutė tau papasakojo, ar krištolinį rutulį išsitraukei ir išbūrei, kad rūdija?

 

 

Galima ir mazda 6 be rūdžių atrasti. Mama važinėja su mazda 6, rūdys pradėjo lįsti tik po ~4 metų važinėjimo Lietuvoje. Dabar praėjus 5 metams dar tik nedideli židiniai ant arkų, bet bendrai paėmus, rūdžių laaabai nedaug dar.

O tu pavažinėk 4metus su Volvo (nedaužta) ir žiūrėk, kiek rūdžių bus. Nebus. Tai kodėl pirkti Mazda ir Mitsubishi, jeigu gali pirkti tinkamesnę mūsų keliams ir klimatui mašiną?

 

P.s. garbini Accordą tik dėl to, kad tokį turi. O aš Volvo neturiu. Ir BMW, ir Audi, ir VW neturiu. Tai kiek objektyviau matau situaciją šiuo atveju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitie Accordai praktiškai nerūdija, todėl ir kainas laiko. Gražesnis, komfortiškesnis ir mažiau tautinis Toyota Avensis analogas, kurios irgi kainuoja palyginus brangiai pagal savo metus dėl savo patikimumo ir pigumo eksploatacijoje. Kaip tik dabar žmonai/kelionėms ieškau kažko tokio patikimo japoniško, bet kai žinau, kad ta mašina pas mus neišsilaikys 10 metų, tai nematau reikalo permokėt 2k tik už nerūdijimą. Geriau paimsiu Mazdą 6, pavargsiu, bet rasiu be rūdžių, padarysiu antikoroziją, prižiūrėsiu kėbulą ir po kelių metų parduosiu už savikainą. Nes labai abejoju ar Avensis su Accordu kainuos savo 4-6k po 2-3 metų.

Na, rūdys, tai rūdys, net ir Lietuvoj kartais pasiseka Mazda 6 tvarkingą rasti. Žmonai/kelionėms benzino ieškosi?

 

Niekas negalvoja, kad nusidėrės iki 2500, todėl ir neskambina. 12 metų tokiam Accordui yra labai daug. Už 4000€ gali normalią mašiną nusipirkt ir net ne japonišką.

Tai aišku, nes "normalios" mašinos yra tik vokiškos :) /s

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, rūdys, tai rūdys, net ir Lietuvoj kartais pasiseka Mazda 6 tvarkingą rasti. Žmonai/kelionėms benzino ieškosi?

 

 

Tai aišku, nes "normalios" mašinos yra tik vokiškos :) /s

Dar vienas fanatikas :D su savo Toyota kibirėliu..

 

+obuolys.. :/

 

Volvo irgi vokiška? :D

Redagavo Ramūnas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu pavažinėk 4metus su Volvo (nedaužta) ir žiūrėk, kiek rūdžių bus. Nebus. Tai kodėl pirkti Mazda ir Mitsubishi, jeigu gali pirkti tinkamesnę mūsų keliams ir klimatui mašiną?

O kam man važinėti su Volvo, jeigu ir Hondoj rūdžių nėra?

Volvo irgi buvo tarp mano pasirinkimų, bet taip gavosi, kad buvo geras variantas Hondos, tai šitą ir turiu dabar.

 

P.s. garbini Accordą tik dėl to, kad tokį turi. O aš Volvo neturiu. Ir BMW, ir Audi, ir VW neturiu. Tai kiek objektyviau matau situaciją šiuo atveju.

Aš negarbinu Accordo. Aš puikiai žinau jo ligas ir bėdas. Tačiau, kitaip nei tu, aš žinau realią situaciją apie Accordus ir tavo pareiškimai 2500 eur už accordą, kad stipriai rūdija nuo Lietuvoje naudojamų druskų, yra mažų mažiausiai apgailėtini.

Panašiau, kad čia ne aš kažką garbinu, o tiesiog tamsta turit kažkokį nusistatymą prieš visus japonus, nors realioj situacijoj nesigaudot.

Redagavo Tadas0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam man važinėti su Volvo, jeigu ir Hondoj rūdžių nėra?

Volvo irgi buvo tarp mano pasirinkimų, bet taip gavosi, kad buvo geras variantas Hondos, tai šitą ir turiu dabar.

 

 

Aš negarbinu Accordo. Aš puikiai žinau jo ligas ir bėdas. Tačiau, kitaip nei tu, aš žinau realią situaciją apie Accordus ir tavo pareiškimai 2500 eur už accordą, kad stipriai rūdija nuo Lietuvoje naudojamų druskų, yra mažų mažiausiai apgailėtini.

Panašiau, kad čia ne aš kažką garbinu, o tiesiog tamsta turit kažkokį nusistatymą prieš visus japonus, nors realioj situacijoj nesigaudot.

Ne prieš visus :) Sony man patinka.

 

Niekas čia neapgailėtina su mano mąstymu, tiesiog racionaliai galvot reikia. Vakarų Europoj, pietuose - viskas OK su bet kokia mašina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip paprastas automobilio kaip transporto priemonės naudotojas paklausiu. Kodėl išvis taip bijoma tų rūdžių? Argi dažnas atvejis, jog būtent dėl rūdijimo automobilis tampa nebetinkamas eksploatacijai? Man atrodo kad yra kur kas svarbesnių grandžių, dalių ir mazgų, kurie žymiai greičiau gali užsilenkti nei automobilis surūdys iki tiek, kad bus nebetinkamas arba bent pavojingas vairuoti. Negi per 15 ar net 20 metų automobilis surūdija tiek, kad nebevažiuoja?:D

Negi viskas tik dėl išvaizdos? Kartais keistai atrodo rūdžių kaip prioriteto renkantis automobilį iškėlimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip paprastas automobilio kaip transporto priemonės naudotojas paklausiu. Kodėl išvis taip bijoma tų rūdžių? Argi dažnas atvejis, jog būtent dėl rūdijimo automobilis tampa nebetinkamas eksploatacijai? Man atrodo kad yra kur kas svarbesnių grandžių, dalių ir mazgų, kurie žymiai greičiau gali užsilenkti nei automobilis surūdys iki tiek, kad bus nebetinkamas arba bent pavojingas vairuoti. Negi per 15 ar net 20 metų automobilis surūdija tiek, kad nebevažiuoja?:D

Negi viskas tik dėl išvaizdos? Kartais keistai atrodo rūdžių kaip prioriteto renkantis automobilį iškėlimas.

 

nu matai, nelabai yra smagu vazinetis su surudyjusia masina :) cia nera smulkmena tikrai, koki gedima galima panaikinti, o ka su rudimis ? ir tos rudis kai ka laiks nuo laiko gadina poto :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas fanatikas :D su savo Toyota kibirėliu..

 

+obuolys.. :/

 

Volvo irgi vokiška? :D

Heh, dabar Sony naudoju, bet jo, toliau varyk savo klišėmis ir stereotipais :)

Volvo labai geros auto, bet sunkus atvejis rasti nedaug nuvažiavusią. Motorai irgi su savo problematika vos ne kur pažvelgsi. Bet bent jau nepūva kaip neprižiūrimas japonas

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu pavažinėk 4metus su Volvo (nedaužta) ir žiūrėk, kiek rūdžių bus. Nebus. Tai kodėl pirkti Mazda ir Mitsubishi, jeigu gali pirkti tinkamesnę mūsų keliams ir klimatui mašiną?

 

P.s. garbini Accordą tik dėl to, kad tokį turi. O aš Volvo neturiu. Ir BMW, ir Audi, ir VW neturiu. Tai kiek objektyviau matau situaciją šiuo atveju.

Kiekviena auto turi savo charakterį, savo opcijas, išvaizdą galu gale. Kiekvienas renkasi kas jam patinka. Auto neturi, bet viską žinai? Apie Volvų elektronikos bėdas turbūt irgi negirdėjai? Manau toliau diskutuot neverta.

 

 

Na, rūdys, tai rūdys, net ir Lietuvoj kartais pasiseka Mazda 6 tvarkingą rasti. Žmonai/kelionėms benzino ieškosi?

Benzas + dujos. Pirkti japoną dyzelį visiška nesąmonė. Užeik į mazdos forumą - daugelis temų apie dyzelių bėdas :)

 

Kaip paprastas automobilio kaip transporto priemonės naudotojas paklausiu. Kodėl išvis taip bijoma tų rūdžių? Argi dažnas atvejis, jog būtent dėl rūdijimo automobilis tampa nebetinkamas eksploatacijai? Man atrodo kad yra kur kas svarbesnių grandžių, dalių ir mazgų, kurie žymiai greičiau gali užsilenkti nei automobilis surūdys iki tiek, kad bus nebetinkamas arba bent pavojingas vairuoti. Negi per 15 ar net 20 metų automobilis surūdija tiek, kad nebevažiuoja?:D

Negi viskas tik dėl išvaizdos? Kartais keistai atrodo rūdžių kaip prioriteto renkantis automobilį iškėlimas.

Rūdžių bijoma todėl, kad kėbulas tai nekeičiama automobilio dalis. Gali pakeisti variklį, visą važiuoklę, elektriką, bet kėbulo jau nepakeisi. Rūdys kaip vėžys, jeigu prasidėjo, tai jų nebepanaikinsi, gali tik laikinai pristabdyti. O jeigu ant rūdžių numosi ranka, tai pradės rimtai pūti ir tai jau nebebus vien kosmetinis defektas. Gali pradėt tekėt vanduo į saloną, važiuoklė gali tiesiog iplyšti iš dugno, gali supūti kėbulo laikančioji konstrukcija, tada praeidamas TA gausi išvada "draudžiama eksploatuoti" ir daugiau šis auto niekada negalės praeiti TA Lietuvoje.

Nors jeigu rinktis ar patikima technika ar patikimas kėbulas - aš renkuosi technika. Nes niekada nebus taip, kad vieną rytą ateini prie mašinos ir niekur negali važiuot, nes ji per naktį supuvo. Jeigu kėbulą prižiūrėsi, tai netgi ta pati Mazda 6 tarnaus ilgai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Rūdžių bijoma todėl, kad kėbulas tai nekeičiama automobilio dalis. Gali pakeisti variklį, visą važiuoklę, elektriką, bet kėbulo jau nepakeisi. Rūdys kaip vėžys, jeigu prasidėjo, tai jų nebepanaikinsi, gali tik laikinai pristabdyti. O jeigu ant rūdžių numosi ranka, tai pradės rimtai pūti ir tai jau nebebus vien kosmetinis defektas. Gali pradėt tekėt vanduo į saloną, važiuoklė gali tiesiog iplyšti iš dugno, gali supūti kėbulo laikančioji konstrukcija, tada praeidamas TA gausi išvada "draudžiama eksploatuoti" ir daugiau šis auto niekada negalės praeiti TA Lietuvoje.

Nors jeigu rinktis ar patikima technika ar patikimas kėbulas - aš renkuosi technika. Nes niekada nebus taip, kad vieną rytą ateini prie mašinos ir niekur negali važiuot, nes ji per naktį supuvo. Jeigu kėbulą prižiūrėsi, tai netgi ta pati Mazda 6 tarnaus ilgai.

 

O ar gali LT sąlygom net neprižiūrima mazda surūdyti per 10-13 metų tiek, kad jau, kaip sakai, nepraeitų TA? Ir kiek dažnai taip gali atsitikti, kad reiktų labai bijoti?

Kad geriau kai gerai viskas, tame tarpe ir nerūdijimas - pilnai sutinku, bet kartais atrodo, kai tai prioritetu iškeliama:). Jei tiesiog dėl išvaizdos - viskas ok, bet va iš techninės pusės atrodo nepamatuotai sureikšminta baimė.

Tada dar toks apibendrinantis klausimas - ar verta bijoti rūdžių, jei nežadi laikyt senesnio nei 15 metų auto, ir jei išvaizda nėra svarbu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pavyzdys. Turėjau civiką idealiu kėbulu be rūdžių. Atidaviau seseriai. Ji per 3 metus kėbulą plovė tik kartą, ir tai čia buvo vasarą. Po trijų metų jau domkrato nepakiši, matėsi, kad šakė greit iškris.

Pats turiu tos pačios kartos civiką. Kebulą žiemą plaunu kartą per savaitę, vaškuoju. Po 3 metų nė rūdelės.

Spręsk pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ar gali LT sąlygom net neprižiūrima mazda surūdyti per 10-13 metų tiek, kad jau, kaip sakai, nepraeitų TA? Ir kiek dažnai taip gali atsitikti, kad reiktų labai bijoti?

Kad geriau kai gerai viskas, tame tarpe ir nerūdijimas - pilnai sutinku, bet kartais atrodo, kai tai prioritetu iškeliama:). Jei tiesiog dėl išvaizdos - viskas ok, bet va iš techninės pusės atrodo nepamatuotai sureikšminta baimė.

Tada dar toks apibendrinantis klausimas - ar verta bijoti rūdžių, jei nežadi laikyt senesnio nei 15 metų auto, ir jei išvaizda nėra svarbu?

 

Čia kaip su dubeniu Skittles'ų, kur vienas iš jų nuodingas. Tikimybė numirt gal ir nedidelė, bet kokio velnio iš vis rizikuoti?

 

O paprastai pasakius, tai nesurudijusi mašina yra geriau už surudijusią. Tai žmonės ir renkasi tai, kas geriau. Tik nesuprantu, kodėl taip įnirtingai nori kitus įtikinti, kad tas, kas blogiau, nėra taip ir blogai…

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekviena auto turi savo charakterį, savo opcijas, išvaizdą galu gale. Kiekvienas renkasi kas jam patinka. Auto neturi, bet viską žinai? Apie Volvų elektronikos bėdas turbūt irgi negirdėjai? Manau toliau diskutuot neverta.

Neturiu japono, Audi, BMW, Audi ir Volvo. Ar kur minėjau, kad neturiu mašinos? :)

 

Per 10 metų Mazda6 gali supūti tikrai be vargo, jeigu visus tuos metus Lietuvoj važinėji (ar kitoj druskingoj šaly).

 

Pažiūrėkit į Afriką ir ten važinėjančias 40+ metų mašinas. Matosi, kad druskos nelabai ten yra. Arba į kokios Maltos autoparką.

 

Keistai jūs čia puolat mane. Taigi žmogus pasibėdavojo, kad nori kosminių pinigų už mašiną, bandžiau grąžinti žmogų į realybę, kad ta mašina tokia mylina ir brangi tik jam, o ne pirkėjui. Per paskutinį pusmetį 3 pažįstami pirko mašinas (pigias, 4000-7000eur) ir nė vienas nė nežiūrėjo skelbimuose ekploatuotų Lietuvoje. Štai ir priežastis, kad "rinkoje Accordai tiek kainuoja", bet pamiršta paminėt, kad nevažinėtų Lietuvoje rinkoje.

 

P.s. TA surūdijusios mašinos nepraeina ir dėl pėsčiųjų saugumo. Jeigu yra rizika, kad per artimiausius 2 metus rūdys pažeis kėbulą kiaurai, jis gali sužaloti pėsčiąjį kontakto (avarijos) metu.

 

Papildysiu Autopliuso rezultatais: peržiūrėjau 2004-2005 Accordus, na, pasistengus, galima būtų parduoti už 3500. Labai pasistengus. O norint parduoti greičiau, kainą teks nuleisti iki 3000 ar mažiau. Ir nereikia svajonėse gyvent apie 4000+€.

Redagavo Ramūnas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui, Ramūnai ir Stanley, įtikinot, išsiploviau ryte mašiną, nors ir ne Mazda :D.

 

Labiau į temą. Kokia situacija su tokiais - http://autoplius.lt/skelbimai/nissan-leaf-hecbekas-2013-elektra-4573501.html arba http://autoplius.lt/skelbimai/nissan-leaf-hecbekas-2014-elektra-4694509.html ? Ar jie remontuojami ir už porą papildomų tūkstančių eurų galima turėt pilnai kokybišką aparatą ar jau beviltiška?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturiu japono, Audi, BMW, Audi ir Volvo. Ar kur minėjau, kad neturiu mašinos? :)

 

1. Per 10 metų Mazda6 gali supūti tikrai be vargo, jeigu visus tuos metus Lietuvoj važinėji (ar kitoj druskingoj šaly).

 

2. Pažiūrėkit į Afriką ir ten važinėjančias 40+ metų mašinas. Matosi, kad druskos nelabai ten yra. Arba į kokios Maltos autoparką.

 

3. Keistai jūs čia puolat mane. Taigi žmogus pasibėdavojo, kad nori kosminių pinigų už mašiną, bandžiau grąžinti žmogų į realybę, kad ta mašina tokia mylina ir brangi tik jam, o ne pirkėjui. Per paskutinį pusmetį 3 pažįstami pirko mašinas (pigias, 4000-7000eur) ir nė vienas nė nežiūrėjo skelbimuose ekploatuotų Lietuvoje. Štai ir priežastis, kad "rinkoje Accordai tiek kainuoja", bet pamiršta paminėt, kad nevažinėtų Lietuvoje rinkoje.

 

4. P.s. TA surūdijusios mašinos nepraeina ir dėl pėsčiųjų saugumo. Jeigu yra rizika, kad per artimiausius 2 metus rūdys pažeis kėbulą kiaurai, jis gali sužaloti pėsčiąjį kontakto (avarijos) metu.

 

Papildysiu Autopliuso rezultatais: peržiūrėjau 2004-2005 Accordus, na, pasistengus, galima būtų parduoti už 3500. Labai pasistengus. O norint parduoti greičiau, kainą teks nuleisti iki 3000 ar mažiau. Ir nereikia svajonėse gyvent apie 4000+€.

1. Taip, Mazda 6 gali ir daug greičiau supūti, jei neprižiūrėsi. Bet dar neteko matyti nei vieno papuvusio Accordo. O Toyotos išvis nerūdija jeigu kėbulas nebuvo pažeistas. Todėl negali sakyt, kad reikia pirkti vokietį, nes visi japonai pūva. Pažiūrėk BMW - beveik visi daugiau ar mažiau parūdiję. 3-7 m. senumo VW, Fordų jau nemažai yra parūdijusių ar pakeltais dažais nuo aliuminio. Laikai keičiasi.

 

2. Pagrindinė priežastis dėl ko Lietuvoj mašinos pūva tai, kad pas mus žiemą kelius barsto žvyru, kuris atidaužo dažus ir antikorozinę dangą. Po to kelių niekas nevalo ir pastoviai važiuoji per druskos ir purvo košę. O dar kažkoks ###### paskleidė mitą, kad neva žiemą mašinų plaut negalima ir visi važinėja pusę metų apsilipinę mašinas druska.

Vokietijoje mašinos rūdija mažiau, nors ten ant kelių barsto žymiai daugiau druskos. Bet barsto ją gryną, sniegas ištirpsta, vanduo nubėga ir jeigu daugiau kritulių nebus, tai visą žiemą ir važiuosi sausu asfaltu. Lenkijoj tas pats.

 

3. Kaina skiriasi nuo variklio, komplektacijos ir būklės. Jeigu Accordas dyzelis, tai jie nieko nekainuoja, nes niekam jų nereik. O jeigu koks Type-S, tai jie kainas laiko ir už 4k net nesvajok. Taip pat turbūt pats žinai, kad kai parduodi gali ir už 3k neparduot, o kai perki, tai gali ir už 5k nerast.

 

4. Jeigu išoriškai yra kiauryminis prarūdijimas, tai nepraeina kaip tu sakai dėl pėsčiųjų saugumo. Bet čia nebaisu, gali užšpakliuot, nudažyt ir tada praeis. Tačiau jeigu yra išpuvusi kėbulo laikančioji konstrukcija - TA jau nebepraeis niekada, nes tų vietų virint negalima. Nebent pamatysi prieš einant TA, suvirinsi, praeisi antikorozija ir nesimatys, kad buvo virinta.

 

P.S. Nuo kada žodis d.e.b.i.l.a.s keiksmažodis? :D

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Taip, Mazda 6 gali ir daug greičiau supūti, jei neprižiūrėsi. Bet dar neteko matyti nei vieno papuvusio Accordo. O Toyotos išvis nerūdija jeigu kėbulas nebuvo pažeistas. Todėl negali sakyt, kad reikia pirkti vokietį, nes visi japonai pūva. Pažiūrėk BMW - beveik visi daugiau ar mažiau parūdiję. 3-7 m. senumo VW, Fordų jau nemažai yra parūdijusių ar pakeltais dažais nuo aliuminio. Laikai keičiasi.

 

4. Jeigu išoriškai yra kiauryminis prarūdijimas, tai nepraeina kaip tu sakai dėl pėsčiųjų saugumo. Bet čia nebaisu, gali užšpakliuot, nudažyt ir tada praeis. Tačiau jeigu yra išpuvusi kėbulo laikančioji konstrukcija - TA jau nebepraeis niekada, nes tų vietų virint negalima. Nebent pamatysi prieš einant TA, suvirinsi, praeisi antikorozija ir nesimatys, kad buvo virinta.

1. Turiu tokią pažįstamą, kuri turi Lietuvoj pirktą Mazdą 6 nuo 2005 metų. Nerasit nei vienos rūdelės ant kėbulo. Prižiūrima iki dabar pas oficialų atstovą. Gal vis gi ne mašinoj problema?

4. Bullshit. Nepraeita technikinė, virinta ir tada praeita (galinio tilto tvirtinimas). Prisiknisa tada, kada dvi kairias rankas turintys žmonės virina.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...