Pereiti prie turinio

Istorija kaip prarasti 15 000LT.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Rašau ne tam, kad sulaukti dėmsio, tieiog norisi papsakoti istorija kurioje daug pasimokiau ir gal kam nors jinai bus tikrai įdomi.

 

2014 Gruodį pardavus savo Opel Astra (2007 reg.) tą pačią dieną įsigijau tikrai nuostabų automobilį (tuo metu taip galvojau) Opel Insignia (2010 reg.). Automobilis buvo prižiūrėtas tiek išorėje tiek viduje Rida ~130 000km... Istorijoje nerodė jokių auto įvykių ir servizas buvo atliekamas laiku. Prisiskaičiau, kad automobilis buvo 2009 geriausias automobilis kažkurioje kategorijoje todėl buvau tikras, kad perku gera automobilį... Kitą dieną gryžęs namo nuvariau į serviza ir kaip visi pasikeičiau filtrus ir tepalus. Laimingas važinėjau keleta dienų, Tačiau ilgai laukti nereikėjo ir prasidėjo užburtas ratas problemų... Užsidegė variklio lemputė (susinervinau.. Juk tik prieš keketą dienų nusipirkau...!) Nuvarau į servizą kur tvarkydavau ex Astra.. ir servizo darbuotojo pirmi žodžiai buvo, kad Insignia nelabai geras pasirinkimas.. prijungėm prie kompiuterio parodė gan nemažai klaidų kurios buvo susijusios su sensoriais (system too lean bank1 sensor2) ir kažkokios su oro patekimu problemos. Kadangi nevažiavau į labai brangų servizą todėl ir darbuotojai nebuvo labai nusimanantys apie naujus automobilius įpač apie elektroniką in sensorius (bet aš jais pasitikėjau)

Taigi prasidėjo sensorių keitimas. Problema didžiausia, kad bank1 sensor2 gan sunku suprasti kuris yra tas sensorius ir tarpusavyje mechanikai sunkiai sutarė kurį reikėtų keisti... Tad keitėme viena tada antra tada trečia ir t.t.... didžiausia problema, kad dėvėtų rasti nelabai pavyko todėl teko pirkti visus naujus, taip švaistėsi kan nemaži pinigai (bet tikėjausi pasikeisiu ir važinėsiu iki senatvės, but IN YOUR DREAMS MDF) prasidėjo dar didesnės problemos ir visada man mechanikai sakydavo jau dabar tikrai sutvarkysim ir važinėsi be problemų, bet dažniausiai variklio lemputė gryždavo pakeliui namo (5min kelio..) trumpam nusprendžiau pasiilsėti ir nevaryti į tą servizą, nes daugiau laiko automobilis praleisdavo servize negu kelyje.. Nes automobilis važiavo be problemų tik lemputė degė (beje kartais dingdavo bet retai..)

Taigi po keletos savaičių nusprendžiau, kad reikia susitvarkyti iki galo jeigu pradėjau tai užbaigsiu ir džiaugsiuosi puikiu automobiliu.. bet ryte atsikeliu padanga nuleista, kaip pasirodė atsarginė net ne nuo šito automobilio nuvažiuoju su kiaura padanga iki montavimas balansavimas užsidedu kita padanga varau ieškoti nusipirkti atsarginia tinkama (ateičiai...), dėvėtos rasti neįmanoma, naujos kainuoja keletą 100(nepamenu tiksliai) tad nepirkau tuo metu, nes jau buvau pavarges nuo problemų ir pinigų švaistymo į orą... Sekanti diena nuvažiavus y garąžą išgirdau keista garsą ir duslintuvo pasirodė gofra (ar kažkas tokio) kiaura keitė visą vamzdį pinigai vėl... išsprendęs šias problemas gryžau vėl prie sensorių problemos ir vėl automobilis kiekvieną dieną servize kiekvieną dieną degnostiką kiekvieną dieną kainuoja.. Kai sensorių pagaliau radome ir sutvarkėme ilgai netrukus elektra pradėjo streikuoti kiek labiau....(nuo vilko ant meškos..) Auto pradėjo kartais nesikurti pasukus rakčiuką dingsta visą elektra ir jokio sukimo... Pakeičiau imobilaizerį starterį ir net spynelę, tačiau su kiekviena diena vis sunkiau kūrėsi ir po ~dviejų savaičių automobilis nebesikūrė tik užstūmus važiavo... Taigi aplėkaiu puse miesto elektrikų visiems duodamas šansą pabandyti surasti problemą tačiau veltui, visi atsakė panašiai, kad patikrino viską kas susija su starterio elektra viskas kaip nauja ir puiku tačiau problemos neranda bandyta keisti viskas po kelis kartus tačiau jokio rezultato nebuvo...

Sunkus momentas beveik naują automobilš atiduoti į laužyną, bet kotokių variantų neturėjau. Taičau radau žmogų kuris tuo užsėma ir jis man pasiūlė nebloga kainą sąkėsi jis, kad užsėma automobilių detalėmis tad pardaviau aš jam už 8000lt. Balandžio mėn 2015... Likimo šio automobilio nežinau, galbūt jisai rado problemą, galbūt jau visos detalės po Europa išbarstytos...

 

Taigi apie 3-4 mėnesius turėjau, apie 3-4 mėnesius tvarkiau, apie 3-4 dienas pasidžiaugiau.. ir kai skaičiuoju savo pelną deje gaunu -15 000lt~

 

 

 

Atsiprašau už rašybos klaidas...

 

Dėkui už jūsų laiką, tikiuosi kamnors buvo įdomu paskaityti...

 

Prašau komentaruose nekomentuokite ką turėjau daryti ar galėjau, viską labai puikiai pats suprantu, kas buvo taip ir netaip..

 

 

Geros dienos draugai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nori kad naujas automobilis myletu tave, veži į oficialų Opel servisa jei toks yra. Jei jau tokios bėdos reikėjo iškarto ten vešti.. Nors ten brangiau būtųm pats stupaues manau :)

 

Pas mane jau senas, 2000m bmw, vežu į Krastą, Arba kitą žymų servisa kur vien už tepalų keitimus palieku po 135€ O čia 2010..

 

Tik va šiandieną buvau nuvežes į šiaip paprasta servisa diagnostika padaryt. Tai nutebau, vienas ratą suka darbuotojas kitas ausim klauso.. :) Paprašius bent variklio pagalves patikrinti tai nusimuilino nuo to.. Maži pinigai bet į balą

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai koks vis delto ten buvo daviklis ?

Gali but, kad masina buvo su pasleptais defektais, bet skaitant man susidare ispudis, jog remontui buvo leidziama per daug pinigu. Taip remontuojant, remonto kaina bus tukstantine bet kokiai masinai. Pirma vis tik reikia tiksliai issiaiskinti gedimo priezasti, o paskui pirkineti detales. Jei nenustato gedimo - vaziuoti pas kita specialista.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir iš ko čia reikia pasimokinti? Kas buvo taip ir netaip pagal tave?

 

Aš juk niekur nerašau, kad reikia iš kažko pasimokinti. Forumo skiltis vadinasi "ne į temą" rašau istorija ir kam įdomu tas diskutuoja ir skaito. kam ne tam ne.

 

Pagal mane viskas buvo ne taip tikriausiai pamačius, kad mechanikai nėra pakankamai profesonalūs, reiktų ieškoti geresnių specelistų kurie iškarto žinos ką daryti arba pasiūlys nevarkti ir parduoti... Vienintelis geras sprendimas turbūt buvo parduoti ir nebevarkti toliau tikėdamasis, kad bus geriau.. Nes daugiau nervų padedi ant tokių automobilių negu, kad naudos gauni.. Nurašiau šiuos nuostolius kaip nepavykęs pirkinys, pagalvojus nėra dar čia taip baisu žmonės ir didesnes sumas praranda...

 

Tai koks vis delto ten buvo daviklis ?

Gali but, kad masina buvo su pasleptais defektais, bet skaitant man susidare ispudis, jog remontui buvo leidziama per daug pinigu. Taip remontuojant, remonto kaina bus tukstantine bet kokiai masinai. Pirma vis tik reikia tiksliai issiaiskinti gedimo priezasti, o paskui pirkineti detales. Jei nenustato gedimo - vaziuoti pas kita specialista.

 

Kiekvieną kartą mechanikai buvo užtikrinti, kad problema rasti tiksliai ir bus geriau, kaip ir rašiau sakydavo važiuosi be problemų ir aš tikrai tikiu.. Nes jūs būtumėte matę jų veidus kai aš vis gryždavau atgal... kaip daug mechanikų man sakė tokių prastų variantų retai būna tikrai.. mašina neskendusi... kaip keletas mechanikų sakė galimybė yra jog automobilis buvo policijos nupirkta aukcione ir netvarkingai atjungta visa policijos sistema... Bet tai tik spėjimas... problema nebuvo rasti...

 

Sutaupei pirkdamas dėvėtą, o dabar verki, nesuprantu.

Net maximoje prastų vaisių pasitaiko.

 

 

Deje niekas čia neverkia. Aš tam žmogus kuris ją nupirko už 8000lt net Jack Daniels bonke padovanojau, kad jis man tą problemą nuo galvos nuėmė. Gaila tik pinigų kažkiek, nes galėjau juos močiutei duoti ar benamių gyvūnų prieglaudai paaukoti.. Bet juk niekada nežinai kaip bus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzeline masina geriausiai pirkti lengvai dauzta. Tada bent jau matai ka perki ir matai tikra automobilio rida. Pats visada sau perku tik dauztas, su rida iki 60000-80000 km

Esu kazkada pirkes sau dauzta subkompaktines klases masina, baltos spalvos, triju duru ir be kondicionieriaus - cia pats pigiausias variantas :)

Redagavo ramunas77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas, kas per diagnostika, kad meistrai nezino kuri davikli keist? Na jeigu neidentifikuoja tiksliai kuris, visada galima viena is ju atjungti ir ziureti kaip keiciasi klaidos kodas/aprasymas. Taip ir issiaiskini kuris...

 

Manau cia labiau meistru nekompetencija negu "dideles" problemos. Prie ko cia ta immobilaizieri keist, jeigu masina uztempus uzsikuria. Jeigu buti immo, jis viska blokuotu ir tu niekaip neuzkurtum. Visumoj turbut kazkokio kontakto nebuvo ir tiek, o tu viska keitei... Drauges Focusui 2009m buvo, kad is ryto masina nebesikure - starteris suko bet neima, ir ant skydelio uzrasas "netvarkingas variklis", ir immobilazierio lempute kaip pakvaisusi mirksi. Po keleto ilgesniu sukimu nustojo ir starteris sukt, masina nebedare nieko. O gedimas buvo uzpuves imobilaizerio (berods) saugiklis, negavo sroves, neuzmaitino kazko ir neleido kurti. Pakeitus saugikli masina vel kuresi be problemu. Tvarkymo kaina 30 centu, aisku neskaitant traliuko iki garazo... Visada reikia pradeti nuo paprastu dalyku.

 

p.s. gofra per 130k manau neprakiura :D nepasiseke ir su masina ir su meistrais.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>. Problema didžiausia, kad bank1 sensor2 gan sunku suprasti kuris yra tas sensorius<...>

Tai kad į Google įvedus daugiau mažiau aišku, kuris čia sensorius - https://www.google.lt/search?q="bank1+sensor2".

Redagavo CR1M1N4L
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Temos autoriau, nepyk, bet paanalizuosiu tavo situaciją. Čia labiau skirta ne tau, o visiems.

 

1. Didžiausia klaida buvo, kad pirkai mašiną ne pasitikrinęs pas specus. Netgi perkant auto už 500€ reikia viską patikrinti, ką jau kalbėt apie 4m. senumo, už tokią kainą ir dar lietuvišką.

 

2. Per daug pasitikėjai istorija. Jeigu oficialiai nieko blogo neužfiksuota - nereiškia, kad to nebuvo. Su tokiom bėdom mašina galimai buvo skendusi arba degusi. Nors ir šiaip Opeliai niekada nepasižymėjo patikima elektronika.

 

3. Jeigu servisas patikimas, tai dar nereiškia, kad jie gali taisyti viską. Jau vien iš diagnostikos buvo galima spręsti, kad tai ne jų kompetencijoje. Taigi ne kokių 98m. auto, kur darant diagnostiką kažkas dar gali būti neaišku, tereikia tinkamų prietaisų ir išmanymo toje markėje. Jeigu gaila pinigų važiuoti pas Opelį, tai yra ne ką blogesnių meistrų (neretai ir geresnių), kurie iš karto pasakys visas problemas ir jų sprendimus ir nereikės spėlioti kiekvieną kartą. Reikėjo tiesiog panaršyti Opelių forumus - ten tokių pilna.

 

4. Atvažiavus į servisą ir parodžius problemą - meistrai turi savarankiškai diagnozuoti ir pašalinti gedimą ir prisiimti už tai atsakomybę. Jeigu po jų darbo gedimas nedingsta - tai yra jų klaida ir už pakartotinį remontą tau mokėti nereikia. Nebent jie tave iš anksto įspėjo, kad nėra užtikrinti dėl to ir atsakomybės neprisiims, jeigu remontas nepasiteisins.

 

5. Bet kuris duslintuvų meistras (o ne universalus servisas) būtų pakeitęs kitą gofrą, galbūt pritaikęs nuo kito automobilio, remontas būtų kainavęs keliasdešimt €.

 

6. Įdėjęs skelbimą į autogidą/autopliusą ir aprašęs problemą būtum pardavęs tikrai brangiau nei už trečdalį vertės. Žmonės variklius, transmisijas, visą elektros instaliaciją keičia, o čia dėl kelių gedimų skaityk į sąvartyną išmetei.

 

 

Išvada: Reikia žiūrėti ką perki ir kur remontuoji. O tokių dalykų kaip pasisekė/nepasisekė nebūna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neisijauskit per daug kritikuodami temos autoriu - reikia save isivaizduoti kito zmogaus vietoje. Kiekvienas gali pakliuti i tokia situacija. Tie vadinami perekupai pridaro visokiu nesamoniu, suremontuoja kuo pigiau. Po to buna sunku surasti tikrasias problemu priezastis.

As pats esu kazkada pardaves perdaryta angliska Toyota Avensis - meistrai perdare nelabai sekmingai, paliko daug pasleptu bedu. Po perdarymo dar pats menesi vargau (ir jau nebenorejau net matyti tos masinos), kad davesti masina iki tokios bukles, kad butu imanoma parduoti. Sutvarkiau stabdziu stiprintuva (meistrai to nesugebejo), bet vis tiek liko daug pasleptu trukumu, kurie po kurio laiko eksploatacijos turejo pasirodyti

Redagavo ramunas77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na ne kiekvienas visose srityse gabus ir sugeba suktis, keitei ta keitei ta tai jai matai kad pakeitus jokios naudos tai vezi detale atgal i srota ir sakai kad netiko nu reik moket sneketis ir tartis ;] taip pat per gyvenima is patirties per laika susirandi gerus patikimus meistrus kaip sakant atsirenki kur kas yra pats ir kita karta jau bus lengviau nes tiem patiem abejoju ar veztum kita masina tvarkyt :) draugelis irgi turejo opel vectra 2004m. tai kai pardave papasakojo kad visus miesto meistrus jau pazysta :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprantu kai automobilis 15 metų senumo, tada gali tvarkyti garažuose, kur tarkim pigiau, nors ir tokio senumo auto jau turi daug elektronikos ir reikalauja išmanymo, o dabar kai tiek sumokėta pinigų už auto ir nenuvažiuota į autorizuotą opel servisa tai kažkas nesuprantamo.

 

Pats turiu Opel, buvo tokia problema, kad trumposios šviesos dingo vienos pusės. Galvoju gal xenon blokelis, nuvarau į arčiausiai namų esantį servisą, užtrunka pusdienį kol nustato, kad bėda daug rimtesnė, neateina srovė iš vieno kompo, reikia jį keisti. Už naują užsiprašė 2000 Lt, arba ieškoti dėvėtą bet būtent nuo tokios pat komplektacijos auto, kitaip kažkas neveiks, klausiu konkrečiai kokio to kompo reikia, kokie kodai ar dar kažkas, nieko negali pasakyt. Aišku nusprendžiu pasitikrinti kitur. Randu per forumus autorizuotą ir gerus atsiliepimus turintį servisą. Paskambinu ir man jau telefonu pasako, kur problema, kad nereikia keisti kompo, o užtenka jame kažką perlituoti, su visais darbais kaina 200 Lt, aišku čia daugiau darbas nei pačios detalės kainavo. Vat ir buvo pamoka, kad geriau brangiau sumokėt už darbą, bet važiuot ten kur gerai pažįsta turimą auto ir išmano ką daro, nes kai keičia viską iš eilės ir spėlioja gaunasi daug brangiau ir daugiau nervų kainuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...