Pereiti prie turinio

Klausimelis del mašinos kuro sanaudu


Rekomenduojami pranešimai

Nesiginčysiu kas geriau, nes čia asmeninis pasirinkimas. Bet kas čia per nesąmonė, kad dyzelis smirda? Jums ką, sėdint dyzeliniame automobilyje, jaučiasi smarvė? Nebent jūs stovit lauke prie išmetimo vamzdžio ir uostot...

Ir purtymosi praktiškai nesijaučia ant naujesnių variklių.

 

Aš suprantu, kad kai turi išankstinį nusistatymą prieš dyzelius pradedi matyti nebūtus trūkumus, bet gal nereikia perlenkti lazdos.

 

P.S. pats sakykim esu neutralus kuro atžvilgiu. Ir tie ir tie su savais trūkumais.

Redagavo Tadas0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Benzinas yra komfortas uz kuri susimoki pildamas daugiau kuro.

Dyzelis yra ekonomija, aukoji komforta uz galimybe sutaupyti.

Jokia dyzeline masina nebus tokia komfortiska ar dinamiska kaip benzinine,ner cia ka kalbet :)

Kiekvienas renkasi pagal savo prioritetus.

Kadangi esam taupus ir racionalus, megstame dyzelius, kokia paklausa tokia ir pasiula. Joks uzsienietis nepirks dyzelio maldamasis po miesta, dyzelius pirks tie kurie vazineja tolimais atstumais. As daug nevazinedamas per metus maziausiai 30k prasuku, reik but naiviam jog tiketi, kad dyzeline masina atvaryta is uzsienio ir senesne nei 5 metu bus su 200k rida, nebent dauzta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kitiems nesmirda - ok, galbūt jau priprato. Šiukšlininkai irgi prie kvapo pripranta...

Man asmeniškai beveik kiekviename dyzeliniame auto smirda, ypač kai išlipi laukan. Arba kai degalinėje pistoletą į ranką paimi - tada pusę dienos tave tas kvapas lydės.

O purtosi visi 4 cilindrų varikliai, net ir benzinai, bet dyzeliai labiau. Tokia jau ta variklio konstrukcija - negali jis susibalansuot visiškai.

 

Jokia dyzeline masina nebus tokia komfortiska ar dinamiska kaip benzinine,ner cia ka kalbet :)

Dėl šito tai nesutiksiu, galingesni dyzeliai traukia gan neblogai plius čipo pagalba galima tos galios juntamai pridėt. Bet iš kitos pusės kai pažiūri kiek tas galingas dyzelis valgo, tai nebematai jame ekonomijos. Ir po čipo dažniausiai neretai pradeda byrėt viskas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kitiems nesmirda - ok, galbūt jau priprato. Šiukšlininkai irgi prie kvapo pripranta...

Man asmeniškai beveik kiekviename dyzeliniame auto smirda, ypač kai išlipi laukan. Arba kai degalinėje pistoletą į ranką paimi - tada pusę dienos tave tas kvapas lydės.

O purtosi visi 4 cilindrų varikliai, net ir benzinai, bet dyzeliai labiau. Tokia jau ta variklio konstrukcija - negali jis susibalansuot visiškai.

 

 

Dėl šito tai nesutiksiu, galingesni dyzeliai traukia gan neblogai plius čipo pagalba galima tos galios juntamai pridėt. Bet iš kitos pusės kai pažiūri kiek tas galingas dyzelis valgo, tai nebematai jame ekonomijos. Ir po čipo dažniausiai neretai pradeda byrėt viskas...

 

Na juk yra kaina. Paimi tos pacios kainos dyzeli ir panasios kainos benza, gauni kur kas galingesni benzinini motora su geresne komplektacija ir t.t. As kalbu apie naujus automobilius, antrine rinka daznai issikreipia, bet velgi issikreipia i ta pacia puse, dyzelis antrineje rinkoje dar labiau pabrangsta lyginant su tuo kiek paipidomai buvo uz ji sumoketa perkant nauja auto.

Kaip pvz ieskojau automobilio, ziurejau i skoda superb, tokios pacios kompeltacijos dyzelinis auto kainuoja vidutisniskai 3-4k eur daugiau uz tokio pat galingumo benzinini. Na bet pavaziuokit su 1.4 tsi ir su 2.0tdi, tylus komfortiskas automobilis pries traktoriuka :) uz ta pacia 2.0tdi kaina iseina 2.0 tsi su vos ne dvigubai daugiau galios. Tik i viena pilsim daug i kita mazai. Jeigu vaziuosiu iki 30k i metus pirksiu benza, jeigu virs pirksiu dyzeli vien tam kad sutaupyciau pinigu pildamas kura, tikrai ne tam kad ji cipuot ar kitokias nesamones daryt, kad ale trauktu geriau.. ir neapgaudinesiu saves, kad dyzeli pirkau del to kad jis man labiau patinka, pirkau del to, kad sutaupyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Na dėl sveikumo tai nesuprasi, bet aš iš dalies už tai, kad kenkia dujos, vis nuolat išlenda tai kokia babina tai dar kažkas su varikliu, aišku, automobilis senas, bet vistiek.

 

Bent jau komforto atžvilgiu tai benzininės mašinos taip pat pirmauja, aš palyginus labai mikštai važinėju, įsėdus į 1,9 tai jau jauties kaip traktoriui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dėl sveikumo tai nesuprasi, bet aš iš dalies už tai, kad kenkia dujos, vis nuolat išlenda tai kokia babina tai dar kažkas su varikliu, aišku, automobilis senas, bet vistiek.

 

Bent jau komforto atžvilgiu tai benzininės mašinos taip pat pirmauja, aš palyginus labai mikštai važinėju, įsėdus į 1,9 tai jau jauties kaip traktoriui.

 

Rasydamas zodi komfortas turejau omenyje kiek placiau nei minkstas vaziavimas.

Ar automobilis dyzelinis ar benzininis pakabos minkstume tas neturi jokios itakos. Atskirais atvejais sportiskesnes versijos eina su standesne vaziuokle ir nera skirtumo ar tai benzas ar dyzelis.

Sportine pakaba gali pasirinkti pirkdamas nauja automobili ir jokio skirtumo ar jis bus 1.4tsi su 90kw ar 3.0 dyzelis su simtuastuom kw :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stanley, tai va butent su DPF filtrais ir nedumina. Kam tada sakyti, kad visi? Jeigu neiperki siuolaikinio dyzelio ir negali jo islaikyt, tai nereiskia kad jie "######". Tokia nuomone gali pasilaikyt sau, o ne brukt kitiem kaip uz gryna piniga. Isvis, koki tu kvapa islipes is dyzelines masinos jauti? Jokio ten kvapo nera, jeigu masina tvarkinga. Del pacio kuro smarves - visi degalai smirda, neisimtis ir benzas. Zinoma daug kam benzo kvapas malonus - kaip ir narkomanui klijai. Ir siaip, pilkis kura normaliose degalinese kur yra pirstines ar bent jau pistoletai nekiauri ir nesmirdes tos rankos. Del purtymosi irgi nelabai pagavau esmes iki galo, - manau reikia ismokt pavaras tinkamai metyti ir niekas nesipurtys. Bent jau as su tokia problema nesusiduriu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau dujos babiną sugadino? :D :D Aš tada eisiu padangas prisipūsiu, gal nuo to geriau pradės valytuvai valyt :D

O kažkas nesusijusio? Kurą uždeginėja žvakės, duju ir benzino nei detonacija, nei pati degimo temperatūra nėra identiškos. Galvoji tai neatsiliepia nei laidams nei uždegimo ritei? manau klįsti

 

Rasydamas zodi komfortas turejau omenyje kiek placiau nei minkstas vaziavimas.

Ar automobilis dyzelinis ar benzininis pakabos minkstume tas neturi jokios itakos. Atskirais atvejais sportiskesnes versijos eina su standesne vaziuokle ir nera skirtumo ar tai benzas ar dyzelis.

Sportine pakaba gali pasirinkti pirkdamas nauja automobili ir jokio skirtumo ar jis bus 1.4tsi su 90kw ar 3.0 dyzelis su simtuastuom kw :)

pakaba gal ir tokia pat, bet visgi jaučiasi važiuojant. ir gan žymiai. važiavimo komfortą paminėjau tik kaip vieną dalyką. Dėl traukos, dyzeliai irgi labai smagūs , ypač kai turbo įsijungia. Ant laisvų, vėlgi benzas laimi. Plati tema, daug skirtumų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kažkas nesusijusio? Kurą uždeginėja žvakės, duju ir benzino nei detonacija, nei pati degimo temperatūra nėra identiškos. Galvoji tai neatsiliepia nei laidams nei uždegimo ritei? manau klįsti

 

 

Nesu inžinierius ar koks mechanikas, tad galit ir praleisti mano pranešimą.

 

pakalbėkim apie detonaciją, nes dėl jos greičiau koks stūmuoklis išlis pasisveikinti ar kita kokia metalinė dalis įskils, sulinks, suluš. Dujos kaip tik sumažina detonacijos tikimybę. Temperatūra kokia? Jei apie egt, tai standarte tikrai įtakos jokios nebus. Nebent gal esi kažką girdėjęs ir šiaip painioji dalykus, nes suspaustas oras įkaista ir padidina detonacijos tikimybę, tik dabar pačiam įdomu, kiek tai suspausto oro temperatūrai turi įtakos kuro rūšis..?

Rytoj galėsim pratęsti pokalbį, kai būsiu išsimiegojęs :)

 

beje, pats vairavęs/turėjęs 60%benz/dujos 30%benz 10%dyzelis, tai visom už dujas!

Eksploatacijos išlaidos minimalios, dabartinę auto pirkau su sumontuota įranga ir su ja pravažiuota 70kkm, nieko nebuvo daryta, ties 120kkm nuvariau, kad purkštukus patvarkytų, sumokėjau ~20€, dabar jau esu ~170kkm pravažiavęs ir kol kas daugiau nieko nedariau, bet jau nuo 5k apsūkų perjungia ant benzo, kas erzina, tai varysiu profilaktikai. Kitoj auto irgi po ~150kkm keičiau reduktorių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Na ir kiek laiko važinėji tu su dujom? Mano mašina prieš 10 metų pirkta lietuvoje (neeksplotuota lt) tada idėtos dujos , pirmus 5 metus tikrai viskas labai super, ten gal karta teko purkštukus patvarkyti. Bet paskutiniais metais dažniau problemos nei mašina tvarkinga. Kai viskas tvarkoje tai taip ir mašina smagi ir viskas gerai, ankčiau aišku budavo ten nedirddavo ant duju, trukčiojimai, sunkiai vesdavosi ir panašios problemos. Šiemet jau ir 3 uždegimo ritės keistos, reduktorius perrinktas, ir trauka dingdavo, ir su užkurimu problemos. Ir viskas su variklio skyrium / kuro sistema. Iranga irgi sensta. Tik mašina sutvarkyta buvo , po poros mėnėsio vėl pradėjo listi bėdos, dar nežiūrėjau kas , bet vėlgi mašina nebe ta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu nepamiršk kokią mašiną vairuoji. Pats kažkada turėjau Audi su tokiu varikliu ir taip pat buvo pastovios problemos. Visokie detonacijos, velenų padėčių davikliai, liambdos, oro srauto matuoklė ir t.t. Kai tik nuvažiuodavau į diagnostiką, tai vis naujų klaidų atsirasdavo. Draugas irgi tokią turėjo - irgi keikėsi. Ir čia dujos visiškai ne prie ko, pats variklis nenusisekęs. Paimk kokią seną silkę su 2.0-2.3 varikliu ir caro riuriko laikais įdėtom šlanginėm dujom - iki šiol važinėja ir bėdų nemato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Tas tiesa, kad klaidu milionai, pasijungus iškar min 15 klaidų meta :D ne nauja mašina, tačiau patinka man ji, labai minkštai važinėju ( ir pakaba nebyra), taip pat nors kw ir daug, bet nėra kažkoks žvėris. Prie geresnių laikų pasikeisiu manau mašiniuką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš perėjau ant dyzelinių su mintimis, kad daug riedėt, bet nereikėjo ir beieškant kitos auto sau ar kitiem, visad norėtųsi benzino ar kad ir su dujom, bet kad ir kaina nelabai ir būklės nesiskiria, įvertinus kad benzino visgi mažesnis resursas..

Aš nesuprantu - kas skleidžia tuos vėjus, kad benzinų atseit mažesnis resursas? Ar čia dėl to, kad visa sunkioji technika, busai, sunkvežimiai ir t.t. dyzeliniai? Į juos dyzelinius variklius deda dėl sukimo momento, o ne dėl resurso.

Dažnai tenka matyt užsilenkusius benzininius variklius? Man ne. Užtat užkalusių dyzelių pilna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nesuprantu - kas skleidžia tuos vėjus, kad benzinų atseit mažesnis resursas? Ar čia dėl to, kad visa sunkioji technika, busai, sunkvežimiai ir t.t. dyzeliniai? Į juos dyzelinius variklius deda dėl sukimo momento, o ne dėl resurso.

Dažnai tenka matyt užsilenkusius benzininius variklius? Man ne. Užtat užkalusių dyzelių pilna.

 

Na cia ne vejai, o tiesa.

Dyzelinis variklis turi kur kas didesni resursa del dyzelinio kuro tepimo savybiu, dyzeliniai motorai ir yra orientuoti i dideles ridas.

Apziurekite, kolega, mobile.de skelbimus, ten yra pilna dyzeliu su 600-800k ridomis, ko negaletum pasakyti apie benzinines masinas, 300k jau labai daug benzinui, o dyzelis prie tokios ridos dar tik ipuseja savo kelione :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

perskaičiau viską, idomi tema :D

Aš važinėju su senu bmw e39 3litrų, dyzelis.

Tai nuoširdžiai sakau, pirkau lengvai daužtą, ir nutrankytą iš prancūzijos kaimo iš ūkininko, žinau, nes pirkau pats tiesiogiai. Apsitvarkiau už 1000lt, iskaičiavau į pirkimo kainą.

 

Rida buvo 290k, pagal prancūzu dokumentus tapau antras tos mašinos savininkas.

Su ja jau važinėju du metus, ir nežadu keist, kodėl? Per tuos du metus nuvažiavau ~50k km ir vienintelė bėda kurią tvarkiau tai buvo rato traukė bei ratų suvedimas, daugiau jokių bėdų.

Kuro sanaudos, taupant ir važiuojant kaip pencininkui - 6-7l , gazuojant ir skubant kažkur 10-12litrų. Trasoj - ~5.

Visus būdus išmatavau pripildamas baką pilnai ir pasiekęs 100km ribą vėl pildamas pilnai.

 

Gal truputi bereikalo išsiplėčiau, bet jūs su savo tautovežiais guoliais kurie geria 10litrų dujų man juokus keliat, lygiai ta pati ekonomija, bet važiavimo ir konforto lygis visai kitas

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na cia ne vejai, o tiesa.

Dyzelinis variklis turi kur kas didesni resursa del dyzelinio kuro tepimo savybiu, dyzeliniai motorai ir yra orientuoti i dideles ridas.

Apziurekite, kolega, mobile.de skelbimus, ten yra pilna dyzeliu su 600-800k ridomis, ko negaletum pasakyti apie benzinines masinas, 300k jau labai daug benzinui, o dyzelis prie tokios ridos dar tik ipuseja savo kelione :)

 

Pas mane 1.6 benzinas jau 320K nuredejas, ir jokiu problemu nematau, manau kad dar 100k be problemu nuredes. Ka reiskia problemos, tai kad tepalo nei laso nevalgo. Trauka vis dar islikusi ir traukia pakankamai gerai kaip su tokiu varikliu.

Jeigu auto nepriziurimas jis ar dyzelis ar benzinas numirs ties 300k.

O kitas klausimas kodel numirsta auto dyzelines ar benzinines Lietuvoje, tai kad jau jos grizta nuredejusios virs 500k.

 

Nes asmeniskai as kai pirksiu auto is salono tai su ja ir vaziuosiu iki 400k, Tai uzsienyje tikrai taip ir vyksta.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo tas 2.9 dyzelis laikomas vienu patvariausiu dyzeliniu varikliu, netgi apdovanojimą yra gavęs. Taip kad džiaukis. Būtų koks bmw 2.0 - kalbėtum kitaip. Vos ne kas trečiam velenai lūžta. Bet čia kalbam apie patį variklį. O turbinos, siurbliai ir t.t. genda pas visus.

O kalkuliatorium matau nemoki naudotis - 10l dujų tai juntamai pigiau nei 8l dyzelio.

 

Pas mane Subaru 2.0 turbo, rida 300k, variklis kaip naujas, tepalų nevalgo nė lašo.

Honda 1.6, dujos įdėto nuo gimimo, rida 340k (galimai buvo atsukta), variklis kaip naujas.

BMW 2.5 prieš tai buvo naudojama slalome, dabar naudoju drifte (pastoviai variklis sukasi ant redlaino), rida ant skydelio 370k, variklis nė dūmelio neleidžia.

Kažkada turėjau darbinę mašiną civiką 1.6, buves policijos auto, rida 450k, visa mašina lavonas, o variklis kaip naujas.

Taip kad kol jūs ten teršiat orą važinėjant per servisus su savo traktoriais ir sakot, kad benzinas nenuvažiuos daugiau 300k - aš su savo dujinėm viryklėm maloniai nuvažiuosiu aplink pasaulį taupydamas pinigus.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka jus cia gincyjates trecia diena... Dyzelis yra geriau tik tais atvejais jeigu, labai daug vazineji, gauni kura pigiau nei degalines kaina, ir trecia jeigu dar tepalus ir kitas detales pigiau gauni, tai tada tikrai dyzelis yra ekonomiskiau. O visais kitais atvejais benzas arba benzas/dujos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nesuprantu - kas skleidžia tuos vėjus, kad benzinų atseit mažesnis resursas? Ar čia dėl to, kad visa sunkioji technika, busai, sunkvežimiai ir t.t. dyzeliniai? Į juos dyzelinius variklius deda dėl sukimo momento, o ne dėl resurso.

Dažnai tenka matyt užsilenkusius benzininius variklius? Man ne. Užtat užkalusių dyzelių pilna.

Nu jau iš tavęs to nesitikėjau... Taip, dyzeliai bendrai paėmus turi žymiai didesnį resursą. Ir mano aplinkoj, kas automobilius prižiūri, tačiau ir nevažinėja kaip pensininkai vis gi benzas gauna 4:0 rezultatu, jei kalbam apie variklio dideles problemas. Iš nieko užlinkusio dyzelio nesu matęs iš viso, jei atvirai. Tik savininkų klaidos priverčia dyzelį atiduoti paskutinį atodūsį. Aišku čia neįtraukiam visokių naujų vageno TDI ir senųjų japoškių dyzelių, kaip pvz, kur užtenka garsiau nusikosėt ir you ######ed up.

 

Ir reiktų atkreipti dėmesį į tai, kad daugelis dyzelinių motorų problemų atsiranda po didelės ridos, kurios dažniausiai benzinas net nepasiekia.

 

Bet, jei pirkti kasdienai automobilį ir maltis mieste trumpais atstumais, TIK benzas ar benzas/dujos. Jeigu pramini bent 15k km, vis gi vertėtų pagalvoti apie dyzelį.

 

Pats dabar važinėju su benzu ir ieškausi naujos auto. Vis gi pirksiu dyzelį, nes su juo smagiau važinėti mieste ir jam nelabai įdomu kaip tu stipriai pedalą spaudinėji, kai tuo tarpu benzui užtenka vieno rimtesnio tapkės spustelėjimo ir žiūrėk, tu jau nebetilpsi į vidutinės pilno bako sąnaudas nei per kur :D

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...