Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

http://www.delfi.lt/verslas/verslas/neveikia-elektroniniu-mokejimu-sistema-paysera.d?id=70341486

 

Trukdžiai ir lūžimai nestebina, tai būna ir dideliem bankam, bet kiek stebina direktoriaus atsakymas:

 

„Šiuo metu duomenų centras nepasiekiamas, administratoriai bando išsiaiškinti (gedimo priežastis). Nežinau šį momentą“, – DELFI sakė direktorius. Nežinodamas gedimo priežasties jis negalėjo pasakyti ir per kiek laiko jis bus ištaisytas.

 

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/neveikia-elektroniniu-mokejimu-sistema-paysera.d?id=70341486

 

 

Kaip rašo straipsnyje, problemos jau nuo penktadienio. Tikintis nukonkuruot bankus tai švelniai tariant šiek tiek per ilgai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pilnai sutinku, kad jis nežino, kodėl šiandien yra sutrikimai. Jeigu jis ne darbe, gi nepuls skambinti administratoriam, kurie tvarko problemas ir juos trukdyti, taip pailginant sutvarkymo laiką. Paskambins po to, kai bus ištaisyta. Visada yra prioritetas pirma sutvarkyti, o tik po to bendrauti su klientais. Nėra nieko blogiau, kai darbuotojai negali susikaupti dėl pašalinių trikdžių.

 

Klientų sujudimas per down'us yra absoliutus darbuotojų trukdymas. Geriau parašykite tiekėjui po to, kai jau veikia paslaugos. patikėkite, tikrai tiekėjai apie masinius down'us žino ir tikrai bus dėkingi, jog laisite jiems dirbti. Nesvarbu koks hostingo/vps/serverių tiekėjas, kur jis randasi ir panašiai, visur situacija ta pati.

Redagavo FLSHS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pilnai sutinku, kad jis nežino, kodėl šiandien yra sutrikimai. Jeigu jis ne darbe, gi nepuls skambinti administratoriam, kurie tvarko problemas ir juos trukdyti, taip pailginant sutvarkymo laiką. Paskambins po to, kai bus ištaisyta. Visada yra prioritetas pirma sutvarkyti, o tik po to bendrauti su klientais. Nėra nieko blogiau, kai darbuotojai negali susikaupti dėl pašalinių trikdžių.

 

Klientų sujudimas per down'us yra absoliutus darbuotojų trukdymas. Geriau parašykite tiekėjui po to, kai jau veikia paslaugos. patikėkite, tikrai tiekėjai apie masinius down'us žino ir tikrai bus dėkingi, jog laisite jiems dirbti. Nesvarbu koks hostingo/vps/serverių tiekėjas, kur jis randasi ir panašiai, visur situacija ta pati.

 

Iš tiesų, žodžiai teisingi, tik yra vienas BET. Trijų dienų trukdžiai mokėjimo sistemoms - labai daug. Jei mano e-parduotuvėje yra tik jų mokėjimo modulis, o konkurentas turi ir tiesioginį banklink - jis išloš labai daug, o aš prarasiu trijų dienų klientus. Be to, gali kristi ir mano įvaizdis. Ne paslaptis, kad jie labai aršiai išsireiškia prieš bankų mokesčius ir t.t., deklaruoja, kokie jie pigūs. Taip, jei kur kas pigesni ir jais naudojantis galima sutaupyti LAAAABAI daug, tik va čia jau ir pasimato pigumo pasekmės. Ilgesnis downtime, jokios informacijos klientams, žiniasklaidai. Bankai turi stipresnius IT skyrius ir kur kas geresnius viešųjų ryšių specialistus, todėl pasitikėjimais jais dar ilgą laiką bus didesnis.

 

Žiūrint iš kliento pusės, man vis dar patogiau apsipirkti parduotuvėje, kuri turi tiesioginį mokėjimą iš mano banko, be jokių tarpininkų. Paysera naudoju retai ir kai kyla problemos, jas išspręsti su jų atstovais labai sunku. Su bankais susikalbėti paprasčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų, žodžiai teisingi, tik yra vienas BET. Trijų dienų trukdžiai mokėjimo sistemoms - labai daug. Jei mano e-parduotuvėje yra tik jų mokėjimo modulis, o konkurentas turi ir tiesioginį banklink - jis išloš labai daug, o aš prarasiu trijų dienų klientus. Be to, gali kristi ir mano įvaizdis. Ne paslaptis, kad jie labai aršiai išsireiškia prieš bankų mokesčius ir t.t., deklaruoja, kokie jie pigūs. Taip, jei kur kas pigesni ir jais naudojantis galima sutaupyti LAAAABAI daug, tik va čia jau ir pasimato pigumo pasekmės. Ilgesnis downtime, jokios informacijos klientams, žiniasklaidai. Bankai turi stipresnius IT skyrius ir kur kas geresnius viešųjų ryšių specialistus, todėl pasitikėjimais jais dar ilgą laiką bus didesnis.

 

Žiūrint iš kliento pusės, man vis dar patogiau apsipirkti parduotuvėje, kuri turi tiesioginį mokėjimą iš mano banko, be jokių tarpininkų. Paysera naudoju retai ir kai kyla problemos, jas išspręsti su jų atstovais labai sunku. Su bankais susikalbėti paprasčiau.

 

Bet kurį banką gali nudosinti ir jokie IT departamentai nepadės. Duos 10Gbps ir bus smagu. Neužteks tiek? Kels srautą iki tiek, kiek užteks - nupūs su visa Lietuva. Tereikia tik noro ir priežasčių. Gali nors ir kiekvieną dieną, jei bus rimta šaika. Nenustebčiau, jei per oficialų pranešimą praneštu, kad buvo kažkokia ataka. O ka gali padaryti? Nelabai ką.

 

http://thehackernews.com/2016/01/biggest-ddos-attack.html

 

 

Beje, jau veikia!

Redagavo FLSHS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kurį banką gali nudosinti ir jokie IT departamentai nepadės. Duos 10Gbps ir bus smagu. Neužteks tiek? Kels srautą iki tiek, kiek užteks - nupūs su visa Lietuva. Tereikia tik noro ir priežasčių. Gali nors ir kiekvieną dieną, jei bus rimta šaika. Nenustebčiau, jei per oficialų pranešimą praneštu, kad buvo kažkokia ataka. O ka gali padaryti? Nelabai ką.

 

http://thehackernews...dos-attack.html

 

 

Beje, jau veikia!

 

Priežasčių visada galima atrasti, bet kažkaip retai mūsų šalyje veikiantys bankai susiduria su problemomis didesnėmis.

 

Na, dabar lauksim, ką praneš, įdomu sužinoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priežasčių visada galima atrasti, bet kažkaip retai mūsų šalyje veikiantys bankai susiduria su problemomis didesnėmis.

 

Na, dabar lauksim, ką praneš, įdomu sužinoti.

 

Bet kada gali bet kas atsitikti, niekas nuo to nėra apsaugotas. Prisiminkime, kaip delfi buvo dosinamas. Retai susiduria su problemomis, taip? Na bet tikrai jie nalabai ką galėjo padaryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kada gali bet kas atsitikti, niekas nuo to nėra apsaugotas. Prisiminkime, kaip delfi buvo dosinamas. Retai susiduria su problemomis, taip? Na bet tikrai jie nalabai ką galėjo padaryti.

 

Pilnai sutinku, su problemomis gali susidurti tiek e-bankai, tiek e-valdžios sistemos, tiek ir bet kuris privatus puslapis. Nuo turimų resursų priklausyti gali ir problemų dažnumas, ir jų sprendimo operatyvumas. Sutik, kad bankai labiau pasiruošę problemoms nei Paysera. Tai gali būti viena iš sudedamųjų dalių renkantis savo partnerį. Jei tai buvo DDOS, ok, menka bėda, bet jei bus nusiurbti user'ių duomenys ar sunaikinta informacija apie lėšas, tada jau bus blogiau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

„Yra problemų su duomenų masyvu. Pati geležis (serveriai ir duomenų kaupikliai), regis, veikia, duomenys nėra prarasti, bet vienas duomenų masyvas visiškai nepasiekiamas. Mūsų sistemos yra dubliuotos, bet dublis yra tame pačiame duomenų centre. Dėl problemų su duomenų masyvu nesuveikė ir jis. Nuotoliniu būdu problemų išspręsti nepavyko, todėl inžinieriai išvažiavo pasižiūrėti fiziškai. Yra keli nustatyti tokių bėdų sprendimo scenarijai, pasižiūrėsim, kuris geriausias ir laikotarpį nuo valandos iki kelių viskas sistemos turėtų būti atstatytos“, – aiškina p. Noreika.

 

Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/bankai-draudimas/2016/02/08/sutriko-payseros-veikla#ixzz3zZIvxE85

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pilnai sutinku, kad jis nežino, kodėl šiandien yra sutrikimai. Jeigu jis ne darbe, gi nepuls skambinti administratoriam, kurie tvarko problemas ir juos trukdyti, taip pailginant sutvarkymo laiką. Paskambins po to, kai bus ištaisyta. Visada yra prioritetas pirma sutvarkyti, o tik po to bendrauti su klientais. Nėra nieko blogiau, kai darbuotojai negali susikaupti dėl pašalinių trikdžių.

 

Klientų sujudimas per down'us yra absoliutus darbuotojų trukdymas. Geriau parašykite tiekėjui po to, kai jau veikia paslaugos. patikėkite, tikrai tiekėjai apie masinius down'us žino ir tikrai bus dėkingi, jog laisite jiems dirbti. Nesvarbu koks hostingo/vps/serverių tiekėjas, kur jis randasi ir panašiai, visur situacija ta pati.

 

Su tavimi nesutikčiau... Yra (tiksliau turėtų būti) aiškios procedūros ką tokiais kritiniais atvejais daryti ir kaip veikti. Visų pirma apie gedimą ir neveiksnumą turi būti informuoti klientai, tą gali padaryti įmonės darbuotojus kuris atsakingas už viešuosius ryšius. Tai yra tik vienas skambutis, kuris max gali trukti 1min. kad IT vadovas pasakytų: "Chebra, mes neveikiam, priežastis aiškinames, neveiksim dar tikrai kokias 2h, informuokit visus"

 

Viskas. Nuo čia niekas nieko netrukdo. IT darbuotojai toliau dirba savo darbą, niekas jų netrukdo. Klientai ramūs, nes jie žino/gavo žinutes, el.laišką, kad yra sutrikimų ir būtų mažiau triukšmo, negu tylėti nuo pat penktadienio.

 

O man kaip klientui yra svarbu kuo greičiau sužinoti kas vyksta su šita įmone, kuri surenka ir kaupia mano pinigus.

 

Todėl mano nuomone, visada IT darbuotojas pastebėjęs gedimą privalo pirmu numeriu pranešti savo vadovui, o anas savo ruožtu turi pasirūpinti, kad informacija nukeliautu reikiamais keliais. O tik tada IT darbuotojas ar Vyr. IT gali imtis priemonių.

Redagavo insidefuture
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tavimi nesutikčiau... Yra (tiksliau turėtų būti) aiškios procedūros ką tokiais kritiniais atvejais daryti ir kaip veikti. Visų pirma apie gedimą ir neveiksnumą turi būti informuoti klientai, tą gali padaryti įmonės darbuotojus kuris atsakingas už viešuosius ryšius. Tai yra tik vienas skambutis, kuris max gali trukti 1min. kad IT vadovas pasakytų: "Chebra, mes neveikiam, priežastis aiškinames, neveiksim dar tikrai kokias 2h, informuokit visus"

 

Viskas. Nuo čia niekas nieko netrukdo. IT darbuotojai toliau dirba savo darbą, niekas jų netrukdo. Klientai ramūs, nes jie žino/gavo žinutes, el.laišką, kad yra sutrikimų ir būtų mažiau triukšmo, negu tylėti nuo pat penktadienio.

 

O man kaip klientui yra svarbu kuo greičiau sužinoti kas vyksta su šita įmone, kuri surenka ir kaupia mano pinigus.

 

Todėl mano nuomone, visada IT darbuotojas pastebėjęs gedimą privalo pirmu numeriu pranešti savo vadovui, o anas savo ruožtu turi pasirūpinti, kad informacija nukeliautu reikiamais keliais. O tik tada IT darbuotojas ar Vyr. IT gali imtis priemonių.

 

Teoriškai? Jo, sutinku. Praktiškai? Reikia šaltų nervų. Jei vadovas yra vietoje, jis tikrai žinos, paklausti gyvai gali labai greitai. O jeigu ne, galbūt nespėjo dar susisiekti ar atsakingas žmogus nesusisiekė. Galima diskusijas vesti be galo, be krašto, bet retai viskas vyksta pagal planą, nebent tai būtų planuojamas downtime. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pilnai sutinku, kad jis nežino, kodėl šiandien yra sutrikimai. Jeigu jis ne darbe, gi nepuls skambinti administratoriam, kurie tvarko problemas ir juos trukdyti, taip pailginant sutvarkymo laiką. Paskambins po to, kai bus ištaisyta. Visada yra prioritetas pirma sutvarkyti, o tik po to bendrauti su klientais. Nėra nieko blogiau, kai darbuotojai negali susikaupti dėl pašalinių trikdžių.

 

Klientų sujudimas per down'us yra absoliutus darbuotojų trukdymas. Geriau parašykite tiekėjui po to, kai jau veikia paslaugos. patikėkite, tikrai tiekėjai apie masinius down'us žino ir tikrai bus dėkingi, jog laisite jiems dirbti. Nesvarbu koks hostingo/vps/serverių tiekėjas, kur jis randasi ir panašiai, visur situacija ta pati.

Įsikišiu, nes užkliuvo šis sakinys. O ką daryti tokiu atveju, jeigu pats serverio administratorius net nepastebėjo, jog buvo downtime kol jam pats neparašiau? O atsakymą po kurio laiko gaunu "man viskas veikia puikiai". :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsikišiu, nes užkliuvo šis sakinys. O ką daryti tokiu atveju, jeigu pats serverio administratorius net nepastebėjo, jog buvo downtime kol jam pats neparašiau? O atsakymą po kurio laiko gaunu "man viskas veikia puikiai". :)

 

Tokiu atveju reikia rinktis kompanijas, kurios monitorina :) Visos rimtos kompanijos monitorina savo duomenų centrus. Aišku jeigu sutrikimas tik TAVO, tada, žinoma, reikia informatuoti. Jei absoliutus visos infrastruktūros down, tada patikėkite, tikrai mato :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriškai? Jo, sutinku. Praktiškai? Reikia šaltų nervų. Jei vadovas yra vietoje, jis tikrai žinos, paklausti gyvai gali labai greitai. O jeigu ne, galbūt nespėjo dar susisiekti ar atsakingas žmogus nesusisiekė. Galima diskusijas vesti be galo, be krašto, bet retai viskas vyksta pagal planą, nebent tai būtų planuojamas downtime. :)

 

Kazkoks labai jau nevykes argumentas siekiant pateisinti tokia komunikacija su klientais:) Jei tai rimta imone, tai netgi nereiketu kvestionuoti jie turi saltus nervus ar ne. Galu gale ne is oro jie uzdirba pingus, o klientai juos sunesa. PaySera laiko mano pinigus ir as maziausiai is ju vadovo noriu isgirst tokius zodzius kaip: "Nieko nezinau". Isivaizduok koks aziotazas kiltu jeigu vieni didziausiu banku taip pasielgtu, puse lietuvos suskubtu pinigus issimti (o pavyzdziu jau yra buve).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų, žodžiai teisingi, tik yra vienas BET. Trijų dienų trukdžiai mokėjimo sistemoms - labai daug. Jei mano e-parduotuvėje yra tik jų mokėjimo modulis, o konkurentas turi ir tiesioginį banklink - jis išloš labai daug, o aš prarasiu trijų dienų klientus. [..] Ilgesnis downtime, jokios informacijos klientams, žiniasklaidai. Bankai turi stipresnius IT skyrius ir kur kas geresnius viešųjų ryšių specialistus, todėl pasitikėjimais jais dar ilgą laiką bus didesnis. Žiūrint iš kliento pusės, man vis dar patogiau apsipirkti parduotuvėje, kuri turi tiesioginį mokėjimą iš mano banko, be jokių tarpininkų. Paysera naudoju retai ir kai kyla problemos, jas išspręsti su jų atstovais labai sunku. Su bankais susikalbėti paprasčiau.

 

Jei būtų šeštadieni lūžę kurio nors banko banklink, labai abejoju, kad būtum gavęs greitesnį support. Greičiausiai būtų tekę laukti darbo dienų, kad pašalinti problemas.

Paysera minėjo, kad negalėjo informuoti klientų, nes jų duomenys buvo nepasiekiami. Per žiniasklaidos puslapius pranešimai, kad sistema neveikia ėjo nuo ryto.

Dėk kliento pusės prieš savaitė dariau tyrimą apie klientų pasitikėjimą el. parduotuvėmis ir apmokėjimo galimybėmis. Daugelis klientų nesupranta ar jie moka tiesiogiai ar per tarpininkus, tad nėra viskas taip blogai kaip pieši.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paysera firmos vadovo mąstymas ir stilius atspindi 97'-05' metus. Tikras "Direktorius" :))

Vien pažiūrėjus į jų dizainą, tai hmmm. Kaip kompanija su tiek klientų gali tokį siaubingą dizainą naudoti? Taip pat ta jų naudojama anglų kalba yra grynai "baltish".

Jie vis kalba apie išėjimą į tarptautines rinkas.. ne, to nebus niekada. Atsidarius jų puslapį viskas aišku tampa :)

 

Jiem sekasi, nes jie kol kas yra monopolis. Gi 99,99% klientų lietuvių.. arba emigrantai.

 

Bet jau ateina į rinką nauji žaidėjai ir dar jų daugės.

Manau Paysera žvaigždė už keletos metų užges..

 

Na bet čia tik mano asmeninė nuomonė.

Aišku visos įmonės turi didesnių ar mažesnių bėdų.. netgi pats Paypal.

Redagavo European
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

Paysera firmos vadovo mąstymas ir stilius atspindi 97'-05' metus. Tikras "Direktorius" :))

Vien pažiūrėjus į jų dizainą, tai hmmm. Kaip kompanija su tiek klientų gali tokį siaubingą dizainą naudoti? Taip pat ta jų naudojama anglų kalba yra grynai "baltish".

Jie vis kalba apie išėjimą į tarptautines rinkas.. ne, to nebus niekada. Atsidarius jų puslapį viskas aišku tampa :)

 

Jiem sekasi, nes jie kol kas yra monopolis. Gi 99,99% klientų lietuvių.. arba emigrantai.

 

Bet jau ateina į rinką nauji žaidėjai ir dar jų daugės.

Manau Paysera žvaigždė už keletos metų užges..

 

Na bet čia tik mano asmeninė nuomonė.

Aišku visos įmonės turi didesnių ar mažesnių bėdų.. netgi pats Paypal.

 

 

Pritariu, į užsienį jiems nelabai, bet Lietuvoje manau bus sėkmingi ir toliau. Yra gerai žinomi, siūlo naudingų paslaugų, turi daug vartotojų. Vat nebent jei daug panašių puslapių atsirastų, o jie atnaujinimų nebedarytų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paysera firmos vadovo mąstymas ir stilius atspindi 97'-05' metus. Tikras "Direktorius" :))

Vien pažiūrėjus į jų dizainą, tai hmmm. Kaip kompanija su tiek klientų gali tokį siaubingą dizainą naudoti? Taip pat ta jų naudojama anglų kalba yra grynai "baltish".

Jie vis kalba apie išėjimą į tarptautines rinkas.. ne, to nebus niekada. Atsidarius jų puslapį viskas aišku tampa :)

 

Jiem sekasi, nes jie kol kas yra monopolis. Gi 99,99% klientų lietuvių.. arba emigrantai.

 

Bet jau ateina į rinką nauji žaidėjai ir dar jų daugės.

Manau Paysera žvaigždė už keletos metų užges..

 

Na bet čia tik mano asmeninė nuomonė.

Aišku visos įmonės turi didesnių ar mažesnių bėdų.. netgi pats Paypal.

 

Dizainas - skonio reikalas, nėra jau kažkoks baisus labai, nėra ir kažkuo labai geras. Tas pats paypal ilgą laiką labai senoviškai atrodė, dabar sumodernėjo tik ir tai kelia šiokių tokių nepatogumų.

 

Tiesą, sakai, visi turi bėdų, bet Paysera vargiai skuba jas spręsti, kalbu ne apie šį atvejį, bet apie skundus jų adresu, dažnai pasakoma - klientas pats kaltas ir t.t.

 

galit paaiskinti, kuo tas paysera pranasesnis uz komercinius bankus?

t.y. kokiais atvejais labiausiai apsimoka naudotis ju paslaugomis, kada neuzteka tureti tiesiog swed, seb ar kito komercinio banko saskaitos?

 

Įkainiais. Jie yra ganėtinai maži, lyginant su komerciniais bankais. Pavedimai, gavimai, ypač kai kalba eina apie skirtingus bankus. Jei surenki pinigus (el. parduotuvė ar pan.) - dar labiau pasijaučia mažesnių įkainių nauda.

 

Pritariu, į užsienį jiems nelabai, bet Lietuvoje manau bus sėkmingi ir toliau. Yra gerai žinomi, siūlo naudingų paslaugų, turi daug vartotojų. Vat nebent jei daug panašių puslapių atsirastų, o jie atnaujinimų nebedarytų.

 

Sėkmingi bus tol, kol neatsiras geriau. O į užsienį... Teorinė tikimybė yra, bet praktiškai tai nėra populiaru, jie vargiai pasiūlys geresnes sąlygas nei dauguma bankų (ne visur bankai brangūs), jais mažai kas pasitikės, kažkokių galimybių stebuklingų irgi netikiu, kad pasiūlys (pvz. PayPal pririšo prie savęs žmones, nes tai dažnai vienintelis būdas atsiskaityt eBay).

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įkainiais. Jie yra ganėtinai maži, lyginant su komerciniais bankais. Pavedimai, gavimai, ypač kai kalba eina apie skirtingus bankus. Jei surenki pinigus (el. parduotuvė ar pan.) - dar labiau pasijaučia mažesnių įkainių nauda.

 

tai tiesiog susikuri pas juos saskaita, isinesi pinigu ir naudoji iprastai ar ten yra kazkokiu niuansu, kuriuos tureciau zinot?

Redagavo ka0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...