Pereiti prie turinio

BMW e90 pirmas automobilis


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, taigi ruošiuosi pirkti pirmąją mašiną ir pirminis variantas butų sedanas BMW E90 320d 2005-2007m 120kw.

 

Tai norėčiau paklausti ar 320d 120kw variklis yra patikimesnis už naujesnį 130kw? Ar patikima automatinė dežė ir ar užtektų 5000-6000eur sumos tvarkingui variantui rasti vokietijoje?

Ir aplamai ar tai būtų geras pasirinkimas ieškant pirmo auto? (antrinis variantas lexus is2 220d)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būk bent vienas originalus lietuvis ir nenusipirk BMW kaip pirmo auto. :) Vis tiek lakstysi, apskritai praktiškai bet koks BMW yra per daug galingas, o ypač nepatyrusiam vairuotojui ir dar kai perki žiemos laikotarpiu. :) Nereikia tau nei tiek kW, nei per daug galingo variklio, vis tiek klevui nemažai apribojimų.

Redagavo SofteriZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būk bent vienas originalus lietuvis ir nenusipirk BMW kaip pirmo auto. :) Vis tiek lakstysi, apskritai praktiškai bet koks BMW yra per daug galingas, o ypač nepatyrusiam vairuotojui ir dar kai perki žiemos laikotarpiu. :) Nereikia tau nei tiek kW, nei per daug galingo variklio, vis tiek klevui nemažai apribojimų.

 

Na nežinau 120 kw jau tampa kasdieniniu kilowatu skaičiumi, 320 - ekonomiškas, geras automobilis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano pirma mašina irgi yra E90, prieš 2 metus nusipirkau tik benzą ir mechaną, tai dabar gailiuosi, kad ne dyzelį ir ne automatą, nes gan nemažos kuro sąnaudos, bet pati mašina tikrai liuks.

 

Tvarkingi variantai, su normalia komplektacija prasideda nuo 6500 eur.

 

Labai atkreipk dėmesį į komplektaciją ir nenusipirk pliko varianto be teliko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būk bent vienas originalus lietuvis ir nenusipirk BMW kaip pirmo auto. :) Vis tiek lakstysi, apskritai praktiškai bet koks BMW yra per daug galingas, o ypač nepatyrusiam vairuotojui ir dar kai perki žiemos laikotarpiu. :) Nereikia tau nei tiek kW, nei per daug galingo variklio, vis tiek klevui nemažai apribojimų.

Durnas pasakymas, viskas išmokstama, kW tikrai ne per daug, žiemą jeigu ne kaime važinėji ir normalios padangos visiškai jokio skirtumo, jis geresnį sukibimą turės su kelių dėl savo sistemų nei koks kibiras be nieko. Pats pirkau kaip pirmą automobilį normalų, ne laužą ir n metų važiuota su juo. Jei proto nėra ir su kibiru gali lakstyt virš galimybių ribų.

 

 

Btw už 6k galima rast gerą 2l dyzeli

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu auto specialistas, bet kaip pirmos masinos RWD tikrai nesiūlyčiau pirkti. Nors metus pavažinėk su FWD ar dar geriau AWD, negalinga, pamatysi kas kaip, kokie realūs poreikiai tau bus, beveik garantuotas, kad pasiekis tie poreikiai ateityje. Iš pradžių taip atrodo kad noris galingos, prabangios, bet atitinkamai kaip klevui kur tu tą galią panaudosi, ir pagalvok ar turėsi pakankamai pinigų išlaikymui. Visgi manau pradžioje norėsi važinėti visur ir visada tai pagalvok kiek gali sau tai leisti. O ir valdymas visai kitas RWD yra, žiemą tikrai sudėtingiau. Vėliau tokie prisiperka be patirties, ir žiūri kad jau į sieną ar stotelę įlėkęs. Pažiūrėkim, kiek įskrenda galingų, RWD auto ir kiek negalingų "kibiriukų". wink.gif

Mano pasiūlymas būtų įsigyti hečbeką, dyzeliuką, iki ~90kw. Audi A3 8p, VW Golf V, Seat Leon, Ford Focus Mk2.

Pats kaip pirmą mašiną turėjau 66kw dyzeliuką dar universalą, prasukau su juo daugiau nei 50 000km, ir buvau tikrai patenkintas, kaip pirma mašina savo laiku. Ir eksplotacija pigi, ir degalinių klientas retas, ir galios tikrai užteko, gi klevui yra apribojimų daug, na nebet planuoji vistiek skraidyti 130+ greičiais, tada taip, e90 geras variantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blemba baikit siai dienai 120kw dyzeli vadinti galingu :]

Tai nera galingas automobilis ir butent puikiai tinkamas jaunuoliui su nedidele kisene.

 

Visada galima bekti i krastutinumus pirkti golfa ar audi a4, jie bus ekonomiskesni ir t.t., bet ar del to verta viska aukoti.

 

Prabuskit zmogus neperka 4,4 benzino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blemba baikit siai dienai 120kw dyzeli vadinti galingu :]

Tai nera galingas automobilis ir butent puikiai tinkamas jaunuoliui su nedidele kisene.

 

Visada galima bekti i krastutinumus pirkti golfa ar audi a4, jie bus ekonomiskesni ir t.t., bet ar del to verta viska aukoti.

 

Prabuskit zmogus neperka 4,4 benzino.

 

Kaip čia pasakius... galima įvairiai vadinti, tas "galingas" tai nesakau, kad kaip lenktyninis bolidas, bet pakankamai galios turi tikrai, taip pat ir tas trečiuko svoris nėra toks jau didelis, 1,4k kg. Bet manau, čia mūsų požiūriai nesutaps, mano supratimu, klevui tinkamas paprastas "kibiriukas", o ir išeitų naujesnis tikrai, pvz Astra kokia už e90 kainą 2012+ metų gali gauti wink.gif Įgavus patirties ir apie kažką 100+kw mano nuomone galima žiūrėt. Na čia mano subjektyvi nuomonė tiesiog.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei ieskai dyzelio, tai tikrai E90 bus geriau uz IS220d, su jais daug problemu.

Kai lavonas už kuo pigiau perkamas, tai ir prasideda nusišnekėjimai ir paranojos dėl D-CAT motorų.. :)

Kazi kiek klevui draudimas su tiek kw kainuos :D

Baik tu, bus tėvukai įkinkyti, o apie kasko nebent post factum pagalvos :)

Blemba baikit siai dienai 120kw dyzeli vadinti galingu :]<..>

O kaip vadinti? silpnu? Mieste neįmanoma 60km/h judėti su silpnesniu? Į užmiestį išvis geriau su silpnesniu nevažiuoti? :)

Kas čia "šiai dienai" yra kitaip nei prieš dešimtmetį realiai? Kelių kokybė stipriai geresnė? Agresijos levelis užsikeltas kely?

 

Mano pasiūlymas temos autoriui pirkti išsvajotą draiverio etaloną tik savo galimybes susivokti su "silpnu" RWD ir tikiuosi, kad liks bent pinigų naujoms tikrai geroms padangoms, kad stotelės ar grioviai nekentėtų.

Durnas pasakymas, viskas išmokstama, kW tikrai ne per daug, žiemą jeigu ne kaime važinėji ir normalios padangos visiškai jokio skirtumo, jis geresnį sukibimą turės su kelių dėl savo sistemų nei koks kibiras be nieko. <..>

Kaip gali RWD, kurio praktiškai joks svoris nespaudžia su sistemomis, kurios slopina variklio galią, turėti geresnį sukibimą nei FWD "kibiras", kurio ratus spaudžia variklis, ašis etc.? Gerai varai.

Mano pirma mašina irgi yra E90, prieš 2 metus nusipirkau tik benzą ir mechaną, tai dabar gailiuosi, kad ne dyzelį ir ne automatą, nes gan nemažos kuro sąnaudos, bet pati mašina tikrai liuks.

 

Tvarkingi variantai, su normalia komplektacija prasideda nuo 6500 eur.

 

Labai atkreipk dėmesį į komplektaciją ir nenusipirk pliko varianto be teliko.

Tai kaip tik juk turėtų būti link draiverio etalono koks 330i ir dar mechaninė, ne bet kuriam klevui išspausti ir suvaldyti tokį žvėriuką :)

O be telikiuko jau žemiau plintuso? :unsure:

Na nežinau 120 kw jau tampa kasdieniniu kilowatu skaičiumi, 320 - ekonomiškas, geras automobilis.

Ta prasme, nes taip subjektyviai apspręsta, kad čia jau ta riba, kur dar nėra žemiau plintuso? :)

Būk bent vienas originalus lietuvis ir nenusipirk BMW kaip pirmo auto. :) Vis tiek lakstysi, apskritai praktiškai bet koks BMW yra per daug galingas, o ypač nepatyrusiam vairuotojui ir dar kai perki žiemos laikotarpiu. :) Nereikia tau nei tiek kW, nei per daug galingo variklio, vis tiek klevui nemažai apribojimų.

Neįmanoma. Peer pressure, paniatkės, "standartiniai, kasdieniniai" čia jau kW. Kaip po to reiks M3 vadelioti nusilupus klevą, jei nebus experienco su tokiais mizernais kW ant žiemos? Po to stotelės kentės :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blem dauguma jusu pasenot anksciau laiko, bachuriukui 18m, o siulot masinas kurias reiketu jo mamai siulyti.

 

Kai man buvo 18m mano tevas man su didziausiu noru butu nupirkes kregzde (tuo metu buvo kietas, brangus ir galingas automobilis), bet tiesiog neleido kisene, bet nebuvo kalbos, kad tai pergalingas, kad man reik 1,1 benzino ar pan.

 

Kada megautis gyvenimu jei ne jaunystei? Kai atsiras, seima, vaikai, namu ukis, tada gal jau ir galimybes neleis pirkti kokio nori auto, nes tai bus per mazas, tai nepatogus, tai dar kazkoks.

 

 

Yra pinigu, perki kas tau patinka ir nesuki galvos. Bus protingas ismoks vaziuot, bus durnas uzsimus.

 

Pradejot skaiciuot auto islaikima, sanaudas, draudimo kaina. O ar jusu to prase? Jis neatejo ieskoti pacio ekonomiskiausio ir geriausiu metu varianto uz turima biudzeta :]

Butumet seni pasakyciau, kad tiesiog kalba pavydas ir neispilditos jaunystes svajones, bet cia dauguma manau iki 25m, bet poziuris tai baisiau mano tevu.

 

 

P.S. forume negalima klausti dvieju temu apie automobilio pasirinkima ir sporta, nes cia baisu.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Durnas ir su dviračiu gali nusidaužti. Pats galvoju apie bmw pirkimą, tik akys krypsta į auto iš jav. Patarčiau ir temos autoriui pasižvalgyti, manau, tikrai galima sutaupyti ir už tas 6k galbūt net išeitų 2010m https://www.facebook.com/autoisjav/videos/1527367344013329/

Redagavo ovsas1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blem dauguma jusu pasenot anksciau laiko, bachuriukui 18m, o siulot masinas kurias reiketu jo mamai siulyti.

 

Kai man buvo 18m mano tevas man su didziausiu noru butu nupirkes kregzde (tuo metu buvo kietas, brangus ir galingas automobilis), bet tiesiog neleido kisene, bet nebuvo kalbos, kad tai pergalingas, kad man reik 1,1 benzino ar pan.

 

Kada megautis gyvenimu jei ne jaunystei? Kai atsiras, seima, vaikai, namu ukis, tada gal jau ir galimybes neleis pirkti kokio nori auto, nes tai bus per mazas, tai nepatogus, tai dar kazkoks.

 

 

Yra pinigu, perki kas tau patinka ir nesuki galvos. Bus protingas ismoks vaziuot, bus durnas uzsimus.

 

Pradejot skaiciuot auto islaikima, sanaudas, draudimo kaina. O ar jusu to prase? Jis neatejo ieskoti pacio ekonomiskiausio ir geriausiu metu varianto uz turima biudzeta :]

Butumet seni pasakyciau, kad tiesiog kalba pavydas ir neispilditos jaunystes svajones, bet cia dauguma manau iki 25m, bet poziuris tai baisiau mano tevu.

 

 

P.S. forume negalima klausti dvieju temu apie automobilio pasirinkima ir sporta, nes cia baisu.

Nereikia kliedesių apie extremumus iškart link 1,1. "Galingų" kregždžių buvo ir su 1,6 galios motorais, ypač compact'as, mėgęs ant šlapio vingiuotuose keliuose apsivynioti apie šalikėlėj augančius medžius.

Kokią šeimą reikia užsiveisti, kad e90 būtų jau būtų visiškai per mažas?

Mėgautis jaunyste ir kitam sakiny "bus durnas - užsimuš" (red. past.). Ok, enjoy.

Neprašė, kaip ir paruošimo eksploatacijai sąmatų, kas liečia "ilgaamžes" grandines tų tobulų N47 (ar M47? Nesu ant tiek bmw entuziastas) variklių, APD aptarnavimo kaštų - čia tik gėlytės, jei jau reikia pykti, kad bandoma apie sveiką protą užsiminti per civilinį ir kasko. Nes nu kam reikia to, ne? :)

 

Pataisymas dėl forumo temų - negalima prieštarauti nors vienu žodžiu bet kuriam auto temos kontekste jei tik kas nors bmw pamini - čia būtinas sektantinis pritarimas be jokių whataboutism'ų. Čia yra geriausia pasauly mašina, be jokių išlygų, bet kuriam kontekste, už bet kokį biudžetą. Tai yra ultimate draiverio mašina, kurios negalima nuvertinti nei per kur ir niekaip - tiesiog nėra geresnio daikto ant keturių ratų šitoj žemėj ir niekad nebus - va šitaip reikia auto temoj šitam forume rašyti ir kokiuose auto.Banginiuose.

Užbėgant kliedesiam už akių - ne, man absoliučiai neskauda ir realiai visiškai vienodai kas ką perka ir vairuoja.

 

Durnas ir su dviračiu gali nusidaužti. Pats galvoju apie bmw pirkimą, tik akys krypsta į auto iš jav. Patarčiau ir temos autoriui pasižvalgyti, manau, tikrai galima sutaupyti ir už tas 6k galbūt net išeitų 2010m https://www.facebook.com/autoisjav/videos/1527367344013329/

Rimtai galvoji, kad tas nuorodoj išeitų už 6k EUR? O apie sąžiningą atkėlimą ir to kaštus irgi nereikia rašyti, nes kažkas temoj "apie tai net neklausė"? :huh:

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Durnas ir su dviračiu gali nusidaužti. Pats galvoju apie bmw pirkimą, tik akys krypsta į auto iš jav. Patarčiau ir temos autoriui pasižvalgyti, manau, tikrai galima sutaupyti ir už tas 6k galbūt net išeitų 2010m https://www.facebook.com/autoisjav/videos/1527367344013329/

 

Aš asmeniškai įpirkčiau ir kur kas geresnį automobilį nei kad mąsto ovsas, jog kiekvienas siūlo pagal kišenę, bet pats pirkdamas pirmą savo automobilį rinkausi ne BMW, Porsche, Mercedes, nes man asmeniškai būtų buvę žiauriai gaila "nutarkuot" kažkur prabangesnį ar tuo labiau sportinį automobilį, nei kokį Opeliuką ar Fordą. Ypač kai dar tik esi išsilaikęs teises ir žinai, kad eismo įvykių rizika yra padidėjusi. Nebuvau tas, kur nesupranta ką daro kelyje ir niekur "neįbombinau", bet ir džiaugiaus savo pasirinkimu, nes vairavau ne kaip prisišikęs, o kaip ir normalus vairuotojas.

 

Aišku, kiekvienam savo. Nieko neturiu prieš BMW automobilius, yra tų minusų, bet pliusai mano manymu atperka tai, bet tiesiog pirmas automobilis mano galva turi būt toks, kurį nebūtų taip gaila netyčia "nubrėžt". Kita medalio pusė - kai turi kažką geresnio, labiau saugai ir vertini. Na, čia iš kurios pusės pažiūrėsi, apie tai ką verta rinktis ir vyksta diskusija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Rimtai galvoji, kad tas nuorodoj išeitų už 6k EUR? O apie sąžiningą atkėlimą ir to kaštus irgi nereikia rašyti, nes kažkas temoj "apie tai net neklausė"? :huh:

Tai kad neaišku už kiek nupirko, tai ką čia gali žinoti.

 

Aš asmeniškai įpirkčiau ir kur kas geresnį automobilį nei kad mąsto ovsas, jog kiekvienas siūlo pagal kišenę, bet pats pirkdamas pirmą savo automobilį rinkausi ne BMW, Porsche, Mercedes, nes man asmeniškai būtų buvę žiauriai gaila "nutarkuot" kažkur prabangesnį ar tuo labiau sportinį automobilį, nei kokį Opeliuką ar Fordą. Ypač kai dar tik esi išsilaikęs teises ir žinai, kad eismo įvykių rizika yra padidėjusi. Nebuvau tas, kur nesupranta ką daro kelyje ir niekur "neįbombinau", bet ir džiaugiaus savo pasirinkimu, nes vairavau ne kaip prisišikęs, o kaip ir normalus vairuotojas.

 

Aišku, kiekvienam savo. Nieko neturiu prieš BMW automobilius, yra tų minusų, bet pliusai mano manymu atperka tai, bet tiesiog pirmas automobilis mano galva turi būt toks, kurį nebūtų taip gaila netyčia "nubrėžt". Kita medalio pusė - kai turi kažką geresnio, labiau saugai ir vertini. Na, čia iš kurios pusės pažiūrėsi, apie tai ką verta rinktis ir vyksta diskusija.

Sutinku su tavimi, tačiau klevas klevui nelygus. Be to, gal jam už tas 6k ir yra prastesnė auto, kurios negaila įbrėžti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad neaišku už kiek nupirko, tai ką čia gali žinoti.

Realistiškai mąstant, apie 2010 ar naujesnį 328i iš už balos galima pamiršti už 6k. Ir čia neskaitant iki idealaus atkėlimo sau (kad nebūtų baisu kada priekiu kur nors įsibelsti ir nežūti vietoj), o ne perekūpinimui. Nereikia taip fantazuoti apie aukso kasyklas ten JAV aukcionuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Realistiškai mąstant, apie 2010 ar naujesnį 328i iš už balos galima pamiršti už 6k. Ir čia neskaitant iki idealaus atkėlimo sau (kad nebūtų baisu kada priekiu kur nors įsibelsti ir nežūti vietoj), o ne perekūpinimui. Nereikia taip fantazuoti apie aukso kasyklas ten JAV aukcionuose.

Na pvz ten toje nuorodoje, skardos sulankstytos priekyje, tai jas naujas sudėsi tiek tu, tiek perekupas. Airbagus, jei iššovę įsimesi, susidėjęs žinosi, kad turi. Ką mandriau gali padaryt, kad nežūtum vietoje?

Redagavo ovsas1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau E90 prieš 1,5 metų. 320 (120kW) 2007m, sedanas, mechaninė.

Nusipirkau už 5300€. Nusipirkęs pakeičiau visus diskus, kalades, išoperavo sklendes, viskas. Komplektacija buvo sport sedynės (veliūras), vairas ir važiuoklė. Nebuvo nei TV, odos ir kitų navarotų.

Privalumai - Xenon, klima, multifunkcinis sport vairas/

 

Prisipažinsiu, jog nuo senai mano svajonių mašina ir buvo būtent šis modelis, tik einantis nuo ~2008 metų Facelift.

Pakeičiau buferius, kapotą, bagažinės dangčius ir kitus dalykus, kad atrodytų, kaip Facelift modelis (žinau, kad atsiranda tokių komentarų, jog reikėjo iškart pirkti FL modelį, bet tuo metu biudžetas buvo toks, o viskas atėjo po truputuką, nieko nedažiau, viskas atitiko). Jokių M paketų ir kitų baxūro taškų priduodančių dalykų. Taip, tėtis padovanojo 24 gimtadienio proga M Motorsport R18 ratus (Style 193) su naujomis padangomis, svajojau apie tokius ir tokių išmatavimų dar niekad nesu turėjęs (didžiausi R16).

 

 

Niekados nesivaikiau variklio galios (šitos man per akis), niekad negalvojau apie jokius chipavimus ir niekad negalvosiu.

Per 1,5 metų nesu su šia mašina važiavęs 140km/h viršaus (autostradoje žinoma) ir dar NIEKADA nesu jos prievartavęs ar bandęs agresyviai važiuoti. Man mašina yra toks daiktas kurį reikia mylėti ir prižiūrėti, tada jis tvarkingai Tave nuveš nuo taško A iki taško B.

 

Tai antroji mano mano žiema su galu varomu, todėl nesenai nusipirkau naujas žiemines padangas, nes manau, kad tai labai svarbu saugiam važiavimui.

Tai pirmasis mano dyzelis. Turėjau Mazda 626 (1997m), Audi A4 (2000m), Golf 4 (1999m), Audi A6 (1997m) - visos Benzdas / Dujos. Puikios, negalingos mašinos.

 

Tik nereikia man jokių komenatarų, kad (Tu pavažinėk su 3l ir pajausi koks ten malonumas ir bla, bla). Kiekvieną dieną parvairuoju kolegos BMW 3l dyzelinį variklį su visais chipais ir kitais patobulinimais - tai ne man ir man neįdomu.

 

 

P.S Mašina drausta ant tėvuko, nes ant manęs visiškai neapsimokėjo ir neapsimokės.

Civilinis - ~120€ metams.

Kasko - 48€/mėn.

Eismo įvykių neturėjau.

Redagavo Tuskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau E90 prieš 1,5 metų. 320 (120kW) 2007m, sedanas, mechaninė.

Nusipirkau už 5300€. Nusipirkęs pakeičiau visus diskus, kalades, išoperavo sklendes, viskas. Komplektacija buvo sport sedynės (veliūras), vairas ir važiuoklė. Nebuvo nei TV, odos ir kitų navarotų.

Privalumai - Xenon, klima, multifunkcinis sport vairas/

 

Prisipažinsiu, jog nuo senai mano svajonių mašina ir buvo būtent šis modelis, tik einantis nuo ~2008 metų Facelift.

Pakeičiau buferius, kapotą, bagažinės dangčius ir kitus dalykus, kad atrodytų, kaip Facelift modelis (žinau, kad atsiranda tokių komentarų, jog reikėjo iškart pirkti FL modelį, bet tuo metu biudžetas buvo toks, o viskas atėjo po truputuką, nieko nedažiau, viskas atitiko). Jokių M paketų ir kitų baxūro taškų priduodančių dalykų. Taip, tėtis padovanojo 24 gimtadienio proga M Motorsport R18 ratus (Style 193) su naujomis padangomis, svajojau apie tokius ir tokių išmatavimų dar niekad nesu turėjęs (didžiausi R16).

 

 

Niekados nesivaikiau variklio galios (šitos man per akis), niekad negalvojau apie jokius chipavimus ir niekad negalvosiu.

Per 1,5 metų nesu su šia mašina važiavęs 140km/h viršaus (autostradoje žinoma) ir dar NIEKADA nesu jos prievartavęs ar bandęs agresyviai važiuoti. Man mašina yra toks daiktas kurį reikia mylėti ir prižiūrėti, tada jis tvarkingai Tave nuveš nuo taško A iki taško B.

 

Tai antroji mano mano žiema su galu varomu, todėl nesenai nusipirkau naujas žiemines padangas, nes manau, kad tai labai svarbu saugiam važiavimui.

Tai pirmasis mano dyzelis. Turėjau Mazda 626 (1997m), Audi A4 (2000m), Golf 4 (1999m), Audi A6 (1997m) - visos Benzdas / Dujos. Puikios, negalingos mašinos.

 

Tik nereikia man jokių komenatarų, kad (Tu pavažinėk su 3l ir pajausi koks ten malonumas ir bla, bla). Kiekvieną dieną parvairuoju kolegos BMW 3l dyzelinį variklį su visais chipais ir kitais patobulinimais - tai ne man ir man neįdomu.

 

 

P.S Mašina drausta ant tėvuko, nes ant manęs visiškai neapsimokėjo ir neapsimokės.

Civilinis - ~120€ metams.

Kasko - 48€/mėn.

Eismo įvykių neturėjau.

 

Atvirai kalbant, jei tavo šis pranešimas būtų buvęs automobilio skelbimas - jokių kitų variantų net nebeieškočiau. :D Šiais laikais gan sunku rast nesudrožtą automobilį ir žmogų NORMALIAI prižiūrintį savo automobilį, o kai paskambini visi jie "gerai prižiūrėjo", bet po to iš autoserviso nebeišlendi.

Redagavo SofteriZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau E90 prieš 1,5 metų. 320 (120kW) 2007m, sedanas, mechaninė.

Nusipirkau už 5300€. Nusipirkęs pakeičiau visus diskus, kalades, išoperavo sklendes, viskas. Komplektacija buvo sport sedynės (veliūras), vairas ir važiuoklė. Nebuvo nei TV, odos ir kitų navarotų.

Privalumai - Xenon, klima, multifunkcinis sport vairas/

 

Prisipažinsiu, jog nuo senai mano svajonių mašina ir buvo būtent šis modelis, tik einantis nuo ~2008 metų Facelift.

Pakeičiau buferius, kapotą, bagažinės dangčius ir kitus dalykus, kad atrodytų, kaip Facelift modelis (žinau, kad atsiranda tokių komentarų, jog reikėjo iškart pirkti FL modelį, bet tuo metu biudžetas buvo toks, o viskas atėjo po truputuką, nieko nedažiau, viskas atitiko). Jokių M paketų ir kitų baxūro taškų priduodančių dalykų. Taip, tėtis padovanojo 24 gimtadienio proga M Motorsport R18 ratus (Style 193) su naujomis padangomis, svajojau apie tokius ir tokių išmatavimų dar niekad nesu turėjęs (didžiausi R16).

 

 

Niekados nesivaikiau variklio galios (šitos man per akis), niekad negalvojau apie jokius chipavimus ir niekad negalvosiu.

Per 1,5 metų nesu su šia mašina važiavęs 140km/h viršaus (autostradoje žinoma) ir dar NIEKADA nesu jos prievartavęs ar bandęs agresyviai važiuoti. Man mašina yra toks daiktas kurį reikia mylėti ir prižiūrėti, tada jis tvarkingai Tave nuveš nuo taško A iki taško B.

 

Tai antroji mano mano žiema su galu varomu, todėl nesenai nusipirkau naujas žiemines padangas, nes manau, kad tai labai svarbu saugiam važiavimui.

Tai pirmasis mano dyzelis. Turėjau Mazda 626 (1997m), Audi A4 (2000m), Golf 4 (1999m), Audi A6 (1997m) - visos Benzdas / Dujos. Puikios, negalingos mašinos.

 

Tik nereikia man jokių komenatarų, kad (Tu pavažinėk su 3l ir pajausi koks ten malonumas ir bla, bla). Kiekvieną dieną parvairuoju kolegos BMW 3l dyzelinį variklį su visais chipais ir kitais patobulinimais - tai ne man ir man neįdomu.

 

 

P.S Mašina drausta ant tėvuko, nes ant manęs visiškai neapsimokėjo ir neapsimokės.

Civilinis - ~120€ metams.

Kasko - 48€/mėn.

Eismo įvykių neturėjau.

 

 

Kai savo e90 pardavinėsiu, panaudosiu tavo post'ą kaip skelbimą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau E90 prieš 1,5 metų. 320 (120kW) 2007m, sedanas, mechaninė.

Nusipirkau už 5300€. Nusipirkęs pakeičiau visus diskus, kalades, išoperavo sklendes, viskas. Komplektacija buvo sport sedynės (veliūras), vairas ir važiuoklė. Nebuvo nei TV, odos ir kitų navarotų.

Privalumai - Xenon, klima, multifunkcinis sport vairas/

 

Prisipažinsiu, jog nuo senai mano svajonių mašina ir buvo būtent šis modelis, tik einantis nuo ~2008 metų Facelift.

Pakeičiau buferius, kapotą, bagažinės dangčius ir kitus dalykus, kad atrodytų, kaip Facelift modelis (žinau, kad atsiranda tokių komentarų, jog reikėjo iškart pirkti FL modelį, bet tuo metu biudžetas buvo toks, o viskas atėjo po truputuką, nieko nedažiau, viskas atitiko). Jokių M paketų ir kitų baxūro taškų priduodančių dalykų. Taip, tėtis padovanojo 24 gimtadienio proga M Motorsport R18 ratus (Style 193) su naujomis padangomis, svajojau apie tokius ir tokių išmatavimų dar niekad nesu turėjęs (didžiausi R16).

 

 

Niekados nesivaikiau variklio galios (šitos man per akis), niekad negalvojau apie jokius chipavimus ir niekad negalvosiu.

Per 1,5 metų nesu su šia mašina važiavęs 140km/h viršaus (autostradoje žinoma) ir dar NIEKADA nesu jos prievartavęs ar bandęs agresyviai važiuoti. Man mašina yra toks daiktas kurį reikia mylėti ir prižiūrėti, tada jis tvarkingai Tave nuveš nuo taško A iki taško B.

 

Tai antroji mano mano žiema su galu varomu, todėl nesenai nusipirkau naujas žiemines padangas, nes manau, kad tai labai svarbu saugiam važiavimui.

Tai pirmasis mano dyzelis. Turėjau Mazda 626 (1997m), Audi A4 (2000m), Golf 4 (1999m), Audi A6 (1997m) - visos Benzdas / Dujos. Puikios, negalingos mašinos.

 

Tik nereikia man jokių komenatarų, kad (Tu pavažinėk su 3l ir pajausi koks ten malonumas ir bla, bla). Kiekvieną dieną parvairuoju kolegos BMW 3l dyzelinį variklį su visais chipais ir kitais patobulinimais - tai ne man ir man neįdomu.

 

 

P.S Mašina drausta ant tėvuko, nes ant manęs visiškai neapsimokėjo ir neapsimokės.

Civilinis - ~120€ metams.

Kasko - 48€/mėn.

Eismo įvykių neturėjau.

Stebėtinai retas labai adekvataus visomis prasmėmis vairuotojo komentaras.

 

Autostradoj pats kažin ar su tokia važiuojančia kentėčiau 140km/h pagal spidometrą geromis oro sąlygomis vasarą :)

 

Dėl draudimo - anksčiau ar vėliau vis tiek teks ant savęs draustis.

Kas dar dėl draudimo, nepamirškit, kad, nors ir draustų ant tėvuko, jei įrašytas klevas - suma neprastai šoktels. :)

Bet vis tiek nepasieks tokios sumos, kiek kainuotų ant savęs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atvirai kalbant, jei tavo šis pranešimas būtų buvęs automobilio skelbimas - jokių kitų variantų net nebeieškočiau. :D Šiais laikais gan sunku rast nesudrožtą automobilį ir žmogų NORMALIAI prižiūrintį savo automobilį, o kai paskambini visi jie "gerai prižiūrėjo", bet po to iš autoserviso nebeišlendi.

 

Man senelis šitą dalyką įskiepijo nuo vaikystės, jog mašiną ir kitą techniką reikia prižiūrėti. Pas mane seneliai tokie, kad po kelionės jie nuplauna kartu su močiute mašiną - žavu.

 

Tepalai ir kiti einami dalykai tai griežtai kas 15000/km arba kas ~metus.

Redagavo Tuskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...