Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Neatmeskim fakto, kad jis turėjo įvykį su šia auto ir dabar bando pasakyti, kad Stanley kažką pražiūrėjo. Be to autorius minėjo, kad automobilis buvo perdažytas. Nors ir audi centre, bet visgi ne gamykliškai, tai manau dėl to irgi galėjo pradėti rūdyti.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry, kiekvieno kliento neprisimenu, ypač forumo nickname.

Jeigu perkant sakiau, kad mašina nedažyta, o pasirodė kitaip, tai trūkumus pašalinsiu savo sąskaitą ar sutarsim kokią kompensaciją, netgi ir po tiek metų. Nors neįmanoma, kad būčiau praleidęs perdažytą kėbulą.

Mano darbas nėra nupirkti būtent nedažytos mašinos. Tikrinant visada nustatau kas buvo dažyta ar daužta, viską susakau klientui ir jis jau pats sprendžia ar pirkti tokią ar ieškoti kitos.

 

 

Na o tęsiant diskusiją apie šių modelių kokybę ir eksploataciją taviškis todėl ir neturėjo brangių gedimų, nes buvo nupirktas Vokietijoje geros būklės. Nupirktum Lietuvoj eilinį parvežtą "nuo tralo", šnekėtum kitaip :) O nupirkus vietoj Audi kokį Lexus ar Škodą tų smulkių ligų būtų mažiau.

Viskas ok, jei vėl kada reiks vėl kreipsiuos. Puikų auto nupirkom. ;)

 

 

Tai aš suprantu kad LT nupirkta su 700k km rida ir atsukta iki 250km. Ir nutrūks grandinė visada sakys kad tai gedimas.

Kalbėjo ne apie smulkius gedimus, o būtent grandinė ir purkštukai.

Man tik įdomu kodėl tai laikomi kažkokie gedimai, JEI GAMINTOJAS nurodo, kad grandinės resursas 500k km. arba ten kažkiek moto valandų, nebepamenu (aišku viskas priklauso ir nuo to kaip ir kur važinėjama, ir niekas nesako kad pravažiavus lygiai 500k km. ir yra kažkokia paklaida). Tai ir privaloma keisti nes tai numatė gamintojas.

Su purkštukais tas pats. Vienintelis įtempėjas pradeda barškėti ties 200k km, kurį pasikeiti ir nebėra bėdos.

Jeigu grandinė peršoktų, nutrūktu 1/2 ar 2/3 numatyto GAMINTOJO resurso, tada sakyčiau gedimas. Arba jei gamintojas išvis nenurodytų keisti ir sakytų, kad visą eksploatacijos laiką nereiks rūpintis.. Tada sutinku.

Pagal jus taip išeina, kad nudilusios padangos, stabdžiai, tepalai, termostatas, diržai, ir panašiai, kuriuos įvairūs gamintojai nurodo keisti kas tam tikrą rida/laiką - yra gedimas. Man tai yra tiesiog numatytas aptarnavimas JEIGU jie atitarnauja tiek kiek nurodė gamintojas. Jei subyra ankčiau laiko (bent jau neatitarnavę 2/3 numatyto laiko) - tada ok, sutinku tai gedimas.

Lietuvoj kai kas antra mašina su sukta rida, tai ir sako, trūko grandinė kai 300k, kai ji prasukus kokius 700k :D

Na mano tokia nuomonė, kitais metais kai bus pas mane ~430-450k km, pasikeisiu grandinę nelaukęs kol barškės ir toliau sau puse lemo suksiu arba kol supus. ;)

 

P.S. Purkštukai 2000 kainavo prieš 5 metus, dabar per pus mažiau.

 

Neatmeskim fakto, kad jis turėjo įvykį su šia auto ir dabar bando pasakyti, kad Stanley kažką pražiūrėjo. Be to autorius minėjo, kad automobilis buvo perdažytas. Nors ir audi centre, bet visgi ne gamykliškai, tai manau dėl to irgi galėjo pradėti rūdyti.

Neturėjau jokių auto įvykių.

Stanley nieko nepražiūrėjo ir viskas čia ok. Jį esu keliems pažįstamiems rekomendavęs tik nežinau ar susisiekė. Jei reiktų auto ir vėl kreipčiaus į jį.

Su dažymu vok. audi centre viskas yra ok. Aš juk nerašiau, kad pradėjo rūdyti, kažkur viduryje kėbulo, juolab 2,5metų niekas nerūdijo. :)

Pradėjo rūdyti galinio dangčio kampai, ten kur nuskyla dažai, bei, kur papildomas STOP, nes ten tiesiog liga nuo gimimo su tuo žibintu, dėl ko ir pradėjo pūti. Durelės taip pat apatiniai kantai, po moldingais. Taip pat ir po slenksčių plastmasėm. Kadangi gyvenau Šiauliuose prie vienos pagrindinių gatvių, žiemą buvo beriama daug druskos, ir toje vietoje kur statydavau būdavo auto vos ne iki rankenėlių aptaškyta sniegu+druska, tai kaupdavosi po plastmasėm taip ir pradėjo pūti. Na bent aš taip galvoju, nes iki kol negyvenau Šls nebuvo bėdų dėl to. :)

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svarbu klientas patenkintas, tada ir aš laimingas :)

 

Kažkaip nesu girdėjęs, kad gamintojas, konkrečiu atveju Audi reglamentuotų grandinių ir purkštukų resursą. Būtų gerai jei kas numestų nuorodą į šaltinį jei taip yra. Aplamai pagal gamintojo logiką nupirkęs naują mašiną ir atvažinėjęs garantinį laikotarpį (dažniausiai 2m.) turi ją išmest ir pirkt naują. Kuo daugiau ji ges po garantijos - tuo didesnis pliusas gamintojui. Padangos, tepalai ir t.t. yra aptarnavimas, nes tai susidėvinčios dalys ir gamintojas nurodo periodinį jų keitimą.

 

Purkštukų kainą vis dar rodo kataloguose 300-350€/vnt visiems 2.7 ir 3.0tdi varikliams. Net jei kažkokiais būdais gausi juos po 200€/vnt - tai vistiek kosminiai pinigai. Dėvėtus pirkti nėra prasmės, nes neaišku ką įsidėsi, bet net ir jų kainos kosminės 100€/vnt: https://rrr.lt/naudotos-autodalys/audi/a6-s6-c6-4f-2005-2011/degalu-misinio-sistema/degalu-ipurskimo-sistema/purkstukas-ai-forsunke-es/?cm=25&man_id=3&cmc=2

 

Beje, kad mašina nerūdytų reikia ją prižiūrėti - pastoviai plauti nuo druskų, vaškuoti, iš karto užtepti dažų lašiuką ant kiekvienos atsiradusios įdaužos. Na ir aišku būtų gerai padaryti antikorozinį. Iki šiol galvojau, kad tai galioja visiems auto išskyrus Audi, pasirodo klydau :)

 

O dėl ridų tą ir norėjau pasakyt, vienam grandinė pradeda barškėti ties 400k km, antram 600k, trečiam 800k, bet visi trys pirko "nuo tralo" su pačia tikriausia 220k rida ant skydelio ir visi trys po to rašys forume, kad ties 250k pradėjo barškėti grandinė :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

www.pigiausiosdalys.lt

 

Geros kainos, o atveža tikrai greit.

Kainos geros, bet mane kelis kartus pavedė su terminais, užsakinėjau prekes su užrašu "atsiimk šiandien", o atvežė tik po 4-5 dienų. Tai užsakinėju tik jeigu niekur neskubu.

 

Sveiki kokios nuomonės apie vw sharan, seat alhambra auto senesnių metu? Brangi eksplotacija? Kaip pirmam auto geras pasirinkimas?

Senesnių tai kokių? 2018 ar 1998? Jei patį seniausią turi omeny, tai eksploatacija brangi, nes visi jau lavonai, tvarkingo vistiek nerasi. Geriau kokią Mazdą MPV b/d.

Tau gal 50 metų, kad pirmo auto miniveno ieškai? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Senesnių tai kokių? 2018 ar 1998? Jei patį seniausią turi omeny, tai eksploatacija brangi, nes visi jau lavonai, tvarkingo vistiek nerasi. Geriau kokią Mazdą MPV b/d.

Tau gal 50 metų, kad pirmo auto miniveno ieškai? :)

O ką turi omeny brangi eksploatacija?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kelia-skinasi-naujas-projektas-bus-privaloma-deklaruoti-ir-parduotus-ir-nusipirktus-automobilius.d?id=82959957

 

Kaip suprantu seseli bandrys traukti is jau Lietuvoje registruotu automobiliu? Bet ivezamoms auto is ES kaip ir liko taip ir liks kauferiukai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai suprantu idejos.

Juk dabar perkant auto zmogus A ji isregistruota sistemoje, zmogus B ji priregistruoja. Tai jie abu kaip ir fiksuojami Registre.

Juk visa esme yra, kad nuslepiama ne registraciju skaicius, o pelnas. O kas uzdraus toliau rasyti netikras sumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai suprantu idejos.

Juk dabar perkant auto zmogus A ji isregistruota sistemoje, zmogus B ji priregistruoja. Tai jie abu kaip ir fiksuojami Registre.

Juk visa esme yra, kad nuslepiama ne registraciju skaicius, o pelnas. O kas uzdraus toliau rasyti netikras sumas.

 

Įdomu bus pamatyti.

Redagavo Miratas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esmė daugiau jog dings kauferiai ir situacijos perki Vilniuje, o gauni kauferi lyg tiesiai iš vokiečių atsivezęs. Ir tas tarpinis žmogus, kuris niekur nefiguravo ir viska į rankas paimdavo dabar figūros.

 

Dėl sumu: tikiu jog gaunant ta numeriu ką turėsi nurodyti pardavimo kaina, o matyt sistema iš skelbimo pagal numeriu ką pasiims kaina. Aišku niekas nedraudžia ir nusiderėti/nuleisti kaina.

 

Esmė jog tie kurie išvis nieko nemokėjo, dabar bus priversti bent kažkiek mokėti.

 

P. S. Dėl sumu tai kai dabar dėl defektu gali grąžinti auto, manau vis mažiau pirkėju sutinka ženkliai mažinti kaina sutartyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kauferiai kaip buvo taip ir bus, vienintelis būdas jiems sustabdyti - fiksuoti kiekvieną auto vežamą per sieną arba tikrinti kiekvieną auto stovintį turguje, skelbimuose ir fb grupėse. Buvo laikas kai regitroje kabinėjosi prie pirkėjų su kauferiais, bet kokia iš to prasmė, jei realiai pirkėjas dėl to nekaltas, autoverslo ir registracijos ypatumų neišmano, o perekūpas savo darbą jau padaręs.

Su tais kodukais nelabai suprantu logikos. Dabar tarkim žmogus1 parduoda auto žmogui2, ir vieno ir kito duomenys regitroje figuruoja, kodukai čia nieko nekeičia. Kita situacija, tarkim žmogus1 parduoda auto perekūpui1, tas perparduoda perekūpui2, po to perekūpui3, galiausiai nusiperka žmogus2 ir įregistruoja savo vardu. Kadangi per tą laiką praėjo daugiau nei 14d., todėl auto patapo išregistruotas, tokiam registruoti nebereikia visos sutarčių grandinės, užtenka bet kokios įsigijimo sutarties, kad ir fiktyvios nuo draugo ar bomžo. Taigi perekūpas1 mokesčių nemoka, nes auto savo vardu neregistruoja. Perekūpas2 aplamai niekur nefiguruoja. Perekūpas3 vietoj savo vardo į sutartį gali įrašyt bomžą. Tai kaip suprantu jeigu bus kodukai - žmogui2 reikės tiesiog žinoti koduką, kurį gavo žmogus1. Jeigu per tą laiką kuris nors perekūpas tą koduką pametė, tai žmogus2 turės problemų, o perekūpai vistiek liks uždirbę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kauferiai kaip buvo taip ir bus, vienintelis būdas jiems sustabdyti - fiksuoti kiekvieną auto vežamą per sieną arba tikrinti kiekvieną auto stovintį turguje, skelbimuose ir fb grupėse. Buvo laikas kai regitroje kabinėjosi prie pirkėjų su kauferiais, bet kokia iš to prasmė, jei realiai pirkėjas dėl to nekaltas, autoverslo ir registracijos ypatumų neišmano, o perekūpas savo darbą jau padaręs.

Su tais kodukais nelabai suprantu logikos. Dabar tarkim žmogus1 parduoda auto žmogui2, ir vieno ir kito duomenys regitroje figuruoja, kodukai čia nieko nekeičia. Kita situacija, tarkim žmogus1 parduoda auto perekūpui1, tas perparduoda perekūpui2, po to perekūpui3, galiausiai nusiperka žmogus2 ir įregistruoja savo vardu. Kadangi per tą laiką praėjo daugiau nei 14d., todėl auto patapo išregistruotas, tokiam registruoti nebereikia visos sutarčių grandinės, užtenka bet kokios įsigijimo sutarties, kad ir fiktyvios nuo draugo ar bomžo. Taigi perekūpas1 mokesčių nemoka, nes auto savo vardu neregistruoja. Perekūpas2 aplamai niekur nefiguruoja. Perekūpas3 vietoj savo vardo į sutartį gali įrašyt bomžą. Tai kaip suprantu jeigu bus kodukai - žmogui2 reikės tiesiog žinoti koduką, kurį gavo žmogus1. Jeigu per tą laiką kuris nors perekūpas tą koduką pametė, tai žmogus2 turės problemų, o perekūpai vistiek liks uždirbę.

 

Na nemanau, kad tie kodukai taip paprastai metysisi. Manau viskas bus vykdoma per elektronines valdzios vartus. Ir prisimenu sis istatymas buvo jau galvojamas pries kokius 5 menesius, tai tada buvo galvojama jei automobili ivarai parduoti i turgu ir aikstele jis automatiskai gauna ta koduka ir tas kodukas turi buti matomas ant automobilio tuguje ar aiksteleje...

 

Manau valdzia pradetu traukti is sito sektoriaus visa seseli, tai nereiketu galvoti jokiu kvailu papildomu mokesciu...

Redagavo rs500
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai cia tas kodukas ir bus del tu vietiniu perekupu kur buna triperis keliu dienu begy per 5 rankas pereina kol nuseda pas galutini dzigita. Tai dabar isgyvendins sita dalyka. Perekupai gaudantys variantus autopliuse, tures legalizuotis arba baigt veiklas. Plius minejo ir policijai komplikuota atkapstyt ta visa grandine jei auto isregistruotas pirmo savininko o toliau ejo per rankas, kai padaroma kokia zala ar nusikaltimas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kita situacija, tarkim žmogus1 parduoda auto perekūpui1, tas perparduoda perekūpui2, po to perekūpui3, galiausiai nusiperka žmogus2 ir įregistruoja savo vardu. Kadangi per tą laiką praėjo daugiau nei 14d., todėl auto patapo išregistruotas, tokiam registruoti nebereikia visos sutarčių grandinės, užtenka bet kokios įsigijimo sutarties, kad ir fiktyvios nuo draugo ar bomžo. Taigi perekūpas1 mokesčių nemoka, nes auto savo vardu neregistruoja. Perekūpas2 aplamai niekur nefiguruoja. Perekūpas3 vietoj savo vardo į sutartį gali įrašyt bomžą. Tai kaip suprantu jeigu bus kodukai - žmogui2 reikės tiesiog žinoti koduką, kurį gavo žmogus1. Jeigu per tą laiką kuris nors perekūpas tą koduką pametė, tai žmogus2 turės problemų, o perekūpai vistiek liks uždirbę.

 

Na pirmiausia cia nera tiek komercijos, kad per pora perekupu ar bomzu pravaryti ir dar kiekvienam uzdirbti :) pigiau mokescius bus susimoketi.

 

O kitas dalykas tai ar kas pirks masina ant kurios tech paso zmogaus1 pavarde, o pinigus moki perekupui3, bet sutartyje bomzo pavarde ?

 

Galbut ir regitroje strigs naudojant zmogaus1 koduka, bet pateikiant pirkima is bomzo. Galu regitorje isregistruojant man regis reikia nurodyti pirkeja, tai jau kaip ir perikupas1 matosi.

 

Galu gale https://regitra.lt/lt/paslaugos/transporto-priemones/ketinu-isigyti-transporto-priemone-pirkimo-pardavimo-sutartis/pasitikrinkite-ar-transporto-priemone-neturi-apribojimu matyt cia atsiras dar langelis patikrinti koduka.

 

Tai nebus koduko ir ką, policija nutemps mašiną? O kaip dėl parduodamų skelbimuose, fb grupėse?

 

Tai ir esme, jog be koduko neuzsiregistruosi masinos, tai niekas tokios ir nepirks

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   1 narys

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...