Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

kas genda labiausiai pas jas?

 

Viskas nes jau cia sena masina, reiketu tokia pirkti manau is zmogaus kuris turetu visas sask fakturas, arba vestis brangiai is vokietijos su visais servisais dauzta arba sveika.. Seip audiklubo forume pilna inforrmacijos kas genda ir kas ne.. Pradekim purkstukai, grandines, itempejai, deze, dpf, viskas ten jose puliuoja :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas nes jau cia sena masina, reiketu tokia pirkti manau is zmogaus kuris turetu visas sask fakturas, arba vestis brangiai is vokietijos su visais servisais dauzta arba sveika.. Seip audiklubo forume pilna inforrmacijos kas genda ir kas ne.. Pradekim purkstukai, grandines, itempejai, deze, dpf, viskas ten jose puliuoja :)

 

tai va dauzta ir pasiemiau is vokietijos, servizai yra, pagal servisus rodo 240k rida, kas atrodo biski neitikinamai, nu bet knygos rodo taip. siaip viskas tikrai padoriai atrodo, salonas visiskai neaptrintas, variklis irgi svarus, neapsitepalaves

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va dauzta ir pasiemiau is vokietijos, servizai yra, pagal servisus rodo 240k rida, kas atrodo biski neitikinamai, nu bet knygos rodo taip. siaip viskas tikrai padoriai atrodo, salonas visiskai neaptrintas, variklis irgi svarus, neapsitepalaves

 

Ne knygose rida ziurek. Pasijunk kompa su normalia iranga rodys tikra rida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va dauzta ir pasiemiau is vokietijos, servizai yra, pagal servisus rodo 240k rida, kas atrodo biski neitikinamai, nu bet knygos rodo taip. siaip viskas tikrai padoriai atrodo, salonas visiskai neaptrintas, variklis irgi svarus, neapsitepalaves

ten stovi 2 grandines. Pirma laiko iki 240-250.Antra 500k km .Vaziuokle byra, pinigu reikalauja.Turejau, daaugiau nebeturesiu:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu audine nebuvo servisuota pas dyleri po garantinio tai ka tau autojuta ar moller pasakys kaip auto 15metu?

 

Pasakys ar rida atsukta, ar ne. Pvz. man su E90 net nereikejo atstovybes. Pirkau zinant, kad rida yra sukta, nes as ne ridos vergas kaip kai kurie cia. Permete grandine, veziau tvarkyt ir paskui po visko varem trint klaidu tai ir pasake kiek ta tikra rida yra. Viskas juk saugoma ECU.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten stovi 2 grandines. Pirma laiko iki 240-250.Antra 500k km .Vaziuokle byra, pinigu reikalauja.Turejau, daaugiau nebeturesiu:)

 

Per 4 metus pravažiuoti 60 tks. Pakeistas guolis, ir keli sarnyrai. Žinoma dar kaladeles, bet čia jau einamas aptarnavimas. Jei buvai nusipirkęs blogos būklės, tai nereikia pasakoti kad visos blogos

Redagavo L33T
A
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokios nuomones apie audi a6 c6 3.0d 171kw? 2007 metu pirichodas pre-fl

Puikus automobilis jei tvarkingas. Pats turiu nuo 2014 ir prasukęs virš 200k. Tik pas mane 165kw pakelta iki 210kw bei išprogramuotas DPF ir EGR.

Kuro vidurkis gyventant Šiauliuose buvo per tris metus 8,9l. Mieste nuo 10l iki 15l. Užmiestyje nuo 6 iki 7l. Ir matuota bakais.

Per tiek metų pakeičiau kelis sailentblokus, rato guolį, pora granatų (dėl savo kaltės).

Generatorių iš šroto už 60€.

Kapoto stumoklis - 10€

Sparnuotės įvorę tvarkiau - 20€

Alkūninio veleno skriemuolys buvo šiek tiek trūkęs tai pakeičiau nauju - 100€

Pavasarį 1 Žibintą AFS keičiau nes nebeveikė varikliukas 120€, ir 3 kartus tvarkytas kitas dėl nulūžūsių laidų po 50€/kartas. Žibintai su AFS turi ligą, nutrūksta laideliai nuo šalčio ir drėgmės ir nebesisukina, ir čia visiems ankščiau ar vėliau būna.

Taip pat ligos su galiniu avant papildomu stopu, valytuvo varikliuku bei parkingo varikliuko fiške. Bet vieną kart sutvarkai ir pamiršti, taip pat visiems būna neišvengiamai ankščiau ar vėliau.

Prieš mėn parktroniką vieną pakeičiau už 15€..

Mėgsta kėbulas rūdyti. Buvo ideali iš vokiečiu parvaryta ir audi centre perdažyta, kol kaime gyvenau, 2 metus nebuvo rūdelės, po 3 metų Šiauliuose, jau slenksčiai pradėjo rūdyti, galinis dangtis bei durelės.

Daugiau kažkokių brangių ir išvis gedimų neprisimenu. Su elektronika neturėjau bėdų visai, nors komplektacija daug daugiau nei vidutinė.

Aišku, daugiau visi eksploataciniai dalykai keisti pasiekus tam tikrą ribą kaip ir priklauso, bet tai ne gedimai..

Siūlau audi forume paskaityti, nes čia kai parašys tai.. O ir iš kelių, kuriems nepasisekė, negali formuotis nuomonės.

 

 

Neįsivaizduoju ką už 300€ gali tvarkyti kiekvienu apsilankymu servise. Gal tie apsilankymai kas du metus ar auto prastos būklės, kad tiek kišti reikia. Arba.. :)

Ir stovi ne 2 grandinės, o 4.. O 200k km resursas yra vieno grandinės įtempėjo, bet čia kiek pamenu tik 165kw varikliui. O 171 ir 177 neturi lyg bėdos su įtempėju, bet gal klystu.

 

 

Kitas komentuojantis tai išvis turbūt nemėgsta audi, kad rašo, kad viskas jose genda. :D

Purkštukų resursas ~300k km.

Grandinės resursas ~ 500k km.

Ir tai nėra gedimas, kaip ir padangų keitimas, tepalo keitimas, filtrų keitimas, kaladėlių keitimas ar kitų dalių, kurios turi nustatytą gamintojo resursą.

Sutikčiau, kad purkštukai ir grandinės yra gedimas jei gamintojo deklaruojama riba +-500k km, o subyra po 1/3 numatytų km. Bet dabar lyg taip nėra. O jei tai gedimas, tai ir kai tepalus keiti kas 10-15k km gali sakyt jog gedimas nes reikia keisti. :D

Įdomu kas su automatine dėže blogai?? Ir kas dar automobilyje puliuoja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puikus automobilis jei tvarkingas. Pats turiu nuo 2014 ir prasukęs virš 200k. Tik pas mane 165kw pakelta iki 210kw bei išprogramuotas DPF ir EGR.

Kuro vidurkis gyventant Šiauliuose buvo per tris metus 8,9l. Mieste nuo 10l iki 15l. Užmiestyje nuo 6 iki 7l. Ir matuota bakais.

Per tiek metų pakeičiau kelis sailentblokus, rato guolį, pora granatų (dėl savo kaltės).

Generatorių iš šroto už 60€.

Kapoto stumoklis - 10€

Sparnuotės įvorę tvarkiau - 20€

Alkūninio veleno skriemuolys buvo šiek tiek trūkęs tai pakeičiau nauju - 100€

Pavasarį 1 Žibintą AFS keičiau nes nebeveikė varikliukas 120€, ir 3 kartus tvarkytas kitas dėl nulūžūsių laidų po 50€/kartas. Žibintai su AFS turi ligą, nutrūksta laideliai nuo šalčio ir drėgmės ir nebesisukina, ir čia visiems ankščiau ar vėliau būna.

Taip pat ligos su galiniu avant papildomu stopu, valytuvo varikliuku bei parkingo varikliuko fiške. Bet vieną kart sutvarkai ir pamiršti, taip pat visiems būna neišvengiamai ankščiau ar vėliau.

Prieš mėn parktroniką vieną pakeičiau už 15€..

Mėgsta kėbulas rūdyti. Buvo ideali iš vokiečiu parvaryta ir audi centre perdažyta, kol kaime gyvenau, 2 metus nebuvo rūdelės, po 3 metų Šiauliuose, jau slenksčiai pradėjo rūdyti, galinis dangtis bei durelės.

Daugiau kažkokių brangių ir išvis gedimų neprisimenu. Su elektronika neturėjau bėdų visai, nors komplektacija daug daugiau nei vidutinė.

Aišku, daugiau visi eksploataciniai dalykai keisti pasiekus tam tikrą ribą kaip ir priklauso, bet tai ne gedimai..

Siūlau audi forume paskaityti, nes čia kai parašys tai.. O ir iš kelių, kuriems nepasisekė, negali formuotis nuomonės.

 

 

Neįsivaizduoju ką už 300€ gali tvarkyti kiekvienu apsilankymu servise. Gal tie apsilankymai kas du metus ar auto prastos būklės, kad tiek kišti reikia. Arba.. :)

Ir stovi ne 2 grandinės, o 4.. O 200k km resursas yra vieno grandinės įtempėjo, bet čia kiek pamenu tik 165kw varikliui. O 171 ir 177 neturi lyg bėdos su įtempėju, bet gal klystu.

 

 

Kitas komentuojantis tai išvis turbūt nemėgsta audi, kad rašo, kad viskas jose genda. :D

Purkštukų resursas ~300k km.

Grandinės resursas ~ 500k km.

Ir tai nėra gedimas, kaip ir padangų keitimas, tepalo keitimas, filtrų keitimas, kaladėlių keitimas ar kitų dalių, kurios turi nustatytą gamintojo resursą.

Sutikčiau, kad purkštukai ir grandinės yra gedimas jei gamintojo deklaruojama riba +-500k km, o subyra po 1/3 numatytų km. Bet dabar lyg taip nėra. O jei tai gedimas, tai ir kai tepalus keiti kas 10-15k km gali sakyt jog gedimas nes reikia keisti. :D

Įdomu kas su automatine dėže blogai?? Ir kas dar automobilyje puliuoja?

Pradėkim nuo kėbulo, nes tai turbūt geriausia dalis šito modelio, nes net tokio amžiaus nerūdija. Niekas nekaltas, kad nusipirkai dažytą ir špakliuotą.

Grandines ir purkštukų nevadinti gedimais čia jau labai rožinius akinius reik būt užsidėjus. Grandinė tai alternatyva diržui, kurios iš principo nereikia keisti. Kai grandinės barška arba nutrūksta tai yra gedimas, gamintojo brokas. Taip, yra modelių kur grandinės ir 100k nelaiko, bet taip tikrai neturi būt. Visų dyzelių purkštukai yra daugiau ar mažiau probleminis mazgas, šiame modelyje ne išimtis, bet čia problema jų kainoje, nes mokėti už komplektą 2000€ kai mašinos kaina prasideda nuo 3000€ yra absurdas.

Jokios detalės resurso neįmanoma apskaičiuoti pagal ridą, nes:

Negyvename idealiame pasaulyje, kiekvienas auto eksploatuojamas skirtingomis sąlygomis, skirtingais atstumais ir t.t.

Niekaip neįmanoma sužinoti tikros ridos. Gali jungti šimtą diagnostikų, turėti visą papkę sąskaitų, tikrinti per visas atstovybes ir per visų valstybių duomenų bazes - vistiek niekada nesužinosi tikros ridos. Išimtis nebent jei mašiną pirkai naują.

Dar svarbus faktorius, kad didžioji dalis rinkos yra nudrožti laužai nuvažiavę arti milijono km, net neimu šių modelių užsakymų, nes jų jau neįmanoma rasti geros būklės, nebent už visiškai kosminę kainą, kai šiek tiek pridėjus galima C7 paimt.

 

Klausimo autoriui:

Reikia turėti omenyje, kad tai jau sena nuvažinėta mašina, bet jos eksploatacija bus brangi, nes tai vistiek sudėtinga premium klasė. Net nežinočiau brangiau eksploatuojamos mašinos panašaus amžiaus ir kainos. Jau geriau kokį Cadillac Escalade imt :) Jei labai patinka, seniai svajoji, degi kaip nori - pirk, nes svajonės turi pildytis, bet neklausinėk forumuose apie eksploatacijos kainas ir kuro sąnaudas, nes nieko gero neišgirsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry, kiekvieno kliento neprisimenu, ypač forumo nickname.

Jeigu perkant sakiau, kad mašina nedažyta, o pasirodė kitaip, tai trūkumus pašalinsiu savo sąskaitą ar sutarsim kokią kompensaciją, netgi ir po tiek metų. Nors neįmanoma, kad būčiau praleidęs perdažytą kėbulą.

Mano darbas nėra nupirkti būtent nedažytos mašinos. Tikrinant visada nustatau kas buvo dažyta ar daužta, viską susakau klientui ir jis jau pats sprendžia ar pirkti tokią ar ieškoti kitos.

 

 

Na o tęsiant diskusiją apie šių modelių kokybę ir eksploataciją taviškis todėl ir neturėjo brangių gedimų, nes buvo nupirktas Vokietijoje geros būklės. Nupirktum Lietuvoj eilinį parvežtą "nuo tralo", šnekėtum kitaip :) O nupirkus vietoj Audi kokį Lexus ar Škodą tų smulkių ligų būtų mažiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...