Pereiti prie turinio

Tonizuojantis vilniečio verslas


Rekomenduojami pranešimai

Turėti savo tikslą ir nekreipiant dėmesio į aplinkinius eiti pergalės link – šį gyvenimo kredo išsikėlė vilnietis Deivis Gvozdzinskas, nuo praeitos vasaros plėtojantis naujos kartos energinio gėrimo „PachmelSTOP“ projektą. Ambicingas vaikinas ne tik nori palikti pėdsaką kovoje su nuovargiu, bet ir įrodyti, kad lietuvių sumanumui bei verslumui ribų nėra.

 

Nuosava veikla iš esmės pakeitė aktyvaus, įvairių idėjų nestokojančio vaikino gyvenimą. Jėgas įvairiose srityse (nuo statybų iki aktyvaus pardavimo) bandęs ir atsiradus progai pasimatuoti verslininko drabužį sumanęs D. Gvozdzinskas daug negalvodamas nėrė į verslo sūkurį. Pasak pašnekovo, tonizuojamojo gėrimo idėja kilo stebint kenčiančius nuo savaitgalinio nuovargio kurso draugus.

 

„Visi puikiai žinome, kaip siautulingai leidžia savatgalius šiuolaikinis jaunimas. Norėjosi sukurti produktą, kuris padėtų atgauti jėgas prasidėjus naujai darbo savaitei ir efektyviai kovoti su kamuojančiu nuovargiu“, – akcentuoja „PachmelSTOP“ projekto sumanytojas ir UAB „The Best Drinks“ direktorius.

 

„PachmelSTOP“ – unikalus gėrimas Lietuvos rinkoje. Pasak D. Gvozdzinsko, priešingai nei kitų energinių gėrimų, užtvindžiusių šalies parduotuvių lentynas, jo kompozicijoje nėra dirbtinių cheminių elementų. Dėl to naują produktą galima pavadinti atgimimu iš gamtos rankų.

 

Jaunas verslininkas neslepia, kad kelias nuo idėjos iki galutinio produkto, pasiekiamo vartotojui, užtruko. Tai lėmė žinių stygius ir daug pastangų pareikalavusi verslo partnerio paieška. Galiausiai natūralaus energinio gėrimo idėja pavyko sudominti seną pažįstamą. Jis į parengiamuosius projekto darbus investavo apie 70 tūkst. litų.

 

Deja, verslių bičiulių sumanymas vykdyti gamybos procesą Lietuvoje žlugo. Kadangi šalies išpilstytojai, į kuriuos buvo kreiptasi pagalbos, atsisakė padėti, teko skubiai ieškoti alternatyvių variantų. Laimė, verslo partneriais tapusiems vilniečiams pavyko sudominti Vokietijos ir Lenkijos įmones. Jos ne tik teikia lietuviams reikalingas gamybos procese žaliavas, bet ir išpilsto galutinį produktą į 0,5 l talpos skardines.

 

Lietuvos išpilstytojų abejingumas – tai tik viena iš daugelio neigiamo stambių šalies verslo subjektų požiūrio į pradedančiuosius apraiškų, su kuriomis teko susidurti D. Gvozdzinskui.

„Su liūdesiu tenka pripažinti, kad rinkos sąlygos sukurtos dideliems gamintojams, kuriems talkina didžiausių prekybos centrų atstovai. Dėl to atsakingai pareiškiu, kad Lietuvos rinka jau net ne monopolinė, o oligopolinė“, – pabrėžia vilnietis verslininkas.

 

Pasak D. Gvozdzinsko, susiklosčiusi situacija nė kiek nesumažino ryžto plėtoti pradėtą veiklą ir pristatyti Lietuvos rinkai savo sukurtą gėrimą.

„Kone kasdien sulaukdamas kritikos iš aplinkinių ir matydamas uždaromas prieš nosį duris galiu tik žvelgti į savo vidų ir kartoti: tai yra mano idėja ir neleisiu niekam jos sumenkinti“, – ryžtingai teigia lietuviško energinio gėrimo sumanytojas.

 

Nesulaukęs itin didelio susidomėjimo savo produktu sostinėje, iniciatyvus vaikinas nenukabino nosies ir pasuko mažesnių šalies vietovių link. Šiuo metu energinis gėrimas po truputį skinasi kelią į Kauno, Šiaulių mažųjų parduotuvių lentynas. Skardinių, pažymėtų prekių ženklu „PachmelSTOP“, galima rasti kai kuriuose naktiniuose klubuose ir baruose.

 

Jaunatviška įmonė, kurioje, be D. Gvozdzinsko, dirba dar vienas žmogus, naudojasi partizaninės rinkodaros principais. Negalėdami skirti daug pinigų reklamai vaikinai sumaniai išnaudoja internetą. Vienas pasirinktų būdų – produkto paskyra feisbuke, kuri subūrė daugiau nei 50 tūkst. gerbėjų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio.

 

„The Best Drinks“ vadovo teigimu, nemažą jų dalį sudaro lietuviai, išvykę uždarbiauti į užsienį. Jaunas verslininkas neslepia, kad šis susidomėjimas verčia galvoti apie naujus platinimo kanalus. Pasak D. Gvozdzinsko, jie galėtų padėti labiau išpopuliarinti produktą tarp pirkėjų.

 

„Susidomėjimas „PachmelSTOP“ tarp lietuvių emigrantų yra išties didelis. Nuolat sulaukiame laiškų su klausimais, kada gėrimo bus galima įsigyti Didžiojoje Britanijoje ar Airijoje“, – teigia 22-ejų vilnietis. Verslininkas taip pat neatmeta galimybės žengti į kaimynių Latvijos, Estijos ir Kaliningrado rinkas, bet tam, pasak jo, būtina sustiprinti pozicijas Lietuvoje.

 

Atsidavęs nuosavai veiklai vaikinas ragina ir kitus jaunus žmones būti verslius, nebijoti imtis iniciatyvos.

„Nustokite bambėti ir liaukitės ieškoti kaltųjų, neva atsakingų už jūsų nesėkmes. Viskas jūsų pačių rankose. Nebijokite svajoti ir turėti norų, o išgryninę juos neužtrukite įgyvendindami“, – pabrėžia D. Gvozdzinskas.

 

Šaltinis: http://www.bznstart.lt/verslas/verslo-ideja/888/Tonizuojantis-vilniecio-verslas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kažin kokia sudėtis to daikto ir kaip tą pachmela stabdo.

 

- sudėtyje net 25% tonizuojančių ir gardžių sulčių;

- yra magnio, kalcio, imbiero, ženšenio, vitamino C ir kitų naudingų komponentų medžiagų;

- BE KONSERVANTŲ t.y. tiesiai iš gamtos rankų;

- be dirbtinių saldiklių ir dažiklių;

- cukrus pakeistas gliukozės fruktozės sirupu, sintetinis kofeinas- natūraliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir klystu, bet manau, kad prašovė su brandu. Kažkaip neprestižiškai skamba tas "PACHMEL" - atrodo, kad skirtas visokiem raudonnosiam bomžam, katriem rankas kojas sukinėja nuo "Šaltinėlio" pachmelo. Kaip manot, kas labiau patrauktų akį klube ar nebūtų "ne prestižas" pirkti parduotuvėje - "PachmelSTOP" ar koks nors "REGENERATOR" (sugalvojau beleką pavyzdžiui) - su neutralesniu, bet vistiek su paskirtimi susijusiu pavadinimu? Va čia rimčiau atrodo: http://www.afterpartyshot.com/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užrašė ant skardinės kažkokią nesamonę kaip "Vitality Drink", nes žinojo, kad daug kas nepuls pirkti jei bus parašyta Energy Drink, kas tas birzgalas ir yra.

 

Geriamasis vanduo; gliukozės - fruktozės sirupas; anglies dioksidas; baltųjų vynuogių, obuolių, kriaušių mišinio (19%) ir citrinų (6%) sulčių koncentratai; antioksidantas askorbo rūgštis; rūgštingumą reguliuojanti medžiaga citrinų rūgštis; ženšenio ekstraktas, natūralios kvapiosios medžiagos, imbiero ekstraktas, natūralus kofeinas (32mg/ 100ml); mineralinės medžiagos: kalcio laktatas, magnio chloridas; taurinas (29mg/ 100ml); vitaminai: vitaminas C, niacinas, pantoteno rūgštis, vitaminas B6, folio rūgštis, biotinas, vitaminas B12.

 

Patiko, kaip pastoviai kartoja, "sveikiausias energetinis gėrimas", nu sėkmės... Gal dar sukurs sveikiausią mėsainį ar panašiai, užkandai prie šio gėrimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Energetiniai labai perkami, todėl pabandė, praėjo, daug kas žino, daug kam limpa ir pavadinimas neblogas, nematau problemos čia visiem pykt, kaip čia reiškiasi kai kurie ir toks jausmas, kad pavydi, jog jis kažką padarė, o jūs dar vis deliojat idėjas galvoj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir klystu, bet manau, kad prašovė su brandu. Kažkaip neprestižiškai skamba tas "PACHMEL" - atrodo, kad skirtas visokiem raudonnosiam bomžam, katriem rankas kojas sukinėja nuo "Šaltinėlio" pachmelo. Kaip manot, kas labiau patrauktų akį klube ar nebūtų "ne prestižas" pirkti parduotuvėje - "PachmelSTOP" ar koks nors "REGENERATOR" (sugalvojau beleką pavyzdžiui) - su neutralesniu, bet vistiek su paskirtimi susijusiu pavadinimu? Va čia rimčiau atrodo: http://www.afterpartyshot.com/

 

Pritariu. Su tokiu brandu produkto joks normalus žmogus nepirks.

 

Čia nebent paaugliam arba šiaip mėlynanosiam. Tik tie mėlynanosiai neįpirks to gėrymo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

50k facebook'e? Idomu ar nebus tas susidomejimas fiktyviai sukeltas.

 

Nežinau kaip, bet prieš kokia savaite pastebejau fb profilyje, kad man patinka ju puslapis, nors net nesilankiau ju fb puslapije, paspaudžiau kad nebepatinka, už pusvalandžio užeinu i fb, žiuriu kad vel man tas ju puslapis patinka, vel atjungiau... Taip susinervinau, kaip taip gali but?! Jeigu čia taip automatiškai kažkaip pasidaro, tai nenuostabu kad 50k turi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip, bet prieš kokia savaite pastebejau fb profilyje, kad man patinka ju puslapis, nors net nesilankiau ju fb puslapije, paspaudžiau kad nebepatinka, už pusvalandžio užeinu i fb, žiuriu kad vel man tas ju puslapis patinka, vel atjungiau... Taip susinervinau, kaip taip gali but?! Jeigu čia taip automatiškai kažkaip pasidaro, tai nenuostabu kad 50k turi.

 

Matyt spaudaliojai ant kokių nors "Minedas buvo rastas negyvas" ir panašių nuorodų ir "pagrobė" tavo like :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...