Pereiti prie turinio

Verslas ar Automobilis


Rekomenduojami pranešimai

Dėl šito pilnai pritariu, nusipirkau automobilį už 50k, tai degalinėse visi kai pamato - pila kurą nemokamai, draudimas irgi nekainuoja, nes draudėjai gal galvoja, kad tikrai nenorėčiau sudaužyt tokio automobilio ir saugosiu jį, ir visai negenda, net tepalo nekeičiau dar per pastaruosius aštuonis metus.

 

Bukas trollinimas. Turėjau galvoj, kad auto iki 10k - itin didelė rizika patirti dideles remonto išlaidas. Pats žinai apie ką aš.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirk auto uz zemesne kaina ir stenkis ji parduoti brangiau. Busi suderines abi savo idejas :lol:

 

Gal ir gerai sakai, bet manau, kad jau žuvęs verslas čia... Rinka užpildyta. Apsimokėtų ko gero tik nesenesniais kaip 5 metų automobiliais prekiaut kuriuos imtų baltarusiai, bet tokiems auto 10 000 litų tikrai nepakaktų. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienintelės dėstytojos iš kolegijos žodžiai, kurie turi vertę: "5 metus miegoti su verslu reikia, kad jis pats generuotu pajamas ramiam miegui" Ar be mašinos išbūsi 5 metus?

 

 

Cia skambi fraze, turimas mintyje pilnas verslo isukimas kai gali atsipusti. O 10k. vertes masinai uzdirbt verslas gali ir po 1 metu ar dar greiciau. Aisku priklauso nuo verslo sferos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bukas trollinimas. Turėjau galvoj, kad auto iki 10k - itin didelė rizika patirti dideles remonto išlaidas. Pats žinai apie ką aš.

Visiška nesąmonė. Nei automobilio amžius nei kaina nepasako kiek ges automobilis. O piniginių išlaidų kaip tik daugiau reikalauja naujesni auto, nes tiek dalys tiek remontas tarkim 5m. auto kelis kartus brangesni nei kad 15m. Net jei tai būtų superautomobilis kuris niekada negenda, privalomoji priežiūra (tepalai, diržai ir t.t.) vistiek bus daug brangesne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uz 10k lt nenusipirksi nei grazaus automobilio, nei ikursi versla.

 

Investuok i koki nors iranki ar irankius ar darbo priemones reikmenis, ir pradek dyrbti. Padaugink sia suma 10 kartu ir tada pamatysi, kad ju tau dar laiau truksta iki pasitenkinimo :).

 

Investuok i:

 

- Traliuka, ar krovinini automobili (perkraustymai, pervezimai)

- Virinimo aparatus, pjaustykles ir panasiai ir gamink tvoras, tureklus pagal uzsakyma, darbo siai dienai atsiras vistiek kazkur (chalturink). Zinoma reik patrities, bet 1000 lt investaves i medziagas gali ismokt, ir rankos turi buti tiesios ir liniuote nulaikyt.

- Nusipirk kercher plovimo irangini ir plauk masinas (jeigu yra patalpos ir galimybes)

- Nusipirk gero vasko ir vaskuok draugam automobilius po koki 50 lt. PAtiks kokybe, darkarta kreipsis.

- Yra stroijkes dar, bet kaip minejau reikalinga patirtis ir kokybe, bei greitis.

 

Is tokiu ir panasiu dalyku realiai galima kazka uzsidirbti per tam tikra laika, o svaigimas apie imone ir kazka panasaus is taves atims tik laika, nervus ir pinigus, kuriuos uzdirbai turbut tikrai netaip ir greitai.

 

 

Geriausias patarimas manau tai isvis pasidek tu juos gal geriau i kojine ir uzmirsk tuos pinigus, juk tau jie nebutini jeigu nezinai ka su jais daryti. Nusipirkes tiesiog automobili, tu ji turesi reguliariai priziureti, tvarkyti , pilti kura, keisti detales ir visa tai kainuos, o pajemos speju bus tik is santaupu, tad gal geriau pasilaikyk juos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiška nesąmonė. Nei automobilio amžius nei kaina nepasako kiek ges automobilis. O piniginių išlaidų kaip tik daugiau reikalauja naujesni auto, nes tiek dalys tiek remontas tarkim 5m. auto kelis kartus brangesni nei kad 15m. Net jei tai būtų superautomobilis kuris niekada negenda, privalomoji priežiūra (tepalai, diržai ir t.t.) vistiek bus daug brangesne.

 

Ok.

1. "Nei automobilio amžius.... nepasako kiek ges automobilis."

Kuo senesnis automobilis, tuo bus labiau susidėvėjęs ir tuo daugiau gedimų. Atsidaryk čia http://www.anusedcar.com/ TUV reportą ir plika akimi pamatysi koreliaciją tarp automobilio amžiaus ir gedimų kiekio - didėjant automobilio amžiui, didėja fault rate.

 

2."Nei automobilio....kaina nepasako kiek ges automobilis."

Čia jau pasireiškia tamstos genialumas. Jei automobilis pigesnis, nei rinkos kaina - jis labiau susidėvėjęs/turi trūkumų. Taip pat kuo automobilis senesnis, tuo jis pigesnis. Kas būna, kai jis yra senesnis, žr. 1 punktą.

 

3. "O piniginių išlaidų kaip tik daugiau reikalauja naujesni auto, nes tiek dalys tiek remontas tarkim 5m. auto kelis kartus brangesni nei kad 15m."

Naujo auto gedimų riziką beveik kontroliuoji, nes jie turi garantiją nuo 2 iki 7 metų. Tai reiškia, kad įvykus force majorui ir sugedus greičių dėžei, numirus turbinai ar įvykus rimtam variklio gedimui, nereikės imti paskolos,kad suremontuoti. Jei kalbi apie "naujesnį" auto su pasibaigusiu garantiniu, konkretaus atsakymo nėra - tam tinka ir 1 punktas, tačiau jau kyla mano minėta rizika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei jau sau leidziate offtopica apie masinas tai isikisiu ir as.

Mano galva, normali kaina moketi uz automobili lietuvoje yra 2-3 menesiniai atlyginimai, tada ir remontas nebus brangus, ir paskolu imt nereikes.

Tas lietuviskas sovietiskas provincialumo pozymis, kad nusipirkti kuom kruciau, ir kuom naujasni modeli,atveda i aklaviete.

As padariau paprastai, nusipirkau prie spora metu 1999 metu automobili uz 10k litu, mano prieritetas buvo, juom pigesne auto eksploatacija, kad turetu bent 100 ag, ir kad nebutu visiskas barskalas be garso izoliacijos. Na ir po ilgu paiesku isigyjau, jau 2,5 metu, "neplanuotos" islaidos siekia kelis simtus litu remontam, pravaziuota 70k km, kuro sanaudos 4-6 litrai, traukos su 110 ag pilnai pakanka. va drauge labai norejo "kuo naujasnes", 2010 metu masina, jau servisuose buvo daugiau kartu nei maniske, ir ikista neplanuotu pinigu irgi kelis kart daugiau nei i maniske.

O del "naujo automobilio", zinau tokiu masinu su "garantiniu" kurios per metus po 5 kartus tempiamos i garantini, kame cia smagumas?, o sudejus nuvertejima, plius "garantini aptarnavima", uz kuri autorizuoti atstovai ima 500% antakinio viskam, jokio cia "biznio" as nematau, situoss du dalykus sudejus, pigiau gaunas i darba ir parduotuve su taksu vazinet, todel nauji auto, skirti imonem, arba tiem, kas uzdirba bent 10 000 per menesi.

 

O autoriaus as nelabai supratau, ka jis turi omenyje sakydamas "investuoti i versla", sita suma pakankamai normali, kad per metus is jos issuktum 10 000 procnetu apyvartos, dirbant paciam ir nepersidirbant, bet zymiai per maza, kad investuoti "pasyviai".

Redagavo SnT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei jau sau leidziate offtopica apie masinas tai isikisiu ir as.

Mano galva, normali kaina moketi uz automobili lietuvoje yra 2-3 menesiniai atlyginimai, tada ir remontas nebus brangus, ir paskolu imt nereikes.

Tas lietuviskas sovietiskas provincialumo pozymis, kad nusipirkti kuom kruciau, ir kuom naujasni modeli,atveda i aklaviete.

As padariau paprastai, nusipirkau prie spora metu 1999 metu automobili uz 10k litu, mano prieritetas buvo, juom pigesne auto eksploatacija, kad turetu bent 100 ag, ir kad nebutu visiskas barskalas be garso izoliacijos. Na ir po ilgu paiesku isigyjau, jau 2,5 metu, "neplanuotos" islaidos siekia kelis simtus litu remontam, pravaziuota 70k km, kuro sanaudos 4-6 litrai, traukos su 110 ag pilnai pakanka. va drauge labai norejo "kuo naujasnes", 2010 metu masina, jau servisuose buvo daugiau kartu nei maniske, ir ikista neplanuotu pinigu irgi kelis kart daugiau nei i maniske.

O del "naujo automobilio", zinau tokiu masinu su "garantiniu" kurios per metus po 5 kartus tempiamos i garantini, kame cia smagumas?, o sudejus nuvertejima, plius "garantini aptarnavima", uz kuri autorizuoti atstovai ima 500% antakinio viskam, jokio cia "biznio" as nematau, situoss du dalykus sudejus, pigiau gaunas i darba ir parduotuve su taksu vazinet, todel nauji auto, skirti imonem, arba tiem, kas uzdirba bent 10 000 per menesi.

 

Meluoji, paskaityk pranešimą aukščiau, karolisu paaiškino, kad taip būti negali, kuo senesnis tuo daugiau genda, taip, kad - 100% netiesa - tavo draugės tikrai negalėjo tiek kartų sugest, o tavo išvis greičiausiai nebevažiuoja :angry:

Redagavo wicked
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl šito pilnai pritariu, nusipirkau automobilį už 50k, tai degalinėse visi kai pamato - pila kurą nemokamai, draudimas irgi nekainuoja, nes draudėjai gal galvoja, kad tikrai nenorėčiau sudaužyt tokio automobilio ir saugosiu jį, ir visai negenda, net tepalo nekeičiau dar per pastaruosius aštuonis metus.

Tau 25 metai ir tu 8 metus jau mašiną už 50k turi? Nesupratau truputi... 17 metų nusipirkai už 50k mašiną ir dar tepalo nekeitei? Juokinga. Tu žinai dėl ko tas tepalas yra keičiamas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ok.

1. "Nei automobilio amžius.... nepasako kiek ges automobilis."

Kuo senesnis automobilis, tuo bus labiau susidėvėjęs ir tuo daugiau gedimų. Atsidaryk čia http://www.anusedcar.com/ TUV reportą ir plika akimi pamatysi koreliaciją tarp automobilio amžiaus ir gedimų kiekio - didėjant automobilio amžiui, didėja fault rate.

 

2."Nei automobilio....kaina nepasako kiek ges automobilis."

Čia jau pasireiškia tamstos genialumas. Jei automobilis pigesnis, nei rinkos kaina - jis labiau susidėvėjęs/turi trūkumų. Taip pat kuo automobilis senesnis, tuo jis pigesnis. Kas būna, kai jis yra senesnis, žr. 1 punktą.

 

3. "O piniginių išlaidų kaip tik daugiau reikalauja naujesni auto, nes tiek dalys tiek remontas tarkim 5m. auto kelis kartus brangesni nei kad 15m."

Naujo auto gedimų riziką beveik kontroliuoji, nes jie turi garantiją nuo 2 iki 7 metų. Tai reiškia, kad įvykus force majorui ir sugedus greičių dėžei, numirus turbinai ar įvykus rimtam variklio gedimui, nereikės imti paskolos,kad suremontuoti. Jei kalbi apie "naujesnį" auto su pasibaigusiu garantiniu, konkretaus atsakymo nėra - tam tinka ir 1 punktas, tačiau jau kyla mano minėta rizika.

Gerai tamsta įvaldęs teoriją, o kaip būtų gerai jei tai būtų tiesa, deja taip yra tik ant popieriaus.

Aš kalbu remdamasis praktika, o ji byloja visai ką kitą.

 

1. Nebūtinai naujesnė pagaminimo data reiškia mažesnį nusidėvėjimą. Naivu yra tuo tikėti. O lyginant vienodo nusidėvėjimo automobilius - senesnis bus patikimesnis ir eksploatacija bus pigesnė. Aišku dar priklauso nuo konkretaus modelio, bet taip yra daugumoje atvejų. Ir nereikia čia kišti užsienio statistikos. Lietuvoje visai kitokie parduodami automobiliai, visai kitoks remontas, kitokios dalys, kitokie keliai, kitokie vairuotojai ir jų požiūris į automobilio priežiūrą.

 

2. Turėjau omenyje ne kainą pagal rinką, o vidutinę to modelio kainą. Pvz. 2005m A3 yra apie 60% brangesnė, nei tų pačių metų Corolla. Bet tai nereiškia, kad audi ges mažiau ir reikalaus mažiau išlaidų.

 

3. Apie naujus automobilius jau rašiau aukščiau - eksploatacijos atžvilgiu juos pirkti apsimoka, nes turi garantiją ir jau tau nesvarbu, ar remontas kainuos 50Lt ar 5000. Tačiau pirkti apynaujius auto, apie 5m senumo, su pasibaigusią garantiją tai jau yra įvaizdžio ir kitų dalykų reikalas, bet tikrai ne ekonomijos.

Manau visiem aiškus detalių kainų skirtumas. Kaip pavyzdį paimsiu savo nemėgstamą, bet tautos numylėtą Audi A6. Net jei ji niekada negestų (kas būtų absurdas), vistiek reikia periodiškai keisti eksploatacines medžiagas. Pvz: Paskirstymo diržo komplektas Contitech dyzeliui C4 kėbule (nuo 94m.) ~ 160Lt, C6 kėbule (nuo 08m.) ~700lt. Ferodo Stabdžių diskai su kaladėlėm C4 ~450Lt, C6 ~1100Lt ir t.t. Tepalų taip pat į naujesnę auto jau neįpilsi iš parduotuvės vitrinos. Ką jau kalbėt jei numirtų kokia turbina ar kuro siurblys. Remonto darbų kainos taip pat daug didesnės ir naujesnius auto jau ne kiekvienas servisas apsiima tvarkyt.

Taip pat nepamirškim, kad važinėjam Lietuvos keliais, tiksliau bekelėm, tai reiškia, kad važiuoklė byrės tiek senam tiek ir naujam auto. Tas jau netgi nuo nusidėvėjimo nepriklauso.

Ir, kaip žinia, automobilių gamintojai pakeitė savo politiką kokybės atžvilgiu. Jeigu anksčiau automobiliai buvo gaminami kad tarnautų kuo ilgiau, tai dabar jie gaminami kad atvažinėtų 7metus, po to taptų nerentabilūs ir žmogus jį išmetęs pirktų naują.

 

Tikrai nesakau, kad reikia pirkti visokias lupenas 90m. po 1000lt. Pats mėgstu senesius auto, bet kartais tiesiog ateina laikas, kai to amžiaus modelio pardavime tiesiog nebelieka šviežių ir nenudėvėtų variantų, todėl tenka rinktis iš naujesnių. Bet kaip Lietuvoj madinga už paskutinius pinigus stengtis nupirkti kuo naujesnę mašiną yra kvailas požiūris.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau 25 metai ir tu 8 metus jau mašiną už 50k turi? Nesupratau truputi... 17 metų nusipirkai už 50k mašiną ir dar tepalo nekeitei? Juokinga. Tu žinai dėl ko tas tepalas yra keičiamas?

 

Šiaip, man 24, tai 16 metų man turtingi tėvai politikai nupirko. Dėl tepalo tai nežinau, kam tos papildomos išlaidos, gi ir taip važiuoja :ph34r: Kai suges, tai paprašysiu, kad naują nupirktų, vistiek senas jau :angry: Gėda net važinėt, tiesą sakant.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Meluoji, paskaityk pranešimą aukščiau, karolisu paaiškino, kad taip būti negali, kuo senesnis tuo daugiau genda, taip, kad - 100% netiesa - tavo draugės tikrai negalėjo tiek kartų sugest, o tavo išvis greičiausiai nebevažiuoja :angry:

ah tu troliau:)

 

Teoriskai ir statistiskai masina iki 100k ridos statistiskai greciausiai ges maziau nei masina su 300k rida, tik tiek, kad remonto kastai skirias, pirkdamas nauja masina, perki kate maise, geriausias saugiklis, pirktu "SE" tipo modeli aka "sena atnaujinta versija", ji jau buna laiko patikrinta, ir istaisyti gamykliniai brokai, kurie budingi naujuose modeliuose iki "Facelifto":)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip, man 24, tai 16 metų man turtingi tėvai politikai nupirko. Dėl tepalo tai nežinau, kam tos papildomos išlaidos, gi ir taip važiuoja :ph34r: Kai suges, tai paprašysiu, kad naują nupirktų, vistiek senas jau :angry: Gėda net važinėt, tiesą sakant.

Tikiuosi tu juokauji. :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Dėl šito pilnai pritariu, nusipirkau automobilį už 50k, tai degalinėse visi kai pamato - pila kurą nemokamai, draudimas irgi nekainuoja, nes draudėjai gal galvoja, kad tikrai nenorėčiau sudaužyt tokio automobilio ir saugosiu jį, ir visai negenda, net tepalo nekeičiau dar per pastaruosius aštuonis metus.

 

Tau 25 metai ir tu 8 metus jau mašiną už 50k turi? Nesupratau truputi... 17 metų nusipirkai už 50k mašiną ir dar tepalo nekeitei? Juokinga. Tu žinai dėl ko tas tepalas yra keičiamas?

 

Žmogus taip jaudinasi dėl nekeisto tepalo, bet va nemokamas kuras ir draudimas tai visai realiai atrodo :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apžvelgęs atsakymus supratau, kad kai kurie prikolina, kai kurie nesupranta prikolų... Kai kurie turtingi ir auto iki 10 000 lt net nežiūri, kiti mažiau turtingi ir labiau Lietuviai tad automobilio dairosi iki 10 000 - 14 000 lt iš senesnių modelių, dėl pigesnės eksploatacijos, o ne 2008-2014 metų bmw 7 serijos ar A8

 

O šiaip tai visai galvoju apie siuntų vežimą LT-DE-LT tik kol kas tuo labai nesidomint tai atrodo jog sunkiai rasčiau tų kuriems reikėtų būtent į panašią vietą siuntas vežti nes skersai išilgai visą DE važinėt irgi nekažką... Bet galvoju kas tam labiau tinka ir su ta mintim jog pradinis kapitalas būtų mažesnis. Ar koks nors kablukas kaip Citroen Berlingo ar iš karto Ford Transit tipo busiukas... Nes į vieną pusę važiavimas atsiperka vežant vieną žmogų su taše + siuntinys(kabluko atveju), visi kiti siuntiniai jau "navaras", atgal važiuojant vėl tas pats.

Redagavo bestdaytips
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur tu tų siuntų tiek gausi? Aš kai pats važiuoju visur skelbimų primėtau, tai nedaug pakeleivių būna, o siuntų išvis tik kelis kartus pasitaikė, ir tai už jas simboliškai moka, po 10-30€. Tokiam dalykui reikia kurti visą tinklą, su keliom mašinom, kad vienas į vieną pusę važiuotų, kitas į kitą, daug investuot į reklamą ir t.t.

Jei jau taip nori važinėt, tai siūlau pasinaudot mitfahrgelegenheit.de ir vežiot keleivius po Vokietiją. Visi vokiečiai tą žino, daug kas aktyviai naudojasi. Žinau ne vieną kuris tuo uždarbiauja. Tik mašina turi būti talpi, geriausia 7 vietų minivenas arba mažas busikas, jei bus su dujom, tai užsidirbsi daugiau. Aišku bent minimaliai reikia vokiškai mokėt kad susišnekėt su keleiviais, bet pats prisimenu ir nemokėdamas susišnekėdavau :) Aišku dar einamus maršrutus reikia žinot. Pvz jei šeštadieniui įmesi skelbimą Hamburg - Berlin, tai gal 20 žmonių paskambins. Dabar kai šį portalą perdarė į mokamą, tai žymiai sumažėjo vežėjų pasiūla. Bet galima dėti nemokamus skelbimus per carpooling.co.uk, tik kainas rodys svarais.

Redagavo Stas22
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

patarciau tau nusipirkti paprasta pigu masiniuka, tu turesi pinigu draudimui bei taisymui,nes ant tokios masinos daug neisleisi, o uz likusius laisvai gali pradeti versla jeigu turi ideja, arba gali investuot, o kas sako kad suma per maza tai reiskia, kad jie visai nenusimano.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...