Pereiti prie turinio

Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"


Rekomenduojami pranešimai

Gerbiami pirkėjai! Atkreipkite dėmesį į kai kurių prekybininkų komentarus, kurie čia komentuoja.

Pasak jų, jei per klaidą nusipirkote nekokybišką prekę pas kokį nors prekybininką - šarlataną, tai būkite pasirengę įrodinėti, kad nesate dėl to kaltas.

Pasak kai kurių prekybininkų ir jų giminaičių, jūs turėsite pats įrodyti, kad prekės tyčia negadinote.Jei paprašysite prekę pakeisti arba grąžinti pinigus, būsite apkaltinti, kad drąskote akis arba, dar geriau, esate ne savo vietoje.

Jums to reikia? Nemanau. Būkite atsargūs, taupykite savo laiką!

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko gero, tamsta atskleidėte tikrą samokslą prieš skytech. Net visą mano diskusijų istoriją surinkote. Per kelis metus tik tiek radote?

Gal norėtumėte, kad niekas neturėtų teisės skųstis? O jei skundžiasi, tai kartą ar du, ne daugiau.

Ar reikia atsiklausti kiek kartų ir dėl ko galima skųstis? Kas yra kaltas, kad vartotojų teisės yra pažeidinėjamos, pardavėjai tyčiojasi, o valstybės biurokratai nieko nedaro?

 

Šita padėtis, visi tie skundai ir parodo, kokia apgalėtina yra pirkėjų padėtis. Labai gerai, kad nors internetas yra, kuriame galima parašyti apie problemas.

 

Dėl teiginio apie patenkintus vartotojus, tai norėčiau atkreipti dėmesį, kad temoje nėra jokių patenkintų vartotojų, temoje dominuoja pardavėjai, kurie visaip stengiasi apdergti temos autorių. Beje, brokuotos prekės pardavėjas skytech turi visus mano kontaktinius duomenis ir gali bet kada susisiekti, jei tik panorės.

 

Man kažkaip niekada neprireikė tiek daug skundų rašyti, sugebu susišnekėti su žmonėmis. Na, aišku, tokiems, kurie apie save pasakoja trečiuoju asmeniu gal ir ne taip gerai sekasi, tai ir tyko nelaimės ant kiekvieno kampo, vos tik pabando ką nors nusipirkti. Tikriausiai bus visos firmos susimokę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mielieji ponai, esmė tokia, kad didelio skirtumo nėra, kur pirksite kompiuterinę techniką ir namų elektroniką: ar tai būtų Skytech, Fortakas, Kilobaitas, Varlė, Topo Centras, Avitela ir t.t. Su garantinio aptarnavimo kokybe ir greičiu problemų gali kilti visur. Ir kuo daugiau gilinsitės į visokius įstatymus, teisės aktus ir kodeksus, tuo labiau galvą skaudės, o naudos iš to didelės nebus :) Na nebent kovojate dėl didelės pinigų sumos.

Asmeniškai apie Skytech galiu atsiliept tik teigiamai (Alytaus fil.). Kiek esu pirkęs pc detalių iš įvairių firmelių, tai jie dirba greičiausiai ir atrodo, geriausiai išmano savo darbą, kas liečia mano miestą.

Į garantinį kreipiausi tik vieną kartą – nusipirkęs Edifier Studio 7 kolonėles. Buvo girdimas šioks toks zyzimas iš garsiakalbių (net neabejoju, kad jis girdimas iš visų šio modelio kolonėlių) ir apskritai nelabai man jų skambesys patiko, nors kiti lyg ir giria. Taigi praėjusios dviems dienoms po pirkimo, pristačiau į garantinį ir kukliai paklausiau, ar būtų galima susigrąžinti pinigus. Davė rašyt prašymą ir už savaitės pinigėlius atgavau :)

Taip pat galiu pagirti Alytuje dirbantį vadybininką, Antaną. Žmogus tikrai gerai ir greitai dirba: ką paklausi, tą atsakys, t.y. "negydo galvelės". Tiesa, čia dirba dar vienas vadybininkėlis, ką tas ten veikia, tai neįsivaizduoju. Kiek matau, arba rūko, arba žiūri filmukus per youtube:))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats dirbu įmonėje kuri teikia tam tikrų gamintojų garantinį aptarnavimą. Ir tikrai nėra taip, kad nunešus pardavėjui prekė būtų keičiama iškart be mūsų testavimo ir akto išrašymo. Dažniausiai pirkėjai sugedusias prekes pateikia pardavėjams (arba tiesiai mums), pardavėjas siunčia prekes mums mes jas testuojame pas save servise, kai kuriais atvejais siunčiame į Kauną ir tik gavę testų rezultatus ir susisiekę su gamintoju galime pakeisti brokuotą prekę jei tai tikrai gamintojo brokas. Niekas tikrai taip aklai nekeičia prekių nepatikrinęs ar tai vartotojo kaltė ar gamintojo brokas. Todėl ir užtrunka visa tai ne vieną dieną ar savaitę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kažkaip niekada neprireikė tiek daug skundų rašyti, sugebu susišnekėti su žmonėmis. Na, aišku, tokiems, kurie apie save pasakoja trečiuoju asmeniu gal ir ne taip gerai sekasi, tai ir tyko nelaimės ant kiekvieno kampo, vos tik pabando ką nors nusipirkti. Tikriausiai bus visos firmos susimokę.

 

Jei tamstą teisingai supratau, tai raštiško prašymo neužtenka, reikia dar "mokėti pasišnekėti". Atleiskite, bet tuomet nesuprantu, tai kam to rašytinio prašymo reikėjo (kodėl įstatymas nustatė tokią tvarką?), jei pakanka nueiti ir pasišnekėti. Deje, turiu konstatuoti, kad nepadeda nei viena, nei kita. Pareikalavau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, nesijaučiu dėl to kaltas. Pinigų negavau, tai reikalavimą parašiau viešai, tuo pačiu pasidalinau savo patirtimi su kitais pirkėjais.

 

Matau, kad daugeliui pardavėjų mano nuomonė nepatinka. Ką gi, man irgi daug kas nepatinka, bet turi būti tvarka, o tos tvarkos Skytech neradau.

Tai, kad pirkėjas paprašė grąžinti pinigus, tai dar nereiškia, kad jis pardavėjui tokiu būdu išdrąskė akis. Ar jau atėjo tas laikas, kad jau net negalima pareikalauti to, kas teisėtai priklauso? Reikia prašyti malonės?

 

Tiek to. Straipsnis skirtas pikėjams. Nematau reikalo veltis į beprasmes diskusijas su kitais pardavėjais.

 

 

Pats dirbu įmonėje kuri teikia tam tikrų gamintojų garantinį aptarnavimą. Ir tikrai nėra taip, kad nunešus pardavėjui prekė būtų keičiama iškart be mūsų testavimo ir akto išrašymo. Dažniausiai pirkėjai sugedusias prekes pateikia pardavėjams (arba tiesiai mums), pardavėjas siunčia prekes mums mes jas testuojame pas save servise, kai kuriais atvejais siunčiame į Kauną ir tik gavę testų rezultatus ir susisiekę su gamintoju galime pakeisti brokuotą prekę jei tai tikrai gamintojo brokas. Niekas tikrai taip aklai nekeičia prekių nepatikrinęs ar tai vartotojo kaltė ar gamintojo brokas. Todėl ir užtrunka visa tai ne vieną dieną ar savaitę.

 

Mano nuomonė kitokia. Pardavėjas privalo parduoti pirkėjui kokybišką prekę. Pirkėjas neprivalo laukti, kol pardavėjas kažkur siuntinės broką.

 

Nežinau kaip kiti, čių jų reikalas, tačiau aš, noriu naudotis preke nedelsiant, ypač kai sumokėjau pinigus.

Jei pardavėjas to nesugeba užtikrinti, tai tegul tinkamai apie tai informuoja, tuomet pirksiu pas kitą pardavėją, ten kur yra kokybė ir geras servisas.

 

Jei prekę reikia testuoti, tai pardavėjas turi teisę pasisamdyti testuotojus, sumėkėti pinigus, ir tegul testuoja nors amžinai. Jeigu prekė jau prekyboje, tai nėra reikalo jos testuoti, nes prekės kokybė jau turėjo būti patikrinta. Pirkėjams privalo būti parduodamos kokybiškos ir ištestuotos prekės, kad paskui nereikėtų tuščiai švaistyti laiko.

 

Ir dar. Brangūs pardavėjai, pasirašinėkite protingas sutartis su tiekėjais. Jei to padaryti nesugebate, tai vėliau nekvaršinkit galvos pirkėjams.

 

Visiems linkiu gero vakaro.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tamstą teisingai supratau, tai raštiško prašymo neužtenka, reikia dar "mokėti pasišnekėti". Atleiskite, bet tuomet nesuprantu, tai kam to rašytinio prašymo reikėjo (kodėl įstatymas nustatė tokią tvarką?), jei pakanka nueiti ir pasišnekėti. Deje, turiu konstatuoti, kad nepadeda nei viena, nei kita. Pareikalavau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, nesijaučiu dėl to kaltas. Pinigų negavau, tai reikalavimą parašiau viešai, tuo pačiu pasidalinau savo patirtimi su kitais pirkėjais.

 

Matau, kad daugeliui pardavėjų mano nuomonė nepatinka. Ką gi, man irgi daug kas nepatinka, bet turi būti tvarka, o tos tvarkos Skytech neradau.

Tai, kad pirkėjas paprašė grąžinti pinigus, tai dar nereiškia, kad jis pardavėjui tokiu būdu išdrąskė akis. Ar jau atėjo tas laikas, kad jau net negalima pareikalauti to, kas teisėtai priklauso? Reikia prašyti malonės?

 

Tiek to. Straipsnis skirtas pikėjams. Nematau reikalo veltis į beprasmes diskusijas su kitais pardavėjais.

 

 

 

 

Mano nuomonė kitokia. Pardavėjas privalo parduoti pirkėjui kokybišką prekę.

Pirkėjas neprivalo laukti, kol pardavėjas kažkur siuntinės broką.

Nežinau kaip kiti, čių jų reikalas, tačiau aš, noriu naudotis preke, ypač kai sumokėjau pinigus.

Jei prekę reikia testuoti, tai pardavėjas turi teisę pasisamdyti testuotojus, sumėkėti pinigus, ir tegul testuoja nors amžinai. Jeigu prekė jau prekyboje, tai nėra reikalo jos testuoti, nes prekės kokybė jau turėjo būti patikrinta. Pirkėjams privalo būti parduodamos kokybiškos ir ištestuotos prekės, kad paskui nereikėtų tuščiai švaistyti laiko.Ir dar. Brangūs pardavėjai, pasirašinėkite protingas sutartis su tiekėjais. Jei to padaryti nesugebate, tai vėliau nekvaršinkit galvos pirkėjams.

 

Visiems linkiu gero vakaro.

Dažnai atsitinka toks dalykas (nekalbu būtent apie tavo atvejį), kad žmogus atneša tarkim kompiuterį ir sako neveikia touchpadas, taip logiškai galvojant gali būti gamintojo brokas, perklausi žmogaus ar nebuvo numestas apipiltas, žiūri kiaulės akim ir sako tikrai ne. Inžinierius pradeda ardyti ir pamato kad yra apipylimo žymių, kartais net priimant daiktą sako, kad nebuvo numesta ar panašiai, o jau matosi daužimo skilimo žymės. Manau dėl tokių vartotojų kurie bando patys sugadinę prekę apgaulės būdų prisidengiant garantiniu pasikeisti į naują yra reikalingi tokie testavimai ir tikrinimai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tamstą teisingai supratau, tai raštiško prašymo neužtenka, reikia dar "mokėti pasišnekėti". Atleiskite, bet tuomet nesuprantu, tai kam to rašytinio prašymo reikėjo (kodėl įstatymas nustatė tokią tvarką?), jei pakanka nueiti ir pasišnekėti. Deje, turiu konstatuoti, kad nepadeda nei viena, nei kita. Pareikalavau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, nesijaučiu dėl to kaltas. Pinigų negavau, tai reikalavimą parašiau viešai, tuo pačiu pasidalinau savo patirtimi su kitais pirkėjais.

 

Matau, kad daugeliui pardavėjų mano nuomonė nepatinka. Ką gi, man irgi daug kas nepatinka, bet turi būti tvarka, o tos tvarkos Skytech neradau.

Tai, kad pirkėjas paprašė grąžinti pinigus, tai dar nereiškia, kad jis pardavėjui tokiu būdu išdrąskė akis. Ar jau atėjo tas laikas, kad jau net negalima pareikalauti to, kas teisėtai priklauso? Reikia prašyti malonės?

 

Tiek to. Straipsnis skirtas pikėjams. Nematau reikalo veltis į beprasmes diskusijas su kitais pardavėjais.

 

Mano nuomonė kitokia. Pardavėjas privalo parduoti pirkėjui kokybišką prekę. Pirkėjas neprivalo laukti, kol pardavėjas kažkur siuntinės broką.

 

Nežinau kaip kiti, čių jų reikalas, tačiau aš, noriu naudotis preke nedelsiant, ypač kai sumokėjau pinigus.

Jei pardavėjas to nesugeba užtikrinti, tai tegul tinkamai apie tai informuoja, tuomet pirksiu pas kitą pardavėją, ten kur yra kokybė ir geras servisas.

 

Jei prekę reikia testuoti, tai pardavėjas turi teisę pasisamdyti testuotojus, sumėkėti pinigus, ir tegul testuoja nors amžinai. Jeigu prekė jau prekyboje, tai nėra reikalo jos testuoti, nes prekės kokybė jau turėjo būti patikrinta. Pirkėjams privalo būti parduodamos kokybiškos ir ištestuotos prekės, kad paskui nereikėtų tuščiai švaistyti laiko.

 

Ir dar. Brangūs pardavėjai, pasirašinėkite protingas sutartis su tiekėjais. Jei to padaryti nesugebate, tai vėliau nekvaršinkit galvos pirkėjams.

 

Visiems linkiu gero vakaro.

 

O... Nu čia tai pavarei...

Dabar iš tavęs perku televizorių, jį sugadinu, ateinu reikalauti pinigų, jų išreikalauju, o poto tu pamatai, kad tai buvo mano kaltė...? Nu nebegerk juokdarį. Čia taip niekur nevyksta ir gali neskiesti.

 

Vien pagal tavo pasakymus, kad liepiau gražinti pinigus, kad pareikalavai jų ir t.t. galima suprasti kas esi per vienas. Suprask, kad pirkėjas yra žemiausioje vietoje, nes pardavėjui rūpi pinigai ir jo verslas, o ne stengtis, kad pirkėjas nelauktų 4 savaičių kaip ir visur kitur. Good luck finding better store.

 

Nuo čia gali jau nebesiginti, nes nusipezi žiauriai negul, kad žiauriai. Pardavėjas netestuoja gautų prekių, o gamintojas praleidžia broką. Ir neknisk tu čia visiem proto, kad taip neturi būti. Visą gyvenimą taip buvo, o tu iš medžio iškritęs knisi visiems smegenis, kad nelįskit ten, nes man garantinis 4 savaites truko... vajei kaip blogai tai padėk dieve :)

 

Nepykit, bet jau nebesusilaikiau nuo tokių debiliškų pasisakymų... Iš kur išlindo su tokiomis žmogaus teisėmis tai net nenumanau....

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tamstą teisingai supratau, tai raštiško prašymo neužtenka, reikia dar "mokėti pasišnekėti". Atleiskite, bet tuomet nesuprantu, tai kam to rašytinio prašymo reikėjo (kodėl įstatymas nustatė tokią tvarką?), jei pakanka nueiti ir pasišnekėti. Deje, turiu konstatuoti, kad nepadeda nei viena, nei kita. Pareikalavau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, nesijaučiu dėl to kaltas. Pinigų negavau, tai reikalavimą parašiau viešai, tuo pačiu pasidalinau savo patirtimi su kitais pirkėjais.

 

Matau, kad daugeliui pardavėjų mano nuomonė nepatinka. Ką gi, man irgi daug kas nepatinka, bet turi būti tvarka, o tos tvarkos Skytech neradau.

Tai, kad pirkėjas paprašė grąžinti pinigus, tai dar nereiškia, kad jis pardavėjui tokiu būdu išdrąskė akis. Ar jau atėjo tas laikas, kad jau net negalima pareikalauti to, kas teisėtai priklauso? Reikia prašyti malonės?

 

Tiek to. Straipsnis skirtas pikėjams. Nematau reikalo veltis į beprasmes diskusijas su kitais pardavėjais.

 

 

 

 

Mano nuomonė kitokia. Pardavėjas privalo parduoti pirkėjui kokybišką prekę. Pirkėjas neprivalo laukti, kol pardavėjas kažkur siuntinės broką.

 

Nežinau kaip kiti, čių jų reikalas, tačiau aš, noriu naudotis preke nedelsiant, ypač kai sumokėjau pinigus.

Jei pardavėjas to nesugeba užtikrinti, tai tegul tinkamai apie tai informuoja, tuomet pirksiu pas kitą pardavėją, ten kur yra kokybė ir geras servisas.

 

Jei prekę reikia testuoti, tai pardavėjas turi teisę pasisamdyti testuotojus, sumėkėti pinigus, ir tegul testuoja nors amžinai. Jeigu prekė jau prekyboje, tai nėra reikalo jos testuoti, nes prekės kokybė jau turėjo būti patikrinta. Pirkėjams privalo būti parduodamos kokybiškos ir ištestuotos prekės, kad paskui nereikėtų tuščiai švaistyti laiko.

 

Ir dar. Brangūs pardavėjai, pasirašinėkite protingas sutartis su tiekėjais. Jei to padaryti nesugebate, tai vėliau nekvaršinkit galvos pirkėjams.

 

Visiems linkiu gero vakaro.

 

Atsiprašau, bet kuo toliau skaitau ką tu rašai, tuo labiau galvoju, kad tu kvailas ir išpizdėjęs, kuris tiesiog neturi ką veikt namie. "Jeigu prekė jau prekyboje, tai nėra reikalo jos testuoti, nes prekės kokybė jau turėjo būti patikrinta. Pirkėjams privalo būti parduodamos kokybiškos ir ištestuotos prekės, kad paskui nereikėtų tuščiai švaistyti laiko. " IŠ KUR PARDAVĖJAS ŽINOS, KAD PREKĖ KOKYBIŠKA? Galvok su galva, o ne su kažkuo kitu. Pardavėjas pats negali jos atidarinėti, tikrinti ar viskas veikia, kažin ar norėsi gaut jau atidarytą pakuotę ir pnš. Iš to ką tu rašai tikrai matosi, kad tikrai nėjai gražiai ir neprašei. Kodėl visiems viskas gerai, visiems greitai viską sutvarko, pakeičia, o TIK tau vienam kažkokios bėdos čia? Kiek kas perka Skytech'e, niekada nemačiau/negirdėjau nė vieno nusiskundimo, vien pagyrimai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau, bet kuo toliau skaitau ką tu rašai, tuo labiau galvoju, kad tu kvailas ir išpizdėjęs, kuris tiesiog neturi ką veikt namie. "Jeigu prekė jau prekyboje, tai nėra reikalo jos testuoti, nes prekės kokybė jau turėjo būti patikrinta. Pirkėjams privalo būti parduodamos kokybiškos ir ištestuotos prekės, kad paskui nereikėtų tuščiai švaistyti laiko. " IŠ KUR PARDAVĖJAS ŽINOS, KAD PREKĖ KOKYBIŠKA? Galvok su galva, o ne su kažkuo kitu. Pardavėjas pats negali jos atidarinėti, tikrinti ar viskas veikia, kažin ar norėsi gaut jau atidarytą pakuotę ir pnš. Iš to ką tu rašai tikrai matosi, kad tikrai nėjai gražiai ir neprašei. Kodėl visiems viskas gerai, visiems greitai viską sutvarko, pakeičia, o TIK tau vienam kažkokios bėdos čia? Kiek kas perka Skytech'e, niekada nemačiau/negirdėjau nė vieno nusiskundimo, vien pagyrimai.

 

Puikiai tave supratau. Pardavėjas parduoda šū.. ir už nieką netasako.Tikiuosi, kad kiti pirkėjai tave taip pat išgirdo ir suprato.

Tačiau ta padėtis, kai prekė testuojama mano laiko sąskaita, manęs netenkina. Nesiruošiu su tuo taikstytis.

Gal kitiems ir greitai viską sutvarko, šalia nestovėjau, bet man nesutvarkė.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal tu nebejuokink čia žmonių. :D Mes taip pat pirkėjai, o ne pardavėjai. Taip, pardavėjas galima sakyti neatsako. Davai pasakyk man logišką variantą, kaip pardavėjas gali patikrint prekę prieš tau parduodamas? Būtent, niekaip. Gamintojas irgi padaro klaidų, ir nelabai ką gali pasakyt. Pardavėjas priima tavo prekę apžiūrai ir pnš, ko tu dar nori? Niekas nežino, gal tu pats viską ten sugadinai ir dabar čia bangas keli, privalo patikrint, bus blogai kažkas dėl gamintojo - pakeis prekę arba gausi pinigus, bet prekė privalo būt pratestuota, ir taip yra visam pasauly. Niekas dėl tavęs nedarys tokių prikolų: "netestuokim prekės, čia tikrai gamintojas prigrybavo, o ne jis, pataupykim jo laiką, kad tik nesiskųstų niekur". Skųskis tu kiek nori, nėra žmonės durni, puikiai supranta, kad tik tu neturi ką veikt, o su Skytech viskas gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal tu nebejuokink čia žmonių. :D Mes taip pat pirkėjai, o ne pardavėjai. Taip, pardavėjas galima sakyti neatsako. Davai pasakyk man logišką variantą, kaip pardavėjas gali patikrint prekę prieš tau parduodamas? Būtent, niekaip. Gamintojas irgi padaro klaidų, ir nelabai ką gali pasakyt. Pardavėjas priima tavo prekę apžiūrai ir pnš, ko tu dar nori? Niekas nežino, gal tu pats viską ten sugadinai ir dabar čia bangas keli, privalo patikrint, bus blogai kažkas dėl gamintojo - pakeis prekę arba gausi pinigus, bet prekė privalo būt pratestuota, ir taip yra visam pasauly. Niekas dėl tavęs nedarys tokių prikolų: "netestuokim prekės, čia tikrai gamintojas prigrybavo, o ne jis, pataupykim jo laiką, kad tik nesiskųstų niekur". Skųskis tu kiek nori, nėra žmonės durni, puikiai supranta, kad tik tu neturi ką veikt, o su Skytech viskas gerai.

 

Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui."

Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė.

 

Gali toliau juoktis, gali net žvengti, bet būk toks geras, neskleisk marazmo.

Perskaitęs tavo komentarą supratau kodėl pardavėjai lipa kitiems pirkėjams ant galvų.

Didžioji dalis vietinių yra paprasčiausi liurbiai, todėl, gal ir neverta tikėtis, kad situacija prekyboje artimiausiu metu keisis į gerąją pusę, pirkėjų naudai.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ištrauka ir iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui."

Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė.

 

Gali toliau juoktis, gal net žvengti, bet būk toks geras, neskleisk marazmo.

Perskaitęs tavo komentarą supratau kodėl pardavėjai lipa kitiems pirkėjams ant galvų.

Didžioji dalis vietinių yra paprasčiausi liurbiai, todėl, gal ir neverta tikėtis, kad situacija prekyboje artimiausiu metu keisis į gerąją pusę, pirkėjų naudai.

 

Būk mielas pasakyk iš kokio medžio iškritai. Pradėsiu jo vengti.

 

Už brokuotą prekę be patikrinimo niekas pinigų negražins ir jos nekeis. Čia visame pasaulyje yra taip ir tu neskleisk čia erezijų, kad tave kankina ir t.t.

 

Beje, labai smagu yra tai, kad žmogus net nekalba apie elektronikos garantijos taisykles :D

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui."

Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė.

 

Gali toliau juoktis, gali net žvengti, bet būk toks geras, neskleisk marazmo.

Perskaitęs tavo komentarą supratau kodėl pardavėjai lipa kitiems pirkėjams ant galvų.

Didžioji dalis vietinių yra paprasčiausi liurbiai, todėl, gal ir neverta tikėtis, kad situacija prekyboje artimiausiu metu keisis į gerąją pusę, pirkėjų naudai.

 

Ane? Kodėl man jokių bėdų niekada nebuvo su niekuo? Mažiau vaidink viską išmanantis tobulai, mažiau vaidink nuskriaustą, kad tu protingiausias, ir bus viskas OK. Aš pats buvau sugadinęs telefoną, garantinis tvarkė 3 kartus. Geras, ane? Tiesiog nevaidinau, kad išmanau viską, o apsimečiau kvaileliu, ir viską sutvarkė, nors pats prisidirbau ir laisvai galėjo netvarkyti. ;) Lipa ant galvų tik tokiems kaip tu, kurie neturi ką veikt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būk mielas pasakyk iš kokio medžio iškritai. Pradėsiu jo vengti.

 

Už brokuotą prekę be patikrinimo niekas pinigų negražins ir jos nekeis. Čia visame pasaulyje yra taip ir tu neskleisk čia erezijų, kad tave kankina ir t.t.

 

Beje, labai smagu yra tai, kad žmogus net nekalba apie elektronikos garantijos taisykles :D

 

Išmok skaityti, nes nematau prasmės diskutuoti su beraščiais.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ane? Kodėl man jokių bėdų niekada nebuvo su niekuo? Mažiau vaidink viską išmanantis tobulai, mažiau vaidink nuskriaustą, kad tu protingiausias, ir bus viskas OK. Aš pats buvau sugadinęs telefoną, garantinis tvarkė 3 kartus. Geras, ane? Tiesiog nevaidinau, kad išmanau viską, o apsimečiau kvaileliu, ir viską sutvarkė, nors pats prisidirbau ir laisvai galėjo netvarkyti. ;) Lipa ant galvų tik tokiems kaip tu, kurie neturi ką veikt.

 

Geras pasakymas :)

 

Pas mane buvo tokia situacija:

Sudaužiau ekraną telefono, jį pakeičiau į orginalų gamintojo. Poto pradėjo blūdyti telefonas ir atėjau apsimetęs durneliu priduoti jį. Priėmė be jokio vargo ir netgi du kartus siuntė jį taisyti. Tai užtruko mėnesį, bet po to mėnesio gavau kitą telefoną :)

 

ps. Per siuntinėjimo laiką galėjau paprašyti pakaitinio ir jį būtų man suteikę ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ane? Kodėl man jokių bėdų niekada nebuvo su niekuo? Mažiau vaidink viską išmanantis tobulai, mažiau vaidink nuskriaustą, kad tu protingiausias, ir bus viskas OK. Aš pats buvau sugadinęs telefoną, garantinis tvarkė 3 kartus. Geras, ane? Tiesiog nevaidinau, kad išmanau viską, o apsimečiau kvaileliu, ir viską sutvarkė, nors pats prisidirbau ir laisvai galėjo netvarkyti. ;) Lipa ant galvų tik tokiems kaip tu, kurie neturi ką veikt.

 

Tu teisus. Su kvailiais ginčytis neverta. Ir visiškai nesvarbu ar jie iš tikrųjų tokie yra ar tik apsimeta. Ane?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išmok skaityti, nes nemataus prasmės diskutuoti su beraščiais.

 

Ir ką man skaityti? Kad tu nusišneki toliau negu, kad matai?

 

Mes tau visi kartojam, kad nei viena parduotuvė negražins tau pinigų neapžiūrėjus prekės. Ir kaskart tai gali užtrukti ilgiau arba trumpiau. Man asmeniškai skytech ilgiausiai buvo tvarkomas monitorius, tačiau iškart pasakė, kad servisas negauna dalių ir atsiprašė. O toliau man giliai dzin buvo. Sulaukiau kol sutaisys - gavau veikiantį ir rami galva. Visa kita... Nu tiesiog tikrai nebegerk ir nebeskleisk erezijų, kad prekė turi būti priimta be jokio patikrinimo, o tik gražinus parduotuvė turi teisę tikrinti. Jeigu taip, tai kas bus, jeigu po patikrinimo pastebėsiu, kad TU sugadinai tą prekę? Man tavęs per anstuolius ieškoti? Na ok, galiu, bet tau ta suma, kurią gausi susimokėti nepatiks :)

 

Tu teisus. Su kvailiais ginčytis neverta. Ir visiškai nesvarbu ar jie iš tikrųjų tokie yra ar tik apsimeta. Ane?

 

Todėl manau ir baigsim diskusiją mes, nes kuo toliau tuo labiau parodai, kad tu neapsimeti :)

 

ir visos temos išvada tokia:

Skytech čia yra visiškai ne prie ko. Tiesiog žmogui netiko tai, kad jis turėjo laukti savo daikto apžiūros, o norėjo atgauti pinigus iškart :)

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir ką man skaityti? Kad tu nusišneki toliau negu, kad matai?

 

Mes tau visi kartojam, kad nei viena parduotuvė negražins tau pinigų neapžiūrėjus prekės. Ir kaskart tai gali užtrukti ilgiau arba trumpiau. Man asmeniškai skytech ilgiausiai buvo tvarkomas monitorius, tačiau iškart pasakė, kad servisas negauna dalių ir atsiprašė. O toliau man giliai dzin buvo. Sulaukiau kol sutaisys - gavau veikiantį ir rami galva. Visa kita... Nu tiesiog tikrai nebegerk ir nebeskleisk erezijų, kad prekė turi būti priimta be jokio patikrinimo, o tik gražinus parduotuvė turi teisę tikrinti. Jeigu taip, tai kas bus, jeigu po patikrinimo pastebėsiu, kad TU sugadinai tą prekę? Man tavęs per anstuolius ieškoti? Na ok, galiu, bet tau ta suma, kurią gausi susimokėti nepatiks :)

 

 

 

Todėl manau ir baigsim diskusiją mes, nes kuo toliau tuo labiau parodai, kad tu neapsimeti :)

 

Tai ir baik, linkiu sėkmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir ką man skaityti? Kad tu nusišneki toliau negu, kad matai?

 

Mes tau visi kartojam, kad nei viena parduotuvė negražins tau pinigų neapžiūrėjus prekės. Ir kaskart tai gali užtrukti ilgiau arba trumpiau. Man asmeniškai skytech ilgiausiai buvo tvarkomas monitorius, tačiau iškart pasakė, kad servisas negauna dalių ir atsiprašė. O toliau man giliai dzin buvo. Sulaukiau kol sutaisys - gavau veikiantį ir rami galva. Visa kita... Nu tiesiog tikrai nebegerk ir nebeskleisk erezijų, kad prekė turi būti priimta be jokio patikrinimo, o tik gražinus parduotuvė turi teisę tikrinti. Jeigu taip, tai kas bus, jeigu po patikrinimo pastebėsiu, kad TU sugadinai tą prekę? Man tavęs per anstuolius ieškoti? Na ok, galiu, bet tau ta suma, kurią gausi susimokėti nepatiks :)

 

 

 

Todėl manau ir baigsim diskusiją mes, nes kuo toliau tuo labiau parodai, kad tu neapsimeti :)

 

ir visos temos išvada tokia:

Skytech čia yra visiškai ne prie ko. Tiesiog žmogui netiko tai, kad jis turėjo laukti savo daikto apžiūros, o norėjo atgauti pinigus iškart :)

 

Ačiū, kad pakartojote tai, apie ką rašau nuo pradžių. Taip, man netinka, kad Skytech ilgai negrąžina pinigų už nekokybišką prekę.

Ir Skytech čia labai netgi prie ko.

 

beje, ar tai, kad dar dalyvauji diskusijoje taip pat rodo, kad neapsimeti?

Gal atšok jau?

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, kad pakartojote tai, apie ką rašau nuo pradžių. Taip, man netinka, kad Skytech ilgai negrąžina pinigų už nekokybišką prekę.

Ir Skytech čia labai netgi prie ko.

 

Visiškai ne prie ko. Jeigu servisas tempia laiką - ne parduotuvės kaltė. Jeigu ateini ir isterikuoji - jie turi pagrindą turėti įtarimų ir vykdyti daug daugiau tyrimų, na bet ką čia mum eiliniam suprasti, juk tu esi šventasis ir išmanai viską, todėl puikiai žinai kaip viskas veikia ir kaip turėtų veikti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai ne prie ko. Jie nekalti, kad gamintojas nepatikrina prekės ilgai, galbūt pilna tokių kaip tu? Pasauly esi ne vien tu, nesijausk labai svarbus, kai patikrins prekę, jeigu ji tikrai bus sugedusi dėl gamintojo kaltės, atiduos tau tuos pinigus. Lauki kaip visi ir nekeli bangų, dėl tavęs niekas greičiau nevyks, nepatinka kažkas - nepirk išvis arba gaminkis daiktus pats, tada iškart galėsi ir pasitikrinti juos. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...