Pereiti prie turinio

Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"


Rekomenduojami pranešimai

Va čia ir matos tavo kultūra! Žmogus žmogui nelygus. Jei su vadybininku elgies kaip su šiukšle ir jį "stumdai" nenuostabu, kad tau tokie dalykai atsitinka. Paskutiniai pirkiniai ir garantiniai aptarnavimai buvo susiję su Skytech. Jokių problemu. Ausinės po garantinio pakeistos į kitas, nešiojamas kompas taip pat. Ir vien dėl to, kad susėdom ir radom bendrą kompromisą.

 

Manau, kad rašytinio prašymo, kelių el. laiškų ir pokalbių telefonu, turėjo pakakti. Atleisk, brangioji, neturėjau laiko ilgiems pašnekesiams susėdus. Ir pasilieku sau teisę pasirinkti su kuo man artimai bendrauti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai pasakei! Pvz. Jei paaiškės, kad vietoje šokolado suvalgėte paprasčiausią šū.., tik su cukrumi, tai jau bus visai ne š...., nes ten buvo įdėta cukraus. Genijus!

 

Tik tokie genijai kaip tu ir suvalgo tokius šokoladus rolleyes.gif Pirk gerą šokoladą, ir nebus su šūdu :)

Temos esmė: autorius nusipirko pigų daiktą, greit sugedo. Dabar stengiasi iš š*do varškę išspausti.

 

Manau, kad rašytinio prašymo, kelių el. laiškų ir pokalbių telefonu, turėjo pakakti. Atleisk, brangioji, neturėjau laiko ilgiems pašnekesiams susėdus. Ir pasilieku sau teisę pasirinkti su kuo man artimai bendrauti.

 

 

Kaip šauksi - taip atsilieps.

Redagavo Irmantask
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriau pasakytum būtent kuriame salone pirkai.

 

Viskas buvo Vilniuje, Pylimo g. 29

Beje, direktorius Arsenij Musajev apie padėtį yra informuotas, tačiau nepanašu, kad pastarasis būtų suinteresuotas ką nors keisti.

Na, jo firmos reputacija yra jo asmeninis reikalas.

Mano reikalas tik atsiimti pinigus.

Beje, gamintojas jau prieš kelias savaites patvirtino, kad prekė buvo brokuota ir sugedo ne dėl mano kaltės. Tai ko siekia pardavėjas? Gal toks elgesys ir parodo, kad UAB "Skytech.lt" labai atkaliai visur ieško pirkėjo kaltės? Viena aišku tikrai, ten pirkdami labai rizikuojate. Po to gali tekti įrodėtinėti, kad nesate dramblys. O kaip įrodysite, kad taip nėra?

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas buvo Vilniuje, Pylimo g. 29

Beje, direktorius Arsenij Musajev apie padėtį yra informuotas, tačiau nepanašu, kad pastarasis būtų suinteresuotas ką nors keisti.

Na, jo firmos reputacija yra jo asmeninis reikalas.

Mano reikalas tik atsiimti pinigus.

Beje, gamintojas jau prieš kelias savaites patvirtino, kad prekė buvo brokuota ir sugedo ne dėl mano kaltės. Tai ko siekia pardavėjas? Gal toks elgesys ir parodo, kad UAB "Skytech.lt" labai atkaliai visur ieško pirkėjo kaltės? Viena aišku tikrai, ten pirkdami labai rizikuojate. Po to gali tekti įrodėtinėti, kad nesate dramblys. O kaip įrodysite, kad taip nėra?

 

Būtent šiame salone visada pirkdavau, gaudavau prekes.

Čia prieš kelias savaites pas juos teiravausi dėl stac. kompiuterio procesoriaus, tai būtent to cpu neturėjo, pasiūlė lygiai tokį pat cpu, tik be aušintuvo, kurį būtų pridėję nemokamai. Maža dovana, bet gražus elgesys iš jų pusės.

Taigi prie progos norėčiau pagirti Vadybininką Aleksej Prokopcov aleksej@skytech.lt

Palinkėsiu sekmės ieškant teisybės.

Redagavo Irmantask
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas buvo Vilniuje, Pylimo g. 29

Beje, direktorius Arsenij Musajev apie padėtį yra informuotas, tačiau nepanašu, kad pastarasis būtų suinteresuotas ką nors keisti.

Na, jo firmos reputacija yra jo asmeninis reikalas.

Mano reikalas tik atsiimti pinigus.

Beje, gamintojas jau prieš kelias savaites patvirtino, kad prekė buvo brokuota ir sugedo ne dėl mano kaltės. Tai ko siekia pardavėjas? Gal toks elgesys ir parodo, kad UAB "Skytech.lt" labai atkaliai visur ieško pirkėjo kaltės? Viena aišku tikrai, ten pirkdami labai rizikuojate. Po to gali tekti įrodėtinėti, kad nesate dramblys. O kaip įrodysite, kad taip nėra?

 

Jeigu taip taip nutiko - nereiškia, kad kitiems nutiks.

 

Jei ateini ir draskai akis - tavo bėda, kad su tavimi elgiasi su šiukšle. Juk pagalys turi du galus ;)

 

Asmeniškai man buvo taip, kad prekė buvo sugadinta dėl mano kaltės.. ir spėkit - pakeitė :) Čia reikia mokėti šnekėti, o ne klykti ir isterikuoti kaip tamsta ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik tokie genijai kaip tu ir suvalgo tokius šokoladus rolleyes.gif

Temos esmė: autorius nusipirko pigų daiktą, greit sugedo. Dabar stengiasi iš š*do varškę išspausti.

 

 

 

 

Kaip šauksi - taip atsilieps.

 

Iš kur žinai, kad daiktas buvo pigus? Dėl to, kad sugedo. Koks tamsta esate įžvalgus!

Visiems čia komentuojantiems pardavėjams-demagogams, kieriems pirkėjas visada būna kaltas, reikėtų atkreipti dėmesį, kad straipsnio autrius iš nieko nespaudžia varškės, tik reikalauja to, kas jam teisėtai priklauso. Manyčiau, kad būtent pardavėjai, o ne pirkėjai, ir stengiasi iš šū.. varškę išspausti.

Tokių patyčių iš pirkėjų, kokios pastaraisiais metais rinkoje yra išplitusios, dar nebuvo niekada.

Paskaičius kai kurių pardavėjų komentarus, suprantu kodėl tokia padėtis susiformavo.

Straipsnio autorius tik išdėstė savo nuomonę ir informavo apie padėtį.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Netgi ir aš savo patirtį aprašysiu :D Ir deja ne autoriaus pusei naudingą ;) Pirkau pelytę (iškart parašau kad Razer Deathadder 2013, geras daiktas už kainą atitinkančią kokybę), po poros mėnesių pradėjo streikuot kol galiausiai numirė. Parašiau skytech`ui, pasakiau kas per bėda ir kad neliko pakuotės, be problemų priėmė, mažiau nei po savaitės atvežė naują :) Vadybininkai malonūs, į kurį saloną Vilniuje nuvežė nežinau (ne aš vežiojau). Pirkau ir pirksiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu taip taip nutiko - nereiškia, kad kitiems nutiks.

 

Jei ateini ir draskai akis - tavo bėda, kad su tavimi elgiasi su šiukšle. Juk pagalys turi du galus ;)

 

Asmeniškai man buvo taip, kad prekė buvo sugadinta dėl mano kaltės.. ir spėkit - pakeitė :) Čia reikia mokėti šnekėti, o ne klykti ir isterikuoti kaip tamsta ;)

 

Kas, kur ir kada, klykė? Namanau, kad prašymą grąžinti pinigus būtų galima interpretuoti kaip isteriją ar akių draskymą.

Jei pardavėjas su pirkėju elgiasi kaip su šiukšle, tai dar nereiškia, kad tas pirkėjas atėjo ir draskė akis. Pokalbis buvo noramalus, be isterijos.

Pirkėjas paprašė grąžinti pinigus, nes pardavėjas atsisakė pakeisti brokuotą prekę. Štai ir viskas. Ėsmė ta, kad visas procesas tęsiasi mėnesiais.

Beje, kiti pirkėjai taip pat turi teisę žinoti, kad TAM TIKROSE VIETOSE SU PIRKĖJAIS GALI BŪTI ELGIAMASI KAIP SU ŠIUKŠLĖMIS!

 

Netgi ir aš savo patirtį aprašysiu :D Ir deja ne autoriaus pusei naudingą ;) Pirkau pelytę (iškart parašau kad Razer Deathadder 2013, geras daiktas už kainą atitinkančią kokybę), po poros mėnesių pradėjo streikuot kol galiausiai numirė. Parašiau skytech`ui, pasakiau kas per bėda ir kad neliko pakuotės, be problemų priėmė, mažiau nei po savaitės atvežė naują :) Vadybininkai malonūs, į kurį saloną Vilniuje nuvežė nežinau (ne aš vežiojau). Pirkau ir pirksiu :)

 

Tamstai labai pasisekė, ko nepasakyčiau apie kitus pirkėjus. Linkiu sėkmės!

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas, kur ir kada, klykė? Namanau, kad prašymą grąžinti pinigus būtų galima interpretuoti kaip isteriją ar akių draskymą.

Jei pardavėjas su pirkėju elgiasi kaip su šiukšle, tai dar nereiškia, kad tas pirkėjas atėjo ir draskė akis. Pokalbis buvo noramalus, be isterijos.

Pirkėjas paprašė grąžinti pinigus, nes pardavėjas atsisakė pakeisti brokuotą prekę. Štai ir viskas. Ėsmė ta, kad visas procesas tęsiasi mėnesiais.

Beje, kiti pirkėjai taip pat turi teisę žinoti, kad TAM TIKROSE VIETOSE SU PIRKĖJAIS GALI BŪTI ELGIAMASI KAIP SU ŠIUKŠLĖMIS!

 

 

 

Tamstai labai pasisekė, ko nepasakyčiau apie kitus pirkėjus. Linkiu sėkmės!

 

Manau keli per didelią tragediją ;) Daugiau žmonių sako, kad nėra problemų, o tu vienas arba keli tokie kaip tu šaukia, kad ten yra bėdų :)

 

Dar kartą pasikartosiu - per tiek laiko neturėjau pas juos jokių problemų keisdamas / gražindamas prekę... Taigi arba kažką tu ten ne taip darei arba pakliuvai pas asilą :)

 

ps. Pirmiausia visada reiktų į save žiūrėti manau, o tik tada kitus kaltinti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik tokie genijai kaip tu ir suvalgo tokius šokoladus rolleyes.gif

Temos esmė: autorius nusipirko pigų daiktą, greit sugedo. Dabar stengiasi iš š*do varškę išspausti.

 

 

 

 

Kaip šauksi - taip atsilieps.

 

Tam daiktui buvo garantija, kuri nepriklauso nuo kainos.

Daiktas buvo nekokybiškas, todėl pardavėjas privalo grąžinti pinigus pirkėjui pareikalavus. Pardavėjo simpatijos, ar antipatijos, pirkėjo atžvilgiu neturi jokios reikšmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam daiktui buvo garantija, kuri nepriklauso nuo kainos.

Daiktas buvo nekokybiškas, todėl pardavėjas privalo grąžinti pinigus pirkėjui pareikalavus. Pardavėjo simpatijos, ar antipatijos, pirkėjo atžvilgiu neturi jokios reikšmės.

 

Gerai, tada klausimas aktą gavai, kad daiktas yra nekokybiškas ir blogas? Jeigu gavai - nepatingėk kreiptis aukščiau, o jeigu negavai - vadinasi nieko nepeši :) Norint jį gražinti / pakeisti reikia būtent to AKTO tiesiai iš gamintojo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau keli per didelią tragediją ;) Daugiau žmonių sako, kad nėra problemų, o tu vienas arba keli tokie kaip tu šaukia, kad ten yra bėdų :)

 

Dar kartą pasikartosiu - per tiek laiko neturėjau pas juos jokių problemų keisdamas / gražindamas prekę... Taigi arba kažką tu ten ne taip darei arba pakliuvai pas asilą :)

 

ps. Pirmiausia visada reiktų į save žiūrėti manau, o tik tada kitus kaltinti :)

 

Džiauguosi, kad tamsta neturėjote problemų, bet aš turėjau. Problemą pakankamai aiškiai išdėsčiau.

Manęs nestebina, kad komentuodami vieni pardavėjai, stengiasi apginti kitus, todėl, manau ir vartotojai tarpusavyje turi teisę dalintis informacija apie tai, su kokiais prekybos šarlatanais susidūrė ir kokias problemas tenka spręsti. Akivaizdu, kad patys pardavėjai ir yra tie, kurie įžūliai drasko akis, nes teisės aktų trūkumai leidžia taip elgtis. Tik pažiūrėkite, kokia demagogija skleidžiama iš pardavėjų pusės. Atseit pirkėjas yra kaltas dėl to, kad pardavėjas jam pardavė nekokybišką prekę. Pasak pardavėjų, pirkėjas turi tylėti ir vykdyti pardavėjų sąlygas, pataikauti pardavėjui ir jokiu būtu net neužsiminti, kad dėl pardavėjo kaltės patyrė nepatogumų. Didesnės demagogijos dar nesu girdėjęs.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau N metų kiekvieną elektroniką perku SKYTECH'e. Kaina tenai dažniausiai būna priimtiniausia, personalas ypač malonus (Plungės filialo - ir ranką paspaudžia, ir nusišypso) bei jokių bėdų dar neturėjau. Net ir vienu metu pirkti 3 laptopai iki dabar veikia kaip pridera.

 

Tik vieną vienintelį kartą sugedo USB flash'iukas, kurį be jokių pretenzijų tą pačia akimirką pakeitė nauju. Gal nuskambės juokingai, bet po kiek laiko užsilenkė ir naujas - pakeitė, bet tada užsilenkė ir anas :D Matyt ant prasto Kingstono papuoliau, nes po paskutinio sugedimo ano modelio net nebeliko asortimente. BET. Viskas buvo išspręsta. Suteikė progą išsirinkti kitą modelį už plius minus tą pačia kainą.

 

Žinoma, kad kiekvienas filialas yra skirtingas. Kiti žmonės, kiti charakteriai. Ir nematau priežasties permokėti už prekę kituose įmonėse, jei čionai man nereikia mokėti papildomų išlaidų už prekės pristatymą. Žinutė - Prekė ateina į saloną - Besimėgaudamas grynu oru užsuku į parduotuvę - Moku tik už prekę. Viskas.

 

 

Jei įmonė pateikia brokuotą prekę, skaitosi, kad jie lieka kalti? Toks įspūdis, kad SKYTECH'as tą tavo elektroniką pagamino.. Skųskis kiniečiams, jei ponas kokybės nori.

 

Identiška situacija su flešiuku :D Tik, kad pas mane adata buvo, bet situacija 1:1. :D Net juoką sukėlė kažkaip, galvojau, kad čia man tik taip gali būti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, tada klausimas aktą gavai, kad daiktas yra nekokybiškas ir blogas? Jeigu gavai - nepatingėk kreiptis aukščiau, o jeigu negavai - vadinasi nieko nepeši :) Norint jį gražinti / pakeisti reikia būtent to AKTO tiesiai iš gamintojo ;)

 

Jokio akto nėra ir nebuvo. Nemanau, kad man iš viso reikia kokio nors akto. Gal jo reikia pardavėjui, bet tai ne mano reikalas. Jei pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimu, pardavėjas, per įstatymų nustatytą laiką, turi informuoti pirkėją apie savo atsisakymą ir nurodyti atsisakymo priežastis, o ne skleisti demagogiją, kaip tamsta.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokio akto nėra ir nebuvo. Nemanau, kad man iš viso reikia kokio nors akto. Gal jo reikia pardavėjui, bet tai ne mano reikalas. Jei pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimu, pardavėjas, per įstatymų nustatytą laiką, turi informuoti pirkėją apie savo atsisakymą ir nurodyti atsisakymo priežastis, o ne skleisti demagogiją, kaip tamsta.

 

Tu visai trenktas ar kaip... Jei GAMINTOJAS neatsiuntė akto, pardavėjas turi pilną teisę nepakeisti prekės. Nereikia čia skiesti daugiau ir viskas bus ok.

 

Pardavėjas ir neturi sutikti su pirkėjo reikalavimais ypač jeigu tai buvo elektronikos prekės. Skaityk garantijas prieš šaukdamas ar kaltindamas kitus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu visai trenktas ar kaip... Jei GAMINTOJAS neatsiuntė akto, pardavėjas turi pilną teisę nepakeisti prekės. Nereikia čia skiesti daugiau ir viskas bus ok.

 

Pardavėjas ir neturi sutikti su pirkėjo reikalavimais ypač jeigu tai buvo elektronikos prekės. Skaityk garantijas prieš šaukdamas ar kaltindamas kitus :)

 

Man nesvarbu kaip pardavėjas tvarko savo verslą ir koki pardavėjo santykiai su gamintoju. Pardavėjas samdo personalą, kuris sprendžia tuos klausimus, ir moka personalui atlyginimą. Pirkėjas neatsako už pardavėjo pasamdyto personalo kvalifikaciją. PARDAVĖJAS PRIVALO PAKEISTI NEKOKYBIŠKĄ PREKĘ ir man, kaip pirkėjui, visiškai nesvarbu ar atsiuntė gamintojas pardavėjui kokį nors aktą, ar neatsiuntė. Pardavėjas pardavė nekokybišką prekę ir privalo ją pakeisti, jei neįrodo kitaip. Pirkėjas nieko įrodinėti neprivalo. Jei pardavėjas nekokybiškos prekės nepakeitė, tai pirkėjo prašymu privalo grąžinti pinigus, kuriuos pirkėjas sumokėjo už prekę. Visos nekokybiškos elektronikos prekės privalo būti pakeistos, jei joms buvo suteikta garantija. Nereikalauju nieko, kas man nepriklauso.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neabejoju, kad šioje diskusijoje daugelį komentarų rašo tie patys prekybininkai (pardavėjai), gal net iš to paties „Skytech“. Komentaruose stengiamasi naudoti vieną iš populiariausių rinkodaros priemonių, t.y. visokiais būdais menkinti skundą, net įžeidinėjant nenaudėlį „skundiką“ ir skleidžiant įvairiausio pobūdžio prasimanymus ir melagystes, atseit, viskas ten tvarkoj su ta bendrove.

Viskas gal ir būtų tvarkoj, tik kodėl kyla problemų?

 

Tikiuosi, kad pirkėjai, kurie atidžiai perskaitė straipsnį, atsirinks tą informaciją, kuri jiems buvo naudinga. Pardavėjus-demagogus, kurie visaip įžeidinėja nepatenkintus pirkėjus, palieku toliau drabstytis purvais.

 

Visiems linkiu gero vakaro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neabejoju, kad šioje diskusijoje daugelį komentarų rašo tie patys prekybininkai (pardavėjai), gal net iš to paties „Skytech“. Komentaruose stengiamasi naudoti vieną iš populiariausių rinkodaros priemonių, t.y. visokiais būdais menkinti skundą, net įžeidinėjant nenaudėlį „skundiką“ ir skleidžiant įvairiausio pobūdžio prasimanymus ir melagystes, atseit, viskas ten tvarkoj su ta bendrove.

Viskas gal ir būtų tvarkoj, tik kodėl kyla problemų?

 

Tikiuosi, kad pirkėjai, kurie atidžiai perskaitė straipsnį, atsirinks tą informaciją, kuri jiems buvo naudinga. Pardavėjus-demagogus, kurie visaip įžeidinėja nepatenkintus pirkėjus, palieku toliau drabstytis purvais.

 

Visiems linkiu gero vakaro.

tu proto turi žmogau? tau čia atsitiko viena bėda ir viskas tipo skytech #####? Įsižeidęs labai esi? Net galvoji visas uždarbis.lt yra skytech pardavėjai? cool story bro, tau reiktų nusileist ant žemės nes esi pasikėlęs, labai arogantiškas, nematai nieko toliau savo nosies, jautiesi pasaulio bamba... ir jei galvoji gal dėl tavo vieno menkniekinio atvejo sugrius skytech reputacija, tai žinok klysti, labai klysti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man nesvarbu kaip pardavėjas tvarko savo verslą ir koki pardavėjo santykiai su gamintoju. Pardavėjas samdo personalą, kuris sprendžia tuos klausimus, ir moka personalui atlyginimą. Pirkėjas neatsako už pardavėjo pasamdyto personalo kvalifikaciją. PARDAVĖJAS PRIVALO PAKEISTI NEKOKYBIŠKĄ PREKĘ ir man, kaip pirkėjui, visiškai nesvarbu ar atsiuntė gamintojas pardavėjui kokį nors aktą, ar neatsiuntė. Pardavėjas pardavė nekokybišką prekę ir privalo ją pakeisti, jei neįrodo kitaip. Pirkėjas nieko įrodinėti neprivalo. Jei pardavėjas nekokybiškos prekės nepakeitė, tai pirkėjo prašymu privalo grąžinti pinigus, kuriuos pirkėjas sumokėjo už prekę. Visos nekokybiškos elektronikos prekės privalo būti pakeistos, jei joms buvo suteikta garantija. Nereikalauju nieko, kas man nepriklauso.

Okey, klausimas tada - ar bent jau įrodei, kad prekė yra nekokybiška? Kaip tai padarei? Ar atėjei, numetei prekę, pasakei, kad nekokybiška ir gražinkit pinigus? :D Juk prieš gražinant pinigus turi būti ekspertizė. Juo labiau ELEKTRONIKOS PREKĖS ATGAL NĖRA PRIIMAMOS AR KEIČIAMOS JEIGU NĖRA GARANTINIO AKTO, KAD PREKĖ YRA BROKUOTA.

 

Reziume - turėjei gauti aktą. Jei negavai - klausk kodėl. O šiaip jie tau ir neprivalo pagal LR įstatymus gražinti pinigų jeigu nėra įrodyta, patvirtinta, kad prekė bloga.

 

Neabejoju, kad šioje diskusijoje daugelį komentarų rašo tie patys prekybininkai (pardavėjai), gal net iš to paties „Skytech". Komentaruose stengiamasi naudoti vieną iš populiariausių rinkodaros priemonių, t.y. visokiais būdais menkinti skundą, net įžeidinėjant nenaudėlį „skundiką" ir skleidžiant įvairiausio pobūdžio prasimanymus ir melagystes, atseit, viskas ten tvarkoj su ta bendrove.

Viskas gal ir būtų tvarkoj, tik kodėl kyla problemų?

 

Tikiuosi, kad pirkėjai, kurie atidžiai perskaitė straipsnį, atsirinks tą informaciją, kuri jiems buvo naudinga. Pardavėjus-demagogus, kurie visaip įžeidinėja nepatenkintus pirkėjus, palieku toliau drabstytis purvais.

 

Visiems linkiu gero vakaro.

 

Jo... dar pasakyk, kad aš iš skytech :D Nu tiesiog nukrisiu iš juoko žinok ;)

O šiaip ne veltui tokie kaip tu žmonės yra viskuo nepatenkinti... Pirmiausia skytech blogas, nes nevykdė mano pageidavimų, o poto pusė forumo narių yra skytech darbuotojai ir stengiasi apsiginti.

 

Asmeniškai man giliai po*** būtų jeigu stumtų ant įmonės kurioje dirbu. Tai ne mano bėda, o tos įmonės, nes aš esu tik darbuotojas. Jeigu kažkas kitas supisa reputaciją tikrai neturėčiau atsakyti už jį :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai palauk. Prie ko čia kaltas pardavėjas, jeigu gamintojas pagamino brokuotą prekę? Kelk pretenzijas gamintojui, o ne pardavėjui. Čia puikus pavyzdys, kad pardavėjas negali atsakyti už gamintojo paliktą broką.

 

Dar trumpiau - Neturėčiau reikalų su tokiais žmonėmis, kurie nesuvokia kas yra pardavėjas ir kas yra gamintojas. Jeigu neskiri šių dalykų - geriau nepirk nieko, nes pardavėjas niekada nebus atsakingas už gamintojo klaidas, o juo labiau už tai, kiek laiko gamintojas tvarkys tą prekę. Jei jau gamintojas jos netvarko ir nepripažįsta - kreipkis aukščiau, bet vistiek tave numes pas gamintoją ir lieps su juo aiškintis, kodėl taip buvo, o ne kitaip :)

Jeigu prekiaujama naujomis prekemis tada del kokybes 100% atsako gamintojas, bet jei naudotomis tada pardavejas, taciau visai kitas dalykas yra kai pardavejas prekiauja padielkomis prisidengdamas garsiu firmu vardais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...