Pereiti prie turinio

Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"


Rekomenduojami pranešimai

Jeigu prekiaujama naujomis prekemis tada del kokybes 100% atsako gamintojas, bet jei naudotomis tada pardavejas, taciau visai kitas dalykas yra kai pardavejas prekiauja padielkomis prisidengdamas garsiu firmu vardais

 

Šiuo atvėju nemanau, kad skytech pardavinėja naudotas prekes ( o jei tokios ir yra - prie jų parašoma BULK ir jie patys įspėja, kad ji buvo panaudota ar neorginalioje dėžutėje ), todėl gamintojas turėjo atsakyti. Jeigu gamintojas nepripažino, kad tai brokas - neprivalėjo ir gražinti pinigų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keista girdėti, gal tiesiog pats prisiprašei, kad garantinis būtų „užvilkintas". Buvau nusipirkęs HDD case'ą ir tą pačią dieną jį sulaužiau. Nuvažiavus į saloną be didesnių kalbų pasiūlė pakeisti į naują arba tiesiog pasiimti kitą modelį iš lentynos.

 

Sekantį kartą atsiuntė RAM'us, kurių aprašyme buvo klaida. Kadangi specialiai užsakinėjau kitokių specifikacijų RAM'us paprašiau pakeisti. Sutiko be jokių kalbų ir net leido pasinaudoti tais pačiais RAM'ais kol naujus atsiųs.

 

Paskutinį kartą sugedo tie pakeisti RAM'ai, tai nuvežus į garantinį pakeitimas užtruko 3 savaites. Daugiau visiškai nieko blogo. Užsakius prekes, kainas pakeičia į mažesnsę pusę, kad gautųsi lygi suma :D O paskutinius du kartus užsakius net transportavimo išlaidas (tą 1Lt) panaikindavo iš užsakymo.

 

Teko ankščiau bendrauti su kilobaitu ir fortaku. Bet už skytech nieko geriau nėra. Pirkau ir pirksiu, nebent rasiu geresnę parduotuvę.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na neteko dar turėti reikalų su skytech iš garantinės pusės tačiau visas pirkimo procesas ir bendravimas 10 balų :) O dėl garantinio teisingai sakė jei perki ne iš firminės parduotuvės būk nusiteikęs palaukti šiek tiek laiko :) O va pavyzdžiui kai sugedo iPhone 5 garso reguliavimo mygtukai tai po dviejų dienų gavau į vietą kitą kai patikrino iDeal ar tikrai gedimas atitinka garantinio sąlygas.

 

Tik va vienas dalykas man nepatinka dėl ekrano dead pixelių jau ne pirmą kartą girdžių kaip iš poros parduotuvių yra gaunamas ekranas su vienu ar pora mirusių pikselių ir nesutinka keisti ekrano, o siūlo nuolaidą kitam pirkimui arba dovaną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas buvo Vilniuje, Pylimo g. 29

Beje, direktorius Arsenij Musajev apie padėtį yra informuotas, tačiau nepanašu, kad pastarasis būtų suinteresuotas ką nors keisti.

Na, jo firmos reputacija yra jo asmeninis reikalas.

Mano reikalas tik atsiimti pinigus.

Beje, gamintojas jau prieš kelias savaites patvirtino, kad prekė buvo brokuota ir sugedo ne dėl mano kaltės. Tai ko siekia pardavėjas? Gal toks elgesys ir parodo, kad UAB "Skytech.lt" labai atkaliai visur ieško pirkėjo kaltės? Viena aišku tikrai, ten pirkdami labai rizikuojate. Po to gali tekti įrodėtinėti, kad nesate dramblys. O kaip įrodysite, kad taip nėra?

 

 

Jei rašai, kad informuoti, tai nereikia kapotis atgalios, jei kas pasako priešingą nuomonę.

Parašei kilometrinį straipsnį, susidomėję perskaitys - viskas. Kam čia kažkokias diskusijas bevertes velt..

 

bišktais maturity, virai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau N metų kiekvieną elektroniką perku SKYTECH'e. Kaina tenai dažniausiai būna priimtiniausia, personalas ypač malonus (Plungės filialo - ir ranką paspaudžia, ir nusišypso) bei jokių bėdų dar neturėjau. Net ir vienu metu pirkti 3 laptopai iki dabar veikia kaip pridera.

 

Tik vieną vienintelį kartą sugedo USB flash'iukas, kurį be jokių pretenzijų tą pačia akimirką pakeitė nauju. Gal nuskambės juokingai, bet po kiek laiko užsilenkė ir naujas - pakeitė, bet tada užsilenkė ir anas :D Matyt ant prasto Kingstono papuoliau, nes po paskutinio sugedimo ano modelio net nebeliko asortimente. BET. Viskas buvo išspręsta. Suteikė progą išsirinkti kitą modelį už plius minus tą pačia kainą.

 

Žinoma, kad kiekvienas filialas yra skirtingas. Kiti žmonės, kiti charakteriai. Ir nematau priežasties permokėti už prekę kituose įmonėse, jei čionai man nereikia mokėti papildomų išlaidų už prekės pristatymą. Žinutė - Prekė ateina į saloną - Besimėgaudamas grynu oru užsuku į parduotuvę - Moku tik už prekę. Viskas.

 

 

Jei įmonė pateikia brokuotą prekę, skaitosi, kad jie lieka kalti? Toks įspūdis, kad SKYTECH'as tą tavo elektroniką pagamino.. Skųskis kiniečiams, jei ponas kokybės nori.

Taip, dėl Plungėj esančius parduotuvės neklysti :) Labai malonūs pardavėjai visada padeda kai iškyla problemos. SkyTeche perku jau kokie treti metai viską ir neturiu problemų.. Draugas pirko klaviatūrą už 150LT ir ji ta pačia diena sugedo, po keliu savaičių nunešė paprašė suremontuoti arba pakeisti. Tada jie pažadėjo pažiūrėti kas su ja negerai ir jei neišeis pataisyti pakeis prekę, maždaug po mėnesio paskambino, kad prekės neišeina pataisyti ir ją pakeis nauja. O dėl temos kūrėjo tai manau turbūt nemoki bendrauti su žmonėmis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai palauk. Prie ko čia kaltas pardavėjas, jeigu gamintojas pagamino brokuotą prekę? Kelk pretenzijas gamintojui, o ne pardavėjui. Čia puikus pavyzdys, kad pardavėjas negali atsakyti už gamintojo paliktą broką.

 

Dar trumpiau - Neturėčiau reikalų su tokiais žmonėmis, kurie nesuvokia kas yra pardavėjas ir kas yra gamintojas. Jeigu neskiri šių dalykų - geriau nepirk nieko, nes pardavėjas niekada nebus atsakingas už gamintojo klaidas, o juo labiau už tai, kiek laiko gamintojas tvarkys tą prekę. Jei jau gamintojas jos netvarko ir nepripažįsta - kreipkis aukščiau, bet vistiek tave numes pas gamintoją ir lieps su juo aiškintis, kodėl taip buvo, o ne kitaip :)

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

 

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

<...>

Už prekių kokybę atsako būtent pardavėjas, o ne gamintojas arba gamintojo įmonės direktoriaus močiutė.

 

 

Okey, klausimas tada - ar bent jau įrodei, kad prekė yra nekokybiška? Kaip tai padarei? Ar atėjei, numetei prekę, pasakei, kad nekokybiška ir gražinkit pinigus? :D Juk prieš gražinant pinigus turi būti ekspertizė. Juo labiau ELEKTRONIKOS PREKĖS ATGAL NĖRA PRIIMAMOS AR KEIČIAMOS JEIGU NĖRA GARANTINIO AKTO, KAD PREKĖ YRA BROKUOTA.

 

Reziume - turėjei gauti aktą. Jei negavai - klausk kodėl. O šiaip jie tau ir neprivalo pagal LR įstatymus gražinti pinigų jeigu nėra įrodyta, patvirtinta, kad prekė bloga.

 

 

6. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

<...>

13. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

 

Ne pirkėjas turi įrodyti, kad prekė nekokybišką. Pirkėjas tik pateikia prašymą (6 punktas). O būtent pardavėjas, jeigu jau nenori atlikti 4 punkte nurodytų veiksmų, turi įrodyti, kad tai yra pačio pirkėjo kaltė. No offence, bet prašome neklaidinti :) O posakis "na čia šitam modeliui dead pixeliai yra normalu" - tai tikrai nėra pirkėjo kaltės įrodymas.

Redagavo vitalikaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už prekių kokybę atsako būtent pardavėjas, o ne gamintojas arba gamintojo įmonės direktoriaus močiutė.

Ne pirkėjas turi įrodyti, kad prekė nekokybišką. Pirkėjas tik pateikia prašymą (6 punktas). O būtent pardavėjas, jeigu jau nenori atlikti 4 punkte nurodytų veiksmų, turi įrodyti, kad tai yra pačio pirkėjo kaltė. No offence, bet prašome neklaidinti :) O posakis "na čia šitam modeliui dead pixeliai yra normalu" - tai tikrai nėra pirkėjo kaltės įrodymas.

 

Už prekių kokybę neatsako pardavėjas jeigu prekė yra brokuota surinkinėjant. Pardavėjas tik prekę gali priimti ir nusiųsti į servisą. Deja, bet ne vienoje parduotuvėje yra tokia politika. Skaitykim aš gaminu produktą ir palikau broką ( neveikia tam tikras dalykas jame ), o tu kaip pardavėjas pardavei prekę. Ar labai apsidžiaugsi, kai tau reikės atsakyti už tai, ko nepadariau aš? Tai yra gamintojo brokas ir traktuojamas kaip gamintojo brokas. Čia ta pati istorija kaip su mano telefonu: Jeigu būčiau nešęs į Euronics - būčiau nieko nepešęs, nes jie būtų sakė, kad ne jų bėda, o tavo ir gamintojo. Juo labiau būtų net nepriėmę į garantinį, nes pas mane jis buvo apskaldytas, tačiau nuėjau į Mobili linija ir man viską sutvarkė taip, kad gamintojas išrašė broko aktą, o man tereikėjo nueiti ir pasikeisti telefoną euronics parduotuvėje. Jie taip pat keičiant tiesiai šviesiai pasakė, kad jeigu ne šitas aktas - pas juos nieko nebūčiau pešęs, nes tai buvo gamintojo brokas :)

 

Gaila, bet pirkėjas turi įrodyti, kad gavo prekę brokuotą, o ne dėl jo kaltės ji tapo brokuota. Tai yra elektronikos prekė ir ją pajungęs prie netinkamo šaltinio gali sugadinti. Tai jau bus tavo kaltė, o ne gamintojo ir nei parduotuvė nei gamintojas neprivalo jos keisti. Kas liečia šį punktą - ar žinai apie elektronikos prekes? Jos veikiančios yra negražinamos. ( nebent keitėsi sąlygos, kuo abejoju ). Šiaip bet kokiu atveju pinigų iškart niekas staigiai neduos, o pirmiausia brokuotą prekę siųs į apžiūros / garantinio centrą, kad patvirtintų. Jei iš ten pareina patvirtinimas, kad prekė brokuota ar bloga - tada privalo keisti, nes tu gauni popierių, kuris paliudija tai. ( bent jau aš tokį turėjau ne kartą ).

 

 

Aš suprantu ką tu nori pasakyti, bet dar kartą pakartosiu - jeigu prekė veikianti jos neprivalo keisti į naują ar gražinti pinigus. O už kokybę pardavėjas negali atsakyti jokiu būdu, nes tu prekės išpakuoti negali iki kol ji pasiekia klientą, kadangi kitu atveju tau pačiam liūdnai baigsis ;)

 

Kas liečia dead pixels - vėlgi, tai nei pardavėjo, nei pirkėjo kaltė. Pardavėjas pagal sutartį negali gražinti ekrano su 1 ar 5 mirusiais pikseliais, todėl taip ir yra sakoma :) Šioje situacijoje iš tikro ir aš užkelčiau šumą, nes taip būti negali, tačiau sunkiai įmanoma, kad tu laimėsi bei gausi naują monitorių, nes pasakys, kad pas mus praleidžiami tokie yra ir t.t.

 

Žodžiu - dead pixeliai yra problema daugumoje monitorių, bet jos niekas nesprendžia, o veikianti elektronika neturi būti priimta atgal ir pardavėjas už jos kokybę tikrai neatsakys, nes dar kartą pakartosiu, kad visų produktų neišmėginsi.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už prekių kokybę neatsako pardavėjas jeigu prekė yra brokuota surinkinėjant. Pardavėjas tik prekę gali priimti ir nusiųsti į servisą. Deja, bet ne vienoje parduotuvėje yra tokia politika. Skaitykim aš gaminu produktą ir palikau broką ( neveikia tam tikras dalykas jame ), o tu kaip pardavėjas pardavei prekę. Ar labai apsidžiaugsi, kai tau reikės atsakyti už tai, ko nepadariau aš? Tai yra gamintojo brokas ir traktuojamas kaip gamintojo brokas. Čia ta pati istorija kaip su mano telefonu: Jeigu būčiau nešęs į Euronics - būčiau nieko nepešęs, nes jie būtų sakė, kad ne jų bėda, o tavo ir gamintojo. Juo labiau būtų net nepriėmę į garantinį, nes pas mane jis buvo apskaldytas, tačiau nuėjau į Mobili linija ir man viską sutvarkė taip, kad gamintojas išrašė broko aktą, o man tereikėjo nueiti ir pasikeisti telefoną euronics parduotuvėje. Jie taip pat keičiant tiesiai šviesiai pasakė, kad jeigu ne šitas aktas - pas juos nieko nebūčiau pešęs, nes tai buvo gamintojo brokas :)

Su telefonais kiek kitaip yra. Pavyzdžiui, Samsungas turi tokį dalyką, kaip EU galiojanti manufacturer warranty. Visose šalyse yra atstovai (Lietuvoje, jeigu neklystu, anksčiau MTTC buvo, dabar nežinau), kurie rupinasi tuo, todėl gali eiti tiesiai į tą servisą, arba kreiptis į pardavėją. Reikia skirti tokius dalykus, kaip manufacturer garantija, ir pardavėjo garantija. Pavyzdžiui, nupirkus ACME pelę iš maximos irgi gali pasinaudoti manufacturer warranty. BET jeigu pardavėjas teikia būtent savo garantiją (kas, atrodo, buvo ir autoriaus atveju), tai tas keičia situaciją.

 

Gaila, bet pirkėjas turi įrodyti, kad gavo prekę brokuotą, o ne dėl jo kaltės ji tapo brokuota. Tai yra elektronikos prekė ir ją pajungęs prie netinkamo šaltinio gali sugadinti. Tai jau bus tavo kaltė, o ne gamintojo ir nei parduotuvė nei gamintojas neprivalo jos keisti. Kas liečia šį punktą - ar žinai apie elektronikos prekes? Jos veikiančios yra negražinamos. ( nebent keitėsi sąlygos, kuo abejoju ). Šiaip bet kokiu atveju pinigų iškart niekas staigiai neduos, o pirmiausia brokuotą prekę siųs į apžiūros / garantinio centrą, kad patvirtintų. Jei iš ten pareina patvirtinimas, kad prekė brokuota ar bloga - tada privalo keisti, nes tu gauni popierių, kuris paliudija tai. ( bent jau aš tokį turėjau ne kartą ).

 

Aš suprantu ką tu nori pasakyti, bet dar kartą pakartosiu - jeigu prekė veikianti jos neprivalo keisti į naują ar gražinti pinigus. O už kokybę pardavėjas negali atsakyti jokiu būdu, nes tu prekės išpakuoti negali iki kol ji pasiekia klientą, kadangi kitu atveju tau pačiam liūdnai baigsis ;)

Jau minėjau vartotojų teisių apsaugos įstatymo punktus, kurie sako kitaip, negu čia mini tu. Dėl kokybiškų prekių grąžinimo tai yra kita kalba, kalbame būtent apie nekokybiškas. Jeigu pardavėjas teikia savo garantiją, klientui neturi būti svarbu ar pardavėjas ją buvo patikrinęs ir išpakavęs, ar ne; ar jis pats taiso/keičia tą prekę, ar siunčia kažkur tiekėjui/gamintojui ir pan. Klientui svarbu per kiek laiko bus pataisyta/pakeista, ir tas turėtų būti numatyta garantijos sąlygose (galbūt gali būti nurodyta ir tas, kad pirkėjas turėtų naudotis TIK gamintojo garantija - bet kaip suprantu autoriaus atveju to nebuvo). Aišku, galima suprasati ir pardavėjus šiuo atveju - taip, perpardavinėti eletronikos prekes yra rizika, ir kažkoks procentas prekių gali būti brokuotas/sugadintas, apie tą jau pardavėjas gali aiškintis su tiekėju. O klientui gali nebent įrodyti, kad čia pačio kliento kaltė (norint išvengti atsakomybės dėl prekės keitimo arba taisymo arba pinigų grąžinimo).

 

 

Kas liečia dead pixels - vėlgi, tai nei pardavėjo, nei pirkėjo kaltė. Pardavėjas pagal sutartį negali gražinti ekrano su 1 ar 5 mirusiais pikseliais, todėl taip ir yra sakoma :) Šioje situacijoje iš tikro ir aš užkelčiau šumą, nes taip būti negali, tačiau sunkiai įmanoma, kad tu laimėsi bei gausi naują monitorių, nes pasakys, kad pas mus praleidžiami tokie yra ir t.t.

 

Žodžiu - dead pixeliai yra problema daugumoje monitorių, bet jos niekas nesprendžia, o veikianti elektronika neturi būti priimta atgal ir pardavėjas už jos kokybę tikrai neatsakys, nes dar kartą pakartosiu, kad visų produktų neišmėginsi.

Na su šituo nesiginčysiu, nes nežinau. Bet jeigu man pačiam įvyktų toks dalykas, tai tikrai aiškinčiaus kur ir kaip yra apibrėžta kiek mirusių pikselių yra "normalu" ir nesiskaito, kaip defektas.

 

Neturiu nieko prieš skytech'ą, kalbu tik apie pačią situaciją.

Redagavo vitalikaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vitalikaz, teises aktai daznai sako viena, o pardavejai daro kita :) Tas pats liecia ir laika per kiek turi sutvarkyti - viena preke per savaite, o kita per menesi... Tiesiog nereikia kelti tragedijos, o normaliai pasiklausti :) Visada yra kompromisai, bet ju reikia siekti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Civilinis Kodeksas. 6.327, 6.333 str. Kitą kartą prieš teikdamas teisines konsultacijas skaityk čia, o ne kažkur kažką. Jeigu norėčiau loterijos, pirkčiau pirmą pasitaikiusį monitorių iš lombardo, tačiau šiuo atveju buvo suteikta 100% garantija, kad produktas atitinka pardavėjo pateiktą aprašymą.

Brokuotas yra tavo mąstymas.

Ačiū.

 

Ne kažkur ir ne kažkas:

http://www.screentekinc.com/lcd-quality-standards.shtml (mirusių pikselių leistinas kiekis nustatytas industrijoje).

 

O fastlan tai išvis panašu kad čia kažkokį juodą antimarketingą varo prieš Skytech ir tiek, gal net kažkokia įmonėlė, kokių dabar pilna Lietuvoje - ale "viešieji ryšiai", kai pila purvą ant konkurentų ir giria tuos, kas užsisakė jų paslaugas. Pats su Skytech aptarnavimu nesu susidūręs, tai nežinau, gal ir yra problemų. Bet čia parašė tokią nekonkrečią temą (nes tikriausiai ir neturi ką papasakoti apie tai, ko nebuvo: nėra net konkretaus telefono modelio nurodyta) ir dar plius temoje atsirado daug daugiau patenkintų vartotojų nei nepatenkintų (kas tokiose temose labai reta), kad norom nenorom įžvelgiu kažką nešvaraus.

 

post-10219-0-42046700-1395572378_thumb.png

 

Skundų karalius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne kažkur ir ne kažkas:

http://www.screentekinc.com/lcd-quality-standards.shtml (mirusių pikselių leistinas kiekis nustatytas industrijoje).

 

O fastlan tai išvis panašu kad čia kažkokį juodą antimarketingą varo prieš Skytech ir tiek, gal net kažkokia įmonėlė, kokių dabar pilna Lietuvoje - ale "viešieji ryšiai", kai pila purvą ant konkurentų ir giria tuos, kas užsisakė jų paslaugas. Pats su Skytech aptarnavimu nesu susidūręs, tai nežinau, gal ir yra problemų. Bet čia parašė tokią nekonkrečią temą (nes tikriausiai ir neturi ką papasakoti apie tai, ko nebuvo: nėra net konkretaus telefono modelio nurodyta) ir dar plius temoje atsirado daug daugiau patenkintų vartotojų nei nepatenkintų (kas tokiose temose labai reta), kad norom nenorom įžvelgiu kažką nešvaraus.

 

post-10219-0-42046700-1395572378_thumb.png

 

Skundų karalius.

 

Ko gero, tamsta atskleidėte tikrą samokslą prieš skytech. Net visą mano diskusijų istoriją surinkote. Per kelis metus tik tiek radote?

Gal norėtumėte, kad niekas neturėtų teisės skųstis? O jei skundžiasi, tai kartą ar du, ne daugiau.

Ar reikia atsiklausti kiek kartų ir dėl ko galima skųstis? Kas yra kaltas, kad vartotojų teisės yra pažeidinėjamos, pardavėjai tyčiojasi, o valstybės biurokratai nieko nedaro?

 

Šita padėtis, visi tie skundai ir parodo, kokia apgalėtina yra pirkėjų padėtis. Labai gerai, kad nors internetas yra, kuriame galima parašyti apie problemas.

 

Dėl teiginio apie patenkintus vartotojus, tai norėčiau atkreipti dėmesį, kad temoje nėra jokių patenkintų vartotojų, temoje dominuoja pardavėjai, kurie visaip stengiasi apdergti temos autorių. Beje, brokuotos prekės pardavėjas skytech turi visus mano kontaktinius duomenis ir gali bet kada susisiekti, jei tik panorės.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tamsta fastLan nuo savęs rekomenduosiu ramiai atsisėst ir apgalvot savo atliktus veiksmus bei bendravimo su kitais stilių :) Nes tamsta nebematot kas yra šonuose, o žiūrite visiškai tiesiai, savo norima kryptim. Esate vienas iš tų, kurie žiauriai gerai žino savo "teises" ir mėgstate akis padraskyt. ...Tamsta, tamsta ir dar kartą tamsta :)

Redagavo Mariius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko ankščiau bendrauti su kilobaitu ir fortaku. Bet už skytech nieko geriau nėra. Pirkau ir pirksiu, nebent rasiu geresnę parduotuvę.

Kilobaitas, atsiprašant, tai sūdų sūdas.. Nepamenu ką pirkau, bet užsakytą prekę laukiau ~2mėnesius.. Vis skambindavau ir klausdavau, kame problema, o man tik atsiprašinėdavo ir atsiprašinėdavo.. Sakydavo, kad pamiršo išsiųsti. Čia normalu?? Žodžiu, pirmą ir paskutinį kartą tenai pirkau.

Redagavo AudriusN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Okey, klausimas tada - ar bent jau įrodei, kad prekė yra nekokybiška? Kaip tai padarei? Ar atėjei, numetei prekę, pasakei, kad nekokybiška ir gražinkit pinigus? :D Juk prieš gražinant pinigus turi būti ekspertizė. Juo labiau ELEKTRONIKOS PREKĖS ATGAL NĖRA PRIIMAMOS AR KEIČIAMOS JEIGU NĖRA GARANTINIO AKTO, KAD PREKĖ YRA BROKUOTA.

 

Reziume - turėjei gauti aktą. Jei negavai - klausk kodėl. O šiaip jie tau ir neprivalo pagal LR įstatymus gražinti pinigų jeigu nėra įrodyta, patvirtinta, kad prekė bloga.

 

 

Prekė buvo nekokybiška, telefonas be priežasties išsijungdavo, nuolatos persikraudinėjo. Gedimas buvo akivaizdus, todėl man jokio akto nereikėjo. Beje, prekė buvo naudojama tinkamai, jokių naudojimo pažeidimų nebuvo.

Pardavėjui prekė buvo pateikta kaip prinlauso, tvarkinga, pilnoje pakuotėje, su visais garantiniais lipdukais.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prekė buvo nekokybiška, telefonas be priežasties išsijungdavo, nuolatos persikraudinėjo. Gedimas buvo akivaizdus, todėl man jokio akto nereikėjo. Beje, prekė buvo naudojama tinkamai, jokių naudojimo pažeidimų nebuvo.

Pardavėjui prekė buvo pateikta kaip prinlauso, tvarkinga, pilnoje pakuotėje, su visais garantiniais lipdukais.

 

Tai tada klausimas toks:

Ar ji buvo drėgnoje aplinkoje? Ar buvo nukritęs nors kartą? Ar buvo pažeistas?

 

Pardavėjui visiškai nerūpi kaip tu jam prekę paduosi. Aš savo telefoną tik patį įrenginį su baterija nešiau, o poto tik visą komplektą. Esmė ta, kad pas mane buvo ta pati problema telefone ( pasakytum koks modelis, tai būtų aišku, nes galbūt net toks pat ). O kas liečia taisymą - be modelio tu nieko nepeši, o juo labiau yra toks dalykas kaip aukščiau einanti institucija. Pvz aš nenuėjau į euronics, o ejau į mobilią liniją, kuri man viską sutvarkė ir pasakė, kad euronics po pirmo karto būtų pripaišęs man pažeidimą ir tiek ;)

 

O šiaip jo - reiktų tau truputį nusiraminti, nes visada ir visur bus, kad kažkas netaip kaip nori nutiks. O juo labiau jei kelsi triukšmą - su tavim ir nebesiskaitys.

 

ps. Tik šiaip paklausiu - pats nustatei, kad nekokybiška ar kaip? :D Nes asmeniškai pas mane pvz buvo tam tikrų pranešimų, kurie sakė, kad problema yra ir servise tą patį matė, o parduotuvėje pasijungė gražiausiai ir veikė :) Taigi jei ne tas aktas būčiau nieko nepešęs ;)

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tada klausimas toks:

Ar ji buvo drėgnoje aplinkoje? Ar buvo nukritęs nors kartą? Ar buvo pažeistas?

 

Pardavėjui visiškai nerūpi kaip tu jam prekę paduosi. Aš savo telefoną tik patį įrenginį su baterija nešiau, o poto tik visą komplektą. Esmė ta, kad pas mane buvo ta pati problema telefone ( pasakytum koks modelis, tai būtų aišku, nes galbūt net toks pat ). O kas liečia taisymą - be modelio tu nieko nepeši, o juo labiau yra toks dalykas kaip aukščiau einanti institucija. Pvz aš nenuėjau į euronics, o ejau į mobilią liniją, kuri man viską sutvarkė ir pasakė, kad euronics po pirmo karto būtų pripaišęs man pažeidimą ir tiek ;)

 

O šiaip jo - reiktų tau truputį nusiraminti, nes visada ir visur bus, kad kažkas netaip kaip nori nutiks. O juo labiau jei kelsi triukšmą - su tavim ir nebesiskaitys.

 

ps. Tik šiaip paklausiu - pats nustatei, kad nekokybiška ar kaip? :D Nes asmeniškai pas mane pvz buvo tam tikrų pranešimų, kurie sakė, kad problema yra ir servise tą patį matė, o parduotuvėje pasijungė gražiausiai ir veikė :) Taigi jei ne tas aktas būčiau nieko nepešęs ;)

 

Telefono vandenyje nelaikiau, įrenginys pažeistas nebuvo. Pardavėjas turėjo visas galimybes patikrinti visas aplinkybes ir mano teiginius, taip pat gedimą. Aš nenurodinėju pardavėjui ką jis turi daryti ir ko nedaryti. Tai pardavėjo reikalas, kaip jis dirba, kaip vykdo garantinį aptarnavimą. Vidinė Skytech tvarka, kurią pardavėjas pats susigalvojo, ne mano reikalas. Nereikalauju iš Skytech to, kas man nepriklauso.

 

Jei prekė akivaizdžiai nekokybiška, tinkamai neveikia, tai kodėl turėčiau mėnesiais laukti kažkokio patvirtinimo?

Nereikia man jokio patvirtinimo, juolab, kad tiek pardavėjas, tiek gamintojas, yra suinteresuoti asmenys, turi visas sąlygas piktnaudžiauti. Tuose savo aktuose jie gali rašyti ką tik nori, todėl visas teisėtas prekių kokybės ekspertizes atlieka tik valstybinės įstaigos, vieną nurodžiau straipsnyje. Jei pardavėjas nesutinka su pirkėjo teiginiais, tai privalo į tą valstybinę įstaigą kreiptis. Subjektyvias savo ar gamintojo išvadas pardavėjas gali pasilikti sau, jei jam tos išvados reikalingos. Pirkėjui reikalinga kokybiška prekė, arba pinigai, kurie buvo sumokėti. Pirkėjas neprivalo teisintis ar kažko įrodinėti, ypač tuomet, kai faktai ir aplinkybės yra akivaizdžios.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš lojalus skytech'o pirkėjas. Esu ir grąžinęs prekę ir pilnai atavau pinigus. Visada pristato pagal terminus, aptarnauja maloniai jeigu paskambinu :) Manau tiesiog pasitaikė, kaip visiem pasitaiko. Svarbiausia, kad daugumai viskas gerai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tamsta fastLan nuo savęs rekomenduosiu ramiai atsisėst ir apgalvot savo atliktus veiksmus bei bendravimo su kitais stilių :) Nes tamsta nebematot kas yra šonuose, o žiūrite visiškai tiesiai, savo norima kryptim. Esate vienas iš tų, kurie žiauriai gerai žino savo "teises" ir mėgstate akis padraskyt. ...Tamsta :)

 

Sėdžiu ramiai. Ir jūs teisus, gerai žinau savo teises ir esu vienas iš tų, kurie nesileidžia stumdomi. Akių draskymas čia nieko dėtas. Neįsižeiskit, jei nepaprašiau jūsų leidimo.

Redagavo FastLAN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš lojalus skytech'o pirkėjas. Esu ir grąžinęs prekę ir pilnai atavau pinigus. Visada pristato pagal terminus, aptarnauja maloniai jeigu paskambinu :) Manau tiesiog pasitaikė, kaip visiem pasitaiko. Svarbiausia, kad daugumai viskas gerai :)

 

Apie kokią daugumą kalbate? Norėčiau paprieštarauti. Aš nesu vienintelis, kuris susidūrė su problemomis pirkdamas skytech.

Galite pats įsitikinti, jei norite. Pasižiūrėkite skundų portaluose, apsilankykite portale eTeismai, ten įveskite Skytech, ir pamatysite, kad su šiuo pardavėju pirkėjai turėjo ne vieną problemą. Gal būt pasikartosiu, kad savo patirtimi dalinuosi su tais pirkėjais, kuriems rūpi reali padėtis.

Tiems, kuriems visada viskas gerai, net jei juos apvogė, linkiu tik sėkmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie kokią daugumą kalbate? Norėčiau paprieštarauti. Aš nesu vienintelis, kuris susidūrė su problemomis pirkdamas skytech.

Galite pats įsitikinti, jei norite. Pasižiūrėkite skundų portaluose, apsilankykite portale eTeismai, ten įveskite Skytech, ir pamatysite, kad su šiuo pardavėju pirkėjai turėjo ne vieną problemą. Gal būt pasikartosiu, kad savo patirtimi dalinuosi su tais pirkėjais, kuriems rūpi reali padėtis.

Tiems, kuriems visada viskas gerai, net jei juos apvogė, linkiu tik sėkmės.

 

Wait... what??

Apvogė? Apgavo? Nei kart. Dar kartą pasikartosiu per kelis metus pastovaus pirkimo iš jų nebuvo nei vienos problemos. Draugo tėvas turi savo kompiuterių servisą ir taip pat iš jų viską perka - jokių problemų nebuvo.

 

Jeigu pačiam nenuskilo ar dar keliem žmonėm - tai gal nepavyksta įrodyti broko ką? Nes bent jau Šiauliuose salone pastoviai pilna žmonių ir perka su šypsena viską ;) O juo labiau gražinant problemų nėra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkdamas Skytech turėjau daug problemų. Skytech kompromiso neieškojo, problemos nesprendė. Įsitikinau, kad Skytech negerbia pirkėjo.

 

Tokia mano nuomonė ir daugiau neturiu ką pridurti.

 

Visiems linkiu sėkmės!

 

Dar kartą pakartosiu, jeigu iš 10 000 klientų taip nutinka tik kokiem 10 - tai nėra problema. Jeigu ten kasdien vyktų teismai po 1000+++ kartų visoje Lietuvoje parduotuvę uždarytų. O tai, kad sėdi keliuose teismuose nieko nereiškia. Mano tėvo įmonė ne kartą sedėjo teisme, na ir kas? Nuo to nei reputacija sugedo nei ką, nes žmonės tiesiog prisi#keiksmažodis# prie neaiškaus dalyko arba pavyzdžiui jiem nepatiko spalva, kurią užsisakė ir liepė iš savo lėšų keisti.

 

Anyway - sekmės tada perkant kokiam topo centre, kilbaite ar dar kur nors, kur sąlygos yra dar baisesnės ir *******ėja iš visko :)

 

( jeigu raščiau įmesčiau ką topo centras man šovė, kai atnešiau brokuotas kolonėles - matai aš per parą visas jas identiškai aplink varžtus apipyliau alumi ir bandžiau džiovinti bei juos apgauti ) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitau ir juokas ima iš FastLAN :D Visiems viskas gerai iš Skytech perkant(taip pat ir man, sugedo tėčio kompui diskas, iškart nunešėm, pakeitė tuoj pat tvarkingai), o tik tau čia bėdos. Galbūt pats sugadinai tą daiktą, ar net nesugedęs jis, tik tau taip atrodo, draskai akis visiems ir tau taip pat daro. Išmok bendraut su žmonėm ir bus viskas gerai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...